Живеещ в Германия руснак опита да мине на технически преглед ВАЗ-2101 с пробег 12 600 км. Макар и впечатлени от изключителното състояние на "жигулата" обаче, експертите на TÜV не издали необходимия сертификат, разказва самият "Иванич Гайкокрут" в клип в YouTube.
Механиците в сервизния център на германската асоциация за технически надзор, където колата претърпяла пълна диагностика, останали поразени колко е запазена. Те нямали никакви забележки към механиката, спирачките, ходовата част и купето, но нямало как да пренебрегнат вроден конструктивен недостатък на модела.
ВАЗ-2101 не разполага с аварийни светлини, които са задължителни по немското законодателство. Този пропуск обаче бил лесно отстраним и "Иванич Гайкокрут" най-вероятно вече кара "жигулата" си по немските пътища с напълно изрядни документи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 гамена
До коментар #1 от "Боздуган":
духай супата и си лягай12:24 17.05.2018
3 БАЙ ГАН4О
12:33 17.05.2018
4 Граф Монте Христо
Коментиран от #7, #10, #37
12:34 17.05.2018
5 Драскотина
Коментиран от #19, #30
12:42 17.05.2018
6 Емил
До коментар #1 от "Боздуган":
Български, но си получават заплатите в рубли и затова са толкова криви и недоволни! Само гледай след колко секуди ще ми затрият поста!12:42 17.05.2018
7 Емил
До коментар #4 от "Граф Монте Христо":
Ако говориш за ФИАТ 124 си прав, жигулата си е жигула!Коментиран от #8
12:47 17.05.2018
8 Граф Монте Христо
До коментар #7 от "Емил":
Да де копие е 1 към 1 от фиат, ама за нашите джобове жигулката си беше добра кола. Западни коли можеха да си позволят малък кръг от хора, а и жигулата е единствената руска кола от миналото която си върви все едно е излязла през 2016 от завода...:):) Говориме за руски коли по улиците на Москва естествено, а не за Жигули в България..:):) Има разлика и в жените по улиците в Москва и жените по улиците в България /асоциацията не е случайна/..:):)Коментиран от #9
13:03 17.05.2018
9 Гост
До коментар #8 от "Граф Монте Христо":
Не е 1:1 с фиата. Фиатът е използван за база, но има много конструктивни промени по мотора, купето и окачването. Приличат си много, но не са един и същи автомобил. Затова по-скоро може да твърдим, че фиатът е използван за база на жигулата.Коментиран от #11, #24, #29
13:55 17.05.2018
10 Козара
До коментар #4 от "Граф Монте Христо":
Така е голф 2 много добър автомобил, от руски каски ли е правен, от къде това желязо - не знам, но няма ръждясване, относно моторите нямам какво да кажа 1.6д няма убиване, бензиновите също бяха много хубави... Абе славни времена бяха и ладата и голфа - тръгнеш на някъде без присеснения от електроники, пласмаси и капризни двигатели...14:28 17.05.2018
11 Random
До коментар #9 от "Гост":
Най-накрая един с мозък!Нито двигател, нито скорости, нито окачване, нито купе са 1:1.
Двигателя няма нищо общо, скоростите са по-здрави, окачването е подсилено, а купето е от по-дебела ламарина.
Коментиран от #13, #46
14:29 17.05.2018
12 чичоХ
ля му е с долен разпределителен вал и с изключение на
някой части се различава от този на 2101.
14:51 17.05.2018
13 комбат
До коментар #11 от "Random":
Разликата от Фиат беше само в съединителя ,на жигулата не ставаше оригиналният от Фиат и в дръжките на вратите които на фиата бяха с ръкохватка ,иначе всичко друго си беше еднакво .Коментиран от #21
14:57 17.05.2018
14 М124
15:03 17.05.2018
15 таралясници
15:06 17.05.2018
16 Slaviii
15:06 17.05.2018
17 гост
15:58 17.05.2018
18 Гогъл
16:06 17.05.2018
19 Коча
До коментар #5 от "Драскотина":
А онези 20% които биха минали става само да се изсе..еш в тях!16:30 17.05.2018
20 ггддтт
Може, ама няма смисъл!
17:22 17.05.2018
21 qqqqqq
До коментар #13 от "комбат":
Значи явно не си виждал Фиат 124. Визуално двете коли си приличат, но има много разлики. Под предния капак абсолютно всичко е различно. На времето имах възможност да ги сравнявам. Тези разлики който си изброил са верни но има още много.17:38 17.05.2018
22 Радо
17:50 17.05.2018
23 дедо ви
18:19 17.05.2018
24 W126 300SEL
До коментар #9 от "Гост":
Браво! Благодаря! Най-после знаещ човек. Омръзна ми цял живот да слушам невежи глупаци, че са едни и същи коли. Още един път повторете на идиотите, че това са различниииииииииии двигатели.18:24 17.05.2018
25 Public Owner Sofia skin head 88
Коментиран от #26, #34
18:29 17.05.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Петърчо
18:49 17.05.2018
29 Пенсионер
До коментар #9 от "Гост":
Оригиналния Фиат 124 е с повдигачи на кобилиците , с дискови спирачки на четирите коле , по лек е /840/ кг. по нисък е и вози по добре. Руснаците модернизират двигателя с горен разпределителен вал , усилено окачване и е по тежък.Познавам човек с Фиат чието купе изгни. Закупи купе Жигули , прехвърли двигателя и изкара още 20г.19:34 17.05.2018
30 ДДД
До коментар #5 от "Драскотина":
ама тоя е щял да минеама как да обясни че руските коли
не се развалят и нямат нужда от авариини
немските да
Коментиран от #42
19:49 17.05.2018
31 ВАГ
20:35 17.05.2018
32 ха ха
20:36 17.05.2018
33 emo
21:49 17.05.2018
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Жиката
Коментиран от #36, #39
00:23 18.05.2018
36 ДО МАЛКИЯ
До коментар #35 от "Жиката":
МОДЕЛИТЕ НА 2101 ДО 1983 Г НЯМАТ АВАРИЙНИ.07:21 18.05.2018
37 Спиро
До коментар #4 от "Граф Монте Христо":
И тези ръждясват.Помня когато бях малък, пред блока имаше една толкова прогнила, че една брезичка беше минала през дупка в калника.
Признавам им на руснаците че могат оръжия да правят, но в полезните неща не ги бива особено
08:32 18.05.2018
38 Лада
10:19 18.05.2018
39 Бенц
До коментар #35 от "Жиката":
Малко , кръгло, червено бутонче..10:57 18.05.2018
40 Абсурдистанец
11:10 18.05.2018
41 крюшо
17:37 18.05.2018
42 Франс
До коментар #30 от "ДДД":
Затова с инструментите в багажника можеш дс направиш основен ремонт на пътяКоментиран от #43
18:44 18.05.2018
43 Stefko88
До коментар #42 от "Франс":
Като автомонтьор ти казвам.Ключ ти трябва само за гуми. Колата е за каране не за правене.
В книжката която ти дават с колата трябва да пише как се пуска радиото, как се местят седалките , къде е аптечката , кое какво означава на таблото.... А тия дават схема на инсталацията! Т е купуваш конструктор и боклук който ще ремонтираш , не караш , а ремонтираш. Хубавата кола пише как да се ползва Съветския нужник как да поддържаме недостойния му живот на ръждив варел.
22:20 18.05.2018
44 БГбг
Ваз -21011 1300куб. Наличие на вентилационни отвори в задната колона на купето и от двете страни. И бронята е по-различна.
Ваз -2101 1200куб.
Коментиран от #45
22:56 18.05.2018
45 Петър
До коментар #44 от "БГбг":
Това е ВАЗ 21013, 1200s02:15 19.05.2018
46 шофьор
До коментар #11 от "Random":
ПАК един без мозък !На първите Жигули в БГ на главите на болтовете по двигателя пишеше FIAT...а ЧУПЕХА НОСАЧИ на всеки 2-ри завой взет на скорост - колхозниците не можеха да ги изкопират !11:57 20.05.2018