Last news in Fakti

16 Август, 2018 17:06 25 175 47

Германия ще спира от движение дизелови VW-та

  • volkswagen-
  • audi-
  • vag-
  • дизелгейт-
  • регистрация-
  • спиране от движение

Федералната транспортна служба на Германия (KBA) заплаши с отнемане на регистрацията собственици на дизелови автомобили на VW Group с манипулирани вредни емисии. Властите в Хамбург и Мюнхен вече спират от движение някои модели на Audi и Volkswagen с екологичен сертификат Евро 5, чиито собственици са пренебрегнали многократните напомняния за сервизните акции за преоборудване, организирани от концерна, съобщава Automotive News Europe.

Според Automobilwoche по баварските пътища продължават да се движат хиляди дизелови автомобили с манипулиращ софтуер. На собствениците им е осигурен гратисен период за отстраняване на проблема, но мнозина злоупотребяват с това.

"Сервизните акции [за засегнатите автомобили на VW ] са задължителни. Неизправните коли ще бъдат спирани от движение. Собствениците имаха година и половина - предостатъчно време да посетят сервизите", гласи изявлението на Федералната транспортна служба.

Според KBA до юни тази година са били преоборудвани 95% от 2.46-те милиона автомобила, засегнати от дизеловия скандал в Германия. С отнемане на регистрацията са заплашени едва 0.6% от собствениците, които не са си направили труда да закарат колите си за безплатен ремонт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дръгел

    38 14 Отговор
    да идват насам с удоволствие бих си взел
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 българче

    48 16 Отговор
    да ги спират от движение и да ги бракуват незабавно.

    Коментиран от #21

  • 4 Eeee

    42 53 Отговор
    Фолквагена е пелен боклук.

    Коментиран от #36, #39

  • 5 Пеуник

    11 29 Отговор
    Защо само дизелови фолксвагени? Да спират всички дизели и всички бензини с директен шприц!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Васил

    39 44 Отговор
    Нафтови ли са - не ми ги хвалете. Карал съм на газ, метан, бензин и нафта.
    По- голяма мръсотия и по- голяма разправия от нафтата - нема.

    Коментиран от #9, #16

  • 8 Driving pleasure

    47 8 Отговор
    Хахаха еко-терористите как реват на умрело! VW въпреки всички скандали в които го набъркаха по чисто политически причини пак е на милиарди печалба, а Т'слата въпреки субсидиите е на милиарди загуба.
    Въпреки че зъм заклет фен на бензинките не виждам нищо лошо в дизела и с удоволствие бих карал едно Евро 5 Пасатче с ДСГ - перфектна комбинация за дълъг път.
    А вие си ревете - на никого не пречите :)

    Коментиран от #17, #40

  • 9 Driving pleasure

    29 8 Отговор

    До коментар #7 от "Васил":

    Глупости! Служебното ЦРВ на за 250 000 км и освен масла нищо не е барано а го взехме втора ръка на 100 хил (по километраж). Убит от каране дизел "милионер "може и да е мръсен - но запазен на 150 хил има огромен ресурс и е нещо много приятно за каране с огромния си въртящ момент.
    А съм карал и на газ - убаво е щото е евтино ама от там насетне си е трън в з***ка да обслужваш 2 системи.

    Коментиран от #11, #29

  • 10 така е

    16 37 Отговор
    най-големите коли боклуци са фв.За нищо не стават!Нито здрави,нито дизайн,нито технически здрави,пълен фалш са........
  • 11 Хонда

    10 19 Отговор

    До коментар #9 от "Driving pleasure":

    Хонда си е Хонда приятелю!

    Коментиран от #13

  • 12 Driving pleasure

    29 2 Отговор
    да се чудиш как продават повече коли от всеки друг и то на по-високи цени от преките си конкуренти като са такива боклуци :D
    А мислил ли си, че в БГ идват едни изцедени коли и за това "за нищо не стават"? Че не може Голф 5ца в БГ да е 6000 лева с транспорт и печалба за търговеца, а същия като параметри Голф в Германия да е 5000 евро... Няма лоша кола - има зле поддържана кола и изцедена.

    Коментиран от #31

  • 13 Driving pleasure

    18 0 Отговор

    До коментар #11 от "Хонда":

    Все тая човече - предната беше Пежо горе долу пак такива км му навъртяхме, на колегата Сеат-а освен километраж издъжаше и на тунинг - както казах въпросът е в поддръжката. Не споря, че има дизели които не са за пътя щото пушат на кремиковски комин... ама ако се загледаш ще откриеш и много бензинки с издухан двигател които пушат не по-малко. Истината е, че евро 5ците са с екологична и здрава техника а презадоволените западноевропейци се престарават в идиотщината си!

    Коментиран от #14

  • 14 ккк

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Driving pleasure":

    Прав си. Затова си има класове по евро стандартите, но при нас с права тръба през КАТ минават... Ама нали Кака Данче купи уреди за мерене, но не се разбра какво и по колко ще мерят...
  • 15 Whatever man

    1 2 Отговор
    Volkswagen...та?

    Коментиран от #23

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 112

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Те хората си ревът ама и ти се тровиш стях и всички твои близки. Радвай се щото после ще си патиш, то неусетно идва.

    Коментиран от #18, #37

  • 18 Иво

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "112":

    Не може така - дизелите така, дизелите онака. Ако ще се забранят дизелите, ще се забранят и бензините, че и те в момента в следствие на директното впръскване не са от най-чистите като вредни емисии.
  • 19 vasik atanasova

    2 5 Отговор
    ауди q7 4,2 tdi

    Коментиран от #33

  • 20 AutoFactor

    9 0 Отговор
    Според мен, дизелът има още много потенциал има решение за пречистването му. Твърде рано е да се убива дизела и е още по-рано да се налагат автономни електрически автомобили.
  • 21 Top Cars

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "българче":

    Хайдеее реши проблема..странно ми е ти с какво се придвижваш може би велосипед
  • 22 Бг шофьор

    10 1 Отговор
    Пълни глупости чета в коментарите.Аз живея в Германия от 10 години.Няма никакви забрани за дизеловите коли,просто увеличиха данъците и застраховката на дадения дизел
  • 23 Vorsprung durch Technik

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Whatever man":

    На немски приятелю VW се чете "фао ве", та от там VW-та (фао ве - та) - фолксваген в мн.ч. Ето научи нещо ново ;)

    Коментиран от #47

  • 24 Беро

    7 4 Отговор
    Въпреки всички критики и санкции,Фолксваген са номер едно по продажби в света.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Кабадър

    9 9 Отговор
    Вече акто чуя за дизелов немски автомобил 2.0 турбодизел и ми се драйфа. Немците много се изложиха и вече никой не им вярва. Вече изразите "немско качество" и "китайско качество" започнаха все повече да стават синоними.

    Коментиран от #28

  • 27 123

    7 2 Отговор
    То не са критики, клетви, отричане, анатемосване, и какво ли още не!
    Дори и с манипулиран софтуер, един такъв дизел е по чист от всяка втора кола в България. Ама месните инженери чули недочули, и се почва веднага. Я като толкова знаете проверете за скандали с другите марки.
    Субару със заварките от вчера и липсата на контрол преди година, японците със педала на газта и възглавниците, корейците и пак японците с разхода на гориво, и още и още!
    Когато съдите, не си затваряте едното око!
    А щом ФВ продава толкова коли, и то на цена почти двойна на еквивалентен японски, значи нещо има което кара хората да ги укриват, ама какво ли..., това в месната кръчма не се преподава!

    Коментиран от #43

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Сашо

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Driving pleasure":

    И какво толкова и обслужваш на газовата уредба? Моята е на 6 години и не съм пипнал нищо.

    Коментиран от #34

  • 30 Ерик

    5 2 Отговор
    Карам си 2ката с олио и не ми дреме 4,5разход.Евтина подръжка.Даже ще взема още един за резервни части .Тарикатите да си карат квот искат .Не че нямам пари за нова кеш.
  • 31 Max

    2 5 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    5000 € за голф5 ???? Ти си мнооого болен мозък. За съжаление за глупостта лечение няма!

    Коментиран от #38

  • 32 Jajaja

    2 0 Отговор
    В бг много хора не знаят за на дригите страни стандартите и само говорят но например в Испания дори и старите коли са по чисти от много дриги в бг така чи ако говорим за стандарти бг е още много назад.
  • 33 Автомонтьор

    0 3 Отговор

    До коментар #19 от "vasik atanasova":

    Това е истински боклук.
  • 34 Автомонтьор

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Сашо":

    Като караш по 5-6 Хил. Км годишно...
  • 35 Ники

    9 2 Отговор
    Карам само фолксваген от15г.и съм доволен.В момента съм с пасат7 и нямам никакви оплаквания.Проблем е , че ги плюят хора ,които никога не са карали относително млада кола.

    Коментиран от #45

  • 36 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Eeee":

    Как прецени че е пълен боклук .
  • 37 Driving pleasure

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "112":

    Човеко, не знам с кое се тровя повече - с боклуците в храните, с прахоляците по нашите пътиша или със саждите от ТЕЦ и комини от отопление... Дизелите са последна грижа! Специално за БГ ако може да заменим дъртите таралясници с евро5 дизел ще ме направили огромен скок - а и проблема с дизелите е само в най-големите градове.
    Да не говорим, че със синтетичните горива които се разработват дизеловия двигател става в пъти по-екологичен от всеки вибратор на ток и само водородната технология може да му е конкуренция откъм екология.
    Пак казвам - любител съм на бензинките, но не виждам нищо ама нищо лошо в дизеловите
  • 38 Driving pleasure

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Max":

    Колега вместо да говориш глупости отвори мобиле.де задай търсене на голф 2008-9 до 150 000 км и гледай! Цените са от 5000 евраци нагоре - не гледай БГ цените ти казах в БГ се продават за по 6000 лева на 150 хил карана от германска баба... ама като платиш и не успееш даже до в къщи да стигнеш набързо разбираш че си си купил служебен таралясник на милион и педесе хиляди... не се изказвай неподготвен :)

    Коментиран от #44

  • 39 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Eeee":

    Най гадната кола на света!!!
  • 40 Гостилничаря

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Онзи ден две такива пасатчета пристигнаха в един от нашите сервизи с пукнати глави, редовния номер на ВАГините.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Бубу

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "123":

    С тази разлика, че японците взимат мерки веднага. Субару дават чисто нова кола в замяна на проблемната. А Тойота и за педала на газта и за възглавниците направи акции из целия свят и то своевременно. Даже производителя на самите възглавници, фирмата Таката, фалира. Това се казва да поемеш отговорност. А немците се криха като мишки и ако не ги бяха разобличили, то никога нямаше да кажат нищо. Даже след като гръмна фолксваген, останалите марки от ваг мълчаха още 2 години и накрая започнаха да излизат една по една. Не ми ги приравнявай защото разликата в поведението след допусната грешка е огромна! Да не говорим, че грешките при японците са многократно по-малко на брой.
  • 44 Дормео

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Driving pleasure":

    А защо все немските такива идват бе джингиби? Винаги немските се падат таралясници, а от 4те японски, които съм купувал(пак внос от западна европа) само едната се оказа малко калпава(макар, че за 3 години още не е влизала в сервиз за ремонт), а другите 3 са чук.
    Ще ти кажа защо - защото японците работят качествено, а немците не!
  • 45 нали така

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Ники":

    Другият проблем е, че немската кола се води млада първите 10 години, докато японските и до 20 години държат яко и безпроблемно.
  • 46 бмв

    0 0 Отговор
    Е то няма спор япония е технологична нация.Влагат не само старание а целия си живот в работата която вършат.Германците (доколкото са останали от турчаля и сириици и т.н)са си студени хора ,да технологична нация са ,но не са като япония.Затова и днешно време японските коли за цената си нямат равни по качевтво.Единствено ПОРШЕ И БМВ държат ниво , но са 4х,5х пъти по скъпи от 1 японка.
  • 47 Гостилничаря

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Vorsprung durch Technik":

    На немски, приятелю, се чете "фаУ ве", не "фаО ве"! Ето че и ти научи нещи ново.......!