ФАКТИ.БГ

Hyundai освежи Elantra

Публикувана: 22 Август, 2018 17:29
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6177
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На официална церемония в щата Юта се състоя премиерата на обновения Hyundai Elantra. Моделът дебютира във версията си за американския пазар три години след представянето на шестата генерация.

Дизайнът на освежената Elantra се отличава с триъгълни фарове. Всички модификации с изключение на базовата получават нови активни функции за безопасност като система за предотвратяване на фронтален удар с автоматично спиране, контрол на слепите зони, предупреждение при напускане на лентата и камера за движение на заден ход, която алармира за напречно движещи се автомобили.

Гамата от двигатели остава без изменения. Elantra ще продължи да се предлага с 2.0-литров атмосферен мотор със 149 к.с. и два турбоагрегата с обем 1.4 и 1.6 литра със 130 и 204 коня. В зависимост от версията седанът може да се комплектова с шестстепенна ръчна трансмисия или робот със седем предавки и два съединителя.

Новост в оборудването са мултимедията с 8-инчов дисплей, достъпна за по-скъпите модификации, и възможността да се поръчат 17- и 18-цолови джанти.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Антон 1
1 Отговор
Егати грозния Лексъс, със задница на Инсигния и характер на ......нищо !

Оценка:
-41 +13

Браво на Хюндай
2 Отговор
Браво. Хем хубав дизайн, хем обновяване през 2-3 години. Другите производители трябва да вземат пример. А не като немските и японските кошове един и същ модел 20 години го произвеждат

Коментиран от #7


Оценка:
-16 +29

Коко
3 Отговор
Много ми харесва. Един ден като станат по-евтини бих си взел веднага

Оценка:
-5 +19

Бивш с БМВ-сега не искам да чувам за БМВ
4 Отговор
Последните години и Хюндай и Киа много добри модели вадят. Браво

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +30

ганьо Бай ганьо
5 Отговор
ако е до 5000 лв я взимам на момента

Оценка:
-6 +10

зарежи
6 Отговор
отпред ауди а7 отзад инсигния

Оценка:
-15 +6

селянин
7 Отговор

До коментар #2 от "Браво на Хюндай":


Смешко,къв дизайн-предница от Пежо..задница от Лагуна,не моот да напрат един двг.още карат на лиценз от Мицубиши..

Оценка:
-9 +11

Брат ми
8 Отговор
Много добра кола.Браво на корейците.

Оценка:
-7 +8

Random
9 Отговор
Копират японците както винаги.
Корейците за нищо не стават.
Обаче са им евтини боклуците и овцете им се връзват.

Оценка:
-8 +9

CL500
10 Отговор
Ръбовете са навсякъде, не само са прекалено много, ама направо са я загрозили доста. Ясно е, че някакъв бюджетен автомобил, ама тези двигатели са прекалено слаби, дори няма и по-мощна версия. Както и кутиите - нова кола с 6 и 7 предавки не е за хвалене.

Коментиран от #16


Оценка:
-8 +6

no name no face no number
11 Отговор
Честно казано предният модел е най красивият за мен до момента, този не е мой тип, но ще си го купя след нова година, ако взичко е хокей. Тогава ще си продам бравото. Много съм доволен от него,но този хюндай ми е мечта измести ми джулия и джулиета от първото място

Оценка:
-2 +3

ВАГ
12 Отговор

До коментар #4 от "Бивш с БМВ-сега не искам да чувам за БМВ":


Дизайнерите им са немци ,затова задминаха и японските курници.Корейците знаят какви хора да наемат да им направят коли.

Оценка:
-4 +3

Va60
13 Отговор
Като му закрия емблемата отпред ми мяза доста на Ауди

Оценка:
-1 +2

тойота
14 Отговор
Добра е !Факт щом от мерцедес и ВАГ постоянно копират идеите и дизайна на хюндаите ,но нещо не им се получава много много!Сега корейците са номер 1 ,само хонда и тойота им е конкуренция

Оценка:
-5 +4

пргниза
15 Отговор
Добра е тази елантра. Таксиджиите я харесват.

Оценка:
-1 +2

6666
16 Отговор

До коментар #10 от "CL500":


Автомат със седем скорости и 200коня не ти стигат,?!? Тва върви повече от драгливия ти ЦЛ500 на 15години (в добрия случай, че може и на 25 да е)

Коментиран от #19


Оценка:
-3 +5

Незнайноо
17 Отговор
Добре не разбирам защо все нещо копират и смесват тези корейци то от пред смеска /ауди,лексус/от зад сега нов опел ли е бмв ли е? Никаква характерна черта няма,Ако хванеш немските автомобили всеки си има собствена черта и дизайн който се различават дори и в тъмно.Това което прават корейците е пошло и са на принципа проба грешка като не се хареса на хората се спира от производство и пак мъдрят от кой какво да вземат пък да се види следващият модел дали ще се хареса на някой за това се произвеждат колите от корейчетата като таблети защото не знаят какво точно и как да го направят за да си запазят някаква тяхна корейска си черта в дизайна им!поздрави от BMW E61 до Куц Тъ Зян.

Оценка:
-1 +4

гост
18 Отговор
Кога европейците ще видят таква комбинация с един прост двулитров, атмосферен двигател в компактен седан? Един меган със 160кс от два литра би било страхотна кола за 25х.лв. Ама няма.

Оценка:
-1 +0

CL500
19 Отговор

До коментар #16 от "6666":


Е, чак да върви повече от 'дръгливия' ми Мерцедес ме съмнява. ЦЛ-а ми е 10 годишен и няма как да го сравняваш с тази конфекция (като нов струва над 230 хил. лева, все пак). Може и той да е със 7 скорости, но все пак е 388 коня, ускорението до 100 е към 5.4 сек, но понеже е атмосферен, силата му е като се развърти двигателя. От 150 до 250 км/час дърпа много по-добре от редица турбинирани и над 200 усещаш силничък тласък в гърба с кик-даун-а. Не ми го сравнявай с тази семейна кола, писал съм само, че тази визия е прекалено ръбеста и можеше да сложат поне 8-степенен автоматик и да има версия поне над 250 коня, както всяка друга марка ;-)

Оценка:
-2 +2

Спиро
20 Отговор
Виждам, че тук доста специалисти са се изказали. Особено тези, които говорят за японските кошове и курници. Не знам какво точно имат предвид. Може би японците са изнамерили някаква нова технология за пакетиране или птицевъдство. Би било интересно да се видят. Само не разбирам какво общо имат те с темата за новия модел Елантра.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Костадин Костадинов
Лидерът на партия Възраждане Костадин Костадинов коментира визитата на турския президент Реджеп Ердоган във Варна
Нашата власт и Борисов се държат като вилает на Ердоган. България е превърната в едно транзитно депо, на територията на което се срещат ЕС и Турция."

Още бисери