ФАКТИ.БГ

Революционен двигател за новата Mazda3

Публикувана: 10 Септември, 2018 14:44
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11747
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Следващото поколение на Mazda3 ще се появи догодина и ще бъде построено на новата платформа Skyactive II. Истинската новост в модела обаче ще бъде бензиновият двигател SkyActiv-X с компресионно запалване без свещи, механичен компресор Roots и монтиран вертикално междинен охладител.

Революционният мотор няма да бъде лишен от свещи. Самозапалването от сгъстяване по подобие на дизелите ще се извършва само в някои работни режими. 2.0-литровият агрегат ще развива около 190 к.с. и ще се съчетава с шестстепенна ръчна скоростна кутия или хидромеханичен автомат с шест предавки.

Новата "тройка" на Mazda ще порасне на размери и ще получи по-просто полунезависимо задно окачване на мястото на сегашното многозвенно. Според японските инженери то не само се поддържа по-евтино и лесно, а и вдига много по-малко шум.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
2
Този коментар е премахнат от модератор
3
Този коментар е премахнат от модератор
Руснак
4 Отговор

До коментар #1 от "DebbieCarter":


Абе кога ги правиш тия пари бе човек. Ти по цял ден пишеш едно и също тук

Оценка:
-0 +51

Бат асен
5 Отговор

До коментар #1 от "DebbieCarter":


Моля модератопите да махнат тоя лъжец и да си свършат работата.Не само нашите коментари да махат.

Оценка:
-0 +41

Алфа Ромео
6 Отговор
Със независимо задно окачване колата не се ли държи по-добре на пътя, що ми се струва че правят крачка назад със задното окачване.

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +14

7
Този коментар е премахнат от модератор
Кольо Дапа
8 Отговор
Дали са решили проблемите с ръждата и лесната кражба на тази чудна японска марка?

Коментиран от #9, #17


Оценка:
-9 +14

гост
9 Отговор

До коментар #8 от "Кольо Дапа":


Зависи дали Коде Стийл са променили нещо след като ги изловиха в измами с качеството на тенекията. Уж да, ама знае ли се. Преди няколко години почти всички коли на Мазда не могат да изкарат гаранцията без ръжда по врати, под, прагове и къде ли не.
Инак за двигателите съм съгласен, че са им добри, а е още по-хубаво, че са оригинални.

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +11

гост
10 Отговор
Поредният боклук.

Оценка:
-26 +4

Steks
11 Отговор
Mazda буквално ще избият рибата ако колата изглежда по този начин

Оценка:
-3 +21

ККК
12 Отговор

До коментар #9 от "гост":


Аз лично от поне 10-15 г. не съм срещал ръжда на какъвто и да е автомобил, още по-малко на Мазда. Тук не говоря за железорак-нов внос, а за автомобили закупуване и обслужвани в БГ. Дори ми е чудно тези градски - гаражни легенди още ли се говорят / имам предвид за "ръждата" и за "хубавите" и за "недобрите" двигатели/ ? А що се отнася за Мазда, поне за мен, тя заема почетно място между един от петте световни автомобилни елити, наред с Форд и Хонда. Всеки хейт тук за това, е неуместен, а и най-вероятно е породен от недостатъчна информираност.

Коментиран от #13, #24, #28


Оценка:
-8 +21

селянин
13 Отговор

До коментар #12 от "ККК":


От японците,Мазда най много гние..добре че си е поставил до Форд,дизелите на мазда са фордови..

Коментиран от #15, #18


Оценка:
-14 +8

Марио
14 Отговор
Всички,които казват,че е боклук да се обосноват.Нека це опровергаят.Мазда е изключително здрава и надеждни кола.

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +18

15
Този коментар е премахнат от модератор
ааааааааааа
16 Отговор

До коментар #6 от "Алфа Ромео":


Независимото задно окачване може да ти донесе полза при едно супер спортно каране- на ръба. Повечето хора не карат така,особенно такъв клас автомобил и следователно за масата от потребителите е без значение.

Оценка:
-6 +5

ааааааааааа
17 Отговор

До коментар #8 от "Кольо Дапа":


Да ти кажа за ръждата-във фирмата имаме Тойота Корола -на 10 години ,на 340 000 км. Купена нова от България и карана само в България, само с българска нафта от ОМВ. Стои на вън, никога не е виждала гараж. Няма точка ръжда и абсолютно никаква повреда за тези 10 год. САмо дискове и накладки са сменяни и естествено маслата и филтрите. Вие си говорете квито искате глупости, аз другия месец си купувам за лична кола Тойота Авенсис на 7 години- ще ме надживее.

Коментиран от #23, #29


Оценка:
-6 +18

ККК
18 Отговор

До коментар #13 от "селянин":


Е то и самите няколко модификации дизелови мотора са съвместна разработка с PSA и се слагат и на Мазда, Волво, Ленд Ровър,Ягуар и др. То вече съм писал за унифицирането на техническа, технологична и дори кадрова обезпеченост на производството на автомобили, вкл. и за заимстването на технологии. Това вече е надфирмено, не по-скоро глаболно състояние на процесите в индустрията.

Оценка:
-2 +6

smeh
19 Отговор
Технологичните чудеса знаем как се ремонтират...директно в кофата. Като компютрите и смартфоните - започне ли да бози, по-рентабилно излиза да го хвърлиш и нов.
А наш майсторЕ сме наясно как бачка...още не е научил как работи една 20-годишна Помпа-дюза, а какво остава за бензин с директно впръскване, съчетан с компресор и на самозапалване. Като стане проблем ще има чесане по главата, докато му изпада пърхота...

Оценка:
-0 +24

Електрошок
20 Отговор
Механичен компресор на Рут!?Използваше се в съветските камиони МАЗ-двутактов Дизел.Вертикално охлаждане?!А стронциево ларициева шамандолейка има ли?Те това е пример за търговска измама, или по модерното - маркетинг.

Оценка:
-4 +7

селянин
21 Отговор

До коментар #15 от "Пешо":


От трън та на глог..Мазда 5,е изградена на платформата на Форд,,Фокус,,и познай къв дизел слагат,та да гние като фордо..

Оценка:
-6 +6

Електрошок
22 Отговор
Неизбежното навлизане на електромобила кара производителите на двг да извадят от нафталина стари отречени от практиката идеи и да ги представят като революциони.И може би са прави,защото населението се увеличава,а разумът остава постоянна величина

Оценка:
-4 +8

селянин
23 Отговор

До коментар #17 от "ааааааааааа":


Много добър избор за,,Авенсис,,но той в Е.С. се предлага с дизелови двг.а сега има една вагинална болест наречена дизелгей.. и за тва Авенсиса го спират в Европа,Тойота ще го замени с Камри.двг.само бензин и хибрид.

Оценка:
-1 +11

24
Този коментар е премахнат от модератор
гост
25 Отговор

До коментар #14 от "Марио":


По голям боклук няма.Казвам ти го от личен опит.Изгорях с такава Мазда 6 дизел 2004г.Много проблемна в която налях много пари за ремонти.Повече не искам да чуя.Пълна скъб е.

Коментиран от #26


Оценка:
-4 +4

Марио
26 Отговор

До коментар #25 от "гост":


2004.Преди 15 години.На колко километра я взе.От 2004 има много разлики.Да не кажа няма нищо общо.

Оценка:
-2 +6

аналитик
27 Отговор
Като качества Мазда прави страхотни коли. И пикап и ван и товарни има. Този модел на снимката ще е рисков по калпавите ни пътища. Тук само СХ- и СХ-5 са подходящи за гърбици и дупки. Но лично харесвам Мазда 2 - компактна, красива, малко горяща и пъргава въшка. Този тук автомобил е за хубави пътища.

Оценка:
-2 +5

гост
28 Отговор

До коментар #12 от "ККК":


Аз имах задача да следя за определени модели на коли из чуждите форуми в Германия, Швейцария, Австрия, Белгия, Холандия, Франция, Италия, или повечето европейски страни. Казвам какво пишат потребителите, които си купуват нови Мазди. Един от най-проблемните модели е Мазда 5. Не си измислям просто ей така някакви твърдения, затова ги споделям. У нас не използват химикали и сол през зимата и може да издържат повече, но генерално имат проблем с ръждата.
Моят съсед кара 7 годишна мазда 2 купена нова и няма и точка ръжда, а аз съм с кола от Швейцария и по гърнетата има ръжда, та има значение къде и на какви химии е била изложена.

Оценка:
-1 +3

Алфа Ромео
29 Отговор

До коментар #17 от "ааааааааааа":


Ако е със еърбеци Таката по-добре ги елиминирай за всеки случай.

Оценка:
-0 +0

незнайко
30 Отговор
Японците проектират и изработват неща които други не се наемат. В скоро време сигурно и роторния двигател ще подобрят до неузнаваемост !!! ВЪЗХИЩАВАМ СЕ ОТ ТАЗИ НАЦИЯ .

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Първанов
Георги Първанов категорично отказва пряк контакт с лидера на РЗС, който оглави парламентарна комисия за проучване на двата мандата на Първанов и Марин
Да дебатирам с Яне Янев? Имам самоуважение, което не ми позволява"

Още бисери
ТОП 5