Last news in Fakti

15 Септември, 2018 10:44 44 246 86

Градско дизелово Peugeot на старо

  • peugeot-
  • 207-
  • hdi-
  • автомобилът на старо
Градско дизелово Peugeot на старо - 1

Независимо, че дизеловите автомобили постепенно отстъпват на европейските пазари, а някои от големите градове вече забраниха влизането им в централните части, у нас дизелът все още е на мода.

Дизеловите автомобили са по-скъпи за обслужване, но са доста икономични и поради тази причина са любими на голяма част от БГ шофьорите. В България обаче се харесват предимно по-големи немски дизели, но сега ще ви обърнем внимание на едно градско дизелово Peugeot на старо, предлагащо се с три и с пет врати, във версия купе-кабриолет и комби.

Градско дизелово Peugeot на старо

Става дума за 207, произвеждано през периода 2006 - 2014 година. Като наследник на хитовия модел 206, Peugeot 207 имаше трудната задача да повтори успеха на своя предшественик. Това така и не се случи, което не променя факта, че 207 е красив автомобил, с чиято покупка ще получите частица френски шик.

HDI моторите на компанията са известни със своята равномерна и тиха работа, за разлика от повечето немски машини. Прегледайте хубаво окачването, тъй като мнозина го смятат за слабото място на тези коли. Какви дизелови екземпляри от модела Peugeot 207 се продават у нас, вижте ТУК.

Градско дизелово Peugeot на старо


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шега ли е това

    26 48 Отговор
    На това по-добре му сложете 18+

    Коментиран от #4

  • 2 МаКаТа

    83 17 Отговор
    Това пежо е отличен дизелов вариант за града. Сравнително евтино за поддръжка, икономично и модерно.

    Коментиран от #18

  • 3 Франсе

    85 37 Отговор
    По-добре лъв отколкото фиести, пунтове и астри.

    Коментиран от #16, #25, #28, #61, #64

  • 4 Фен на Пежо

    138 28 Отговор

    До коментар #1 от "шега ли е това":

    Не е шега умнико. Изказвай мнение само ако си карал такъв автомобил, ако ли не по добре замълчи, защото всяко нещо казано няма да отговаря на истината. Аз карам дизелови Пежа от 2000 г. тоест до днес са 18 години и едно нещо лошо не мога да кажа за тях. Здрави като автомобил, икономичен и безшумен двигател, удобни, комфортни, красиви, ходовата част не е слаба, както някой се опитват да я изкарат, поддръжката спрямо останалите автомобили е по-евтина има и много добра антикорозионна защита като на едновремешните Аудита 80 е. Мога още да изброявам още плюсове , но не мисля, че има нужда. Който кара Пежо той няма нужда от моите впечатления те са за такива, които никога не са притежавали автомобил от тази марка. Приятен ден на всички. Нека всеки кара това, което му е по душа.

    Коментиран от #38, #70, #77, #86

  • 5 Емил

    20 120 Отговор
    Карах един ден такава въшка. Няма да повторя! Не съм висок и много дебел, но това е меко казано неудобен автомобил! За икономия да не говорим! Гори около 20 лв.на 100 км. Аз карам нормална кола, с голям салон и мощен мотор и плащал 12 лв. градски!

    Коментиран от #6, #13, #24, #57

  • 6 ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА

    88 11 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА
    ПО ВЕЛИКА ГЛУПОСТ НЕ БЯХ ЧУВАЛ И ЧЕЛ !
    МАЙ НАМАШ ШОФЬОРСКА КНИЖКА ?
  • 7 Мани бегай

    14 36 Отговор
    Не мога да кажа на черното бяло, найстина се доказаха тези колички, но ще ме прощавате ама за красота и дизайн не може и дума да става.

    Коментиран от #47

  • 8 Бачо

    31 9 Отговор
    Господина с немския тараляско нещо не чуваш петлите
  • 9 Peugeot

    47 16 Отговор
    Последните 12 години карам само Пежо. Отначало 406 1.9 турбо дизел после 206 hdi, а миналата година си купих 208 чисто нова от Франс ауто само че 1.2 бензин. Не мога да кажа лоша дума за което и да е Пежо от тях. Така, че съм сигурен и че 207 е добър градски автомобил, а защо и да е само градски? Ето например с 208 на дълго ми харчи около 4,5 на сто и то бензин, естествено при нормално каране. А и върви много добре за неговите 82 коня.

    Коментиран от #17

  • 10 До 3ти

    20 35 Отговор
    Франсе
    Правиш се, че разбираш от коли ама тези фиести са със сигурност по-здрави и по-приятни за каране (волана се върти с един пръст) пробвай и ще останеш изненадан. Има ел.усилвател вместо течаща хидравлика !
  • 11 До Горния

    19 31 Отговор
    Браво братле. Фиестата по всички показатели бие мачката. И ходова част е по здрава. Това е MAZDA 2. Единственият и минус е.............двигателя който всъщност е от.......
    Същото това прехвалено Пежо

    Коментиран от #29, #44

  • 12 Тракторист хулиган

    22 3 Отговор
    И Дюзи по 50 лв.на моргата кеф🤣
  • 13 SKIN HEAD

    15 3 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    Ти си лъжец!!!
  • 14 Механик

    8 29 Отговор
    Ужас питайте в някой сервиз как се вадят издухалите дюзи на този "красив" мотор !
    Който се монтира на Пежо, Ситроен и Форд !
    А и на външен вид Фиестата е по-хубава !
  • 15 АнтиДизел

    18 7 Отговор
    За 50лв може да се снимаш с едната дюза
    Ха ха ха ........
  • 16 fiat

    18 29 Отговор

    До коментар #3 от "Франсе":

    точно пък от пунтото викаш да е по-добър тоя кенеф,а? Май не си имал нищо общо с jtd двигателите на фиат...
  • 17 шаолин

    17 8 Отговор

    До коментар #9 от "Peugeot":

    Мани с 1.2 бензин без турбо е трагедия.
  • 18 Прото

    10 31 Отговор

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Не виждам НИЩО ама АБСОЛЮТНО НИЩО модерно в малък, градски, ДИЗЕЛОВ автомобил...с ръчна скоростна кутия. Ако си някакъв пълен идиот може и дс ти хареса. Мидерно би били ако беше електричка
  • 19 Субект

    11 16 Отговор
    Отвън е симпатично,ама много грозен тоя волан...
  • 20 Пазарен Либерализатор

    17 35 Отговор
    Карам електричка. Безплатно зареждане. Няма данък, няма синя/зелена зона. Няма дюзи, масла, филтри, ремъци, ролки, водни помпи, няма чад и мирис на бензин/нафта. Никога вече ДВГ!

    Коментиран от #21, #23, #58

  • 21 Шпек Салам Народен

    23 7 Отговор

    До коментар #20 от "Пазарен Либерализатор":

    С електричката ли ходиш на лов?

    Коментиран от #39

  • 22 Баш Пежоджия

    16 9 Отговор
    След 7 броя. Пежо ,само първата беше употребявана останалите 6 купени все нови и с мерак,все още имам 508 sw,2,0 автоматик,панорама купена през 2014г.сега на 50х.км без проблеми и 308 sw 2,0 aвтоматик купена през 2015г. сега на 295 х.км ,само проблеми тя ще ме накара да се откажа от Пежо ,просто не е за хора със нормални финансови възможности.

    Коментиран от #31

  • 23 пешо

    18 5 Отговор

    До коментар #20 от "Пазарен Либерализатор":

    Къде преспиваш по пътя докато се зареди,когато отиваш на море
  • 24 Христо

    26 5 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    Тези 12 лв. за масло ли ги плащаш
    😂😂😂😂😂
  • 25 Иво

    7 17 Отговор

    До коментар #3 от "Франсе":

    Лъвчето много бъзо заминава в надин за еазлика от другите!!!
  • 26 LOL

    49 2 Отговор
    Кво му е на пежото? Обикновени коли като форд, опел, шкода, ФВ, нисан. Никак не са лоши. Знаем много добре , че всички писачи тука карат немски премиуми.. но все пак не всеки иска да се набива на очи и хората по светофарите да припадат от възхищение или завист, че гледа страшно от някое гъзарско БМВ/Ауди за 4.000 лева
  • 27 МАД

    35 14 Отговор
    До Бойко Борисов майка ти да е** и п******* българоубиец долен да си махнеш гадните мутри от Парламента да си ги завреш в гъзъ и да се забиеш дълбоко в някой кенеф след войната п**** ти майна да е**

    Коментиран от #32

  • 28 Спец

    18 0 Отговор

    До коментар #3 от "Франсе":

    Повечето дизелови Фиести са с Пежо мотори.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Отчето

    11 18 Отговор
    Чада мои немаш ли си ГОЛФ немаш нищо.( народна мъдрост)
  • 31 Антон 1

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "Баш Пежоджия":

    Абсолютно не те разбрах !:)

    Коментиран от #37

  • 32 Антон 1

    14 2 Отговор

    До коментар #27 от "МАД":

    Добре казано ! Макар ,че два пъти гласувах за ГЕРБ !
    Ужас !
  • 33 Тодор Живков

    30 13 Отговор
    До всеки който разбира от коли. Извинете обърнах се към всички българи народ който разбира от всичко жени коли футбол политика какво може да прочетеш. Нищо смислено. Аз съм автомонтьор повече от 30г.имам професионални изменения не пипам кола без да ми плащат по тази проста причина карам пежо. Пожелавам ви все повече немски италиански и японски коли и няма да фалира нито един автосервиз. Благодаря за вниманието..

    Коментиран от #34

  • 34 Жужи

    10 1 Отговор

    До коментар #33 от "Тодор Живков":

    Най точния коментар!
  • 35 ПЕЖО 508

    13 3 Отговор
    Карам Пежо 508 GT от юни 2017г. 2.2HDI, 204к.с. Първа регистрация 2013г. Взех го върнато от лизинг на 47000км. В момента е на 70000км.
    На 46000км. му е сменена по гаранция скоростната кутия - автомат "Айсин". На около 67000 км. се спука водният радиатор. Молко преди това се счупи заден ляв стъклоповдигач.
    В момента от място потегля едва - едва. При диагностиката в сервиза на "Пежо" показа на 34% запушен ФАП. 52 мили бара налягане на изхода на филтъра. Това при положение, че колата се кара само по магистрали!Препоръчаха ми добавка за почистване на филтъра за твърди частици. Направих го - изобщо не чу!
    За момента се старая да запазя хладнокръвие ... макар да виждам, че в "Пежо" нямат идея какво трябва да се направи!
    В семейството имаме и "Пежо 407", 2.0 HDI, 136 к.с., първа регистрация 2009г., взето също от лизинг на 94000 км. В момента е на около 220000км. Кара се и до момента без почти никакви проблеми, включително и с ФАП филтъра, макар че през последните две години се кара почти само градско в София.

    Коментиран от #42

  • 36 Тодор Живков

    18 4 Отговор
    Купи си ауди още на 5000км ще са ти сменили скоростите а около 10000км ще си загубил самообладание. Просто смени ⛽ и не ходи в франсауто за такива има достатъчно научени диагностици проблема не е в колата а в детайлите около нея
  • 37 Баш Пежоджия

    8 2 Отговор

    До коментар #31 от "Антон 1":

    Антоне,не е трудно за разбиране Пежо вече не са същите каквито бяха преди,нито колата нито сервизите нито Пежо Асистента,след 100х.км почват проблемите и те мотаят докато свърши гаранцията и тогава става скъпо ,налагало ми се е да чакам 308 sw да чакам три дена и то в Франция за теч от дюза.Който има излишни пари да ги купува,сега при новите страхотен вътрешен и външен дизайн ,но калпава сглобка и евтини материали.

    Коментиран от #41

  • 38 шега ли е това

    8 17 Отговор

    До коментар #4 от "Фен на Пежо":

    Ами, ако за тия 18 г. беше слязъл от тия пежа да покараш и нещо друго нямаше да пишеш тия глупости с овчи възторг ! За "късмет" съм карал 3 такива пежа (207 и 307) преди години и бяха сравнително нови....е освен едно тико и едно дтаро поло не съм карал по гадни коли ! Всичко е субективно разбира се някои се задоволяват и с малко, явно си от тия, карай си ги със здраве !

    Коментиран от #43, #50

  • 39 Мани бегай

    11 2 Отговор

    До коментар #21 от "Шпек Салам Народен":

    Какъв лов, тоя миксер на батерии, ако помирише река там ще си остане. Електричките стават единствено за градско и късо каране и при положение, че и в двете крайни точки има откъде да се зареждат, за нищо др не стават.
  • 40 оня с мозъка

    10 13 Отговор
    От опита който имам никой не може да ме убеди, че това е разумен избор. Няма НИТО ЕДНА причина да избереш такава въшка (207, фиеста, клио, т.н.) пред седаните от същите марки. Тези коли са направени за да бъдат евтини. След толкова години цената на втора употреба за по-горен клас кола не е двойна както при нова.
    Тия малките возят твърдо, няма място, ужасно качество пластмаси в интериора. Имат съвсеем малко предимство в икономията, което зависи и от начина на каране. Много по-добре е да се вземе един двулитров дизелов седан. Повече място и екстри, много по-комфортен и практичен, поддръжката е същата и разхода под 10 градско.
    Не ме интересува какво казвали монтьори и всякакви други, колата е направена за да е евтина, следователно си е мизерия да караш такова след като има по-добра алтернатива на същата цена.
    Все едно да си пазарувам храна от която ми се повръща нарочно
  • 41 Антон 1

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "Баш Пежоджия":

    ++++++
  • 42 Амтон 1

    19 1 Отговор

    До коментар #35 от "ПЕЖО 508":

    А ,де ? Кажете свга ,какво е това ?
    Аз имах 307 Sw 1.6 -110 diesel 2007 г ! До 225000 само съединител и един лагер на главина ! Кришките не ги броя . Те са безброй !:)
    Сега имам ф11 2012 г - xd . На 120000 турбо , на 180000 вериги и колектор !
    Ама ето ,че тия неволи като твоите за 508!, не са запазени само за “премиум” автомобилите ! Според мене всичко стана шир потреба ! Разликата е ,че по - скъпите коли са по -комфортни и въобще голям кеф от шофиранвто , но не са по-надеждни ! Тоест купуваш според възможностите си и желанието на си направиш кефа , а всички ремонтираме еднакво ! Тоест цената не е критерии за надеждност !!

    Само ,че е критерии за всичко останало ! Комфорт , возия , обезшуменост , управляемост , усещане в интериор за уют , абе все неща които се ценят от хората които или много пътуват или са фенове ! Та ,така ! Всекиму според джоба и желанието .
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Най

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "До Горния":

    Най добрият форд е....продадения
  • 45 Barca

    23 1 Отговор
    Купили си пежо 508 за 20.000 и реват че сменили радиатор и стъкломашинка за 300 лева

    Да ви кажа тогава какво се случва с Ауди А6 2.0 - същия клас автомобил за 35.000 лв

    За по малко от 2 години смяна блок управление скоростна кутия 1800лв, смяна горивна помпа проблем с налягането 900лв,ABS блок плюс 1 ABS датчик 2000лв

    Коментиран от #74

  • 46 Алфа Ромео

    6 12 Отговор
    Дизеловите кадилници нямат място във града, гади ми се от газовете им.
  • 47 Алфа Ромео

    2 10 Отговор

    До коментар #7 от "Мани бегай":

    И аз се чудя де я видяха тая красота във тая изцъклена сапунерка. Малка кола със фарове един метър, няква грозна черна пластмаса отпред, арките на калниците изглеждат все едно са били заоблени но някой ги е минал със ъглошлайф.
  • 48 ООП1

    1 7 Отговор
    Френско - НЕ. Немско - НЕ.
  • 49 Джентълменът русофил

    11 11 Отговор
    Собствениците на Рено, Пежо и Ситроен като цяло са интелигентни хора(лекари, учители, счетоводители, хора на изкуството и други), които доста често притежават слаби или никалви технически познания и умения, залагащи по-скоро на мантрата за здравината и икономичността на френският дизел. Френските марки привличат още с интелигентен, макар и в много от случаите сладникаво-футуристичен дизайн, за сметка на крехкото състояние при ходова част(карета, полуос ки, заден мост) и окачване.

    Коментиран от #62

  • 50 Фен на Пежо

    10 3 Отговор

    До коментар #38 от "шега ли е това":

    За разлика от теб аз започнах с 309-ка 1.9 чист дизел през 2000 г. и от тогава съм имал 2 бр. 206-ци, 3 бр. 307-ци и 2 бр. 308-ци всичките дизели и не мога да кажа нищо лошо за Пежо. Ако сега ти напиша тук какъв разход на гориво ми дават такива като теб едва ли ще ми повярват и за това не смятам да го направя, но хората, които карат Пежо знаят, че говоря истината. Не съм тук за да те убеждавам, колко добри автомобили са. Просто изказах личното си впечатление от тях, защото темата е все пак за Пежо. Както виждаш не правя сравнение с нито една друга марка за това и в предния си пост под №4 съм написал всеки да кара това, което му е по душа.

    Коментиран от #52

  • 51 Джентълменът русофил

    3 10 Отговор
    От френски до френски автомобил има разлика. Едно е да карате Ксантия с 2.0 бензинов мотор(въпреки проблемите с хидравлични те сфери) и съвсем друго е някаква малка сапумерчица от която, ще ви побелеят и косите и брадите.
  • 52 Зигмунд

    12 4 Отговор

    До коментар #50 от "Фен на Пежо":

    Така е брат ми, остави ги тия многознайковци. Аз имам ксара 2.0 хди 90 коня, сестра ми венто 1.9 90 коня, лато ги оставим да работят заедно, вентото е като ронячка за царевица пред ситроена. За возията да не годорим. Разхода е еднакъв. С какво тогава вентото е по добро от ксарата. Аз давам сравнение, защото ми е писнало от сектисти, дето по далеч от носа си не виждат.

    Коментиран от #56, #69

  • 53 Без аналог!!!

    14 0 Отговор
    Притежавам 207 , 1.4 бензин , закупено ново през 2012-та . Колата в момента е на 65 000 км , ползва се като втори автомобил и единствените ремонти освен смяна на консумативи и гуми са една биалетка и смяна на управление на Ел стъкла и огледала на стойност 16$ от e -bay . Колата предлага добър комфорт и управляемост както и интериор за класът си
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Фен на Пежо

    5 4 Отговор

    До коментар #52 от "Зигмунд":

    Знам, че е така, защото купих същата такава Ксара на майка ми, която вече е на години, но все още може да кара и си я кара с кеф и ми се хвали, че нищо не и гори все едно, че аз не знам. С две думи доволна е.

    Коментиран от #78

  • 57 Alarak the chosen one

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    Определено не си карал за да твърдиш такива глупости...
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 чичо Док

    5 7 Отговор
    Двигателите на пежо са супер,за това няма спор но всичко останало е пълна скръб.Кое да похваля,скоростна кутия,окачване,ел инсталация,интериорни елементи ,гумени съединения кое,направо ми побеля главата от глупости.Може и аз да съм карък ама чак пък толкоз.
  • 60 Krasi

    0 6 Отговор
    Фен съм на Пежо. Но на старите, до 2001-02. Новите за нищо не стават, ПЪЛНИ БОКЛУЦИ !
  • 61 Драгозов

    2 7 Отговор

    До коментар #3 от "Франсе":

    Никога не бих избрал 207 пред Фиеста, имал съм такава 5 години и това е най-здравата кола, която съм имал. Пътното поведение на Фиеста също е доста по-добро.
  • 62 Язе

    10 4 Отговор

    До коментар #49 от "Джентълменът русофил":

    Крехка ходова част?Нали не говориш за немски "премиум"?В града карам едно дърто франсе на 19год и там където другите си носят колите(защото са здрави)аз прелитам с 50-70км.Вярно,че и ремонтирам след това но веднъж годишно един шарнир и накрайник за по 10-15лв е поносимо.Полуоски казваш.?Ай стига.Скоро сменях Маншон на едната защото без да искам го скъсах единия-това беше оригиналния...на 19год.Поздрави на този дето ти пълни главата с щуротии.
  • 63 СубаруЛеворгВарна

    6 4 Отговор
    Личи си че това е поредната тема в която половината са пешеходци и въобще нямат собствен автомобил! В днешно време абсолютно всички дизели от всички автомобилни концерни имат огромни проблеми след около 220 000 реални км. - без значение от къде са! И през А4 с новият 2.0 тди 143 коня 2011 г. и през 320д 177 коня 2012 г. съм минал и през Пежо 508 1.6 еко дизел 112 коня 2015г.....безумни трошляци всичките! Сега съм на турбо бензин - няма нищо по приятно!
  • 64 оня с хуя

    2 7 Отговор

    До коментар #3 от "Франсе":

    Пунто е много по добро от лъвче, борче, и вaгинa. Зa aстрa дa неговорим.
  • 65 Filo

    4 2 Отговор
    Пунто ли? Тоя дръгел май умре, нали така?

    Коментиран от #67

  • 66 Водач

    2 6 Отговор
    До"фен на пежо".Как да видиш проблем,като за 18 години си сменил 8 коли.Те точно вземат да се скапват и ти я махнеш и този след теб прави само ремонти и псува марката.
  • 67 оня с козaтa

    0 4 Отговор

    До коментар #65 от "Filo":

    От пунто в грaдски клaс до 2005 е лидер
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Калос тоес

    1 5 Отговор

    До коментар #52 от "Зигмунд":

    С това че вентото и този двигател изкарват милион километра

    Коментиран от #71

  • 70 Станислав

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Фен на Пежо":

    С пежо 206 съм, 19 годишна вече трето лято пътувам до България от Франция. Ни гък ни мък, като часовник е, не ми е правил никаква засечки.

    Коментиран от #72

  • 71 Зигмунд

    5 2 Отговор

    До коментар #69 от "Калос тоес":

    Вентото е на почти същите километри като ксарата, но мотора работи точно като текезесарско юмз. Всички фолксвагени работят така. Ще видим кое ще изкара повече. Забравих да добавя, че и ксарата, и вентото са австрийски, с тази разлика, че вентото е цялото изядено от ръжда, а ксарата няма никъде изчуряло.
  • 72 Фен на Пежо

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "Станислав":

    Убеден съм в това, защото както казвам карам дизелови Пежа от 18 години и нямам никакви проблеми. А ако им кажа какъв ми е разхода на гориво на 308-цата ще ме обявят за луд. Така, че аз ти вярвам за останалите, които никога не са карали дизелови Пежа не знам. Това са хора, които нещо са чули недочули и изказват напълно некомпетентни мнения.

    Коментиран от #73

  • 73 Не фен на пежо

    6 1 Отговор

    До коментар #72 от "Фен на Пежо":

    Пежо 308 2009г. 1.6хди/90 кс. 500 км на ден, всеки ден за три години. Смятате километрите. 3,9 разход при скорост 110-120. 130-140 разход 4.2-4.4. Нагоре не карам. Резултат-масла, филтри, ремъци, накладки. Един път скъсах ремък на алтернатор. Редовна смяна на крушки за светлини. Ремонт на алтернатор 40 лв.... На път не ме е предавал. Та това е от мен.

    Коментиран от #75, #76

  • 74 ПЕЖО 508

    4 0 Отговор

    До коментар #45 от "Barca":

    Изложих само факти. Нито един коментар. Пробегът на колата си измервам в километри, не в години. За пари не говоря.
    Не рева. Ако исках да рева, щях да си взема Ауди, като твоето!
  • 75 Фен на Пежо

    3 0 Отговор

    До коментар #73 от "Не фен на пежо":

    Пежо 308 2009г. 1.6хди/110 кс. 4.0 разход при скорост 130-140 разход на извънградско като колата е с 4 човека и пълен багажник с багаж. Само искам да направя едно важно уточнение, че съм я чипосал и сега е 140 к.с. и от там идва и този нисък разход на гориво. За непросветените, защо с повече мощност гори по-малко не мисля да си губя времето да им обяснявам, който е технически грамотен той разбира, за какво говоря. Резултат-масла, филтри, ремъци, накладки. Крушки за светлини не съм сменял освен една две и не знам, защо при теб е така. На път никога не ме е предавал да не казвам голяма дума. Та това е и от мен.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Галина

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Фен на Пежо":

    И аз карам Пежо от 2000 год.и съм доволна!
    Не съжалявам, че заложих на тази марка. Карам 206 HDI -2.0

    Коментиран от #80

  • 78 ха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "Фен на Пежо":

    сигурно я бута

    Коментиран от #81

  • 79 ГОСТ

    1 10 Отговор
    СО БОРЧЕ СО ПИЧКО СО МАЧКО КОЛИ НЕ ГИ ХВАЛЕТЕ
  • 80 Фен на Пежо

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Галина":

    Поздравления от мен. Много добри автомобили са имал съм две такива. Единственото слабо място на 206 HDI -2.0 е задния мост, който е на торсиони и с течение на времето иглените лагери, които са там правят един канал на ръкава и задните колелета правят един наклон и леко се разкрачва, което не пречи на сигурността на управлението просто не изглежда естетично добре. Иначе има начин как да се оправят - правят втулки, които се слагат върху изяденото место на ръкава от иглените лагери, следва нови лагери върху втулките и наклоните се оправят. Другия вариант е смяна на ръкавите. Ремонтът не е скъп. След модела 206 вече не ги правят на торсиони задните мостове и този проблем вече не съществува при следващите Пежа.
  • 81 Фен на Пежо

    4 0 Отговор

    До коментар #78 от "ха ха":

    Не, не я бутам умнико карам си я със 130 на извънградско, но такива като теб, които никога не са притежавали такъв модел 308 няма как да го знаят. В предния си пост забравих да отбележа, че е и с 6 скорости. Както вече казах нямам намерение да убеждавам никого в каквото и да било. Карайте си автомобилите, които са ви на сърце и не ни давайте акъл на нас притежателите на Пежо.
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 гошо

    0 0 Отговор
    няма лоша кола има лоши стопани
  • 84 406

    0 0 Отговор
    Аз карам 406 2000 хди взех го на 280 000 км сега е на 450 000 км сменил съм само два шарнира голям звяр сега взех едно 508 2000 хди 140 коня ще видим дали ще е така сполучлива
  • 85 1954

    1 0 Отговор
    колите не са лоши шофьорите са слаби
  • 86 Тайна

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Фен на Пежо":

    Здравейте, насочила съм се към пежо 307, но все още не знам към кой двигател да се ориентирам.. Може ли някакво мнение според вас кой е по надежден