Независимо, че дизеловите автомобили постепенно отстъпват на европейските пазари, а някои от големите градове вече забраниха влизането им в централните части, у нас дизелът все още е на мода.
Дизеловите автомобили са по-скъпи за обслужване, но са доста икономични и поради тази причина са любими на голяма част от БГ шофьорите. В България обаче се харесват предимно по-големи немски дизели, но сега ще ви обърнем внимание на едно градско дизелово Peugeot на старо, предлагащо се с три и с пет врати, във версия купе-кабриолет и комби.

Става дума за 207, произвеждано през периода 2006 - 2014 година. Като наследник на хитовия модел 206, Peugeot 207 имаше трудната задача да повтори успеха на своя предшественик. Това така и не се случи, което не променя факта, че 207 е красив автомобил, с чиято покупка ще получите частица френски шик.
HDI моторите на компанията са известни със своята равномерна и тиха работа, за разлика от повечето немски машини. Прегледайте хубаво окачването, тъй като мнозина го смятат за слабото място на тези коли. Какви дизелови екземпляри от модела Peugeot 207 се продават у нас, вижте ТУК.

Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шега ли е това
Коментиран от #4
10:59 15.09.2018
2 МаКаТа
Коментиран от #18
11:02 15.09.2018
3 Франсе
Коментиран от #16, #25, #28, #61, #64
11:07 15.09.2018
4 Фен на Пежо
До коментар #1 от "шега ли е това":
Не е шега умнико. Изказвай мнение само ако си карал такъв автомобил, ако ли не по добре замълчи, защото всяко нещо казано няма да отговаря на истината. Аз карам дизелови Пежа от 2000 г. тоест до днес са 18 години и едно нещо лошо не мога да кажа за тях. Здрави като автомобил, икономичен и безшумен двигател, удобни, комфортни, красиви, ходовата част не е слаба, както някой се опитват да я изкарат, поддръжката спрямо останалите автомобили е по-евтина има и много добра антикорозионна защита като на едновремешните Аудита 80 е. Мога още да изброявам още плюсове , но не мисля, че има нужда. Който кара Пежо той няма нужда от моите впечатления те са за такива, които никога не са притежавали автомобил от тази марка. Приятен ден на всички. Нека всеки кара това, което му е по душа.Коментиран от #38, #70, #77, #86
11:07 15.09.2018
5 Емил
Коментиран от #6, #13, #24, #57
11:56 15.09.2018
6 ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА
До коментар #5 от "Емил":
ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХАПО ВЕЛИКА ГЛУПОСТ НЕ БЯХ ЧУВАЛ И ЧЕЛ !
МАЙ НАМАШ ШОФЬОРСКА КНИЖКА ?
12:13 15.09.2018
7 Мани бегай
Коментиран от #47
13:03 15.09.2018
8 Бачо
13:24 15.09.2018
9 Peugeot
Коментиран от #17
14:12 15.09.2018
10 До 3ти
Правиш се, че разбираш от коли ама тези фиести са със сигурност по-здрави и по-приятни за каране (волана се върти с един пръст) пробвай и ще останеш изненадан. Има ел.усилвател вместо течаща хидравлика !
14:14 15.09.2018
11 До Горния
Същото това прехвалено Пежо
Коментиран от #29, #44
14:24 15.09.2018
12 Тракторист хулиган
14:28 15.09.2018
13 SKIN HEAD
До коментар #5 от "Емил":
Ти си лъжец!!!14:35 15.09.2018
14 Механик
Който се монтира на Пежо, Ситроен и Форд !
А и на външен вид Фиестата е по-хубава !
14:36 15.09.2018
15 АнтиДизел
Ха ха ха ........
14:40 15.09.2018
16 fiat
До коментар #3 от "Франсе":
точно пък от пунтото викаш да е по-добър тоя кенеф,а? Май не си имал нищо общо с jtd двигателите на фиат...15:05 15.09.2018
17 шаолин
До коментар #9 от "Peugeot":
Мани с 1.2 бензин без турбо е трагедия.15:39 15.09.2018
18 Прото
До коментар #2 от "МаКаТа":
Не виждам НИЩО ама АБСОЛЮТНО НИЩО модерно в малък, градски, ДИЗЕЛОВ автомобил...с ръчна скоростна кутия. Ако си някакъв пълен идиот може и дс ти хареса. Мидерно би били ако беше електричка15:40 15.09.2018
19 Субект
16:02 15.09.2018
20 Пазарен Либерализатор
Коментиран от #21, #23, #58
16:13 15.09.2018
21 Шпек Салам Народен
До коментар #20 от "Пазарен Либерализатор":
С електричката ли ходиш на лов?Коментиран от #39
16:21 15.09.2018
22 Баш Пежоджия
Коментиран от #31
16:29 15.09.2018
23 пешо
До коментар #20 от "Пазарен Либерализатор":
Къде преспиваш по пътя докато се зареди,когато отиваш на море16:33 15.09.2018
24 Христо
До коментар #5 от "Емил":
Тези 12 лв. за масло ли ги плащаш😂😂😂😂😂
17:00 15.09.2018
25 Иво
До коментар #3 от "Франсе":
Лъвчето много бъзо заминава в надин за еазлика от другите!!!17:19 15.09.2018
26 LOL
17:45 15.09.2018
27 МАД
Коментиран от #32
19:06 15.09.2018
28 Спец
До коментар #3 от "Франсе":
Повечето дизелови Фиести са с Пежо мотори.19:21 15.09.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Отчето
21:05 15.09.2018
31 Антон 1
До коментар #22 от "Баш Пежоджия":
Абсолютно не те разбрах !:)Коментиран от #37
21:36 15.09.2018
32 Антон 1
До коментар #27 от "МАД":
Добре казано ! Макар ,че два пъти гласувах за ГЕРБ !Ужас !
21:38 15.09.2018
33 Тодор Живков
Коментиран от #34
22:48 15.09.2018
34 Жужи
До коментар #33 от "Тодор Живков":
Най точния коментар!22:54 15.09.2018
35 ПЕЖО 508
На 46000км. му е сменена по гаранция скоростната кутия - автомат "Айсин". На около 67000 км. се спука водният радиатор. Молко преди това се счупи заден ляв стъклоповдигач.
В момента от място потегля едва - едва. При диагностиката в сервиза на "Пежо" показа на 34% запушен ФАП. 52 мили бара налягане на изхода на филтъра. Това при положение, че колата се кара само по магистрали!Препоръчаха ми добавка за почистване на филтъра за твърди частици. Направих го - изобщо не чу!
За момента се старая да запазя хладнокръвие ... макар да виждам, че в "Пежо" нямат идея какво трябва да се направи!
В семейството имаме и "Пежо 407", 2.0 HDI, 136 к.с., първа регистрация 2009г., взето също от лизинг на 94000 км. В момента е на около 220000км. Кара се и до момента без почти никакви проблеми, включително и с ФАП филтъра, макар че през последните две години се кара почти само градско в София.
Коментиран от #42
23:03 15.09.2018
36 Тодор Живков
23:21 15.09.2018
37 Баш Пежоджия
До коментар #31 от "Антон 1":
Антоне,не е трудно за разбиране Пежо вече не са същите каквито бяха преди,нито колата нито сервизите нито Пежо Асистента,след 100х.км почват проблемите и те мотаят докато свърши гаранцията и тогава става скъпо ,налагало ми се е да чакам 308 sw да чакам три дена и то в Франция за теч от дюза.Който има излишни пари да ги купува,сега при новите страхотен вътрешен и външен дизайн ,но калпава сглобка и евтини материали.Коментиран от #41
23:55 15.09.2018
38 шега ли е това
До коментар #4 от "Фен на Пежо":
Ами, ако за тия 18 г. беше слязъл от тия пежа да покараш и нещо друго нямаше да пишеш тия глупости с овчи възторг ! За "късмет" съм карал 3 такива пежа (207 и 307) преди години и бяха сравнително нови....е освен едно тико и едно дтаро поло не съм карал по гадни коли ! Всичко е субективно разбира се някои се задоволяват и с малко, явно си от тия, карай си ги със здраве !Коментиран от #43, #50
00:18 16.09.2018
39 Мани бегай
До коментар #21 от "Шпек Салам Народен":
Какъв лов, тоя миксер на батерии, ако помирише река там ще си остане. Електричките стават единствено за градско и късо каране и при положение, че и в двете крайни точки има откъде да се зареждат, за нищо др не стават.00:23 16.09.2018
40 оня с мозъка
Тия малките возят твърдо, няма място, ужасно качество пластмаси в интериора. Имат съвсеем малко предимство в икономията, което зависи и от начина на каране. Много по-добре е да се вземе един двулитров дизелов седан. Повече място и екстри, много по-комфортен и практичен, поддръжката е същата и разхода под 10 градско.
Не ме интересува какво казвали монтьори и всякакви други, колата е направена за да е евтина, следователно си е мизерия да караш такова след като има по-добра алтернатива на същата цена.
Все едно да си пазарувам храна от която ми се повръща нарочно
01:25 16.09.2018
41 Антон 1
До коментар #37 от "Баш Пежоджия":
++++++04:09 16.09.2018
42 Амтон 1
До коментар #35 от "ПЕЖО 508":
А ,де ? Кажете свга ,какво е това ?Аз имах 307 Sw 1.6 -110 diesel 2007 г ! До 225000 само съединител и един лагер на главина ! Кришките не ги броя . Те са безброй !:)
Сега имам ф11 2012 г - xd . На 120000 турбо , на 180000 вериги и колектор !
Ама ето ,че тия неволи като твоите за 508!, не са запазени само за “премиум” автомобилите ! Според мене всичко стана шир потреба ! Разликата е ,че по - скъпите коли са по -комфортни и въобще голям кеф от шофиранвто , но не са по-надеждни ! Тоест купуваш според възможностите си и желанието на си направиш кефа , а всички ремонтираме еднакво ! Тоест цената не е критерии за надеждност !!
Само ,че е критерии за всичко останало ! Комфорт , возия , обезшуменост , управляемост , усещане в интериор за уют , абе все неща които се ценят от хората които или много пътуват или са фенове ! Та ,така ! Всекиму според джоба и желанието .
04:20 16.09.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Най
До коментар #11 от "До Горния":
Най добрият форд е....продадения08:15 16.09.2018
45 Barca
Да ви кажа тогава какво се случва с Ауди А6 2.0 - същия клас автомобил за 35.000 лв
За по малко от 2 години смяна блок управление скоростна кутия 1800лв, смяна горивна помпа проблем с налягането 900лв,ABS блок плюс 1 ABS датчик 2000лв
Коментиран от #74
08:18 16.09.2018
46 Алфа Ромео
08:52 16.09.2018
47 Алфа Ромео
До коментар #7 от "Мани бегай":
И аз се чудя де я видяха тая красота във тая изцъклена сапунерка. Малка кола със фарове един метър, няква грозна черна пластмаса отпред, арките на калниците изглеждат все едно са били заоблени но някой ги е минал със ъглошлайф.09:05 16.09.2018
48 ООП1
09:15 16.09.2018
49 Джентълменът русофил
Коментиран от #62
09:48 16.09.2018
50 Фен на Пежо
До коментар #38 от "шега ли е това":
За разлика от теб аз започнах с 309-ка 1.9 чист дизел през 2000 г. и от тогава съм имал 2 бр. 206-ци, 3 бр. 307-ци и 2 бр. 308-ци всичките дизели и не мога да кажа нищо лошо за Пежо. Ако сега ти напиша тук какъв разход на гориво ми дават такива като теб едва ли ще ми повярват и за това не смятам да го направя, но хората, които карат Пежо знаят, че говоря истината. Не съм тук за да те убеждавам, колко добри автомобили са. Просто изказах личното си впечатление от тях, защото темата е все пак за Пежо. Както виждаш не правя сравнение с нито една друга марка за това и в предния си пост под №4 съм написал всеки да кара това, което му е по душа.Коментиран от #52
09:58 16.09.2018
51 Джентълменът русофил
10:10 16.09.2018
52 Зигмунд
До коментар #50 от "Фен на Пежо":
Така е брат ми, остави ги тия многознайковци. Аз имам ксара 2.0 хди 90 коня, сестра ми венто 1.9 90 коня, лато ги оставим да работят заедно, вентото е като ронячка за царевица пред ситроена. За возията да не годорим. Разхода е еднакъв. С какво тогава вентото е по добро от ксарата. Аз давам сравнение, защото ми е писнало от сектисти, дето по далеч от носа си не виждат.Коментиран от #56, #69
10:11 16.09.2018
53 Без аналог!!!
10:19 16.09.2018
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Фен на Пежо
До коментар #52 от "Зигмунд":
Знам, че е така, защото купих същата такава Ксара на майка ми, която вече е на години, но все още може да кара и си я кара с кеф и ми се хвали, че нищо не и гори все едно, че аз не знам. С две думи доволна е.Коментиран от #78
10:54 16.09.2018
57 Alarak the chosen one
До коментар #5 от "Емил":
Определено не си карал за да твърдиш такива глупости...10:58 16.09.2018
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 чичо Док
12:19 16.09.2018
60 Krasi
12:38 16.09.2018
61 Драгозов
До коментар #3 от "Франсе":
Никога не бих избрал 207 пред Фиеста, имал съм такава 5 години и това е най-здравата кола, която съм имал. Пътното поведение на Фиеста също е доста по-добро.12:43 16.09.2018
62 Язе
До коментар #49 от "Джентълменът русофил":
Крехка ходова част?Нали не говориш за немски "премиум"?В града карам едно дърто франсе на 19год и там където другите си носят колите(защото са здрави)аз прелитам с 50-70км.Вярно,че и ремонтирам след това но веднъж годишно един шарнир и накрайник за по 10-15лв е поносимо.Полуоски казваш.?Ай стига.Скоро сменях Маншон на едната защото без да искам го скъсах единия-това беше оригиналния...на 19год.Поздрави на този дето ти пълни главата с щуротии.13:50 16.09.2018
63 СубаруЛеворгВарна
14:38 16.09.2018
64 оня с хуя
До коментар #3 от "Франсе":
Пунто е много по добро от лъвче, борче, и вaгинa. Зa aстрa дa неговорим.16:41 16.09.2018
65 Filo
Коментиран от #67
16:48 16.09.2018
66 Водач
17:21 16.09.2018
67 оня с козaтa
До коментар #65 от "Filo":
От пунто в грaдски клaс до 2005 е лидер17:45 16.09.2018
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Калос тоес
До коментар #52 от "Зигмунд":
С това че вентото и този двигател изкарват милион километраКоментиран от #71
20:40 16.09.2018
70 Станислав
До коментар #4 от "Фен на Пежо":
С пежо 206 съм, 19 годишна вече трето лято пътувам до България от Франция. Ни гък ни мък, като часовник е, не ми е правил никаква засечки.Коментиран от #72
21:34 16.09.2018
71 Зигмунд
До коментар #69 от "Калос тоес":
Вентото е на почти същите километри като ксарата, но мотора работи точно като текезесарско юмз. Всички фолксвагени работят така. Ще видим кое ще изкара повече. Забравих да добавя, че и ксарата, и вентото са австрийски, с тази разлика, че вентото е цялото изядено от ръжда, а ксарата няма никъде изчуряло.21:50 16.09.2018
72 Фен на Пежо
До коментар #70 от "Станислав":
Убеден съм в това, защото както казвам карам дизелови Пежа от 18 години и нямам никакви проблеми. А ако им кажа какъв ми е разхода на гориво на 308-цата ще ме обявят за луд. Така, че аз ти вярвам за останалите, които никога не са карали дизелови Пежа не знам. Това са хора, които нещо са чули недочули и изказват напълно некомпетентни мнения.Коментиран от #73
22:05 16.09.2018
73 Не фен на пежо
До коментар #72 от "Фен на Пежо":
Пежо 308 2009г. 1.6хди/90 кс. 500 км на ден, всеки ден за три години. Смятате километрите. 3,9 разход при скорост 110-120. 130-140 разход 4.2-4.4. Нагоре не карам. Резултат-масла, филтри, ремъци, накладки. Един път скъсах ремък на алтернатор. Редовна смяна на крушки за светлини. Ремонт на алтернатор 40 лв.... На път не ме е предавал. Та това е от мен.Коментиран от #75, #76
22:30 16.09.2018
74 ПЕЖО 508
До коментар #45 от "Barca":
Изложих само факти. Нито един коментар. Пробегът на колата си измервам в километри, не в години. За пари не говоря.Не рева. Ако исках да рева, щях да си взема Ауди, като твоето!
22:32 16.09.2018
75 Фен на Пежо
До коментар #73 от "Не фен на пежо":
Пежо 308 2009г. 1.6хди/110 кс. 4.0 разход при скорост 130-140 разход на извънградско като колата е с 4 човека и пълен багажник с багаж. Само искам да направя едно важно уточнение, че съм я чипосал и сега е 140 к.с. и от там идва и този нисък разход на гориво. За непросветените, защо с повече мощност гори по-малко не мисля да си губя времето да им обяснявам, който е технически грамотен той разбира, за какво говоря. Резултат-масла, филтри, ремъци, накладки. Крушки за светлини не съм сменял освен една две и не знам, защо при теб е така. На път никога не ме е предавал да не казвам голяма дума. Та това е и от мен.23:04 16.09.2018
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Галина
До коментар #4 от "Фен на Пежо":
И аз карам Пежо от 2000 год.и съм доволна!Не съжалявам, че заложих на тази марка. Карам 206 HDI -2.0
Коментиран от #80
07:58 17.09.2018
78 ха ха
До коментар #56 от "Фен на Пежо":
сигурно я бутаКоментиран от #81
11:24 17.09.2018
79 ГОСТ
16:34 17.09.2018
80 Фен на Пежо
До коментар #77 от "Галина":
Поздравления от мен. Много добри автомобили са имал съм две такива. Единственото слабо място на 206 HDI -2.0 е задния мост, който е на торсиони и с течение на времето иглените лагери, които са там правят един канал на ръкава и задните колелета правят един наклон и леко се разкрачва, което не пречи на сигурността на управлението просто не изглежда естетично добре. Иначе има начин как да се оправят - правят втулки, които се слагат върху изяденото место на ръкава от иглените лагери, следва нови лагери върху втулките и наклоните се оправят. Другия вариант е смяна на ръкавите. Ремонтът не е скъп. След модела 206 вече не ги правят на торсиони задните мостове и този проблем вече не съществува при следващите Пежа.17:46 17.09.2018
81 Фен на Пежо
До коментар #78 от "ха ха":
Не, не я бутам умнико карам си я със 130 на извънградско, но такива като теб, които никога не са притежавали такъв модел 308 няма как да го знаят. В предния си пост забравих да отбележа, че е и с 6 скорости. Както вече казах нямам намерение да убеждавам никого в каквото и да било. Карайте си автомобилите, които са ви на сърце и не ни давайте акъл на нас притежателите на Пежо.17:50 17.09.2018
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 гошо
14:06 22.04.2020
84 406
21:47 18.05.2020
85 1954
14:25 16.06.2020
86 Тайна
До коментар #4 от "Фен на Пежо":
Здравейте, насочила съм се към пежо 307, но все още не знам към кой двигател да се ориентирам.. Може ли някакво мнение според вас кой е по надежден18:00 23.08.2020