ФАКТИ.БГ

Наточеният фастбек на Hyundai идва до дни

Публикувана: 20 Септември, 2018 19:31
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5805
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Hyundai обяви официално датата на дебюта на втория модел от спортната си гама за Европа. "Петвратото купе" i30 Fastback N ще бъде представено на 26 септември по време на демонстрационен скоростен преход на пилотите на Hyundai Motorsport Габриеле Таркини и Тиери Нювил от Рим до Париж, при който трябва да бъде поставен нов рекорд.

Корейците не споделят никаква допълнителна информация за автомобила. По неофициална информация фастбекът е базиран на хечбека i30 N, от който са заимствани 2.0-литровият турбодвигател с 250 или 275 к.с. в зависимост от модификацията и шестстепенната скоростна кутия с ръчно превключване.

Hyundai i30 N ускорява от 0 до 100 за 6.2 секунди и вдига 250 км/ч. Горещият хечбек има активно окачване, диференциал с повишено триене с електронно управление, активна изпускателна система, функция за бърз старт от място, автоматично подаване на междинна газ и стабилизираща система, която може да бъде изключена напълно.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Министър на транспорта
1 Отговор
Това е колата за БГ-материала -ХЮНДАЙ - 50% от загорелките с фасовете в ръка трябва да карат тази марка, не знам защо си купуват лимузини и джипове направени за ХОРА с нужда от такива, с култура и с хубави пътища

Коментиран от #2, #3, #5, #6


Оценка:
-10 +20

Тасев
2 Отговор

До коментар #1 от "Министър на транспорта":


Така ги разпознават българите по света - по 6-тия пръст - фаса

Оценка:
-4 +7

ценител
3 Отговор

До коментар #1 от "Министър на транспорта":


И защо точно реши, че Хюндай (трябва да) е за селски пръчки?

Коментиран от #4


Оценка:
-6 +20

Министър на транспорта
4 Отговор

До коментар #3 от "ценител":


Щедър съм нали

Оценка:
-4 +6

Santa fe и Tucson
5 Отговор

До коментар #1 от "Министър на транспорта":


Лично аз виждам, повече селски пръчки с премиум марки от колкото с не премиум 😉. Аз изказвам само своето мнение! 🤗

Оценка:
-2 +29

Орляк
6 Отговор

До коментар #1 от "Министър на транспорта":


Според мен по-далеч от Гърция не си ходил,ама разбираш Бай Ганьо от Аудита и Беенвета.

Оценка:
-7 +10

От село
7 Отговор
Колкото и кинти да имам винаги ще карам хундай и киа

Оценка:
-6 +18

тойота
8 Отговор
Много класна кола ,сигурно ще къса s63 amg ,което е 10 пътк по скъпо

Коментиран от #11


Оценка:
-7 +10

Като гост
9 Отговор
Тази кола не е за тъпанари и педалчета. Кой не я харесва да си кара дизела или автомата и да не коментира. Има си точните хора за турбо бензин с ръчна кутия и пълно изключване на тракшъна.

Оценка:
-3 +14

Мършата
10 Отговор
Като Ауди, малко по добър дизайн! От как японците пуснаха тоя тъп дизайн голяма радиаторна решетка вече всички почнаха да правят такива коли.... Да им влиза всичката луга направо по радиатора , по гарнитурата да може бързо да гние ръждясва!

Оценка:
-6 +6

11
Този коментар е премахнат от модератор
ПЕРНИШКИ ГОУФ
12 Отговор
Хундай, Кия, Мия...всички си приличат сякаш по калъп ся праени, това са коли-еднодневки. Кога станат на 25 г и вървят като моя Гоуф тогаз ще говорим. Ае чао

Оценка:
-6 +4

Жяня
13 Отговор
За фастбека разбрахме, но ме интересува кога ще изкарат версия "селски бек"?

И в заключение да кажа, ваг е за селяндури. Тойота е за културни хора.

Оценка:
-1 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка