Last news in Fakti

16 Април, 2010 20:18 12 217 31

Илиев атакува с кола за 270 000 евро

  • skoda

Петкратният рали шампион на България Димитър Илиев и навигаторът му Янаки Янакиев представиха автомобила си за новия сезон 2010-та година. Митко ще пилотира VRT Skoda Fabia S2000.

Автомобилът е собственост на отбора основно благодариние на спонсора на тима Vivacom и подкрепата на Skoda. Колата струва 270 хиляди евро. Целта пред Vivacom rally team, както е кръстен отбора, е спечелването на националния рали шампионат.

Тандемът Илиев/Янакиев ще стартира и в рали Блъгария от 9 до 11 юли, което тази година е кръг от Световния шампионат /WRC/. Амбициите там са за спечелване на клас S2000. Този автомобил е по-мощен от предишното Mitsubishi.

Бензиновият агрегат на Fabia S2000 е с мощност 265 к. с. и максимален въртящ момент 245 Нм. Предаването на момента е и към четирите колела през шестстепенна секвенциална трансмисия и два механични диференциала.

Още от по-интересното оборудване на автомобила представляват летите джанти OZ. Те са с размер 15 цола и са обути с гуми за макадам BF Goodrich. Спирачките са дело на небезизвестната компания Brembo, а електрониката е Magneti Marell.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Bero

    16 46 Отговор
    ni6to osobeno
  • 2 пилот

    12 47 Отговор
    На тоя и колата на Льоб да му дадат, пак си остава посредствен...
  • 3 lancer4eto

    11 51 Отговор
    Защо просто не си до направи евото което има много по големи възможности от тоя дарак ако може да се изразя така с тия 265 коня евото за тия 270 хиляди евро щяха да направят със 400 500 и щеше да им остане за да са почерпят и за още едно ево
  • 4 Maрио Попов

    78 2 Отговор
    До 3: Шкодата е в пъти по-добра от Лансера, тъй като е по-лека и в нея са вложени куп модерни технологии. Колата завива много повече от Евото, спира много по-добре, можеш да спреш непосредтсвено преди завоя, завиваш и те няма, докато с Митсубишито не е така. Също така тази кола е със секвенционална скоростна кутия, което позволява много по-лесно да се сменят скоростите, а и плюс това откъм окачване и стойка на пътя е доста подобрена, така че на Митсубишитата ще им е много много трудно да догонят колите от S2000. Все пак цената 270 000 евро си говори за качеството на автомобила. Колкото до това, че можеше да ги вложи в Митсубишито, не е така защото първо не е позволено да се вдига мощността до 500 коня, защото всичко е регламентирано от ФИА и такива промени са забранени. В момента колите от клас Н/4 могат да използват въздушен рестриктор 33 мм и са по-ограничени в добавките, отколкото S2000. Затова и Шкодата беше по-добрия избор ;)
  • 5 FEN

    36 3 Отговор
    S kef da 4ete6 kompententni hora,pisnalo mi be6e ot laici i razbira4i !!!! p.s.M.Popov kakvo 6te kaje6 za grande PUNTO kato konkurent v klasa ?????
  • 6 Harry Potter

    30 3 Отговор
    Punto-то е резачка, но за съжаление вече остаря - в момента Fabia S2000 и Fiesta S2000 са най-актуалните и най-конкурентноспособните бегачки.
  • 7 opa

    3 22 Отговор
    Хаха, разминах се днес при Жерково с това, като го влачеха към София :). Помислих си пак някой ще се прави на "шофер".

    Коментиран от #31

  • 8 Марио Попов

    33 1 Отговор
    Абарт Гранде Пунто С2000 също е много добър автомобил, но е с една идея по-слаб от конкурентите си в този клас - Пежо 207, Шкода Фабия и новата Форд Фиеста. За пунтото италианците използваха двигателя на пистовия модел на АЛФА 156, който се състезаваше в WTCC и скоростна кутия SADEV, която не се оказа толкова сполучлива и в следващата еволюция сложиха скоростна кутия на XTRAC мисля. Колата стана малко по-добра, но си трябва голям карач за нея, за да успее да се надпреварва с конкурентите си. Другото, което е, че в момента от АБАРТ се отказаха от участие в iRC за 2010 и развитието на колата заслабна.
  • 9 petko91

    20 2 Отговор
    SUPER QKA KOLA I SPRETE S TUPITE SI KOMENTARI
  • 10 aha

    31 1 Отговор
    bravo na M. Popov za informaciqta,a na Vivacom i pojelavam da ne se otkazvat ot sponsorstvoto za vsi4ki sportove-uspeh na Mitko :)
  • 11 Димитър

    18 2 Отговор
    Шкода продъжават да се развиват в правилната посока,във всяко едно начинание показват завидни успехи.Нека продължават в същия дух!УСПЕХ НА ДИМИТЪР ИЛИЕВ!
  • 12 жик так

    18 1 Отговор
    До lancer4eto, пилот и Bero Хора ако разбирахте поне малко от дисциплината рали и автомобили сами щяхте да разберете колко са ви смешни и глупави коментарите. Пожелавам ви да си останете все така комплексари. Радвам се че благодарение на Виваком и Митко Илиев ще имаме възможност да наблюдаваме този изключителен автомобил в българския рали шампионат.
  • 13 Бангеев

    21 1 Отговор
    Браво на мобиле за подкрепата която напоследък оказва чрез медийното отразяване на бг автомобилизма. Сайтът ви е номер 1. Всички матеелиали са изключително интересни и актуални.
  • 14 Oki

    19 0 Отговор
    До lancer4eto, пилот и Bero Хора ако разбирахте поне малко от дисциплината рали и автомобили сами щяхте да разберете колко са ви смешни и глупави коментарите. Пожелавам ви да си останете все така комплексари. Радвам се че благодарение на Виваком и Митко Илиев ще имаме възможност да наблюдаваме този изключителен автомобил в българския рали шампионат. Напълно те подкрепям!!! А и това е Skoda Fabia S2000, такива ще бъдат колите в WRC от 2011г. Така че харесва ви или не свикваите.
  • 15 wrcfan

    19 0 Отговор
    уникална кола
  • 16 aaaaa

    13 0 Отговор
    тука чета много глупави коментари които не са казани на място
  • 17 nikos

    15 0 Отговор
    аз ли4но скоро бях с м.илиев и тои сам изказа мнението си за новата кола спрямо старата и от там излиза 4е старата няма ни6то об6то с новата,повози ме доста ли4но тои и ве4е бих казал 4е сам му фен,има6е тест драив на шкода yeti на пампорово и тои бе там да я представи на които успее да зака4и и да се пожози на нея с него,бе6е невероятно изживяване,на местата кадето се кара 40-50 ние се движехме с 150км..... бе6е мн яко.... радвам се за него и му пожелавам мн успехи и нека ни представя навс. все с успехи
  • 18 tachev88

    13 0 Отговор
    Познавам както Митко, така и баща му Владо от дълги години. Митко е добър състезател и ще има успехи в бъдеще. Новата му кола е много добра и бъдещето ще го покаже. В това съм убеден. Желая им успех !!!
  • 19 dido

    11 0 Отговор
    super
  • 20 daka

    0 19 Отговор
    пълни палячовци
  • 21 Badi

    10 13 Отговор
    270 000 eur za skoda !!!!!!!!!!! Napravo sam potresen i prez uma mi ne minavlo 4e moje tazi kola tolkvoa da struva dori koli napreveni celite ot karbon kato edin lotus ne struvat tolkova tva trq da sglobeno s izvan zemni materiqli.
  • 22 DIDO

    15 1 Отговор
    БАДЕТЕ НАЦИОНАЛИСТИ БЬЛГАРИН Е АКО МОЖЕ НЕКА ДА ГИ СМАЖЕ А НЕ САМО ПРОСТОТИИ В ТАЯ ДАРЖАВА КУРАЖ МИТЕ ВЕ4Е ТИ РЕД САМО НАПРЕД
  • 23 tostefo

    9 1 Отговор
    преди всичко успех на Митко дано с новата кола покаже на какво е способен от друга страна в шкода колкото и пари да налееш все си остава щкода - вярно че вътре всичко ти е AUDI и VW ама пак не е нито едното нито другото - дано за тия пари шкода да са само тенекиите и фаровете :) все пак да не забравяме че от конкурентите си в класа VWgrup са единствените които нямат, а най-вероятно няма и да имат отбор в F1 - защо ли :P
  • 24 maldini75

    9 0 Отговор
    Всички сте "супер" Българи, от най-истинските, завистливи и нищо не разбиращи ама с мнение.... Лансъра бил по-добър - това може да го каже само човек който ама нищо не разбира от автомобилен спорт...Митко бил посредствен :)- той ако беше посредствен нямаше да е 5 кратен шампион....в БГ даже тези с ладите са на такова ниво от пишещите такива некомпетентни мнения, че нямам думи. Много се дразня от такива като повечето дето пишете глупости от СуперКлас.
  • 25 кольо

    16 0 Отговор
    миналия сезон Крум Дончев размаза конкоренцията с pegout 207 S2000, така че определено автомобилите от клас S2000 имат превъзходство спрямо вече поостарелите EVO 9 , WRX STI и т.н. а това че в българия влиза още един конкорентно способен автомобил (спрямо евро шампионатите пък и световните) ,мен лично ме прави щаслив.А в ръцете на Митко Илиев ме кара да се надявам да има и големи успехи юли месец на рали България.
  • 26 blacksnoopy

    4 0 Отговор
    Теглото е по-важно от конете
  • 27 a4

    0 3 Отговор
    Skoda e mnogo dale4e ot AUDI i VW, ina4e uspeh na BG TEAM
  • 28 pepino

    3 0 Отговор
    Да беше купил Митко фиестата за 280 000 евро. За момента май това е най-добрата кола.
  • 29 Митко П

    0 0 Отговор
    Успех на Митко Илиев. Шкодата С2000 е много далеч по-добра от Лансъра. Понеже имаше писаници, как може толкова пари да струва тази кола, имайте предвид, че само скоростната кутия струва над 35к. евра, отделно всичко друго. Този спорт е супер скъп и тези цифри са нормални.
  • 30 taxi

    0 0 Отговор
    колата е мн добра но карането няма нищо общо с митцубишито ,ще трябва време за да свикне с нея.И само за неуките-конските сили нямат нищо общо с вървенето,вървенето се определя от мн фактори,като:окачване,скоростна кутия,обороти на двигателя,въртящ момент на двигателя,спирачна система,аеродинамика,гуми и най вече задкормилно устройство :).Аз лично съм за Митко,защото карам фабия,дано свикне бързо с нея пожелавам му успехи в бъдеще
  • 31 Аулди

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "opa":

    Кулата е толкова яка