Last news in Fakti

2 Октомври, 2018 18:35 6 697 15

Втори шанс за най-малкото Audi

  • audi-
  • a1-
  • sportback-
  • gb-
  • париж 2018

Макар да привлича основния интерес на щанда на Audi в Париж, e-tron quattro далеч не е единствената новост на немския производител, която заслужава внимание. В сянката на първия едросериен електрически модел на марката се състоя официалният дебют на второто поколение на "изтърсака" в гамата ѝ.

Новата генерация на Audi A1 Sportback носи заводски индекс GB и залага на по-агресивен дизайн с голяма радиаторна решетка, над която са разположени три допълнителни отвора като знак за уважение към легендарното Sport Quattro. Отзад също има намек за атлетичните заложби на хечбека под формата на два въздуховодни отвора.

В сравнение с предшественика си новата A-единица е пораснала с 56 мм на дължина и вече достига 4.03 метра. Широчината от 174 см и височината от 141 см са останали същите.

Акцент в интериора са обърнатата към водача централна конзола на арматурното табло, в горната част на която е разположен 10.1-инчовият дисплей на мултимедията MMI с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, който ще се предлага за топ версията. Всички модификации обаче ще се оборудват стандартно с 10.25-инчовия виртуален приборен панел на Audi.

От Инголщад се хвалят, че са успели да увеличат вътрешното пространство, а багажникът поема 335 литра. Списъкът с екстри включва безжично зарядно за мобилни устройства, премиум аудиосистема Bang & Olufsen и много други.

Както може да се очаква, списъкът на системите за безопасност е доста обширен. Новото издание на най-малкото Audi ще се оборудва с всичко в арсенала в производителя като се започне със системата Pre Sense Front, която използва радарни сензори за разпознаване на критични ситуации, и се стигне до Adaptive Speed Assist и нов паркинг помощник.

Гамата от двигатели включва три- и четирицилиндрови бензинови мотори с мощност от 95 до 200 к.с. Както и преди, клиентите ще могат да избират между механична и роботизирана трансмисия с два съединителя.

Новото A1 ще се предлага с два динамични пакета, които ще могат да се конфигурират според моторизацията. Предназначеният за базовата бензинова версия Basis включва спортно окачване, червени спирачни апарати и по-големи дискове. Останалите модификации ще може да се поръчат с пакета Performance, който също включва по-големи спирачки, но също регулируеми амортисьори, система за симулиране на звука от двигателя в купето и Audi Drive Select.

Продажбите на Audi A1 Sportback GB в Европа започват през есента. Базовата цена е под €20 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Делиорман

    28 2 Отговор
    Разкошно автомобилче
  • 2 куку руку ку

    5 29 Отговор
    Ако се абстрахираме от 4-те пръстенчета на ауто унион- муцуната е на чист баварец

    Коментиран от #3

  • 3 Zorro

    21 0 Отговор

    До коментар #2 от "куку руку ку":

    Ауди си е баварец, но не от Мюнхен, а от Инголщад

    Коментиран от #4

  • 4 Oberland

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Zorro":

    По-точно Niederbayern или долна Бавария
  • 5 Miron

    10 0 Отговор
    Този път им се е получило.
  • 6 АЛФА Q4

    8 1 Отговор
    ПРЕДИ 28 години се смята че на АЛФАТА и е криво таблото,,ЕТО че три десетилетия след това и АУДИ го изкриви
  • 7 Borislav Popov

    3 5 Отговор
    Какво ще рече - новото накичено Поло ли е това или е Лупо ?
  • 8 гост

    3 3 Отговор
    Хюндай Кона.
  • 9 Vuicho Vanio

    9 0 Отговор
    И А1 и БМВ 1 са страхотни коли, но просто цените им са умопомрачителни за такива малки колички. Никакъв шанс за бедняците да си ги купим, ще караме Киа Сиид и ще цъкаме
  • 10 smeh

    6 0 Отговор
    Голям симпатяга е тоя мъник.
  • 11 123

    5 1 Отговор
    Браво, изкопирали са Шкода. Интериорът е почти същия като на Кодиака от предходната статия. Разбира се, няма нищо лошо. И без това в дизайна Шкода са доста по-добре последните години.
  • 12 Гост

    4 1 Отговор
    Еднакъв дизайн на всичките.Отврат.
  • 13 123

    7 1 Отговор
    Я, Шкода Фабия!
  • 14 Yavuz

    0 3 Отговор
    Мерцедес,БМВ и Ауди при малките модели са зле ,при високия клас няма спор -лидери са.

    Коментиран от #15

  • 15 Трифон

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Yavuz":

    По всяка вероятност не си карал БМВ 1ва серия, новите модели та да знаеш зле ли е. Върви на пушка и се кара като среден клас. Но манталитета на бг тариката е, че е голям бизнесмен и трябва да кара ЕС класа.