ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Освен това не уточнява с колко е допринесъл въпросния автомобил за "преминаването" му в отвъдното след такъв пробег !! Справка , всеки лекар или шофьор на ТИР !! А и като го гледам едва ли е способен на друго "движение" освен с автомобил или нещо подобно !
Дали е радост ? Ок здрава е, но да карам цял живот с една кола ? Защо, за да пестя ли ? Къде ще ги нося тези пари ? Предпочитам да опитам много различни коли - по забавно е.
А и не бих си возил семейството във толкова стар автомобил. Колкото и да е здрав, няма да е като нова голяма кола, а предпочитам да са в безопастност когато на някой му свърши таланта докато е около мен.
Ако направим една елементарна сметка тоя "истински" човек е прекарал между 8 и 12 години от живота си само в шофирането на "истинския" автомобил и сигурно още поне половината в зареждане , "обслужване" , ремонти и всичко останало свързано с него !! Ако "истински" човек значи да прекараш една трета от живота си покрай куп ламарина , не ти завиждам въобще !
През 70-те когато болшинството от нас бяхме виждали Volvo само на снимка, се носеше легенда че на номера на Volvo-to пишело:" Ти карай , аз ще те надживея " Е верно било бе маа му стара, доживях и това да видя.
Всичко тва е много относително и размито. 2 основни ремонта. Начи колко е реалния пробег без ремонт? Шасито може да мине и 10 000 000 км- като му слагаш други или ремонтирани мотори. Ама няма проблем де. Ние си знаем ,че Волво е стабилна марка.
Карал съм какви ли не коли.Като минат 100 000 вече са само за скрап.Нищо здраво не остава скорости, двигател всичко е амортизирано но пък кефа от карането остава.
Ти колко волва след 2000 г.счупи,че да кажеш.щото аз десет години бачках в сервиз на волво и мога да ти кажа,че по-високите им класове са сравнително безпроблемни в сравнение с някой други премиуми.естествено по-евтините са по-боклуци,но така е при всички марки.истината е че тук караме много изморени коли дето някой ги е сцепил от газ из европа,а пробегът е около 300-400к минимум и за това имаме погрешна представа за здравина.
Мисля че Рено двигателите във Волво са турбо, има други модели които са правени от Пежо/Ситроен. Разрови се в Уикипедия, какво ти е френското, като 10 години е собственост на Форд.
За малолитражен бензинов мотор с мощност 90киловата си е невероятно постижение .... Не съм фен на Волво нито на старите нито на новите но цифрите са си цифри ...и все пак смятам че всичко е въпрос на подръжка ...
Брат аз карам от много години Опел Омега с 2.2 бензинов мотор дето хората разправят че екотека горял масло и се чупел много ...еми сега колата е на 18 години и е на 650 000 километра ..но пари за обслужване не пестя разни китайски боклуци и съмнителни части НЕ...и мисля че мотора ще изкара доста повече от купето ...хайде със здраве от мен !!!
Тоест двигателите искаш да пишеш, че са правени от ПС. В Уикипедия на английски написах Форд Фиеста, натиснах двигатели, и си пише, че двигателите HDi се правят за Форд, Волво, Пежо, Ситроен, а дори и Мини Купър.
Двигателите за Форд се правят във Великобритания.
И друго, което да "знаеш", е че Форд е собственик на Волво 11 години вместо 10 - от 1999 до 2010.
Сега Волво е собственост на китайската Джели.
Всичко го разбирам от Уикипедия. Научи се да пишеш вярно, щом си "знаещ".
Водната помпа се сменя при всяка смяна на ангренажен ремък. Сега ако каже че и ангренаж че не е сменял ... Но разбирам защо не я сменя. Красива е. Не като сегашните буци!
кво ще кажеш за волвохц90 2.4д5 186 коня с 6 степена трнсмисия сув които се прави в америка и 5 поедна година е пржв в клсацията сув нагодината кво мислиш повьпроса като си толко отворен дали смериканците ще вземат фенски частида направи този автомобил с висока проходимост апа да не говотим за камионите кото недеи да подценяваш световната марка приличатна американските мак и петер билд недеи да подценяваш световната марка щото шведите ако те чуят ще ти се убидят много яко замен като професионален водач вече 35 години няма лоши автомобили а има неграмотни лоши водачи
Приятелю, натози двигател няма ангренаж, разпределителния вал е долнолежащ и се задвижва от зъбна предавка на коляновия вал. Това е причината да не сменя водната помпа често. Просто явно старата е започнала да дава фира и е сменена.
Това за надписът е мит, но придобил гражданственост през седемдесете години на миналият век. Гласеше на български така: "Не ме щади, ще те надживея", на моя съсед вуйчо му беше зъболекар в Швеция през далечната 1976 г. Дойде с едно Волво. Помолихме го да отвори капака, търсихме, завирахме се къде ли не в коша, светехме си с фенерчета и прожектори, но никъде не видяхме този надпис. Когато попитахме вуйчото, той ни каза, че това е мит. Самата истина е.
Малей, срам голям, изложих се страшно, ще си отрежа едното ухо, напълно прав си колега, въобще не се сетих за тази гениялна техническа постановка! Браво! Поздравления!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антисоциалист
Коментиран от #3, #11, #31
13:06 17.11.2018
2 The Ace
Коментиран от #6
13:13 17.11.2018
3 гост
До коментар #1 от "Антисоциалист":
Освен това не уточнява с колко е допринесъл въпросния автомобил за "преминаването" му в отвъдното след такъв пробег !! Справка , всеки лекар или шофьор на ТИР !! А и като го гледам едва ли е способен на друго "движение" освен с автомобил или нещо подобно !13:21 17.11.2018
4 асддса
А и не бих си возил семейството във толкова стар автомобил. Колкото и да е здрав, няма да е като нова голяма кола, а предпочитам да са в безопастност когато на някой му свърши таланта докато е около мен.
13:28 17.11.2018
5 Горубляне
13:32 17.11.2018
6 гост
До коментар #2 от "The Ace":
Ако направим една елементарна сметка тоя "истински" човек е прекарал между 8 и 12 години от живота си само в шофирането на "истинския" автомобил и сигурно още поне половината в зареждане , "обслужване" , ремонти и всичко останало свързано с него !! Ако "истински" човек значи да прекараш една трета от живота си покрай куп ламарина , не ти завиждам въобще !13:34 17.11.2018
7 Батко
14:03 17.11.2018
8 ехааааа
15:56 17.11.2018
9 Аноним
Коментиран от #10, #17, #19, #32
16:20 17.11.2018
10 123
До коментар #9 от "Аноним":
Би ли ми обяснил на сегашното ми Volvo S60 2002г. 2.4i 140 hp. какво му е френското!?!?!? Спрете да пишете глупости, когато не разбирате.Коментиран от #33, #36
17:08 17.11.2018
11 арогантен
До коментар #1 от "Антисоциалист":
Пбикновено не пиша такива коменти, но ти май наистина имаш нужда от силни хапчета и много дълга почивка сред природата.17:20 17.11.2018
12 Почитател на марката
"Не си купувайте Волво,то ще Ви надживее"
17:31 17.11.2018
13 Иво
18:38 17.11.2018
14 Va60
Коментиран от #21
18:40 17.11.2018
15 Пешо бухтарника
18:51 17.11.2018
16 vasik atanasova
21:07 17.11.2018
17 0000
До коментар #9 от "Аноним":
Ти колко волва след 2000 г.счупи,че да кажеш.щото аз десет години бачках в сервиз на волво и мога да ти кажа,че по-високите им класове са сравнително безпроблемни в сравнение с някой други премиуми.естествено по-евтините са по-боклуци,но така е при всички марки.истината е че тук караме много изморени коли дето някой ги е сцепил от газ из европа,а пробегът е около 300-400к минимум и за това имаме погрешна представа за здравина.21:26 17.11.2018
18 Стоян
21:59 17.11.2018
19 Знаещ
До коментар #9 от "Аноним":
Мисля че Рено двигателите във Волво са турбо, има други модели които са правени от Пежо/Ситроен. Разрови се в Уикипедия, какво ти е френското, като 10 години е собственост на Форд.Коментиран от #22
22:07 17.11.2018
20 майстора
22:14 17.11.2018
21 Човека с опелите
До коментар #14 от "Va60":
Брат аз карам от много години Опел Омега с 2.2 бензинов мотор дето хората разправят че екотека горял масло и се чупел много ...еми сега колата е на 18 години и е на 650 000 километра ..но пари за обслужване не пестя разни китайски боклуци и съмнителни части НЕ...и мисля че мотора ще изкара доста повече от купето ...хайде със здраве от мен !!!22:20 17.11.2018
22 До "знаещия"
До коментар #19 от "Знаещ":
Тоест двигателите искаш да пишеш, че са правени от ПС. В Уикипедия на английски написах Форд Фиеста, натиснах двигатели, и си пише, че двигателите HDi се правят за Форд, Волво, Пежо, Ситроен, а дори и Мини Купър.Двигателите за Форд се правят във Великобритания.
И друго, което да "знаеш", е че Форд е собственик на Волво 11 години вместо 10 - от 1999 до 2010.
Сега Волво е собственост на китайската Джели.
Всичко го разбирам от Уикипедия. Научи се да пишеш вярно, щом си "знаещ".
22:26 17.11.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Izzi
00:10 18.11.2018
25 Любител
Коментиран от #35, #37
00:27 18.11.2018
26 Кольо
Коментиран от #30
00:31 18.11.2018
27 Geely Motors
00:56 18.11.2018
28 Sergo1
10:37 18.11.2018
29 Rado
16:09 18.11.2018
30 Имал си рено
До коментар #26 от "Кольо":
Имал си рено с надпис волво46016:32 18.11.2018
31 никси
До коментар #1 от "Антисоциалист":
абе кога един чистонов автомобил изнине тия километри елами кажи тогава евала19:34 18.11.2018
32 никси
До коментар #9 от "Аноним":
кво ще кажеш за волвохц90 2.4д5 186 коня с 6 степена трнсмисия сув които се прави в америка и 5 поедна година е пржв в клсацията сув нагодината кво мислиш повьпроса като си толко отворен дали смериканците ще вземат фенски частида направи този автомобил с висока проходимост апа да не говотим за камионите кото недеи да подценяваш световната марка приличатна американските мак и петер билд недеи да подценяваш световната марка щото шведите ако те чуят ще ти се убидят много яко замен като професионален водач вече 35 години няма лоши автомобили а има неграмотни лоши водачи20:02 18.11.2018
33 гост
До коментар #10 от "123":
Ами двигателят ти е на Нисан монтира се на Х-трейл, за друго не съм се интересувал.20:26 18.11.2018
34 ЗигЗаг
20:48 18.11.2018
35 ахам
До коментар #25 от "Любител":
Приятелю, натози двигател няма ангренаж, разпределителния вал е долнолежащ и се задвижва от зъбна предавка на коляновия вал. Това е причината да не сменя водната помпа често. Просто явно старата е започнала да дава фира и е сменена.Коментиран от #39
13:15 19.11.2018
36 кърлеж
До коментар #10 от "123":
За тези които не знаят... собственика на Волво е китайска компания,която преди да купи Волво се е занимавала с хладилна техника.14:58 19.11.2018
37 Зайко Байко многознайко
До коментар #25 от "Любител":
В това Волво няма ангренажен ремък бре дете. Да си чувал за ангренажна верига. Тя се сменя при основен ремонт и се контролира с обтегача на веригата.01:04 22.11.2018
38 Зайко Байко многознайко
01:11 22.11.2018
39 Зайко Байко многознайко
До коментар #35 от "ахам":
Малей, срам голям, изложих се страшно, ще си отрежа едното ухо, напълно прав си колега, въобще не се сетих за тази гениялна техническа постановка! Браво! Поздравления!01:14 22.11.2018