Last news in Fakti

28 Март, 2012 10:42 15 514 17

Нов лидер при евтините кросоувъри

  • opel-
  • mokka-
  • chevrolet

 

През март на автосалона в Женева Opel демонстрира своя нов компактен кросоувър Mokka. Автомобилите от този клас набират все по-голяма популярност както в Европа, така и у нас, и респективно все повече марки се ориентират към тях.
 
Едно от идеите на подобен род превозни средства е да предлагат функционалност и ниска цена. Сега предстои появата на една разновидност на Mokka, която ще се продава под марката Chevrolet и ще бъде представлява по-евтин вариант на модела.
 
От техническа гледна точка малкото SUV на Chevrolet няма да се различава от Mokka. Автомобилът ще се оборудва със същите двигатели, сред които се откроява 1.7-литровият дизел с мощност от 130 к.с. Бензиновите ще са 1.6-литров (115 к.с.), 1.4-литров с турбо (140 к.с.) и атмосферен 1.8-литров със 140 к.с.
 
Оборудването и качеството на материалите обаче ще е доста по-компромисно, откъдето ще дойде и по-ниската цена. Очаква се новият кросоувър от Chevrolet (засега не е известно моделното му име) да дебютира още тази есен в Париж.
 
Първоначално продажбите ще стартират в Корея почти веднага след премиерата през тази есен, а от началото на 2013-а субкомпактното SUV ще се появи и в дилърските центрпове на Европа и у нас.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пепо

    0 3 Отговор
    И колко му е цената !? 100% БЕЗПОЛЕЗНА статия !!!!
  • 2 жеко

    2 1 Отговор
    20-25% под цената на Каптива -;)
  • 3 Манол

    3 0 Отговор
    Пепо, меко казано си много ограничен. Хората ти дават информация за все още непредставен официално модел, а той пита колко му е цената. Не искаш ли да ти я сметнат с и без ДДС в български левове. Ти си безполезният в случая и по-точно твоят безсмислен коментар. Аман от лаици и злобари.
    Иначе новината е супер интересна, макар и този модел да беше логично да се появи след Мока. На мен лично обаче марката Шевролет не ми е любима. Предпочитамв Опел, нищо, че е по-скъп.
  • 4 Kobester

    0 2 Отговор
    Е как бе, Шевито е по-добре от Хлопел-а.
    А иначе аман от тези евтини пумии. Нямам нищо против кросоувърите, обаче поне да знаеш че са качествени и имат луксове и глезотиики. Като Дъстера, 20 000. 20 000 ама нито кожа има нито навигация има нито автоматик има, нито блутут има, нищо. Е за кво ми е такава кола.
    Да го направят по-скъп малко(кросоувърите като цяло, не дъстера), ако ще 50,60,70 хиляди да е, но поне да си има всичко и да знаеш, че е качествен. Както Тигуан, Както GLK, както Q5, Antara, както SRX и други. Такива таратайки не си заслужават грам според мен.
  • 5 Барута

    0 0 Отговор
    Ми те Опел и Шевролет са едно - имат по-скъпа Мока и сега ще пуснат евтино Шеви - както се каза за всекиго по нещо.
  • 6 Kobester

    0 2 Отговор
    Е еднакви са ама шевито ми харесват повече, малко по-добре изглеждат и са по-качествени. То и Бентли и Шкода са 1, ама бентлито е по-хубаво, по-луксозно и по-здраво ;)
  • 7 мнение

    0 1 Отговор
    Нещо погледнато отстрани торпедото му като на ЗИЛ ми прилича
  • 8 FMC

    1 0 Отговор
    Мока е сравнително нов клас кросоувър. Конкуренцията е малка, но ще става все по-голяма. Скоро и Форд пускат нещо подобно на базата на Фиеста. Ауди тръгват с Q2 и така нататък. Това е много добър клас автомобили според мен, особено за развиващите се държави и изостаналите като нашата. Дупка, сняг, тежки зими...това е България. Затова и подобни малки автомобили са добре дошли. Бих си купил такъв за трийсетина хиляди, стига да не се изхвърлят много с цената. Вярно, че Дачията е гола. И на мен това не ми харесва. Предпочитам да има всички възможни екстри, без цената да минава много 30 000. По принцип е възможно, но всичко зависи от политиката на производители и вносители. 4х4 не е задължително, но е желателно. Но дори и едно 4х2 зимата с по-голям просвет ще е добре дошло. Реално аз тая зима закъсвах само заради ниския просвет на колата, а не заради това, че предното не може да се справи със снега.

    Коментиран от #10

  • 9 Христов

    1 0 Отговор
    Опел е производна (по евтина европейска версия) на Шевролет. Има грешка в превода на статията. Да бяхте по-прочели първо преди да пишете. От месец е на пазара в щатите с името Chevrolet Encore, след това в Азия под марката Деу и след това в Англия с името Vauxhall Mokka , накрая и в Европа с емблемата на Опел Mokka . Прави се на базата на Авео
  • 10 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "FMC":

    @8 Джип без 4х4 ми е направо смешно. А за цена до 30 000. Да, звучи добре, но за малко пари, много екстри, някак си съмнявам се, че ще е читаво и няма да се чупи много много.
  • 11 знаещ

    1 0 Отговор
    Христов, имаш няколко фактологични грешки:
    - В САЩ се продава като Буик, а не Шевролет;
    - Марката Деу вече не съществува в Корея, там продуктите на бившите заводи на Деу се продава под марката Шевролет;
    - Мока е на базата на Корса, на кото база е и Авео
    - Отиди в автосалоните на Опел и Шевролет и виж коя е евтината и коя скъпата марка. Старите модели на Опел се продават в Южна Америка познай под коя марка - Шевролет
  • 12 FMC

    1 0 Отговор
    @Kobester, вярно е това, което казваш, ама нека все пак имаме предвид нашата ситуация. виждал съм разни ML-и, дето не могат да излязат от 50 сантиметра пресен сняг. Така, че не само 4х4 е важно. Има достатъчно примери из нета, как 4х4 автомобили нищо не могат да направят примерно, ако имат сцепление само с едно колело. Реално на мен е достатъчен автомобил с предно ( не със задно, защото Ауто Билд скоро имаха подобна статия за това, как Мерцедес GL се излага със задното си предаване, докато Дачията с предно оре), но с висок клиренс, за да не ляга по тумбак. Край нас имам малък , но стръмен баир, който ми се опъва понякога, когато снегът е дълбок. Общо взето това е най-големият наклон по ежедневния ми маршрут и не ми трябва излишно 4х4, което я ползвам някога, я не. Няма да се правя на състезател в снега, но искам да стигна от точка А до точка Б, като в същото време е хубаво да седя и по-нависоко, защото вече не съм първа младост, та кокалаците се обаждат отдавна ;) Та един подобен автомобил е моят евентуален избор, стига да е евтин и достатъчно добре оборудван за зимата и комфортно пътуване. Дори ако в бъдеще сменя сегашната си кола, то това ще е с нещо подобно или в най-лошия случай с нещо като Ford B-Max. Тия автомобилчета ме кефят с функционалността си. Те са може би най-смислените от всичко, предлагано на пазара. Поне за мен.
  • 13 FMC

    1 0 Отговор
    Една поправка на предния си пост, за да не ме обвините в нещо. Ставаше въпрос за автомобил Мерцедес GLK в теста на Ауто Билд, където се сравняваха автомобили с 4х4, 4х2 с два коня и шейна.
  • 14 христов

    1 0 Отговор
    До Знаещ @11 , който нищо не знае. General Motors е собственик и на Шеви и на Опел. Първо се разработват платформите за Американския пазар, след това за Азия и след това за Европа (като най-малък пазар) Европейските Шевролети са олекотени и по евтини версии на американските. а Опел е най-орязана - особено тези предназначени за източна Европа. В САЩ се продава и като Буик и като Шевролет с името Encore. Авео не е на база Корса , а обратното. Платформата е американска. И на твоята препоръка - Благодаря ти за поканата, но НЯМА да отида в автосалоните на Опел- Шеви, защото аз работя там. Търговски директор съм в Булвария. Заповядай в нашите шоуруми за да разгледаш новите модели. Поздрави
  • 15 НЕзнаещ

    1 0 Отговор
    Добре де, като сте търговски директор не означава, че знаете всичко. Извинявам се, че се намесвам в спора ви, но го правя, защото миналото лято купувах кола, макар не от вас. Та дилърите не можаха да миобяснят много неща. Почвам каквото се сетя. Не знаеха, дали се изключва ESP-то и до последно ме убеждаваха че се изключва, но в същност не се изключва :) Второ. Не знаеха, че през блутута може да пусна музика от телефона. Отговорът бе - е, ти пък чак и музика искаш да слушаш, чак такава екстра няма. Така и не ми отговориха, дали може да монтирам стойка за навигацията. Увъртаха увъртаха и накрая потулиха нещата. Изобщо това, че работиш някъде не те прави автоматично знаещ :) Моите уважения към вас, но приемете фактите такива, каквито са. Сещам се и още нещо за един известен сервиз, когато ми бе изгорял един бушон в колата ми, дето бе тогава на 2 месеца. Ел.техникът не знаеше къде са бушоните, та се наложи аз да му казвам, понеже бях прочел упътването на колата :) Абе...направо сте си картинки всичките, ама карай. По-добре отделете малко време, за да ограмотите служителите си, вместо да се правите на голямата работа.
  • 16 драйвър

    0 1 Отговор
    То хубаво се пускат нови модели , ама аз се питам с какво ще караме тези автомобили при тези вече непосилни цени на горивата !?!?! Приготвил съм едни пари за нов/стар автомобил и вече два месеца не мога да избера нещо хем , с автоматик ,хем с приличен разход и ще се наложи да мисля за АГУ нещо , което ненавиждам !!!
    Иначе по-темата , добре е че има Шевролет , че Опел в България се продава на цената на БМВ вече...
  • 17 Знаещ

    1 0 Отговор
    Христов,
    Освен че не знаеш, също така и лъжеш. Случайно познавам доста хора в Булвария и там няма търговски директор с това име. Нито в Опел, нито в Шевролет. А тия бабини деветини за платформите дето се разработвали в Америка пък се пренасяли в Европа и че Европейските Шевролети са олекотени и по евтини версии на американските ги разказвай на децата пред блока. Круз (продава се и в щатите) и Авео (в щатите Соник) са разработени в Корейския развоен център на ГМ). А платформите са глобални - първата малка кола с тази платформа беше Корса, а след нея новото Авео.
    Помни - на лъжата краката са къси!