През март на автосалона в Женева Opel демонстрира своя нов компактен кросоувър Mokka. Автомобилите от този клас набират все по-голяма популярност както в Европа, така и у нас, и респективно все повече марки се ориентират към тях.
Едно от идеите на подобен род превозни средства е да предлагат функционалност и ниска цена. Сега предстои появата на една разновидност на Mokka, която ще се продава под марката Chevrolet и ще бъде представлява по-евтин вариант на модела.
От техническа гледна точка малкото SUV на Chevrolet няма да се различава от Mokka. Автомобилът ще се оборудва със същите двигатели, сред които се откроява 1.7-литровият дизел с мощност от 130 к.с. Бензиновите ще са 1.6-литров (115 к.с.), 1.4-литров с турбо (140 к.с.) и атмосферен 1.8-литров със 140 к.с.
Оборудването и качеството на материалите обаче ще е доста по-компромисно, откъдето ще дойде и по-ниската цена. Очаква се новият кросоувър от Chevrolet (засега не е известно моделното му име) да дебютира още тази есен в Париж.
Първоначално продажбите ще стартират в Корея почти веднага след премиерата през тази есен, а от началото на 2013-а субкомпактното SUV ще се появи и в дилърските центрпове на Европа и у нас.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пепо
10:59 28.03.2012
2 жеко
11:22 28.03.2012
3 Манол
Иначе новината е супер интересна, макар и този модел да беше логично да се появи след Мока. На мен лично обаче марката Шевролет не ми е любима. Предпочитамв Опел, нищо, че е по-скъп.
11:43 28.03.2012
4 Kobester
А иначе аман от тези евтини пумии. Нямам нищо против кросоувърите, обаче поне да знаеш че са качествени и имат луксове и глезотиики. Като Дъстера, 20 000. 20 000 ама нито кожа има нито навигация има нито автоматик има, нито блутут има, нищо. Е за кво ми е такава кола.
Да го направят по-скъп малко(кросоувърите като цяло, не дъстера), ако ще 50,60,70 хиляди да е, но поне да си има всичко и да знаеш, че е качествен. Както Тигуан, Както GLK, както Q5, Antara, както SRX и други. Такива таратайки не си заслужават грам според мен.
11:54 28.03.2012
5 Барута
12:07 28.03.2012
6 Kobester
12:34 28.03.2012
7 мнение
12:45 28.03.2012
8 FMC
Коментиран от #10
12:55 28.03.2012
9 Христов
16:19 28.03.2012
10 Kobester
До коментар #8 от "FMC":
@8 Джип без 4х4 ми е направо смешно. А за цена до 30 000. Да, звучи добре, но за малко пари, много екстри, някак си съмнявам се, че ще е читаво и няма да се чупи много много.20:45 28.03.2012
11 знаещ
- В САЩ се продава като Буик, а не Шевролет;
- Марката Деу вече не съществува в Корея, там продуктите на бившите заводи на Деу се продава под марката Шевролет;
- Мока е на базата на Корса, на кото база е и Авео
- Отиди в автосалоните на Опел и Шевролет и виж коя е евтината и коя скъпата марка. Старите модели на Опел се продават в Южна Америка познай под коя марка - Шевролет
21:28 28.03.2012
12 FMC
21:46 28.03.2012
13 FMC
21:48 28.03.2012
14 христов
23:44 28.03.2012
15 НЕзнаещ
23:54 28.03.2012
16 драйвър
Иначе по-темата , добре е че има Шевролет , че Опел в България се продава на цената на БМВ вече...
11:17 29.03.2012
17 Знаещ
Освен че не знаеш, също така и лъжеш. Случайно познавам доста хора в Булвария и там няма търговски директор с това име. Нито в Опел, нито в Шевролет. А тия бабини деветини за платформите дето се разработвали в Америка пък се пренасяли в Европа и че Европейските Шевролети са олекотени и по евтини версии на американските ги разказвай на децата пред блока. Круз (продава се и в щатите) и Авео (в щатите Соник) са разработени в Корейския развоен център на ГМ). А платформите са глобални - първата малка кола с тази платформа беше Корса, а след нея новото Авео.
Помни - на лъжата краката са къси!
11:18 29.03.2012