Новини

Кореец стана американска кола на годината

Публикувана: 14 Януари, 2019 17:42
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12987
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Жури от 54 журналисти на салона в Детройт обяви победителите в конкурса за "Северноамерикански автомобил на годината". Тройката на финалистите в категориите "лека кола", "всъдеход" и "пикап" е избрана измежду 26 модела.

Първо място сред леките коли печели седанът Genesis G70 на луксозната марка на Hyundai. Кореецът надделява над Honda Insight и Volvo S60/V60.

Hyundai триумфира и при всъдеходите с Kona. Журито е избрало корейския кросоувър пред Acura RDX и Jaguar I-Pace.

За "Най-добър пикап" е избран Ram 1500. Освен него за титла в категорията се бориха също Chevrolet Silverado 1500 и GMC Sierra 1500.

Победители в миналогодишното издание на конкурса станаха съответно Honda Accord, Volvo XC60 и Lincoln Navigator, а през 2017 г. - Chevrolet Bolt, Honda Ridgeline и Chrysler Pacifica.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
коментатор
1 Отговор
Отдавна Хюндай марка се кара по целият свят !

Коментиран от #2, #5, #26


Оценка:
-13 +60

гост
2 Отговор

До коментар #1 от "коментатор":


Хундай залагат повече на новите технологии, но Киа са с по-ниски цени и съотношението цена/качество е по-добра при тях. Специално Киа Стоник е доста по-добре вместо Кона, но Кона пък се предлага с мощен двигател и 4х4, което отсъства при Стоник. За малък и леко повдигнат хечбек, прост и просторен и до 25-28х.лв Стоник няма равен.

Коментиран от #16, #22


Оценка:
-3 +21

учуден
3 Отговор
тея корейци ги мислех за много задръстени като бях малък

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +34

педал
4 Отговор
Абе тука чух КОНА,та като стар колоездач да ви светна:Кона е много яка канадска фирма за велосипеди!

Коментиран от #20


Оценка:
-5 +17

Random
5 Отговор

До коментар #1 от "коментатор":


Като подбиват цените на мицубиши с модели на базата на японската марка с японски двигатели, остава и да не "цъфтят". Като нямат никаква развойна дейност а разчитат на копиране много ясно че могат да си позволят да продават на ниски цени.

Коментиран от #7, #11, #13


Оценка:
-33 +8

хехехехе
6 Отговор
Като въведат напълно джендрясването, заглавието ще може да се сбъдне и буквално - някакъв кореец да се идентифицира сексуално като автомобил, и да спечели съответния конкурс в САЩ.

Коментиран от #18


Оценка:
-4 +12

Bingo
7 Отговор

До коментар #5 от "Random":


Митсубиши откакто се хванаха с франсетата са много зле. Аз не виждам нито един детайл копиран от японците, които изостанаха много със скучните си модели. Я сравни Kona с ASX втория все едно е от миналия век. Корейците дръпнаха много последните години, и ако ги няма предрасъдаците щяха да са много по-напред в Европа.

Коментиран от #17


Оценка:
-4 +23

Borislav Popov
8 Отговор
Много интересно !!! В класацията за американски автомобил????......-няма такъв !!!!!!!!! ....Само при пикапите имат участие .Само дето много ми е интересно как го няма Форд ф 150 , ф350, ф650, ф750 ??!!!!......Щото там умират за такива камиони!!

Оценка:
-4 +11

Plameni
9 Отговор
Напълно безполезна класация за българите

Оценка:
-2 +15

В Америка имали......
10 Отговор
Дачии..........

Оценка:
-1 +5

Hyundai Europe
11 Отговор

До коментар #5 от "Random":


Отдавна корейците не ползват нищо на базата на Митсубиши. Последно това беше през 96-99г. с модела Галопер. От тогава насам си правят моделите сами. И освен това вече са най-големия автомобилен производител, произвеждат от леки автомобили, тежкотоварна техника, и са най-големия производител на корабни двигатели и кораби в света, така че за какви японци и какво ти Митсубиши ми говорите?

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +15

миро
12 Отговор
5 години карах служебен ХЮНДАЙ 1.5 CRDI и с ръка на сърцето мога само да кажа няма такова издръжливо идьото здраво животно ,пенсионирахме я на над 400 хил км тая кола не мръдна не се счупи не се развали нищо по нея ,здраво каране само в лютеницата ,до тогава гледах на тази марка с насмешка.Но сега са ми еталон за здрава кола ...

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +22

Oven
13 Отговор

До коментар #5 от "Random":


Копират ли? Имаш ли корейска кола,гледал ли си под апака? Не ,нали?

Коментиран от #24


Оценка:
-2 +5

Алфа Ромео
14 Отговор
Брей, тия корейци много дърпат последните години!

Оценка:
-1 +7

гост
15 Отговор

До коментар #12 от "миро":


КИА СИИД същата работа 4г 385 хил.км лично за мен това е супер здрава кола

Оценка:
-0 +7

куку руку ку
16 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Като вземеш в предвид, че Киа е подразделение на Хюндай... Много ясно, че основният продукт (Хюндай) ще бъде приоритетен пред допълващият (Киа). Т.е. Киа е евтината масовка, е Хюндай по-елитното возило.

Оценка:
-2 +6

Вихъра
17 Отговор

До коментар #7 от "Bingo":


Не знам дали на всички ви е ясно, че Хюндай/Киа имат доста сериозна централа в Кьолн, развойна дейност и т.н. Не ги величая, фен съм на други марки.. Мисълта ми е такава, отвориха се към идеята за по-добра естетика, функционалност и иновации. Успеха не закъсня, след като дръпнаха водещи кадри от BMW и VAG. Успяха да избягат от традиционната посредственост на японските марки и както се вижда вече са пред тях. Само се запитайте какво бихте избрали между Кия Сийд, Хюндай И30 и Тойота Аурис?? Никога не бих взел тойотата, зашото е грозна, посредствена, грозен интериор, смешна динамика!!

Оценка:
-2 +9

Окончателно
18 Отговор

До коментар #6 от "хехехехе":


Окончателно примит мозък...

Оценка:
-0 +5

1914
19 Отговор
Аз карах i30 и съм много доволен!

Оценка:
-0 +4

Боко
20 Отговор

До коментар #4 от "педал":


А и аз да ви светна,кона'в Португалия означава
..тка !та се чудя там под какво име ще се продава!?да не стане като с Митсубиши в Испания защото там pajero значи друго!ха хаа

Оценка:
-0 +2

Георгиев
21 Отговор
Генезис Q 90 100000 км велик автомобил

Оценка:
-0 +2

Genesis
22 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Kia e собственост на Hyundai

Оценка:
-0 +2

Random
23 Отговор

До коментар #11 от "Hyundai Europe":


Затова всичккте им двигатели са копирани от Мицубиши, нали? i30 N е с деигателя на Evo X, Alpha двигателя който доскоро ползваха за по-малките модели е чисто 4G1 Orion, а Beta е 4G6. Theta пък е 4B11, вярно, част от Global Engine Alliance са (Chrysler, Mitshibishi, Hyundai), но главата си е японска. Версиите на Мицубиши до 2011г имат маслени инжектори отдолу, а на Хюндай никога не са имали, освен на турбо варианта на i30 N. В резултат на кофти проектирана охладителна система, много двигатели започват да горят масло поради системно прегряване (Теория ДВС - украинец, не е руснак, кара 124-ка).

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +2

Random
24 Отговор

До коментар #13 от "Oven":


Аз не, имам приятел с Хюндай Акцент, двигателя е чисто копие на 4G1. Смешното е че корейците са изкопирали 4G1 с обеми 1.3 и 1.5,но не и 1.6. В резултат от това, 1.6 има различен диаметър и ход на буталото, а на 1.3 и 1.5 са идентични.

Оценка:
-0 +2

Кирчо
25 Отговор

До коментар #23 от "Random":


Брат, какво ми цитираш двигатели?? Журналистите избират автомибил за конкретната година, не ги интересуват двигатели с технология от преди 20 години! Аз не съм виждал НОРМАЛЕН човек с пари в джоба, да си каже сега ще си направя кефа и да отиде в шоурум на Мицубиши (умираща марка от която едва ли някой се интересува вече).

Оценка:
-1 +2

сащо
26 Отговор

До коментар #1 от "коментатор":


Хюндай малко по малко започва да диша във врата на Тойота. Аз много се колебая дали следващата ми кола да не е Соната или i40. Ама и тойотите са много корави, много съм доволен от Королата.

Оценка:
-1 +2

8190
27 Отговор

До коментар #3 от "учуден":


Е те преди 20 години наистина бяха задръстени. Ама много дръпнаха. При немците пък е обратната тенденция. До към 2000 година немските коли бяха еталон за надеждност. Сега са по-калпави от френските даже. Светът се променя :)

Оценка:
-1 +2

КОРЕЙОМАНИАК
28 Отговор
Браво, само корейското още е истинско и достъпно за нормалните хора, ако не знаете Хюндай разбива вече 5 години и германските автомобили, особено след като си построи там и завод ,а в момента в БГ има Санта ФЕ на такива добри цени, че просто да се чудиш, това е първия и последен СУВ за който се е чакало от 3 до 6 месеца да си купиш нов като излиза, и не случайно!

Оценка:
-0 +1

БАРС
29 Отговор
Има хора се чудят как така дръпнаха та цял екип от немци от ауди отидоха преди 6-7 години в Хюндай и КИА за повече пари така че не се чудете

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка