Жури от 54 журналисти на салона в Детройт обяви победителите в конкурса за "Северноамерикански автомобил на годината". Тройката на финалистите в категориите "лека кола", "всъдеход" и "пикап" е избрана измежду 26 модела.
Първо място сред леките коли печели седанът Genesis G70 на луксозната марка на Hyundai. Кореецът надделява над Honda Insight и Volvo S60/V60.
Hyundai триумфира и при всъдеходите с Kona. Журито е избрало корейския кросоувър пред Acura RDX и Jaguar I-Pace.
За "Най-добър пикап" е избран Ram 1500. Освен него за титла в категорията се бориха също Chevrolet Silverado 1500 и GMC Sierra 1500.
Победители в миналогодишното издание на конкурса станаха съответно Honda Accord, Volvo XC60 и Lincoln Navigator, а през 2017 г. - Chevrolet Bolt, Honda Ridgeline и Chrysler Pacifica.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 коментатор
Коментиран от #2, #5, #26
17:50 14.01.2019
2 гост
До коментар #1 от "коментатор":
Хундай залагат повече на новите технологии, но Киа са с по-ниски цени и съотношението цена/качество е по-добра при тях. Специално Киа Стоник е доста по-добре вместо Кона, но Кона пък се предлага с мощен двигател и 4х4, което отсъства при Стоник. За малък и леко повдигнат хечбек, прост и просторен и до 25-28х.лв Стоник няма равен.Коментиран от #16, #22
18:15 14.01.2019
3 учуден
Коментиран от #27
18:16 14.01.2019
4 педал
Коментиран от #20
18:20 14.01.2019
5 Random
До коментар #1 от "коментатор":
Като подбиват цените на мицубиши с модели на базата на японската марка с японски двигатели, остава и да не "цъфтят". Като нямат никаква развойна дейност а разчитат на копиране много ясно че могат да си позволят да продават на ниски цени.Коментиран от #7, #11, #13
18:41 14.01.2019
6 хехехехе
Коментиран от #18
19:31 14.01.2019
7 Bingo
До коментар #5 от "Random":
Митсубиши откакто се хванаха с франсетата са много зле. Аз не виждам нито един детайл копиран от японците, които изостанаха много със скучните си модели. Я сравни Kona с ASX втория все едно е от миналия век. Корейците дръпнаха много последните години, и ако ги няма предрасъдаците щяха да са много по-напред в Европа.Коментиран от #17
19:45 14.01.2019
8 Borislav Popov
19:48 14.01.2019
9 Plameni
20:49 14.01.2019
10 В Америка имали......
21:03 14.01.2019
11 Hyundai Europe
До коментар #5 от "Random":
Отдавна корейците не ползват нищо на базата на Митсубиши. Последно това беше през 96-99г. с модела Галопер. От тогава насам си правят моделите сами. И освен това вече са най-големия автомобилен производител, произвеждат от леки автомобили, тежкотоварна техника, и са най-големия производител на корабни двигатели и кораби в света, така че за какви японци и какво ти Митсубиши ми говорите?Коментиран от #23
22:34 14.01.2019
12 миро
Коментиран от #15
22:50 14.01.2019
13 Oven
До коментар #5 от "Random":
Копират ли? Имаш ли корейска кола,гледал ли си под апака? Не ,нали?Коментиран от #24
23:36 14.01.2019
14 Алфа Ромео
23:49 14.01.2019
15 гост
До коментар #12 от "миро":
КИА СИИД същата работа 4г 385 хил.км лично за мен това е супер здрава кола07:41 15.01.2019
16 куку руку ку
До коментар #2 от "гост":
Като вземеш в предвид, че Киа е подразделение на Хюндай... Много ясно, че основният продукт (Хюндай) ще бъде приоритетен пред допълващият (Киа). Т.е. Киа е евтината масовка, е Хюндай по-елитното возило.08:17 15.01.2019
17 Вихъра
До коментар #7 от "Bingo":
Не знам дали на всички ви е ясно, че Хюндай/Киа имат доста сериозна централа в Кьолн, развойна дейност и т.н. Не ги величая, фен съм на други марки.. Мисълта ми е такава, отвориха се към идеята за по-добра естетика, функционалност и иновации. Успеха не закъсня, след като дръпнаха водещи кадри от BMW и VAG. Успяха да избягат от традиционната посредственост на японските марки и както се вижда вече са пред тях. Само се запитайте какво бихте избрали между Кия Сийд, Хюндай И30 и Тойота Аурис?? Никога не бих взел тойотата, зашото е грозна, посредствена, грозен интериор, смешна динамика!!09:45 15.01.2019
18 Окончателно
До коментар #6 от "хехехехе":
Окончателно примит мозък...09:49 15.01.2019
19 1914
10:17 15.01.2019
20 Боко
До коментар #4 от "педал":
А и аз да ви светна,кона'в Португалия означава..тка !та се чудя там под какво име ще се продава!?да не стане като с Митсубиши в Испания защото там pajero значи друго!ха хаа
10:42 15.01.2019
21 Георгиев
12:45 15.01.2019
22 Genesis
До коментар #2 от "гост":
Kia e собственост на Hyundai14:24 15.01.2019
23 Random
До коментар #11 от "Hyundai Europe":
Затова всичккте им двигатели са копирани от Мицубиши, нали? i30 N е с деигателя на Evo X, Alpha двигателя който доскоро ползваха за по-малките модели е чисто 4G1 Orion, а Beta е 4G6. Theta пък е 4B11, вярно, част от Global Engine Alliance са (Chrysler, Mitshibishi, Hyundai), но главата си е японска. Версиите на Мицубиши до 2011г имат маслени инжектори отдолу, а на Хюндай никога не са имали, освен на турбо варианта на i30 N. В резултат на кофти проектирана охладителна система, много двигатели започват да горят масло поради системно прегряване (Теория ДВС - украинец, не е руснак, кара 124-ка).Коментиран от #25
15:08 15.01.2019
24 Random
До коментар #13 от "Oven":
Аз не, имам приятел с Хюндай Акцент, двигателя е чисто копие на 4G1. Смешното е че корейците са изкопирали 4G1 с обеми 1.3 и 1.5,но не и 1.6. В резултат от това, 1.6 има различен диаметър и ход на буталото, а на 1.3 и 1.5 са идентични.15:10 15.01.2019
25 Кирчо
До коментар #23 от "Random":
Брат, какво ми цитираш двигатели?? Журналистите избират автомибил за конкретната година, не ги интересуват двигатели с технология от преди 20 години! Аз не съм виждал НОРМАЛЕН човек с пари в джоба, да си каже сега ще си направя кефа и да отиде в шоурум на Мицубиши (умираща марка от която едва ли някой се интересува вече).15:52 15.01.2019
26 сащо
До коментар #1 от "коментатор":
Хюндай малко по малко започва да диша във врата на Тойота. Аз много се колебая дали следващата ми кола да не е Соната или i40. Ама и тойотите са много корави, много съм доволен от Королата.09:36 16.01.2019
27 8190
До коментар #3 от "учуден":
Е те преди 20 години наистина бяха задръстени. Ама много дръпнаха. При немците пък е обратната тенденция. До към 2000 година немските коли бяха еталон за надеждност. Сега са по-калпави от френските даже. Светът се променя :)09:38 16.01.2019
28 КОРЕЙОМАНИАК
11:23 16.01.2019
29 БАРС
00:00 17.01.2019