ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Всичките коли са работни кончета. Доста евтини в щатите. Купувачите им са средни американци, които нямат възможност да сменят колата на няколко години. Затова ги карат по 15 години. Класацията показва не привързаност, а финансова невъзможност за тези хора да си купят нова кола. Защо няма Мерцедес или БМВ или Лексъс. Защото, техните собственици са финансово добре и на 2-3 години сменят автомобила. Това е въпрос и на престиж. Ако този подход се приложи в БГ - резултата ще е, че хората най-трудно се разделят с Лади, Москвичи и Голф 2, като средно ги държат в употреба по 25-30 години.
Да не се сменят след 15 години, а на доста по-малко. Не видях някоя,за която да си заслужава да я търпиш толкова години. И защо въобще става на въпрос за класации от страни които въобще не ни интересуват и са на хиляди километри от Европа.
Изключително грешни и невежи заключения от лаик !!!! Попитай който искаш сериозен дилър на коли и веднага ще ти обясни колко си заблуден !!!! Абсолютно доказано навсякъде по света от десетки години е , че луксозните автомобили са шампиони по загуба на стойност !!! Още с излизането от магазина те губят 25-30% от стойността си , а на 5-тата година този процент може да достигне до 70 и повече , в зависимост от състоянието и пробега !!! На тия години вече е изтекла и гаранцията , което значи умопомрачителни суми за ремонти при всяка елементарна повреда , да не говорим за по-сериозни ремонти !!! А хората които си позволяват такива коли не са глупаци и могат да си правят сметката !!! Именно затова знаят , че такъв автомобил се сменя на 3-тата , максимум 4-тата година , ако искаш да запазиш поне половината от торбата пари които си изръсил за него !!!! А колите в класацията държат стойност дори и след десетата година , по простата причина , че са непретенциозни и евтини за поддръжка ,както и с нисък разход , поради което колкото по-дълго се експлоатират , толкова по-ниска цена на километър се получава в крайна сметка , тоест това което търсят хората в кола за лична употреба без намерение да се "показват" на някого !!! И така е в цял свят и така ще бъде !!
Не се учудвам че хората толкова харесват и ги карат дълго Тойотите. Имал съм 2 Короли модели от 2002 г и 2003 година. Много здрави и надеждни автомобили се оказаха. Сега отново търся такава
Браво, много точно! И да допълня,че в Щатите много по-лесно можеш да си смениш автомобила с нов.Нещо което работи не се пипа и сменя.Ето затова не си сменят колите като Ганьо.
Успокой се малко. Преди всичко в САЩ ако си средна класа, колата ти ще е на максимум 3 години и тревата на моравата пред къщата ще е 2 инча висока целогодишно. Ако си сменяш колата по-рядко или ако моравата ти е неокосена, значи финансовото ти състояние се влошава, хората се притесняват и не искат да работят с теб. Отделно, да караш BMW или MB в САЩ ти струва $100+ за час труд в сервиза, плюс високи цени за резервни части. Не е като да сменяш масло и филтри за $14.99 на Тойотите. Така че падането на стойността е последен проблем в случая.
Тези 15г. са направо смешни в сравнение с БГ.На времето 15г. се чакаше за да ти излезе номера да си купиш Жигули. И сега когато видите някой 70+ годишен дядо да опушва в лявата лента с някоя изтормозена 40годишна жигула не го псувайте той живее с тази кола от абитуриентския си бал. Тогава родителите му са му направили вноска която е излязла някъде около 33-тата му годишнина и оттогава до ден днешен не е карал друго!
Не си съгласен с коментара на 123 ,но и според твоя коментар излиза същото ,а именно : в тая класация определящ фактор са доходите.Ако един собственик на Toyota Camry примерно след като е толкова доволен от нея ,защо след 5 г. не я смени пак с Toyota Camry по -нов модел нали и тя ще е толкова здрава .В класацията не видях да става въпрос за определен модел ,определена година. В друга статия съ чел ,че един американец не си смени колата до 4г. значи финансово нещо не е добре.Как си представяш някой доктор ,адвокат или банкер в щатите да кара 15г. Mercedes.
Боклуци за америка, първата ми кола беше 20г астричка 1400куб бензин, комби 4,5л на 100км извънградско, 5,5градско. Как съм я карал не е истина, бидоните с джибрите точно се събираха прави, машина!
Но пък за сметка на това са грозни, скучни, безхарактерни, без грам емоция. С една дума скучни и сиви коли за скучни и сиви хора. Направо съчувствам на някой човек който с усмивка си хвали двайсет годишната тойотка как не се е чупила и не му създавала проблеми..
В Америка нямат такива комплекси като в БГ, кой каква кола кара и определено успеха там не се измерва в цената на колата ти ;) има много богати хора с обикновенни коли. Виж за имотите вече е друго.
Искаш да кажеш,че може да живееш в къща за милиони в престижен квартал и отпред две Toyota Corolla по на петнадесет години .Това и от индианец (в прекия и преносния смисъл ) няма да го видиш.
Дайте да си говорим честно. Истината е, че япоските коли в САЩ са най-бюджетния вариант и се купуват от хора, които ги вземат проста за да имат превозно средство, което да ги кара от точка А до точка Б, възможно най евтино. И да автомобилите са доста надеждни и на тази група хора им върши прекрасна работа и не смятат за нужно да ги сменят. По друг начин стоят нещата с автомобили от високия клас. Там Мерцедес ще си купи някой паралия, който освен превозно средство иска и някаква класа и е готов да плати за това, съответно след 3 - 4 години взема нов модел. Та това, че не ги сменят не ги прави по-добри от другите, просто на собствениците им не им пука, че има нови модели.
Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат !!!! Собственика на Тойота няма да я смени след 5 години , защото това е ПО-СКЪПО отколкото да си кара старата още 5 години !!! Още по-евтино ще му е , ако я кара още 10 , защото ще е платил за колата само веднъж , а ако я сменя на 5 години ще губи по 40-45% от цената , така че за 15 години ще е платил почти две коли , а разходите по първата са почти същите , както ако я сменя на 5 години !!!! Което изобщо НЕ ВАЖИ за луксозните автомобили , където разходите и загубата на стойност растат в пъти всяка следваща година !!! Защо според тукашните разбирачи им пада толкова бързо цената ???? Само щото вече не са "актуални" ???? Хахахахха !!!! Ще ви се !!! И си отбележете някъде , че в САЩ и Европа не поддържат 10 годишни Ес-класи по гаражни сервизи и не им плащат каско на 5000 лв стойност !!!!
Четете ве гламари. Пише ПЪРВИ собственик. Това не значи, че хората нямат други коли, а че не си продават японката, щото и след ч5 години е по-добра от американски или немски лъскави таралясници.
Абе гоуст,
няма никакво значение каква е колата - всички излезли от магазина веднага губят 30-40 %, включително и тия горе от статиите. Просто на хората, които си купуват луксозни коли изобщо не им пука за разходите след като изтече гаранцията, защото те не карат коли без гаранция. И това е не защото много ги притеснявало, че после почвали някакви страшни ремонти, а защото всеки знае, че по-хубаво от нова кола няма. А кола на 3-4 години си е вече стара. Най-малкото морално остаряла. Ти би ли се хвалил, че лаптопа ти е на 0 години. За всеки е ясно, че е за боклука, ама нямаш възможност да го смениш. Ако имаше, щеше да го правиш всяка година. Твоята философия е почти като моята, но в една част е крайно сбъркана и това се дължи на факта, че българския пазар е сбъркан поради беднотията. В държава като Белгия се купуват годишно около 500 000 автомобила - от тях почти всички нови. Нов внос стари кошове я има 2-3 %, я не. В България - сходен пазар - се купуват около 400 000 автомобила. От тях 90 % втора ръка, и най-много 10 % нови. Факта, че ми говориш за умопомрачителни суми и страшни ремонти след изтичането на гаранцията означава, че явно освен нова кола, никога не си карал такава, която 5-8 години, тоест малко след гаранция. Като натрупаш опит пак пиши.
Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат!!! Е па язе си карам нисмото ба штот прошету мноо скапо ба!
Какъв престиж кви 5 лева?Защо трябва да си сменяш колата след като си доволен от нея.Престиж...пфу стига с този балкански манталитет.Като карашш стра мерцедеис ама нямаш пари за бензин да не си много престижен?
Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат!!! Е па язе си карам нисмото ба штот прошету мноо скапо ба! Мато не мноо скапо ба.
Пак приказки от фолклора на Горубляне !!! Във ВСИЧКИ западни страни , включително Германия , САЩ и Япония пазара на употребявани автомобили е в ПЪТИ ПО-ГОЛЯМ от този на нови !!!! Просто употребяваните са 5-7 годишни , а не 10-15 !!!! И мога да ти го докажа много лесно !!! Защото на 10 коли дошли в Горубляне , най-много 1-2 са с ЕДИН предишен собственик !!!! Останалите са с по 2 , 3 , че и 4 предишни собственика !!! Та викаш там само н ови коли купуват , а ??? Еееех , мечти , мечти джамбаски !!!
Тойота е номер едно наистина! И хонда, хюндай и киа не са лоши също.
Баща ми кара една корола вече 14 години и разходите са минимални и много рядко нещо се чупи. И останалите ни коли са японски. Сигурно сме спестили едни 30 000лв от ремонти в сравнение, ако карахме немски коли например.
Не ми отговори за компютъра. От 20 години един и същ ли ползваш. Като карам нова Е класа и излезе новия модел ако съм доволен ще си взема пак Е класа - защото новата е по-добра. Ако имам възможност защо не. Ако нямам, ще си я карам по 15-20 години и това е.
Много ти е несвързана мисълта и мисля да спра да гадая какво искаш да кажеш. Какво Горубляне, какви джамбази. Статията е за нови коли. Тези горните се купуват основно от по-бедния американец, който не може да си сменя колата на 3-4 години и си я кара по 15. За това няма нито един премиум, няма скъпи модели, няма спортни коли и т.н. Горното не показва, колко са здрави автомобилите или че са много красиви и затова собствениците им ги пазят N години, а показва, че ги предпочитат по-бедните местни жители. Тоест това са аналозите на Голф и Опел, и някои руски марки за БГ.
Да, и прави впечатление, че 90 % са аграрно ориентирани. Тоест предпочитани от ниско образованото, нископлатено население от селските райони за да може да стига до хижи в гората по лоши или липсващи пътища, където чрез лов си изкарва прехраната. Интересното е, че и у нас тези модели са предпочитани от мутроаграрната общност.
18.01.19 ОТГОВОРПубликувано във факти.бг: В държава като Белгия се купуват годишно около 500 000 автомобила - от тях почти всички нови. Нов внос стари кошове я има 2-3 %, я не. Айде сега първо се уточни само нови коли ли се продават в Европа или не , а не се извъртай като фурнаджийска лопата !!! Пък после ще се уточним на кого му е "несвързана мисълта" !!!!
Имам си Субару и голф 2 .Едното е на 9 години,а другото на 28 и ако мога ще си ги карам до като се разпаднат. А който робува на немско или японско ,н0во или старо и лево. Подържаш караш. Все пак трябва и някой лев за да живееш,Ане да се фукаш
Г-н Касабов,не си съвсем прецизен.Във връзка с присъствието на руски и американски войски в Сирия, собствениците на пикапи Тойота с екстра - тежка картечница,много бързо смениха марката.Мно-о-о-го преди 15 години.Същите сега търсят Икарус за да има място за 40 девици,полагащи им се след геройска смърт.
Абре колега ако малко беше прочел щеше да знаеш че откадето минава ленд крузер осве уазка друго не минава. И да ти кажа тези джипове въобще не са ефтини и нямат нищо общо с европейските.
За твърдящите, че в тази класация са само японски коли, защото били по-евтини, да попитам - а защо няма американски коли, които са още по-евтини? И не ръждясват. Повечето са правени в Северна Америка. Най-ръждясващите, които съм виждал са Мазда 3 (моделите отпреди 2009 година; новите са си читави) и, най-голямата трагедия - ванът Мерцедес Спринтър. Това нещо солта по пътищата го прави кафяво за нула време.
Това са нормални за средния американец автомобили. Те също си правят сметката. Ако колата му върши работа и не се разваля, защо да не си я кара? Това че директорите и зъболекарите карат ауди и мерцедес е друга игра.
Тези коли са почти винаги на лизинг за 3-4 години. След това оня с многото пари я сменя за по-нов модел. Старите са много скъпи за поддръжк, надеждността им е по-малка
Че преди известно време,човек в Бг да има Тойота си е престиж....!Японските коли бяха много търсени ..!А колата ,ако я има човек ,може да превозва ако иска я чувал с картофи я добитък ако са от вида на Тойота Одисей....!!!!!
Бъркаш Хонда Одисей и Тойота Сиена. И двата минивана са много удобни. Точно същата Сиена, модел 2006, имахме няколко години. Много удобна и просторна кола - не е за гъзария.
Не само в щатите,властва Тойота..в Европа също японците,заложиха на два яки модела,с женски имена..Корола и Карина,а бе нещо като тайфуни с нежни имена..Авенсис тамън направи 15 год.англиска сглобка-взеха та го спреха,но и той е здрав безпроблемен автомобил,вече 10 год.съм на d4d..е не е като ваг,но за всеки влак си има пътници.
скоро се запознах с едни хора, които си купиха къща в бояна за 2млн. лв. и се возят в мицубиши 86та година, в почти перфекно състояние. и те са българи. просто са нормални хора, а не като повечето деградирали селяндури.
коментатори тука даже не знаят че едни от най богатите хора в света в щатие не карат коли за над 50 000$...ама в бг гламав народ повече от троскота по полето...
В САЩ японски коли карат само социалн о слабите, те каквато и кола да си вземат я карат по 15год просто от японките по евтини няма! Никой имащ и можещ не кара Ипонску. За богатите е срам и резил ако карат една кола повече от две години а ако някой си купи японска кола го питат "да не си закъсал нещо" щото тея коли са за имигранти и прошляци.
Има и нещо друго като се пенят някои тук че нямали пари тези и затова карали коли на 15-20 г., че са явно много здрави колите е ясно, но те вероятно имат по още една или две по-нови.
Имам два броя E 300 D, W124. Единият с двигател ОМ 606 910 и другият с двигател ОМ 606 912. Умирам от удоволствие да ми мърка тоя дизел. Истински автомобили Deutsche Qualitaet Handarbeit. Имам и два ML 500, W163, V 8. От 57 коли между които, Голфове, Пасати, Тойоти, Хонди, Фиат, Ланча Тема 2.5 TD, Инфинити, Лексус ( много здрав LS 400 , с двигател UZF1, V-8 ), 24 са били Mercedes Benz. 12 броя W123, 4 броя W 124, 3 броя W 126 ( 420 S, 380 S, 560 S ), една Мечка W140 , S 500) и 3-4 буса. Моето мнение е с което никой не ангажирам от Мерцедес по-добра кола за мен няма. Mercedes - Benz the best or nothing!
Повечето автомобили са големи добри , функционални ,опростени,с големи мотори, направени на си дърпат караваните(собствените им къщи) , но за Европа са по трудно приложими с тези цени на горивата. Това са сериозни бензиноунищожители. В Америка цената на горивото се измерва в галон , за разлика от нас. Колко от вас биха могли да отиват всеки ден на работа с Тойота Тундра.
Добре за американците разбрахме че карат само японец защото явно 90% от тях не харесват собственото си ппроизодство и немогат да зареждат на 100 метра тяхните зверове с 6 и 8 цилиндъра дори да са на нафта, а за източна Европа ако беше статията щеше да пише само Ваг група и Опел ,а можеби и Лада нива
Притежавам 15годишна хонда црв ,внос от щатите/даже е същия цвят като на снимката горе/. Карам я всеки ден по разнебитените планински пътища и не е мръднала. Имам възможност да я сменя с по-нова,но поне още 5г. нямам такова намерение. Всеки ,който е карал японка внос от Америка ще разбере защо. А драскачите да си пишат каквото искат...
Чета ви коментарите и се убеждавам до колко сме деградирали като народ и нация. Първо едно уточнение за всички които плюете по европейските марки. Вноса на европейски коли в САЩ е обременен с 3 до4 пъти по високи мита от Японските а това господа води и до много по високи цени за автомобили от един и същ клас. Същото важи и за поддръжката и консумативи те. Това е основната причина поради която европейските производители изнасят за САЩ само премиум клас автомобили, а средния и ниския са заети на 80% от японските производители. Сега мога да ви напиша и за заводите които японските производители бяха принудени да построят в САЩ само и само да запазят статуквото и как съответно европейските отказаха или ако го направиха то там само се сглабят а компонентите се произвеждат в европа или Азия. А колкото до това че американците не им пука за престиж е пълна глупост, те са на първо място в това да се докарват със скъпа кола евтина жена и голяма къща нищо че 99% от тях живеят само на кредити ипотеки и заеми.
Имал си истински Мерцедеси ! Браво ! Аз съм имал само две 124 , едната 2.5 д другата 200 бензин !
Някой обаче с Е клас след 124 до към 2008 г . или Ц клас от 2001 до 2003 не изкараха тоя късмет .
Казват , че Е клас след 2010 бил като 124 ,ама не съм много сигурен . Трябваше да си избера преди години 2012 БМВ 5-ер или Е -клас и избрах БМВ -то . Според мен са еднакво ненадеждни за парите си . Няма ги вече тия коли ,които ти си притежавал . Истински автомобили ! Някой ден ще си купя една 123 купе !
Не знам кой ти е казал , че си "нормален" , обаче с чиста съвест можеш да му кажеш , че не е познал !!!! Значи или си нямаш понятие за какво говориш или лъжеш като дърт циганин !!!!! Айде господин нормален да ни осветлиш коя е европейската и най-вече немска марка (щото всички за тях се пънете) , която НЯМА ЗАВОД в Америка ?????? И какви мита плащат , които японците не плащали ??? Да не говорим , че завода на БМВ не само сглобява ВСИЧКИ коли продадени в САЩ от марката , ами 70% от продукцията му заминава точно за Китай и Япония и други страни в Азия ! За Мерцедес също , за Фолксваген има от над 50 г завод в Мексико !!!!!!! Или не знаеш , че Мексико , САЩ и Канада имат договор аналогичена на ЕС ??? Цените и на трите марки в САЩ са до 30% ПО-НИСКИ от в Европа , това ли са ти високите цени , дето заради тях не купували ??? Хайде ако обичаш да не плещиш глупости и да си признаете , че немците в САЩ просто не вървят !!! Фолксваген продава Пасат между 15 и 20 000 долара и никой не го ще !!! Също и "джиповете" му !!! Имат продажби колкото Мерцедес (около 350 000 годишно !!!) при 3-4 ПЪТИ по-ниски цени !!! И това само ще си го спомнят след няколко години , щото "чистия" дизел им разказа играта !!!
Разбира се, че никой не иска да си продава автомобила, който му върши прекрасна работа, икономичен е и не се чупи. Всеки човек задържа хубавите неща колкото се може по-дълго и не се разделя лесно с тях. Това са Тойотите евтини за поддръжка, идиотоустойчиви, невероятно здрави и безпроблемни, както и икономични за капак на всичко. Не случайно навсякъде по света са еталон за качество и с най-удовлетворени клиенти. А това, че хората не можели да си купят нова кола и заради това ги държали толкова години е пълна простотия и комплексарщина изписана от човек, който не е стъпвал в САЩ. Да отиде в някой богат квартал и ще види, че хората пред домовете си са наспрели не само нови, но и доста стари коли. Пред почти всеки дом в богат квартал има поне по една Тойота или Хонда. Това да им работните коне и никой там не се притеснява, че кара стар такъв, зори и да е с милиони в сметката. Нашата комплексарщина да се идентифицираш с нова кола я няма там. Хората са над тези неща.
Абсолютно така е, само че сте забравили и Тойота Селика, 7-ма генерация се кара много в Сащ и е ценена кола, една от най-красивите спортни японски коли. Щастлив съм да се похваля с моята на 126 000, която карам вече 5-та година без нито един ремонт да се налага да правя. Надминал времето си автомобил..
Японските "Бонзай" да си стоят в центъра на Токио , щото когато в Европа са конструирали автомобили японците са се замеряли с камъни и стрели в оризищата ..!
След W124, е W 210. Общото между двете е дизеловия двигател OM 606 , без турбо 137 к.с. или с турбо 154 к.с. ламарините им обаче са под всякаква критика. Няма я вече седем слойната обработка, боите на водна основа и ръждясват за 5-6 години. Времето от джойнтвенчъра им с Крайслер. Абсолютна аномалия, най-великата компания за автомобили в световен мащаб с най-слабата американска компания?!? След това направиха един дизелов двигател с CDI ( комон райл системата ) с кубатура 3.2 редови, обозначението му е OM 613, за мен това беше последния успешен двигател. След това почнаха да правят V6 дизелови, които се оказаха проблематични.
Коли, които не се сменят и след 15 години. Ами... Моята - 2х15г. И ми е, най-новата..... 'Щот друга немам. Марката и номера, не казвам. Дан'ми я 'краднат.
Само Тойоти и Хонди! Не стига, че ги карат най-дълго, ами и са най-продаваните марки в щатите, ужас. Не може така господа американци, защото нашите немски фенове удар ще получат, вижде само какви глупави излияния са написали от добри намерения, хаха. Абе, май се спомена в статията за един немски тарамбук, така че се извинявам!
Всяка година съм по 6 месеца във Флорида.При дъщеря ми. Двама със заета карат американски коли нови модел 2018 г. За нас едно 6 цилиндровО БМВ ОТ 2000 г. Зета сменя колата на втората година с по новия модел . Дъщерята си харесва Джипа ,понеже е висок и мощен. И тъй... сменят ,защото могат. Колите им са средство за предвижване. Без кола и хляб не можеш да си купиш. А ние още година ще яздим БМВ ,ЗАЩОТО ЗА НОВА КОЛА , ако нямаш кеш, а там никой няма , всичко е карти и банки при дилара ти трябва рейтинг . И там карат нови и таралясници всеки според възможностите си. Предимно японски , корейски , американски, малко са патриоти обичат си родното . За тръковете да не говорим. Болна тема. И почити всичко е бензин и автомат. За европейските коли... ами има го особено вагините , мерседеси,волва, появи се и алфа някакъв нов модел , понеже били общи със джип. Поршетата Мазерати Ферари не са рядкост. За френски коли не са и чували. Ремонтите са скъпи понеже сменят , не ремонтират и след два три ремонта сам си сменяш колата.Та нашите Европейски кахъри за тоя или оня дъргел че бил голяма работа ... Свободен и нахакан народ , без скрупули далеч от нашия мишкарски манталитет. А наздраве с една българска ракия...
Ейййй тия американци много глупави та не карат гоуф мерцедес или бмв.Абе що не вземете да се гръмнете с тия немски нужници то като гледам и арабските държави и те бедни орицата и карат само японски коли щото немат пари да си платят за кенеф немски,ората са ви напраили статистика и то на иляди километри и не ги интересува кой ще засегнат,ама наще познайници четат немски статистики и там коя кола е най добра немската ква да е по убаво от нащо нема.Ора я да ви кажем по убаво и по здраво от японското нема а вие с немските каруци си ги впрегай те и си карайте бурканите и лука от село.ААА и още нещо като карате по пъто па гледайте кво кръшляци са надръвили преднио капак само немски френски и италиански а японска и на 30 години да сравнена да те остаи на пъто
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Перър
Коментиран от #40, #67
12:01 18.01.2019
2 Голф ГТИ
Коментиран от #78, #97
12:07 18.01.2019
3 123
Коментиран от #7, #32, #70, #80
12:07 18.01.2019
4 Мммм
Коментиран от #37
12:23 18.01.2019
5 ГостЪ
12:23 18.01.2019
6 ценител
Коментиран от #8
12:25 18.01.2019
7 гост
До коментар #3 от "123":
Изключително грешни и невежи заключения от лаик !!!! Попитай който искаш сериозен дилър на коли и веднага ще ти обясни колко си заблуден !!!! Абсолютно доказано навсякъде по света от десетки години е , че луксозните автомобили са шампиони по загуба на стойност !!! Още с излизането от магазина те губят 25-30% от стойността си , а на 5-тата година този процент може да достигне до 70 и повече , в зависимост от състоянието и пробега !!! На тия години вече е изтекла и гаранцията , което значи умопомрачителни суми за ремонти при всяка елементарна повреда , да не говорим за по-сериозни ремонти !!! А хората които си позволяват такива коли не са глупаци и могат да си правят сметката !!! Именно затова знаят , че такъв автомобил се сменя на 3-тата , максимум 4-тата година , ако искаш да запазиш поне половината от торбата пари които си изръсил за него !!!! А колите в класацията държат стойност дори и след десетата година , по простата причина , че са непретенциозни и евтини за поддръжка ,както и с нисък разход , поради което колкото по-дълго се експлоатират , толкова по-ниска цена на километър се получава в крайна сметка , тоест това което търсят хората в кола за лична употреба без намерение да се "показват" на някого !!! И така е в цял свят и така ще бъде !!Коментиран от #13, #14, #16, #27, #28
12:27 18.01.2019
8 Делта Интеграле
До коментар #6 от "ценител":
КОЙТО РАЗБИРА НА НЕМСКО СЕ НЕСПИРА.Коментиран от #82
12:28 18.01.2019
9 многознайко
12:29 18.01.2019
10 Додж чалънджър
Коментиран от #38
12:30 18.01.2019
11 Христо
12:38 18.01.2019
12 ФАКАНИТЕ ФАКТИ
Коментиран от #35
12:48 18.01.2019
13 Дада
До коментар #7 от "гост":
Браво, много точно! И да допълня,че в Щатите много по-лесно можеш да си смениш автомобила с нов.Нещо което работи не се пипа и сменя.Ето затова не си сменят колите като Ганьо.12:50 18.01.2019
14 James
До коментар #7 от "гост":
Успокой се малко. Преди всичко в САЩ ако си средна класа, колата ти ще е на максимум 3 години и тревата на моравата пред къщата ще е 2 инча висока целогодишно. Ако си сменяш колата по-рядко или ако моравата ти е неокосена, значи финансовото ти състояние се влошава, хората се притесняват и не искат да работят с теб. Отделно, да караш BMW или MB в САЩ ти струва $100+ за час труд в сервиза, плюс високи цени за резервни части. Не е като да сменяш масло и филтри за $14.99 на Тойотите. Така че падането на стойността е последен проблем в случая.12:52 18.01.2019
15 хитеp
13:04 18.01.2019
16 Plameni
До коментар #7 от "гост":
Не си съгласен с коментара на 123 ,но и според твоя коментар излиза същото ,а именно : в тая класация определящ фактор са доходите.Ако един собственик на Toyota Camry примерно след като е толкова доволен от нея ,защо след 5 г. не я смени пак с Toyota Camry по -нов модел нали и тя ще е толкова здрава .В класацията не видях да става въпрос за определен модел ,определена година. В друга статия съ чел ,че един американец не си смени колата до 4г. значи финансово нещо не е добре.Как си представяш някой доктор ,адвокат или банкер в щатите да кара 15г. Mercedes.Коментиран от #21, #25
13:06 18.01.2019
17 Alpha_Lone_Wolf
Коментиран от #112
13:13 18.01.2019
18 Зелено
13:15 18.01.2019
19 jambazina
13:20 18.01.2019
20 Jack Bauer
Коментиран от #59
13:35 18.01.2019
21 And1
До коментар #16 от "Plameni":
В Америка нямат такива комплекси като в БГ, кой каква кола кара и определено успеха там не се измерва в цената на колата ти ;) има много богати хора с обикновенни коли. Виж за имотите вече е друго.Коментиран от #23
14:09 18.01.2019
22 Хасан
14:15 18.01.2019
23 Plameni
До коментар #21 от "And1":
Искаш да кажеш,че може да живееш в къща за милиони в престижен квартал и отпред две Toyota Corolla по на петнадесет години .Това и от индианец (в прекия и преносния смисъл ) няма да го видиш.Коментиран от #74
14:24 18.01.2019
24 John Doe
Коментиран от #60
14:37 18.01.2019
25 гост
До коментар #16 от "Plameni":
Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат !!!! Собственика на Тойота няма да я смени след 5 години , защото това е ПО-СКЪПО отколкото да си кара старата още 5 години !!! Още по-евтино ще му е , ако я кара още 10 , защото ще е платил за колата само веднъж , а ако я сменя на 5 години ще губи по 40-45% от цената , така че за 15 години ще е платил почти две коли , а разходите по първата са почти същите , както ако я сменя на 5 години !!!! Което изобщо НЕ ВАЖИ за луксозните автомобили , където разходите и загубата на стойност растат в пъти всяка следваща година !!! Защо според тукашните разбирачи им пада толкова бързо цената ???? Само щото вече не са "актуални" ???? Хахахахха !!!! Ще ви се !!! И си отбележете някъде , че в САЩ и Европа не поддържат 10 годишни Ес-класи по гаражни сервизи и не им плащат каско на 5000 лв стойност !!!!Коментиран от #44
14:47 18.01.2019
26 гост
14:50 18.01.2019
27 123
До коментар #7 от "гост":
Абе гоуст,няма никакво значение каква е колата - всички излезли от магазина веднага губят 30-40 %, включително и тия горе от статиите. Просто на хората, които си купуват луксозни коли изобщо не им пука за разходите след като изтече гаранцията, защото те не карат коли без гаранция. И това е не защото много ги притеснявало, че после почвали някакви страшни ремонти, а защото всеки знае, че по-хубаво от нова кола няма. А кола на 3-4 години си е вече стара. Най-малкото морално остаряла. Ти би ли се хвалил, че лаптопа ти е на 0 години. За всеки е ясно, че е за боклука, ама нямаш възможност да го смениш. Ако имаше, щеше да го правиш всяка година. Твоята философия е почти като моята, но в една част е крайно сбъркана и това се дължи на факта, че българския пазар е сбъркан поради беднотията. В държава като Белгия се купуват годишно около 500 000 автомобила - от тях почти всички нови. Нов внос стари кошове я има 2-3 %, я не. В България - сходен пазар - се купуват около 400 000 автомобила. От тях 90 % втора ръка, и най-много 10 % нови. Факта, че ми говориш за умопомрачителни суми и страшни ремонти след изтичането на гаранцията означава, че явно освен нова кола, никога не си карал такава, която 5-8 години, тоест малко след гаранция. Като натрупаш опит пак пиши.
Коментиран от #36
14:55 18.01.2019
28 123
До коментар #7 от "гост":
За лаптопа имах предвид 20 години - тоест мноого здрав ретро процесор с минимални разходи за поддръжка.14:57 18.01.2019
29 Иво
15:09 18.01.2019
30 Потник
15:25 18.01.2019
31 гост
15:34 18.01.2019
32 гост
До коментар #3 от "123":
Какъв престиж кви 5 лева?Защо трябва да си сменяш колата след като си доволен от нея.Престиж...пфу стига с този балкански манталитет.Като карашш стра мерцедеис ама нямаш пари за бензин да не си много престижен?Коментиран от #43
15:38 18.01.2019
33 касиса
Коментиран от #34
15:39 18.01.2019
34 гост
До коментар #33 от "касиса":
Продължавате да плещите глупости , типични за хора които никога не са имали пари , но много държат да раздават акъл какво трябва да правят тия , които ги имат!!! Е па язе си карам нисмото ба штот прошету мноо скапо ба! Мато не мноо скапо ба.15:41 18.01.2019
35 Пешо
До коментар #12 от "ФАКАНИТЕ ФАКТИ":
ДАЙТЕ МУ НА ТОЗИ РУСКА КЛАСАЦИЯ15:46 18.01.2019
36 гост
До коментар #27 от "123":
Пак приказки от фолклора на Горубляне !!! Във ВСИЧКИ западни страни , включително Германия , САЩ и Япония пазара на употребявани автомобили е в ПЪТИ ПО-ГОЛЯМ от този на нови !!!! Просто употребяваните са 5-7 годишни , а не 10-15 !!!! И мога да ти го докажа много лесно !!! Защото на 10 коли дошли в Горубляне , най-много 1-2 са с ЕДИН предишен собственик !!!! Останалите са с по 2 , 3 , че и 4 предишни собственика !!! Та викаш там само н ови коли купуват , а ??? Еееех , мечти , мечти джамбаски !!!Коментиран от #45
16:00 18.01.2019
37 Реалист
До коментар #4 от "Мммм":
Мойто Ауди 80 е мой набор,25 годишно и още си го карам без проблеми,никога не ме е оставяло на пътя! Това 15 години нищо не са! Малко е даже!😃16:12 18.01.2019
38 Антон
До коментар #10 от "Додж чалънджър":
Ако си меняш ангренажен на 150хил мили, ще ти е скъпа поддръжката16:41 18.01.2019
39 Японеца
16:42 18.01.2019
40 УУН
До коментар #1 от "Перър":
Тойота е номер едно наистина! И хонда, хюндай и киа не са лоши също.Баща ми кара една корола вече 14 години и разходите са минимални и много рядко нещо се чупи. И останалите ни коли са японски. Сигурно сме спестили едни 30 000лв от ремонти в сравнение, ако карахме немски коли например.
Коментиран от #106
16:46 18.01.2019
41 Евгени
16:49 18.01.2019
42 Делчо
16:51 18.01.2019
43 123
До коментар #32 от "гост":
Не ми отговори за компютъра. От 20 години един и същ ли ползваш. Като карам нова Е класа и излезе новия модел ако съм доволен ще си взема пак Е класа - защото новата е по-добра. Ако имам възможност защо не. Ако нямам, ще си я карам по 15-20 години и това е.17:03 18.01.2019
44 Plameni
До коментар #25 от "гост":
И пак стигаме до финансовата част . Не ги сменят по финансови причини, а не че са много доволни от тях.17:03 18.01.2019
45 123
До коментар #36 от "гост":
Много ти е несвързана мисълта и мисля да спра да гадая какво искаш да кажеш. Какво Горубляне, какви джамбази. Статията е за нови коли. Тези горните се купуват основно от по-бедния американец, който не може да си сменя колата на 3-4 години и си я кара по 15. За това няма нито един премиум, няма скъпи модели, няма спортни коли и т.н. Горното не показва, колко са здрави автомобилите или че са много красиви и затова собствениците им ги пазят N години, а показва, че ги предпочитат по-бедните местни жители. Тоест това са аналозите на Голф и Опел, и някои руски марки за БГ.Коментиран от #48
17:10 18.01.2019
46 Гого
Коментиран от #47, #114
17:10 18.01.2019
47 234
До коментар #46 от "Гого":
Да, и прави впечатление, че 90 % са аграрно ориентирани. Тоест предпочитани от ниско образованото, нископлатено население от селските райони за да може да стига до хижи в гората по лоши или липсващи пътища, където чрез лов си изкарва прехраната. Интересното е, че и у нас тези модели са предпочитани от мутроаграрната общност.Коментиран от #61
17:27 18.01.2019
48 гост
До коментар #45 от "123":
Публикувано във факти.бг:123
(гост)
Неутрално
27 14:55
18.01.19 ОТГОВОРПубликувано във факти.бг: В държава като Белгия се купуват годишно около 500 000 автомобила - от тях почти всички нови. Нов внос стари кошове я има 2-3 %, я не. Айде сега първо се уточни само нови коли ли се продават в Европа или не , а не се извъртай като фурнаджийска лопата !!! Пък после ще се уточним на кого му е "несвързана мисълта" !!!!
17:28 18.01.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 БББ
Коментиран от #52
17:53 18.01.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 ВВВ
До коментар #50 от "БББ":
Защо да е платена реклама ?Това е проклятие да имаш 15 години такива коли в щатите.18:07 18.01.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Zazkata
18:55 18.01.2019
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Бай Шиле
19:19 18.01.2019
57 zliat
19:42 18.01.2019
58 АНАН ЧО
20:12 18.01.2019
59 Ники
До коментар #20 от "Jack Bauer":
Сигурно затова са номер едно по продажби редовно.Коментиран от #69
20:32 18.01.2019
60 Ники
До коментар #24 от "John Doe":
И си купува мерцедес щото няма пари за лексус20:37 18.01.2019
61 Ники
До коментар #47 от "234":
Абре колега ако малко беше прочел щеше да знаеш че откадето минава ленд крузер осве уазка друго не минава. И да ти кажа тези джипове въобще не са ефтини и нямат нищо общо с европейските.20:43 18.01.2019
62 1234
20:48 18.01.2019
63 Жоро
20:56 18.01.2019
64 Гост
Това са нормални за средния американец автомобили. Те също си правят сметката. Ако колата му върши работа и не се разваля, защо да не си я кара? Това че директорите и зъболекарите карат ауди и мерцедес е друга игра.
Тези коли са почти винаги на лизинг за 3-4 години. След това оня с многото пари я сменя за по-нов модел. Старите са много скъпи за поддръжк, надеждността им е по-малка
Коментиран от #65
21:06 18.01.2019
65 1234
До коментар #64 от "Гост":
браво гостенино мъдър си виждам в кратката ти реч, но ганю не дава нищо да се каже кофти за аудито ве да не говорим за беенвету и мерпръцдрис21:22 18.01.2019
66 Лулу
Коментиран от #71, #87
21:34 18.01.2019
67 123
До коментар #1 от "Перър":
тойотите са боза за каранеостават хондите
22:00 18.01.2019
68 123
22:01 18.01.2019
69 20 годишна
До коментар #59 от "Ники":
Е аз също си карам 20 годишната Е 250 тд и обикалям в цяла ЕвропаКоментиран от #107
22:12 18.01.2019
70 Хайл
До коментар #3 от "123":
Няма мерцедес бмв защото са боклуци,а ваг направо си таковаха майката...за това няма22:14 18.01.2019
71 Гост
До коментар #66 от "Лулу":
Бъркаш Хонда Одисей и Тойота Сиена. И двата минивана са много удобни. Точно същата Сиена, модел 2006, имахме няколко години. Много удобна и просторна кола - не е за гъзария.22:16 18.01.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 селянин 1
22:19 18.01.2019
74 кольо
До коментар #23 от "Plameni":
скоро се запознах с едни хора, които си купиха къща в бояна за 2млн. лв. и се возят в мицубиши 86та година, в почти перфекно състояние. и те са българи. просто са нормални хора, а не като повечето деградирали селяндури.Коментиран от #102
22:26 18.01.2019
75 Умният
22:28 18.01.2019
76 селските
Коментиран от #81
22:52 18.01.2019
77 Не глеам таувизия
23:03 18.01.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Путкин
Коментиран от #84, #88
23:08 18.01.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Антон 1
До коментар #83 от "АLFA Q 4":
Напротив , много съм симпатичен !:)Злобата и завистта докарват болести , най -вече рак !
По -спокойно !
23:36 18.01.2019
86 Алфа Ромео
23:41 18.01.2019
87 Ох Лулу !
До коментар #66 от "Лулу":
Била си без очилата!От тези Тойоти ,дето янките ги карат от едното си ранчо до другото....!!!!23:42 18.01.2019
88 Гост
До коментар #79 от "Путкин":
Това може ли да го обясниш на някой американец? Защото съм сигурен, че едва ли го знае.23:56 18.01.2019
89 Алфа Ромео
00:04 19.01.2019
90 ApoloN
00:56 19.01.2019
91 Зайко Байко многознайко
Коментиран от #101
03:06 19.01.2019
92 Mpowered
БМВ FTW !!!
05:31 19.01.2019
93 еЕеее
07:14 19.01.2019
94 Ваг
07:59 19.01.2019
95 Хонда фен
08:12 19.01.2019
96 Георги
08:37 19.01.2019
97 Тоя
До коментар #2 от "Голф ГТИ":
Точно 4 модела не се предлагат тук официално дефакто вече е фул и с тях :)08:42 19.01.2019
98 гост
08:53 19.01.2019
99 Нормален
Коментиран от #104
09:03 19.01.2019
100 Шофьор
09:33 19.01.2019
101 Антон 1
До коментар #91 от "Зайко Байко многознайко":
Имал си истински Мерцедеси ! Браво ! Аз съм имал само две 124 , едната 2.5 д другата 200 бензин !Някой обаче с Е клас след 124 до към 2008 г . или Ц клас от 2001 до 2003 не изкараха тоя късмет .
Казват , че Е клас след 2010 бил като 124 ,ама не съм много сигурен . Трябваше да си избера преди години 2012 БМВ 5-ер или Е -клас и избрах БМВ -то . Според мен са еднакво ненадеждни за парите си . Няма ги вече тия коли ,които ти си притежавал . Истински автомобили ! Някой ден ще си купя една 123 купе !
Коментиран от #111, #113
10:04 19.01.2019
102 Plameni
До коментар #74 от "кольо":
Благодаря , че удостои моя коментар с внимание , макар да не ти се е получило свободното съчинения.11:20 19.01.2019
103 Бай Ой
11:58 19.01.2019
104 гост
До коментар #99 от "Нормален":
Не знам кой ти е казал , че си "нормален" , обаче с чиста съвест можеш да му кажеш , че не е познал !!!! Значи или си нямаш понятие за какво говориш или лъжеш като дърт циганин !!!!! Айде господин нормален да ни осветлиш коя е европейската и най-вече немска марка (щото всички за тях се пънете) , която НЯМА ЗАВОД в Америка ?????? И какви мита плащат , които японците не плащали ??? Да не говорим , че завода на БМВ не само сглобява ВСИЧКИ коли продадени в САЩ от марката , ами 70% от продукцията му заминава точно за Китай и Япония и други страни в Азия ! За Мерцедес също , за Фолксваген има от над 50 г завод в Мексико !!!!!!! Или не знаеш , че Мексико , САЩ и Канада имат договор аналогичена на ЕС ??? Цените и на трите марки в САЩ са до 30% ПО-НИСКИ от в Европа , това ли са ти високите цени , дето заради тях не купували ??? Хайде ако обичаш да не плещиш глупости и да си признаете , че немците в САЩ просто не вървят !!! Фолксваген продава Пасат между 15 и 20 000 долара и никой не го ще !!! Също и "джиповете" му !!! Имат продажби колкото Мерцедес (около 350 000 годишно !!!) при 3-4 ПЪТИ по-ниски цени !!! И това само ще си го спомнят след няколко години , щото "чистия" дизел им разказа играта !!!12:24 19.01.2019
105 САЩисан
12:26 19.01.2019
106 Хито
До коментар #40 от "УУН":
Хвали старо карай ново като нямаш пари карай барутници - грозни12:36 19.01.2019
107 Хито
До коментар #69 от "20 годишна":
Сигурно с WIZZAIR или Raynaair бре пейзан12:38 19.01.2019
108 Досев
13:01 19.01.2019
109 Ф.Алонсо
14:44 19.01.2019
110 Статистик
16:51 19.01.2019
111 Зайко Байко многознайко
До коментар #101 от "Антон 1":
Аз ги притежавам тези автомобили и в момента.18:19 19.01.2019
112 ;-)
До коментар #17 от "Alpha_Lone_Wolf":
От купето на Астричката остана ли нещо?18:30 19.01.2019
113 Зайко Байко многознайко
До коментар #101 от "Антон 1":
След W124, е W 210. Общото между двете е дизеловия двигател OM 606 , без турбо 137 к.с. или с турбо 154 к.с. ламарините им обаче са под всякаква критика. Няма я вече седем слойната обработка, боите на водна основа и ръждясват за 5-6 години. Времето от джойнтвенчъра им с Крайслер. Абсолютна аномалия, най-великата компания за автомобили в световен мащаб с най-слабата американска компания?!? След това направиха един дизелов двигател с CDI ( комон райл системата ) с кубатура 3.2 редови, обозначението му е OM 613, за мен това беше последния успешен двигател. След това почнаха да правят V6 дизелови, които се оказаха проблематични.18:37 19.01.2019
114 Батко Брадатко
До коментар #46 от "Гого":
Само МОСКВИЧ, пич! 86518:43 19.01.2019
115 Гошко-шофьорчето
21:47 19.01.2019
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Перник
23:52 21.01.2019
118 Жив
Коментиран от #119
17:15 21.08.2019
119 Devil666
До коментар #118 от "Жив":
VW Passat 5,5 variant 30 V 2,8 мотор 193к.с. 2002г.бензин, автоматик. 6 цилиндров ! Това карам в момента и съм си много доволен !09:56 29.08.2019
120 Хонда фен
21:13 20.09.2019