Новини

Audi ще покаже малък e-tron

Публикувана: 28 Януари, 2019 10:59
24 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2694
Audi ще покаже малък e-tron
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На автосалона в Женева през март ще се състои премиерата на нов компактен кросоувър от семейството e-tron на Audi, съобщава Auto Express. Според британското списание на изложението ще бъде показан близък до серийната версия прототип.

Малкият e-tron ще бъде електрически събат на Q3. За разлика от големия модел със същото име, който е построен на модулната платформа MLB Evo, новият кросоувър ще бъде изграден на шасито MEB, разработено от Volkswagen специално за електромобили.

Основни конкуренти на новото електрическо Audi ще бъдат бъдещата Tesla Model Y и електрическата версия на Volvo XC40. Ако всичко върви по план, продажбите на малкия e-tron ще започнат догодина.

Audi ще покаже малък e-tron

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
драйвинг плежер
1 Отговор
Аман от електрички , писнА ми ....Ние в драйвинг академията само ДВГ караме и нищо друго не ни интересува..Тесла Месла или квото и да е . ние знаем най-добре как се кара и какво да се кара.

Коментиран от #2


Оценка:
-21 +9

Емил
2 Отговор

До коментар #1 от "драйвинг плежер":


Аз пък мисля, че трябва да наблегнете (драйФинг академията) на отглеждането на коне и камили! Като ви гледам акъла, ДВГ са прекалено сложни и модерни за вас!

Оценка:
-0 +24

гост
3 Отговор
При положение, че нямат една действаща електрическа кола на пътя то такива заявки изглеждат смехотворни. Китайски компании произвеждат стотици хиляди електрички годишно и ги продават на достъпни цени, вече имат години стаж и знание в производството, скоро ще се чудят как да спрат вноса от Китай, защото няма да могат да си продават немското производство. Тесла вече се продава за 56х.евро в Германия, модел У излиза до края на годината и другата година ще се продава в Германия. Какво са пуснали германците по улиците, да е достъпно и практично, след голф 2 и мерцедес 190 може би нищо друго. Качете се в едно скъпо ауди Кю5 да видите за каква дървения става дума и че е много вероятно да дадете хиляди левове за двигател или скорости, нищо че е скъпа колата.

Коментиран от #4


Оценка:
-9 +18

AUDI
4 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Само кажи кои са тези китайски ел.коли , които се внасят така усилено в Европа :) При положение ,че единствените които предлат изцяло ел.коли са Рено и ВФ + вече Тесла и Нисан ;) . Пак говорим само за Европа. Ако си се качвал в Q5 наистина едва ли щеше да казва;, че е дървения :D:D виж ако говориш за твоя Логан - тогава може

Коментиран от #6, #8, #20


Оценка:
-15 +7

smeh
5 Отговор
Настиналите от електрическото течение скоро ще ги излекуват, като падне последния им бастион - Тесла. С което ще се докаже поддържаната ми теза от години, че до момента тока е нерентабилен и за собствениците и за производителя.

Оценка:
-8 +10

гост
6 Отговор

До коментар #4 от "AUDI":


Не карам Логан, а съвременен сув от класа на Кю5. Представи си, че ми е ясно що за неоснователно скъпо нещо е Кю5.
Марките са: BYD, BAIC, Zhidou, Changjiang, Kandi, Nio, Byton,GW Motors, Lifan Motors, FAW, SAIC, Geely, Dongfeng.
Не ги внасят още, защото с политиката на Китай има още години преди да задоволят вътрешното търсене, поинтересувай се от маркетинг.

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +13

Антиелектрика
7 Отговор
Чакай, от кога Дъстър е в класа на Q5? Да не ви наляха нови парички в НПО-то и да са ви взели Грейт уол?

Коментиран от #11


Оценка:
-6 +12

гост
8 Отговор

До коментар #4 от "AUDI":


Ей тая чувал ли си я ?? Ако не си , скоро ще я чуеш !! А любимците ти от ВАГ ще трябва да се примирят съвсем скоро , че не само Тесла вече е недостижима за тях , ами не могат се мери даже с китайци като тия !!! Един жокер , това е фирмата дето направи рекорда на ринга !! http://www.ecars.bg/blogs/zarqdni-stancii/2761-nio-mrezha-stancii-podmqna-baterii-kitai

Коментиран от #9, #10, #16


Оценка:
-8 +5

Екотек
9 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Немеца си е немец приятелю до няколко години ще изпреварят тесла ,вече започнаха електричките да са им приоритет сигурно суфа дето караш е японски.

Оценка:
-10 +6

Антиелектрика
10 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Аз пък мислех, че рекорда на Ринга се държи от Порше, г-н хаха. Китай все още е далеч от създаване на нови технологии.

Оценка:
-5 +8

гост
11 Отговор

До коментар #7 от "Антиелектрика":


Не знам кой е в класа на Q5 , ама излагацията на "големия" Е-трон направо кърти , пък те се надяват с "малкия" да пробиват !!!! Ако не сте видели , да ви покажа !!! Почваме с теглото - 2,6 тона !!!!!!! За ПЕТ МЕСТЕН СУВ , два пъти по-тесен от Тесла Х !!!!!!! Ускорение до 100 км/ч - 6,6 секунди !!!!! Точно 2 (ДВА) ПЪТИ по-бавно от същата седемместна и два пъти по-широка Тесла Х !!!!! Максимална скорост - 200 км/ч !!!!!! За "тромавата" Тесла - 250км/ч !!!! И накрая за всичката тая "динамика" , разход 25 квт / 100 км , хахаххахах !!!! С 10% повече , което в комплект с по-малката батерия , 20% по-малък пробег !!! И това при практически същата цена !!!! Чакаме "заливането на пазара" , хахаххаха !!!! http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2765-audi-otvori-konfigurator-e-tron

Коментиран от #12, #14


Оценка:
-6 +12

Антиелектрика
12 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Не, чакам да кажеш ти конкретно какъв СУВ караш, та го буташ в класа на Q5? Моя например е дърт ама ускорява за 6 секунди от 0 до 100 км/ч, но пак не е в класа на SQ 5.

Оценка:
-6 +5

dsadsa
13 Отговор
Аз мога да покажа среден размер е-трон намиг намиг

Оценка:
-0 +4

гост
14 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Добави и това, че никой не го е карал досега този етрон. Тесла като представи кола и веднага хората могат да се качат в прототипите, за да видят какво е докато немците показват скици, после прототип и така 5г. Сега отложиха пускането на етрон с половин година и никой не го отразява, а когато Тесла отложи с няколко седмици или произвежда, но малко бройки веднага всички почват да ги плюят, че били лаладжии, лъжци и т.н. Вижте с Ягуар и тяхната електрочка какво стана: 28квч разход на 100км и журналистите не могли да стигнат крайната дестинация, ама пак няма проблем, не е ли Тесла няма проблем. Холандска фирма нали хвана БМВ и3, използва начина на подредба на батериите както при Тесла и набута 86квч в пода на БМВ-то, която заводски е с 33квч или почти три пъти повече за същата кола, при минимално увеличение на теглото неизискващо преработки и др, но немците отказват да направят подобна кола и това е.

Оценка:
-3 +11

AUDI
15 Отговор

До коментар #6 от "гост":


От маркетинг няма нужда да се интересувам , за да знам кои модели са в класа на q5 и кои наистина са му на нивото :) Маркетинг не ми трябва и да знам,че от всички изброени китайки , нито една не се внася официално в Европа. Маркетинга може да ми покаже само ,че Ауди правят и по-добри реклами и по-добри маркетингови стратегии :D

Оценка:
-6 +2

AUDI
16 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Не знам дали знаеш , но никога този който дава тон , накрая е победител ;) ако ме разбираш ..който се смее последен и тн. :)

Коментиран от #17, #18


Оценка:
-5 +2

iPhone vs Nokia
17 Отговор

До коментар #16 от "AUDI":


Още една поговорка. НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА.

Оценка:
-1 +5

гост
18 Отговор

До коментар #16 от "AUDI":


Верно ли ?? И за кога го планираш това "последното смеене" , за следващия век ??? Ама дали ще има кой да се смее , като имат над 50% спад в продажбите в ГЕРМАНИЯ миналата година ?? И ще гонят 14 000 работника !!! То голям смях верно предстои в Ауди !!

Коментиран от #19, #24


Оценка:
-3 +7

AUDI
19 Отговор

До коментар #18 от "гост":


Споко бе шефе :D:D:D аз не планирам нищо , защото най-малкото не работя за АУДИ... стой и гледай как пазара и големите , които пак ще са големи (не само ВАГ) ще сринат и Тесла и тн...не се знае пак ;) ок , но почти сигурно

Оценка:
-3 +5

20
Този коментар е премахнат от модератор
AUDI
21 Отговор

До коментар #20 от "АLFA Q 4":


Я ми намери разлики в последните 20 модела на Алфа...опа те последните 40 години нямат толкова.

Коментиран от #23


Оценка:
-2 +3

АLFA Q 4
22 Отговор
КОЛКО И СЛЯП ДА СИ ЩЕ ВИДИШ
ТИ НЕ СИ СЛЯП.. КЕПЕНЦИТЕ И КЪСОГЛЕДСТВОТО ТИ ПРЕЧАТ, МАЙ

Оценка:
-0 +0

АLFA Q 4
23 Отговор

До коментар #21 от "AUDI":


И КВО КАТО ИМАТ 30 МОДЕЛА, КАТО ВСИЧКИ СА ОТ ЕДИН КАЛЪП

Оценка:
-0 +0

гост
24 Отговор

До коментар #18 от "гост":


По твоята логика никой никога не трябваше да прави тесла, защото не е важно кой е първи. Хайде разясни защо всички се засилиха да правят електрички, а преди тесла никой не искаше и да помисли за това, а прокламираха дизел та дизел.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Арнолд Шварценегер
Терминатора за някои неудобства да си американски гражданин, но роден в Австрия
Ако бях роден в Америка, щях да се кандидатирам за Белия дом. Защо сега? Защото сега е перфектното време да се включа в надпреварата"

Още бисери