ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Много уважавам порше много .... ама как може 911 да бие авентадор..... откъм дизайн и скорост в никакъв случай...... S класата продължава да печели разни конкурси.... къде са 7-те серии? Тези С ки се правят от 2005 сега сме 2012 ..... не ми се мисли новата С какво ще причини на конкуренцията. После бмв ще разглобяват и копират... ако си припомним 2005 когато излезна тази с класа, бмв правеха много жалка 7ма серия и после copy/paste и изкараха новата 7.
спасские ворота Prehvalenite ot teb marka Mercedes 2012 –Volkswagen Up!
2011 – Nissan Leaf
2010 – Volkswagen Polo
2009 – Volkswagen Golf
2008 – Mazda2 sashtestvuva li v edna klasaciq v blizkite 5 godini nasam
2007 – Lexus LS460
2006 – BMW 3er
2005 – Audi A6
@2 911 е няколко пъти по-добра кола от авентадор. Първо по-икономично е за супер кар, вози по-комфортно от него, доказано здрави са - с една дума става за каране всеки ден. Второ какво му е толкова хубавото на дизайна на авентадор? Поршето има по-добър дизайн. Да на скорост не може да го бие и точно това му е хубавото, защото е по-близко до нормалните коли, а авентадора е някаква полу-състезателна доста тежка кола, не толкова комфортна и определено не е за всеки ден, което я прави по-малко кола, ако ме разбираш какво искам да ти кажа. А относно vw UP, въпреки че не съм фен на марката много ми харесваше по-снимките, НО като го видях какво представлява на живо се ужасих, колко е голям и грозен и ужасно груб за малка кола. (кофти интериор, особено вратите с непокрития метал, копчета, табло и т.н) Според мен фиат 500 е по-добър в всяко едно отношение особено като дизайн на екстериор и интериор, като техническо с-е ще се види коя е по-добра с времето.
Винаги съм се чудел на подобни класации. Какво целят? Вкусове различни по цял свят. Дори ние, в Европа, имаме коренно различни вкусове в различните части на континента. Например в Германия уважават най-много комбитата. Тук някой би ли се изказал ласкаво и би ли препочел комби, пред някакъв друг тип каросерия? Да, има и такива, дето ще предпочетат, но повечето имат различен вкус от германците. В Русия пък са на почит седаните и автоматичните скоростни кутии. Коренно различни вкусове от тия в Германия. Германия дори стигат до ситуация, да не предлагат седани за дадени модели. Така, че каква е тая световна класация? Какво ме интересува мен, вкусовете на Бангладешци? Хората може да харесват рикшите, аз защо трябва да ги харесвам? Изобщо, загубена класация. И тоя Leaf откъде се пръкна миналата година там. Айде, за Голф и Поло иди дойди. Добре, че тая година не избраха Volt или нещо подобно. Тогава наистина щяха да се изцепят яко, след като тоя автомобил е временно спрян от производство заради ниски продажби и лоши краш тестове.
@3 markata mercedes benz ne e priznata samo ot men a ot masa hora razbirashti ot avtomobili.VW pecheliat zashtoto v moment na kriza se gledat evtinite avtomobili s zanijen razhod na gorivo.VAG balvat klozeti koito osven v kriza v normalno vreme niama koi da gi pogledne.
пи6ете на кирилица !
фолксваген не са за първи път на първо място, печелят с евтинийката и по-ниското качество в сравнение с акулите - БМВ, мерцедес, за ауди - въобще не говорим, та спор няма че в тази икономическа криза 6те спечелят, но по качество на салон и двигател и визия (всичко) отстъпват, но цената си казва думата, бмв е страст, мерца е другата страна, от там нататък имаме VW, HONDA, ford, и т.н.
Някой път наистина се чудя как ги избират такива коли като ЪП-направо ми беше дотегнал в ауто билд.И кво-младежка кола на скъпа цена спрямо конкурентите и то дори с 10 000лв в повече-сравнявал съм го с кво ли не подяволите..Не си заслужава според мен.Обичам ФВ,но личното ми мнение че тази марка спекулира с цените в днешно време.Вероятно не съм прав според феновете на ФВ-те се обосновават с добрата продажна цена на старо но виждам че дори и тя не си заслужава и много хора вече не я бръснат за нищо.До скоро не мислех така но мнението ми се промени.Как да коментирам трета серия...Еми не смятам че това е най-красивия автомобил.Виж-ако беше Е46-моята младост-безупречен динамичен модел с един дефект и все пак с идеални двигатели...тогава бих казал че би могъл да бъде номер едно..
Платеното жури определило.......каде е мнението на потребителите?
Никога не съвпада с това на журито,и сигурно има защо.Като го гледам тоя "първенец" то си е живо ръбесто Туинго от 93г.
не вярвах ,ама сега виждам,че швабската дизайнерска мисъл върви 15г след френската и за това им присъждат награди......ужас
@2 Ееее не така. Еската си е супер. Освен това ЕС класата копира голямото табло на 7ма серия(от 2003 нагоре). БМВ първи го направиха. Авентадора е извънземен направо, но поршето е по-достъпно(откъм цена) за това печели(поне спроед мен де, нз, може и аз да греша).
@3 Гледай, че от 2007 нагоре колите са (puke), ужас и отврат.
А6 - добре, БМВ 3 - ок, става, Лексуса - СТРАХОТЕН. Но следащите, листа, полота, мазди, мазни, не знам си какво си, е***и измишлиотините. :D:D:D
@9 Не е така, интериора на авентадора е неземен, уникален е, един от най-хубавите интериори които съм виждал, но иначе съм съгласен за поршето.
330i-Някакъв келеметор ми пише с ника бе човек.Не съм карал Е46.Но пък научих че наистина задната греда се откачала в ранните години на производство.За друг дефект незная.А като визия за мен това беше епогея на трета серия.Все пак мисля че е лесно да ме познаеш когато аз пиша..
Всичко ще си дойде на мястото, ако се знаят критериите за оценка.
А иначе всеки си има различен вкус и спорът е безсмислен. Всяка марка си има почитатели. Нека проявяваме малко повече уважение към избора на всеки един.
@28 ti hubavoo si go kazal ama tova tvardenie e lisheno ot vsiakakav smisal.S klasa vinagi e bil i shte prodaljava da e model na mercedes benz koito nalaga novite standarti v avtomobilostroeneto.tova koeto s klasa ima kato inovacii drugite avtomobili shte pritejavat sled godini.samo tvoiat mozak tvardi obratnoto.
2003 BMW 7 - http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/06/cars/2003_Bmw_7_Series-2.jpg
2006 S class - http://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-S-Class_2006_800x600_wallpaper_6e.jpg
Прилики???
Като иновации и тем подобни, да, ес класата си е най, но аз говорех за таблото(и по-конкретно за екрана и неговото разположение най-отгоре на таблото, в близост до километража и другите неща. БМВ първи правят това, и през 2005-6 мерцедес взаймстват идеята и я прилагат в новото поколение на ес класата. Не мога/можах да го обясня много добре, но мисля че от прочетеното и като видиш снимките ще разбереш какво искам да кажа.
Като стана въпрос за неща, които ги има при БМВ, а след толкова години не са и помирисали Мерцедес, да спомена за завиващите 4 колела на последната седмица. Не съм съгласен, че Мерцедес въвеждал нещо първи, а другите копирали. Вярно, че има неща, които се въвеждат най-напред при S-класата ( макар да не е чак толкова сигурно), но ще спомена за една екстра, която за сефте бе пусната серийно при Волво и Форд - автоматичното спиране при опасност от сблъсък. Говоря за пълно спиране, защото такива системи има и от по-рано, но те просто намаляват скоростта, преди колата да се забие в препятствието пред нея. Има още много неща, които Мерцедес не е помирисвал или просто ползва някакви други разработки, които не винаги са по-добри от тия на конкуренцията. Трудно е да се каже, кой е първи в дадена разработка, защото както всяко ново нещо в автомобилостроенето, то си има много дълга предистория, понякога връщаща ни стотина години назад във времето. А и когато се въвежда нещо ново, то се изпитва добре преди това. Защото разработки много, но приложения в практиката малко.
Taka i ne moga da razbera zashto i dokoga shte se opitvat da ni go probutvat toia UP! ??? Kato e tolkova prekrasen zashto tuk v Germania ne sum vidial nikoi da go kara??
Ами аз си купих кола по размерите ми. Понеже съм по-висок от средно статистическите мъже, се наложи да пробвам на размер като костюм и след това да купувам. Е, не е чак тоя клас, а един нагоре, но защо да не си купя, ако размерът на колата не ми стяга? Не ми трябва много - просто да изпъна краката и да има къде да сложа лактите. А и тоя UP макар да се води малък, никак не е тесен на дължина и ширина. Тоест, за човек метър и 80-85, ще пасне идеално. Не всички ползват колата си със семейството. някои нямат семейства с деца, други пък ползват подобни автомобили в големия град. При положение, че веднъж в годината пътуват да кажем до морето или планината, защо им е голяма кола, която ще им е трудна за придвижване в града? А и тоя Up доколкото чета, са го докарали на окачване - стабилно и достатъчно меко возещо. Така, че сам човек или максимум двама, ще си замъкнат задника до морето без проблем, стига това да не им става навик. Но и да им стане, лошо няма. Аз години наред карам малки коли из България и нито за момент не ми се е приисквало да е голяма. Дори цяла покъщнина с 3-ма човека съм пренасял на 300 км разстояние с тая калинка. Самият аз не повярвах, че една Фиеста може да натовари толкова багаж. даже преди това се бях развикал на хората, дето трябваше да пренасям с багажа. Оказа се напразно. И телевизор побрах и печка и няколко куфара и чанти - тоест всичко, необходимо на първо време за едно семейство, без да се налага да се прави втори курс. Изобщо, малката кола има главно предимства, особено ако и притежава по-комфортно окачване като Up или Fiesta. За града няма да говоря, защото там нямат равни. Не всички сме търговски пътници, дето им трябва и газова уредба при тия цени на горивата. Има и такива като мен, дето се въртят само в града и годишно не минават повече километри от средно статистичния шофьор. За Германия това са около 15000 км, за БГ естествено по-малко. Вярно, че не ми харесва много тоя Up, но чак пък коментари от рода на "Кой нормален човек ще си купи малка кола???" ми се струват не на място. Аз бих попитал обратното - кой нормален човек би си купил голяма кола, при положение, че пътува главно сам и я ползва главно в града?
@30 pich tabloto koeto se pali kato zapalish avtomobila oshte nesam go vidial v nikoi model na BMW.tozi vid kilometraj se poiaviava za parvi pat v S klasa w220 dalechnata 1998g.
@34 Аз обичам по-големите коли, да ми е по-шиороко, по-комфортно, по-свободно, отзад също да има достатъчно място и т.н. Возил съм се в достатъчно А3ки и голфове и знм кво е като тръгнеме да се качваме 4-5 човека вътре, особено ако има някои по-грамадни като размер хора. Скоро ми се наложи да се возя във форд ка отзад, е няма такъв ужас, не че отпред е кой знае кво де, същата пумия. Не бих си взел малка кола за моя лична(ако е служебна ок, иначе не), пък и друго което е с тия дупки по софия джип е много по-добре и много по-малко ще се чупи отколкото някоя малка кола. Като цяло аз лично предпочитам лимузини и джипове, но всеки с мнението си. Със здраве да си я караш твойта, безавариино ти пожелавам ;)
@35 За това което казваш сигурно е така, не знам, така че мога единствено да се съглася с теб.
Естествено че голямата кола си е по-добре.Стига да можеш да си го позволиш защото при всички положения по-голямата кола има и по-големи разходи.На времето и аз карах много малки коли но откакто се качих на пета серия смятам че няма да я напусна.Да седма серия и ЕС класата са повече но пък и това ми стига.Коментара ми е за Kobester
E normalno,che po-golqmata kola iska po-golemi razhodi, no vse pak ima i obiknoveni marki s dostupni ceni na poddrujka, ne e zadaljigelno da e mercedes ili bmw. Razbrah che komentara ti e kum men, a inache otnosno tvoita petica, da, tq e mn hubava kola, pak se vodi limuzina, po-dobre e ot 3kata mnogo puti i s malki razliki ot 7micata, kakto sam kaza - Dostatachna/perfektna. Az lichno v momenta nqmam kola no se nadqvam ako imam pari lqtoto da vzema A6 ili E klasa okolo 2000g.
Ne sum kazal che SHTE vzimam, BIH si vzel, no nqmam chak tolkova pari a i poddrujkata si e dosta. A6 ii E klas sa po-dostijimi, no inache sled godini bih vzel phaeton,ako imam vazmojnost, kolata si e dosta dobra.
Аз също съм фен на по-големите коли,но по стечение на обстоятелствата карам hyundai i 20 и смея да твърдя,че надмина очакванията ми.Живея в Италия и пространствата са ограничени.А относно колата-има си всичко необходимо-че даже и навигация.Така че важното е колата да ти върши работа,а не ти да и ставаш роб.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП АМГ
11:17 06.04.2012
2 М_SUX
Коментиран от #9, #22
11:49 06.04.2012
3 brutal
2011 – Nissan Leaf
2010 – Volkswagen Polo
2009 – Volkswagen Golf
2008 – Mazda2 sashtestvuva li v edna klasaciq v blizkite 5 godini nasam
2007 – Lexus LS460
2006 – BMW 3er
2005 – Audi A6
Коментиран от #12
12:13 06.04.2012
4 мемо
12:55 06.04.2012
5 nikito_blend
Коментиран от #13
13:17 06.04.2012
6 BMW
13:33 06.04.2012
7 Стан Вишъс
13:48 06.04.2012
8 Э500
15:04 06.04.2012
9 Име:
До коментар #2 от "М_SUX":
@2 911 е няколко пъти по-добра кола от авентадор. Първо по-икономично е за супер кар, вози по-комфортно от него, доказано здрави са - с една дума става за каране всеки ден. Второ какво му е толкова хубавото на дизайна на авентадор? Поршето има по-добър дизайн. Да на скорост не може да го бие и точно това му е хубавото, защото е по-близко до нормалните коли, а авентадора е някаква полу-състезателна доста тежка кола, не толкова комфортна и определено не е за всеки ден, което я прави по-малко кола, ако ме разбираш какво искам да ти кажа. А относно vw UP, въпреки че не съм фен на марката много ми харесваше по-снимките, НО като го видях какво представлява на живо се ужасих, колко е голям и грозен и ужасно груб за малка кола. (кофти интериор, особено вратите с непокрития метал, копчета, табло и т.н) Според мен фиат 500 е по-добър в всяко едно отношение особено като дизайн на екстериор и интериор, като техническо с-е ще се види коя е по-добра с времето.16:04 06.04.2012
10 Путин
16:32 06.04.2012
11 ония на луната
17:08 06.04.2012
12 ВИП АМГ
До коментар #3 от "brutal":
@3 markata mercedes benz ne e priznata samo ot men a ot masa hora razbirashti ot avtomobili.VW pecheliat zashtoto v moment na kriza se gledat evtinite avtomobili s zanijen razhod na gorivo.VAG balvat klozeti koito osven v kriza v normalno vreme niama koi da gi pogledne.20:26 06.04.2012
13 ВИП АМГ
До коментар #5 от "nikito_blend":
@5 da prav si haha20:27 06.04.2012
14 330i
фолксваген не са за първи път на първо място, печелят с евтинийката и по-ниското качество в сравнение с акулите - БМВ, мерцедес, за ауди - въобще не говорим, та спор няма че в тази икономическа криза 6те спечелят, но по качество на салон и двигател и визия (всичко) отстъпват, но цената си казва думата, бмв е страст, мерца е другата страна, от там нататък имаме VW, HONDA, ford, и т.н.
Коментиран от #23
21:49 06.04.2012
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 520 зендер
22:07 06.04.2012
17 csk
22:11 06.04.2012
18 330и
22:31 06.04.2012
19 520 зендер
22:37 06.04.2012
20 330i
добър опит, знаех си че няма такъв... дефект
22:45 06.04.2012
21 8888В
Никога не съвпада с това на журито,и сигурно има защо.Като го гледам тоя "първенец" то си е живо ръбесто Туинго от 93г.
не вярвах ,ама сега виждам,че швабската дизайнерска мисъл върви 15г след френската и за това им присъждат награди......ужас
23:22 06.04.2012
22 Kobester
До коментар #2 от "М_SUX":
@2 Ееее не така. Еската си е супер. Освен това ЕС класата копира голямото табло на 7ма серия(от 2003 нагоре). БМВ първи го направиха. Авентадора е извънземен направо, но поршето е по-достъпно(откъм цена) за това печели(поне спроед мен де, нз, може и аз да греша).@3 Гледай, че от 2007 нагоре колите са (puke), ужас и отврат.
А6 - добре, БМВ 3 - ок, става, Лексуса - СТРАХОТЕН. Но следащите, листа, полота, мазди, мазни, не знам си какво си, е***и измишлиотините. :D:D:D
@9 Не е така, интериора на авентадора е неземен, уникален е, един от най-хубавите интериори които съм виждал, но иначе съм съгласен за поршето.
Коментиран от #27
10:33 07.04.2012
23 Kobester
До коментар #14 от "330i":
@14 Че ауди като интериор и дизайн са много по-хубави от бмв.Range Rover добре, S class добре, Porsche-то добре, но тоя VW...... Ужас, е***и измислената класация.
10:39 07.04.2012
24 520 zender
Коментиран от #25
15:15 07.04.2012
25 Kobester
До коментар #24 от "520 zender":
@24 Ами направи си една регистрация бе брато, така никой няма да те бърка. Една регистрация, една снимка и няма да има никви проблеми.18:13 07.04.2012
26 tedavenger
А иначе всеки си има различен вкус и спорът е безсмислен. Всяка марка си има почитатели. Нека проявяваме малко повече уважение към избора на всеки един.
21:48 07.04.2012
27 ВИП АМГ
До коментар #22 от "Kobester":
@22 Mercedes benz da kupira ot BMW?Коментиран от #28
22:54 07.04.2012
28 Kobester
До коментар #27 от "ВИП АМГ":
@27 Да, това казах.Коментиран от #29
09:32 08.04.2012
29 ВИП АМГ
До коментар #28 от "Kobester":
@28 ti hubavoo si go kazal ama tova tvardenie e lisheno ot vsiakakav smisal.S klasa vinagi e bil i shte prodaljava da e model na mercedes benz koito nalaga novite standarti v avtomobilostroeneto.tova koeto s klasa ima kato inovacii drugite avtomobili shte pritejavat sled godini.samo tvoiat mozak tvardi obratnoto.11:35 08.04.2012
30 Kobester
2006 S class - http://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-S-Class_2006_800x600_wallpaper_6e.jpg
Прилики???
Като иновации и тем подобни, да, ес класата си е най, но аз говорех за таблото(и по-конкретно за екрана и неговото разположение най-отгоре на таблото, в близост до километража и другите неща. БМВ първи правят това, и през 2005-6 мерцедес взаймстват идеята и я прилагат в новото поколение на ес класата. Не мога/можах да го обясня много добре, но мисля че от прочетеното и като видиш снимките ще разбереш какво искам да кажа.
Коментиран от #35
13:41 08.04.2012
31 Путин
17:08 08.04.2012
32 Kofti
Коментиран от #33
20:15 08.04.2012
33 Kobester
До коментар #32 от "Kofti":
@32 Кой нормален човек ще си купи малка кола???21:14 08.04.2012
34 Путин
Коментиран от #36
23:12 08.04.2012
35 ВИП АМГ
До коментар #30 от "Kobester":
@30 pich tabloto koeto se pali kato zapalish avtomobila oshte nesam go vidial v nikoi model na BMW.tozi vid kilometraj se poiaviava za parvi pat v S klasa w220 dalechnata 1998g.23:23 08.04.2012
36 Kobester
До коментар #34 от "Путин":
@34 Аз обичам по-големите коли, да ми е по-шиороко, по-комфортно, по-свободно, отзад също да има достатъчно място и т.н. Возил съм се в достатъчно А3ки и голфове и знм кво е като тръгнеме да се качваме 4-5 човека вътре, особено ако има някои по-грамадни като размер хора. Скоро ми се наложи да се возя във форд ка отзад, е няма такъв ужас, не че отпред е кой знае кво де, същата пумия. Не бих си взел малка кола за моя лична(ако е служебна ок, иначе не), пък и друго което е с тия дупки по софия джип е много по-добре и много по-малко ще се чупи отколкото някоя малка кола. Като цяло аз лично предпочитам лимузини и джипове, но всеки с мнението си. Със здраве да си я караш твойта, безавариино ти пожелавам ;)@35 За това което казваш сигурно е така, не знам, така че мога единствено да се съглася с теб.
Коментиран от #42
08:09 09.04.2012
37 520 zender
09:35 09.04.2012
38 Kobester
12:29 09.04.2012
39 Kobester
12:29 09.04.2012
40 520 zender
13:30 09.04.2012
41 Kobester
15:14 09.04.2012
42 ВИП АМГ
До коментар #36 от "Kobester":
@36 prav si che goliamata kola e za predpochitane.az lichno malka kola ne bih si kupil.20:50 09.04.2012
43 Христо Цветанов
Коментиран от #45
21:43 09.04.2012
44 Димитър Михайлов
22:33 09.04.2012
45 ВИП АМГ
До коментар #43 от "Христо Цветанов":
@43 kaji be kakvo pak si pisal prostotii.23:45 09.04.2012