28 Февруари, 2019 13:53 5 894 73

Най-мощното осемцилиндрово Ferrari

  • ferrari-
  • f8 tributo-
  • женева 2019

В Женева ще се състои премиерата на най-мощния осемцилиндров модел на Ferrari. F8 Tributo ще наследи 488 GTB, от чиято екстремна модификация Pista наследява двигателя си.

Външността на новото Ferrari е разработена в дизайнерския център на марката. Оформлението дава представа за стила на бъдещите модели с изправено конче в емблемата.

F8 Tributo има 50 к.с. повече от предшественика си и тежи 40 кг по-малко от него. 3.9-литровият V8 с два турбокомпресора развива 720 к.с. и 770 Нм и ускорява колата от място до 100 км/ч за 2.9 секунди. Спринтът до 200 трае 7.8 сек., а максималната скорост е 340 км/ч.

Аеродинамиката на новия модел е еволюция на състезателните "ферарита" и осигурява 10% по-добра обтекаемост в сравнение 488 GTB. Някои решения като отвеждането на топлината от двигателя са заимствани от 488 Pista.

F8 Tributo има нова система Side Slip Angle Control, която помага за контрола при поднасяне. Подобрена е функцията Ferrari Dynamic Enhancer, която регулира индивидуално налягането в спирачните механизми.

Салонът запазва предишната архитектура, но всички елементи по арматурното табло, вратите и централния панел са проектирани наново. F8 Tributo има нов волан и мултимедийна система HMI с 8-инчов дисплей.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фетел

    49 1 Отговор
    Шшшшш Доста по-злобна предница !!! Пак избунаха от Маранело
  • 2 Borislav Popov

    12 19 Отговор
    И от това ако направят едно комби - ще взема и него ! Едно Ламбо комби и едно Ферари комби ! Ламбото -понеделник ,сряда и петък - Ферарита -вторник , четвъртък и събота ! В неделя - Алфата !

    Коментиран от #3, #66

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Borislav Popov

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "щял да взима":

    Него го оставям за тебе ! Тека и ти да закачиш нещо !

    Коментиран от #5

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Borislav Popov

    4 5 Отговор
    Като нещеш Ламба какъв хой искаш ???

    Коментиран от #10

  • 7 Mark Haynes Rukaisho

    32 4 Отговор
    Ferrari са най красивите коли на света спор няма ❤❤❤❤

    Коментиран от #8, #38

  • 8 асддса

    6 17 Отговор

    До коментар #7 от "Mark Haynes Rukaisho":

    Определено има спор
  • 9 Mark Haynes Rukaisho

    1 12 Отговор
    Що се отнася до дизайна обаче ми изглежда доста концептуално 🤔

    Коментиран от #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Mark Haynes Rukaisho

    2 5 Отговор
    Най много се бяха постарали за Laferrari То не изглеждаше концептуално за разлика от тази

    Коментиран от #39

  • 12 Borislav Popov

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "щял да взима":

    Комби ми трябва за да има къде да си слагам въдиците ! А хоя е за тебе - да седнеш на него в гоуфу !!

    Коментиран от #14, #40

  • 13 асддса

    2 11 Отговор

    До коментар #9 от "Mark Haynes Rukaisho":

    На мен лично не ми харесва, особено задницата. Няма нищо общо с ферари

    Коментиран от #16, #44

  • 14 Татко ти

    10 4 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Кви въдици ще слагаш бе,шматка?Ти на това само резервната гума не можеш да му платиш,щял да взима две.Да изчезваш на училище,че голямото междучасие отдавна свърши.

    Коментиран от #15

  • 15 Borislav Popov

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "Татко ти":

    Че аз ако имам пари да ги взема тия двете - няма да ходя на работа - я ??!! Много ясно че ще ходя за риба !!..Я виж колко шарани кълват тука !!!!
  • 16 Mark Haynes Rukaisho

    1 6 Отговор

    До коментар #13 от "асддса":

    Напълно съм съгласен с теб прав си Но според мен този път Ferrari са прекалили със дизайна
  • 17 Oldtimer

    5 8 Отговор
    Ферари имат остра нужда от помощ...от pininfarina.

    Коментиран от #18

  • 18 Mark Haynes Rukaisho

    1 16 Отговор

    До коментар #17 от "Oldtimer":

    Напротив имат нужда от помощ директно от Lamborghini

    Коментиран от #19

  • 19 селянин 1

    16 3 Отговор

    До коментар #18 от "Mark Haynes Rukaisho":

    Да,бе..ферари ще дири помощ от вагините..да не си на апчета,грипо мина.

    Коментиран от #20

  • 20 Mark Haynes Rukaisho

    1 14 Отговор

    До коментар #19 от "селянин 1":

    Добре бе тогава ако не искат Lamborghini винаги могат да помолят за помощ koenigsegg , Pagani и porsche за малко помощ

    Коментиран от #24

  • 21 onq s konq

    8 1 Отговор
    Много добре са оформени задните калници, направо са като бутове на манекенка, иска ми се да ги погаля

    Коментиран от #30

  • 22 с кеф да го купи човек

    4 2 Отговор
    Това вече е визия.Нещата стават вече съвсем прости-на човек му остава да се кахъри само за едно и то е защо няма пари да си купи въпросното МПС.ТЮХ,ЛЮХ,Ееееех,защо няма лев!!!!
  • 23 спиридон

    8 4 Отговор
    Винаги съм предпочитал Ферари пред ламбо. Отново доказаха мнението ми.
  • 24 Трифонов

    20 3 Отговор

    До коментар #20 от "Mark Haynes Rukaisho":

    Тия, дето ги цитираш, не съществуват! Ей това ще ти кажа и иди се застреляй! Ако ще се дават половин или повече милиона за кола, то в Света има един единствен вариант, който си струва. И това е Ferrari. Единственият автомобил, за който си струва да се платят повече от 200 хил. лв. И това е така, защото когато си купуваш Ferrari, ти не си купуваш просто един бърз автомобил. Купуваш си част от автомобилния спорт. Всяко Ferrari съдържа частица от най-забележителната част на автомобилния спорт - тази, част от която е Scuderia Ferrari. Всичко останало са някакви коли - бързи, бавни, луксозни или не, е без всякакво значение! Не струват повече от 200 бона. Ето защо, нормален човек може да даден половин или един милион за автомобил, само ако той ще е Ferrari - спортният отбор. Защото това не е автомобилен производител, като всички останали. Това е спортен отбор. Така е замислен, така е създаден, така е съществувал, така и съществува в момента - като Scuderia Ferrari. Колите, които продават се конструират и продават, за да се финансира развойната дейност и участието на отбора в най-същественото автомобилно състезание в Света за всички времена. Шампионат, от който този отбор не е пропускал състезание и който е бил спечелен най-много пъти именно от него. Шампионат, който винаги би бил най-интересното автомобилно състезание в Света, дори и в него да участват само два болида... стига единият да е Ferrari.

    Коментиран от #28, #29, #31, #34

  • 25 бай Кольо

    6 10 Отговор
    Колко хора от вас са виждаи Ламбо и Ферари едно до друго ? Никога ламбото не може да се мери по красота с ферари ...
    Не случайно Aventador LP700-4 е три пъти по-евтино от LaFerrari при почти едни и същи показатели ....

    Коментиран от #26

  • 26 асддса

    8 4 Отговор

    До коментар #25 от "бай Кольо":

    Ти да не сравни авентадор с лаферари ? Бягай да четеш още и се върни тогава.
  • 27 Перник

    1 3 Отговор
    То колкото моя голф станало ама аз теглич имам това дали го предлагат с теглич ако взема да моем да дърпаме ремаркето ,че и то големо пчеларско 12 кошера емва да ги разкарвам из полето кат излезем на Бойковите магистрали ше пръснем кошарите треа да викам Цвъцко да ги обира.
  • 28 асддса

    2 11 Отговор

    До коментар #24 от "Трифонов":

    Какъв отбор, я пак ? Почети малко да видиш как се отансят от ферари със собствениците на колите и как им забраняват да правят определени неща, колите идват с договор, има черн списъци и т.н.
    И за какво ? За да си купя емблемка. Не благодаря, ферари нито са най-бързите, нито най-красивите в момента от доста години не може да става и дума за конкуренция.
    Който иска да си даде парите за показност и марка да купува ферари, който се интересува от усещането от управлението на такъв автомобил да ходи другаде.
  • 29 асддса

    1 8 Отговор

    До коментар #24 от "Трифонов":

    Какъв отбор, я пак ? Почети малко да видиш как се отансят от ферари със собствениците на колите и как им забраняват да правят определени неща, колите идват с договор, има черн списъци и т.н.
    И за какво ? За да си купя емблемка. Не благодаря, ферари нито са най-бързите, нито най-красивите в момента от доста години не може да става и дума за конкуренция.
    Който иска да си даде парите за показност и марка да купува ферари, който се интересува от усещането от управлението на такъв автомобил да ходи другаде.

    Коментиран от #46, #58

  • 30 Джаго

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Погали задните бутове на коня си да не си валат.
  • 31 Mark Haynes Rukaisho

    2 8 Отговор

    До коментар #24 от "Трифонов":

    Странно как тогава Ferrari sp monca за 1.4 милиона все още се продава А Bugatti Divo за 5.8 се разпродаде за 24 часа
    Вземи прочети малко в нета и после се прави на разбиращ коментатор
  • 32 dsadsa

    0 7 Отговор
    Имат още много да учат докато стигнат съвършенството на голф !

    Коментиран от #33

  • 33 Mark Haynes Rukaisho

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "dsadsa":

    Лелее Не се излагаи моля ти се 😂🤣😁😀
  • 34 Plameni

    4 11 Отговор

    До коментар #24 от "Трифонов":

    Спортна легенда ,докато един производител на трактори не му разказа играта.

    Коментиран от #35

  • 35 ДА ПИТАМ НЕЩО

    9 2 Отговор

    До коментар #34 от "Plameni":

    Даде ама тоя производител на трактори фалира одавна, а Ферари е с положителен ръст на продажбите всяка година,дане говорим и за успехите по пистите

    Коментиран от #36, #37, #42

  • 36 Mark Haynes Rukaisho

    3 6 Отговор

    До коментар #35 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    Lamborghini ФАЛИРАЛА ??????? МОЛЯ ??????? Говориш пълни глупости пич Прочети малко в нета и виж че Lamborghini са направили 6000 коли за 2018 !!!!!!
  • 37 асддса

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    Ферари успехи нямат от доста време, нито по пистите нито по пътищата и с пътни и състезателни коли.

    Коментиран от #41, #48

  • 38 АLFA Q 4

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Mark Haynes Rukaisho":

    НАЙ
    НАЙ
    НАЙ
    И ПАК
    НАЙ

    Коментиран от #51

  • 39 АLFA Q 4

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Mark Haynes Rukaisho":

    ЛАФЕРАРИ Е ВРЪХ
  • 40 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Е ТОЙ В ГОЛФА ВИНАГИ СИ СЕДИ НА ХОЯ
    НЕСПОМЕНАВАЙТЕ ТЕЯ ТРОТИНЕТКИ В ТЕМА ЗА МОДАТА ПРИ СУПЕРКАРИТЕ И ПО ТОЧНО, ЗА ОПРЕДЕЛЯЩИ ТЕ МОДАТА
  • 41 АLFA Q 4

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "асддса":

    ЕЙ МНОГО СТЕ ЗЛЕ
    ФЕРАРИ ПРОДАДОХА ПРОДУКЦИЯТА СИ ЗА ДВЕ ГОДИНИ НАПРЕД
    ЗЛЕЕЕЕ СТЕ,, МНОГО ЗЛЕ

    Коментиран от #52

  • 42 Plameni

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    И Ferrari фалира отдавна .Първо Ford искаха да ги купят ,но не се разбрали за правата върху състезателните автомобили.В отговор на отказа Ford пускат GT40 за да им отмъстят за провалената зделка ,именно на пистата и стават шест п ъти подред шампиони на Льо Ман. През 1969г. ги купуват Fiat.

    Коментиран от #43, #54

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Прав си

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "асддса":

    Пич! Туй Ферари няма нищо общо с Ферари. Отлична констатация, аз съм изпращялно възхитен от твойте най-смислени от най-смислените букворедици на светЪ
  • 45 Plameni

    0 3 Отговор

    До коментар #43 от "АLFA Q 4":

    Когато фактите говорят ,мастиите само лаят

    Коментиран от #49

  • 46 Крас

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "асддса":

    Ти си най-големият капацитет. Като авто-критик имам предвид. Светът не е виждал такъв всезнайко. Трябва с това да си вадиш хляба, съветвайки всички милиардери кво да карат и кво не. Смятай, Ферари ште те молат на колене да не ги фалираш, казвайки истината толкова компетентно. До земи поклон ти прая генийо...
  • 47 БАРС

    0 5 Отговор
    много ми е интерстно къде ли щте го карат това ферари след като скоростта е ограничена в цяла европа пък особено в България а да не говорим и за нашите пътищта е да нали обичаме да се показваме пред хората вижтеме .Специално мене лагерни колички никога не са ми харесвали а да сюв крусовърите даже и комбитата няма значение каква марка то да
  • 48 Крас

    5 2 Отговор

    До коментар #37 от "асддса":

    Ти брат черпиш инфо от края на 90-те. Влез в бъдещето(за теб е таквоз, за всички е настояще) и се информирай, че някой ще пукне от смях, докато чете какви ги ръсиш. Шта просветля само лекичко в едно - Ферари е на първо място в света по печалба от един автомобил. В цифром - чисто близо 70 000 евро на автомобил. Някои производители печелят по 500 евра на кола. Бмв и Мерцедес са хиляда-две под 10 000. Нерде 70 хилки, нерде 7-8 000, а за 500 - без ком. За сведение - Ферари се прави не ръчно, а на поточна линия, която бълва 70 000 печалба през няколко минути. Затуй спри да пишеш простотии, ами чети. Виждам, имаш нет. Действай

    Коментиран от #53

  • 49 АLFA Q 4

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Plameni":

    Е ЛАЙ СИ НЯМА ДА ТИ ПРЕЧИМ
    САМО ТОВА ТИ СЕ ОТДАВА
  • 50 АLFA Q 4

    5 2 Отговор
    НАЙ ВЕЛИКОТО ТВОРЕНИЕ ПОД ШАПКАТА НА ШВАБИТЕ, БУГАТИ, НИТО Е НЕМСКО НИТО СЕ ПРАВИ В ГЕРМАНИЯ
    ОСВЕН ЧЕ Е СКЪПО И ГРОЗНО ИЗПОЛЗВА КОКПИТ ОТ ФЕРАРИ
    ФЕРАРИ ОПРЕДЕЛЯ ПРАВИЛАТА В ТОЗИ СЕГМЕНТ,,,, ГРЪМНЕ ТЕ СЕ
  • 51 Plameni

    2 3 Отговор

    До коментар #38 от "АLFA Q 4":

    НАЙ-мощното осем цилиндрово Ferrari ,ПАК с по-ниска макс.скорост от шест цилиндровия Ford GT
  • 52 Plameni

    1 4 Отговор

    До коментар #41 от "АLFA Q 4":

    Ferrari били продали продукцията си за две години напред, защо тогава в Mobile.de е пълно с обяви за продажби на чисто нови Ferrari-та

    Коментиран от #64

  • 53 асддса

    2 5 Отговор

    До коментар #48 от "Крас":

    Какво ти показва това ? Че са надценени и взимат на хората парите за нищо. В момента НИТО ЕДИН модел на ферари не може да се сравнява с Ламбо, Порше и Макларън. Нито един от тях.
    Всеки може да си купува каквото иска, вземи потърси малко да видиш как се отансят с хора които са купували, само защото са направили клипче на колата и е такива глупости и ги съдят за глупости.

    Който има достатъчно пари да плаща за марка да дава.
  • 54 Стоян

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Plameni":

    Ти май си изпушил тотално

    Коментиран от #55

  • 55 Plameni

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "Стоян":

    Стоянчо, какъв ти е проблема ?

    Коментиран от #56

  • 56 ДА ПИТАМ НЕЩО

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Plameni":

    Колко шампионски титли има Ламбо

    Коментиран от #59

  • 57 ROKI

    1 0 Отговор
    Е Ламбо никога нее била състезателна кола
  • 58 Антон

    6 0 Отговор

    До коментар #29 от "асддса":

    А ти какво точно искаш да правиш по ферарито - да му избушиш генерацията или да го чипосваш. Ахаха. За тези работи е евтиния гтр с всевъзможните китове за тунинг. Това с рестрикциите касае най-вече препродажбата на лимитираните серии, когато някой се е записал за колата, а после я препродава със стотици хиляди евро надценка на маниаци, за които не са останли бройки. Един вид да не се прави спекула с колите им. Същото го правят и порше за редките им серии. А между другото ти колко нови ферарита си купувал та знаеш какво е отношението им към клиентите.

    Коментиран от #62

  • 59 Plameni

    1 4 Отговор

    До коментар #56 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    .Lamborghini е N:1в момента (за мое съжаление) спортен ,серийно производство автомобил ,доказват го първото и четвърто място за серийна кола на Nurgburgring

    Коментиран от #60, #61

  • 60 ДА ПИТАМ НЕЩО

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Plameni":

    В кое съзтезание?

    Коментиран от #65

  • 61 ДА ПИТАМ НЕЩО

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Plameni":

    Аз казах че никога нее била съзтезателна кола
  • 62 асддса

    0 6 Отговор

    До коментар #58 от "Антон":

    Хората си казват сами и се отказват да кпуват ферари точно заради тази причина.
    Пак казвам, който иска да купува, но в момента ферари не предлагат нищо повече като възможности от другите марки.
    Ферари си купуват хора които търсят показност.

    Коментиран от #63

  • 63 Антон

    4 0 Отговор

    До коментар #62 от "асддса":

    Кои са другите марки? Ти какъв досег си имал до ферари или други марки за да правиш такова сравение. Питам те защото някой ден може да реша ферари да си купя и искам да имам инфо от първа ръка така да се каже.
  • 64 АLFA Q 4

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "Plameni":

    ПРАВ Е, 54, ТОТАЛНО СИ ИЗПУШИЛ
  • 65 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    Северната дъга на Нюрбургринг (Нордшлайфе ) Lamborghini Aventador SVJ Най-добро време за обиколка от сериен автомобил. Супер спортните Ferrari-та ги търси след 20 място, някъде около 30 място, и това не са празни приказки ,като коментарите на ALFA Q 4 ,това са факти ,официална статистика
  • 66 Alfa Romeo 159 TI

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Опааа Алфата е неделната кола. Правилноооо!
  • 67 Трифонов

    2 0 Отговор
    1. Както казах, Ferrari е спортен отбор. Вашите любими спортни отбори или спортисти, неизменно, винаги ли са се класирали на първо място? То това изобщо възможно ли е? Показателно за правилността на моята теза и за погрешността на вашите обаче, е фактът, че абсолютно всички са свикнали да изискват от Ferrari само и единствено първи места. И приемат всичко друго за провал. Защо не разглеждате по този начин и представянето на вашите "любими" марки? Дето НЕ участват и никога НЕ са участвали в Шампионата. 24 часа на Льо Ман!!! Какво изобщо ми го набутвате това състезание в една категория с F1?! Провеждано еднократно в годината състезание. Ф1 съществува вече почти 70 години и Ferrari не са пропускали старт, да не говорим за сезон. Мерцедес не могат да се похвалят с подобно нещо, макар винаги да са били основният конкурент на Ferrari в този шампионат. Говоря глобално, на плоскостта на историята на надпреварата. Освен това винаги са били компактен отбор - правят си и мотора, правят си и шасито. Това не може да се каже почти за никой друг. Поне за последните 50 години. Не били печелили титла през последните години. Така е. Не са във форма. Ама това нищо не означава. Първо, защото винаги са пряк претендент за титлата, и второ, защото със сигурност пак ще бъдат шампион.
  • 68 Трифонов

    4 0 Отговор
    2. Те и преди Шумахер не бяха печелили титла от десетилетие и повече, но после пилот и инженери заговориха на един език и отвяха конкуренцията за половин десетилетие. И пак така ще стане. Въпрос на време. Погледнете историята и ще видите, че е така - пикове и спадове. Това е нормалното състояние на нещата в спорта. Ferrari НИКОГА не са били пред фалит. И не това е причината Енцо Феррари да сключи договора с Фиат. А защото, като спортен отбор, той не би могъл да се състезава без мощна корпорация зад гърба си. Но винаги са разполагали с абсолютна автономия. Сами си конструират моторите, шаситата, всичко. А Фиат дават пари за това. Точка. Това е и причината, поради която Енцо отхвърля предложението на Форд. Защото Форд не разбираха концепцията му. Те разглеждаха Ferrari, като автомобилопроизводител, а не като спортен отбор и искаха те да определят бюджета. Нямаше как да стане. Едва няколко години след преговорите с Форд, Енцо сключва договора с Фиат, които безапелационно приемат всичките му условия. И днес Ferrari е единствената просперираща компания под шапката на Фиат. Защото статута им не е на "купена" марка и сами определят политиката си. И никога не изневериха на принципите и виждането на създателя си. Не бъдете смешни и не бутайте обикновени автомобилни производители в една категория с Ferrari. Пък били те и производители на екзотични возила.
  • 69 Трифонов

    4 0 Отговор
    3. Ferrari нямат аналог в автомобилната история. Затова и са това, което винаги са били - една жива Легенда! Ето защо не ми говорете за процент на печалбата на една кола. 90% от сумата, която печелят от продажбата на една кола, я пращат за развитието и участието на Scuderia Ferrari във Ф1. Печалбата си останалите, си я разпределят, като дивидент. Няма място за сравнение! Едното е спортен отбор, а другото - обикновени производители на стока. Ето защо, няма никакъв проблем прехваленото ви Lambo да е с двигател на Ауди. И поради каква причина тогава, плащаш три пъти повече за Lambo, вместо да си вземеш R8? Това именно се нарича "хвърлени пари за една марка". Като дадеш 800 бона за Ferrari обаче, получаваш кола, конструирана на базата на 70 годишно know-how, натрупано в най-великото автомобилно състезание в Света и от отбора, печелил титлата в него най-често - от най-успешният отбор, чиято единствена реклама е участието му в това състезание. Да сте виждали телевизионна реклама на Ferrari? Тъкмо обратното, Ferrari участват в реклами на други продукти. Точно така, както всеки голям спортист или отбор прави.

    Коментиран от #70

  • 70 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Трифонов":

    Много вярно ,и невярно в твоите коментари.

    Коментиран от #71, #72

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 с кеф да го купи човек

    2 0 Отговор
    Пак го гледам и пак не вярвам на очите си.Красота!