Last news in Fakti

1 Март, 2019 11:25 3 702 17

Model 3 и от Seat

  • seat-
  • el-born-
  • volkswagen-
  • i.d.-
  • женева 2019

Пресслужбата на Seat публикува снимки на първия електромобил на компанията. el-Born е испанска версия на Volkswagen I.D., но се отличава с доста по-темпераментен дизайн.

На салона в Женева ще бъде показан предсериен прототип, снабден с традиционни странични огледала. В дизайна на el-Born се забелязват откровени прилики с Tesla Model 3, в чиято категория ще се състезава.

Салонът на електрическия Seat обаче има доста сходства с хибридния кросоувър Cupra Formentor, който също ще дебютира в Женева. Двата модела имат обща вътрешна архитектура, волан и мултимедия, но някои елементи са разположени другаде или са с различна форма.

el-Born е построен на модулната платформа MEB, използвана от Volkswagen за всички електрически прототипи от семейството I.D. Хечбекът има мотор с мощност 170 к.с., захранван от акумулаторен блок с капацитет 111 кВтч. Заявеният пробег с едно зареждане е 500 км.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Перър

    7 1 Отговор
    добре изглежда тоя в керемидения цвят
  • 2 сектант

    7 11 Отговор
    това е кола за бежанци от африка и от западна азия - истинската европейска кола е или френска или румънска
  • 3 лелелеле

    7 6 Отговор
    И това ли ще е с гуми от велосипед за 80 000 лева и 200км пробег? Tesla Model 3 си е истинска кола за същите пари с нормално сцепление и пробег от над 300 километра. За сигурността да не говорим. За малко повече пари имате и най-добрия автопилот в света. Не, че липсват идиоти, но уж щяха да закопаят Tesla с "новите" си електрически модели, а се оказва, че са поне 5 години назад технологично.
  • 4 гост

    7 2 Отговор
    Ако действително пуснат батерия с над 110кв ще е учудващо, на фона на досегашните 20-30кв от тази компания. При все че днес пуснаха модел 3 за обещаните 35х.долара хич не ги виждам с тези 170кс, на фона на двойни мощности от Тесла.

    Коментиран от #7, #8, #11

  • 5 Borislav Popov

    3 3 Отговор
    местя го от единия крачул в другия и се качвам на чинкуечентото
  • 6 Жълта кола

    6 0 Отговор
    Омотахме се от клонинги на различни марки.Туй било вълк ама с кожа на агне че е по евтино.Луда работа.Скумрия с доматен сос.
  • 7 Забрави нещо важно

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Тесла модел 3 за 35 хиляди долара ще излезе след две седмици на пазара, а това е концепт, който не се знае нито дали ще излезе нито кога ще излезе на пазара, така че могат да кажат, че ще има 300 киловатчаса батерия и 2000 километра пробег с едно зареждане. Никой не може да произведе, това което Volkswagen може да ви обещае.
  • 8 Язе

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Виж цените в Европа за Модел 3 какви са.Той гурото може на служителите си и за по 5$ да я дава но това не означава,че за теб ще е толкова.За тия пари поне седалки има ли в нея?

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Язе":

    Модел 3 е наличен за поръчка и започва да се произвежда от този момент като първите бройки трябва да са доставени след месец. При средна цена на кола в САЩ от над 37х.долара, тази тесла ще излиза 31,500 долара след приспадане на субсидията. За тези пари американците получават: черна боя с 18ки джанти, ръчно регулиране на седалките, системи за безопасност и 220мили пробег. Вероятно колата ще е с по-голяма батерия, която е софтуерно ограничена и ще може да се отключва срещу заплащане от 2х.долара, както бе практиката с модел Ес. За толкова пари няма никаква друга алтернатива и тесла ще е най-търсената ел. кола, без спор. Нито един производител не може да ги догони към този момент, всички пускат коли на ток, но както се видя с ягуар, реалността и идеите са доста различни, при директно сравнение ягуар харчи 26кв на 100, а тесла 22кв, макар че е много по-тежка и голяма. Щом Даймлер ги взимат и ги разглобяват да видят как са направени, за да са толкова ефективни смятайте сами.

    Коментиран от #10, #13, #17

  • 10 123

    5 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Алтернатива на модел 3 има и тя се казва ДВГ. Основният проблем на електричките не е високата цена, защото винаги ще има групички промити мозъци, които са потенциални клиенти, дори да струват 50 000 евро, колкото ще е прилично оборудвано модел 3 в Европа. Въпреки, че за подобен клас автомобил дори на богатите германци и французи ще им дойде в повече плащането на почти 3 пъти по-висока цена. Проблем е, че при климатични условия от централноевропейски тип и пресечен терен автономността на колата спада рязко. И второ при засилване на интереса към този вид коли, няма електрическа мрежа, която да е годна да го понесе, а дори да има няма източници, които мога да покрият нуждите. Не съм против колите на батерии, но има обективни обстоятелства, които поне следващите 10 години ще блокират голямото им разпространение. Истинският проблем ще настъпи, когато първите батерии почнат да излизат от употреба и ще трябва да се рециклират. Този много скъп и изключително мръсен процес ще дойде по-скоро отколкото очакваме. Та тесла може да няма алтернатива в Калифорния, ама в Европа ще си остане екзотика, защото не е никаква алтернатива на ДВГ.

    Коментиран от #12

  • 11 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Е ДА АМА ВИЗУАЛНО СИ Е, КЛИО,
    НАПРЕДВАТ
  • 12 Студени северни държави

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    На пръв поглед коментарът ти звучи много логично, но противно на твоята логика, най-много електрички в Европа има в най-студените страни, а колкото повече на юг отиваш, толкова повече електричките намаляват, като в най-южната страна - Гърция, на практика отсъстват напълно.
  • 13 Язе

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Гост,пак пропускаш някои неща.Случайно ли е?
    "„Народната“ Tesla Model 3 има някои разлики от по-скъпите конфигурации, включително новия „стандартен интериор“. Това означава автомобилни седалки без калъфи, ръчно регулиране положението на волана, стандартни карти и стандартна навигация. Липсват и фаровете за мъгла и док станцията за смартфон. Но на панела са поставени четири USB порта и по този начин нищо не липсва. Оставени са стъкления покрив и сгъваемите странични огледала с подгряване."
    Много постно за тези пари.А какво ще кажеш и за автопилота-"Да отбележим, че и при двете версии – Standard Range и Standard Range Plus, пакетът Autopilot, включващ Autosteer и Traffic Aware Cruise Control, трябва да се закупува отделно. При предварителните поръчки цената на Autopilot е $3000, а при вече закупен електромобил цената на автопилота е $4000."Е това вече звучи евтино.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Язе":

    Това се знаеше още при представянето на модел 3. На практика, нищо не са махнали от стандартната версия, а дори са добавили безплатно отоплението на огледалата и стъкления покрив, които първоначално трябваше да се доплащат. Освен това не получаваш по-малка батерия, а по-голямата но със заключен капацитет, който може да бъде отключен софтуерно по Интернет. Това ти дава огромни предимства за живота на батерията и скоростта на зареждане. Ако останалите зареждат за 30 минути до 80% на капацитета си, този модел ще зарежда за 30 минути до 100%. Откъдето и да го погледнеш получаваш повече от обещаното за 35 хиляди долара
  • 15 Емил

    2 0 Отговор
    сектант- ТРАВЕСТИТ дори не си смешен,жалък малоумник
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Msux

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    В Европа Тесла започва от 52 хиляди ЕВРО, да си я карат в Америка за 37к $. Значи насраното американче може да даде 50хиляди лева за Тесла 3 а , аз трябва да дам 105хиляди лева, няма да го бъде!!!