Last news in Fakti

5 Април, 2019 09:43 44 778 72

5 много неудобни за каране коли

  • автомобили-
  • управление-
  • дискомфорт
5 много неудобни за каране коли - 1

Практически всички съвременни автомобили имат в наличност цял арсенал от електронни помощници и управлението им е леко и приятно. В света обаче съществуват возила, които са диаметрално противоположни. Те доставят физическо страдание на водачите си, но въпреки това са желани и продължават да се продават, при това с немалък успех.

Morgan

5 много неудобни за каране коли

Ретро изглеждащите автомобили с марка Morgan се произвеждат и до ден-днешен, но и досега се правят на дървена рама, колелата са със спици, а брезентовите тавани рядко ще ви опазят сухи. Тази кола е силно непрепоръчителна за дълги разстояния.

Shelby Cobra

5 много неудобни за каране коли

Този култов автомобил не разполага с усилител на волана и на спирачките, но пък има в запас чудовищна мощност и много твърдо окачване. Изцяло черният интериор и ауспухните тръби, които са буквално под задника ви, пък са идеална рецепта за топлинен удар.

Land Rover Defender

5 много неудобни за каране коли

Това е един от най-добрите всъдеходи в света, но въпреки всичките му плюсове, тази кола се характеризира с нулев комфорт. 100-километров пробег ще ви се стори като, че сте изминали 500 километра с нормален автомобил, а по въпроса за шумоизолацията - то такава просто липсва.

Dodge Viper

5 много неудобни за каране коли

Става дума за първото поколение на модела, шофирането на което е силно запомнящо се. Необходима е уникална съсредоточеност в усилията на десния ви крак, тъй като мощността може да ви убие. Колата е много бърза и много трудно управляема.

VW Bus

5 много неудобни за каране коли

Култовото ванче Т1 се свързва с хипарските години на миналия век и рекламните му клипове показват истинско удоволствие от шофирането. Това обаче съвсем не е така. Колата е с ужасно сцепление и с много висок общ център на тежестта. Да не говорим, че ако сте малко по-пълен, воланът ще опре в корема ви и маневрите стават още по-трудни.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Каракуд

    177 42 Отговор
    За старите модели е разбираемо, но скоро взех под наем някакъв Ситроен, е няма толкова бездарен, крив интериор, това седалки, табло, копчета, превключватели, карам и псувам.

    Коментиран от #13, #14, #16

  • 2 Чудо на чудесата

    192 52 Отговор
    Дачиа само като седнеш и вече имаш ишиас.

    Коментиран от #10, #20

  • 3 Бастун

    120 16 Отговор
    На додж вайпъра не можа ли да намериш реална снимка,а макет играчка си качил? Да те ева в писателя

    Коментиран от #19

  • 4 Jacques Yves Moineau

    63 26 Отговор
    Вайпъра е уникален
  • 5 Сектант

    59 85 Отговор
    Аз си джиткам със дъстърчето и се наслаждавам на комфорта,а горните бангии хич и не ги мисля-кой има брада да си я чеше.

    Коментиран от #11, #52

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ами

    59 87 Отговор
    Американците никога не са можели да правят автомобили. Но аз лично карам Дачия и съм доволен много, щото съм беден и само това мога да си позволя като ново. За мен е ролс ройс.
    А преди това карах ситроен ц5 дърт на магаре но е класи напред като комфорд пред мерцедес и бмв, които също съм карал. Инъи малките машини като ц3, мини, а класа и т.н са пълен кенеф, там само японец го умее. Туй дайхатцу, субару джъсти, колт...

    Коментиран от #17

  • 8 Ами

    88 26 Отговор
    Не забравяй, че ситроен продават лиценза за пневматичното окачване на ролс ройс и на мерцедес. Пионери са и може би правят най-добрия дизел за автомобили. Въобще променят съзнанието на хората за комфорт в автомобила през 60те мисля, ме беше с оня известен модел, забравих му името.

    Коментиран от #22, #65

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 сектант

    42 10 Отговор

    До коментар #2 от "Чудо на чудесата":

    6 - уазката на "Чудо на чудесата"
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Йозеф

    56 18 Отговор
    ГАЗ буханка е най-комфортното превозно средство, създавано някога. Дефендъра е прехвалена кочина.

    Коментиран от #33, #49

  • 13 Townboy

    32 14 Отговор

    До коментар #1 от "Каракуд":

    Сигурно е бил Кактус? Това недоразумение на френското автомобилостроене.
  • 14 Random

    12 30 Отговор

    До коментар #1 от "Каракуд":

    Къде си спал като си купувал?

    Коментиран от #15

  • 15 а ти къде беше

    65 1 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    а ти къде беше, докато четеше? Човекът е написал, че взел под наем ;)
  • 16 Вальо

    43 23 Отговор

    До коментар #1 от "Каракуд":

    Като фен на марката ще ви кажа че това чуство е нормално. Всичко си е наред в колата и няма нищо криво по дизайн. Хубавото в Ситроен е че вътре е доста просторно и усещането е приятно. За сравнение от скоро карам и vw touran и мога да кажа че се чуствам като в пещера.

    Коментиран от #31

  • 17 Лъки

    34 63 Отговор

    До коментар #7 от "Ами":

    Братле, карал си Мерцедес или БМВ само на сън, или си гледал как се кара. Да сравняваш тези коли със Сутиен №5 е доказателството.
    Пък нали си беден пич, какви Мерцедеси и БМВ -та. Освен ако не са били служебни.
    По добре не се излагай! Карай си дъстърчето и мечтай.

    Коментиран от #18, #51, #58

  • 18 Вальоо

    50 16 Отговор

    До коментар #17 от "Лъки":

    Вие сте този който мисли грешно. Да вярно е че колите са луксозни,но са много далече от комфорта и возията която Ситроен предлага. Вижте някой клип в Youtube за по-старите модели на марката.

    Коментиран от #21, #70

  • 19 Коментара

    11 14 Отговор

    До коментар #3 от "Бастун":

    Малко си се пообъркАл май френд ...ма малко нема се пуашиш. А теа 20 човека които са ти лайкнали коментара да слагат въжето ... за малоумието си да цъкат ей така! Виждал съм наживо Морганът, но не предполагах, че го правят все още на дървена рама :О
  • 20 Гошо

    14 14 Отговор

    До коментар #2 от "Чудо на чудесата":

    На баничарките на PSA разположението на волана е като на стар ИКАРУС
  • 21 Лъки

    62 12 Отговор

    До коментар #18 от "Вальоо":

    Когато пиша за нещо, пиша от собствен опит. Не го навирам в очите и не убеждавам друг. Карам коли от 1976 год. Всякакви лични и на приятели. Единственият читав Ситроен, признавам, това е "Акулата". След нея всичко останало е ширпотреба. А на колегата който пише че Ситроен-а има най добрият дизел, ще поправя Пежото е с най добър дизелов агрегат. И само това. Имах Запорожец /първата ми кола/, Лада 1500,Пежо 505, Ситроен , Рено, Волво 424Д, Опел, Фолксваген, Ауди и сега Мерцедес Е-клас. На приятели съм карал Волга, Москвич, БМВ, джипове Ауди , БМВ , Киа и т.н Така, че пиша от опит, а не атгро. По някой показатели едните са по добри от други но, имам чувството ,че в Мерцедесите има от всичко. Това е само мое мнение и усещане.
    В края на краищата всеки кара това което има, и ако се грижи за колата си и тя ще се грижи за него.

    Коментиран от #23

  • 22 ;l mnbvc

    43 11 Отговор

    До коментар #8 от "Ами":

    Citroen DS е моделът.
  • 23 Вальоо

    19 8 Отговор

    До коментар #21 от "Лъки":

    Хубаво е че поне не сте като 98% от хората тук който пишат без да знаят. И аз имам известен опит с колите но нищо не ме доближава до любимата ми марка (Тя и затова ми е любима). Относно дизеловия двигател Пежо започват разрабоката като и Ситроен се включва и така се получава един доста сполучлив двигател :)

    Коментиран от #25, #28

  • 24 Юри

    23 4 Отговор
    Най гадния е Ровъра. Шефа ми имаше такъв. Ако нищо не бях съгласн ме заплошваше че ще ми даде Ровъра " боклук английски" . Защо ли? Висок съм 205 см.и като остовим това как се качвах и слизах най- гадно беше като трябва да натисна съединителя да превключа. Няма как. Колянота ми опираше опираше във волана. Трявваше да отворя врата и ставаше. Да не казвам ако бях първа кола на светофара. Ишияз ще хвана.
  • 25 селянин 1

    19 4 Отговор

    До коментар #23 от "Вальоо":

    Не съм фен на фр.коли,но старецо като си дойде от Либия..каза че там карат само Тойота,и си взе,,Карина,,дизел,още я кара,само консумативи,смени и радиаторо,друго не е пипал,то и колата не е на много км.-270 000.
  • 26 Юри

    6 6 Отговор
    Най гадния е Ровъра. Шефа ми имаше такъв. Ако нищо не бях съгласн ме заплошваше че ще ми даде Ровъра " боклук английски" . Защо ли? Висок съм 205 см.и като остовим това как се качвах и слизах най- гадно беше като трябва да натисна съединителя да превключа. Няма как. Колянота ми опираше опираше във волана. Трявваше да отворя врата и ставаше. Да не казвам ако бях първа кола на светофара. Ишияз ще хвана.
  • 27 САП

    22 9 Отговор
    За мен най-зле за комфорт са руските военни, които съм карал. УАЗ 469 с военни мостове (разположение на педалите просто ужасно, страшно тежък волан, еднокръгови спирачки). ГАЗ 66 в мястото на водача трябва да влизаш едвали не както кок пит на сътезателна кола(особено ако си по висок, а това е все пак камион) позиция на волана, място на скоростния лост, отвратително сервоусилване на спирачките в един момент го няма, вдигаш оборотите на двигателя и се опитва да те изхвърли през предния прозорец. Като проходимост и двете са страхотни, но сякаш конструкторите са си отмъщавали на водачите за нещо. ЗИЛ, Урал, Краз бяха цвете пред тия двете.

    Коментиран от #43, #56

  • 28 Лъки

    9 12 Отговор

    До коментар #23 от "Вальоо":

    Хубаво е , когато хората си говорят на един език. Да, прав сте за разработката на дизеловия агрегат на Пежо и Ситроен. И до сега той си остава, май един от най добрите и надежни агрегати.
    Не съм фен на японските коли и по тази причина не съм имал желание да притежавам. Чувал съм , че дизеловият агрегат на Митцубиши също бил добър. Но не мога да твърдя със сигурност. Мой приятел си купи наскоро джип Митцубиши. Карах го, върви добре, нали е нов, мотора като часовник, но някак не се чувтвах комфортно, както например в АУДИ Q7. Макар и еднакви по големина.
    Въпрос на навик или предпочитание.

    Коментиран от #32, #53

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 бензино наполони

    32 2 Отговор
    Пичове,има изобилие от марки и модели коли.Желая на всеки да избере и попадне на точната марка и модел,която да го кефи.
  • 31 hater

    6 25 Отговор

    До коментар #16 от "Вальо":

    затва ле сютиена не излиза от сервиза минетчия?

    Коментиран от #38, #50

  • 32 бай хой

    12 16 Отговор

    До коментар #28 от "Лъки":

    ние нормалните зад дърт дизел не можем да дишаме та затва да се забрани дизел завинаги
  • 33 Иво

    18 1 Отговор

    До коментар #12 от "Йозеф":

    Истинските офроуд автомобили както и изброените спортни коли предлагат друг вид усещания на хората дето могат да ги карат. Точно поради изброените "недостатъци" таези хора ги купуват.
  • 34 безпартиен

    17 3 Отговор
    УАЗ са № 1!!!!Когато са го конструирали руснаците,не са мислили,че ще вози хора!Иначе като проходимост си е много добър.
  • 35 Бобка

    13 2 Отговор
    Американските коли са си направени за техните пътища и там си возят супер.
    А тази класация е мн зле направена. Има мн по гадни коли за каране
  • 36 ежь

    8 11 Отговор
    Дали ще се казва Москвич, Опел или Шевролет, става въпрос все за едно и също дърво ! Извода е, че нито руснаците, нито немците, нито американците могат да правят удобни коли !
  • 37 П38

    20 2 Отговор
    Пичове.окачването не е пневматично.а хидравлично...на DC-де...
  • 38 Вальо

    7 0 Отговор

    До коментар #31 от "hater":

    Ами не знам? Досега на моя съм му правил един стартер на стойност 50 лева за 5 години :)
  • 39 Балабан

    13 3 Отговор
    Който не е карал "УАЗ" 469, нищо не знае за комфорта
  • 40 Борислав

    9 4 Отговор
    Аве, баща ви на мерцедеса на волана са го родили.
    Пълно с комплексари тука.
  • 41 питащ

    15 0 Отговор
    някой знае ли че Атанас Голомеев /202 см / оня баскетболиста имаше фиат 126? Него го питайте за комфорт.

    Коментиран от #66

  • 42 hienata

    7 0 Отговор
    От показаните съм имал възможност да карам само Диското. Шумен е и не върви много по асфалт, но сравнен с Нива (която също съм карал) не е чак толкова шумен и си върви добре.За мен (195см съм) учудващо неудобен се оказа новия Фокус. Централния панел и тунела на скоростния лост са много широки и десния крак на водача е в много изправено положение, това уморява много. Друг неудобен за мен автомобил е новия Джаз. Волана ми опира в краката,настройвам волана и пак ми е неудобно, при моделите от 2010 (служебна такава карам) това го няма.

    Коментиран от #45

  • 43 гост

    11 2 Отговор

    До коментар #27 от "САП":

    Публикувано във факти.бг: . Като проходимост и двете са страхотни, но сякаш конструкторите са си отмъщавали на водачите за нещо. ЗИЛ, Урал, Краз бяха цвете пред тия двете...малко встрани от темата ,ама да припомня за едно ''чудо'' на техниката-МАЗ...та в онези години мой познат-шофьор казваше че провинилите се ги качвали на МАЗ...а преживяването да ти се отключи кабината в движение не е сравнимо даже с тестовете за космонавти..побеляването на косата било почти мигновенно...

    Коментиран от #59

  • 44 Vandal

    4 0 Отговор
    Има човек (забележете, в БГ), който притежава първите три. (кобрата е реплика). Първата е неудобна заради дългата муцуна. Кобрата, каза, че е за самоубийци. Адска мощност и никакви усилватели. Дефендъра е голяма работа в планината, ама на шосе е мъка. Тесен, вътре си на кълбо.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 vasik atanasova

    12 2 Отговор
    гледам и не мога да повярвам
    искам ги в гаража ми всичките
    карането е до индивида не до модела
  • 47 Шибинг

    0 5 Отговор
    Можеш само да го лъхаш под вода относно мерцедеса
  • 48 Шибинг

    1 6 Отговор
    Можеш само да го лъхаш под вода относно мерцедеса
  • 49 Алфа Ромео

    9 5 Отговор

    До коментар #12 от "Йозеф":

    Гледам руски клипове с офроуд, един път участваше един Дефендър дълга база, два пъти го дърпаха от там откъдето минаха УАЗ, Нива и други джипове.
  • 50 Язе

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "hater":

    Хижихх.Не е като да ти изяде валовете или надраска никасила.При добър "късмет"може и маслената помпа да ти спре.
  • 51 Пак Язе

    13 2 Отговор

    До коментар #17 от "Лъки":

    Той ти сравнява возия а не като качество.В ценовия си клас няма кола която да вози като хидропневматичен Ситроен.Докато на другите им се чупят вратовете и подскачат в купето,при мен спят докато ги возя.Продължаеай да си лелечиш.
  • 52 Дъс

    8 0 Отговор

    До коментар #5 от "Сектант":

    Достъпа е ниско бюджетен боклук за бедняци. Какъв комфорт ми говориш на тоя дървен дарак дето му блокира и волана при движение.
  • 53 хонда

    4 8 Отговор

    До коментар #28 от "Лъки":

    Приятел , аудито е премиум джип и струва 50 бона отгоре над митцубиши , едното е джип , ако е паджеро , другото е висока луксозна кола с двойно предаване , към момента дизела на тойота и хонда е прекрасен , карат повече от на другите марки , немските дизели са вече доста капризни , изобщо Европейските са по кофти от Японските , разбира се Европейските имат други предимства , нооооо японската кола е два пъти по здрава от аналоговата европейска 100% , но пък немската е по намазана и по загладена .........
  • 54 Шафи. ор

    4 0 Отговор
    Не ми се слиза от дъртата хидравлика. Айде да се чупи и да се порадвам на по новото
  • 55 ТМВ

    10 1 Отговор
    За комфорт на дълги разстояния препоръчвам евтината италианска лимузина Lancia Thesis със адаптивно окачване!!!!
    А който не му харесва много му здраве!!!!
  • 56 Спиро

    6 0 Отговор

    До коментар #27 от "САП":

    Статията все пак е за неудобни за каране коли, а не за средновековни уреди за мъчения.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 н стоименов

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Лъки":

    ей келеш тия двете коли дето ги обичаш им викат модел циганска мечта
  • 59 САП

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    А нима мислиш, че при ГАЗ 66(виетнамка) вдигането на кабината не може да се случи. Колко пъти съм намирал заключващия шплент изваден от гнездото си по калпави пътища не ми се говори. Добре, че заключващия механизъм е здрав и заключва добре. Ако стане това почти сигурни си със счупени крака заради разположението на волана.
  • 60 ОТ КАДЯ НА КАДЯ ВА

    9 0 Отговор
    Най ми харесва БГ колата невидимка , без разходи , екочиста, даже може да летиш мисленно.
    Марка фантомаз, щото е фантом и илюзия, А ГРОЗДЕТО Е КИССЕЛО.
    ЦЪРВУЛИ ПРАВИМ , А КОЛИ НЕ .
    ХОРАТА СИ ПРОИЗВЕЖДАТ ВСЯКАВИ КОЛИ И ИМАТ ИЗБОР.
    А НИЕ ЩЕ ГИ ОЦЕНЯВАМЕ , ОТ КАДЯ НА КАДЯ ВА???????
  • 61 Луд

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Сюлейман":

    Абе аз нямам 200000 км на Морган като теб,но съм карал Поло извънградско ,не по мое желание и направо забравяш ,че си в такава сапунерка.2007 1.4 бензин.Климатроник ,музика,Какво му трябва на човек.Моят автомобил определено не е такъв,но това са ми наблюденията
  • 62 аз докторчето от Бг

    10 0 Отговор
    Най-хубава е новата кола.И аз карах всякакви кошници на старо и бях недоволен.Откакто живея в Швеция /1 година/ си купих нов Митсубиши Еклипс Крос със стъклен покрив.Супер е.Знам че има по-хубави,Мерцедеси и Аудита,но два пъти по-скъпи.Така,всяка жаба да си знае гьола.У нас щях още да си карам Пасатчето по сервизите.Пожелавам ви и вие да си купувате само нови коли.
  • 63 Винаги На Път

    3 8 Отговор
    Ланчия Федра нещо липсва.Това нещо и всички Френски "автомобили" са кошмар.Но както се казва: Французите нито могат да правят коли,нито могат да ги карат.

    Коментиран от #64

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Зайко Байко многознайко

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ами":

    От франсетата най-добрият дизел правят " Пежо" , в Магреба, Алжир, Тунис, Мароко, Египет, Ливан само " Пежо" и W 123 ки Мерцедеси карат 240 D , 200 D и 300 D.
  • 66 Коко

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "питащ":

    Не Голомеев, а Георги Глушков. И си беше голяма атракция да го гледаш при слизане и качване. 😂
  • 67 Walker

    2 0 Отговор
    Карал съм Жигули, Лада 5, Алеко, Ситроен бх, Мондео, Фиеста екобуст, Волво в40, Шевролет Круз, уаз469, зил130, 131,краз255,урал... Може и да пропускам нещо. По-неудобен танк от Шеви няма.
  • 68 Иво

    3 0 Отговор
    Само японско
  • 69 Rumen Ignatov

    1 3 Отговор
    Абе тия хорица нормални ли са да сравняват ситруен с мерцедес,ауди или бмв,явно от москвича на тати е седнал в ситроен и си мисли че кара най луксозната кола.

    Коментиран от #72

  • 70 Я се завийй с юргана и не се подавай

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Вальоо":

    Боже,боже

    Коментиран от #71

  • 71 Вальо

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "Я се завийй с юргана и не се подавай":

    Ами боже! Не е реално когата сравнително евтина марка предлага по-приятна возия от скъпите немски котори. Вижте,седнете,карайте и се возете! Тогава може да си говорим пак. Лек ден
  • 72 Вальо

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "Rumen Ignatov":

    Каквото и ще да са карали. Не можеш да сравняваш една от най-скъпите марки изобщо с кола която е повечето нормални хора могат да си позволят,факт! Но можеш да сравниш комфорта,а там на всички марки им куца,освен на една,поне в мойте очи. :)