Новини

Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

Публикувана: 22 Април, 2019 11:26
124 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 46210
Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Охранителна камера в паркинг в търговски център в китайския град Шанхай засне как Tesla Model S се самозапалва и след това експлодира. На кадрите се вижда как под електромобила отначало започва да излиза дим, а секунди по-късно буквално се взривява.

Tesla обяви, че още снощи е изпратила в Китай екип от специалисти, които да разследват причините за опасния инцидент. От компанията ще коментират случая щом разполагат с повече подробности.

Миналата година Tesla Model S, управлявана от британския режисьор Майкъл Морис, се самозапали насред булевард "Санта Моника" в Лос Анджелис. Тогава от компанията определиха инцидента като "крайно необичаен" и също обещаха разследване.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Автомонтьор
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Тесла-брадва, любимото МПС на талибаните!
Винаги пали...

Коментиран от #8


Оценка:
-27 +93

432432
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Айде, честито! Оказва се, че батерийте не са толкова безопасни.

Коментиран от #20, #41


Оценка:
-27 +128

smeh
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Отиде и хубавото Ауди покрай тоя американски кошник...

Оценка:
-40 +180

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Те батериите не се взривяваха, а си горяха кротко според електрофилите. Опасенията ми се оказаха основателни, защото батериите са лесно запалими, взривоопасни и токсични.

Коментиран от #14, #35


Оценка:
-14 +121

Хайл
(гост)

Неутрално
5 Отговор
За това не искам такава-краднеш ток,тя гръмне...мерси

Оценка:
-9 +51

гощо
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Като видите Тескал паркирайте на поне 20метра от нея! Ако трябва да минете покрай нея минете тичешком!

Оценка:
-11 +85

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Ега ти му и таратайките ! Вчера имаше статия как Тесла се е палила два пъти ! Днес пък тая ! Как да нарине човек една торба пари за такъв боклук ?

Оценка:
-16 +61

чичка
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #1 от "Автомонтьор":


Не пишете тук,а на вън на протести.Цената на бензина тръгна шоково нагоре.

Коментиран от #40


Оценка:
-10 +53

9
Този коментар е премахнат от модератор
жго
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Самовзривавне на автомобил е много впечтляваща повреда. На всичко отгоре писаха по-рано , че не може и да се гаси докато не минат няколко дни.

Оценка:
-8 +44

Boxer
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Вместо детските болежки да отминават, става обратното. Доста път има тая технология докато се доближи до класическите автомобили. Собственикът да прави курбан, било и по китайски...

Коментиран от #16


Оценка:
-7 +45

Гост
(гост)

Неутрално
12 Отговор
До гоните коментари: Хайде да не си говорим глупости, защото всеки ден и автомобили с конвенционални двигатели се палят! Техника е, винаги може да настъпи проблем, особено когато вече всички са бъкани с електроника и всеки един момент нещо по захранването може да се скапе! За справка: https://fakti.bg/bulgaria/375849-kola-gora-v-centara-na-sofia

Коментиран от #22, #77


Оценка:
-44 +24

инженерче
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Причини - много. Дефектна серия литиево йонни елементи, дефекти в контролери, дори и софтуерен бъг може да причини претоварване на батерията. Може да е извършен и несертифициран ремонт. Каквато и да е причината, факт е, че електрическите коли в този им вид са недоизпипана технология.

Оценка:
-6 +36

гост
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #4 от "Антиелектрика":


Тук трябва да се съглася с теб. Не съм убеден, че това е силен взрив и след това продължава да гори умерено, а не обхваща цялата кола, та пак не е опасно колкото взрив на бензинов резервар, но все пак си имаше едно "бум". У наше село има един с две тесли и редовно му идват на гости други тесли да зареждат на станцията, която си е монтирал зад магазина, минах оттам, след час пак минах и човека още си седеше в колата, много кофти да си на батерия и бавна станция.

Оценка:
-5 +18

щскднвп
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Айде и тези утекоха със забрана за подземни паркинги, както сме ние "газаджиите".

Коментиран от #44


Оценка:
-5 +38

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #11 от "Boxer":


Спомняш ли си как ти обяснявах точно това, а ти не ми вярваше? Сега многониковия трол ще изпише пак стотици мнения, за да разводни темата, но хората не са слепи и такива отрезвяващи случки ще зачестяват. Безплатен обяд няма и всяка технология си има минусите и не случайно преди два века хората са преценили, че електричките не стават за масов транспорт. Ако има открития в супер кондензаторите, може би ще има безопасност, но в батериите винаги ще има риск от самозапалване, особено при ПТП.

Коментиран от #19, #25


Оценка:
-7 +29

Жоро
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Ударена батерията би могла да се самозапали. Случва се. Космически ракети избухват за милиарди какво се чудите на този инцидент.

Оценка:
-12 +12

не е проблем
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Гори само Модел S, не Моде 3

Оценка:
-15 +4

Не лъжи толкова нагло
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #16 от "Антиелектрика":


Кога пък съм твърдял, че японските батерии произведени от panasonic не се палят? Погледни дори във вчерашната статия съм го написал черно на бяло, но тролът си е трол и гледа да изопачава думите за да стане сеира. Също така написах, че за само едно поколение батерии, Тесла произвеждат в момента батерии по собствена технология, които са много по-трудно запалими в сравнение с тези произведени от Панасоник. Те се вграждат в модел 3. След малко ще ти копирам мнението си от другата тема да коментираш тук. Двигателите с вътрешно горене са много по пожароопасни. Взривът от батериите има ударна вълна, но не е като взрив на резервоар с бензин, който може да те овъгли, ако си в обхвата на взрива.

Коментиран от #24, #27


Оценка:
-21 +4

куку руку ку
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #2 от "432432":


За разлика от течните горива, на които им требе искра или пламък, лития в батериите се пали само от досег с въздух и влага. Така че това е най-пожароопасният автомобил за момента.

Оценка:
-5 +29

При удар на ДВГ с Тесла модел 3 гори ДВГ
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Освен че подчертава издръжливостта на електрическите автомобили на Tesla по време на сблъсъци, наскоро свързаната с огъня катастрофа, включваща модел 3 на Tesla, подчертава опасностите, присъщи на превозните средства, оборудвани с двигател с вътрешно горене. Отрицателните конотации, които се разпространяват около електрическите автомобили на Тесла, показват, че превозните средства са склонни да избухват в пламъци по време на катастрофи, но е точно обратното. По време на инцидент е по-вероятно превозно средство, което се задвижва от контролирани експлозии, да се запали от това, което се захранва от батерия.

Това е нещо, което бе подчертано от изследователя на Националния съвет за безопасност на транспорта (NTSB), Том Барт, който отбеляза, че няма "никакви признаци, че Тесла са по-склонни" да се запалят от всички други превозни средства на пътя. Барт добави, че когато се случат тежки катастрофи, всяка кола, независимо дали е задвижвана от електричество или бензин, има потенциал да се запали.


Електрическите автомобили на Tesla са сред най-безопасните превозни средства, които понастоящем са на път, като моделът 3 получава безупречна 5-звездна оценка от Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA). Данните от NHTSA също изброяват Модел 3 като автомобил с най-малка вероятност за нараняване сред всички превозни средства, които са изпитали, последван от Модел S и X.

Коментиран от #26


Оценка:
-19 +12

Guest
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


Тази кола на Румънското посолство не гореше цялата, а само предницата. Първо започна да пуши и чак след 9-10 минути започнаха пламъците. Нямаше "бум" и хората имаха доста време на разположение. Никой не беше паникьосан... както винаги преувеличено... Също така тази кола е на около 20 години, така че е нормално някой маркуч за бензин да е изпуснал. Докато теслата е на няколко години и толкова бързо се запали, че хората дори не могат да излязат(ако имаше) и може би щяха да изгорят вътре или да имат изгаряния, ако се бяха опитали да излязат. И само за информация: виждал съм бензинова кола да гори цялата, резервоарът не гърми а бензиновата капачка изхвръква от налягането и пламъците излизат от там.

Оценка:
-7 +15

Бай Иван
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Всички с промити мозъци. Която и да е кола не трябва да се пали, но за жалост няма имунизирани, а хейтърите пишат тъпотии щтото така им оттърва и си нямат друга работа. Както има едн много хубава поговорка за българина който го питали какво правиш в момента, а отговора бил нищо работя. Та тъй свалете капаците и се образовайте малко, цяла серия бмвта бяха издъпани от пазара, защото ейтъй докато си караш избухва в пламаци, говорим за хиляди коли, а да не казваме за другите самозапалили се коли и фабрични дефекти

Оценка:
-17 +10

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #19 от "Не лъжи толкова нагло":


Понякога се чудя що за същество може да падне толкова ниско като теб. Ти си нагъл и лъжлив трол, който осен лъжи, друго не може да измисли. Кога и къде съм те цитирал, че си казвал, че батериите не горят. Много ясно съм написал, че според теб миксерите не се взривявали. Ти освен псувня, друго не заслужаваш!

Коментиран от #31


Оценка:
-6 +17

Boxer
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #16 от "Антиелектрика":


Помня! Дискусиите с тебе ми намалиха ентусиазмът към електричките. Вместо да карам електричка след 5-10 г. , вече се виждам поне след 10-15г. . Когато такива страхотии ще са останали далеч в миналото. До тогава ще си карам бензинката на газ...Поздрави!

Коментиран от #28


Оценка:
-3 +12

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #21 от "При удар на ДВГ с Тесла модел 3 гори ДВГ":


И тук ли пльосна тази лъжа? Мислиш, че като пишеш с друго име и няма да те разберат хората кой си ли? Казвам ти го пак - заедно с Том Барт си заврете лъжите на едно сакрално за вас място. Като видиш да се взриви кола с ДВГ за секунди като тази, ела пак троли. Хората не са слепи и вече не понасят лъжливите боклуци, трошещи по цял ден с различни никове.

Коментиран от #32


Оценка:
-6 +14

Boxer
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #19 от "Не лъжи толкова нагло":


Коментарът му беше за мене, ти къде се буташ?

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +6

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #25 от "Boxer":


Абе то един Лийф за София не е лошо, но да ти е втора кола. Иначе живея в къща и мога да я зареждам през нощта, но ако спре тока или се наложи по спешност през нощта да излезеш, миксера няма да се е заредил и оставаш без кола. Обаче честно казано оставам песимист относно батериите и силното ЕМП.

Оценка:
-5 +15

не е само Тесла
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Ламборджини не гори ли, a Ферари?
Топ 20 на колите, които горят:
https://www.hotcars.com/20-cars-with-the-highest-chances-of-catching-on-fire/

Оценка:
-9 +10

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #27 от "Boxer":


Този трол е причината да намразя електричките. Явно е на заплата към Лукойл.

Оценка:
-5 +8

Не лъжи толкова нагло
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #24 от "Антиелектрика":


Кога съм твърдял, че батериите не се взривяват като се нагреят? Твърдял съм само че не могат да се взривят всички наведнъж за да освободят всичката енергия, както се взривява резервоара. Взривът на батерия е повече като множество, пиратки отколкото като огромна бомба. Дори взрива на клипа, който очевидно е от късо съединение, което би трябвало да взриви всички батерии едновременно, не е кой знае колко силен. Повечето поражения са от пламъците, не от взрива.

Оценка:
-9 +4

Научи се да четеш, трол
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #26 от "Антиелектрика":


Пак ли викаш "дръжте трола" черно на бяло в 19-то мнение ти казах, че ти си прекопирам мнението от другата тема. Това е машинен превод от статия за сблъсъка на Тесла модел 3 с бензинов автомобил при който последва пожар. https://www.teslarati.com/tesla-model-3-high-speed-crash-insights-fire/
Ти можеш да си мразиш който и каквото искаш, но това няма да промени факта, че бензиновите автомобили са много по-опасни на пътя, дори от онези палещите се тесли с японски батерии старо поколение.

Коментиран от #38


Оценка:
-8 +2

33
Този коментар е премахнат от модератор
Тоше
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Ако некога си земем Тесла че и сложим газово за по-сигурно.

Оценка:
-2 +8

35
Този коментар е премахнат от модератор
Batushka
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Американски боклук ...как един Нисан не се запали бе...

Оценка:
-4 +8

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #35 от "Алекс":


Добре, че ти не олицетворяваш човечеството. Ако искаш, пък може теб да гръмна.

Оценка:
-4 +8

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #32 от "Научи се да четеш, трол":


Тролските лъжи в тролскоте сайтове за миксери не ме вълнуват. Статията е за самовзривила се Тесла, а ти ако искаш дай линк за Глобалното затопляне, все ми е тая, защото ми се повръща от теб.

Коментиран от #48


Оценка:
-5 +14

гост
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Очевиден саботаж. Петролните компании ще продължават да злепоставят Тесла, няма да се учудя ако в отчаянието си се опитат да отвлекат Илон. Бъдещето обаче принадлежи само и единствено на Тесла.

Оценка:
-14 +6

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #8 от "чичка":


Чиче, само да ти напомня, че и цената на тока ако не я задържаха заради изборите щеше да е шоково нагоре - ЧЕЗ искат 67% увеличение - 67% ако искаш и с думи да ти го напиша ;)

Коментиран от #56


Оценка:
-4 +8

Факт
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #2 от "432432":


Лития гори до пълно окисление и не може да се изгаси!

Оценка:
-1 +11

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Продавам кола с жИстоко парно ;) Вярно, че и нормалните коли се палят чат пат... ама ма на фона на нищожните бройки т'сляци продадени и на броя на самозапалилите си и особено на фона на невъзможността тая кочина да я загасиш дори с професионална техника и методи прави нещата по-черни и от токсичния дим дето изпуска...

Оценка:
-2 +11

ИВАН
(гост)

Неутрално
43 Отговор
Най екологично и безопасно си е ходенето пеша - Божествена простота, но ние хората се правим на много умни, за.ирайки земята, отравяйки въздуха, вече и деца не правим, а само с технологии ... не е добре, но идва Светъл празник, да е честит поне

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +6

куку руку ку
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #15 от "щскднвп":


Тез не трябва да припарват край паркинги, не само подземни...

Оценка:
-2 +6

Яшко
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Будали с будали не виждате ли че нарочно пишат против електричните ,да може да си продават повече бензин и нафта ,антиреклама демек И това в световен мащаб ,ако имам парички веднага ше си купя електричка

Коментиран от #46


Оценка:
-11 +7

Ромче
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #45 от "Яшко":


Ама живеем в България и нема мъни ,за старо на бензин камо ли нова акумулаторна

Оценка:
-2 +6

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #43 от "ИВАН":


Да ме извиняваш... миналото лято съм минал почти 2000 км с колелото и само чакам да го изкарам пак. А почти всеки ден минавам пеша по 4-5 км и колата относително рядко я ползвам... но това не значи, че някога ще остана без кола щото мине не мине и просто седна в нея да си се повозя безцелно за единия кеф - ел. кошник това не може да ми го даде!

Оценка:
-3 +6

Пак ли отричаш фактите
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #38 от "Антиелектрика":


Ако не вярваме на факти, на какво да вярваме? На тебе? Кой факт ще отречеш? Че при зверска катастрофа на Тесла с автомобил с ДВГ се запалил бензиновия автомобил и е тоталка, а теслата отново в движение след ремонт на ламарини? Ще отречеш твърденията на редица национални органи, че и според краш тестовете, а и по статистика, Тесла са най-безопасните автомобили, включително и при пожаробезопасност? Продължавай да си заравяш главата в пясъка и да викаш такова животно нема.

Коментиран от #51


Оценка:
-13 +7

Чичо
(гост)

Неутрално
49 Отговор
Тия електричарници са умрела работа - нема да прокопсат. Истината е едно БМВ-нце, дизеляк и си ти. Друго ти не требе.

Коментиран от #67


Оценка:
-6 +2

ИВАН
(гост)

Неутрално
50 Отговор
Браво бе Драйвинг плежъ, и аз съм така - бензина ми е в кръвта, не знам колко коли имам и колко мотора /то пък едни коли/ ... но да чуеш съскането на многото цилиндри, или пък свиренето на вятъра, яхнал железния кон ... еееех, грешни сме все пак

Оценка:
-0 +4

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #48 от "Пак ли отричаш фактите":


Зверска катастрофа, в която Тесла е ударена отзад? Я изчезвай - всичко се вижда в клипа, а лъжливите тролове като теб отричат. Остават ти още 50 мнения да разводниш отново темата, тролчо.

Коментиран от #54


Оценка:
-2 +6

беден
(гост)

Неутрално
52 Отговор
Не паркирайте до Тесла

Оценка:
-1 +5

Станчо
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Вие вижте какви коли карат в Китай!

Оценка:
-0 +1

Знаех си
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #51 от "Антиелектрика":


Яко си заровил главата в пясъка. Даже не си си направил труда да отвориш линка, за да видиш как при катастрофа на Nissan със Тесла, се е запалил автомобила с ДВГ. и да отричаш и да не отричаш фактите са си факти. Да си ме видял да отрека запалването на японските батерии на Тесла в този клип? Продължавам да твърдя, че батериите произведени от panasonic, са се палили, палят се и ще продължат да се палят и в бъдеще. Ти обаче продължаваш да ги слагаш под общ знаменател с батериите които се произвеждат в гигафакторито на Тесла, по тяхна различна технология и различна химия, различен размер и съответно различни качества. При положение, че тесла модел 3 вече са повече от останалите модели, да си чул да се запали някоя? Мушкай главата в пясъка и продължавай да твърдиш, че те лъжат, когато ти говорят с факти, а ти нямаш такива. Вече ти е време да кажеш, че не ми говориш, защото си ми сърдит и ще кажеш на другарката.

Коментиран от #59


Оценка:
-4 +2

JPower
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Какъв процент от произведените тесли горят, и какъв е % при ДВГ ..... Тесла е подкрепена от правителството на САЩ, иначе никой не би си я купил...

Оценка:
-3 +6

чичка
(гост)

Неутрално
56 Отговор

До коментар #40 от "Driving pleasure":


Да ви светна,малко.За рафинирането на 6 литра бензин,се изразходва около 13 kWh електроенергия.Ако си заредиш електрическа кола,ще изминеш около 90 км.,без нефт,бензин и рафиниране.За тези които мислят,че няма да има ток,да обясня че рафинирането изразходва същото количество енергия.Цялата лъжа е,че трябва да се взимат парите на хората за нефт и бензин.Ако тока скочи,бензина също се скочи,разбра ли.Защото се използва енергия,много енергия за да стигне до твоя резервоар.

Оценка:
-3 +5

Бай Оня
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Явно Тесла е решила да се справи с конкуренцията по един ило друг начин:)))))явно първи са Ауди хохохо

Оценка:
-1 +4

Нафта
(гост)

Неутрално
58 Отговор
Не съм чул дизел да се пали. Не мога и да си представя какво ще стане ако в мол със зарядна станция почнат както са наредени една до друга да гърмят Теслите

Оценка:
-2 +9

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #54 от "Знаех си":


Защо продължаваш да ме занимаваш с тролските си тъпизми? Като започнат да се палят и модел 3, може ли лично да дойда ти запаля един зад врата? Просто си жалък със смешните си оправдания - японците били виновни, имало някакъв си случай за ударена отзад Тесла и тя не се запалила, учените в Единбург били тъпи, ААА в САЩ не можели да смятат, магнитното поле е атома било високо. Абе що не се таковаш в таковата, а?

Коментиран от #60


Оценка:
-1 +4

Учéните от Единбург не са тъпи
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #59 от "Антиелектрика":


Ти си живото доказателство за това. Учéните всъщност са били достатъчно умни, за да представят така фактите, че тъпите читатели да се вържат и да повярват, без да прочетат малкия шрифт. Те с радост се съгласяваш с всяка фалшива новина, която подкрепя тезата ти и я обявяваш за факт. Помните от нас като гледат да ни излъжат, обикновено им казваме да си гледат работата(да не споменавам онова с духането) и в случая им казваме, че не е задължително електромобила да е по-тежък, нито пък да използва накладките при всяко спиране.

Коментиран от #63


Оценка:
-3 +3

Това няма да промени нищо
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Хиляди са автомобилите по света с двг, които се палят, но това даже не е новина. Тесла е истерично на фокус и се следи под лупа, което разбира се не е случайно. В миналото тези случаи бяха повече, но това не промени нищо. Просто евтина храна за електрохейтърите....

Оценка:
-3 +4

Само тази седмица в България
(гост)

Неутрално
62 Отговор
Само тазиседмица в България са се самозапали ли повече автомобили отколкото Тесла, от като са започнали производство. Само че се прави драма за някаква Тесла горяла в Китай!


17 април 2019 10:03
Автомобил изгоря край пътя от Кнежа за село Еница. Тази нощ е получен сигнал за пожар на лек автомобил Опел "Вектра“, паркиран на пътно платно по пътя от град Кнежа за село Еница.

Унищожен е целият автомобил. Причината за инцидента е в процес на установяване.

Кола пламна на Четвърти километър в София (ВИДЕО) - bTV Новините
https://btvnovinite.bg › bulgaria › leka-k...
преди 4 дни · Шофьорът на автомобила е с изгаряния по лицето. ... Пожарът стана в час пик, което причини огромно задръстване


22.04.

Кола се запали тази сутрин на столичния булевард "Ситняково" в София, в близост до Румънското посолство.

На място бързо са пристигнали огнеборци, които загасиха автомобила, но околните булеварди бяха блокирани и стотици шофьори бяха затруднени да се качат на "Цариградско шосе".

Засега не е ясна причината за възникналия пожар.

10:13 | 16 Април 2019 г.

Около 00.55 часа тази нощ на тел.112 е получен сигнал за горящ товарен автомобил "Фолксваген Кади“, паркиран в село Тополница, община Петрич. Това съобщиха от ОДМВР-Благоевград.

В резултат на инцидента е изгорял и паркиран в близост до автомобила мотоциклет "Априля“.

11:08 18.04.2019
Тази нощ, около 03, 00 ч. е подаден сигнал за пожар в лек автомобил Фолксваген „Голф“, на ул. „Пирдоп“

Коментиран от #65


Оценка:
-2 +5

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #60 от "Учéните от Единбург не са тъпи":


Да проф. Вучков, ние сме тъпи, че вярваме на учените, а ти си най-умния. Няма такъв боклук, заклевам се!

Оценка:
-0 +3

Черни Връх
(гост)

Неутрално
64 Отговор
ФАКТИ
Технологии
21 Април, 2019 11:309 31347
Изгоряла Tesla пламна отново след 2 месеца
tesla -model x -пожар -самозапалване
Изгоряла Tesla пламна отново след 2 месеца
Георги Касабов
Tesla Model X се самозапали за втори път 2 месеца след като горя в гаража на собственика си в питсбъргското предградие Фокс Чапъл, Пенсилвания, съобщава CBS. Електрическият кросоувър пламнал първо на 8 февруари. Тогава пожарникарите успели да го загасят преди огънят да обхване къщата, но с цената на сериозни щети по другата кола на семейството.

Тази седмица следователи пристигнали на място, за да откарат изгорелия електромобил за експертиза, която да установи причината за самозапалването. Специалистите премахнали предпазителя на батерията, за да са сигурни, че изгорелият Model X е безопасен за транспортиране.

Три часа след свалянето от репатрака в сервиза обаче "тѐслата" пламнала отново и въпреки усилията на огнеборците горяла в продължение на няколко часа, докато от нея останала само димяща купчина тенекии. От компанията на Илон Мъск все още не са коментирали случая.






Коментари
Коментарите са сортирани от стари към нови
1181 Родено в САЩ ОТГОВОР1 11:33 21.04.19
Злото не умира лесно.
Коментиран от #20

1448 АУДИ ОТГОВОР2 11:39 21.04.19
Е КО ДА КОМЕНТИРАТ, ОТ ТАЯ ФАЛИРАЛА ФИРМА
545 Обичайното ОТГОВОР3 11:39 21.04.19
Е пък то тва е обичайно.. Горяща тесла всеки на запад е виждал
1022 Elon Musk ОТГОВОР4 11:41 21.04.19
Вижте ми па

Оценка:
-0 +3

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #62 от "Само тази седмица в България":


Още 30 мнения ти остават да чукнеш 100-ната тъпня! А колко от тях са се самозапалили стоейки в паркинг? А знаеш ли колко коли се движат по пътищата в България и на каква възраст са? А знаеш ли какво е означава пожаро-техническа експертиза и че повечето от причините за пожарите са ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ИНСТАЛАЦИЯ? Давай Вучков, троли!

Коментиран от #79, #113


Оценка:
-2 +7

TSLA
(гост)

Неутрално
66 Отговор
Ауууу тъкмо да си купите Тесла и статията ви отказа... Тц тц тц..
Не свършвайте, недейте тук :) Колите с АГУ горят по-често, просто там е статистика.
Китаеца мрази Тесла и прави магарии да я махне от пазара на ел.коли

Оценка:
-6 +5

Селски бек си
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #49 от "Чичо":


И после като ти се роди внуче с три крака и едно око,можеш да му даваш да ти диша газовете от дизеларското умряло БНВ може и да се оправи.10 БМВ-та да си купиш чорката няма да ти стане по-голяма и работлива.

Оценка:
-4 +3

Обичам тесла
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Да видим сега, когато всички марки започнат да вадят електрически модели, дали и те няма да се палят!
Тесла е един от най иновативните автомобили на нашето време. А за отделения въглероден двуокис в колко пъти по малко е от ДВГ!
Че са се запалили няколко тесли поради определени причини не ги прави лоши автомобили като марка ™!

Оценка:
-6 +8

PlimP
(гост)

Неутрално
69 Отговор
и после мен не ме пускат в подземните паркинги, щото била на газ рииш ли :D:D:D

Коментиран от #70


Оценка:
-2 +1

илп
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #69 от "PlimP":


ДВГ трбваше да изчезне ,когато изчезнаха механичните часовници още през 70те .Някой тука си мислят че каменната ера е приключила защото са свършили камъните.

Коментиран от #72


Оценка:
-3 +4

Мустака
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Предпочитам да усетя тягата на турбодизела вместо да седя на купчина от акумулатори на ТЕСЛА които всеки момент могат да ми опекат задника

Оценка:
-1 +3

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #70 от "илп":


А електричките кога трябваше да изчезнат - още 1836 година ли? Някои си мислят, че откриват топлата вода и света започва и свършва с тях!

Коментиран от #97


Оценка:
-2 +3

Странджа
(гост)

Неутрално
73 Отговор
очеваден проблем с батерията, която е разположена на пода, самозапалване вследствие на т нар "късо"

Оценка:
-2 +3

Някои смешковци
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Ми напомнят тук на Томас Едисон,който даже е откривател на електрическия стол,само и само да прокара своята теория за прав ток,но бъдещето показа,че е грешна и днес всички равотим с променливия ток на Великия Никола Тесла

Оценка:
-2 +1

ай сиктир
(гост)

Неутрално
75 Отговор
На нас ни се запали Хюндай кона електическа още на пристанището, тамън свалена от кораб. Пожарникарите само изчакаха да спре еко катастрофата и оградиха за 3 дена никой да не пипа. Реакцията може да протече и под вода, няма гасене или спиране. Пожарникарят каза, че инстукцийте са да се изкара колата по възможност от закрито помещение и незабавно да се напусне автомбила, или просто незабавно да се напусне автомобила. Оказва се, че поради центъра на тежестта заради батерийте като режат тенекийте фермата на А-колонките се затваря и не могат да ползват флекс, защото го защипва, Много гот. Също така откъм батерията за всеки моделима специален пластмасов "капак" който се чупи с щангата и вътре има специален щуцер за пожарния маркуч, който да може да охлади самата батерия ако е почнала реакцията, докато изкарат хората. За всяка кола има специална инструкция.
Това е светлото бъдеще, а вие си плюйте по лошия дизел.

Оценка:
-2 +4

asd
(гост)

Неутрално
76 Отговор
Проучване твърди, че при производството на батериите за една Тесла в атмосферата се изхвърля въглероден диоксид и други вредни вещества, колкото един автомобил изхвърля при изминаването на повече от 1 милион км.

Коментиран от #80


Оценка:
-1 +3

Дедо
(гост)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


Ами то има една Наука - ФИЗИКА и казват !
Макар , че тук и Химията е в излишък ! :)

Ама то Познанието не е отредено за всички ! :)

Оценка:
-0 +1

78
Този коментар е премахнат от модератор
79
Този коментар е премахнат от модератор
80
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
(гост)

Неутрално
81 Отговор

До коментар #79 от "Статистиката не е на твоя страна":


Не те ли е срам да продължаваш да тролиш и лъжеш толкова нагло? Много ясно дефинирах въпроса си: Колко коли от тези изгорелите са били в ПАРКИНГ??? Ти смяташ за паркинг всяко място до пътя, на което спреш ли? Нямаш си на идея колко си зле и колко тролене те чака, защото самозапалванията на миксери станаха ежедневие и ще зачестяват. Аре у лево, че има още една статия от днес за поредната самозапалила се Тесла.

Коментиран от #83


Оценка:
-0 +2

Paxnas
(гост)

Неутрално
82 Отговор
Яаа,американците какви електрични факли произвеждат.

Оценка:
-0 +1

83
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
(гост)

Неутрално
84 Отговор

До коментар #83 от "Този път аз съм функционално неграмотен":


Като се научиш да правиш разлика между спряло МПС с водач в него и включен двигател и паркирано и заключено МПС без водач в него, тогава може и да разбереш какво имам предвид. Но тъй, като си обикновен спамер, сега ще напишеш поредната тъпня, а аз нямам желание да си губя времето.

Коментиран от #85


Оценка:
-0 +1

Не може да си толкова тъп
(гост)

Неутрално
85 Отговор

До коментар #84 от "Антиелектрика":


Моля ти се не ми казвай, че в трите от пет автомобила, паркиране по улиците посреднощ, е имало водач който държи двигателя запален? Много ясно е, че са паркирани и заключени преди часове!

Коментиран от #86


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
86 Отговор

До коментар #85 от "Не може да си толкова тъп":


Ама то е резонно хората да си паркират колите по между селските пътища и да ходят пеша до домовете си - ей така, за здраве. Пък това някой да паркира покрай път през нощта и да се крие правейки секс с чужда жена, е направо немислимо. Щом са се запалила някоя 30 годишна кола до пътя през нощта и вътре няма овъглени трупове, значи е същото като да се взриви миксер в подземен паркинг в МОЛ. Абе ти верно си уникален нагляр!

Оценка:
-0 +1

Пак търсиш под вола теле
(гост)

Неутрално
87 Отговор
И тези ли са правили секс, под навеса между автомобилите в 3 часа през нощта?


11:08 18.04.2019
Тази нощ, около 03, 00 ч. е подаден сигнал за пожар в лек автомобил Фолксваген „Голф“, на ул. „Пирдоп“ в областния град, съобщават от пресцентъра на областната дирекция на МВР в Перник.

Колата е изгоряла напълно, както и са засегнати още три автомобила в близост до горящия. Унищожен е и навес до жилищна сграда, която е спасена от огнеборците. Причината не е установена.

Коментиран от #88


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
88 Отговор

До коментар #87 от "Пак търсиш под вола теле":


Да не забравиш да публикуваш и онези коли, които горяха в София. Там също имаше неуставени причини, нищо, че бяха намерени запалителни материали в бутилки. Такива патенки, без видеозапис или без излязла пожаро - техническа експертиза, стават само за тролски спам.

Оценка:
-0 +0

Ставаш смешен вече
(гост)

Неутрално
89 Отговор
Сега ще отречеш и самозапалилите се нови BMW-та ли? Само не забравяй да си заровиш главата в пясъка да не ти изгори перчема! https://youtu.be/FU7LmHCBRNc

И това ли са фалшиви новини? Или когато става въпрос за BMW, е допустимо?

Коментиран от #91


Оценка:
-0 +0

hmhmhm
(гост)

Неутрално
90 Отговор
Разправят - палят се , и горят на всичкото отгоре ! Бива - за зимата ...

Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
91 Отговор

До коментар #89 от "Ставаш смешен вече":


Ти си този, който е за заравяне с гнусните си тролски лъжи! Коя кола се взривява в подземен гараж докато е в покой? Ама то не било взрив, а бързо горене - безмозъчността ти е нелечима, щом дори не знаеш какво представлява взрива като същност! И тук да те питам пак - колко ти плащат в БАЕПС, че падаш на нивото на безмозъчен лъжец?

Коментиран от #92


Оценка:
-0 +0

Аха къде бил ключа за бараката
(гост)

Неутрално
92 Отговор

До коментар #91 от "Антиелектрика":


Значи щом не е в подземен паркинг и автомобилът не е бял, започващ с Т, значи не го броим за пожар! Абе ти на малоумни ли ни правиш? Горяха ли десетки паркирани нови BMW та? Горяха. Толкова с фактите. Чист късмет е, че някоя не е било в подземен гараж, ако все пак не е имало и такъв случай.

Коментиран от #93


Оценка:
-0 +0

93
Този коментар е премахнат от модератор
Аз пак да питам
(гост)

Неутрално
94 Отговор
Пиратката взривява ли се или не? Взрив е твърде разтегливо понятие.

Коментиран от #98


Оценка:
-0 +0

гост
(гост)

Неутрално
95 Отговор

До коментар #93 от "Антиелектрика":


Публикувано във факти.бг: Като чета коментарите,си мисля че в България сигурноста е на първо място. А като се прибера разбирам че всъщност не е така. Много ви е страх от батериите,но няма проблеми да навържите газовата уредба при кварталния „майстор“ ,които няма завършено средно образование,да смените спирачките с комшията,защото той видял в Ютуб,как се сменят.Или лагерите на колата,и завивате докато се завиват.Там проблеми няма,всичко е точно. Да карате, 20 годишни ръждясали коли,където окачването ще се разхвърчи по пътя.Там всичко е сигурно.Няма значение,че всеки ден загиват хора,заради технически неизправна кола. Но виж, Теслата е най-голямото зло,защото има батерия и гърми.Хейтърите нямат край.

Коментиран от #99


Оценка:
-1 +0

гост
(гост)

Неутрално
96 Отговор

До коментар #93 от "Антиелектрика":


Публикувано във факти.бг: Знаете ли,как се работи на Запад.Като има проблем,а Тесла имат проблеми,сядат на масата, мислят и ги решават.Никой не е измислил,най-добрата батерия все още,така че имате за какво да мислите.Единствено в България,когато попитам-- Защо не промените,това. Отговора е--Ми то винаги,така е било. Така че,Тесла ще с решат проблемите,имат доста хора,където могат да мислят и имат повече знания от вас.Светът върви към отказване на бензинови коли,вие още си мечтаете за дизелите.

Оценка:
-1 +0

илп
(гост)

Неутрално
97 Отговор

До коментар #72 от "Антиелектрика":


Електричките са изчезнали в момента когато J.P.Morgan e попитал Тесла " А къде ще сложим електромера".

Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
98 Отговор

До коментар #94 от "Аз пак да питам":


Сега пък ще се правиш на разсеян дали било взрив или не. Има си определение на взрив или експлозия - има ли ударна вълна звука вълна значи е експлозия. Имали ударна вълна и разрушения в клипа - има! Хайде спри вече да се излагаш!!!

Коментиран от #103


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
99 Отговор

До коментар #95 от "гост":


Като няма какво да кажеш, защо не си траеш ами си копираш тъпото си мнение от другите теми? Май не смогвате да пишете, че доста станаха темите със самозапалили се батерии - гледам и скутер в Русия се е взривил. Но трябва да те разочаровам, защото колата ми нито е дизел, нито е на газ. Сега си направи харакири да ни отървеш от глупостта си.

Коментиран от #100


Оценка:
-0 +0

гост
(гост)

Неутрално
100 Отговор

До коментар #99 от "Антиелектрика":


Мнението не е тъпо.Колко хора загиват заради технически неизправни,коли. Не казвам да си ти,казвам че са много. Имате ли статистика,защо никой не прави нещо за това,а се плащат пари за да се мине контрола,без контрол.Защо всички дизели пушат,като са минали контрол.Вие питали ли сте се за това. Пушека го виждаш,може би за това си съгласен?

Коментиран от #101


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
101 Отговор

До коментар #100 от "гост":


Стотици пъти съм писал по темата, че мразя селяндурите, които с безхаберието си тровят околните. Но това не значи, че ще си рискувам живота с електричка. Просто едното няма нищо общо с другото и държавата трябва да си влезе в ролята на регулатор и да спира от движение неизправните коли, а не да дава субсидии за електрички!

Коментиран от #102


Оценка:
-0 +0

гост
(гост)

Неутрално
102 Отговор

До коментар #101 от "Антиелектрика":


Електричките,ще се продават и без субсидии.Ще стане скъпо да се кара бензин.Тогава ще смените всички,но все пак старите европейски коли трябва да се бутнат някъде преди това. За това в бедните държави ще навлязат последно.

Оценка:
-0 +0

Аз пак да питам
(гост)

Неутрално
103 Отговор

До коментар #98 от "Антиелектрика":


Къде видя разрушения от взривната вълна? Дори прозорците на автомобилите останаха здрави, въпреки че всичко се случи в подземен нисък гараж, където ударната вълна е много по-разрушителна, отколкото на открито. Автомобилите дори не помръднаха. Знаеш ли какво щеше да стане, ако от теслата е имаше взрив на истинска бомба с минимална мощност? Щеше да я удари в тавана и да разхвърля автомобилите покрай нея.

Коментиран от #105, #107


Оценка:
-0 +0

104
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
(гост)

Неутрално
105 Отговор

До коментар #103 от "Аз пак да питам":


Ти освен експерт по право, сега се правиш на експерт по взривовете ли? Ами то има второ клипче, на което се вижда какво се е случило на съседното АУДИ след ВЗРИВА. А това което си дал като клип е толкова нелепо, колкото си и ти - да сравняваш 30-40 годишни Лади и Кадети с газови уредби в Русия, със самовзривила се нова Тесла за 100 000 евро, показва какъв нагъл трол си. Вече разводни темата като мина 100 мнения, както и прогнозирах. Искрено ти пожелавам лично да усетиш този лек и незначителен "плюс" на електричките! Хайде трол, много ти здраве!

Оценка:
-1 +0

гост
(гост)

Неутрално
106 Отговор

До коментар #104 от "Ето ти примери за сравнение":


Последната беше и с Фойерверки.

Коментиран от #108


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
107 Отговор

До коментар #103 от "Аз пак да питам":


Поне да си беше направил труда да видиш, че има втори клип, на който се вижда какво се е случило на съседното АУДИ от ВЗРИВА на Теслата. А клиповете от Русия със самозапалващи се 40 годишни Лади и Кадети с газови уредби, са най-нелепото сравнение с нова Тесла. Както казах, преизпълни плана от 100 мнения, за да разводниш темата. Чао Вучков!

Коментиран от #111, #112


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
108 Отговор

До коментар #106 от "гост":


Последното мнение е и към теб, защото се кефиш на същите нелепи клипове с дърти коли с газови уредби.

Коментиран от #109


Оценка:
-0 +0

гост
(гост)

Неутрално
109 Отговор

До коментар #108 от "Антиелектрика":


Почти същите сигурни коли,като в БГ. Лека и на теб,не се дразня,просто коментирам. Ще има теми още да пишем.Времето ще покаже.

Оценка:
-0 +0

дявола
(гост)

Неутрално
110 Отговор
Маниги тея куруби електрнни тояги

Оценка:
-0 +1

Последно взрив ли беше
(гост)

Неутрално
111 Отговор

До коментар #107 от "Антиелектрика":


Това на първия клип ли беше взрива? Смятам, много ясно се вижда, че и Аудито и Теслата са си цели целинички след него.

Оценка:
-0 +0

Хвърчащи покриви и капаци
(гост)

Неутрално
112 Отговор

До коментар #107 от "Антиелектрика":


"А клиповете от Русия със самозапалващи се 40 годишни Лади и Кадети с газови уредби, са най-нелепото сравнение с нова Тесла"


Ахааа, летящите покриви, капаци и стъкла са причинени от "самозапалване" и са напълно допустими, но Тесла се ВЗРИВЯВА без дори да помръдне листенце покрай нея, да не говорим за физически щети. Да ти имам обективността! На черното не бяло, а направо златно му казваш!

Оценка:
-0 +0

Спешно
(гост)

Неутрално
113 Отговор

До коментар #65 от "Антиелектрика":


ти препоръчвам да прекъснеш електрическата си инсталация у вас, в колата (ако имаш такава) и да спреш да ползваш електрически и електронни устройства, вкл. навън, както и да не посещаваш места с електроинсталации. Всичко това относно :Публикувано във факти.бг: А знаеш ли какво е означава пожаро-техническа експертиза и че повечето от причините за пожарите са ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ИНСТАЛАЦИЯ?

Коментиран от #114


Оценка:
-1 +1

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
114 Отговор

До коментар #113 от "Спешно":


А ти кой беше, че ми препоръчваш каквото и да било? Ако искаш си пий електролит сутрин от батериите, но разумните хора знаят, че различните неща си имат различни сфери на приложения! Дано усетиш лично тази "благинка" на електромобилите, щом толкова ревностно ги защитаваш!

Коментиран от #115


Оценка:
-0 +0

Точно това е проблемът
(гост)

Неутрално
115 Отговор

До коментар #114 от "Антиелектрика":


Без да искаш този път улучи десятката. Благодаря ти. Може би с това трябваше да започна и всички да ме разберат. Именно защото всяко нещо си има сфера на приложение, батериите за лаптопи не са проектирани за катастрофи и свързване на хиляди батерии заедно. Когато започнаха производство, Тесла подписаха договор с Панасоник да им доставя именно батерии за лаптопи, които и до ден днешен се използват за направата на модел S и модел Х. За модел 3 Тесла си проектира собствена батерия, предназначена конкретно за електромобили. Именно затова се палят само старите модели Tesla. Защото ползват батерии за лаптопи в друга сфера на приложение.

Коментиран от #116


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
116 Отговор

До коментар #115 от "Точно това е проблемът":


Тук вече съм съгласен и винаги съм твърдял, че ако батериите станат безопасни, електричките ще са добра градска опция със 100-на к.с.

Коментиран от #118


Оценка:
-0 +0

Вили
(гост)

Неутрално
117 Отговор
Със сигурност има проблем за да се случи на не една кола от тази марка,пък и на друга . Няма гаранция.Добре че няма пострадали хора.Ще е много жалко някой или семейство тръгнали на път да ги допати такова чудо.Пък после автомобилните представители да говорят за обезщетение.Да си изтеглят автомобилите от пазара,да отстранят проблемите и чак тогава да ги пуснат отново.Как може да се продават"бомби" и то на такава цена!

Оценка:
-0 +2

100 коня са малко
(гост)

Неутрално
118 Отговор

До коментар #116 от "Антиелектрика":


И защо изкуствено трябва да намаляваш мощността? Двигател със 100 коня и 300 коня струват приблизително еднакво и използват приблизително същите материали защото имат почти еднакви размери, когато са с водно охлаждане. На практика, отдаваната мощност зависи повече от охлаждането. Трябва да може да работи при без охлаждане минута-две, а ускорението до 100, отнема само секунди. В градски условия няма как да прегрееш двигателя. Това може да се случи само при висока скорост, когато е необходима голяма мощност за дълго време. Дори тогава, просто се ограничава мощността, докато се охладят батерията или двигателя, а след това можеш да се възползваш от пълната мощност. Няма никаква логика в изкуствено ограничаване на мощността, която може да осигури батерията.

Коментиран от #119


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
119 Отговор

До коментар #118 от "100 коня са малко":


Ами защото имам опасения, че ЕМП на 70 и на 200 KW е различно. Като го измеря лично, ще се убедя кое е допустимо.

Коментиран от #120


Оценка:
-1 +0

Ще търсиш под вола теле
(гост)

Неутрално
120 Отговор

До коментар #119 от "Антиелектрика":


Не виждаш ли, че напоследък, ако някоя Тесла настъпи осовата линия, веднага се разтръбява в медиите по цял свят, защото някои печелят милиони мърдане на акциите дори с един процент. Ако имаше нещо вярно от твоите страхове, не мислиш ли, че е вече щяха да са ни засипали със статии по темата? Чакам новината от немските "учени" които обясняват че Тесла произвеждала батериите на модел 3 с 11 до 15 тона въглероден отпечатък, пресметнато през микса на електроенергията ... в Германия. Приготви се да записваш линкове и да ми ги даваш с гръмките думи учените, учените това, учените онова. Няма нищо че Тесла не произвежда батериите си в Германия, а произвежда два пъти повече зелена и абсолютно чиста енергия, отколкото е необходима за производствените ѝ дейности и зареждането на всички Тесли.

Коментиран от #122


Оценка:
-0 +2

121
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
(гост)

Неутрално
122 Отговор

До коментар #120 от "Ще търсиш под вола теле":


Пак ме бъркаш и ме намесваш в спорове, които не съм водил. Не ми пука кой какво казва - искам официални измервания. Може и да греша, но искам данни, не празни приказки.

Коментиран от #123


Оценка:
-0 +0

Какво чакаш
(гост)

Неутрално
123 Отговор

До коментар #122 от "Антиелектрика":


Аз ли да ти ги търся, като те интересува, намери си ги сам. Аз как ви казах за по-големия пробег от обявеното и над 200 киловатовото зареждане на Модел 3 още преди година. Тогава се подигравайте, но сега вече е факт.

Коментиран от #124


Оценка:
-0 +0

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
124 Отговор

До коментар #123 от "Какво чакаш":


Хайде престани вече да ме въвличаш в някакви измислени спорове, които не съм водил. Не ме вълнува нито 200 киловатово зареждане на Тесла, нито фалитът и, нито акциите и, нито продадените бройки. Интересуват ме единствено безопасността на батериите и ЕМП дали е в норма.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Волен Сидеров
Лидерът на „Атака“ се обърна от парламентарната трибуна към депутатите с думите:
През 2016-а ви пожелавам да сте на свобода и да не станете жертва на показно убийство."

Още бисери