Шефът на американската компания Tesla Илон Мъск коментира в Twiter скорошният инцидент със самозапалването на една Tesla в подземен гараж в Шанхай, като обвини медиите, че използват двоен стандарт в отразяването на новини. По думите на Мъск, случаят не е отразен съвсем коректно и казва още, че ежегодно в света горят много повече автомобили с ДВГ, като вследствие на пожарите дори загиват хора.
"Над милион автомобила годишно изгарят по пътищата и над 1000 души загиват от тези пожари, но едно самозапалване на Tesla, следствие от което никой не е загинал привлича огромно внимание от страна на медиите", коментира Мъск. Основателят на Tesla казва още, че вероятността от запалване на електромобил е с 500% по-ниска от тази да се самозапали автомобил с двигател с вътрешно горене. "Защо за това никъде не се говори?" пита още Илон Мъск.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 smeh
14:26 24.04.2019
2 aaq
Коментиран от #5
14:27 24.04.2019
3 Iquqywt
14:32 24.04.2019
4 Въпрос
14:41 24.04.2019
5 куку руку ку
До коментар #2 от "aaq":
За кривия градеж, бояджията виновен...14:44 24.04.2019
6 Driving pleasure
Коментиран от #12
14:50 24.04.2019
7 Честито
15:05 24.04.2019
8 cfxerrj7
15:06 24.04.2019
9 Batushka
15:20 24.04.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Миро
15:39 24.04.2019
12 гост
До коментар #6 от "Driving pleasure":
В Норвегия вървят 300 хил.ел.коли,като много от тях са Тесла.Мисля че само 1-2 са се запалили.Ти от къде е твоята статистика?Коментиран от #21, #92
15:39 24.04.2019
13 Госあ
Коментиран от #15
15:40 24.04.2019
14 Госあ
Коментиран от #19
15:40 24.04.2019
15 Реалист
До коментар #13 от "Госあ":
Айде още един с признаци на шизофрения - кое им е опасното?15:46 24.04.2019
16 гост
Коментиран от #20, #22, #60
15:53 24.04.2019
17 Антиелектрика
16:12 24.04.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Тръмп
До коментар #14 от "Госあ":
Глупостта на комуниста е най-опасна,защото само гледат от Русия и плюят докато не се удавят или не ги блъсне некоя Тесла!!Коментиран от #26
16:15 24.04.2019
20 Антиелектрика
До коментар #16 от "гост":
Хайде бе, тези 80 самозапалвания не включваха ли и едни "нови" Е46-ци? Много е лесно да правиш стъкмистика - да не си я научил в Норвегия? Процентно означава да сметнеш колко са общо произведените автомобили на БМВ например и да сметнеш колко процента от тях са се самозапалили и да сравниш по същия начин с Тесла. Не да ми отнасяш самозапалилите се БМВ-та към броя произведени Тесли, защото това показва само какви лъжци сте и кара хората да ви намразват още повече.Коментиран от #25
16:17 24.04.2019
21 гост
До коментар #12 от "гост":
Е той този юзър плюе всичко де що е свързано с Мъск. Първо техният автопилот е предназначен за магистралите и това си го пише в опътването, а не е предназначен за такива планински пътища, макар че е способен да се справи и с тях, изрично се казва ръцете да са на волана, да не се спи и др.За батериите самозаплаване има в 8 случая от тези 40 документирани, другите са в следствие на повреда на цялостта на батерията след птп или контакт с чуждо тяло. В 90% от случаите дори и след катастрофа хората имат 2,3мин да напуснат колата преди да се разпали купето и да бъде обхванато от пламъци.
Ето сравнение:
Уокър и Родас дрифтират със 90мили и се врязват в дърво, колата моментално избухва в пламъци и хората изграят живи, но всички обявяват, че скоростта е виновна и точка.
Тесла самокатастрофира на магистрала с над 120 мили и се разпаря на мантинелите, шофьора загива преди запалването на колата, но според всички Тесла е виновна, че се е запалила, макар че колата е висяла минути наред върху мантинелата преди да се разпали.
Коментиран от #24, #64
16:20 24.04.2019
22 гост
До коментар #16 от "гост":
Не са ти точни данните , произведените Тесла още миналата година минаха 500 000 , а от тях от 2013 досега са изгорели 13 или 14 , при това повечето след катастрофи , но всяка една се отразява като 1000 изгорели петролки , щото това е "сензация" , а изгоряла петролка нищо ново под слънцето !!!!Коментиран от #31
16:28 24.04.2019
23 Чесла
16:33 24.04.2019
24 Антиелектрика
До коментар #21 от "гост":
Няма по-подли, нагли и лъжливи същества от вас, тролове безсрамни! Публикувано във факти.бг: "Годеници загинаха в центъра на американския град Индианаполис, след като електромобилът им Tesla Model S се удари челно в дърво и се взриви" - https://fakti.bg/avto/209381-dvoika-zagina-sled-vzriv-na-tesla Вие заслужавате да сте на тяхно място!16:35 24.04.2019
25 гост
До коментар #20 от "Антиелектрика":
"Веднага изпратихме екип на място и подкрепяме местните власти в установяването на фактите. От това, което знаем, никой не е пострадал“, коментира Tesla в изявление !Вече има 14 случая с коли на Tesla, които са се запалили от 2013 г. досега. При по-голямата част от тях това се е случило след сблъсък.
Според Tesla 10 пъти по-малко е вероятността да се запалят електромобили, отколкото традиционните коли, на база на флот от 500 хил. превозни средства, които са преминали над 10 млрд. мили. Тя не дава подробности дали тази статистика е за нормално ползване или включва и инциденти. Така по-ясна ли ти е статистиката или викаш щом не ти изнася не важи ??!!
Коментиран от #27, #29
16:37 24.04.2019
26 Госあ
До коментар #19 от "Тръмп":
Хапвай макдоналдс, вервай в Туити и си купи тесла 😂 Между другото прав си, тук има един фундаментален въпрос, кой ще носи отговорност след като теслите започнат да газят пешеходци на автопилот ? И наистина не си заслужава коментарите. Аз лично предпочитам европейски или японски автомобил. Както и повечето разумни хора,в сащ включително. Кой са тези несла,че не се сещам, некви, които сглабят части. Казах,в момента в който започнаха да се бъркат и почнаха дефектите. И между другото,не съм юзер, а дивелопър братчед. За т'ва мога да си позволя секви коментари. А ти ?16:42 24.04.2019
27 Госあ
До коментар #25 от "гост":
"Процентно означава да сметнеш колко са общо произведените автомобили на БМВ например и да сметнеш колко процента от тях са се самозапалили и да сравниш по същия начин с Тесла." Да ти напомня за коментараКоментиран от #30
16:46 24.04.2019
28 Госあ
16:52 24.04.2019
29 Антиелектрика
До коментар #25 от "гост":
Това статистика или стъкмистика е? Кое да ми е ясно от нея, че не мога да се сетя? Много ясно съм формулирал въпросът си, даже колегата пак ти го е постнал, за да не се правиш на разсеян. Според Тесла, според Месла, според теб - това са просто празни приказки. Искам цифри, а не тъпи оправдания, че виновни били медиите, японските батерии, холандските пожарникари, Тръмп, Путин, Китай, Ел Салвадор или извънземните.Коментиран от #32
17:10 24.04.2019
30 гост
До коментар #27 от "Госあ":
Явно на петролофилите ви е трудно схващането , да не кажа , че сте със "специални образователни потребности " !!!!! Статистиката е за 500 000 автомобила изминали над 10 милиарда мили !!! При този брой такива ПЕТРОЛКИ има десет пъти повече случаи ( тоест 140 !!!) на запалвания със или без инцидент !!! Така по-ясно ли ви е или още обяснения трябват ??!!Коментиран от #37
17:10 24.04.2019
31 гост
До коментар #22 от "гост":
Чета го от американски сайт това, не са 13 може да са само самозапалили се, но заедно с подполилите се след инцидент са 40бр.Както казва "Антиелектрика" приравняваме към изминатите километри и се получава 1:10 запалвания на милиард изминати километри, кое му е неясното на това? Срещнах и сметката, че в САЩ на всеки 17мин се пали кола. Това достатъчно ли е? Има и други информации като например мерцедес е клас купе от определен модел са го изтеглили в акция, защото са се запалили 51 коли. Ето ти и сравнение с конкретен модел. Да, стават катастрофи, да палят се коли, но всички се фокусират върху Тесла и ги сочат с пръст, колко били опасни, а то не е така.
17:10 24.04.2019
32 гост
До коментар #29 от "Антиелектрика":
Така , да пробвам другояче , като за детската градина !!!! Както са ти написали по-горе има НАД МИЛИОН изгорели петролки годишно , за жертвите няма да смятам !!! От официално около милиард и нещо петролки в света , от които реално се движат не повече от половината , другите ръждясват незнайно къде !!! Ама хайде ще ги смятам от един милиард !!! Ще рече една на хиляда !!!!!! Айде сега да смятам ли 14 от 500 000 колко е или сам ще си сложиш въжето ???!!!Коментиран от #33, #34
17:15 24.04.2019
33 гост
До коментар #32 от "гост":
Брат,не се мъчи,той човека е за преглед.Коментиран от #35
17:21 24.04.2019
34 Антиелектрика
До коментар #32 от "гост":
Аха, значи сравняваме пробега на всички коли с ДВГ, независимо от възраст, изминат пробег, клас, цена и гориво. Повече май няма какво да коментираме, защото с такива грозни лъжи и измами, наистина не знам кой нормален човек ще харесва миксерите. Сега и ако ми дадеш пример на самозапалила се кола с ДВГ след 2 месеца, ще те призная, г-н хаха.Коментиран от #36, #40
17:25 24.04.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 гост
До коментар #34 от "Антиелектрика":
Добре,няма какво да коментираш вече.Надявам се,няма да коментираш.Коментиран от #39
17:31 24.04.2019
37 Госあ
До коментар #30 от "гост":
Тоест сравняват само теслите като електромобили със всички останали брандове ДВГ ? Т'ва ли е, пак не е добре бе братчед. Или как ? Кога са ги минавали Тея мили бе братчед,като стари или като нови. Т'ва си треа половин час поне да се провери, вариабилните дето са вкарани и метода. Да не се окаже като статистиката със средната заплата в България бе бате.17:32 24.04.2019
38 Госあ
17:35 24.04.2019
39 Антиелектрика
До коментар #36 от "гост":
Надявай се, но първо вникни добре какво значи, че няма какво да коментираме С ТЕБ. Няма по-грозна от тази статистика, само болен електрофил би лъгал толкова нагло!17:53 24.04.2019
40 гост
До коментар #34 от "Антиелектрика":
Ти нали ги видя вчера от Ютуб? Там имаше много видеа.Коментиран от #42
18:28 24.04.2019
41 Кико
Коментиран от #44
18:49 24.04.2019
42 Антиелектрика
До коментар #40 от "гост":
Ами не, ти ако си видял кола с ДВГ да се самозапалва седмица или 2 месеца след като е била изгасена, дай да видим и ние. Или халюцинираш или лъжеш.Коментиран от #43, #48
18:52 24.04.2019
43 гост
До коментар #42 от "Антиелектрика":
Е,какво като се пали пак.Ти да не се качваш да караш,вече изгоряла кола.Коментиран от #46
18:55 24.04.2019
44 Антиелектрика
До коментар #41 от "Кико":
Ох, горкичкия. Добре, че има такива наивници като теб да вярват, че атаките срещу Тесла идват от петролните компании, без да си направят труда да видят, че именно петролните компании са основните спонсорите на електричките и ВЕИ-тата, като до скоро дори Мъск водеше преговори с един принц от Саудитска Арабия. Виж от къде идват и субсидиите за миксери в Норвегия - от петрола.Коментиран от #45
18:56 24.04.2019
45 гост
До коментар #44 от "Антиелектрика":
Сериозно? Ами хората са се ориентирали.А ти? Защо арабите инвестират в електрички,да помисля. А,ясно,може би са се ориентирали. Че и солари започнаха да монтират,защо ли пък е това?Като си имат нефт и могат да си карат дизелите до безкрай,не мога да разбера! Абе тъпи,са. Само ние ги знаем нещата.Коментиран от #47, #50
19:01 24.04.2019
46 Антиелектрика
До коментар #43 от "гост":
Ти втора смяна ли си на многониковия или сте си един и същ? Прав си, какво като се запали сама електричката внезапно след 2 месеца - то е толкова полезно за околната среда и за дробовете на хората. Иначе се пенеше, че дизелите пушели, но за токсините от горящата почти тон батерия няма проблем?!19:01 24.04.2019
47 Антиелектрика
До коментар #45 от "гост":
Ами изберете си какво да лъжете - че петролните пари стоят зад атаките срещу Тесла или че петролните пари стоят зад самите Тесла!19:03 24.04.2019
48 гост
До коментар #42 от "Антиелектрика":
Ами то петролка изгоряла преди 2 месеца отдавна е заминала в пещите за скрап , какво ще видиш , освен нова ламарина произведена от нея !!! И между другото гледай изгорели А8 или Ягуар XJ , щото те са алуминиеви като Тесла , а не железни , гледката не е по-различна !! А тая Тесла е стояла 2 месеца да я гледат , щото не знаят кога ще видят друга !!! И кой знае кой неграмотник се е учил на нея и какво друго е правил !!!!Коментиран от #49
19:03 24.04.2019
49 Антиелектрика
До коментар #48 от "гост":
Извинявай, бях забравил, че целия свят ви е крив. Сега явно и следователите в САЩ са виновни. Абе що не си ........... м@%€ката!19:07 24.04.2019
50 гост
До коментар #45 от "гост":
Производителите на бензинови коли,губят много от навлизането на електтричките. Защото,те не са готови да минат на електрички. За да се премине на друг тип кола,трябва да започнат на ново,с преоборудване на сервизи,с обучение на техници,с наемане на компетентен персонал в тази сфера,а също и ще конкурират собствените си бензинови коли,за които са дали много пари за разработване. Те също,ще са големите губещи.20:32 24.04.2019
51 Японеца
Коментиран от #52
20:53 24.04.2019
52 Антиелектрика
До коментар #51 от "Японеца":
О, напротив - сензация е, когато се самозапали автомобил за над 200 000 лева и се отразява навсякъде. Стига сте повтаряли тази мантра за ДВГ-та, защото никое ДВГ не се пали докато стои седмици наред някъде. Никое ДВГ не се пали така, че да отделя толкова токсини. Никое ДВГ не гори с часове, защото пожарникарите не могат да го изгасят. В този си вид батериите се оказва, че са доста пожароопасни и докато не се заменят от нещо по-безопасно, ще бъдат харесвани само от фанатици електрофили. Виж какъв процент се самозапалиха от модел S за последните 3 години и виж колко малко са като бройка. Я като си такъв фен на японските коли ми кажи колко Лексуса LS са произведени и колко от тях са се самозапалили?Коментиран от #54
21:08 24.04.2019
53 Много Ников
21:08 24.04.2019
54 гост
До коментар #52 от "Антиелектрика":
Значи ДВГ-то не се пали,само електрониката се пали!!! Е какво да се запали на ДВГ-то,като е само желязо! А,без електроника ДВГ-то как ще върви? Ти с манивела ли го палиш? Много мозък,много нещо! Като някаква жунгла е тука!Коментиран от #55
21:26 24.04.2019
55 Антиелектрика
До коментар #54 от "гост":
Не се прави на остроумен, защото започва да ми писва! Батерията е тази, която е проблемна - колко хиляди пъти да ти го напиша??? Сега пак извади кристалната си топка и ми кажи, че след 2 години някой ще изобрети безпроблемна батерия. Сто пъти ти казах, че най-вероятно усилията трябва да се пренасочи към супер кондензаторите, защото явно с батерии не става.Коментиран от #56
21:40 24.04.2019
56 гост
До коментар #55 от "Антиелектрика":
Ти що не вземеш да ги направиш,да им покажеш как се прави? Сигурен съм,че ще те забележат!Коментиран от #57
21:43 24.04.2019
57 Антиелектрика
До коментар #56 от "гост":
Значи викаш нека се палят щом никой не е измислиш друг начин за съхранение на електричество, няма проблеми. Тогава защо подскачаш срещу пушещите дизели? Като не могат да правят надеждни батерии защо тогава трябва да се сменя ДВГ с тях?Коментиран от #59, #62, #63
21:52 24.04.2019
58 Фермер от Петърч
22:24 24.04.2019
59 гост
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Оооо , ма как не , супер ненадеждни батерии направили те , от 500 000 без да броим колко са продали на други фирми се запалили 14 !!!!!! И то за 6 години !!!! И то по неясни засега причини , включително възможно чуждо "доброжелателство" , хахахах !!!!! Еееех , да можеха и петролките поне да мечтаят за такава "нанадеждност" !!!!!Коментиран от #65, #70
00:20 25.04.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Знае се защо г-н Мъск
Коментиран от #66
01:25 25.04.2019
62 Dobrev
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Защото европейската комисия налага непосилни изисквания на производителите на ДВГ с което се инвестират милиярди в разработването на батерии. Предполагам, че с течение на времето ще увеличават постепенно данъците на ДВГ с което ще стимулират купуването на електрички - а който иска да си кара ДВГ, ще плаща и ще кара.Батериите, за разлика от ДВГ имат възможност да се развиват много!
Без значение, дали на хората им харесва или не, бъдещето е елекртрички, а ДВГ ще седи до парния локомотив (както някой беше написал някъде)
Едно време хората са предпочитали коне и каруци и са се присмивали на първите автомобили защото са закъсвали в калта, трудно палели и т.н.
За момента малко куцат батериите, но всеки знае с каква скорост се развиват технологиите и е просто въпрос на време.
01:32 25.04.2019
63 Dobrev
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Защото европейската комисия налага непосилни изисквания на производителите на ДВГ с което се инвестират милиярди в разработването на батерии. Предполагам, че с течение на времето ще увеличават постепенно данъците на ДВГ с което ще стимулират купуването на електрички - а който иска да си кара ДВГ, ще плаща и ще кара.Батериите, за разлика от ДВГ имат възможност да се развиват много!
Без значение, дали на хората им харесва или не, бъдещето е елекртрички, а ДВГ ще седи до парния локомотив (както някой беше написал някъде)
Едно време хората са предпочитали коне и каруци и са се присмивали на първите автомобили защото са закъсвали в калта, трудно палели и т.н.
За момента малко куцат батериите, но всеки знае с каква скорост се развиват технологиите и е просто въпрос на време.
Коментиран от #67
01:32 25.04.2019
64 mkpolk
До коментар #21 от "гост":
В "опътването" разбрахме какво пише, а в "упътването"? Ти да не си на заплата тук във Факти.бг, че и те са една такава грамотна "медиа"?07:17 25.04.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Антиелектрика
До коментар #61 от "Знае се защо г-н Мъск":
Поредния ник, с поредната наглост. Дано и ти усетиш "безопасността" на електричките!07:37 25.04.2019
67 Антиелектрика
До коментар #63 от "Dobrev":
Така ли? И откъде черпиш тази информация, че батериите имало много да се развиват, а ДВГ нямало накъде повече да се развива? И ти ли си от тези невежи люде, които нямат акъл да прочетат, че когато ДВГ е навлизал, освен каруци е имало и електрички, които са навлезли масово още през 1880 г.? Що се напъвате да показвате неграмотността си?Коментиран от #101
07:41 25.04.2019
68 xxxyyy
08:22 25.04.2019
69 гощо
09:09 25.04.2019
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 гост
До коментар #70 от "Антиелектрика":
И кой ти каза , че няма 400 изгорели БМВ за последните 6 години ??? Или го караш на "вяра" в петролките , хахах !!! Че аз само в България съм видял с очите си поне 5-6 такива за това време , без никаква статистика , ти колко изгорели Тесла си ВИДЯЛ с очите си ???Коментиран от #74
11:59 25.04.2019
72 Гост
Коментиран от #73
13:39 25.04.2019
73 гост
До коментар #72 от "Гост":
Е тука вече си в голяма грешка , вярно в края на тия 10 години ще е , ама много повече от един ще си е купил !!!! Само за сведение ако не знаеш още от миналата година в съседна Румъния дават субсидия за електромобил 10 000 ЕВРО , а за Букурещ 12 500 !!! Дори половината от това да стане в България , а то ще стане до 6-7 години , съчетано с падането на цените на електромобилите дотогава и ще бъдеш мнооооого изненадан кой какво ще си купи !!! Да не говорим за пазара на старо , който ще се развие дотогава !!!13:57 25.04.2019
74 Антиелектрика
До коментар #71 от "гост":
Аз казвам, че няма изгорели 400 БМВ-та ПРОИЗВЕДЕНИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 6 ГОДИНИ. Много ти прилича да се правиш на улав, но има огромна разлика между това което аз те питам и това, което ти отговаряш! Ще отговориш ли конкретно или сега ще смяташ в километри, атмосферно налягане в гумите, тегло и т.н. простотии? Ако искаш сметни само 7-ци към модел S или А8-ци или S-класи. Това е коректно сравнение, а не да даваш статистика с 30-40 годишни кошници в Русия.Коментиран от #76
14:04 25.04.2019
75 Статистика от 20000 BMW-та 30 изгорели
Става въпрос за проблем, който идва от дефектен охладител в системата за рециркулация на отработените газове. BMW обясняват, че дефектът може да се "отключи" и да предизвика пожар само при продължително шофиране и то с висока скорост, но не и в положение на покой.
Само от началото на годината в Южна Корея има регистрирани близо 30 подобни случая на самозапалили се автомобили.
Източник: EPA/БГНЕС Р. Корея, Инцидент със самозапалил се автомобил BMW, 30 юли 2018 г.
Въпросните модели коли ще бъдат забранени за шофиране в Република Корея. Транспортният министър на страната заяви, че забраната влиза в сила от сряда, 15 август. От забраната ще бъдат засегнали около 20 000 автомобила, пише АП.
Собствениците на тези коли няма да могат да ги използват, освен ако колите не се карат за направата на проверки за безопасност. Нарушаването на забраната ще се наказва със затвор за срок до една година.
Коментиран от #77
14:16 25.04.2019
76 гост
До коментар #74 от "Антиелектрика":
Що продължаваш да се излагаш не мога да разбера ??? Хората са ти написали черно на бяло , 1 МИЛИОН изгорели петролки ГОДИШНО !!!! За последните 10 години над 10 МИЛИОНА !!!! Кога ще видиш 100 изгорели електрички ???? СТО , не 10 милиона ???? Със сигурност не в следващите 10 години , ако не и 20 !!!!Коментиран от #78
14:28 25.04.2019
77 Антиелектрика
До коментар #75 от "Статистика от 20000 BMW-та 30 изгорели":
Аха, какво щяло да стане ако не били ги спрели. А кои модели, на каква възраст, защо са спрени, а другите коли не са - ето това са въпросите! Фактите са други.Коментиран от #79
14:36 25.04.2019
78 Антиелектрика
До коментар #76 от "гост":
Абе ти нормален ли си изобщо? Аз ти давам данни за последните 6 години на аналогичен производител с ДВГ, ти говориш за световен мащаб с коли на 40 и 50 години струващи по 100-200$. Верно не заслужаваш нищо повече от жалката си съдба на безродник!Коментиран от #84
14:40 25.04.2019
79 Абе ти интернет нямаш ли
До коментар #77 от "Антиелектрика":
Защо очакваш всичко всичко да ти бъде поднесено на тепсия сдъвкано и изплюто?Сервизите ще трябва да посетят всички 4-цилиндрови дизелови BMW-та, произведени между април 2015 и септември 2016 г., и всички шестцилиндрови, напуснали фабриките между юли 2012 и юни 2015-а.Достатъчно де тайно ли е? Не се ли вписват в критериите които описа? Ако искаш сега да ти дам и имената на всички собственици заедно с телефоните за да им се обадиш на всички, за да приемеш информацията за достоверна? Е как пък успя да прочетеш за 15 от 14 запалени тесли, а не прочете една от хилядите статии за запалени BMW та?
Коментиран от #80
14:54 25.04.2019
80 Антиелектрика
До коментар #79 от "Абе ти интернет нямаш ли":
Мен ме интересува само и единствено ОФИЦИАЛНИ ДАННИ за запалените автомобили. Не ме вълнуват брътвежите ти какво щяло да стане ако ... Какво има повече да се обясняваш?Коментиран от #82
14:56 25.04.2019
81 Редактора пак полудя
14:56 25.04.2019
82 Като те интересуват официални данни
До коментар #80 от "Антиелектрика":
Отиди да е официалната страница на BMW и си ги намери. Изтеглянето на BMW та беше съвсем официално в световен мащаб и засегна над милион автомобили. Да не страдаш от амнезия? Поне една година не помниш ли?15:01 25.04.2019
83 BBC и ройтерс достатъчно официални ли са
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/amp/business-45191874
https://www.reuters.com/article/us-southkorea-bmw/bmw-korea-apologizes-as-27-vehicles-catch-fire-over-january-july-idUSKBN1KR1QL
Извиненията за запалените BMW та от представителя на BMW в южна корея брои ли се за официално? Да си чул някои освен тебе да отрича за пожарите?
Коментиран от #85
15:09 25.04.2019
84 гост
До коментар #78 от "Антиелектрика":
Ами казах ти да си мълчиш , че се излагаш като кифладжия , ама ти явно много държиш да си покажеш невежеството !!! Ако петролките в движение бяха не 40-50 годишни , а само 20-30 годишни , сега в света трябваше да има 4-5 МИЛИАРДА петролки в движение !!! Обаче за твое най-голямо съжаление те са съвсем малко над 1 (един) милиард РЕГИСТРИРАНИ , а реално движещи се не повече от 500 милиона !!! Има и официални статистики в ЕС и САЩ , а и в Китай , че средния живот на един автомобил е от 7-8 до максимум 13-14 години в по-бедните страни !!! Оцелелите след тоя период са максимум 3-4 % !!!!! Тоест данните за 1 милон изгорели годишно са точно за 10-15 годишни максимум коли , което включва и поне 30 % чисто нови до 3 години , защото те навъртат най-много километри !!!!! Пак ти казвам спри , щото само се дооплиташ като пиле в кълчища !!!!Коментиран от #86, #88
15:18 25.04.2019
85 Антиелектрика
До коментар #83 от "BBC и ройтерс достатъчно официални ли са":
А, точно това ме интересуваше. Сега виж броя на продадените БМВ-та там. Но най-много ме интересува следното: след като това е официално признат ДЕФЕКТ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията? Ето това се опитвам в 10 теми и в 100 мнения да напиша! А не да ми плямпате, че се палели по 1 млн. автомобила с ДВГ, защото се оказва, че самозапалилите се Тесли са 40 от 300 000 бройки за последните 6 години, което автоматично означава, че за БМВ трябва да са над 1000. Само, че още на 20-тата ги разпиляват от дела, а за Тесла се дръвчете, че било нормално! Ясно ли се изразих сега???Коментиран от #87
15:23 25.04.2019
86 Той си е оплетен по рождение
До коментар #84 от "гост":
Не виждаш ли, че отрича очевидни и все известни факти, но от друга страна си измисля несъществуващи лъчения от електромобилите. Това са онези същите страхове от летене със самолет, въпреки че това е най-безопасният транспорт на земята. Поне не се притеснявам за него. Автомобили с ДВГ ще се произвеждат още 15 години, след още 15 години ще дойдат нов внос в България, а после ще се карат тук още 15 години. следователно за 45 години напред транспорта в България е осигурен дори без електрички.Коментиран от #89
15:25 25.04.2019
87 Къде ги видя тези 40
До коментар #85 от "Антиелектрика":
Запалили са се 14, включително в катастрофи. хайде сега твоя ред е да дадеш информация, колко шестгодишни BMW та в Южна Корея през това време са се запалили от катастрофи. А по други причини? Я кажи колко BMW та прочете, че са продадени в Южна Корея от 2012 година, от моделите които са се запалили 27 само за половин година?15:38 25.04.2019
88 Антиелектрика
До коментар #84 от "гост":
А така - толкова си заблуден, че дори не осъзнаваш, че не аз, а ти се оплете яко. В САЩ средната възраст на автомобилите е 12 години: https://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/09/2318726_srednata_vuzrast_na_avtomobilite_v_sasht_shte_produlji/ Това не значи, че няма по-стари. В ЕС статистиката е подобна. Но най-наглата лъжа е, че в света изгаряли 1 млн автомобила средно на година, защото не е вярно. В света ЗАГИВАТ над 1 млн души при ПТП-та. Казах ти каква е статистиката, ти пак се опитваш да сравняваш стари и евтини каруци с нови Тесли, само и само да ти излезе стъкмистиката. И теб да питам - има ли изгорели над 1000 БМВ-та произведени след 2013 г.??? Ясно ли си зададох въпроса???15:38 25.04.2019
89 Антиелектрика
До коментар #86 от "Той си е оплетен по рождение":
С наглост и лъжа, освен да си изпросиш псувня, друго едва ли ще постигнеш. Несъществуващите лъчения и страхът от летене са поредната ти гнусна лъжа. Точно ти беше този, който казваше, че в трафопост е безопасно и, че самолетите са отживелица. Задал съм ти въпроси на които очевидно не ти изнася да отговориш, защото си платен трол!Коментиран от #90
15:42 25.04.2019
90 Най-големият трол вика дръжте трола
До коментар #89 от "Антиелектрика":
Кажи сега колко BMW та са продадени в Южна Корея през последните шест години и колко от тях са изгорели?Коментиран от #91
16:59 25.04.2019
91 Антиелектрика
До коментар #90 от "Най-големият трол вика дръжте трола":
Ами за месец продават по около 6000. 72 месеца по 6000 излиза около 400 000 - http://koreabizwire.com/bmw-tops-mercedes-benz-in-sales-for-first-time-in-south-korea/82821 . Сега пак да питам: Публикувано във факти.бг: "след като това е официално признат ДЕФЕКТ от БМВ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията?" Ще отговориш ли тролчо или пак ще си измисляш глупости.Коментиран от #94, #96
17:46 25.04.2019
92 Иван
До коментар #12 от "гост":
Твоето не е статистика, "ти мислиш", че само 1—2 са се запалили, а от постовете ти е видно, че мисленето не е от нещата, които ти се отдават.Коментиран от #93
17:53 25.04.2019
93 гост
До коментар #92 от "Иван":
Иване и на теб не ти се отдава много.Незнам дали не си разбрал,че гости има много.А и от теб акъл не съм искал,ако имаш нещо,напиши.17:55 25.04.2019
94 Питаш, но дали искаш отговор?
До коментар #91 от "Антиелектрика":
Хубава цифричка се получи. Значи от 400000 продадени BMW та за шест години, само за шест месеца са се запалили 30 от конкретен фабричен дефект, а през останалите пет години и половина сигурно няколкостотин, които даже няма да броим. От другата страна имаме Тесла С 500 хиляди продадени и 14 пожара не за шест месеца а за всичките шест години, включително запалени при зверски катастрофи. Сериозно ли ме питаш дали понеже от bmw са произвели дефектни автомобили трябва да ги броим за пожари? Ама сериозно ли точно това питаш? При положение, че обясняваш колко дефектни автомобили прави Тесла? Очевидно е, че от BMW са много по дефектни и горят повече. Сега и в математиката ли ще измислиш някое твое правило?Коментиран от #95
19:11 25.04.2019
95 Антиелектрика
До коментар #94 от "Питаш, но дали искаш отговор?":
Публикувано във факти.бг: "след като това е официално признат ДЕФЕКТ от БМВ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията?"Коментиран от #98
19:21 25.04.2019
96 гост
До коментар #91 от "Антиелектрика":
И пак да не забравиш , това е САМО за Южна Корея , а за целия свят ???!!!!! Щото 14 запалени Тесла са за цял свят !!!!! А ако БМВ не беше изтеглил над един милион броя колко запалени щяха да са ????? А още нещо да те светна , НЯМА случай на запад при доказан фабричен дефект да няма дело срещу производителя !!!!! Да ни светнеш къде е делото срещу Тесла за фабричен дефект ???!!!!Коментиран от #97
19:31 25.04.2019
97 Антиелектрика
До коментар #96 от "гост":
Пък аз те светна, че вие бяхте тези, които сравнявахте Тесла не с 7-ма серия, а с Бентли. Сега го сравнявате с 1-ва и 3-та серия - ок, но пак да питам: Публикувано във факти.бг: "след като това е официално признат ДЕФЕКТ от БМВ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията?".19:35 25.04.2019
98 Няма дефекти
До коментар #95 от "Антиелектрика":
Доколкото знам три автомобила от 14-те изгорели са се самозапалили заради фабричен дефект, който вероятно е от човешка грешка, а не грешка в технологията. Ако технологията беше грешна, щеше да има много повече запалвания както имаше при BMW. Повечето дефекти по батериите на Тесла, се явяват недо завити от работниците болтове, който не правят добра връзка. Сега ти ми отговори, понеже bmw тата са били дефектни, ще им броим ли пожарите или няма? Бонус въпрос, 30 пожара за 6 месеца ли е повече от 14 пожара за 6 години? Защо веднъж поне не застанеш като мъж и да приемеш фактите с достойнство, като признаеш че не си ги знаел? Няма човек на тази планета, който да знае всичко. Не си мисли че някой ще ти повярва, че си първия. Абсолютно приемливо е да не си знаел нещо, но е абсолютно глупаво да не го признаваш, само защото не си го знаел преди това. Изненада ме приятно за Великден! Не всеки ден е Великден, можеш да си го позволиш.22:07 25.04.2019
99 Тъп редактор
22:10 25.04.2019
100 Asd
Коментиран от #103
00:38 26.04.2019
101 Dobrev
До коментар #67 от "Антиелектрика":
А защо, след като едно време е имало електрички, сега не караме такива? - заради агресивната политика на петролните компании. Затова не са се развивали и батериите толкова години. А двг колкото и да се развива, неможе да стигне КПД-то на електромотора. А сега не ме питай от къде знам, че хората ще ти се смеят.Въпрос на време е електричките да заменят двг.
Коментиран от #104
01:50 26.04.2019
102 Бачо Киро
Коментиран от #105
02:31 26.04.2019
103 Антиелектрика
До коментар #100 от "Asd":
Ах колко изчерпателен пост, изобилствайки от логика, факти и научни доводи. За мен комплимент да бъда наречен "прост" от такова невежо същество като теб!09:18 26.04.2019
104 Антиелектрика
До коментар #101 от "Dobrev":
Това, че ти мислиш, че батериите не са се развивали си е твой проблем. Батерии има навсякъде и винаги са се развивали. И стига с тези глупости за петролните компании, защото точно те са най-големите спонсори на електричките и ВЕИ-та - виж къде отиват парите от петрола в Норвегия, Саудитска арабия и ОАЕ. А това, че електромотора има по-високо КПД никой не го отрича, но батерията е това звено, в което го няма това КПД. И такава категоричност за смяната на ДВГ с миксер, на мен лично ми звучи нелепо, защото ДВГ не значи само петрол, а електричките има все още двата проблема - токсичните пожароопасни батерии и силното ЕМП. Някой ден може и да стане, може и да не стане - никой не знае.Коментиран от #106, #130
09:25 26.04.2019
105 Антиелектрика
До коментар #102 от "Бачо Киро":
Не се мъчи, няма да те разберат. Да не говорим, че Мъск и тук фанатичните му поклонници очевидно лъжат, че в сета всяка година изгаряли 1 млн автомобила с ДВГ, както и че нямало загинали хора заради пожар в Тесла. Всяка година ЗАГИВАТ В КАТАСТРОФИ 1 млн души, а не изгарят 1 млн автомобила, а едно семейство изгоряха като факли в Тесла миналата година в САЩ. Ето това е отблъскващото в цялата ситуация - да се лъже най-нагло, вместо да се признае, че очевидно има някакъв проблем в самата технология!09:30 26.04.2019
106 И един мармот завива шоколада в станиол
До коментар #104 от "Антиелектрика":
Вече ти казах, че човек не може да знае всичко.1. Очевидно е че не знаеш че КПД на батерията е много по-високо от КПД на електродвигателя, въпреки че последния има КПД около 94%. 2.Очевидно е, че отричаш фактите, които вече знаеш защото съм ти ги казвал. Става въпрос за реалните измервания на ЕМП на различни автомобили, при което е установено, че ЕМП на бобината на бензинов автомобил е по-високо от най-високото измерено ЕМП в електромобил. Въпреки това от години повтаряш за несъществуваща вреда, за която няма реални доказателства в реалния свят, а е само в главата ти. Никой няма да те сметне за глупав, ако просто някога кажеш : БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА, ТОВА НЕ ГО ЗНАЕХ. Опитай някой път. Ако го направиш веднъж през живота си, няма да те убие. А ДАНО АМА НАДАЛИ.Коментиран от #107
11:12 26.04.2019
107 Антиелектрика
До коментар #106 от "И един мармот завива шоколада в станиол":
С теб има ли изобщо какво да коментираме или това беше поредния ти ник? КПД на батерия включва и разрядът и в студено време. А това да кажеш, че ЕМП на бобина в ДВГ е по-високо от това на половин МЕГАВАТ електромотор, е достатъчно красноречив факт, да не си губя времето с теб! Те и дизелите бяха полезни и никой не говореше, че са вредни, но се оказа обратното, така че тези разсъждения си ги задръж. Не ме занимавай повече след като не знаеш дали самозапалванията в Тесла са дефект или технологична слабост. И не се радвам, че са се самозапалили ако така ще извърташ нещата!11:23 26.04.2019
108 И един мармот завива шоколада в станиол
Коментиран от #109
13:05 26.04.2019
109 Антиелектрика
До коментар #108 от "И един мармот завива шоколада в станиол":
Тези глупости ги разправяй на друг. Ето ти клип как само за 24 часа на литиеви батерии при -10 градуса им пада драстични капацитета: https://www.youtube.com/watch?v=Bj1Ljyiz3fQ Къде пак сънуваш високо КПД? Всъщност нямам вече нерви да се разводнява темата и да се занимавам в глупостите ти! Вие сектантите сте най-прави и загиналите хора в Тесла не са загинали, самозапалите се Тесли не са се самозапалили и аз съм модератор в сайта. Хайде стига толкова!Коментиран от #110, #114
14:30 26.04.2019
110 гост
До коментар #109 от "Антиелектрика":
А,ти тука ли си? Ето ти една статия,където Тесла Модел 3 побеждава на писта БМВ М3 в тест на TOP GEAR.https://cleantechnica.com/2019/04/25/tesla-model-3-performance-crushes-fossil-bmw-m3-around-race-track/
Коментиран от #111
15:59 26.04.2019
111 Антиелектрика
До коментар #110 от "гост":
Тази новина за 2 километрово трасе, колко пъти ще я повтаряте като папагали? Нали щеше я видяхме на Ринга, че е гола вода и уж тази година ще слезе под 8 минути?Коментиран от #112
16:09 26.04.2019
112 гост
До коментар #111 от "Антиелектрика":
Защо никой във Факти.бг не го отрази това,не беше интересно ли? Или такива работи не се съобщават,щото видиш Тесла не мой да прай такива неща!16:14 26.04.2019
113 Антиелектрика
16:29 26.04.2019
114 Функционално неграмотен си. Доказано!
До коментар #109 от "Антиелектрика":
Казах ти, че не правиш разлика между 1. КПД. 2Саморазряд. 3 Промяна на капацитета спрямо температурата. 4.Промана на мощността с промяната на температурата. За коя от тези характеристики според тебе е направен клипа и какво общо има това с КПД? Ако половината от водата в една 10 л. кофа замръзне, това означава ли, че имаш 50% загуби на вода? Пак четеш, но не можеш да разбереш написаното! "Ако заредиш една батерия на 80%, сложиш я във фризера на минус 20 градуса и я държиш така един месец, като я ИЗВАДИШ ДА СЕ СТОПЛИ, отново ще има близо 80% заряд. " Къде в клипа видя ДА ВЪРНАТ ПЪРВОНАЧАЛНАТА ТЕМПЕРАТУРА? Ако искаш да раздуеш или дори да взривиш батерията на телефона си, остави го да замръзне до -20 и го сложи на зарядното. Зарядния ток от зарядното изчислен за напрежение при стайна температура на батерията, ще свърши останалото. Батериите може да имат много недостатъци, но КПД не е едно от тях!Коментиран от #115
16:31 26.04.2019
115 Антиелектрика
До коментар #114 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Абе ти се научи какво е КПД на система! Кой нормален човек ще си стопля батерията сутрин през зимата, за да кара колата? Хайде стига вече си писал глупости в тема, в която Мъск обвинява света в заговор срещу него! Що не се изселите всички на Марс и да си живеете живота от нас?Коментиран от #118
16:38 26.04.2019
116 Кой ти повтаря бе папагал
Коментиран от #117
16:49 26.04.2019
117 гост
До коментар #116 от "Кой ти повтаря бе папагал":
Обаче,виж това никъде не го отразяват.Всичко мълчи,да не се разчуе,че става лошо.Коментиран от #119
17:09 26.04.2019
118 Функционално неграмотен си. Доказано!
До коментар #115 от "Антиелектрика":
"А това, че електромотора има по-високо КПД никой не го отрича, но батерията е това звено, в което го няма това КПД. ""КПД на батерия включва и РАЗРЯДЪТ и в студено време." "Ето ти клип как само за 24 часа на литиеви батерии при -10 градуса им пада драстични КАПАЦИТЕТА"
Толкова ли ще те заболи, ако веднъж поне кажеш " Прав си, нямах предвид че при ниска температура пада КПД, а имах предвид капацитета, заряда, мощността, пробегът, практичността, удобството" или която и да е друга дума различна от КПД. БЯХ СИГУРЕН, ЧЕ НИКОГА НЕ БИ СИ ГО ПОЗВОЛИЛ Да си признае грешка, може само човек, който има топки. Човек, който има вътрешна сила и не му пука какво мислят останалите за него. А ти живееш за хорското мнение. Повярвай ми, никой не уважава човек, който не е способен да си признае очевидна дори маловажна грешка, записана черно на бяло. Бъди жив и здрав, но не очаквай уважение от останалите. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ! По тази тема съм дотук.
Коментиран от #120
17:18 26.04.2019
119 Има време
До коментар #117 от "гост":
Сега чакат поредната негативна новина за гръмко заглавие, а в нея ще отделят и един кратък абзац за този срам, като самия абзац ще е в пренебрежителен тон спрямо Тесла и похвали за спонсора ВМW.17:23 26.04.2019
120 Антиелектрика
До коментар #118 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
А дано, ама надали. Няма как да ми говориш за топки, след като не пишеш с едно име и няма как да спреш да пишеш, защото си болен и зависим от това. Чао, тролчо многоник.Коментиран от #121
17:40 26.04.2019
121 Много Ников
До коментар #120 от "Антиелектрика":
Аз топки имам и съм ползвал "извинявай" , "прав си", "сгрешил съм", "изразил съм се неправилно" без значение с кого разговарям, включително с тебе. Умирам обаче от кеф, когато си употребил "многоников и/или трол", поне десетина пъти на ден, при положение че не съм писал по 3-4 дни. Така или иначе не мога да имам собствен НикКоментиран от #122, #123
18:17 26.04.2019
122 гост
До коментар #121 от "Много Ников":
Ха ха.Прав си и аз умирам от кеф,като си мисли,че гост е само един.Ха ха.18:25 26.04.2019
123 Антиелектрика
До коментар #121 от "Много Ников":
С това май всичко се изчерпва. Нали нямаше да пишеш повече? Ясен си ми като бял ден, защото си спорозависим трол, нямащ топките да има собствена идентичност! Кой ти ползваше ника Електрика, че спря да го ползваш? Ама така е по-лесно да ви разберат кои сте всъщност. И двамата (ако не сте един и същ), страдате от параноя. Тролете с различни никове и после говорете за топки - жалка картинка!Коментиран от #124
18:42 26.04.2019
124 Функционално неграмотен си. Доказано!
До коментар #123 от "Антиелектрика":
От мнение 118...или която и да е друга дума различна от КПД... По тази тема съм дотук.
Бонусче, за да не ти се налага да мислиш - по темата за кпд-то на батерията. Иначе още следващото 119-то мнение е мое. По другите теми няма да се отървеш толкова лесно от мен. С електрика пишеше някакъв идиот, който се мислеше за много оригинален, но не му се отвори парашута да му реагирам, за да му правя кефа да продължи да пише с него. Неслучайно освен Ника, си бях сложил и Аватар. И изведнъж само седмица след това, съвсем случайно... забраниха аватарите и никовете . Ама съвсем случайно...
Коментиран от #125
21:02 26.04.2019
125 Антиелектрика
До коментар #124 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Ако е наистина така, значи си прав. Весели празници.Коментиран от #126
21:21 26.04.2019
126 Много Ников
До коментар #125 от "Антиелектрика":
Жив и здрав да си! Искрен съм, но не си длъжен да ми вярваш!Коментиран от #127
22:07 26.04.2019
127 Антиелектрика
До коментар #126 от "Много Ников":
Да заровим томахавките и бъдем по-смирени поне на празниците, съгласен ли си?Коментиран от #128
22:09 26.04.2019
128 Винаги готов
До коментар #127 от "Антиелектрика":
Не е нужно да е само за празниците!Коментиран от #129
23:00 26.04.2019
129 Антиелектрика
До коментар #128 от "Винаги готов":
Приемам го.23:15 26.04.2019
130 Dobrev
До коментар #104 от "Антиелектрика":
Аз ти говоря за това, какво са правили петролните компании преди, а ти ми пишеш какво правят сега. Те не са глупави. Виждат на къде върви света, а пари трябва да се изкарват. През 2016 фамилия Рокфелер започва отдръпване от петролния бизнес - защо ли? А какво е развитието на батериите? Автомобилите използват за акумулатори технология която е стара колкото тях. За век и половина са се развили прекалено малко. А увеличаването на капацитета на акумулатора за сметка на живота му не е развитие.Според мен сегашните литиеви
батерии все още не са достатъчно добри, но се наливат милиярди за разработки и е въпрос на време да открият нещо по-добро.
Ако не вярваш - стой и гледай!
Пожелавам ти да си жив и здрав и след 5-10 години ще кажеш - ех, ония от fakti.bg мама му деа, излезе прав :)
Коментиран от #131
03:26 27.04.2019
131 Антиелектрика
До коментар #130 от "Dobrev":
Парите не са всичко в живота и възможностите не са неограничени, повярвай ми :) Жив и здрав.09:05 27.04.2019