Last news in Fakti

29 Април, 2019 10:30 24 928 62

Една "женска" кола, която може да ви изправи на нокти

  • citroen-
  • c2-
  • vts
Една "женска" кола, която може да ви изправи на нокти - 1

Citroen C2 е герой от по-ниските състезателни класове в рали надпреварите, но основно е познат, като бавна и субкомпактна кола за жени. Знаете ли обаче, че това е една от любимите цивилни машини на много пилоти.

Една "женска" кола, която може да ви изправи на нокти

По-конкретно става дума за версия VTS, която разполага с мощност от 120 конски сили. Това всъщност е чудесна градска осичка, предлагаща всичко необходимо за приятно забавление на някоя планинска отсечка.

Една "женска" кола, която може да ви изправи на нокти

Задвижването е предно, а мощността е предостатъчна, тъй като купето е доста леко. Имайте предвид обаче, че интериорът е малко тесен, а багажникът на практика е несъществуващ.

Една "женска" кола, която може да ви изправи на нокти

Но какво значение има това, след като на таблото светва специална лампа, подсказваща ви кога да превключите. Точно като в състезателен автомобил. С тази кола можете да разплачете доста "расови" резачки по светофарите.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    111 114 Отговор
    Вие в кой век живеете та смятате, че кола с 120 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,5 секунди може да разплаче доста расови резачки по светофарите? Хайде малко по-полека с рекламата.

    Коментиран от #2, #4, #47, #51

  • 2 Японеца

    89 21 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Рекламират си сайта мобиле.бг!
    Сутиенчето обаче си е малка осичка! И се държи добре в завоите!
  • 3 Некой

    62 70 Отговор
    Ще разплаче някоя щилка или хускварна,истински автомобил-надали!
  • 4 Гост

    106 32 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Били ми казал колко от съвременните коли с такава мощност имат такова ускорение?
    Май няма! Всичко което върви добре започва от 150к.с. и не ускорява по-бързо от Ситроенчето. Количката е забавна, и върви доста добре за годините и мощноста си!
    Качи се и опитай 😉

    Коментиран от #5, #9, #27, #38, #41

  • 5 Гост

    46 47 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    А би ли ми казал какво общо имат твоите разсъждения с това което е написано в статията: Публикувано във факти.бг: "С тази кола можете да разплачете доста "расови" резачки по светофарите". Ще разплачеш, но от смях всички с такова ускорение.

    Коментиран от #7

  • 6 Obey The Law

    53 13 Отговор
    Може да разплаче само чипосаните E36 316 и 318

    Коментиран от #29

  • 7 Гост

    77 11 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Отговарям 😊, прочети отново статията, и виж кавичките на думата расови 😉, най-вероятно автора е имал съвсем различно нещо в предвид. Аз го тълкувам така, автомобили от по-горен клас с повече мощност. Заклет Хондаджия съм, повече от 15г карам само марката, но ситроенчето е добро и се опъва на доста по мощни автомобили. Покарай и ще разбереш. Не търся конфликт, а споделям мнение и опит. Доста интересна дискусия може да се получи тук, но уви не става, може би заради манталитета ни. Всичко трябва да оплюва.

    Коментиран от #8, #30

  • 8 Гост

    23 36 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Дали? Някъде да видя да съм оплюл автомобила? Просто ускорение 8,5 секунди е несериозно да се споменава за разплакването на каквото и да било. А ти виж, че двигателят е 1,6, от който други автомобили вадят доста повече коне. Тук не говорим за завои, а за светофарите, които автора е решил да изтипоса в статията. И стига вече с изтърканите клишета за манталитет, защото едва ли си водил подобни спорове в японски или австралийски форуми, че да квалифицираш манталитета на българина!

    Коментиран от #10, #42, #54

  • 9 Aaa

    13 9 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Toyota MR2 Roadster и Celica с по-слабия двигател от 138 к.с. ще те изненадат с ускорение и доускорение.
  • 10 Гост

    27 2 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    За манталите включвам дори себе си, не си кривя душата, не водя спорове, а изразявам мнение и отговарям на задения ми въпрос. Предлагам да приключим, дискусията, за да не спамим☺ всеки има разбирания и предпочитания както за колите така и за жените 😛. Изразих мнение, нищо повече.
    Весел празник приятелче😊

    Коментиран от #12

  • 11 Бай Хой

    45 10 Отговор
    Ей тука пак наизлезнаха стрийт рейсърите, всеки с бегачка по 500 коня . Това ситроенче както и предишните Саксовци са страхотни за писта и завои и със сигурност дават сходни времена с чипосната 330д дет върти гуми на 4та и пуши на умрело ама софия бургас за 2 часа ги взима. Това е супер количка да й се раздава газ, аз бих си взел старото саксо по-ми допада и е по-леко. а за такава количка 120 - 150 коня са и напълно достатъчно.

    Коментиран от #39

  • 12 Гост

    11 4 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Весел празник.
  • 13 Vilisav

    50 7 Отговор
    Колата няма купе и тия 120 коня са достатъчни на стартове по светофарите... и да..може на старт да орезили доста по-мощни автомобили и мисля, че ви е ясно, че в старта теглото е по-важно, отколкото грубата мощност. То е ясно, че след секунди ще им гледа задниците, но тук ви говорят за старт по светофари където е точно така - то и аз карам приличен шестак ама на купе 1800 кг. и коли с по 100 коня по-малко ми вадят ряз щото са под 1 тон... вие корса 115 коня карали ли сте да видите колко е забавна тая въшка... никакво купе и тия коне страшен сладур е...

    Коментиран от #15

  • 14 Имах такъв

    11 8 Отговор
    Скоростната кутия се повреди и не намерих механик готов да я ремонтира,както и употребявана.Продадох го на безценица и скоро след това го имаше в Мобиле.Бг обявен за части.Единственото му качество което ми допадна,беше сигурното поведение в завой.
  • 15 селянин 1

    12 17 Отговор

    До коментар #13 от "Vilisav":

    Най доброто ускорение по светофарите,дават хибридите..качи се на,,Приус,,1,8.120 к.с..само ще чуеш едно фюююу,и ще му видиш красивите задни,,стопчета,,

    Коментиран от #17, #44

  • 16 Kirumo

    22 8 Отговор
    Харесвам C2 VTS, но 120 коня далеч не са достатъчни. Автомобилът в никакъв случай не е лекичък или бърз за този клас, теглото му е твърде много, а конете са му твърде малко в сравнение с другите малки хечове и е най-бавната кола сред спортните хечбеци. Най-доброто от този клас са Renault Clio 172 Cup и 182 Trophy. Peugeot 206 RC също не е лош избор. Като и Рената и Пежата имат 2-литрови двигатели с над 170 коня, с по-ниско тегло от VTS и завиват и ускоряват много по-бързо.

    Коментиран от #26

  • 17 Kirumo

    7 11 Отговор

    До коментар #15 от "селянин 1":

    Нито Приус, нито VTS имат бърз старт. И двете ускоряват от 0 до 60км/ч. за около 5.5с. което си е бавно. За сравнение : Peugeot 206 RC ускорява от 0 до 60км/ч. за 4.1с.

    Коментиран от #40

  • 18 Рамбо

    13 33 Отговор
    ПО ГОЛЕМИ БАНГИИ ОТ СУТИЕНИТЕ НЯМА !!!
    МУАхахахахаааааааа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #25

  • 19 jdm

    29 3 Отговор
    За жена по-добре това от колкото някое 2.5 тона SUV.

    Коментиран от #31

  • 20 Арнолд

    18 8 Отговор
    Пъргава е, в никакъв случай не е бърза. Според мен бързите коли започват от 6.5/7 секунди 0-100
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Рамбо

    15 22 Отговор
    Комшията има такъв кош и иска да се отърве от него но никой не го ще и нещата отиват към НАДИН !!!
  • 23 Иво

    13 35 Отговор
    Ненадеждно боклук френски
  • 24 Мемфис

    10 34 Отговор
    Може да разплаче...Москвич и жигула! Тях ги разплакват и камионите.
  • 25 Бухахахахахха

    8 1 Отговор

    До коментар #18 от "Рамбо":

    Имаааа,имаааа.Твоята бангия.Бухахахаха
  • 26 Язе

    31 4 Отговор

    До коментар #16 от "Kirumo":

    Е ти пък сравняваш коли с по над 170к.с.с такава 120к.с.и казваш,че е най-бавна.Пежо 206rc ако не се лъжа даже е турбинирано.Бавно било.Любимото на селските рацери БМВ Е36 150к.с.беше 0-100 9,9сек.така,че колицата е прилична градска оса.
  • 27 Жоро

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Ето пример:
    http://www.zeperfs.com/en/duel1240-5734.htm

    Тази C2-ка всъщност е за 9.2сек до 100. Те производителите много ги обичат тези номера. Виж какво и причинява съвременният MX5 със своите 131кс.

    Коментиран от #32

  • 28 Popa

    3 10 Отговор
    Абе тоя с гоуфо че го цепнеш бе два чипа и един тунинг луд че го прая
  • 29 PlimP

    4 5 Отговор

    До коментар #6 от "Obey The Law":

    тия ги разплаквам с на бащата 405-ица 1.9тд, дай нещо по-свежо
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 комплексарка

    11 1 Отговор

    До коментар #19 от "jdm":

    да ама тука няма къде да си сложат комплексите а в suv то место дал бог
  • 32 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Жоро":

    Нещо си в голяма грешка. МХ-5та която визираш, най-вероятно само си я виждал или някой те е повозил! 1,5 двигателя не е лош, напротив възхиден съм, но..., недей така!
    Маздата е доста по-тежка, а кардана отнема от мощноста. Маздата е забавна с по-големия двигател, особенно ако е с ръчна скоростна кутия. Ако искаш мага да ти помогна за тест драйв на Маздите ☺

    Коментиран от #33

  • 33 Жоро

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    За да можеш да ми помогнеш за тест драйв за Маздите, значи работи с СМ, от където си купих нова мазда 2017 година и я продадох 2018 година (По-точно от Стоян в Стар Моторс). Ако си беше направил труда да видиш линка щеше да разбереш не само за ускорението, но и за теглото на двата автомобила:

    C2 VTS 1045kg / EU1180kg
    Nazda MX5 1050kg/ EU1129kg

    Коментиран от #37

  • 34 Ироничен

    7 3 Отговор
    В махалата има един момък с такъв леген. Монтирал му е пернишки ауспух и озвучава кръстовищата.
    Ускорението не е единственото важно нещо в една кола.
    Ако изхвърлите от една нормална кола всичко, което създава удобство, ще получите същото ускорение и същия комфорт.
    Като пораснете, сами ще изритате тези детски резачки и ще си купите нещо нормално, с което даже може да излезете извън града.
  • 35 Лора

    5 3 Отговор
    Я не избирам, може и Трабант, само нов да е....!!!!
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "Жоро":

    Не, неработя там. Дълга и широка. Прав си не погледнах линка, но съм имал контак с двата автомобила. Остави клипове, презентации и тестове. Ако си карач, човек който усеща автомобила, ще разбереш за какво говоря.
    Понякога и невзрачни малки автомобилчета, могат да доставят усещането за нещо истинско, това да управляш ти колата, а не тя да теб. Ситроена преди 15г. остави доста добри впечатления, виж предишните ми коментари, Маздата е добра няма спор, а щом си си купил
    кола от Стоянчо, най-вероятно сме се виждали☺
    Поздрави и хубава вечер, че утре сме на работа. 😉
  • 38 асддса

    3 8 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Еми нормално, защото са коли, а не ламарина с двигател.
    Не благодаря, когато си купя кола за да я карам всеки ден предпочитам нещо комфортно с поне около 200 коня.
    Това горе става единствено и само за едно - да си го караш за кеф.
  • 39 асддса

    4 10 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Хой":

    Чипосаната 330 дава под 6 секунди,
    8.5 си е бавно който и каквото да ми говори.

    Коментиран от #48

  • 40 посерко

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Kirumo":

    Изяде 3 секунди от времената някъде
  • 41 Хайл

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Съгласен съм с теб само за забавна да ми кажеш какво значи-вицове ли разправя,смешки ли ти разправя...не се заяждам,просто не виждам как една кола е забавна...дал съм + между другото
  • 42 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    +++++ - прав си , абсолютно !
  • 43 Гост

    10 3 Отговор
    Забавна, кола която я усещаш, карате да я караш, да й се радваш, а не просто да се предвижваш. Не зная може би съм накакъв стар романтик... работа ми е такава, че има досег до различни марка и модел автомобили, всякакви...
    Много малка чест от днешните автомобили могат да ме жегнат, не говоря за комфорт и екстри, те са неверояни... но усещането... няма го. Мисля, че разбра какво имам в предвид със забавна. Шумна, некомфортна, ужасна, но пресна заради тези си недостатъци, кола която ако имаш кураж и знаеш как да я караш, можеш да изправиш косите на возещия се до теб. Не зная дали ще ме разберш и не искам, не искам да убеждавам никой в нищо, това е моето мнение😉
  • 44 Arnold

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "селянин 1":

    Като е хибрит какво. Пак си е 120 коня на предно. Друго е да се качиш на нещо 4х4 около 200/250 коня и тогава ще видиш какво е ускорение на светофар. Например някое ауди 2.7 biturbo или forester 2.5 xt. Които са на цената на умрелия приус.
  • 45 "Професионален Шофьор"

    9 0 Отговор
    Всички женски коли ни изправят на нокти! Видиш ли жена зад волана бегай ... Чеша си езика бе :D
  • 46 onq s konq

    5 2 Отговор
    Какво значи "Женска кола"?Ами същото каквото и "Мъжка кола"-т.е.ПРОСТАШКА ИЗЦЕПКА.Между другото също любим израз на сегмента от хора делящи колите на "мъжки" и "женски" е и "Всички жени са еднакви"...неможещи обаче да обяснят защо се обръщат не след всички,а СЛЕД ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ:)Та по темата:Можем да видим жени както с Поршета с 5-600+ коня,така и такива в С-2.Лично аз бих обърнал внимание на първите...ако се нуждаят от него естествено.
  • 47 мислещ

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    На светофара не се вдигат 100 км/ч, нали? Това нещо ще е по-бързо до 50 (Именно "На сфетофар") от много по-мощни, но тежки коли.
  • 48 Бай Хой

    2 3 Отговор

    До коментар #39 от "асддса":

    Казвам че чипосаната 330 на писта едва ли ще е много по-бърза именно поради голямата си мощ. Иначе са много бързи спор няма, с Х драйв и копа по баирите яко.
  • 49 незнайко

    2 1 Отговор
    MAZDA 3 2.3 MPS - разкошна кола за светофарите а и не само там !!! Разбира се не е в класа на Citroen C2 .
  • 50 Пеуник

    3 4 Отговор
    А БЕ ХОРА! СПРЕТЕ ДА СЕ НАДВИКВАТЕ И ЗАМЕРВАТЕ С КЕНЕФИ! ТАЗИ КОЛА НЯМА С П И Р А Ч К И!!!
  • 51 Вие Ренета

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Алоо, вие ралита не гледате ли? Себастиян льоб и крис мийк чували ли сте ги? Световни шампиони с ц2 втс (wrc), ако ви говори нещо 😀😀😀 купих си такава и не съжалявам, единственото което направих са нови нагласен и валове. Няма amg-ta и подобните им. Другото предимство е че колата е 1 тон и е малка

    Коментиран от #52, #53

  • 52 Зевса

    4 3 Отговор

    До коментар #51 от "Вие Ренета":

    VTS няма нищо общо с ралитата! Това е друго! Колата е ковчег!
  • 53 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "Вие Ренета":

    И какво общо има рали автомобила на Льоб с твоята морга? Това да не ти е стоково Subaru WRX STI, което беше сходно с това на Колин Макрей? То вече и те не правят рали автомобили де, но това е друга тема. А ти си вЕрвай, че смешното ти Ситроенче ще бие някое AMG с 630 к.с. Такива тъпотии пишете понякога притежателите на френски коли, че чак е трагично.
  • 54 8,5

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    8,5 е много добро ускорение за всяка нормална кола.
    За сравнение Пасат от същата година, дизел, 2000 м3, турбо, 140 коня има ускорение около 12 секунди.
    А под на расови, но в кавички го разбирам за разни BMW 3-ки и други 20-30 годишни, предимно немски коли, на по 20 и повече години, на които повечето коне са се разбягали, но собствениците им отказват до го приемат, не забелязват облаците дим дето оставят и натискат на светофарите, за да спрат на червения светофар след 100 метра.

    Коментиран от #55

  • 55 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #54 от "8,5":

    8,5 секунди за теб може да е чудовищно ускорение за 10-годишна кола, но за мен е смешно. И защо сравняваш дизелов Пасат - той ли е расов автомобил? Я сравни бензиновия турбо такъв 2-литров - 7,8 секунди за комби и отвява ситроенчето. И това е Пасат - ами БМВ, Субару, Алфа и т.н.??? 8,5 било много добре ускорение за автомобил от 2009 г. с претенциите да наказва по светофарите - това направо беше вицът на деня!

    Коментиран от #56

  • 56 Чудовищно

    2 3 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    Забравяш изглежда, че колите са да се придвижваме с тях между други коли, пешеходци, велосипедисти.
    Не да се трепем с тях. Не е необходимо нищо в една кола да е чудовищно, в това число и ускорението и.
    Сравнението с Пасата-а е, защото дори неговото ускорение 0-100, за 12 секунди е напълно достатъчно, за нормално каране.
    Нито пътищата ни са адекватни за бързо каране, нито шофьорите. Кой от каращите мощни коли е изкарал специален курс, та ще кара като Шумахер между светофарите ? Карат като идиоти и разчитат, че другите ще се съобразят с простотията им.
    За състезание разбира се, че 8,5 не са нищо, но говорим за колите с които се придвижваме по разбитите ни пътища, по които не може да мине истинска спортна кола, на 1-вия легнал полицаи или дупка и идва репатрака да я вдигне.
    С кола дето вдига от 0 до 100 за 6 секунди трябва в града да спреш ускорението на 3-тата секунда, с кола дето от 0 до 100 е за 8,5 на трябва да спреш на 4-тата.
    Много важна секунда, та да я обожествяваме и да заклеймяваме "бавната" кола.

    Коментиран от #57, #59

  • 57 Жоро

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "Чудовищно":

    От една страна си прав, че има някакви калъфи, които карат нормалните хора да се съобразяват с тях. От друга страна приравняваш всички към твоят маршрут и възможности като шофьор. Карам по 100км на ден и повярвай ми 70км са ми извънградско, няма нито пешаходци, нито легнали полицаи, а дупките ги знам на изуст. Ти си изпреварвай камионите с въпросния пасат. Аз предпочитм да ги изпреваря без да ми мирише на тамян в колата. Едно запомни от мен - вървящите и спиращите коли са по-безопасни, а кой как ще ги кара - всеки си има глава на раменете. Колата и манталитета са различни неща!

    Коментиран от #58

  • 58 Съвпадение

    2 2 Отговор

    До коментар #57 от "Жоро":

    Дневния ми маршрут е като твоя, сигурно ще се окаже че всеки ден се разминаваме или изпреварваме. Съгласен съм, че колкото по-бързо се прави едно изпреварване на извънградско е по-добре. Но въпроса беше дали 8,5 е добро ускорение.
    Повече от добро е. Аз не карам Пасат, дадох го за сравнение защото е популярен модел, на популярна марка. Моята кола ускорява дори по-бавно, което не ми пречи да изпреварвам камиони.

    Коментиран от #60

  • 59 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Чудовищно":

    Идиота си е идиот, независимо каква кола кара. Но тук не ставаше въпрос за това, защото този Ситроен се води спортен и в статията се наблягаше, че можел да наказва с това ускорение много расови бегачки.
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Viper

    2 0 Отговор
    За пръв път да видя нормален диалог в авто сектора :)
  • 62 Съгласен съм

    0 0 Отговор
    1. Съгласен съм, че ако карам кола с бързо ускорение ще съм много доволен и изобщо не съм сигурен, че ще устоя на изкушението да карам нормално някоя мощна кола.
    2. Бегачка е малко или много относително, всеки "бяга" различно. Този Ситроен за непретенциозна кола има страхотно ускорение на хартия/ нито съм го карал, нито съм се возил в такъв/, можеш да надбягаш всяка друга кола КОЯТО НЕ СЕ ГОНИ С ТЕБ ...
    Най-страшно на пътя е когато се гонят две или повече мощни коли и правят двойно изпреварване и в същото време им се налага да изпреварват колона от бавно движещи се, на чист път, бутнали се на разделителната линия. Тези бавните нито искат да си вдигнат разхода, нито някой да ги изпревари.