"Москвич" 408 от 1966 г. в оригиналните цветове на рали отбора на СССР си търси нов собственик в украинския град Харков. Цената на напълно окомплектования и реставриран автомобил е $15 000 (€13 421).
"Състезателното" "москве" е оборудвано с четирицилиндров двигател с обем 1 360 куб. см и мощност 50 к.с., съчетан с 4-степенна скоростна кутия. Неоригинална е само аудиосистемата с USB-порт.
Червеният "осмак", разбира се, не е участвал в истински ралита, но за сметка на това е звезда в различни шоута за олдтаймери и събори на ретро автомобили. Реставрацията е изпълнена отлично, но цената на колата все пак изглежда неоправдано висока. За тези пари може да се купи чисто нова Skoda Fabia.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 усмивки от старите ленти
Коментиран от #31
18:32 16.05.2019
2 вев
18:38 16.05.2019
3 Ауууу
Коментиран от #6, #8
18:44 16.05.2019
4 СУ57
Коментиран от #5, #33, #34
18:59 16.05.2019
5 Алфа Ромео
До коментар #4 от "СУ57":
Колата е интересна и добре реставрирана, но да кажеш че е най-читавата която са произвели руснаците е несериозно. Най-читавия и то световен автомобил който са направили руснаците е един от първите SUV автомобили в света и това е Лада Нива колата продавана по цял свят.19:28 16.05.2019
6 В ХАСКУУ ПРАЯХА ШВЕПС
До коментар #3 от "Ауууу":
с ЕЙ ТАКЪВ ОСМАК И РЕМАРКЕ НАТВАРЕНО СЪС СТЪКЛЕНИ ЦУТИЛКИ ШВЕПС СЪМ ИЗВЛАЧИЛ СИГУР СТО ВАГОНА ШВЕПС. ЗДРАВА МНОООГО ИКОНОМИЧНА ВОЗИ КАТО ЛОДКАКоментиран от #7, #21
19:50 16.05.2019
7 гост
До коментар #6 от "В ХАСКУУ ПРАЯХА ШВЕПС":
Ама ти сериозно ли ,била икономична ??? Голям смях 50 коня и гори от 10 до 15 литра бензин. ХАХАХАХАХАХА,икономична !!!Коментиран от #13, #37
20:02 16.05.2019
8 БУК
До коментар #3 от "Ауууу":
Преди 50г.!И с този мотор хич не е масов!
Това си е бегачка за времето.
20:04 16.05.2019
9 ники60
20:05 16.05.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Радо
Коментиран от #15
20:07 16.05.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Икономична
До коментар #7 от "гост":
Всички западни по онова време са имали такъв разход. Не я сравнявай със сегашните тъпкани с електроника, а с наборите и, десетилетия преди да се говори за еврокатегориите за вредни емисии.Коментиран от #16
20:27 16.05.2019
14 Спомен
Коментиран от #17
20:35 16.05.2019
15 filo
До коментар #11 от "Радо":
Лозунг от зрелия социализъм, напълно несъстоятелен днес.20:51 16.05.2019
16 filo
До коментар #13 от "Икономична":
Глупости!Коментиран от #48
20:53 16.05.2019
17 filo
До коментар #14 от "Спомен":
Големи глупости.20:54 16.05.2019
18 Дидо
Коментиран от #19, #38
21:59 16.05.2019
19 filo
До коментар #18 от "Дидо":
И без това тогава нямаше избор и човек се примиряваше. Иначе си е голям боклук и затова в пъвия момент, в който хората можеха да си купят западен автомобил, макар и на старо, не се поколебаха.22:14 16.05.2019
20 kick
Коментиран от #22
22:34 16.05.2019
21 Ккк
До коментар #6 от "В ХАСКУУ ПРАЯХА ШВЕПС":
В хаскуууу може да си карал астикаКоментиран от #35
22:42 16.05.2019
22 Random
До коментар #20 от "kick":
Ми виж резултатите му, 412 който е същия с друг двигател финишира 12-ти от 26 финиширали и 70 отпаднали. От 4 поршета нито едно не е финиширало, от два фиата и двата са отпаднали, Фордовете бият, ама те са фабрично 106 коня, 412 е 70 и малко. От 5 Москвича, 3 финишират. От 19 форда, 7 финишират. Просто искат яко каране и добра поддръжка.Коментиран от #23, #26, #28
00:05 17.05.2019
23 Random
До коментар #22 от "Random":
Рали Лондон-Мексико 1970 година00:18 17.05.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 БКП
06:46 17.05.2019
26 Guest
До коментар #22 от "Random":
Ако бяха качествени автомобили още щяха да се продават, само че на свободния пазар няма кой да си купи такъв боклук така че след време никой няма да си спомня за боклуците които се произвеждаха през златния комунистически период върнал двеста години назад всички бивши комустически държави.Коментиран от #41
06:55 17.05.2019
27 ИНЖ. Е. А.
ЖИВ И ЧИТАВ.
ВРЪЩА СПОМЕНИТЕ.
07:05 17.05.2019
28 Помня
До коментар #22 от "Random":
Чистата 12-тица с оригинално високите бутала беше 83 коня , имали сме такава и знам. Като нова гореше 7-8 на 100 , и вършеше много прилично. Имаше 3 бушона , и се разваляха дребни неща. Като дойде демокрацията , и започнахме да си купуваме други коли , зимата сме ги дърпали с Москвича да запалят.07:15 17.05.2019
29 Сандокан
07:54 17.05.2019
30 Сандокан
Коментиран от #40
07:59 17.05.2019
31 куку руку ку
До коментар #1 от "усмивки от старите ленти":
Нали си наясно, че такава кола се взема заради историята й, заради участия в състезания, заради име на рали състезател. А тук си имаме световно неизвестен автомобил с марка Москвич, нашарен с боичка на рали отбор. Е, и? Това не го прави по-специален от стоков осмак от 66-та.08:17 17.05.2019
32 Москвича
Коментиран от #47, #52
08:36 17.05.2019
33 Чичо Гошо
До коментар #4 от "СУ57":
Имах 2140д. Супер си беше. Преди 30 год08:51 17.05.2019
34 Чичо Гошо
До коментар #4 от "СУ57":
Имах 2140д. Супер си беше. Преди 30 год08:51 17.05.2019
35 СЯ РАЗБИРАМ ЧИ СИЧКИТЕ
До коментар #21 от "Ккк":
ТУКА ОЩИ СТЕ С БИБЕРОНИ В УСТАТА......09:32 17.05.2019
36 бомбата
09:34 17.05.2019
37 Хайл
До коментар #7 от "гост":
Един мерцедес 115 с 2 литра мотор не падаше под 17-18 литра-нали са от едни години-що така?09:51 17.05.2019
38 Шашо
До коментар #18 от "Дидо":
Тези които карали москвичи след кончината им ги заравяли прави защото преди това лежали все под москвича10:09 17.05.2019
39 Гост
11:29 17.05.2019
40 Алфа Ромео
До коментар #30 от "Сандокан":
Като се возех на такава навремето страх ме хващаше, люшкаше се като лодка по вълни накланяше се доста при по бързо влизане в завоя. Не стига че беше тясна и висока ами и колелата и бяха по навътре в калниците тоест със още по тесни мостове от каросерията, като се возех в нашата Жигула се усещаше че стъпва много по стабилно на пътя.12:51 17.05.2019
41 filo
До коментар #26 от "Guest":
Ако сега никой не ти натрапва и те кара да си спомняш за тия кочини, хората отдавна да са забравили за тях.14:39 17.05.2019
42 filo
Коментиран от #43
14:46 17.05.2019
43 Иван
До коментар #42 от "filo":
На тебе само шекели ти дават да спамиш тук. Амбриаж.Коментиран от #49
14:57 17.05.2019
44 лаборант
15:41 17.05.2019
45 дрт прч
16:03 17.05.2019
46 гост
16:11 17.05.2019
47 незнайко
До коментар #32 от "Москвича":
Тази някаква зъбчатка е част от разпределителния механизъм вместо верига !!! Предава движението от коляновия вал през нея на разпределителния вал. Клапаните имат "пръти" за повдигачи и вала не е горе в главата.16:45 17.05.2019
48 Глупости
До коментар #16 от "filo":
Кое е глупост ?Че ускорява бавно - бавно ускорява, това не го казвам като плюс.
Че вози меко с ресорите и амортисьорите които има - така е.
Че е тиха също е вярно, ако е със здрав ауспух разбира се.
Това не я прави идеална, но всичко това е вярно за модела.
Ако не си се возил в такава, от снимката не можеш да го разбереш.
Коментиран от #50
19:32 17.05.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 filo
До коментар #48 от "Глупости":
Единственото вярно е, че ускорява бавно. Беше кола за живота през соца, защото хората не знаеха друго. Реално си е един руски отпадък, като всичко (освен оръжията) произведено в Русия.20:54 17.05.2019
51 Хитлер
22:29 17.05.2019
52 Комбайнер
До коментар #32 от "Москвича":
През зимата на 1985 година съм печелил бас за палене с манивела при минус 22 градуса. Москвич 408И - 1973 г. На втората врътка запали. И не само моя бе така. Центровката си я правих сам, ауспуха беше винаги бял. А товар от 500-600 кг беше ежедневие.. НО просто времената бяха други...11:35 20.05.2019