Last news in Fakti

16 Май, 2019 18:25 15 623 52

Продава се "рали" "Москвич"

  • москвич-
  • 408-
  • рали-
  • обява-
  • продажба

"Москвич" 408 от 1966 г. в оригиналните цветове на рали отбора на СССР си търси нов собственик в украинския град Харков. Цената на напълно окомплектования и реставриран автомобил е $15 000 (€13 421).

"Състезателното" "москве" е оборудвано с четирицилиндров двигател с обем 1 360 куб. см и мощност 50 к.с., съчетан с 4-степенна скоростна кутия. Неоригинална е само аудиосистемата с USB-порт.

Червеният "осмак", разбира се, не е участвал в истински ралита, но за сметка на това е звезда в различни шоута за олдтаймери и събори на ретро автомобили. Реставрацията е изпълнена отлично, но цената на колата все пак изглежда неоправдано висока. За тези пари може да се купи чисто нова Skoda Fabia.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 усмивки от старите ленти

    111 7 Отговор
    ...ми вземи си шкода фабия и никой няма да те отрази ха ха !

    Коментиран от #31

  • 2 вев

    17 88 Отговор
    Това е масова кола при това руска,така че цената и няма как да надхвърли 500/600 евро.
  • 3 Ауууу

    77 5 Отговор
    Масова казваш? Преди 30 години може и да е била, ама от тогава 98 процента от произведените отидоха за скрап! Колко такива виждаш всеки ден? За последната година само 1 съм видял реставриран до заводско състояние и се кара като ижедневна кола

    Коментиран от #6, #8

  • 4 СУ57

    38 16 Отговор
    Това между другото е най-читавата машина на руснацито от тези на земята, във въздуха и по море, които са произвели досега:)

    Коментиран от #5, #33, #34

  • 5 Алфа Ромео

    51 9 Отговор

    До коментар #4 от "СУ57":

    Колата е интересна и добре реставрирана, но да кажеш че е най-читавата която са произвели руснаците е несериозно. Най-читавия и то световен автомобил който са направили руснаците е един от първите SUV автомобили в света и това е Лада Нива колата продавана по цял свят.
  • 6 В ХАСКУУ ПРАЯХА ШВЕПС

    34 8 Отговор

    До коментар #3 от "Ауууу":

    с ЕЙ ТАКЪВ ОСМАК И РЕМАРКЕ НАТВАРЕНО СЪС СТЪКЛЕНИ ЦУТИЛКИ ШВЕПС СЪМ ИЗВЛАЧИЛ СИГУР СТО ВАГОНА ШВЕПС. ЗДРАВА МНОООГО ИКОНОМИЧНА ВОЗИ КАТО ЛОДКА

    Коментиран от #7, #21

  • 7 гост

    16 31 Отговор

    До коментар #6 от "В ХАСКУУ ПРАЯХА ШВЕПС":

    Ама ти сериозно ли ,била икономична ??? Голям смях 50 коня и гори от 10 до 15 литра бензин. ХАХАХАХАХАХА,икономична !!!

    Коментиран от #13, #37

  • 8 БУК

    19 9 Отговор

    До коментар #3 от "Ауууу":

    Преди 50г.!
    И с този мотор хич не е масов!
    Това си е бегачка за времето.
  • 9 ники60

    42 3 Отговор
    имал съм точно такъв москвич 408 -със скоростния лост горе и цяла предна седалка производство 69 г и я карах 5 години от 1984 до 1989 ,беше здрава машина за времето си при положение ,че двигателя не си знаеше километрите вървеше доста прилично-след този москвич имах -наследника му -москвич 1360 ,много по чуплив и ненадежден,но пък се научих да ремонтирам сам всичко хаха
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Радо

    72 3 Отговор
    Всеки Москвич навремето е "построил"/пренесъл материали за една къща/вила - така че само с това се е изплатил десетки пъти на собственика си, спрямо сегашните цени.

    Коментиран от #15

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Икономична

    41 4 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Всички западни по онова време са имали такъв разход. Не я сравнявай със сегашните тъпкани с електроника, а с наборите и, десетилетия преди да се говори за еврокатегориите за вредни емисии.

    Коментиран от #16

  • 14 Спомен

    41 4 Отговор
    На такава се учих да карам преди да взема книжка. Много бавно ускорение, много меко возене и много тиха. И тези които виждам 1-2 пъти в годината в движение, не можеш да им чуеш мотора.

    Коментиран от #17

  • 15 filo

    3 30 Отговор

    До коментар #11 от "Радо":

    Лозунг от зрелия социализъм, напълно несъстоятелен днес.
  • 16 filo

    2 22 Отговор

    До коментар #13 от "Икономична":

    Глупости!

    Коментиран от #48

  • 17 filo

    1 21 Отговор

    До коментар #14 от "Спомен":

    Големи глупости.
  • 18 Дидо

    29 4 Отговор
    Тоя Москвич сега е сензация или носталгия.Когато ги карахме навремето имахме един лаф - купи си Москвич за да станеш монтьор...

    Коментиран от #19, #38

  • 19 filo

    21 10 Отговор

    До коментар #18 от "Дидо":

    И без това тогава нямаше избор и човек се примиряваше. Иначе си е голям боклук и затова в пъвия момент, в който хората можеха да си купят западен автомобил, макар и на старо, не се поколебаха.
  • 20 kick

    14 17 Отговор
    Нова боя, лепенки ок, ама не разбирам, какво общо има това нещо с рали автомобил!? Особенно, ако паркираш до него Порше 911, Ланча Фулвия, Рено Алпин, Алфа Ромео Джулия, Фиат 850 Спорт, Форд Ескорт РС, Опел Аскона все рали легенди от 60-те!

    Коментиран от #22

  • 21 Ккк

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "В ХАСКУУ ПРАЯХА ШВЕПС":

    В хаскуууу може да си карал астика

    Коментиран от #35

  • 22 Random

    33 6 Отговор

    До коментар #20 от "kick":

    Ми виж резултатите му, 412 който е същия с друг двигател финишира 12-ти от 26 финиширали и 70 отпаднали. От 4 поршета нито едно не е финиширало, от два фиата и двата са отпаднали, Фордовете бият, ама те са фабрично 106 коня, 412 е 70 и малко. От 5 Москвича, 3 финишират. От 19 форда, 7 финишират. Просто искат яко каране и добра поддръжка.

    Коментиран от #23, #26, #28

  • 23 Random

    14 2 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Рали Лондон-Мексико 1970 година
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 БКП

    7 25 Отговор
    Произведено от некадърните комунисти, няма никаква стойност.
  • 26 Guest

    9 17 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Ако бяха качествени автомобили още щяха да се продават, само че на свободния пазар няма кой да си купи такъв боклук така че след време никой няма да си спомня за боклуците които се произвеждаха през златния комунистически период върнал двеста години назад всички бивши комустически държави.

    Коментиран от #41

  • 27 ИНЖ. Е. А.

    14 4 Отговор
    Имам го 50годишен.
    ЖИВ И ЧИТАВ.
    ВРЪЩА СПОМЕНИТЕ.
  • 28 Помня

    24 4 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Чистата 12-тица с оригинално високите бутала беше 83 коня , имали сме такава и знам. Като нова гореше 7-8 на 100 , и вършеше много прилично. Имаше 3 бушона , и се разваляха дребни неща. Като дойде демокрацията , и започнахме да си купуваме други коли , зимата сме ги дърпали с Москвича да запалят.
  • 29 Сандокан

    13 18 Отговор
    Баща ми имаше такъв, вдигаше отО до100 за ЗО мин. и то ако вятърът му духа отзад. Разходът си беше сериозен но пък за сметка на динамиката. 412 беше по-динамичен . Много от уменията на механик дължа на него! Дано никога повече да не карам такава гадост
  • 30 Сандокан

    10 14 Отговор
    Тази кола е пълен парадокс в автомобило строенето , по-висока от колкото широка с тесен заден мост . РАЛИ АВТОМОБИЛ 😁😁😁 АБСУРД!!!!

    Коментиран от #40

  • 31 куку руку ку

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "усмивки от старите ленти":

    Нали си наясно, че такава кола се взема заради историята й, заради участия в състезания, заради име на рали състезател. А тук си имаме световно неизвестен автомобил с марка Москвич, нашарен с боичка на рали отбор. Е, и? Това не го прави по-специален от стоков осмак от 66-та.
  • 32 Москвича

    24 3 Отговор
    Хайде и аз да напиша нещо интересно за този москал!Бях на 9г.когато баща ми си купи такъв.На практика са много здрави машини,но имаха бебешки болести и като се отстранят си 6.Имаха няква зъбчатка на коляновият вал ф110 или повече беше изработена от текстолит или гетенакс бързо се износване или се чупеше правеше се от друг матерял и си ставаше вечна.Другата болка беше цилиндъра на съединител,и самият лост за скорости.Отстранят ли се тези малки проблеми колата става бетон.Виенето на деференцияла си беше бонус на тези москали.Колата е със задно предаване с ресьори ламарината на купето е много дебела мисля 2мм. тежка и масивна кола желязо не е пестено.Двигателя по-спомен е на БМВ или няква тяхна разработка от 2 свет.война.и до ден днешен не съм чувал двигател да пали така мигновенно все имат едно забавяне,а този на мускала така палеше,че нямаше време да се чуе стартера как върти кибрит.Тази кола неможе да те остави на пътя или зимата.Акумолаторите в соца бяха много зле с асвал покрити клетки и задаваха багажа зимата доста често но москвича си палеше и без акумулатор хитро.Имаш манивела предният номер е с прожини подвижен като вратичка отваряш номера пъхаш манивелата даваш на контакт и с един оборот пали дори и с свален акумулатор и така можеш да си караш до следващото гасене.Спомням си че имаше и уред за показване на налягането на маслото.А бе готина кола интересна и вози много меко като лодка.Ако имах пари бих я купил за кафе през уикенда но да е в топ състоя

    Коментиран от #47, #52

  • 33 Чичо Гошо

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "СУ57":

    Имах 2140д. Супер си беше. Преди 30 год
  • 34 Чичо Гошо

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "СУ57":

    Имах 2140д. Супер си беше. Преди 30 год
  • 35 СЯ РАЗБИРАМ ЧИ СИЧКИТЕ

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от "Ккк":

    ТУКА ОЩИ СТЕ С БИБЕРОНИ В УСТАТА......
  • 36 бомбата

    3 13 Отговор
    хем грозен хем се превръщаш в майстор...постоянно дава дефекти...за нищо не става....може някой да му даде 500☠
  • 37 Хайл

    9 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Един мерцедес 115 с 2 литра мотор не падаше под 17-18 литра-нали са от едни години-що така?
  • 38 Шашо

    5 10 Отговор

    До коментар #18 от "Дидо":

    Тези които карали москвичи след кончината им ги заравяли прави защото преди това лежали все под москвича
  • 39 Гост

    3 10 Отговор
    Ненужен никому руски боклук.
  • 40 Алфа Ромео

    6 7 Отговор

    До коментар #30 от "Сандокан":

    Като се возех на такава навремето страх ме хващаше, люшкаше се като лодка по вълни накланяше се доста при по бързо влизане в завоя. Не стига че беше тясна и висока ами и колелата и бяха по навътре в калниците тоест със още по тесни мостове от каросерията, като се возех в нашата Жигула се усещаше че стъпва много по стабилно на пътя.
  • 41 filo

    3 6 Отговор

    До коментар #26 от "Guest":

    Ако сега никой не ти натрапва и те кара да си спомняш за тия кочини, хората отдавна да са забравили за тях.
  • 42 filo

    2 7 Отговор
    Това пари да ми дават не бих го взел, а тия дебили искат 13000 евро.

    Коментиран от #43

  • 43 Иван

    8 1 Отговор

    До коментар #42 от "filo":

    На тебе само шекели ти дават да спамиш тук. Амбриаж.

    Коментиран от #49

  • 44 лаборант

    4 2 Отговор
    Страхотен автомобил за времето си. Епоха.
  • 45 дрт прч

    2 4 Отговор
    МОСКВИЧ С ТЕГЛИЧ, ВЪРВИ КАТО КИРПИЧ. ЗАПЛАХА ЗА ШОФЬОРА И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ НА ПЪТЯ
  • 46 гост

    4 4 Отговор
    Поредната руска бракма към която никой не би проявил интерес.
  • 47 незнайко

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Москвича":

    Тази някаква зъбчатка е част от разпределителния механизъм вместо верига !!! Предава движението от коляновия вал през нея на разпределителния вал. Клапаните имат "пръти" за повдигачи и вала не е горе в главата.
  • 48 Глупости

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "filo":

    Кое е глупост ?
    Че ускорява бавно - бавно ускорява, това не го казвам като плюс.
    Че вози меко с ресорите и амортисьорите които има - така е.
    Че е тиха също е вярно, ако е със здрав ауспух разбира се.
    Това не я прави идеална, но всичко това е вярно за модела.
    Ако не си се возил в такава, от снимката не можеш да го разбереш.

    Коментиран от #50

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 filo

    1 2 Отговор

    До коментар #48 от "Глупости":

    Единственото вярно е, че ускорява бавно. Беше кола за живота през соца, защото хората не знаеха друго. Реално си е един руски отпадък, като всичко (освен оръжията) произведено в Русия.
  • 51 Хитлер

    2 0 Отговор
    Маоумници. Вие не чететили бре идиоти. Ретрогранд на рали. Само за показ на ретро коли, колата никога не е участвала в гонки. Кола за шоопрограми. А вие тук веднага, специалистите се осрахте. За 60 години си е била нормална кола. Горяла много, глупости спрямо английските, немските, камоли американските е сравнително икономична за времето си. Някой качвал ли се е на Опел от същата година, особено,, капитан,, с разход 18 на сто. Или Форд Мустанг или босс429, с разход 20 на сто. Тогава никой не е мислил за икономия и екология. Все едно днешните смарчета😁😁.
  • 52 Комбайнер

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Москвича":

    През зимата на 1985 година съм печелил бас за палене с манивела при минус 22 градуса. Москвич 408И - 1973 г. На втората врътка запали. И не само моя бе така. Центровката си я правих сам, ауспуха беше винаги бял. А товар от 500-600 кг беше ежедневие.. НО просто времената бяха други...