С автономен пробег от 600 км и динамични характеристики на хиперкола, Model S несъмнено е най-добрият електромобил на пазара в момента. Голямата Tesla обаче се произвежда от седем години и въпреки редовните модернизации скоро ще трябва да предаде щафетата на наследник.
Новото поколение на Model S вече е почти готово, твърди YouTube-каналът Like Tesla, като се позовава на свои източници от компанията на Илон Мъск. Информацията се покрива с други слухове, според които втората генерация на флагмана ще има три електромотора (един отпред и два отзад), нов акумулаторен блок с 2 170 цилиндрични клетки и значително по-ефективна охладителна система.
Новият Model S ще може да изминава около 400 мили (644 км) с едно зареждане и ще поддържа зарядни устройства Superchargers от трето поколение с мощност 250 кВт. Аналогична техника ще получи и Model X, с който ще се произвеждат на една поточна линия вместо на две, за да се освободи конвейер за Model Y.
Втората генерация на Model S ще дебютира през септември, но от Tesla били предпазливи с изнасянето на информация по въпроса, за да не предизвикат Ефекта на Осборн, при който клиенти се отказват от покупка на остарял продукт в изчакване на новия и така причиняват срив в продажбите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Конфуций
Коментиран от #3, #74
12:02 08.06.2019
2 Милен
Коментиран от #6
12:02 08.06.2019
3 Jonathan
До коментар #1 от "Конфуций":
Абе карай си Алекото и тва е.12:05 08.06.2019
4 Тесла
12:09 08.06.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Драйвър
До коментар #2 от "Милен":
Колега по редно е да пише според мен,тъй като вкусовите възприятия са инвидуални,на мен на пример не ми харесва,уникално грозна е ,прилича на концептуален автомобил на Рено и докато предния модел поради липса на радиаторни решетки ясно си личеше ,че е електромобил,при този нищо не го отличава от "тълпата"!12:10 08.06.2019
7 Емил
12:10 08.06.2019
8 илп
Коментиран от #37, #58
12:15 08.06.2019
9 До злобните Ганьовци
Коментиран от #10
12:22 08.06.2019
10 па ние за това живеем-
До коментар #9 от "До злобните Ганьовци":
да видим фалита на тесла!12:31 08.06.2019
11 Дятлов
Коментиран от #12
12:41 08.06.2019
12 гост
До коментар #11 от "Дятлов":
Иди това го кажи на Кьонигсег! Аз съм сигурен,че ти ги знаеш повече нещата! За това си караш старата каруца!Коментиран от #38
12:46 08.06.2019
13 235
12:50 08.06.2019
14 илп
Коментиран от #17, #20
12:54 08.06.2019
15 гост
12:59 08.06.2019
16 Driving pleasure
Коментиран от #18
13:19 08.06.2019
17 Driving pleasure
До коментар #14 от "илп":
Баце, не че нещо ама електричката е по-стара като технология от ДВГ... с други думи САМО И ЕДИНСТВЕНО благодарения на политическо малоумие и рев на еко-терористи се лансира по-старата технология, която даже и сега не може да преодолее негативите!Коментиран от #19, #25
13:30 08.06.2019
18 гост
До коментар #16 от "Driving pleasure":
Няма да се самоизяждат,защото Модел С ще бъде по-нов и ще има по-добри характеристики и екстри! В момента Модел 3 е по-добър от Модел С,за това има канибализъм! И БМВ има 3-серия,но има и 5 и 7!Коментиран от #22
13:39 08.06.2019
19 илп
До коментар #17 от "Driving pleasure":
Ами тогава очаквай скоро и парни автомобили.Коментиран от #21
13:56 08.06.2019
20 Антиелектрика
До коментар #14 от "илп":
Тъкмо ми беше домъчняло за този папагалски коментар и хоп - ето те. Ех, мъко, мъко, толкова ли е трудно да напишеш в Goggle думата "Електромобил", за да прочетеш, че първата електричка е от 1836 г. и до появата на ДВГ са били доста използвани, но са половин век по-стара технология? Иначе ако изглежда като рендъра, тази Тесла ще е най=красивата в цялата им гама.Коментиран от #70
14:44 08.06.2019
21 Driving pleasure
До коментар #19 от "илп":
Ако тумба малоумници с политически чадър реши, че парата е еко очаквай да бъде насилствено наложена точно както и електриката!Коментиран от #30
16:20 08.06.2019
22 Driving pleasure
До коментар #18 от "гост":
Модел С е прекалено скъп, преди се купуваше, просто защото нямаше друга алтернатива, сега има и външни и вътрешни алтернативи и като мине първоначалния бум на сектантите ще следва солиден срив.Коментиран от #23, #34
16:25 08.06.2019
23 гост
До коментар #22 от "Driving pleasure":
Ако дизайна на Модел С е този,не мисля че Модел 3 ще е конкурентна.Модел С е по-голяма,така че не е конкурентна.Това е като да кажеш,защо човек,ще си купи 5 серия или 7-ма,като може да си купи 3-та.Те не са в един клас! В момента Модел С е по-скъп,дизайна е вече остарял,зарежда по-бавно,харчи повече! Така,че не е изненада,че не се продава толкова.Хората,ще чакат за новия модел.Коментиран от #24
16:36 08.06.2019
24 Driving pleasure
До коментар #23 от "гост":
Пак ще т го кажа - прекалено скъп, и то без да е истински премиум!Коментиран от #26
17:02 08.06.2019
25 Ами
До коментар #17 от "Driving pleasure":
Точно и е на същото развитие. Например пералнята с която не мога да разбера. Е с инветоренторен ел мотор. Климатика е хиперинвенторен компресор. А тексата е кафезен ел мотор. Ретро текса сигурно я карат хора с мустаци шапки и джобни часовници и револвери. А с човек слязъл от кон с два револвера не се спори.17:04 08.06.2019
26 гост
До коментар #24 от "Driving pleasure":
Добре! Това е още една причина да се купува,хората искат да карат скъпа кола,а не кола кято всички други могат да имат!17:12 08.06.2019
27 гост
17:14 08.06.2019
28 Каракуд
Коментиран от #29
17:57 08.06.2019
29 Няма, но мога да се хвана на бас!
До коментар #28 от "Каракуд":
За модел S и model x няма чакащи, както и няма много желаещи. "Много" и 'малко" обаче, са относителни понятия. Мога да се обзаложа с тебе, че през 2020 година, Тесла продаде повече бройки от модел S, отколкото volkswagen ще продаде от евтиният си модел, който струва четири пъти по-малко от Тесла модел S. Имаш ли разумно обяснение защо е така ще е така?Коментиран от #31, #49
18:07 08.06.2019
30 Ами те вече са решили за парата
До коментар #21 от "Driving pleasure":
Не виждаш ли политическия натиск да се строи тази отживелица произвеждаща ток чрез пара в Белене? Не виждаш ли политическия натиск да си запазим парните централи в маришкия басейн, въпреки че ТЕЦ Марица Изток губи по половин милиард на година? Не се ли замисляш, че дори телефона и лаптопа си зареждаш с помощта на парата? Следователно дори електромобилите се движат с помощта на парата.18:14 08.06.2019
31 Каракуд
До коментар #29 от "Няма, но мога да се хвана на бас!":
Имам обяснение разбира се. Два фактора, първо, Тесла не е просто продукт а култ с фанатични привърженици, така че не винаги има рационално обяснение на действията им, и второ, продава коли под себестойността (т.е. на загуба). Подчертавам че стойността да излезе от фабриката (или от юалатката, хи хи) е само един от няколко компонента.Коментиран от #32, #33, #35
18:29 08.06.2019
32 гост
До коментар #31 от "Каракуд":
Тесла,НЕ ПРОДАВА НА ЗАГУБА! Това мисля вече го писахме! Тесла печели от всяка продадена,кола! Те ако губиха от колите,нямаче да се натискат да продават! Те инвестират парите в нови мощности! Правят нови фабрики,нови станции! Сега променят зарядните с нови за да зареждат с 250 kW. И пак пиша,Тесла печели от всяка продадена кола,за разлика от другите производители,които губят!Коментиран от #46
18:35 08.06.2019
33 гост
До коментар #31 от "Каракуд":
Също и феновете не са фанатични! Ако човек не получи това за което е платил се отива на съд! Тесла е била съдена много пъти преди! Ако хората бяха фанатици,нямаше да съдят,нали!18:39 08.06.2019
34 Ъъъъ, Ко речи, имало алтернатива?
До коментар #22 от "Driving pleasure":
И коя е тази алтернатива която изминава 644 километра с едно зареждане! И това е със 100 киловатчасовата батерия. Ако решат да запазят теглото вместо да го намаляват с 200кг, могат да съберат батерии за още 30% пробег, което вече отива близо до 1000 километра. Да ми кажеш алтернатива дори от бъдещето модели до 2025 година, която да може да изминава поне 600 км с едно зареждане?19:08 08.06.2019
35 Това ли успя да измислиш?
До коментар #31 от "Каракуд":
Хайде да оставим емоциите и предубежденията настрана и да се придържаме към фактите? Тесла е публична компания и лесно може да се провери, че има 20% брутна печалба на всеки продаден автомобил. От друга страна, volkswagen, категорично заявиха, че ще продават всички свои електромобили с 3000 евро загуба до 2022 година. Следователно себестойността им излиза близо или по-висока от тази на модел 3, но автомобилът има два-три пъти по-лоши технически характеристики. Наистина трябва да си заблуден фен на volkswagen, за да си купиш такова недоразумение, вместо Тесла модел 3 за почти същите пари. А аз исках да се хвана с тебе на бас за Тесла модел S, която струва три-четири пъти повече от volkswagen-чето, което автоматично обезсмисля всички твои аргументи. Ако от утре, започнат да продават фераритата с 10% загуба, смяташ ли че ще започнат да се продават повече от голфовете, или който и да е volkswagen?Коментиран от #47
19:17 08.06.2019
36 гост
Коментиран от #42
20:01 08.06.2019
37 Kirumo
До коментар #8 от "илп":
Какви са тези космически разлики? Защото в момента има поне 4 спортни седана, които са по-добри в абсолютно всяко отношение от Model S и са по-евтини.Коментиран от #39
20:50 08.06.2019
38 Kirumo
До коментар #12 от "гост":
Защо да го казва на Кьонигсег? Те не правят елетромобили. Най-бързата кола в момента е Koenigsegg Agera RS която е с бензинов 5-литров Twin Turbo V8 двигател.Коментиран от #40
20:53 08.06.2019
39 гост
До коментар #37 от "Kirumo":
Кои са тези? Имат ли мрежа от зарядни в Европа,имат ли сервизна мрежа,по колко км.изминават и колко бързо зареждат?Коментиран от #43
20:54 08.06.2019
40 гост
До коментар #38 от "Kirumo":
Кьонигсег,ЧОВЕКЪТ,собственика на марката за хиперавтомобили,кара като личен автомобил Тесла Модел С! Може би той да не разбита от коли? Защо ли си е купил Модел С и чака Модел 3?Коментиран от #41
20:56 08.06.2019
41 гост
До коментар #40 от "гост":
*разбира20:57 08.06.2019
42 Kirumo
До коментар #36 от "гост":
Не схващам накъде биеш. То има и видеа на бусове на нюрбургринг. Все пак реших да видя едното видео и първото нещо което забелязах беше в описанието, което гласеше : "Това е второто ни излизане/Батерията беше твърде изтощена за да направим добро време за обиколка, поради това решихме да се позабавляваме." Защо батерията им е изтощена само от две излизания на пистата? Нали космическите батерии на Тесла държат по 50 милиона километра според фанатиците и се зареждаха за 20 секунди. Второто нещо което забелязах е колко скучна за каране изглежда тази кола спрямо малките спортни седани на Алфа Ромео, Ауди, БМВ и Мерцедес.Коментиран от #44
21:06 08.06.2019
43 Kirumo
До коментар #39 от "гост":
Тези са BMW, Mercedes, Dodge, Cadillac, Porsche, Jaguar. Имат сервизни мрежи в целия свят. Имат мрежа от зарядни навсякъде, наричат се бензиностанции, зареждат се за 3 минути, а някои от тях минават повече от 1000 километра с едно зареждане.Коментиран от #45
21:11 08.06.2019
44 гост
До коментар #42 от "Kirumo":
Скучна е когато гледаш на видео! Когато караш,не е! Е няма ръчки,да ръчкаш като другите коли,но си върви добре! На другото видео,ако видя вървеше с Поршето,но бяха къси! Там пишат,че колата е доста добра за писта и прави удоволствие! А той и един ДВГ,като го издухаш,не ти вади пълна мощност!21:14 08.06.2019
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Каракуд
До коментар #32 от "гост":
Опитах се да намекна че има и куп други разходи освен една кола да бъде сглобена и да излезе от палатката или фабриката, има разходи около магазини, сервизи и гаранционни ремонти, и куп други които се разхвърлят на всички произведени бройки и които свети Илон съзнателно крие. Зомбираните фантазират че щом им излиза примерно $38 хиляди (примерно, Илон крие истинските цифри) да съберат и изкарат модел 3 от палатката и го продават за $50 хиляди значи имат 12 хиляди чиста печалба от автомобил, което е пълна глупостКоментиран от #48
21:22 08.06.2019
47 Каракуд
До коментар #35 от "Това ли успя да измислиш?":
Зомби логика от най добро качество. Тесла печели от всеки автомобил по $20 хиляди, но всяко тримесечие е на загуба с изключение на две, това само друсаното африканче може да го пробута на зомбираните а те с пяна на устата да го разпространяват като истина слушайки пръдните му през стереото на Теслата, priceless!!!Коментиран от #56
21:30 08.06.2019
48 гост
До коментар #46 от "Каракуд":
Немски инженери бяха разглобили Модел 3,като изчислиха,че себестойноста на Модел 3 е 28 хил.долара. Друго което исках да напиша,че Тесла все още не печели много от сервизите,защото все още не се правят много ремонти на колите които се плащат.Все още повечето коли са в гаранция и Тесла не получава пари от ремонти,а само от годишните сервизи.Когато колите са без гаранция и започнат да се ремонтират,сервизите също могат да печелщт доста! Мислиш ли,че виските зарядни,фабрики които са купили,построили и т.н. струват само 6 млрд.долара.Те са 6 млрд.на минус,от къде са другите пари? Не са ли от колите?Коментиран от #50, #51
21:30 08.06.2019
49 Каракуд
До коментар #29 от "Няма, но мога да се хвана на бас!":
Ха ха ха, този въпрос кърти мивки, имам ли разумно обяснение защо според някой си на някакъв интернет форум щяло да се случи нещо в бъдещето. Ами как защо, защото ти си толкова умен и проницателен че за твб няма тайни за бъдещето. Много разумно обяснение, можеш да ми цъкнеш един + :))))))))Коментиран от #54
21:53 08.06.2019
50 Каракуд
До коментар #48 от "гост":
Другите пари са от шараните зомбираниКоментиран от #52
21:55 08.06.2019
51 Начетох се на глупости
До коментар #48 от "гост":
Изчислиха че би трябвало да струва 28 хиляди, АКО СЕ ПРОИЗВЕЖДА ОТ ФИРМА ЕКСПЕРТ В ОБЛАСТТА НА ПОТОЧНИТЕ ЛИНИИ И СГЛОБЯВАНЕТО НА АВТОМОБИЛИ КАТО НАПРИМЕР ТОЙОТА. Тесла все още не са такъв експерт, така че Илон крие колко точно им струва, за да може шараните да си разправят дивотии започващи с “би трябвало”Коментиран от #53, #55
22:01 08.06.2019
52 гост
До коментар #50 от "Каракуд":
Каквато и кола да купиш си зомбиран шаран! Защо мислиш Фолксваген са толкова богата фирма,от къде са им парите? Нали от зомбираните шарани? Ако Тесла дърпаше толкова колкото Фолксваген от зомбираните си шарани,нямаше да са на минус!22:01 08.06.2019
53 гост
До коментар #51 от "Начетох се на глупости":
И собствениците на Тойота са зомбирани шарани! На Тойота от къде са им парите,нали от зомбираните шарани! Връщаш една Тойота,взимаш друга,ама не ти я дават без пари и хората като зомбита им дават пари!22:06 08.06.2019
54 Отклоняваш въпроса
До коментар #49 от "Каракуд":
Този път ще бъде конкретен: защо според тебе Тесла ще продаде повече модел S през 2020 година, отколкото volkswagen своят евтин електромобил за 30 000 евро, въпреки че Тесла модел S ще струва поне три пъти повече? Не би ли трябвало по-евтиният електромобил да се продава много повече, особено ако е от 100-годишна марка с традиции, сервизна мрежа и представителства в цял свят, имаш възможността да произвежда милиони бройки, които да продава на загуба, без компанията да е на загуба, заради огромните печалби от конвенционалните автомобили?22:13 08.06.2019
55 гост
До коментар #51 от "Начетох се на глупости":
Какво правят ДВГ марките за зомбираните шарани?Направят им колата да издържи 5 години докато са в гаранция и като свърши почват да смучат пари от ремонтите и като ти омръзне от ремонти,пак отиваш да купиш нова при тях! Ама те са хитри,разбраха че има много шарани и почнаха да слагат повече работи да се развалят след 5-тата година,да могат да смучат повече! И шараните се радват,че имат кола с всички екстри и сервизите се радват,че ще правят на шараните колите! Така е,зомбирана работа!22:16 08.06.2019
56 Ти май наистина си повярва на глупостите
До коментар #47 от "Каракуд":
При положение, че осъдиха Илон Мъск да плати 40 милиона и го свалиха от поста, само защото казал нещо в Туитър, мислиш ли, че ще му позволят да лъже в отчетите за печалбите? Както виждаш, с една и съща бутна печалба от автомобил, едно тримесечие е на печалба а в друго е на загуба в зависимост от останалите разходи на компанията, която освен за производство на електромобили, има разходи за производство на батерии, изграждане и поддръжка на зарядна инфраструктура, строеж на нови мощности за производство на батерии, за производството на модел У, строителство на гигафабрика в Китай, обновяване на вече изградените зарядни станции за удвояване на мощността им, разработка на нови батерии, купуване на десетки нови компании за да разрешат конкретни проблеми и т.н. tesla разчита на вертикална интеграция за разлика от останалите производители, които разчитат на хоризонтална и единственият им разходи са за разширяване на производствения капацитет, който реално няма нужда от разширяване защото пазара се свива.Коментиран от #60
22:26 08.06.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Дизайна
До коментар #8 от "илп":
Тесла винаги е приличала на мазда23:47 08.06.2019
59 drum
06:14 09.06.2019
60 Каракуд
До коментар #56 от "Ти май наистина си повярва на глупостите":
Нека не смесваме финансовите отчети с прогнозите (т.е, лъжи) на друсаното африканче. Има си правила за изготвянето на финансовите отчети, които не включват изискване да се изчисли печалбата от всеки автомобил. Ако друсаното реши да включи такава информация ПО НЕГОВО ЖЕЛАНИЕ, цифрите трябва да я докажат, но ако тя не е включна, почват спекулациите на разни форумни, Ютюбни, немски, афганистански и всевъзможни други “експерти” които не е нужно да бъдат доказани защото са МНЕНИЯ. Дори и да приемем че собствениците на Тойота за зомбирани, те явно са друг тип зомбирани, защото на Тубата няма стотици собственици които с пяна на уста да се опитват да докажат на света че Тойота няма да фалира, че Тойота печели от всеки автомобил, че акциите на Тойота ще спрат да падат, че като пристигне кораба с Тойоти продажбите ще се вдигнат, че гигафабриката и палатката на Тойота са страхотни идеи, или обобщено, ЧЕ ИЛОН ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ И ВИНАГИ Е ПРАВ. Що се отнася до прогнозите за бъдещето, Илон има възможността да лъже като циганин КАКВИ СА МУ ПЛАНОВЕТЕ и няма как да го накажат ако прогнозира че от догодина Тесла започва да бълва тежки камиони, въпреки че всички до един знаем че това няма да стане (тоест е лъжа). Също така безумните му прогнози че до две години ще продава много над милион годишно са откровени лъжи, но зомбираните охотно ги повтарят защото са сигурни че ИЛОН ЗНАЕ и не подлагат лъжите на независим критичен анализ. По мое мнение Тесла има добра технология но въпКоментиран от #62, #63
06:56 09.06.2019
61 Факт!
09:15 09.06.2019
62 гост
До коментар #60 от "Каракуд":
Сериозно ли мислиш,че не са зомбирани? Влез под всяка статия за коли и чети коментарите! Статията за Пасата отдолу! Колата е почти без разлика от старата,но феновете казват това е най-красивата,хубава,надеждна и т.н. кола!Феновете на БМВ си оставят заплатите по ремонти,ама защото карат най-добрата кола на света,така е редно! Айде,да не оописвам,разбира се всеки си има предпочитания! Но видеата в Ютуб и т.н.,се обърна естествено в бизнес,много хора разбраха,че видеата се гледат,дават информация която хората търсят за нов продукт! Има много хора на които е интересно,но не разбират и гледат,получават информация! Според мен,е важното какво получаваш за това което си платил! За това Тесла продава,защото предлага бърза ел.кола,с развита зарядна мрежа,която може да ти замести бензинов автомобил!Коментиран от #64
09:36 09.06.2019
63 Наистина си зомби, доказа го
До коментар #60 от "Каракуд":
Ти си единственото зомби, вярващо в свръхестествените способности на феновете на elon musk. Няма фен на Мъск който да твърди, че Тесла няма да фалира. Самият Мъск не може да гарантира това за следващите 10 месеца, ама ти се опитваш да ни убедиш, че всичко зависело от ФЕНОВЕТЕ на Тесла. Това си е твое МНЕНИЕ! ФАКТИТЕ са, че последния път в който Мъск отиде в съда, беше защото си позволи да направи прогноза за 500 хиляди произведени автомобила тази година и го отнесе жестоко със забрана да прави прогнози. Като гледам МНЕНИЕТО ти няма нищо общо и с ТОЗИ ФАКТ. Друг факт е, че брутната печалба от всеки автомобил ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пише в отчета, особено ако фирмата се занимава с разнородни дейности като Тесла, а не само със сглобяване на автомобили с части произведени от други производители. Сега на свой ред да те питам, знаеш ли, че сервизите/представителства на стогодишните всъщност не са тяхна собственост както при Тесла, а са на франчайз и лъвския пай от разликата между себестойността и крайната цена плащана от клиентите го прибира посредника? Палатката вече я няма, защото сградата предназначена за поточните линии отдавна е построена. Превозването на поточните линии със самолети, вместо пътуване 6 месеца с кораби наистина беше добра идея.09:48 09.06.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Не пишеш толкова ясно колкото си мислиш
До коментар #64 от "Каракуд":
"До коментар #29 от "Няма, но мога да се хвана на бас!":Имам обяснение разбира се. Два фактора, първо, Тесла не е просто продукт а култ с фанатични привърженици, така че не винаги има рационално обяснение на действията им, и второ, ПРОДАВА КОЛИ ПОД СЕБЕСТОЙНОСТТА (т.е. на ЗАГУБА). Подчертавам че стойността да излезе от фабриката (или от юалатката, хи хи) е само един от няколко компонента." Ако продължаваш да пишеш противоположни мнения, като твърдиш че се изразяваш ясно, този спор никога няма да приключи. Конкретен въпрос. Ако Тесла продава автомобилите на загуба, откъде дойде печалбата при близо 100 000 продажби за тримесечие, а когато паднаха продажбите с 30%, бяха на загуба? Не трябваше ли да е обратното - колкото повече продават толкова повече да са им загубите, които да намалеят при намаляване на продажбите? Докажи зомби ли си или мислиш логично, като отговориш на този въпрос.
Коментиран от #67
11:15 09.06.2019
66 Каракуд
Коментиран от #69
11:17 09.06.2019
67 Каракуд
До коментар #65 от "Не пишеш толкова ясно колкото си мислиш":
Печалбата дойде от creative accounting, тъй като стандартите го позволяват. Как го позволяват? Ами лесно, те са създадени за модела производител-местен представител тип франчайз а не за продажби по телефона и доставка от палаткаКоментиран от #68
11:20 09.06.2019
68 Пак си противоречиш
До коментар #67 от "Каракуд":
Отново намесваш външни фактори, които нямат нищо общо с брутната печалба от автомобил. Обявяването на конкретна брутна печалба на автомобил пък е точно обратното на креативните счетоводни практики. Освен това, продължаваш да сравняваш фирми които се занимават изключително с производството на автомобили с Тесла, която освен тази дейност, има още десетки дейности които не са пряко свързани със сглобяването на автомобили от чужди части. Първите за които се сещам, 1. Изследователска дейност за нови батерии. 2. Производство на батериини клетки. 3. Производство на компонентите и сглобяване на готови батерийни пакети за електромобили. 4. Производство на електродвигатели, инвертори и трансмисия за електромобили. 5. Производство на зарядни станции. 6. Монтаж и поддръжка на зарядни станции. 7. Производство и продажба на електричество. 8. Производство продажба и монтаж на фотоволтаични панели. 9. Производство продажба и монтаж на домашни и промишлени батерии за съхранение на енергия. 10. Само за последните няколко месеца, Тесла закупи няколко транспортни фирми, за да си доставя сама произведените автомобили, защото и оттам се опитваха да ги удрят под кръста, забавяйки доставките. А ти се опитваш да ги вкарваш в рамките на някакви автопроизводители, които не са променяли начина си на работа от 100 години? Това, че са го правили 100години, не означава че е най-правилното!Коментиран от #76
12:33 09.06.2019
69 Тесла е различна, но кое е по-доброто?
До коментар #66 от "Каракуд":
По твоите думи Тесла е тръгнала по много неправилен и лош път? Защо тогава, голяма част от 100-годишните започнаха да копират практиките на Тесла, като започнем с предварителните заявки с депозити, минем през спартанският интериор и таблетите и стигнем до мобилните сервизи и продажби по Интернет? Като гледам volkswagen пък залита по изграждане на зарядна инфраструктура. Toyota довчера обявяваше електромобилите за безсмислени и се кълнеше във водорода и хибридите, днес заявява че ще прави чисти електромобили. Отговори ми честно, Илон Мъск променя ли автомобилната промишленост като цяло или не? Даже не говоря само за електромобили.12:45 09.06.2019
70 ИЛП
До коментар #20 от "Антиелектрика":
А на мен изобщо не ми беше домъчняло за твоята бетонна глава. мислиш си че само ти знаеш за клипчето на Джей Лено но освен че кара последния запазен Ел автомобил от онази ера има и няколко парни автомобила ,за тях иде реч мойто момче . Парния автомобил е достигнат от ДВГ чак през 60 те години а по някой показатели чак през 80 те . ДВГ е една изкуствено наложена технологогия която трябваше да си замине още при скандала с оловното гориво. Чиста петролна фалшификация ,да се ползват всички деривати на петрола ,затова е наложен ДВГКоментиран от #72, #77
14:28 09.06.2019
71 ИЛП
повече няколко компании с един доста мръсен бизнес да командват целия свят.
Коментиран от #73
14:31 09.06.2019
72 Kirumo
До коментар #70 от "ИЛП":
Говориш за неща от които си нямаш и понятие. По кои характеристики, казваш, парният двигател задминавал вътрешното горене? Кажи ми кой парен автомобил е по-добър от Jaguar XK 120 от 1949г. който достига максимална скорост от 200.5км/ч. , благодарение на 3.4-литровия си, редови шестак със 160 конски сили. В края на 60-те вече има Lamborghini Miura P400S с максимална скорост от 288.6км/ч. и 3.9-литров V12. През 80-те 320км/ч. вече са реалност. RUF CTR от 87-ма достига максимална скорост - 342км/ч. благодарение на 3.4-литровия 6-цилиндров twin turbo боксер с 463 коня.Коментиран от #99
15:49 09.06.2019
73 Kirumo
До коментар #71 от "ИЛП":
Около 80% от електричеството по света от къде идва според теб тогава? Аз ще ти отговоря : Идва от фосилни горива, същата тази мафия за която говориш.15:52 09.06.2019
74 Холи дип
До коментар #1 от "Конфуций":
Много са чували от Тесла Моторс, че имало Рено някъде си...16:17 09.06.2019
75 факт
17:34 09.06.2019
76 Каракуд
До коментар #68 от "Пак си противоречиш":
Отговарям на #68 и#69. Другите дейности на Тесла не ме интересуват, не знам почти нищо за тях и не мога да ги коментирам. Дали Илон променя автомбилната индустрия или не, бъдещето ще покаже, но със сигурност той не е първия който се заканва да го направи. Справка, де Лореан и Сатурн, има и други. Защо сто годишните копират някои от практиките на Илон? Добър въпрос, вероятно защото не са предполагали че може да има такива шарани и се възползват от пробива на Илон с култа (тоест копират). И последно, аз изказвам лично независимо мнение което не значи нищо, но отбелязвам че нито имам Тесла нито акции в Тесла или който и да е друг производител. Имам две немски и една японска, така че не съм фанатик и в тази насока. Това че не съм съгласен с Илон не значи че го мразя или искам да фалира, който може да печели, ако пазара и клиентите в дългосрочен план покажат че Илон има най добрия продукт, моите уважения.20:28 09.06.2019
77 Антиелектрика
До коментар #70 от "ИЛП":
Мойто момче ли, мерси че ме подмлади. Обаче няма как да не ти върна жеста и да ти кажа, че май ти си недорасляче с бетонна глава, щом си мислиш че ДВГ може да работи само с петрол.21:47 09.06.2019
78 Шишо
21:59 09.06.2019
79 Любимото ми
00:21 10.06.2019
80 Цар Вул
всичко друго,а за пироните използвам кози крак/да ги вадя,де!!!А колица
си имам 307 с всички екстри и АГУ!Нито е по лоша,нито е по не екологична!!Изгъзици за тъпунгери с артък пари!!КАЗАХ!!!!!!
07:00 10.06.2019
81 ФауВе
09:57 10.06.2019
82 Зомби с квадратно чело
В Германия същата работа спад до 664!!!!
А забравих за експертите които коментират визията това е някакъв рендър който дори не е дошъл от Тесла, така че няма смисъл да се хабите.
Все пак една добра новина като цяло, една похвала от мен:)
Коментиран от #83
11:21 10.06.2019
83 Зомби с квадратно чело
До коментар #82 от "Зомби с квадратно чело":
Забравих за Холандия Тесла 3 за Април 464 и за Май 420!!!Да дори и тези резултати не са лоши, но помните ли какво беше при пускането на Теслата в САЩ???? Хайде сега ги сравнете и ще видите очевидните разлики.
Коментиран от #84, #93
11:28 10.06.2019
84 гост
До коментар #83 от "Зомби с квадратно чело":
Продажбите на коли с ДВГ,ще продължават да падат,а на електричките да се увеличават в свтовен мащаб! Това е!Коментиран от #85
11:35 10.06.2019
85 Зомби с квадратно чело
До коментар #84 от "гост":
Обаче ти пак постъпваш йезуитски!!!!!!Аз говоря за Тесла не за електричките!!!!!!!!!!
И още ще ти кажа за модел С продажбите са трагични 49 за Норвегия, 11 за Холандия!!!! И това е на база че вече идва Е-трон и И-Пасе а Хюндай настъпва здраво плюс теслата е вече същата 6 години. Ако Тесла не съумее да извади нова визия скоро а не само като слух нещата ще са трагични.
Коментиран от #86
11:44 10.06.2019
86 гост
До коментар #85 от "Зомби с квадратно чело":
Модел С Няма да се купува сега,защото Модел 3 е по-добър като характеристики! Не го ли разбрахте това? Модел 3 е с нов тип батерии,с нови двигатели,зарежда по-бързо,харчи по-малко! И на всичкото отгоре е по-евтина! Как да се купува Модел С? Хората чакат новия модел,нормално е! Мисля,че и от Тесла не са изненадани! И на всички коли,по-ебтиния модел продава по-голяма бройка от по-скъпия модел! Колко БМВ 3-ка е продадена и колко 7-ма серия?Да не би 7-ма серия да продава повече от 3-та?Коментиран от #87, #96
11:53 10.06.2019
87 Зомби с квадратно чело
До коментар #86 от "гост":
А ти не разбра ли, че визията продава на първо място. Аз няма да си купя сега кола и да е същата като някоя дето е на 6 години!!!!Ако искаш ме наречи позьор, но това е положението.
Коментиран от #88, #89
11:57 10.06.2019
88 гост
До коментар #87 от "Зомби с квадратно чело":
Това също написах и аз по-нагоре,че колата вече е остаряла,дизайна вече не е така привлекателен! Така е,трябва да подменят! И технологично и дизайна вече са остарели,за това не се купуват! Но,това за инвестициите,естесвено трябва да продължават да се разрастват,ако искат да не фалират! На много места все още нямат представителства и сервизи,в Източна Европа,няма никъде,зарядни също! Ако не продължават да инвестират,се ограничават в тези пазари където имат отворени!12:06 10.06.2019
89 гост
До коментар #87 от "Зомби с квадратно чело":
Някой написа нагоре,че имат голяма фабрика,а нямат мощности! Колко фабрики имат Фолксваген и под фабрики? Тесла имат 3 линии за производство на коли,трябва да прехвърлят да произвеждат Модел С на линията на Модел X, за да освободят място за Модел Y! Е,100 годишните тук естествено са напред! Нямат достатъчно капацитет,да пускат всеки ден различни коли,така както е при 100 годишните! И Модел Y е хубава и Пикапа и Роудстъра,всички ще имат копувачи,но не могат да се пуснат веднага,нямат капацитет!Коментиран от #90
12:17 10.06.2019
90 Зомби с квадратно чело
До коментар #89 от "гост":
Проблемът на Тесла е мегаломанство. Сега можеше финансово да се намира в много по-добра позиция отколкото да си брой стотинките. Щото само да обнови модел С ще са му нужни милиард примерно. Защо му е този роадстер да си го пъха в егото ли??? Вместо да заложи на камиона където перспективата е безкрайна. Ама нали трябва да се мери 0-100 с БМВ и да показва че е полубог, заряза екологията за която хората са готови дори на саможертви.Коментиран от #91, #92
12:37 10.06.2019
91 гост
До коментар #90 от "Зомби с квадратно чело":
Може и да си прав,незнам! Стратегия,така са избрали!12:54 10.06.2019
92 гост
До коментар #90 от "Зомби с квадратно чело":
Незнам,дали също знаеш,че Модел 3 вече се предлага и с теглич! На колите които се продаодха не може да се монтира! Има много хора които си отказаха заявките и си поръчаха на ново,колас теглич! Това също играе роля на регистрациите! Знаеш,че на Запад,седаните много не се търсят,а липсата на теглич ограничава още повече!14:11 10.06.2019
93 Безсмислени цифри
До коментар #83 от "Зомби с квадратно чело":
Почти няма значение в отделна държава колко са продажбите. Тесла има производствен капацитет от 1000 автомобила дневно в идеалния случай, което прави 90000 за тримесечие. Миналото тримесечие продадоха 63000 и точно в това беше проблема, а не къде са ги продали. Каква беше ползата, че в Европа направиха рекордни продажби? Тесла ще печели единствено, ако всяко тримесечие продава по 90 хиляди бройки и не инвестира прекалено агресивно. И едното и другото са трудно изпълними към момента. Светлината в тунела се вижда чак, когато заработи фабриката в Китай. Тогава вече ще има достатъчно производство, за да осъществят печалби.14:24 10.06.2019
94 Отново стачка срещу Тесла от собственици
Коментиран от #95
14:47 10.06.2019
95 гост
До коментар #94 от "Отново стачка срещу Тесла от собственици":
Да,това и аз го прочетох! Някой ми беше писал,че те сега са на загуба,а как ще свалят още! Та мислих да кача статията тук също! Но мисля,че това е нормално,а след като започнат да излизат повече модели,мисля че ще става по-често! На колите с ДВГ също има,но там не им свалят цените,а ги дават на промоция,което е същото,но айде! Далище ти намалят цената с 10 процента или ще ти я дадат на промоция 10 процента е същото,но тогава никой не се оплаква!14:55 10.06.2019
96 ФауВе
До коментар #86 от "гост":
Ти и останалите лицемери като теб, само колите с най-добри характеристики ли купувате? Ако твърденето ти беше поне малко вярно, то и при ДВГ би трябвало всяка, която не е с най-добри характеристики, да заглъхне в забвение.Коментиран от #97, #98
17:30 10.06.2019
97 гост
До коментар #96 от "ФауВе":
рязбира се, ние сме най умни, най богати, купуваме само коли с идеални характеристики и возим в тях най красивите жени18:03 10.06.2019
98 гост
До коментар #96 от "ФауВе":
Всеки като плаща,гледа какво купува,как! Ти как ги избираш? Написал съм,че Модел С е стар! Не ели нормално да се продава повече Модел 3 от Модел С,след като Модел 3 е по-нов?18:10 10.06.2019
99 илп
До коментар #72 от "Kirumo":
1925 Doble E-20 срещу : Jaguar XK 120 от 1949г ииии рзаликите не се особено големи въпреки разликата в годините.VAPORDYNE от Индикар през 1969 - Мислиш ли че някой ще си прави труда да пуска болид с пара на Индикар ако не е конкуренция. Парният двигател няма скорости , съединител и е безшумен. А кажи кога достигат това равнище ДВГ За коне не искам да говорим разликата е в пъти в полза на парния . Явно въобще не си на ясно.
16:38 11.06.2019