13 Май, 2012 11:32 11 646 135

Toyota отново на върха

  • toyota-
  • продажби

Статистиката за продажбите през първото тримесечие на годината връща Toyota на първо място сред производителите на автомобили в световен мащаб. Японците са реализирали 2 490 000 возила. На второ и трето място са General Motors и Volkswagen AG с 2  280 000 и 2 160 000 коли съответно, предава Bloomberg.

Възстановеното лидерство на Toyota има и символичен характер. То дава знак, че японското автомобилостроене се възстановява след опустошителното земетресение от март миналата година. Тогава концернът се срина до трето място след General Motors и Volkswagen.

2012-а се очертава като успешна за Toyota. Компанията подготвя ред нови модели и работи усилено над подобряване на качеството. През първото тримесечие продажбите й са нараснали с 18%.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    14 1 Отговор
    За една година се оправиха.
    Въпреки че съм фанатичен субару фен, според мен тойота е най-добрата автомобилна компания в света, с огромна моделна гама и е може би най-караната марка в света от 80те години насам.
  • 2 име като име

    4 1 Отговор
    Миналата седмица бяха на загуба, а сега са били на върха е как става тоя номер
  • 3 тойота фен

    4 2 Отговор
    И аз в друго място прочетох че са били на загуба и намалени продажби,на кое да вярваме
  • 4 ВИП АМГ

    3 2 Отговор
    vsichko e s reklamna cel.
  • 5 Диването

    2 2 Отговор
    Тойота никога в историята си не са били на загуба.
  • 6 име като име на име

    2 1 Отговор
    Да бе, много интересна работа !!! Същата работа и като General Motors, уж много били зле, щели да фалират, търсели спешно спонсор, купувач и т.н. ,а всъщност са на 2-ро място :) !!! Всичко е рекламен трик и заблуда на противника . . . :)
  • 7 мануил

    3 4 Отговор
    чак се чудя колко невежи хора има... покараите поне 3 марки нови автомобили, направете сравнение и тогава говорете.... тойота глупости.

    Коментиран от #8

  • 8 емануил

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "мануил":

    @7 Като чета коментарите по долу не виждам нищо "невежо" !!! Освен твоя коментар . . . "покараите поне 3 марки нови автомобили, направете сравнение и тогава говорете.... тойота глупости." Кои каква глупост е писал, и ти колко нови автомобила си карал ??? Моля ви, като пишете коментари старайте се да е смислен, разбираем и по възможност изчерпателен . . . Аман от дечковци !!!
  • 9 Лагерна количка

    2 0 Отговор
    Длъжни сме все пак да отчетем, че това е така главно заради огромият азиатски и арабски пазар, а така също и в америка. В европа нещата стоят по друг начин, без а умаловажавам успехът на тойота. Вижте гамата леки коли тойота в българия и ще ви стане ясно.
  • 10 Кирил Червенков

    1 4 Отговор
    ne sa 4ak tolkova kolkto gi xvalqt
  • 11 Зъмта

    5 0 Отговор
    Когато фактите говорят и боговете мълчат...Просто нека отдадем заслуженото на трудолюбивия японски народ. Лично аз повече от 20 г. съм карал различни марки немски автомобили, но след като си купих " Тойота", разбрах колко много съм пропуснал с оглед съотношението цена-качество...
  • 12 Гош

    1 3 Отговор
    всички тука коментиращи пишат за някакво качество и т.н.
    ма никой не споменава, колко 30 годишни Тойоти са в движение..
  • 13 Киро Киров

    4 0 Отговор
    японските коли като цяло са много добре изпипани, според мен,факт е че главни осноположници на развитието на автомобилите се дължи европейците (пр. Рудолф Дизел, Николаус Август Ото,Феликс Ванкел и др.) но японците са се доказали като производители а защо не са се наложили толкова много в Европа е елементарно да се досетим тук има много производители от различни държави които са със голяма история и традиции да не забравяме и факта че има държави чийто народи са големи националисти.
  • 14 Mercedes-Benz

    1 11 Отговор
    Като са номер 1 в света по продажби,голяма работа.Нито ще станат Ролс Ройс,Бентли,Мерцедес,БМВ,Порше или т.н. Остават си една ширпотреба без всякаква визия,безличен дизайн и тва е. СКУКА! Едно средство което да те закара от точка А до точка Б. Разбира се има хора,които не им пука как изглежда автомобила и искат просто превоз,тях не ги визирам те си ги купуват. Но за един фен на автомобилите не мога да си го представя в приус или ярис или няква смотана корола. (сега ще каже някой Супра,ок и освен супра кво друго има тойота,новото купе ли? Забравих му името,не си правя труда да им помня моделите) Джеръми Кларксън преди години много правилно сравни королата с един хладилник - беше бяла,също толкова безлична и ти върши работа само за едно както и хладилника в случая от него да си вземеш храна,а королата да се закара до дадено място,НИЩО ДРУГО! След което като се счупи (или в случая изгние,щото японското много обича ръждата,сега ще ми отговорят разни индивиди,за новите модели японски коли,ДА драги ми "разбирачи" няма как да гният толкова колкото старите щото са 60% пластмаса,а тя очевидно не гние и 40% алуминий!) взимаш нова,а старата отива за вторични (ако е останало нещо по нея от ръждата). И така,на който му харесва тойота да си кара,жив и здрав и тва е. Но нека не бъркаме с това че едно нещо като е най-продавано то непременно е номер 1. Щото и самсунг е най-продаваната техника,но тва е щото е евтина,едно е да вземеш примерно LCD TV Сони 42" за 3 бона,друго

    Коментиран от #17

  • 15 Mercedes-Benz

    1 8 Отговор
    друго 42" Самсунг за 1500 нали така?

    Не си правете труда да ми отговаряте,още повече с измислените американски статистики,които нямат нищо общо с Европа! И да не забравите много минуси да ми сложите.
  • 16 Mercedes-Benz

    1 6 Отговор

    Коментиран от #19

  • 17 Maurice

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Mercedes-Benz":

    @14 Сони и Тошиба ползват матриците на Самсунг. Сам се сети дали Сонито за 3 бона си струва парите.Освен това си мега бос на тема черна техника.Това че има сони за 3 бона,не значи че няма за 1 бон.А това че има Самсунг за 1500,не значи че няма такъв за 50(петдесет) бона.Освен това едва ли има нормален човек на земята,който да не знае че Джеръми е комик и говори само смешки,на които дори той не вярва.За него английските коли са №1,жените им са №1...........има ли смисъл да продължавам??
  • 18 Maurice

    2 1 Отговор
    Корейците от LG,Samsung,Kia,Hundai,се преврърнаха в лидер както в автомобилостроенето,така и при черната и бяла техника.Корейците също като нас не добиват нефт,газ,диаманти или злато.Уж ние сме една от най-умните нации,а едни корейци остават под пари от производство,а ние се молим на някой заможен европеец да купи някой завод,за да плати заплатите на работниците.
  • 19 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Mercedes-Benz":

    @16 Така.
    Първо не е само Супра ( И супрата която ти имаш предвид е МК3, преди нея има още 2 страхотни генерации супра. Освен супра има селика (абсолютна царица на световния рали шампионат края на 80те и началото на 90, докато не се появява импрезата и лансера. 3 страхотни генерации селика. После още 3 страхотни генерации Тойота МР2 (последната е МРС). Да се върнем по назад 60те години. Тойота sports 800 и една от най-красивите коли правени някога Тойота 2000GT. Освен в ралитата Тойота жъне много успехи в пистовите шампионати включително Льо Ман и Формула 1. Да си гледал документалния филм за ленд круизера. (Безспорно най-добрият офроуд автомобил признат в целия свят, до него е единствено дифендъра, но той не е толкова популярен). И разбира се черешката на тортата Тойота АЕ86. Спортното купе с малкия и икономичен 1.6 неразрушим мотор, с който по-бедните хора побеждаваха далеч по-скъпи коли. Кола превърнала се в иконата на дрифта. Кола която до ден днеш участва в пистови шампионати, ралита и дрифт събития по цял свят. Кола от която тръгва JDM културата. Не можеш да отречеш спортна кола любима на милиони хора по света. Просто това не те прави истински авто маняк. В света не са само БМВ, Мерцедеси, Бентлита, Лексуси, Ролс ройси и така нататък. Мизерията направи така че българина да издига в култ луксозните лимузини. Но тук говорим за моторспорт за удоволствието от шофирането, за нещо по достъпно за обикновените хора, защото богаташите с мерцедесите и бмв-тат
  • 20 Име:

    4 1 Отговор
    продължение:
    и бмв-тата са по-малко на брой.
    Второ:
    Ти май не си догледал епизода с королата до край. Смешната и грозновата королка с мотор 1.6 110 к.с застана на старта до Голф ГТИ. Думите на Кларксън силно развълнуван (знаем колко чичо Джеръми обича голф 1 гти) Та за тройката Дж. Кларскън: Този Гти има по-голям мотор, по-големи джанти и гуми, по-големи ауспуси, спортни лайсни и т.н) И накрая какво стана? Королката го изяде уж спортния голф. А за здравината й няма да говоря.
    Трето:
    Показвай поне малко респект към другите марки. Как ще се почустваш ако някой каже за любимия ти Мерцедес, че имат само една 190тка и нищо друго?
    Айде със здраве.
  • 21 Име:

    2 1 Отговор
  • 22 Име:

    2 1 Отговор
    Забравих да спомена за Toyota Starlet. Също евтина спортна кола, мечта на много младежи през 80те. Как ти се струват 160к.с от 1.3 литра двигател през 80те години (атмосферен). Сток е около 60 коня и с повече от приличен за времето си разход от 5/100. Това че единствената спортна тойота за която знаеш е Супра не означава че няма други.

    Коментиран от #23

  • 23 ммм М

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "Име:":

    @22 Колите за които говориш одавна се превърнаха в консервени кутии и сега ги няма причината е ясна не се харесваха и изчезнаха
  • 24 do N19

    2 5 Отговор
    е щом говориш за "за удоволствието от шофирането,"
    защо ЗА БОГА споменаваш безличните тойоти сравнявани с хладилници..всички тойоти произвеждани в миналото, сега или в бъдеще ще са много по-безлични и обикновенни от който и да е ГОЛФ 3 ...дерзайте..
  • 25 до N20

    1 3 Отговор
    може и така да е ама ГТИ-ката е над 1200кг а тойотката 800-900..я пъхни 4-ма човека в 20 годишна тойота и пробвай да задминеш голф по баир нагоре ... и ти го каза по-големи джанти, двигател и т.н.. не като на детска количка с 1.6 мотор..

    Коментиран от #29

  • 26 до 21

    1 4 Отговор
    тия консерви или по-точно кенефи..къде си ги виждал?..и пътувал ли си с такова с 3 ма човека на повече от 200км..за какво става дума..леле-мале..такива кенефчета не съм виждал отдавна..нормално е кола тежаща 500 кг да е пъргава..я е опъни с Г класа БРАБУС..нали е супер бърза и мощна.. хах
  • 27 забравих да спомена

    1 5 Отговор
    на познат татко му му оставил за 2 дена да покара тойота авенсис 2.0 от 2006 и пича вика, че след това Вектрата му 2.0 115 му се е сторила комфортна и бърза като майбах..забравих да спомена опела е с АГУ
  • 28 ТHE best

    1 2 Отговор
    http://www.zeperfs.com/duel4236-3616.htm
    какво рече за тойотките???????
  • 29 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "до N20":

    @25 Това е най-безсмисленото нещо. Да слагаш килограми за да се изравниш с друга кола и да правиш гонки. Точно за това е по-добра защото е по-лека. Какво сравнявяш тогава? Като един с едно бмв се пуска със сивик ама вика дай да сложим 3ма души в хондата и пак да се пускаме че да сме с еднакви кила. ХАХАХА Що не сложи и 3ма души в бмв-то? Какъв е смисъл - никакъв. И това за големите джанти и мотора не го казвам АЗ А ДЖЕРЪМИ КЛАРКСЪН. ! Четете ли какво пиша изобщо. Намерете си епизода и така, няма да ви го преразказвам. А по долните коментари че нямало 30 годишни тойоти да се движат. Първо не е вярно, повече от 80% от лендкруйзерите от 80те си се движат, както и доста други тойоти. Второ Преди 30 години първите коли, които сте видели вие и вашите бащи са били европейски дали италиански, дали немски, дали френски и разбира се че като се качиш от лада на кадет и от москвич на голф, от волга на бмв ще ги боготвориш докато си жив. Който не е имал нова японска кола през 80те години по-добре да не плюе по старите японки, защото изобщо не знае за какво става на въпрос. Консервени кутий били не знам си какво. Когато ме чуете аз да плюя така по немските марки, ми припомнете какво съм писал тука!!!!! Аман от нагли комплексирани хорица изпълнени с ненавист и омраза към нещо, което дори не им пречи пряко. Не се били харесвали и затова изчезнали - ХАХАХАХАХ. Наистина живеем в абсурдистан. Обърнете внимание на някой чуждестранни сайтове, информирайте се за авто събитията
  • 30 АМГ

    1 3 Отговор
    посочете ми в един от следните списъци: да съществува тойота???
    http://www.zeperfs.com/duel4236-3616.htm
    http://www.zeperfs.com/classement-5.htm
    http://www.zeperfs.com/classement-4.htm
    http://www.zeperfs.com/classement-84.htm
    http://www.zeperfs.com/classement-6.htm
    http://www.zeperfs.com/classement-83.htm
  • 31 Име:

    1 1 Отговор
    продължение:
    извън нашата страна, че дори и извън Европа, да видите колко много не се харесват. Тук най много се харесва чалгата, но какво от това?
    Както бях написал по надолу не всички карат чисто нови бмв-та и мерцедеси (най-харесваните коли в Б-я, също по обясними причини, не казвам че са лоши коли, напротив)
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 субару

    2 0 Отговор
    И в европа е в другите континенти субару рядко се кара защо така
  • 34 еесс

    1 1 Отговор
    смисъла е такъв, че не може да сравняваш различни неща ..все едно 40 инча плазма с касетка за буркани или телефон с прахосмукачка, сравняват се максимално сходни неща..
    нормално е бмвиста да иска да слага 3 ма души в тойотата..
    една 320 тежи 1300кг..колкото тоуота с пълна натоварване..
    виж един пистак е супер бърз...например 180 коня..я го виржете за москвич 401 и дърпайте в различни посоки...сега кой е бързия?
  • 35 до 32

    1 1 Отговор
    ама на теб изобщо не ти хлопа дъската..тук се заяждаме за коли ..

    Коментиран от #36

  • 36 джони

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "до 32":

    @35 Май на тебе ти хлопа дъската гледай в другите статии и ще разбереш
  • 37 zabravih

    1 0 Отговор
    ето в подкрепа към N27
    http://www.zeperfs.com/en/duel3227-1161.htm
  • 38 Име:

    2 1 Отговор
    Да ви имам акъла. Сравня ми селика с v12 брабус.
    Както бях написал по-надолу че колите не са само БМВ и Мерцедес. Това са коли за много малка част от населенито на Земята. Имам чувството че споря със стената. Тя си знае нейното си. Показал ми някъф списък с ферарите и поршета. Когато си купите ферари или порше ела се обяснявай пак.
    еесс
    Според теб има ли смисъл коли с еднакви коне и еднакви килограми да се сравняват? Резултата ще зависи от фактори: гуми, предавателни числа, шофьор и т.н. Но една кола е създадена с различни килограми следователно да се добавят кила е безсмислено. 3ката тежи да близо 1300 кг, но пък има по-голям и по-силен мотор. Променливите са твърде много при сравняване на коли различен клас, и с добавяне на килограми ти не оеднаквяваш класовете!!! Ако всичко е равно (което е невъзможно) какъв ще е смисъла от с-ето. Нали се вижда коя кола е по-добрата платформа, дали ще е съотношение мощност-тегло или някакви технологий, тракшън контроли и т.н. Това са неща който ги има и елиминирането им е безсмислено. По-добре да не правиш гонката. Все едно да играят реал и някъф по-слаб отбор и да искаш да махнеш звездите от реал за да се даде шанс на по-слабия отбор......
  • 39 ррр

    1 4 Отговор
    говорехте (тойотаджиите ) за някакво УДОВОЛСТВИЕ от шофирането..покажи ми го това удоволствие от тойота в кои списък е
  • 40 опел

    1 3 Отговор
    http://www.zeperfs.com/duel4236-2670.htm
    eto великиЯТ 1.6 на тойота

    Коментиран от #41

  • 41 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "опел":

    @40 БОЖЕЕЕ КОЛКО МЪКА ИМА ПО ТОЯ СВЯТ БОЖЕ.
    Сравнява ми някакъв дори не спортен 1.6 мотор на тойота атмосферка и 1.6 турбо мотор който даже е няколко години по-нов. Дай ми мотор на опел 1.6 от 80те който да е по-добър от 4age на тойота. Смешник. Покажи ми АТМОСФЕРЕН мотор (немски) който да вади 193 к.с от 1800 куб см (celica vvti gts)
  • 42 опел

    1 2 Отговор
    ето ви и друга бърза и неБезлична тойота
  • 43 забравих

    1 2 Отговор
    http://www.zeperfs.com/duel1929-616.htm забравих линка
  • 44 тойота е кенеф

    1 7 Отговор
    По голям боклук от тойота няма виште им воланите на по старите модели и ще разберете всичкине са еднакви хахаха

    Коментиран от #64

  • 45 тойота е боклук

    2 6 Отговор
    Тойота е не само кенеф а обществен кенеф хахахаха
  • 46 gre6ka

    1 3 Отговор
    защо в статия се споменава за цялото производство на Тойота, ГМ и само на Фолксваген АГ , а не на ВАГ

    Коментиран от #48

  • 47 лошо

    2 4 Отговор
    Защото са боклуци за това
  • 48 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "gre6ka":

    @46 Поради същата причина поради, която не се споменава за Лексус и Scion. Според мен модераторите вече трябва да се намесят. Иначе псуването може да стане двустранно.
  • 49 не стават

    1 6 Отговор
    По големи боклуци от японските кенефи няма

    Коментиран от #65

  • 50 аман от боклуци

    1 5 Отговор
    И ще си останат боклуци като немогат да правят дизайн външно и вътрешно,те и ладите ги минаха вече по дизайн хахахаха само правят vvt-дето гори 1 кило масло на 1000км хахахаха
  • 51 гаврош

    1 3 Отговор
    Препоръчвам ви нова мазда 6 ще останете доволни от новите гуми
  • 52 СРавнение

    1 2 Отговор
    ето ви прост примен
    ВЕЛИКИЯТ 1.6 на ТОЙОТА
    бмв-то ми е бившата кола
    сега карам голф 4 2.8 вр6
    брата има ауди с3

    http://www.zeperfs.com/match67-388-4236-1966.htm
  • 53 май май

    1 4 Отговор
    Тези тойоти не са ли рено вече или беше обратно
  • 54 субару фен

    2 0 Отговор
    аз ви препоръчвам субару форестър но внимавайте ако завали градушка ще закъсате но иначе върви
  • 55 DEKO

    1 1 Отговор
    Qponcite pravqt djipove po dobri i ot nemcite zashtoto za cheren pat trudno izdarja Mercedes Bmw ili Audi se pak sa shoseini djipove
  • 56 немеца

    2 4 Отговор
    до @41 : Айде само не намесвай немските коли, защото ако не са те нямаше да има нито корейски, нито японски, китайски и т.н. Жълтурковците освен да имитират и копират друго не могат . . . Може да са добри в усъвършенстването но нямат нищо тяхно !!! А точно за тези години които говориш (80-те и 90-те) по добро от немското няма (то не че сега не е така !!! ) , точно пък за двигателите на Opel не говори защото са най-големите "кучета" !!!

    Коментиран от #61

  • 57 боклуци

    1 2 Отговор
    То вече всички джипове са за шосе с тойота ланд крузер за 150 хиляди кой луд влиза в гората и като влезе знаем какво я изкарва от там
  • 58 do 41

    1 0 Отговор
    нали не еважно да сравняваме еднакви неща..ти го каза..
    """"Променливите са твърде много при сравняване на коли различен клас, и с добавяне на килограми ти не оеднаквяваш класовете!!! Ако всичко е равно (което е невъзможно) какъв ще е смисъла от с-ето. Нали се вижда коя кола е по-добрата платформа, дали ще е съотношение мощност-тегло или някакви технологий, тракшън контроли и т.н. Това са неща който ги има и елиминирането им е безсмислено. По-добре да не правиш гонката. Все едно да играят реал и някъф по-слаб отбор и да искаш да махнеш звездите от реал за да се даде шанс на по-слабия отбор......"""
  • 59 така

    1 0 Отговор
    значи прочети коментар 22 и 41 .. първо казваш за ВЕЛИКИят 1.6
    и след това викаш че килограми обеми купета и прочие не трябва да се оеднаквяват при сравнение и след това се измяташ от казаното
  • 60 за тойотитие

    1 3 Отговор
    я па вие ми кажете за двигател на тойота от 80 те с турбо и над 300 коня

    Коментиран от #62

  • 61 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "немеца":

    @56 Не аз намесих немските коли. И една лоша дума не съм казал за немските марки. Прочети всичко отначало и се увери.
    до 58
    Едно е да сравняваш коли близки по бързина, но с различни кила. В случая беше бмв с по-силен мотор и повече кила и хонда с по-малък мотор и по-лека. Не се отмятам за нищо което съм казал до тук. И съвсем друго е да ми сравняваш двигател 1.6 и то не 130к.с, (4age) за който говорех, а някакъв 90к.с с двигатели 2.8. Когато се сравняват коли има неща които биха могли да компенсират по-малкия двигател примерно, но при сравняването само на мотори не виждам смисъл да казваш че 2.8 мотор е по-силен от 1.6, а дори и в някой случай 1.6 може да извади по-голяма литрова мощност.
  • 62 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "за тойотитие":

    @60 3S-GT (503E) 1987-1989 -та 2,140 cc - 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm
    Понеже не каза какъв е мотора с турбо и 300к.с от 80те ти показвам този състезателен двигател 2.140cc 680конски сили. Дай малко повече информация за този 300к.с турбо мотор....
  • 63 ГОШО

    4 2 Отговор
    Браво,явно хората са се насочили правилно и са оставили немските кенефи да си ги карат швабите :)))
  • 64 ................

    4 0 Отговор

    До коментар #44 от "тойота е кенеф":

    @44 Относно воланът на Тойотите.Карам пежо партнер 2009г .
    Кормилото направо изгни 115 000км.
    На някой завой се опасявам желязото да не ме убоде,докъто въртя волана.
    КОЛКОТО ПО-НОВО,ТОЛКОВА ПО-ГОЛЯМ БОКЛУК.
  • 65 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "не стават":

    @49 ima kenefite na VAG.

    Коментиран от #67

  • 66 ааа

    1 4 Отговор
    абе биват имах ланд крузер 2006г но много започна да гние около веждите и под декоративните пластмаси това е недопустимо за автомобил на 6г от същия проблем се оплака колега с авенсис такаче ако ви се кара скъпа кола направена от тенекия за сирене купете TOYOTA

    Коментиран от #73

  • 67 kenefi

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "ВИП АМГ":

    @65 i kitayskite mercedesi i koreyskite bmv-ta ne zabravyay xaxaxaxa
  • 68 nikito_blend

    3 0 Отговор
    Каквото и да пишете ТОЙОТА е номер едно производител в света. Хората по света знаят какво да купуват. И ако говорим за удоволствие, японците са номер едно по този показател. Разбирам че се чувствате кофти, но такъв е живота.
  • 69 da 62

    0 0 Отговор
    двигатела в коя тойота се произвежда серийно че не я намирам по каталозите и друго да питам такъв мотор карал ли си..?

    Коментиран от #70

  • 70 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "da 62":

    @69 Като не ми даваш никаква характеристика на този мистично мощен 300к.с турбо мотор. Ще ти давам всякакви примери. Кажи ми марка модел в който се вкарва серийно, работен обем и така нататък и тогава ще ти дам конкурентен мотор от тойота. Вика турбо мотор 300к.с е хубаво, само това ли знаеш за него?
  • 71 Име:

    2 0 Отговор
    В селика gt four се слага същия двигател серийно. Както съм написал ако изобщо можете да четете днес (може вятъра да ви пречи) съм ти дал пример със състезателен мотор който е развит на базата на 3с-гте (мотора слаган СЕРИЙНО) на селика гт 4.
  • 72 do 62

    0 3 Отговор
    колко такива тойоти с такива двигатели са в движение в България за да мога да те на.ера с моя ГОЛФ ?!!

    Коментиран от #75

  • 73 Истината

    0 3 Отговор

    До коментар #66 от "ааа":

    @66 Колега аз още не сам виждал тойота която да не ръждясва,затова им дават 3години на тенекията и в 5-тата година вече е с ръжди одолу праговете и още на други места,правете си извода сами,затова не се срещат 20годишни тойоти в пътищата.
  • 74 do 71

    0 3 Отговор
    покажи ми го конкретно тоя мотор в тая селика написано някъде в някой каталог..не намирам серийна тойота с 680 коня..или си си измислил?

    Коментиран от #78

  • 75 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "do 62":

    @72 Не те разбрах че говорим за коли в България. В България хубавите коли са рядкост. А ако си мислиш че с голф ще на.ереш професионален състезателен двигател с 680 к.с значи е.аси голфа дето имаш......

    Коментиран от #77

  • 76 do 71

    0 1 Отговор
    кви 680 коня са те подгонили какви състезатели покажи ми 20 годишна тойота с 200-300 коня ссток двигател
  • 77 тъпо

    0 2 Отговор

    До коментар #75 от "Име:":

    75 Стига си лъгал 680 к няма серийно тойота хахаха е.аси суперкара
  • 78 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "do 71":

    @74 А БЕ МОМЧЕ. ТОЗИ МОТОР Е СЪСТЕЗАТЕЛЕН МОТОР МОНТИРАН НА БОЛИД. СЪЩИЯ ТАКЪВ МОТОР 2.0 турбо САМО ЧЕ С около 200к.с се монтира на селика гт 4 от края на 80те. НИКЪДЕ НЕ СЪМ НАПИСАЛ ЧЕ ИМА СЕРИЙНА СЕЛИКА 680 КОНЯ!!!. КАЗАХ ТИ ДАВАМ ТИ ПРИМЕР СЪС СЪСТЕЗАТЕЛЕН МОТОР, ЗАЩОТО ТИ МИ ДАВАШ ПРИМЕР С ТУРБО МОТОР 300 КОНЯ. И НЕ КАЗВАШ НИЩО ДРУГО ЗА НЕГО. АЗ ОТКЪДЕ ДА ЗНАМ ДАЛИ НЕ Е 5 литров примерно . Казах ти дай ми спец. за тоя 300к.с турбо мотор и ще ти дам адекватно сравнение.

    Коментиран от #82

  • 79 до 75

    0 3 Отговор
    ай утре да се дърпаме с тая велика тойота да видиш как ще те на.ера с голф-а...щото и 1.4 да е пак ще е по-бърз от измислената ти кола...когато си бил на 3 годинки е допостимо да си фантазираш ама нна възраст като станеш не е на добре
  • 80 Име:

    2 0 Отговор
    НАУЧЕТЕ СЕ ДА ЧЕТЕТЕ ПРАВИЛНО!
  • 81 ддд

    0 0 Отговор
    http://testdrive.bg/model/s2-coupe.html
    айде давай сравнение с тойота
  • 82 хахахаха

    0 2 Отговор

    До коментар #78 от "Име:":

    78 Приятел има голф 4 с 1000коня какви 300коня кви 5лева хахахаха кви 80те години егати комедията
  • 83 borko

    0 4 Отговор
    si4ko qponsko e bukluk pdpo4itam opel pred qponsko
  • 84 ддд

    0 2 Отговор
    абе той е прочел за такава тойота и лае тука..ама в4ера на събора на Ауди не дойде никакъв да се мерим с тойота...на 5-6 май пак чакахме бързи тойоти и хонди на БМВ събора ама пак нямаше никой..миналата година на тайм атак 2 нямаши никви боклуци,,,,тойоти и хонди..от японките само митсубиши и субару..

    Коментиран от #86

  • 85 Име:

    2 0 Отговор
    БОЖЕЕЕ. Кфи хора сте вие бе????? Номер 82. Ако прочетеш по внимателни всички коментари от тази статия ще видиш че някъф ми твърди че нямало мотор на тойота турбо от 80 който да е 300к.с. За това му давам елементарен пример със състезателен двигател 680 к.с монтиран на болид от Льо Ман. Двигателят е базиран на мотора вкарван в селика гт4 както и мр2. Никъде не съм написал че тая кола е моя или на мой познат не си я измислям че да ми предлагате гонки с голфове. Човека ми каза: "Покажи ми тойота мотор турбо 300к.с от 80те. ".
    Не си фантазирам изобщо. Давах пример. А това че ти НЕ можеш да ЧЕТЕШ внимателно и с разбиране си е твой личен проблем.

    Коментиран от #87

  • 86 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #84 от "ддд":

    @84 Това че в България бързите японски коли са малко, абсолютно нищо не означава. А кажи ми що за простотия е да отидеш с друга марка кола на ауди събор или бмв събор и да си мериш с определена фен група.
  • 87 !!!!!

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "Име:":

    @85 E то има всякакви дърти талиги с 200 дори и 1000коня подобрени и чипосани
  • 88 boen

    0 3 Отговор
    qponskoto e kenef julturite kopirat ne gi za6titavai
  • 89 !!!!!

    0 2 Отговор
    Но всички тойоти от 80 те години до 96г изгниха
  • 90 до 85

    1 0 Отговор
    OK. спирам да пиша явно е че няма да се разберем ..
    АМА ЩОМ ЩЕ СРАВНЯВАМЕ И СЪСТЕЗАТЕЛНИ МОТОРИ В БОЛИДИ И ДРАГСТЕРИ
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/51196.html

    Коментиран от #93

  • 91 МБ-АМГ

    0 0 Отговор
    като чета и се счеквам от смях..явто ТoYota могат да се мерят даже и с това:
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83-33
  • 92 егати 4х4-то

    0 4 Отговор
    И субаро форестер го хвалите ама в новините видях как закъса в градушката хахаха смешна работа 2-ма бутаха
  • 93 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #90 от "до 85":

    @90 Аз мисля че вече написах защо давам такова сравнение. И пак ще го напиша. Казва ми покажи ми турбо мотор на тойота от 80те 300к.с. Според така зададения въпрос мога да му дам сравнение и с ракета даже. Когато ми напише къв е тоя мотор дето е имал предвид. Колко литри цилиндри и така нататък, тогава ще дам АДЕКВАТНО сравнение. Цялата статия споря с разумен тон и давам примери и така нататък и накрая някъф ми пише 4 думи с които си мисли че ме е оборил. Еми и аз го оборих по същия му тъп начин на спорене. С неадекватно сравнение. Ако видиш първите коментари ще видиш как ми сравняват мотор 1.6 на тойотота 90коня и 2.8 vr6 мотор и ми казват колко била боклук тойотата. Е няма да стане всеки може да дава неадекватни сравнения. Писна ми да споря с п.кльовци.
  • 94 ццц

    0 2 Отговор
    http://www.rallybulgaria.com/index.php
    я разгледайте и ми покажете някоя тойота спечелила някое състезание..това е за бързина и динамика..ако искате ще ви подготвя и списък на колите от НСО..да видите на какви коли се разчита за сигурност и комфорт..единствените тойоти са ландкруизер 200 другото е АУДИ БМВ и МБ
  • 95 до 93

    0 1 Отговор
    фатката беше ти да покажеш.. :)
  • 96 ретро фен

    0 0 Отговор
    Ако искате да ви покажа лада с 300 коня

    Коментиран от #98

  • 97 до 93

    1 0 Отговор
    ок аз ти показвам 1.6 ти ми викаш да ама той е с турбо...нали беше прехвален 1.6 110 коня..бееенвета си мачкал и т.н..дай 1.6 за пример и веднага ти връщам и аз 1.6

    Коментиран от #99

  • 98 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "ретро фен":

    @96 Според теб колко коня могат да се изкарат от ладов 1300 двигател? Смяна на бутала, глави така нататък, но без турбо. Идеята е да е атмосферка 1300 кубика. Вебери или 4 карбуратора от мотоциклет? Приблизително става въпрос. Ясно е че всичко е до качетвото на труда.
  • 99 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "до 93":

    @97 Не съм казвал че мачкал никакви бмв-та. 4age е легенда сред моторите, известен е по-цял свят. Ти ако не си го чувал е твой проблем.
  • 100 ddd

    0 2 Отговор
    v коментар N29 си го казал
    "Като един с едно бмв се пуска със сивик ама вика дай да сложим 3ма души в хондата и пак да се пускаме че да сме с еднакви кила. ХАХАХА"
    сравняваш 800 кила кола с 1300 ..даже ако е била 2.8 с над 1500кг..
    а най-интересното е само че си ги слушал..и аз съм чувал да извън-земни ама не съм виждал..

    Коментиран от #101

  • 101 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #100 от "ddd":

    @100 Братле тогава спорехме за килограмите и добавянето на килограми при гонки. Както виждаш става дума за сивик, а това е модел хонда, не тойота. Изобщо идеята не беше за двигателите. Ти обаче ми сравни 1.6 атмосферка на 10 години с 1.6 турбо от 2012г. Което е безсмислено и нищо не доказва.
  • 102 дд

    0 2 Отговор
    във всички писаници съм имал предвид...
    НЯКОЙ АДЖЕБА В БЪЛГАРИЯ ВИЖДАЛ ЛИ Е ТОЙОТА СЕРИЙНА С НАД 200 КОНЯ ПРОИЗВЕДЕНА ПРЕДИ 93-92 КОЯТО ВСЕ ОЩЕ ДА Е В ДВИЖЕНИЕ И ДА ВЪРВИ ПО УЛИЦИТЕ...И КОЛКО ТАКИВА ИМА ТУК
    И НЕ Е КОРЕКТНО ДА СЕ СРАВНЯВА гм ПРОИЗВОДСТВОТО С ТОВА НА ФОКСВАРЕН САМО..Я ОБЕДИНЕНЕ ВСИЧКИ И СМЯТАЙТЕ..

    Коментиран от #105

  • 103 velimir4o

    1 0 Отговор
    Айде гледайте тогава:
    http://www.youtube.com/watch?v=dYekRojG2Dw
  • 104 до 101

    0 0 Отговор
    е 1.6 от 2012е наистина малко пресилено..ок...съгласен..спирам..
    утре админите ще трият ЯКо..лека ти субару-фен и на другите зяпачи..това от 102 не го чети

    Коментиран от #106

  • 105 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "дд":

    @102 Виждал съм и? Рядкост са и? Какво искаш да кажеш с това. Че се чупят ли? Че не издържат толкова време? Че то никога не е имало повече тойоти от 93-2 с над 200к.с. В Б-я бързите японски са рядкост и винаги са били. Не виждам какво искаш да кажеш с това?

    Коментиран от #107

  • 106 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #104 от "до 101":

    @104 Е не знам от кога. Но преди не бях чувал за 1.6 турбо опел 200коня серийно. Лека. Много глупости се изписаха.
  • 107 ретро фен

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "Име:":

    @105 Кажи ми тойота старлет колко коня е

    Коментиран от #108, #110

  • 108 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "ретро фен":

    @107 Много малко. Наистина много малко. Но излизат доста при качествен тунинг k- серията която се слага в kp60 и kp61 Старлет стига до 160к.с а е възможно и увеличаване на обема от 1.3 до 1.8. (но това са по-скоро състезателни пинизи)
    Иначе е 60коня 1литровата е 45.
  • 109 ddd

    0 1 Отговор
    ти пък...от VW, BMW, Toyota oтиде ча човъркаш онез от ГМ..те още се учат да правят ламарини, които не гният..
    само опц-то е над 200 коня ама са по 2 литра моторите..ама те от Опел са много назад с материала..

    Коментиран от #114

  • 110 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "ретро фен":

    @107 Понеже си ретро фен и ти писах за стария старлет от 80те. Иначе този от 90те е 75 коня. Старлет гт е 1.3 тубо и е 100к.с. А последния старлет glanza е 1.3 турбо 140к.с , но той е след 95та.
  • 111 ретро фен

    0 1 Отговор
    В един пост си написал 1.3 160 коня атмосферен,те 96 97г 1.3 с турбо са 135коня
  • 112 Име:

    0 1 Отговор
  • 113 Име:

    1 1 Отговор
    Да така съм написал. Става дума за Старлет къп където са карали с такива мотори 1.3 атмосферни 160 коня при някъде около 9000 оборота. Серийно, разбира се няма такъв старлет. Някой даже са стигали до 180. Което според е доста прилично постижение за 80те години от малък атмосферен мотор било то и със състезателна цел. : )
  • 114 Opel

    3 1 Отговор

    До коментар #109 от "ddd":

    @ 109 ddd ли си mmm ли си незнам ама я кажи ти какво караш бе дечко ??? Айде малки дечица да не пишат простотии . . . Отивай да бозаш и се радвай на ВАЗ-а на баща ти !!! Писна ми да чета коментари от хлапенца които си мислят, че всичко което хвърчи се яде . . . Имам предложение към админите, всеки коментар да се плаща с SMS = 2.00 лв. !!! Така ще се спре писането на некомпетентни и просташки коментари както тук така и в VBOX7, You Tube и т.н. . . .

    Коментиран от #125

  • 115 Киро Киров

    2 1 Отговор
    Starlet Glanza 1.3 turbo е 133 к.с само не знам какво толкова скочихте срещу статията явно има много фанатици на старите бумери и мергели но явно още не сте осъзнали, че е30 е36 е34 и 124 и мечока отдавна са спрени от производство и новите им варианти са много по не качествени(от към надеждност) и ако някой ще критикува то първо да вземе да стане някой и тогава, не да ми пишете с псевдоними като гости
  • 116 ххх

    2 2 Отговор
    Не са лоши Тойотите, но като се счупи нещо и ти побелява колата. Сега ще почнете да ме уверявае как не се чупят. Ами не е вярно и те се чупат и тогава ЗА НЯКОИ от частите им направо ти обелява главата.
    Тойота е добра марка единствено и само заради здравината си. Никой не може да ме убеди че автомобилите им са красиви, камо ли пък елегантни. Вътре си е пласмасово, наистина си е така спрямо това което предлагат други марки в същия клас. Не са икономични, не са индивидуални, абе безлични са си.
    ОБАЧЕ, им свалям шапка за Приуса. Не че другите не можеха да го направят, можеха ама не им стискаше!
    Почти всеки авенсис който видя е служебен- явно не е случайно (имам в предвид не по-стар от 5-6 години)
    Пак казвам добри автомобили са, особено за служебен автомобил, но не е някаква невероятна марка.
    Хората в Еропа са доста прагматични на фона на населението в цял свят и е факт че в Европа продажбите на Тойота не са кой знае какви.

  • 117 емил георгиев

    0 4 Отговор
    тук става въпрос за нови коли с гаранция, спестете се тъпите коментари за счупените ви 10 годишни таралясници
  • 118 do 114

    1 1 Отговор
    карам Кадет от 12 години и знам опелите какви боклуци са...ръждясват тропат и са като КУРНИЦИ..само кокошки да си гледаш вътре..
  • 119 до117

    2 1 Отговор
    нормално е препатилите от 10 годишни таралясници да пишат за болките по колите, не мислиш ли така?
    Или ти даваш оценка за качество на кола още с найлоните по седалките?..иначе и новите ловешки са ОК..защо не си купиш 1...или ти сега ще пишеш че си от ония паралии дето сменят колите на 2-3 години..
  • 120 до 118

    2 2 Отговор
    Само от бисерите ти се разбира, че нямаш такъв Опел !!! А си някое детенце което си губи времето за учене, тук . . . Всеки знае, че ламарините на старите Опели са 100000 пъти по засвета от новите . . . Аз също имам Кадет Д 82-ра година (от тия ръбестите), ела ми покажи къде е изгнил ??? Ела ми покажи къде тропа, къде скърца и т.н. Всичко е до поддръжка, ти като си мундар който само язди и не го интересува това е друг въпрос !!! И да ти кажа други коли на по 30-тина години по улиците не виждам (западни), и защо ли ??? Едно приятелче с Аскона се удари, тенекеджията не може да завари калника защото от ламарината капе КАЛАЙ !!! За какво ми говориш ти ??? Айде дечицата да мълчат, да слушкат батковците и да се учат !!!
  • 121 do 120

    1 2 Отговор
    само калай ли капеше?.. кадета ми е 1.6 91 с малката решетка..преди година и аз го ударих, слизам гледам...отзаде капе калай отпред се сипе платина, а тази жена която и ударих колата започна бюста да и расте..смени си опела с по нов кадет...има повече екстри..
  • 122 рафаел илиев

    2 2 Отговор
    mo4eta ot li4en opit da spodelq
    imal sam renault 11 , vw passat 3 i 5 , renault espace , fiat tipo ,
    honda shuttle , honda accord (amerikanki i dvete hondi ) i sega pritejavam bmw 525
    ot vsi4ki tezi koli moje da vidite 4e se povtarqt honda , vw i reno koeto si ima i prosto obqsnenie ot reno 11 bqh adski dovolen be6e kolata na ba6ta mi koqto posle stana moq i ne me e ostavila vapreki 4e be6e blizo 12-13 godini pri nas sled tova se izlagaj i si vzeh espace koito be6e super bokluk minah na VW 3 bqh mnogo dovolen i saotvetno kato doide vreme da go smenqm re6ih pak VW no po nov model poznaite kakvo pak BOKLUK a za fiata koito e na6 ot dale4nata 90 godina i ba6ta mi go e dokaral ot germania na 2 godini samo superlativi moga da kaja i nqma nikakvi zabelejki
    sega za hondite superrr dovolen ve4e 4 godini ni6to ama absolutno ni6to samo maslo i remaci i nakladki ednata sportnata q prodadoh da si vzema BMW
    moga da vi kaja 4e BMW e dobro no pove4e BMW nqma da si vzema sledva6tata 6te e pak qponska
    tova e li4no mnenie :
    STARITE KOLI BEZ ZNA4ENIE OT MARKATA NQMAT PROBLEMI
    OT NOVITE MNOGO MALKO OSTANAHA KOLITE KOITO MOJE DA SE KAJE 4E STAVAT I TE NE SA SAMO QPONSKI ILI NEMSKI A SA V ZAVISIMOST OT MODELA
    A ZA VAG NIKOGA POVE4E TAKIVA BOKLUCI PO EVTINO IZLIZA DA KARA6 BMW ILI MERCEDES
  • 123 до 121

    1 1 Отговор
    Браво, от къде си купи този кадет бе??? Имам чувството, че в България е останал само простия, ограничен, заблуден и т.н. народ !!! На къде отива този свят Боже ???
    Съгласен съм с колегата @114 - "Имам предложение към админите, всеки коментар да се плаща с SMS = 2.00 лв. !!! Така ще се спре писането на некомпетентни и просташки коментари както тук така и в VBOX7, You Tube и т.н. . . ." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 124 do 121

    1 1 Отговор
    купих го от N120 той го блъскал няколко пъти и калай му е капал..ама се прее.а да го продаде на мен..защото след 10 блъскания не само калай прокапа а и платина..
  • 125 Адрян Стефанов

    0 1 Отговор

    До коментар #114 от "Opel":

    @114 Колата ти не е виновна, важен е собственика!Гледаш ли си я, поддържаш ли си я и "тя" ще те слуша!Ти като си . . . . . . като повечето българи и ТАНК да ти дадат пак ще изгние и ще ти скърца, и тропа ама поне на свинарник може да си го направиш, пък ако искаш и ти живей в него . . . Нали знаеш каквато ти е колата такъв си и ти . . .
  • 126 Адрян Стефанов

    0 1 Отговор
    Грешка !!!!!!! Обръщението ми е към @118 !!!!!!!!!!!!!! Този смешния . . . . .
  • 127 ddдд

    1 2 Отговор
    оле майко...вика 82 набор дръгел кадет и няма ръжда...как го направи...с кърпене през година..ти си единствения човек на Земята ..те от опел са измислили ръждаата ..като каза че караш кЪдет 82 ра ми стана ясно какъв човек си.....до момента да ти каже 3 танка съм прее.ал...плащам карам разбивам и продавам на такива като теб ..пожелавам ти на децата опела да го оставиш. Такива като мен не ги гледай..40 години още да учиш на половината ми образование и положение няма да стигнеш..Адеряне

    Коментиран от #128

  • 128 Адрян Стефанов

    1 1 Отговор

    До коментар #127 от "ddдд":

    @127 Като ти гледам богатия речник си представям ти какъв си които се ежи на хората по форумите и се прави на мъжага . . .
  • 129 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор
    N1 по качество, N1 по продажби - ПАРАДОКС!
  • 130 Майкъл

    1 0 Отговор
    Най-добрите сред най-добрите отново на върха! TOYOTA FOREVER
  • 131 Виктор

    1 0 Отговор
    Въпреки, че по-старите им модели не са особено красиви Тойота си остава доказано най-добрата в целия свят.
  • 132 JapanPower

    1 1 Отговор
    Тойота и .... всички останали
  • 133 GTС

    1 1 Отговор
    Ако имах достатъчно пари щях да карам само тойота особено новите модели страшно кефят

    Коментиран от #135

  • 134 Тошо

    0 1 Отговор
    TOYOTA IS THE BEST!
  • 135 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор

    До коментар #133 от "GTС":

    @133 Наскоро бях в техен шоурум и разгледах внимателно интериорите им... спокойно мога да кажа, че е по- добре изпълнено от колкото при мерцедес (ц-клас) за същата сума.