17 Юни, 2019 12:47, обновена 17 Юни, 2019 12:56 25 570 31

Най-надеждните 5-годишни коли

  • надеждност-
  • сервизна акция-
  • отзоваване-
  • класация-
  • рейтинг-
  • iseecars

Сервизните кампании за отстраняване на възможни неизправности са от първостепенна важност за сигурността, живота и здравето на собствениците. Американският сайт за търговия с употребявани коли iSeeCars обаче е открил и зависимост между честотата на акциите и надеждността на отделните модели.

Сравнявайки броя на сервизните кампании в базата данни на Националната служба за безопасност на пътното движение в САЩ (NHTSA) и рейтингите за надеждност на Consumer Reports, от iSeeCars са установили, че колкото по-често е отзоваван даден модел, толкова повече се поврежда.

Изследването засяга коли, произведени между 2013 и 2017 г. Те са класирани по броя на сервизните кампании за година на 100 000 продадени автомобила. В статистиката са включени и индексите за надеждност на Consumer Reports.

Топ 10 на моделите с най-голям брой сервизни кампании

Модел Среден брой сервизни кампании за година на 100 000 продадени коли В сравнение със средното Индекс за надеждност на Consumer Reports (Макс. 5)
Mercedes-Benz C-Klasse 5.77 7.3x 3.0
GMC Sierra 3.25 4.1x 2.4
BMW 3/4er 2.95 3.7x 3.6
Dodge Durango 2.71 3.4x 2.0
Nissan Pathfinder 2.00 2.5x 2.4
Ram Pickup 1.99 2.5x 2.2
Toyota 4Runner 1.98 2.5x 5.0
Dodge Charger 1.74 2.2x N/A
Chrysler 300 1.71 2.2x N/A
Chevrolet Tahoe 1.52 1.9x 2.4
Средно за Топ 10 на най-често отзоваваните модели 2.73 3.5x 3.0
Средно за всички автомобили 0.79 -- 3.4

Топ 10 на моделите с най-малък брой сервизни кампании

Модел Среден брой сервизни кампании за година на 100 000 продадени коли В сравнение със средното Индекс за надеждност на Consumer Reports (Макс. 5)
Hyundai Accent 0.10 0.1x N/A
Chevrolet Equinox 0.11 0.1x 4.2
Toyota Corolla 0.12 0.1x 4.8
Honda Civic 0.14 0.2x 4.2
Honda CR-V 0.14 0.2x 4.6
Honda Accord 0.16 0.2x 5.0
Subaru Crosstrek (XV) 0.18 0.2x 4.0
Toyota Camry 0.23 0.3x 5.0
Hyundai Elantra 0.23 0.3x 4.2
GMC Terrain 0.26 0.3x 4.2
Средно за Топ 10 на най-рядко отзоваваните модели 0.16 0.2x 4.5
Средно за всички автомобили 0.79 -- 3.4


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОСТ

    93 8 Отговор
    Ние всички 5 годишни коли караме,че четем ,за да знаем:)

    Коментиран от #12, #16

  • 2 ВЕСКО

    35 29 Отговор
    МОЕТО 30 ГОД ..ХЮНДАЙ-ПОНИ..ИЗРАБОТЕНО КЛАСИЧЕСКИ..ЩЕ СЕДИ ОЩЕ 30 ГОД .ЩЕ СЕ ДВИЖИ.НАДЕЖНО.....ДО МОРЕТАТА НА ..ЕРДОГАН!

    Коментиран от #22

  • 3 Тъп

    35 12 Отговор
    Най-надежни от опит-корейските.Карам такава от 10 години.Най подходящи за българският джоб са румънките.Купих на жената такава ( по съвет на сектанта).Шегувам се.И за сега 3 година само консумативи.

    Коментиран от #5, #13

  • 4 МЕГА ФИЯД ФЕН

    17 28 Отговор
    ЕЕ КАК ПЪК ЕДИН ФИЯТ НЕ ВИДЯХ А ТОЛКОВА ОБИЧАМ ДА ЧУКАМ МОЯ ФИЯТ В АУСПУХА И ДА ИЗНЕВЕРЯВАМ НА ГЕЙ ПРИЯТЕЛЯ МИ С АЛФАТА Q4 РЕДОВНО

    Коментиран от #31

  • 5 сектант

    27 12 Отговор

    До коментар #3 от "Тъп":

    искам да те поздравя за избора колега - съотношение цена-качество за бг джоба като махнем предразсъдъци - по добро няма
  • 6 Зевзек

    34 6 Отговор
    Животът на колата не е само години, но и изминати километри. Потърсете информация кои марки коли навъртат по 0,8 - 1 млн. км. без основен ремонт.

    Коментиран от #28

  • 7 Пак класации от САЩ

    28 5 Отговор
    По нашите географски ширини има и други модели, но по-лесно е да превеждаме, нали...

    Коментиран от #8

  • 8 Без име

    10 5 Отговор

    До коментар #7 от "Пак класации от САЩ":

    В България не зависими статистики няма те се поръчват като реклама.
    Няма и как да има като всичко е скрито.
    Всичко е в сивата икономика.
  • 9 Биоробот

    5 6 Отговор
    Дъстъра пак го няма в класациите. Що така?
  • 10 Жоро

    23 4 Отговор
    Айде пак класирания за USА коли. 90% от колите не са популярни за европазара. Да не говорим че спецификациите им са различни дори да ги предлагат при нас.
  • 11 Перник

    23 2 Отговор
    Що сте пропуснали голфу двойката бе серсеми на първо място е .

    Коментиран от #20

  • 12 Говори лично и само за теб

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "ГОСТ":

    В никакъв случай не слагай всички под един знаменател.
  • 13 РазумаКазва

    17 2 Отговор

    До коментар #3 от "Тъп":

    Да, разума е едно ... и аз заради това карам корейска кола - качество/цена е доста добре ... но повечето хора избират кола с емоции ... и после страдат, че даже и не признават грешките си. Много "легенди" вече не са такива или излизат много скъпо за поддръжка в днешно време, където уж технологиите са усвоени и цената трябва да пада.
  • 14 Шпионин

    4 10 Отговор
    Най здравата кола е РЕНО ТУИНГО СЛЕД 2007 ГОДИНА КАРАМ ТАКАВА ВЕЧЕ 5 ГОД САМО БЕНЗИН НАЛИВАМ И КАРАМ И СУПЕР ЕВТИНА ПОДДРЪЖКА
  • 15 Малко да уточним нещата

    17 4 Отговор
    За тези които не са разбрали, немските коли с които се търгува в Америка не са произведени в Германия, а в заводите в или около Америка където контрола за качество е под всякакъв коментар. Там "Немските коли" ги карат до гаранцията и после ги махат защото просто развиват прекалено много проблеми. Също така в някой от щатите има закони за връщане на кола за поправка която гласи че ако върнеш колата 3 пъти за 1 проблем то тя ще ти бъде сменена с нова. Разбирайте го както си искате, но след като могат да си позволят да сменят колите на хората с нови, а не да ги поправят това означава че реално припечелват толкова много че да не им представлява проблем. В Америка фокуса на пазара е върху, Toyota, Lexus, Hyundai, Honda и тн. Пазарът и колите там нямат нищо общо се тези тук в Европа. Немските коли създадени в Германия нямат тези проблеми които имат Американските версии.

    Информацията горе не отговаря на Европейският пазар от който си купувате.

    Коментиран от #24

  • 16 Пет годишни

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "ГОСТ":

    Тези дето като пет годишни влизат 5-7 пъти по-често в сервиз, като десет годишни не стават по-здрави.
    10-20 годишните си ги знаем, за тях не ни трябва статистика.
  • 17 Путкин

    1 1 Отговор
    Баффф мааму, оти га няма Дачията Уа!?
  • 18 Оня с автосервиза

    11 1 Отговор
    Абе журналисти, кога ще дадете ако не българска ,то поне европейска класация за надежност или ненадежност на автомобили ? Какво ни занимавате само с тези американци все едно , че от утре ставаме техен щат ? Колко ли американски журналисти пишат статистики за България и колко американци ги четат !
  • 19 Стършел

    5 1 Отговор
    По-лесно от копипейста няма, важното е да не забравиш да се пишеш автор. Иначе за да напишеш такъв материал си е бая трудно. За това и преписват.
  • 20 onq s korq

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Перник":

    стига с голф 2 аз съм модерен човек и карам голф 4
  • 21 Реплика

    4 2 Отговор
    Стига с тези американци. Дайте някой лев и направете проучване за България. Може и от Германия да вземете някоя статистика. Като видя че е за САЩ въобще не дочитам статията.

    Коментиран от #23

  • 22 Рудозем

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "ВЕСКО":

    Твоето пони и в Надин не го искат
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 hienata

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Малко да уточним нещата":

    Съгласен съм колега, а и японските са безмитен внос от Япония, а не произведени в Англия . Всеки истински фен на японките знае за какво става въпрос.

    Коментиран от #27

  • 25 KENEPH BG

    1 0 Отговор
    В БГ няма петгодишни коли. След 15-20 години пишете пак за същите които са петгодишни сега. Тогава ще почнат да ги вкарват в БГ
  • 26 гощо

    5 0 Отговор
    Един от най големите трошляци е Мерцедес! От чисто нов се почват проблемите! Лични наблюдения споделям! Харесвам ги,но са трошляци!
  • 27 Ъхъ

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "hienata":

    Безмитен и с лява дирекция викаш...или от гледане на банкета в дясно стават тия работи))))
  • 28 Соичиро Хонда

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Зевзек":

    Знам аз))))
  • 29 GG1989

    0 0 Отговор
    Мега относително е всичко. Вуйчо ми с 5-ца на 2 години имаше за 40 000 км. и 5 години вече сигурно 15 малки ремонта. В същото време колега си взе идентична 5-ца и за 3 години е само планово в сервиза и сменя масло.
  • 30 японеца

    0 0 Отговор
    Липсват немцки тоалетни.
  • 31 АLFA Q 4

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "МЕГА ФИЯД ФЕН":

    ДО НЕКЪВ МЕГАПОМИЯР
    А КАДЕ ВИДЯ АУДИ ИЛИ VW. БЕ ПУМИ
    КОМПЛЕКСИ РАНИ.. ТЕБ НЕ МОЖЕ И ДА ТЕ ОБИДЯ.