Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Най-надеждните 5-годишни коли

Публикувана: 17 Юни, 2019 12:47 Обновена: 17 Юни, 2019 12:55
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24687
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.4 от 25 гласа.

Сервизните кампании за отстраняване на възможни неизправности са от първостепенна важност за сигурността, живота и здравето на собствениците. Американският сайт за търговия с употребявани коли iSeeCars обаче е открил и зависимост между честотата на акциите и надеждността на отделните модели.

Сравнявайки броя на сервизните кампании в базата данни на Националната служба за безопасност на пътното движение в САЩ (NHTSA) и рейтингите за надеждност на Consumer Reports, от iSeeCars са установили, че колкото по-често е отзоваван даден модел, толкова повече се поврежда.

Изследването засяга коли, произведени между 2013 и 2017 г. Те са класирани по броя на сервизните кампании за година на 100 000 продадени автомобила. В статистиката са включени и индексите за надеждност на Consumer Reports.

Топ 10 на моделите с най-голям брой сервизни кампании

Модел Среден брой сервизни кампании за година на 100 000 продадени коли В сравнение със средното Индекс за надеждност на Consumer Reports (Макс. 5)
Mercedes-Benz C-Klasse 5.77 7.3x 3.0
GMC Sierra 3.25 4.1x 2.4
BMW 3/4er 2.95 3.7x 3.6
Dodge Durango 2.71 3.4x 2.0
Nissan Pathfinder 2.00 2.5x 2.4
Ram Pickup 1.99 2.5x 2.2
Toyota 4Runner 1.98 2.5x 5.0
Dodge Charger 1.74 2.2x N/A
Chrysler 300 1.71 2.2x N/A
Chevrolet Tahoe 1.52 1.9x 2.4
Средно за Топ 10 на най-често отзоваваните модели 2.73 3.5x 3.0
Средно за всички автомобили 0.79 -- 3.4

Топ 10 на моделите с най-малък брой сервизни кампании

Модел Среден брой сервизни кампании за година на 100 000 продадени коли В сравнение със средното Индекс за надеждност на Consumer Reports (Макс. 5)
Hyundai Accent 0.10 0.1x N/A
Chevrolet Equinox 0.11 0.1x 4.2
Toyota Corolla 0.12 0.1x 4.8
Honda Civic 0.14 0.2x 4.2
Honda CR-V 0.14 0.2x 4.6
Honda Accord 0.16 0.2x 5.0
Subaru Crosstrek (XV) 0.18 0.2x 4.0
Toyota Camry 0.23 0.3x 5.0
Hyundai Elantra 0.23 0.3x 4.2
GMC Terrain 0.26 0.3x 4.2
Средно за Топ 10 на най-рядко отзоваваните модели 0.16 0.2x 4.5
Средно за всички автомобили 0.79 -- 3.4

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.4 от 25 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ГОСТ
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Ние всички 5 годишни коли караме,че четем ,за да знаем:)

Коментиран от #12, #16


Оценка:
-8 +93

ВЕСКО
(гост)

Неутрално
2 Отговор
МОЕТО 30 ГОД ..ХЮНДАЙ-ПОНИ..ИЗРАБОТЕНО КЛАСИЧЕСКИ..ЩЕ СЕДИ ОЩЕ 30 ГОД .ЩЕ СЕ ДВИЖИ.НАДЕЖНО.....ДО МОРЕТАТА НА ..ЕРДОГАН!

Коментиран от #22


Оценка:
-29 +35

Тъп
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Най-надежни от опит-корейските.Карам такава от 10 години.Най подходящи за българският джоб са румънките.Купих на жената такава ( по съвет на сектанта).Шегувам се.И за сега 3 година само консумативи.

Коментиран от #5, #13


Оценка:
-12 +35

МЕГА ФИЯД ФЕН
(гост)

Неутрално
4 Отговор
ЕЕ КАК ПЪК ЕДИН ФИЯТ НЕ ВИДЯХ А ТОЛКОВА ОБИЧАМ ДА ЧУКАМ МОЯ ФИЯТ В АУСПУХА И ДА ИЗНЕВЕРЯВАМ НА ГЕЙ ПРИЯТЕЛЯ МИ С АЛФАТА Q4 РЕДОВНО

Коментиран от #31


Оценка:
-27 +17

сектант
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #3 от "Тъп":


искам да те поздравя за избора колега - съотношение цена-качество за бг джоба като махнем предразсъдъци - по добро няма

Оценка:
-12 +27

Зевзек
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Животът на колата не е само години, но и изминати километри. Потърсете информация кои марки коли навъртат по 0,8 - 1 млн. км. без основен ремонт.

Коментиран от #28


Оценка:
-6 +34

Пак класации от САЩ
(гост)

Неутрално
7 Отговор
По нашите географски ширини има и други модели, но по-лесно е да превеждаме, нали...

Коментиран от #8


Оценка:
-5 +28

Без име
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "Пак класации от САЩ":


В България не зависими статистики няма те се поръчват като реклама.
Няма и как да има като всичко е скрито.
Всичко е в сивата икономика.

Оценка:
-5 +10

Биоробот
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Дъстъра пак го няма в класациите. Що така?

Оценка:
-6 +5

Жоро
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Айде пак класирания за USА коли. 90% от колите не са популярни за европазара. Да не говорим че спецификациите им са различни дори да ги предлагат при нас.

Оценка:
-4 +23

Перник
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Що сте пропуснали голфу двойката бе серсеми на първо място е .

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +23

Говори лично и само за теб
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #1 от "ГОСТ":


В никакъв случай не слагай всички под един знаменател.

Оценка:
-3 +2

РазумаКазва
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #3 от "Тъп":


Да, разума е едно ... и аз заради това карам корейска кола - качество/цена е доста добре ... но повечето хора избират кола с емоции ... и после страдат, че даже и не признават грешките си. Много "легенди" вече не са такива или излизат много скъпо за поддръжка в днешно време, където уж технологиите са усвоени и цената трябва да пада.

Оценка:
-2 +17

Шпионин
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Най здравата кола е РЕНО ТУИНГО СЛЕД 2007 ГОДИНА КАРАМ ТАКАВА ВЕЧЕ 5 ГОД САМО БЕНЗИН НАЛИВАМ И КАРАМ И СУПЕР ЕВТИНА ПОДДРЪЖКА

Оценка:
-10 +4

Малко да уточним нещата
(гост)

Неутрално
15 Отговор
За тези които не са разбрали, немските коли с които се търгува в Америка не са произведени в Германия, а в заводите в или около Америка където контрола за качество е под всякакъв коментар. Там "Немските коли" ги карат до гаранцията и после ги махат защото просто развиват прекалено много проблеми. Също така в някой от щатите има закони за връщане на кола за поправка която гласи че ако върнеш колата 3 пъти за 1 проблем то тя ще ти бъде сменена с нова. Разбирайте го както си искате, но след като могат да си позволят да сменят колите на хората с нови, а не да ги поправят това означава че реално припечелват толкова много че да не им представлява проблем. В Америка фокуса на пазара е върху, Toyota, Lexus, Hyundai, Honda и тн. Пазарът и колите там нямат нищо общо се тези тук в Европа. Немските коли създадени в Германия нямат тези проблеми които имат Американските версии.

Информацията горе не отговаря на Европейският пазар от който си купувате.

Коментиран от #24


Оценка:
-4 +17

Пет годишни
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #1 от "ГОСТ":


Тези дето като пет годишни влизат 5-7 пъти по-често в сервиз, като десет годишни не стават по-здрави.
10-20 годишните си ги знаем, за тях не ни трябва статистика.

Оценка:
-2 +7

Путкин
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Баффф мааму, оти га няма Дачията Уа!?

Оценка:
-1 +1

Оня с автосервиза
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Абе журналисти, кога ще дадете ако не българска ,то поне европейска класация за надежност или ненадежност на автомобили ? Какво ни занимавате само с тези американци все едно , че от утре ставаме техен щат ? Колко ли американски журналисти пишат статистики за България и колко американци ги четат !

Оценка:
-1 +11

Стършел
(гост)

Неутрално
19 Отговор
По-лесно от копипейста няма, важното е да не забравиш да се пишеш автор. Иначе за да напишеш такъв материал си е бая трудно. За това и преписват.

Оценка:
-1 +5

onq s korq
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #11 от "Перник":


стига с голф 2 аз съм модерен човек и карам голф 4

Оценка:
-3 +1

Реплика
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Стига с тези американци. Дайте някой лев и направете проучване за България. Може и от Германия да вземете някоя статистика. Като видя че е за САЩ въобще не дочитам статията.

Коментиран от #23


Оценка:
-2 +4

Рудозем
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #2 от "ВЕСКО":


Твоето пони и в Надин не го искат

Оценка:
-2 +2

23
Този коментар е премахнат от модератор
hienata
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #15 от "Малко да уточним нещата":


Съгласен съм колега, а и японските са безмитен внос от Япония, а не произведени в Англия . Всеки истински фен на японките знае за какво става въпрос.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +2

KENEPH BG
(гост)

Неутрално
25 Отговор
В БГ няма петгодишни коли. След 15-20 години пишете пак за същите които са петгодишни сега. Тогава ще почнат да ги вкарват в БГ

Оценка:
-0 +1

гощо
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Един от най големите трошляци е Мерцедес! От чисто нов се почват проблемите! Лични наблюдения споделям! Харесвам ги,но са трошляци!

Оценка:
-0 +4

Ъхъ
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #24 от "hienata":


Безмитен и с лява дирекция викаш...или от гледане на банкета в дясно стават тия работи))))

Оценка:
-1 +0

Соичиро Хонда
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #6 от "Зевзек":


Знам аз))))

Оценка:
-1 +0

GG1989
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Мега относително е всичко. Вуйчо ми с 5-ца на 2 години имаше за 40 000 км. и 5 години вече сигурно 15 малки ремонта. В същото време колега си взе идентична 5-ца и за 3 години е само планово в сервиза и сменя масло.

Оценка:
-0 +0

японеца
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Липсват немцки тоалетни.

Оценка:
-0 +0

АLFA Q 4
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #4 от "МЕГА ФИЯД ФЕН":


ДО НЕКЪВ МЕГАПОМИЯР
А КАДЕ ВИДЯ АУДИ ИЛИ VW. БЕ ПУМИ
КОМПЛЕКСИ РАНИ.. ТЕБ НЕ МОЖЕ И ДА ТЕ ОБИДЯ.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Кубрат Пулев
Българският боксьор в тежка категория коментира предстоящия си двубой с Антъни Джошуа
Говоря, когато поискам (отговаря на въпрос на журналист дали говори английски език, смее се). Вярвам, че ще спечеля. Не знам как, но ще спечеля."

Още бисери