Last news in Fakti

21 Юни, 2019 09:51 7 220 35

Най-евтините суперкари на пазара

  • суперкари-
  • цени
Най-евтините суперкари на пазара - 1

Логично е, колите от категорията на т.нар. суперкари да са много скъпи, защото новите технологии и материали, които се интегрират в тях струват много, а и имиджа на брандовете не е без значение. Не е обезателно обаче да имате милиони, за да се сдобиете със суперкар. Сега ви показваме пет суперкара, които могат да се купят на разумна цена.

Audi R8 V10 Performance.

Най-евтините суперкари на пазара


Не е нужно да давате пари за Lamborghini Huracan, защото за много по-малко можете да се сдобиете със същата технология, но в друга обвивка. Audi R8 разполага с аналогичен 5.2-литров V10 мотор, ускорява до 100 за 3.1 секунди и струва 190 000 евро.

McLaren 570S

Най-евтините суперкари на пазара


Най-малкият McLaren има на разположение мощ от 570 конски сили и може да ускорява от място до 100 км/ч за 3.2 секунди. Максималната му скорост е 328 км/ч. Освен това средният разход на гориво на тази кола е около 10 литра на 100 километра пробег, а цената му - 200 000 евро.

Ferrari 488 GTB

Най-евтините суперкари на пазара


Освен, че изглежда елегантно, италианският суперкар притежава мощност от 670 коня. Ускорението му също е завидно - 3 секунди до 100, а и марката не е без значение. Максималната скорост на Ferrari 488 GTB е 330 км/ч, а цената му - 204 000 евро.

Noble M600

Най-евтините суперкари на пазара


Този old school суперкар предлага спартански салон и минимум електроника. Осмакът е заимстван от старото Volvo XC90, но е форсиран до 650 конски сили. Британският суперкар достига скорост от 360 км/ч, а ускорението до 100 км/ч, е равно на три секунди. Цената му е 290 000 евро.

McLaren 720S

Най-евтините суперкари на пазара


На драг, купето 720S не отстъпва на уникалната и много скъпа Senna, но струва два пъти по-малко - под 300 000 евро. За тези пари получавате четирилитров V-образен осмак, който ускорява колата до 100 за 2.9 секунди, а максималната му скорост е 340 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Gost888

    35 7 Отговор
    GT-R
  • 2 Аноним

    5 22 Отговор
    Toyota celica
  • 3 123

    25 5 Отговор
    езабравили са да сложат и дачия логан

    Коментиран от #21

  • 4 ВчераСтатията

    9 1 Отговор
    Вчера статията беше за хиперкари, сега за суперкари ... какви още има ? )

    Коментиран от #17

  • 5 Dr.Dre

    21 21 Отговор
    Един GTR ще ги направи бохави по-горе изброените и струва доста по-малко от тях.

    Коментиран от #19, #22, #23, #30

  • 6 Каракуд

    20 11 Отговор
    Най добрият избор е Порше 911 на 4-5 години, здрави, почти никакво обезценяване, има както по мощни, така и по изгодни варианти, подържа се и се обслужва лесно и на разумни цени, и моделите с най малките двигатели са над възможностите на обикновения шофьор, вървят на пожар и много кефят. Италианските - стават само за постери в детската стая, скъпи, трошливи, безумно скъпа и сложна подръжка, а с Поршето ги правя смешни на пътя и на пистата.

    Коментиран от #7, #25

  • 7 Бай Хой

    17 2 Отговор

    До коментар #6 от "Каракуд":

    Съгласен ! Но без да се заяждам карал ли си или возил ли си се в Порше или какъвто и да е супер кар в България ? Усещането е болезнено на няколко нива - първо за бъбреците ти и второ болите какво причиняваш на колата. П.С. не съм притежавал подобно возило но съм имал честта да карам и да се возя няколко пъти в подобни машини
  • 8 Каракуд

    10 6 Отговор
    В БГ имам БМВ М3 и го карам като си дойда през лятото, но не знам дали бих го нарекъл супер кар. Това което знам е че грижливо обмислям маршрутите си за да си пазя бъбреците. Окачването е с три опции и винаги е на най мекия режим.

    Коментиран от #13

  • 9 Крумов

    15 2 Отговор
    Адаш, какво е това суперкари? Ние в България български език ли говорим или някаква шльокавица? На това ли ви учат вече в тия вузове?
  • 10 BMW E36

    2 32 Отговор
    m5 v10 e60 с подменена турбина и 80 процента от тия талиги припадат

    Коментиран от #12, #14, #15, #31

  • 11 Пеевски

    10 0 Отговор
    Започвам, да заделям от закуски за алуминий и пластмаса. Хем ще се вталя, за да влизам в играчката
  • 12 123

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "BMW E36":

    тия па бемвистите пак си вярват вчера с дачиката наказах няколко bmw та гола вода са
  • 13 Каракуд

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Каракуд":

    И като пояснение, става въпрос за М3 Е92 420 к.с. а не ръждясала четирицилиндрова Е36 със залепена М-емблема и гуми втора употреба
  • 14 Каракуд

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "BMW E36":

    Нещо ме обърка, къде точно е тази турбина на М5 Е60?
  • 15 Безсмъртният

    8 0 Отговор

    До коментар #10 от "BMW E36":

    Хах, страхотна идея - слОжи турбина на двигател, склонен да гърми като граната! Ебраво!
  • 16 Безсмъртният

    4 0 Отговор
    За Ферарито МНООООГО яко сбъркахте. 488 сега е зверски скъп. Все пак е все още нов.
    За изгодно Ферари със средноразположен двигател и сравнително постижима поддръжка (като цена и видовете ремонти, които се налага да се извършват), трябва да гледате 430-ката. При тях не се налага да се вади двигателят за разлика от 355 и 360-ката.
  • 17 CL500

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "ВчераСтатията":

    ... мотокари
  • 18 BMW M5

    2 0 Отговор
    Отивам да тегля кинти да си купя,ха ха ха ха
  • 19 ВАГ

    2 7 Отговор

    До коментар #5 от "Dr.Dre":

    Ами точно едно такова Ауди направи един ГТР бохав и то не обикновен ГТР а драг 2000кс и то в САЩ.

    Коментиран от #26

  • 20 Алфа Ромео

    4 2 Отговор
    Айде сега сектантите от ВАГ да ни обясняват че VW сам си е направил Алди Р8... "Няма нужда да си купувате Ламборгини Хуракан, за по-малко пари можете да се сдобиете със същата технология във друга обвивка"...
  • 21 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Не само, и Дъстър Ред лайн...
  • 22 Алфа Ромео

    0 4 Отговор

    До коментар #5 от "Dr.Dre":

    Пердаши го Алдито, въпреки че и аз бих предпочел ГТР.
  • 23 Алфа Ромео

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Dr.Dre":

    Все пак Алдито е Ламбо не го забравяй...
  • 24 М35к446

    0 3 Отговор
    Тесла модел 3 ускорява за 3.6сек. и струва в пъти по-малко. Трябва да си невероятен тъпанар да дадеш толкова пари за тези трошляци.
    Хайде сега дизел любителите да нападат...
  • 25 АLFA Q 4

    2 5 Отговор

    До коментар #6 от "Каракуд":

    КАК ЩЕ СРАВНЯВАШ ТОЯ КРОКОЗАВЪР, ПОРШЕ, СЪС Ф. Е. Р. А. Р. И. БЕЕЕЕЕЕЕЕ

    Коментиран от #27

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Каракуд

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "АLFA Q 4":

    Както вече писах, сравняваш Порше и италианските трошляци за какво? Ако е за постер за детската стая, жабарите печелят. Ела обаче на пистата за трак дей и виж с какви коли идват редовните участници, и с какви коли идват само за веднъж, след това се запитай защо аджеба е така, и ако пак не ти светне лампичката може и да ги питаш.

    Коментиран от #32

  • 28 Маркъс

    1 1 Отговор
    Каракуд, напиши с какво се правят най-бързите обиколки. И за коя писта става въпрос.

    Коментиран от #29

  • 29 Каракуд

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Маркъс":

    Пистата е Яс Марина, най бърза обиколка прави Ф1, но въпросът е друг. Не говорим за специализирани пистови машини с цял екип зад тях, а за автомобили които са регистрирани за движение по пътищата, ползват се редовно и когато има трак дей/найт се карат и на пистата за удоволствие. Трак дей не е състезание, правилата са елементарни, просто се кара бързо, кой колкото може и колкото позволява колата. Има много клипчета качени на тубата, иди и сам виж кои марки преобладават, аз мога да ти кажа кои са предпочитаните от тези които идват редовно.

    Коментиран от #33, #34

  • 30 Spawn

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Dr.Dre":

    Чак ме боли да ти го кажа... ама... Нисана даже не може и на драг да ги бие... да не казвам че на пистата е чао чао… Тва негово "невероятно" 4х4 беше невероятно преди близо 12 години...
  • 31 Spawn

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "BMW E36":

    Турбина няма да ти стигне... даже ще го направи по-зле... тя няма да захапе никъде
  • 32 АLFA Q 4

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Каракуд":

    АБЕ ШАРАН, СТИГА СЕ НАПРЕГАЙ С ТИЯ НЕМСКИ ТРОШЛЯЦИ БЕ. КОГА СИ ДОКОСВАЛ ФЕРАРИ ЧЕ ДА СЕ ИЗКАЗВАТ ТОЛКО ВЕЛИКО. НЕЩО ПО ДОБРО ОТ СЦЕНИК 1996 ДОКОСВАЛ ЛИ СИ

    Коментиран от #35

  • 33 АLFA Q 4

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Каракуд":

    ЕСТЕВЕННО ЕВТИНИЧКИТЕ
    ПОНЕ ТУК
  • 34 АLFA Q 4

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Каракуд":

    ИСКАШ ДА ПИЩИШ ЗА, ШИРОКОТО,
    АМА НЕ ТИ Е ИЗВЕСТНО ЧЕ ВСИЧКО Е ЯПОНЧЕ ПО НЕГО
    Я ПО ПРОЧЕТИ И ТОГАВ СЕ НАПРЕГАЙ
    ДА НЕСТАНЕ, АКО,
  • 35 Коментара

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "АLFA Q 4":

    Мен пък лично ме съмнява да си се докосвал до нещо повече от 145_ца, за сметка на това съм убеден, че ти е малка пишката...нямаш нормален пост и това е факт!