Новини

Запали се още един McLaren Senna

Публикувана: 1 Юли, 2019 11:41
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3495
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Неприятен инцидент помрачи състезателния уикенд на пистата Red Bull Ring в Австрия. По време на демонстрационна обиколка се запали McLaren Senna, зад волана на който седеше бившият пилот от Формула 1 Герхард Бергер.

Зрители са заснели как обгърнатия в дим суперавтомобил се опитва да стигне до боксовете, а изпод задницата му излизат огнени езици. Представители на McLaren са потвърдили, че знаят за инцидента, но отказват да коментират преди да са получили по-подробна информация.

Another Senna that just caught fire in Austria 😶 pic.twitter.com/1scHjrXXZV

— Earl Karanja (@Earlsimxx) 30 юни 2019 г.

Това е второто подобно самозапалване на Senna. През януари влогърът Salomondrin засне как гори "макларънът" му, купен само преди 11 дни.


Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
1 Отговор
Ооо , не , манипулация и измишльотина !!! Петролките никога не са самозапалват , нито в движение , нито на място , хахаххахаххахахх !!!!!

Коментиран от #3, #4, #9


Оценка:
-26 +18

сектант
2 Отговор
еми той за това се казва сена

Оценка:
-4 +16

Бачо Киро
3 Отговор

До коментар #1 от "гост":


На място само твоите любими тесли го могат. Не си купувай Сена и си ок, нямаш ядове. Джетата ти няма се запали, спокойно...

Коментиран от #5


Оценка:
-11 +14

4
Този коментар е премахнат от модератор
гост
5 Отговор

До коментар #3 от "Бачо Киро":


Първо нямам и никога не съм имал , нито някога ще имам каквото и да е , произведено от ВАГ !!!! Второ за твое съжаление дори в България има СТОТИЦИ документирани случаи на самозапалване на място и познай или са от късо съединение , или от изтичане на гориво , хаххахахахх !!!! Тоест възможните причини в сравнение с елктромобил са поне 100 % повече , честито !! Остава да измислиш петролка без елинсталация , та да изравниш шансовете , хаххахаха!!!

Коментиран от #6, #10


Оценка:
-12 +9

гост
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Добави и случаите с газови уредби и катастрофи и картинката става плачевна. Палят се и си горят много добре. При тесла се случва, но хората имат минути, за да излязат и да се отдалечат, да гасенето им е трудно, но инак не са толкова опасни колкото повечето хора си ги представят.

Оценка:
-12 +5

Driving Homosexual Pleasure
7 Отговор
Преправили са ДВГ-то на ток. Аз друго обяснение нямам.

Оценка:
-4 +5

1234
8 Отговор
Колко острова се пълни маймуни толкова колите ще се палят по често и не само. Преди произведено в англия беше гаранция за нещо, сега е по ското проблем... Същото като с ламборджинитата. И те се палят отзат. Избиват маслени или бензинови пръстени върху горещ двигател. Какво да стане друго. Лош инженеринг, лоща сглобка

Оценка:
-1 +5

9
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
10 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Теслата от какво се пали? От дълго съединение ли ? Теслата има толкова много жици и кабели и връзки че не и трябва гориво или масло да се самозапали 😁😁😁😁 смешен си с тази тесла...кога ще си купиш тесла не знам но явно ще е някоя която е с загинали батерии и струва 500 € 😁😁😁😁

Коментиран от #11, #18


Оценка:
-4 +7

Ха-ха-ха, пак лъжеш манипулативно
11 Отговор

До коментар #10 от "Хайл":


Когато германските инженери разглобили Тесла модел 3, не могли да повярват колко просто е направено всичко и как има десет пъти по-малко кабели от техните автомобили. Сещаш ли се само в шофьорската врата колко кабели има твоя автомобил? Сещаш ли се колко копчета има и до всеки от тях поне два кабела, а в някои случаи по 20? Само до двигателя, който се нагрява до стотици градуси, знаеш ли колко кабели ходят? Освен нагряването, вибрациите също им разказват играта на изолацията и създават предпоставки за пожар. При Тесла не се палят кабели, обикновено се палят японските клетки произведени от Панасоник. При Тесла модел 3 клетките са проектирани от Тесла, а не от panasonic и засега няма нито един пожар с предизвикан от тях. Нито е невъзможно, нито малко вероятно да се запалят някога, но е факт, че засега се държат много добре откъм пожаробезопасност.

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +5

Хайл
12 Отговор

До коментар #11 от "Ха-ха-ха, пак лъжеш манипулативно":


Ти колко тесли си разглобил та плямпаш едно и също? Немците нямат инжинери с акъла си от 20 г,а двигателя на колите се нагрява не със стотици а с хиляди градуси...теслата се пали както си седи от дълги съединения,от къси направо гърми...

Оценка:
-2 +4

бмв
13 Отговор
Електрички всеки знае ,че карат само джендърите.Мъжете караме чипосан дизел без катализатор , за да може задния да вижда кога даваш газ.

Коментиран от #14


Оценка:
-4 +6

бегачка
14 Отговор

До коментар #13 от "бмв":


Ако само джендъри ги караха,в България би трябвало да има най-много Тесли!

Оценка:
-2 +2

15
Този коментар е премахнат от модератор
незнайко
16 Отговор
МНОГО ИЗКУСТВЕНА МАТЕРИЯ КОЯТО ГОРИ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО !!! КАЗВА СЕ КАРБОН !!!

Оценка:
-0 +1

До тесларастите
17 Отговор
Тесларасти, не се радвайте на чуждото нещастие, че ще ви стигне и вас, двойно и тройно.

Оценка:
-2 +6

Реалист
18 Отговор

До коментар #10 от "Хайл":


Има инфо за теслата - палят се заради нагряване на батериите при които електролита който е запалим при около 40грд се запалва. След което следва верижна реакция вътре в блока. Има статистика, не спорете - електричките са около 10 пъти по-малко вероятни за запалване от двг-тата

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +2

Хайл
19 Отговор

До коментар #18 от "Реалист":


Когато произведат толкова коли колкото са с двг ще си промениш мнението...при другите коли също има акомулатор и в повечето случаи е до ДВИГАТЕЛЯ НА ЖЕГАТА-90°С средно и не се ПАЛИ,така че не казвай неща в които не си убеден,а гледаш какво са "казали" инжинерите-ми те за фолксвагена казваха,че е евро много а се оказа евро хич 😉 много не вярвай на производители търсещи реализация на стоката...

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери