Last news in Fakti

3 Юли, 2019 18:55 5 407 67

Рекордни продажби за Tesla

  • tesla-
  • продажби-
  • статистика

От април до юли Tesla е продала 95 200 електромобила, подобрявайки собствения си рекорд. Досега най-успешният период за компанията бе четвъртото тримесечие на миналата година, когато бяха реализирани 90 000 коли.

Според публикувания от Tesla отчет през април, май и юни от конвейера са слезли общо 87 048 електромобила, 72 500 от които Model 3, а останалите 14 500 - Model S и Model X. Това означава, че компанията е продавала коли, произведени през първото тримесечие на годината.

Tesla се сблъска с трудности през първите три месеца на 2019 г. Финансовите резултати се оказаха по-слаби от прогнозите, продажбите се сринаха с една трета, а печалбата спадна от $7.2 млрд. (€6.39 млрд.) на $4.5 млрд. (€4 млрд.). Тогава от компанията обявиха, че проблемите имат временен характер и са свързани със старта на продажбите на Model 3 в чужбина.

Производителят обяснява подобряването на показателите през второто тримесечие с оптимизирането на глобалните логистични операции. Tesla запазва шансове да запази ръста в продажбите и през третото тримесечие, тъй като през изминалите месеци е получила повече поръчки за електромобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дявола

    9 35 Отговор
    Сигурно са камикадзета като зная как гърмят
  • 2 Borislav Popov

    44 14 Отговор
    Аре, сега, антиелектриците имат думата, кога там щеше да фалира Тесла !?

    Коментиран от #62

  • 3 Въпрос ?

    27 40 Отговор
    Още ли има не изгорели Тесли ?
  • 4 мнение

    32 12 Отговор
    Нефтените зомбита,продължават да намалят! Интересно,е че при 100 годишните отчитат стагнация и рязък спад в печалбата,а Тесла продава повече,нали? А този първия от къде знае как гърмят,като не е виждал сигурно!
  • 5 Знам

    36 41 Отговор
    Теслата кола със срок на годност 5 години и после ремонта на батерията струва 15.000 евро ! Кой нормален ще си взема тази кола ?

    Коментиран от #7, #8, #18

  • 6 Знам

    31 9 Отговор
    Колко бензин е 15.000 евро ?

    Коментиран от #29

  • 7 реалиста

    38 28 Отговор

    До коментар #5 от "Знам":

    За батерията дават 8 години гаранция с неограничен пробег глупако прост

    Коментиран от #19

  • 8 мнение

    30 20 Отговор

    До коментар #5 от "Знам":

    Гаранцията на батерията е 8 год. и 192 хил.км! Както виждаш много нормални си я купуват!

    Коментиран от #9

  • 9 Владо

    23 10 Отговор

    До коментар #8 от "мнение":

    В България “нов внос” на 199 999км кой ще ти уважи гаранцията...

    Коментиран от #10, #22

  • 10 мнение

    14 10 Отговор

    До коментар #9 от "Владо":

    Е,да де,ама кой е казал че след гаранцията,батерията ще изгори,веднага? Това се проверява,когато се купува ел.кола,колко е капацитета на батерията!

    Коментиран от #34

  • 11 мнение

    26 6 Отговор
    Да напишем и за рекорда на Модел 3 Перформънс на пистата Лагуна Сека,с време 1.37.53! С това време става най-бързата ел.кола на пистата и с време на Ферари Ф12 Берлинета и Порше 911!

    Коментиран от #12

  • 12 Авто фен

    9 22 Отговор

    До коментар #11 от "мнение":

    А срещу Koenigsegg agera rs и Bugatti chiron що не искат да я сравнят ?

    Коментиран от #13, #14, #15

  • 13 мнение

    14 3 Отговор

    До коментар #12 от "Авто фен":

    Те не ги сравняват директно! Има време,напиши си в Гугъл,и можеш да видиш времената на колите,за обиколка!
  • 14 мнение

    17 3 Отговор

    До коментар #12 от "Авто фен":

    Все пак колата не е произвеждана да е по-бърза от тях! Роудстър,ще бъде сравняван с тях!

    Коментиран от #16

  • 15 гост

    28 9 Отговор

    До коментар #12 от "Авто фен":

    Защото е кола за 70 000 долара , срещу такива за 2-3 милиона !!!! И скоро и това ще стане и после какво ще ревеш ??? Догодина ще сравняваш с Роадстер и познай какъв ще е резултата ??? Няма да ти хареса , гаранция !!!

    Коментиран от #17

  • 16 Факт

    6 21 Отговор

    До коментар #14 от "мнение":

    Когато вдигне 500 км/ч тогава ми я хвали
  • 17 мнение

    10 3 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Даже 60 хил.долара!
  • 18 Borislav Popov

    12 6 Отговор

    До коментар #5 от "Знам":

    Има кой да ги купува, не се притеснявай - https://youtu.be/RFmVdIVgiQs
  • 19 Driving pleasure

    12 22 Отговор

    До коментар #7 от "реалиста":

    Понеже не мога да отговоря на всеки ще кажа така - гаранцията на Тесла е 80 000 км - няма производител даващ по-малко гаранция. Знаят си калпавата сглобка, а за една ударена броня на едни пичове в щатите колата е 4ти месец на трупчета и не могат да я поправят :)

    Батерията е с гаранция 160 000 км, малко вероятно е да си избиеш по-високата цена при купуването на колата с по-ниските разходи за "гориво" а батерията пада отведнъж колкото и да мериш състоянието при полупката 2 дена след това може да си прецакан с тоталка!

    Освен това напомням, че целта беше 500 000 бройки за година, а това е малко вероятно да стане, тоест и следващите няколко тримесечия финансовия отчет дори да не е трагичен като предишните няма да е особено цветущ...

    Коментиран от #20, #30, #31, #32, #66

  • 20 мнение

    19 5 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    До ония ден не знаеше колко струва Модел 3,а вече обясняваш като най-големия специалист! Модел 3 е с гаранция на батерия и мотор 8 год.и 192 хил.км.! Само за малката батерия Стандарт Рейндж Плюс е 160 хил.км.! Когато колата е в ремонт,получаваш друга кола,която караш!

    Коментиран от #25, #35

  • 21 асддса

    10 6 Отговор
    Абе тя и България по официална статистика е с рекордни икономически растежи, ама.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Язе

    10 10 Отговор
    Европа вече е в шок.Остават Марс,Венера и Плутон.Ще превземе вселената този Мъск.Земята вече му е тясна.Ще разширява пазара в космически мащаб.Дали така спорят и извънземните?

    Коментиран от #24

  • 24 Asd

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "Язе":

    Тесногръди Язе пий си ракията и остави мисленето на другите

    Коментиран от #27

  • 25 Driving pleasure

    8 12 Отговор

    До коментар #20 от "мнение":

    Това как получаваш саместваща кола го обясни на пичовете от ТФЛ които 4ти месец чакат някой да им оправи колата :) Освен това гаранцитя 160 или ако щеш 190 или 200 ако те прави по-щастлива е само за батерията - всичко останало е с гаранция 80 000 км!!!

    Коментиран от #26

  • 26 мнение

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "Driving pleasure":

    Гаранцията е и на мотора! Другата гаранция е и до 100 хил.км и 5 години,зависи в коя държава е!
  • 27 Язе

    3 5 Отговор

    До коментар #24 от "Asd":

    Не пия ракия.Ти на принципа остави мисленто на другите,имаш ли собствено мнение или някой ти диктува какво да пишеш?

    Коментиран от #28

  • 28 Asd

    7 1 Отговор

    До коментар #27 от "Язе":

    Свети Илън ми диктува скучний Язе. Вместо да се радваш че има хора като Илънчо...мечтател който иска да промени света към по-добро ти плюеш като скучен депресиран човечец без капка въображение
  • 29 Нема значение

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "Знам":

    Аз живея в Холандия. Карам 30 000км но година. Бензин средна цена €1.70. €3570 ми е бензина + €800 пътен данък = €21 850 за 5 години. Но теслата батериите при 30 000км/г карат без проблем 7 години. Тва ти е сметката.
  • 30 гост

    12 0 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    Целта е 400х.коли, а не 500, което бе теоретично. След като продават по над 90х.коли и поръчките им се покачват колко прави това според теб умножено по 4? Доста близо до 400х.коли, а не се знае дали няма да надхвърлят 100х. през следващите две четвъртини. Проста сметка показва, че съумяват да произвеждат повече от 7х.коли на седмица или над 1000 на ден. След две години с модели като У и пикапа, два много търсени варианта, със сигурност ще прескочи милион, да не говорим за потенциала на Китай и фабриката, която е почти готова и има капацитет за половин милион само тя. Сега се извършват преструктурирания на поточни линии, за да освободят капацитет за модел У, правят фейслифт за старите си модели, пробиват на чуждите пазари с евтината кола и не спират да разширяват мрежата от зарядни, кое му е лошото? На фона на спрелите продажби на колите с двг и как всички панически започнаха да пускат електрички и да се хвалят с поръчки за няколко хиляди произведени коли успоредно с акции по отзоваване на дефектни такива и известия за забавяне на старта на електрички, някак си не виждам другите да имат шансове със сегашните си предложения.
  • 31 гост

    16 4 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    Абе гьонсурат нещастен , ти лично преди една година се пенеше , че е невъзможно Тесла да продаде и 100 000 броя и ееееей сега ще изчезнат поръчките и никой няма да купува , ама сега 400 000 му били малко , трябвало 500 райш !!!! Да ти припомня ли , че МИНАЛАТА година произведоха малко повече от 230 000 , а по-предната малко повече от 100 000 !! Значи твоите кюмбета , дето имат 25-30% СПАД в продажбите и тепърва ще спадат още повече няма проблем , а Тесла дето прави по 80-90 % ПРИРАСТ било малко , хахаххахахаха !!!! Почвай да събираш кюмбета в гаража , че скоро само там ще си ги гледаш , слушай какво ти говоря !! Само си направи една справка колко от "премиумите" ти произвеждат повече от 350 000 !!!!! Аз ще ти кажа , само ТРИ !!!! Тоест още тази година Тесла ще е четвъртия в СВЕТА !!! А след 2-3 години и ПЪРВИ , ахаххахах !!! Да не говорим , че и бая "непремиуми" се въртят там , така че готви валериана , мноооого мъка те чака , хахахаххах !!!!

    Коментиран от #39

  • 32 гост

    13 4 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    И само да ти припомня за батериите , дето си "загрижен" , ама за какво не знаеш !!! Тесла се произвежда вече 7 години и вече има над половин милиона на пътя !!! Никой никъде не се е оплакал от "изгоряла" батерия и няма и да се оплаче !!! Напротив всички статистика досега показват , че реалния пробег е в ПЪТИ по-голям от тоя на гаранцията !!! Догодина ще има и поне 10-15 000 броя от първите продадени , които ще преминат 8-те години гаранция !!! Да да можеше като се окаже , че всичките са си живи и здрави и ще карат още поне два пъти по толкова години , някой да може да ти метне въжето , да не мъчиш повече хората с идиотиите си !!!
  • 33 В Швейцария

    4 1 Отговор
    Model 3 - 8 Jahre oder 160.000 km (je nachdem, was zuerst eintritt) und Aufrechterhaltung von mindestens 70% der Batteriekapazität über die Garantielaufzeit.
  • 34 Хайл

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "мнение":

    И като я купиш от Германия на 200 000 км с капацитет почти към 0 ще се прибереш в България след месец ако изобщо става нещо от батерията-не мисли че като я продават специално за теб ще купят нова батерия и ще ти я дадът за 500 € щото без батерия и 500 € са много
  • 35 Хайл

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "мнение":

    А защо влиза за ремонт,нали е "перфектна" пък и от къде в България ще ти дадат "заместваща" и до колкото знам нямат официален магазин у нас

    Коментиран от #36

  • 36 мнение

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Хайл":

    В БГ няма магазин и сервиз! Колата не е правена за България,а Европа! В БГ и зарядни няма! Така,че там все още се кара на газ и това е! Системата в БГ е такава,че е направена за хора с малко пари,не за екология! Изгодно е да се карат стари коли! Те хората за това не са отворили магазин там,защото знаят че почти никой няма да взима,за сега! Колата е хубава,перфектна не е,както всички други! Но ,ако даде проблем си има гаранция,така че разходи нямаш! Батериите издържат повече от колкото си мислите! Сами си сметнете сервизите и разходите по едно ДВГ,за 200 хил.км. Като след този пробег доста нови ДВГ,също са за смяна! Като ТСИ мотори и други подобни! Също и ДСГ каси!
  • 37 Teslarasri

    5 3 Отговор
    Някой от врещящите зомбирани тесларасти задава ли си въпроса защо Господ Илон обяви продажбите, но не и печалбите за Q2? Всъщност има ли такива, или продължава да продава на загуба? Гост, дай опорка.

    Коментиран от #42

  • 38 ФауВе

    1 2 Отговор
    И сега, като приемат новото изискване за ЕС, електромобилите да са с вграден звукогенератор, за по-голяма безопасност на пешеходците, и бай Илон като вдигне цената на тесляка с още няколко хилядарки за тая джаджа, ще видим какво ще стане с продажбите им.
  • 39 ФауВе

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    А тебе кво те радва това, като ти продължаваш да караш на нафта?
  • 40 Ангел

    4 7 Отговор
    Следващата година, година и половина ще се увеличават продажбите , по простата причина, че в цяла Скандинавия (най-големия Европейски пазар) държавните дотации, и субсидии ще приключат до 2020год. Като дотогава поетапно на всеки 3 или 4 месеца ще се вдигат, като от януари 2021год. Ще са 1към1 с двг от административна гледна точка. Тогава ще си проличи колко хора я взимат щото споделят тезата й, и колко я взимат заради субсидиите. В Дания и Норвегия веднъж при спиране на субсидиите имаше рекорден спад, после след пускането им пак ги почнаха. Мислете малко по-задълбочено.
    Вчера говорих с един пич от Кърджали, който има връзки по Турция и кара голяма част от теслите на турците в Австрия на сервиз. Еми бъгава кола си е и това е. Постоянно ги влачи за елементарни повреди, като тази която ще кара във вторник на някой от футболистите на Фенербахче е със врата, която не се отваря. И това трябва да се прави в сервиз. Колко време ще я правят не се знае. Пробег от 250 до 330км са модел с. Скъпо и бъгаво компютърче, това е то. Нито има рентабилност, нито екологичност.
    Сега говорят за глобален спад на вредните емисии, обаче батериите изпускат повече от ДВГ-то, и сега вече започнаха да ползват термина "ЛоКаЛнО чиста" кола. Обаче когато направят завода за батерии в Швеция и такъв в Германия ще ги питам пак какво ще стане.
    Една тема ви давам за размишление...
    НЯМА КАК, СВЯТ КОЙТО ЗА 15 ГОДИНИ Е УВЕЛИЧИЛ НАСЕЛЕНИЕТО СИ С НАД 20% И ТЕНДЕНЦИЯТА Е ТАКАВА И В БЪДЕЩЕ,

    Коментиран от #41

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Teslarasti

    1 1 Отговор
    Тесларастите изпълзяха. Гъбоебец, кажи колко е печалбата през второто тримесечие, че Вожда подозрително мълчи по темата.

    Коментиран от #45

  • 44 Teslarasti

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "за гъби съм":

    Публична е кака ти, нея цялата махала я изчете.
  • 45 мнение

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Teslarasti":

    Резултатите излизат на 11 юли!
  • 46 мнение

    1 3 Отговор
    За тези на които им е интересно,в момента върви опит за световен рекорд,шофиране на 24 часа Модел 3,колко км.се изминават.За първите 14 часа 1600 км. Върви в ютуб на TeslaBjorn Live! Това е за тези които,казват че електричките са само за градско!

    Коментиран от #47

  • 47 мнение

    0 3 Отговор

    До коментар #46 от "мнение":

    2240 км.има още почти 5 часа да кара!
  • 48 Teslarasti

    2 3 Отговор
    Ха ха, нещастни тесларасти, сигурно ще мине 2600—2700 км, за сравнение преди 40 години СААБ 9000 измина над 5000 км за 24 часа, така че единственото което доказвате е че сте жалкари зомбирани

    Коментиран от #49

  • 49 До хейтъра

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "Teslarasti":

    Къде ги измина тези 5000км? По публичните пътища ли? Със средна скорост 208 км в час? Хайде да не сравняваме ябълки с портокали. Какво е най-голямото разстояние което си минавал с автомобил? За колко време го измина? Това са реалните въпроси, които трябваше да си зададеш.

    Коментиран от #50

  • 50 тесларасти

    2 2 Отговор

    До коментар #49 от "До хейтъра":

    измина над 5000 км на Таладега. не се ли усещате че постоянно се опитвате да налагате някакви ограничения и условия за тестове и сравнения така че Тесла да изглежда по добре отколкото всъщност е? измисляте си някакви тестове и се пъчите, и после било епълз енд оринджиз защото не било по публичните пътища, където условията са различни за всеки и е трудно срсвнение епълз ту епълз. затова има писти, затова има ралита, затова има 24 часа на льо Ман. като сте добри заповядайте там, отиди на Таладега и бий СААБ от преди 40 години и без модификации

    Коментиран от #51, #53

  • 51 мнение

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "тесларасти":

    Пич иди се прегледай и не се заяждай! Тесла може да бие и на писта и на 24 часа на Льо Ман може да бие! Те не са в този спорт,за това не бият! Батерията на Тесла може да се сменя за 5 мин.! Мислиш ли,че не могат да сменят батерията със заредена и да въртят денонощно,цял месец и да карат с пълна газ? Кой ще победи тогава,а? Измисляш си всякакви глупости тука! Разбрах,че си Антиелектрика,но понеже Модел 3 бие на писта и се наложи да си смениш ника,нали?

    Коментиран от #52, #55, #56

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 мнение

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "тесларасти":

    Виж в гугъл,как се сменя батерията на Модел С за 1 мин.и 33 сек.Кой ще победи тогава,а? Просто решиха да не прилагат този вариант,а със Суперчарджър,което също е достатъчно бързо!
  • 54 До хейтъра

    1 2 Отговор
    А вие защо все пробутвате сравнение на писта? Кой клиент при избор на ежедневна кола, се интересува от постиженията ѝ на писта? Кой въобще кара ежедневната си кола на писта? Кой кара със средна скорост 208 км в час? Кой кара 24 часа с 208 километра в час? Постигнатото от Тесла модел 3, дори без най-бързият supercharger, който кой знае кога ще дойде в Европа, напълно удовлетворява изискванията на 99% от клиентите. Постигната е средна скорост включително времето за зареждане от 115 километра в час. Това всъщност е най-важният параметър, защото никой не кара 24 часа в денонощието и изминава постигнатите 2781 км? Когато навлезнат най-бързите зарядни станции версия 3, ще може да се постигне още по-голяма средна скорост, което в реални условия се изравнява със средната скорост на бензинов автомобил, който се кара от нормален човек имащ естествени нужди на всеки два-три часа. В този случай колата ще те чака да се изпикаеш, не ти да чакаш нея да се зареди.

    Коментиран от #57

  • 55 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "мнение":

    Пак ми изтриха мнението, но няма как да не плюя по същество, което лъже и обвинява другите, че пишат като него с различни никове. Какъвто сайта, такива и коментарите!

    Коментиран от #67

  • 56 Тъп си Гошеее

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "мнение":

    Първо не съм Антиелектрика. Въпреки че възгледите ни са сходни, веднъж доста се посдърпахме тук с него. Второ, на няколко пъти каня собствениците на Тесла да изберем или да се уговорим на пет дисциплини в които да се състезаваме, аз идвам с моята кола, те идват с техния миксер без да увъртат и да видим кой кого. Оказва се че всички сте лаладжии тесларасти които нямат топки, а само увъртат, ама ако това, ама ако онова, ама чакай първо нещо да стане догодина и цитират измислените постижения на разни други тесларасти.
  • 57 Тесларастията не прощава

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "До хейтъра":

    Зомби, аз нищо не пробутвам. Темата е продажбите на Тесла. Някакво зомбирано тесларастче се подмокря от щастие, че оня норвежеца дето прилича на азиатец щял да постави някакъв 24 часов рекорд. Когато обърнах вниманието на другите тесларастчета че този рекорд нито е рекорд, нито има смисъл, веднага се намира друг зомбиран да ми обяснява как рекорди които не са по кефа на тесларастите не са никакви рекорди. Както писах и преди, избираме пет дисциплини, идваш с миксера, аз с моята, състезаваме се, ако ме биеш ти давам един чук да ми натрошиш колата, ако паднеш, палим миксера. ОК?

    Коментиран от #58

  • 58 Много яка батка си пред клавиатурата

    0 3 Отговор

    До коментар #57 от "Тесларастията не прощава":

    Само където знаем че нито аз имам Тесла модел S P100DL, нито пък ти имаш автомобил който да я бие на стандартните дисциплини споменавани в повечето статии за автомобили.

    Можеш ли да биеш тази Тесла в
    1.Ускорение до 100
    2. Четвърт миля
    3. Време за ускорение и спиране 0-160-0 км/ч
    4. Изминато разстояние с 100лв за зареждане.
    5. Шофиране 10 километра от задната седалка, докато правиш секс с две мадами.
    Знам че останалите ще ги избереш така, че да спечелиш, но няма как да спечелиш нито пък да изгубиш 5 от 5 дисциплини, ако ги избираме заедно. Така че само плямпаш. Всички знаем, че електромобилите имат и недостатъци, така че не се хаби за да ни го обясняваш!

    Коментиран от #60

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Баси жалкара

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "Много яка батка си пред клавиатурата":

    Пича ти вика аре да се биеме и ти му отговаряш: само дето знаеме че аз съм гей и мога да се бия, а ти не си чак толко як че да биеш Кобрата. Сети ли се къф жалкар си а?

    Коментиран от #61, #63

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Хаха

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Жалка история 95 хиляди и кво голф са продава ли по 400 хиляди за тия месеци бе и хората още си ги карат а тая тесла даже и 1 година няма да изкрета
  • 63 Електрика

    3 0 Отговор

    До коментар #60 от "Баси жалкара":

    Я си ....! Жалки журналистчета! Изтрихте ми коментара без никаква основателна причина, само защото казвам истината. Хайде списвайте си жълтия вестник, няма да ви притеснявам вече и да ви вдигам посещенията на сайта с писане на смислени коментари. Отглеждайте си хейтърчетата и ги поливайте да пораснат, като отскубвате "плевелите" като мен, който им пречат с реализъм, конкретика и факти, без да им пада на каруцарския език и да обижда останалите. Bye bye!
  • 64 Teslarasti skapani

    4 1 Отговор
    Присъединявам се, модераста скапан е жалкар както и тесларастчетата, трие ми коментарите а някакви пубери ръсят мозък относно сравнителните тестове и кой каква кола има. Тесларастчетата които имат кола само на постер в спалнята били измислили дисциплина секс 10 км с две коври на задната тераса, ясно е че джендърския им имидж не ги кефи, така че си измислят историйки как едва ли не спят с жени

    Коментиран от #65

  • 65 Тесларасти

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Teslarasti skapani":

    *на задната седалка
  • 66 Tesla Club BG

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    Ей тва му е тъпото на интернета че дава шанс на такива углавни опити да се заблуждават хората с умишлено изкривявани факти.
    При ремонт на български тесли имаме докарване на оборотна Тесла от Австрия, взимане и връщане на българската кола и всичко това за сметка на производителя. На фона на това обслужване на клиента, твоя ник ми напомня на нестандартни удоволствия с гумени приспособления, безплатно прилагани от повечето останали марки коли. Казвам удоволствия неслучайно виждам, че на много хора това им се харесва и на драго сърце си вадят залъка от устата, за да го дадат на дизелджията или на приемчика в "оторизирания" сервиз. Кеф цена няма!
  • 67 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Антиелектрика":

    Глей кво правят тия със старата технология! Първия суперчърджър е произведен през 1890 год.,нали?