От април до юли Tesla е продала 95 200 електромобила, подобрявайки собствения си рекорд. Досега най-успешният период за компанията бе четвъртото тримесечие на миналата година, когато бяха реализирани 90 000 коли.
Според публикувания от Tesla отчет през април, май и юни от конвейера са слезли общо 87 048 електромобила, 72 500 от които Model 3, а останалите 14 500 - Model S и Model X. Това означава, че компанията е продавала коли, произведени през първото тримесечие на годината.
Tesla се сблъска с трудности през първите три месеца на 2019 г. Финансовите резултати се оказаха по-слаби от прогнозите, продажбите се сринаха с една трета, а печалбата спадна от $7.2 млрд. (€6.39 млрд.) на $4.5 млрд. (€4 млрд.). Тогава от компанията обявиха, че проблемите имат временен характер и са свързани със старта на продажбите на Model 3 в чужбина.
Производителят обяснява подобряването на показателите през второто тримесечие с оптимизирането на глобалните логистични операции. Tesla запазва шансове да запази ръста в продажбите и през третото тримесечие, тъй като през изминалите месеци е получила повече поръчки за електромобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 дявола
18:59 03.07.2019
2 Borislav Popov
Коментиран от #62
19:00 03.07.2019
3 Въпрос ?
19:02 03.07.2019
4 мнение
19:03 03.07.2019
5 Знам
Коментиран от #7, #8, #18
19:03 03.07.2019
6 Знам
Коментиран от #29
19:06 03.07.2019
7 реалиста
До коментар #5 от "Знам":
За батерията дават 8 години гаранция с неограничен пробег глупако простКоментиран от #19
19:07 03.07.2019
8 мнение
До коментар #5 от "Знам":
Гаранцията на батерията е 8 год. и 192 хил.км! Както виждаш много нормални си я купуват!Коментиран от #9
19:07 03.07.2019
9 Владо
До коментар #8 от "мнение":
В България “нов внос” на 199 999км кой ще ти уважи гаранцията...Коментиран от #10, #22
19:13 03.07.2019
10 мнение
До коментар #9 от "Владо":
Е,да де,ама кой е казал че след гаранцията,батерията ще изгори,веднага? Това се проверява,когато се купува ел.кола,колко е капацитета на батерията!Коментиран от #34
19:16 03.07.2019
11 мнение
Коментиран от #12
19:20 03.07.2019
12 Авто фен
До коментар #11 от "мнение":
А срещу Koenigsegg agera rs и Bugatti chiron що не искат да я сравнят ?Коментиран от #13, #14, #15
19:23 03.07.2019
13 мнение
До коментар #12 от "Авто фен":
Те не ги сравняват директно! Има време,напиши си в Гугъл,и можеш да видиш времената на колите,за обиколка!19:27 03.07.2019
14 мнение
До коментар #12 от "Авто фен":
Все пак колата не е произвеждана да е по-бърза от тях! Роудстър,ще бъде сравняван с тях!Коментиран от #16
19:28 03.07.2019
15 гост
До коментар #12 от "Авто фен":
Защото е кола за 70 000 долара , срещу такива за 2-3 милиона !!!! И скоро и това ще стане и после какво ще ревеш ??? Догодина ще сравняваш с Роадстер и познай какъв ще е резултата ??? Няма да ти хареса , гаранция !!!Коментиран от #17
19:30 03.07.2019
16 Факт
До коментар #14 от "мнение":
Когато вдигне 500 км/ч тогава ми я хвали19:30 03.07.2019
17 мнение
До коментар #15 от "гост":
Даже 60 хил.долара!19:32 03.07.2019
18 Borislav Popov
До коментар #5 от "Знам":
Има кой да ги купува, не се притеснявай - https://youtu.be/RFmVdIVgiQs19:43 03.07.2019
19 Driving pleasure
До коментар #7 от "реалиста":
Понеже не мога да отговоря на всеки ще кажа така - гаранцията на Тесла е 80 000 км - няма производител даващ по-малко гаранция. Знаят си калпавата сглобка, а за една ударена броня на едни пичове в щатите колата е 4ти месец на трупчета и не могат да я поправят :)Батерията е с гаранция 160 000 км, малко вероятно е да си избиеш по-високата цена при купуването на колата с по-ниските разходи за "гориво" а батерията пада отведнъж колкото и да мериш състоянието при полупката 2 дена след това може да си прецакан с тоталка!
Освен това напомням, че целта беше 500 000 бройки за година, а това е малко вероятно да стане, тоест и следващите няколко тримесечия финансовия отчет дори да не е трагичен като предишните няма да е особено цветущ...
Коментиран от #20, #30, #31, #32, #66
20:30 03.07.2019
20 мнение
До коментар #19 от "Driving pleasure":
До ония ден не знаеше колко струва Модел 3,а вече обясняваш като най-големия специалист! Модел 3 е с гаранция на батерия и мотор 8 год.и 192 хил.км.! Само за малката батерия Стандарт Рейндж Плюс е 160 хил.км.! Когато колата е в ремонт,получаваш друга кола,която караш!Коментиран от #25, #35
20:45 03.07.2019
21 асддса
20:52 03.07.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Язе
Коментиран от #24
21:30 03.07.2019
24 Asd
До коментар #23 от "Язе":
Тесногръди Язе пий си ракията и остави мисленето на другитеКоментиран от #27
21:38 03.07.2019
25 Driving pleasure
До коментар #20 от "мнение":
Това как получаваш саместваща кола го обясни на пичовете от ТФЛ които 4ти месец чакат някой да им оправи колата :) Освен това гаранцитя 160 или ако щеш 190 или 200 ако те прави по-щастлива е само за батерията - всичко останало е с гаранция 80 000 км!!!Коментиран от #26
21:42 03.07.2019
26 мнение
До коментар #25 от "Driving pleasure":
Гаранцията е и на мотора! Другата гаранция е и до 100 хил.км и 5 години,зависи в коя държава е!22:02 03.07.2019
27 Язе
До коментар #24 от "Asd":
Не пия ракия.Ти на принципа остави мисленто на другите,имаш ли собствено мнение или някой ти диктува какво да пишеш?Коментиран от #28
22:44 03.07.2019
28 Asd
До коментар #27 от "Язе":
Свети Илън ми диктува скучний Язе. Вместо да се радваш че има хора като Илънчо...мечтател който иска да промени света към по-добро ти плюеш като скучен депресиран човечец без капка въображение23:07 03.07.2019
29 Нема значение
До коментар #6 от "Знам":
Аз живея в Холандия. Карам 30 000км но година. Бензин средна цена €1.70. €3570 ми е бензина + €800 пътен данък = €21 850 за 5 години. Но теслата батериите при 30 000км/г карат без проблем 7 години. Тва ти е сметката.23:39 03.07.2019
30 гост
До коментар #19 от "Driving pleasure":
Целта е 400х.коли, а не 500, което бе теоретично. След като продават по над 90х.коли и поръчките им се покачват колко прави това според теб умножено по 4? Доста близо до 400х.коли, а не се знае дали няма да надхвърлят 100х. през следващите две четвъртини. Проста сметка показва, че съумяват да произвеждат повече от 7х.коли на седмица или над 1000 на ден. След две години с модели като У и пикапа, два много търсени варианта, със сигурност ще прескочи милион, да не говорим за потенциала на Китай и фабриката, която е почти готова и има капацитет за половин милион само тя. Сега се извършват преструктурирания на поточни линии, за да освободят капацитет за модел У, правят фейслифт за старите си модели, пробиват на чуждите пазари с евтината кола и не спират да разширяват мрежата от зарядни, кое му е лошото? На фона на спрелите продажби на колите с двг и как всички панически започнаха да пускат електрички и да се хвалят с поръчки за няколко хиляди произведени коли успоредно с акции по отзоваване на дефектни такива и известия за забавяне на старта на електрички, някак си не виждам другите да имат шансове със сегашните си предложения.07:37 04.07.2019
31 гост
До коментар #19 от "Driving pleasure":
Абе гьонсурат нещастен , ти лично преди една година се пенеше , че е невъзможно Тесла да продаде и 100 000 броя и ееееей сега ще изчезнат поръчките и никой няма да купува , ама сега 400 000 му били малко , трябвало 500 райш !!!! Да ти припомня ли , че МИНАЛАТА година произведоха малко повече от 230 000 , а по-предната малко повече от 100 000 !! Значи твоите кюмбета , дето имат 25-30% СПАД в продажбите и тепърва ще спадат още повече няма проблем , а Тесла дето прави по 80-90 % ПРИРАСТ било малко , хахаххахахаха !!!! Почвай да събираш кюмбета в гаража , че скоро само там ще си ги гледаш , слушай какво ти говоря !! Само си направи една справка колко от "премиумите" ти произвеждат повече от 350 000 !!!!! Аз ще ти кажа , само ТРИ !!!! Тоест още тази година Тесла ще е четвъртия в СВЕТА !!! А след 2-3 години и ПЪРВИ , ахаххахах !!! Да не говорим , че и бая "непремиуми" се въртят там , така че готви валериана , мноооого мъка те чака , хахахаххах !!!!Коментиран от #39
08:49 04.07.2019
32 гост
До коментар #19 от "Driving pleasure":
И само да ти припомня за батериите , дето си "загрижен" , ама за какво не знаеш !!! Тесла се произвежда вече 7 години и вече има над половин милиона на пътя !!! Никой никъде не се е оплакал от "изгоряла" батерия и няма и да се оплаче !!! Напротив всички статистика досега показват , че реалния пробег е в ПЪТИ по-голям от тоя на гаранцията !!! Догодина ще има и поне 10-15 000 броя от първите продадени , които ще преминат 8-те години гаранция !!! Да да можеше като се окаже , че всичките са си живи и здрави и ще карат още поне два пъти по толкова години , някой да може да ти метне въжето , да не мъчиш повече хората с идиотиите си !!!09:07 04.07.2019
33 В Швейцария
10:09 04.07.2019
34 Хайл
До коментар #10 от "мнение":
И като я купиш от Германия на 200 000 км с капацитет почти към 0 ще се прибереш в България след месец ако изобщо става нещо от батерията-не мисли че като я продават специално за теб ще купят нова батерия и ще ти я дадът за 500 € щото без батерия и 500 € са много17:20 04.07.2019
35 Хайл
До коментар #20 от "мнение":
А защо влиза за ремонт,нали е "перфектна" пък и от къде в България ще ти дадат "заместваща" и до колкото знам нямат официален магазин у насКоментиран от #36
17:55 04.07.2019
36 мнение
До коментар #35 от "Хайл":
В БГ няма магазин и сервиз! Колата не е правена за България,а Европа! В БГ и зарядни няма! Така,че там все още се кара на газ и това е! Системата в БГ е такава,че е направена за хора с малко пари,не за екология! Изгодно е да се карат стари коли! Те хората за това не са отворили магазин там,защото знаят че почти никой няма да взима,за сега! Колата е хубава,перфектна не е,както всички други! Но ,ако даде проблем си има гаранция,така че разходи нямаш! Батериите издържат повече от колкото си мислите! Сами си сметнете сервизите и разходите по едно ДВГ,за 200 хил.км. Като след този пробег доста нови ДВГ,също са за смяна! Като ТСИ мотори и други подобни! Също и ДСГ каси!18:38 04.07.2019
37 Teslarasri
Коментиран от #42
23:52 04.07.2019
38 ФауВе
00:17 05.07.2019
39 ФауВе
До коментар #31 от "гост":
А тебе кво те радва това, като ти продължаваш да караш на нафта?00:18 05.07.2019
40 Ангел
Вчера говорих с един пич от Кърджали, който има връзки по Турция и кара голяма част от теслите на турците в Австрия на сервиз. Еми бъгава кола си е и това е. Постоянно ги влачи за елементарни повреди, като тази която ще кара във вторник на някой от футболистите на Фенербахче е със врата, която не се отваря. И това трябва да се прави в сервиз. Колко време ще я правят не се знае. Пробег от 250 до 330км са модел с. Скъпо и бъгаво компютърче, това е то. Нито има рентабилност, нито екологичност.
Сега говорят за глобален спад на вредните емисии, обаче батериите изпускат повече от ДВГ-то, и сега вече започнаха да ползват термина "ЛоКаЛнО чиста" кола. Обаче когато направят завода за батерии в Швеция и такъв в Германия ще ги питам пак какво ще стане.
Една тема ви давам за размишление...
НЯМА КАК, СВЯТ КОЙТО ЗА 15 ГОДИНИ Е УВЕЛИЧИЛ НАСЕЛЕНИЕТО СИ С НАД 20% И ТЕНДЕНЦИЯТА Е ТАКАВА И В БЪДЕЩЕ,
Коментиран от #41
00:30 05.07.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Teslarasti
Коментиран от #45
12:29 05.07.2019
44 Teslarasti
До коментар #42 от "за гъби съм":
Публична е кака ти, нея цялата махала я изчете.12:32 05.07.2019
45 мнение
До коментар #43 от "Teslarasti":
Резултатите излизат на 11 юли!17:52 05.07.2019
46 мнение
Коментиран от #47
18:16 05.07.2019
47 мнение
До коментар #46 от "мнение":
2240 км.има още почти 5 часа да кара!18:18 05.07.2019
48 Teslarasti
Коментиран от #49
08:04 06.07.2019
49 До хейтъра
До коментар #48 от "Teslarasti":
Къде ги измина тези 5000км? По публичните пътища ли? Със средна скорост 208 км в час? Хайде да не сравняваме ябълки с портокали. Какво е най-голямото разстояние което си минавал с автомобил? За колко време го измина? Това са реалните въпроси, които трябваше да си зададеш.Коментиран от #50
10:58 06.07.2019
50 тесларасти
До коментар #49 от "До хейтъра":
измина над 5000 км на Таладега. не се ли усещате че постоянно се опитвате да налагате някакви ограничения и условия за тестове и сравнения така че Тесла да изглежда по добре отколкото всъщност е? измисляте си някакви тестове и се пъчите, и после било епълз енд оринджиз защото не било по публичните пътища, където условията са различни за всеки и е трудно срсвнение епълз ту епълз. затова има писти, затова има ралита, затова има 24 часа на льо Ман. като сте добри заповядайте там, отиди на Таладега и бий СААБ от преди 40 години и без модификацииКоментиран от #51, #53
11:25 06.07.2019
51 мнение
До коментар #50 от "тесларасти":
Пич иди се прегледай и не се заяждай! Тесла може да бие и на писта и на 24 часа на Льо Ман може да бие! Те не са в този спорт,за това не бият! Батерията на Тесла може да се сменя за 5 мин.! Мислиш ли,че не могат да сменят батерията със заредена и да въртят денонощно,цял месец и да карат с пълна газ? Кой ще победи тогава,а? Измисляш си всякакви глупости тука! Разбрах,че си Антиелектрика,но понеже Модел 3 бие на писта и се наложи да си смениш ника,нали?Коментиран от #52, #55, #56
12:03 06.07.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 мнение
До коментар #50 от "тесларасти":
Виж в гугъл,как се сменя батерията на Модел С за 1 мин.и 33 сек.Кой ще победи тогава,а? Просто решиха да не прилагат този вариант,а със Суперчарджър,което също е достатъчно бързо!12:21 06.07.2019
54 До хейтъра
Коментиран от #57
12:47 06.07.2019
55 Антиелектрика
До коментар #51 от "мнение":
Пак ми изтриха мнението, но няма как да не плюя по същество, което лъже и обвинява другите, че пишат като него с различни никове. Какъвто сайта, такива и коментарите!Коментиран от #67
14:24 06.07.2019
56 Тъп си Гошеее
До коментар #51 от "мнение":
Първо не съм Антиелектрика. Въпреки че възгледите ни са сходни, веднъж доста се посдърпахме тук с него. Второ, на няколко пъти каня собствениците на Тесла да изберем или да се уговорим на пет дисциплини в които да се състезаваме, аз идвам с моята кола, те идват с техния миксер без да увъртат и да видим кой кого. Оказва се че всички сте лаладжии тесларасти които нямат топки, а само увъртат, ама ако това, ама ако онова, ама чакай първо нещо да стане догодина и цитират измислените постижения на разни други тесларасти.19:55 06.07.2019
57 Тесларастията не прощава
До коментар #54 от "До хейтъра":
Зомби, аз нищо не пробутвам. Темата е продажбите на Тесла. Някакво зомбирано тесларастче се подмокря от щастие, че оня норвежеца дето прилича на азиатец щял да постави някакъв 24 часов рекорд. Когато обърнах вниманието на другите тесларастчета че този рекорд нито е рекорд, нито има смисъл, веднага се намира друг зомбиран да ми обяснява как рекорди които не са по кефа на тесларастите не са никакви рекорди. Както писах и преди, избираме пет дисциплини, идваш с миксера, аз с моята, състезаваме се, ако ме биеш ти давам един чук да ми натрошиш колата, ако паднеш, палим миксера. ОК?Коментиран от #58
20:17 06.07.2019
58 Много яка батка си пред клавиатурата
До коментар #57 от "Тесларастията не прощава":
Само където знаем че нито аз имам Тесла модел S P100DL, нито пък ти имаш автомобил който да я бие на стандартните дисциплини споменавани в повечето статии за автомобили.Можеш ли да биеш тази Тесла в
1.Ускорение до 100
2. Четвърт миля
3. Време за ускорение и спиране 0-160-0 км/ч
4. Изминато разстояние с 100лв за зареждане.
5. Шофиране 10 километра от задната седалка, докато правиш секс с две мадами.
Знам че останалите ще ги избереш така, че да спечелиш, но няма как да спечелиш нито пък да изгубиш 5 от 5 дисциплини, ако ги избираме заедно. Така че само плямпаш. Всички знаем, че електромобилите имат и недостатъци, така че не се хаби за да ни го обясняваш!
Коментиран от #60
20:34 06.07.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Баси жалкара
До коментар #58 от "Много яка батка си пред клавиатурата":
Пича ти вика аре да се биеме и ти му отговаряш: само дето знаеме че аз съм гей и мога да се бия, а ти не си чак толко як че да биеш Кобрата. Сети ли се къф жалкар си а?Коментиран от #61, #63
21:18 06.07.2019
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Хаха
До коментар #2 от "Borislav Popov":
Жалка история 95 хиляди и кво голф са продава ли по 400 хиляди за тия месеци бе и хората още си ги карат а тая тесла даже и 1 година няма да изкрета01:12 07.07.2019
63 Електрика
До коментар #60 от "Баси жалкара":
Я си ....! Жалки журналистчета! Изтрихте ми коментара без никаква основателна причина, само защото казвам истината. Хайде списвайте си жълтия вестник, няма да ви притеснявам вече и да ви вдигам посещенията на сайта с писане на смислени коментари. Отглеждайте си хейтърчетата и ги поливайте да пораснат, като отскубвате "плевелите" като мен, който им пречат с реализъм, конкретика и факти, без да им пада на каруцарския език и да обижда останалите. Bye bye!12:16 07.07.2019
64 Teslarasti skapani
Коментиран от #65
13:28 07.07.2019
65 Тесларасти
До коментар #64 от "Teslarasti skapani":
*на задната седалка13:36 07.07.2019
66 Tesla Club BG
До коментар #19 от "Driving pleasure":
Ей тва му е тъпото на интернета че дава шанс на такива углавни опити да се заблуждават хората с умишлено изкривявани факти.При ремонт на български тесли имаме докарване на оборотна Тесла от Австрия, взимане и връщане на българската кола и всичко това за сметка на производителя. На фона на това обслужване на клиента, твоя ник ми напомня на нестандартни удоволствия с гумени приспособления, безплатно прилагани от повечето останали марки коли. Казвам удоволствия неслучайно виждам, че на много хора това им се харесва и на драго сърце си вадят залъка от устата, за да го дадат на дизелджията или на приемчика в "оторизирания" сервиз. Кеф цена няма!
01:58 08.07.2019
67 Да да
До коментар #55 от "Антиелектрика":
Глей кво правят тия със старата технология! Първия суперчърджър е произведен през 1890 год.,нали?13:35 08.07.2019