ФАКТИ.БГ

BMW спира Z4 и пуска Х8

Публикувана: 30 Юли, 2019 13:40
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5349
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Нова стратегия, целяща намаляване на разходите в компанията BMW, предвижда постепенно отпадане от моделната гама на моделите с най-слабо търсене. Към момента това са кросоувърът Х2, спортното купе Z4 и хечбекът от шестата серия с обозначение GT.

Инвестициите в научноизследователски и конструкторски работи, строителство на нови заводи и преходът към електрификация се отразяват сериозно на финансите на BMW. Компанията е принудена да търси коопериране с други производители, като в това число се включва и вечния съперник Daimler.

Именно поради тази причина, според информация на Automobile ще се стигне до спиране на модели със слаб пазарен успех. Предвидено е и значително съкращаване на модификациите за дадени модели. Така например при третата серия вече изчезна модификацията GT.

Според информацията, която не е официално потвърдена от BMW, от моделната гама ще отпаднат и кабриото 2er, и "седмицата" с по-късо междуосие. Няма да има и наследник на 6er GT, на Х2 и на съвместната разработка с Toyota - Z4. За сметка на тези модели обаче ще се наблегне на нови, липсващи в баварската гама към момента.

Такива например са 8er Gran Coupe, още по-удължена "седмица" и нов кросоувър с индекс X8. Последният ще бъде достъпен само в модификации M Performance и X8 M и ще е с хибриден силов тракт. Ще се наблегне и на електрифицираните i8 и i3, които ще имат доста по-модернизирани наследници.

И накрая, според информацията на Automobile, баварците ще разширят сериозно линиите М и M Performance. Освен Х8, бял свят ще види "единичка" с мощност 400 конски сили, както и средномоторен суперкар, базиран на концепциите Vision M Next.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марто
1 Отговор
Аман от тези SUV-та. Къде отидоха красивите спортни автомобили

Коментиран от #2, #10


Оценка:
-3 +61

Търговец
2 Отговор

До коментар #1 от "Марто":


Това се харесва и купува, това се произвежда с предимство.

Оценка:
-4 +22

жалко
3 Отговор
поредната напудрена молоотивачка... сигурно върви с новия албум на преслава или някое дийп хаус парче

Оценка:
-5 +17

Гнида
4 Отговор
Нормал , всеки търси комерсиализация за повече продажби ! Аз лично бих взел ягуар , много по-индивидуален е , както и качествен ! F pace , само е жалко , че ингилизите са традиционалисти и имат бедна гама сув автомобили ....

Коментиран от #9


Оценка:
-10 +4

Прост
5 Отговор
Каква съвместна разработка с Тойота е Z4, бе, сминдух. Съвместна разработка е Супра, която използва почти всичко на Z4...

Коментиран от #13


Оценка:
-12 +8

Ужас
6 Отговор
По грозно не можеха ли да направят

Оценка:
-2 +7

Зелено
7 Отговор
Нищо чудно. Сбъркаха много с това недоразумение 6ер ГТ. Супер грозно, безхарактерно и безсмислено. Дразни очите като го видя по пътищата. Докато беше 5ер ГТ беше много по- добре. Шеста серия съществува от сума време, те я прецакаха накрая. От трета ГТ също няма абсолютно никакъв смисъл. Единичка с 400 коня? Кому е нужно тая тъпня? После и него ще спрат поради слабо търсене и ще се чудят каква глупост да измислят после. Смисъла на Х8 не го виждам, след като има Х6 и си е доста успешен модел. Най- много да разбъркат и неговото търсене и да се прецакат двойно. Х2 мислех че ще е сполучливо, но най- вероятно така става като се целиш в нисък клас с голяма цена. Най- ме е жал за z4. Красива кола, с характер и индивидуалност.

Оценка:
-0 +23

Дфен
8 Отговор
Аааа да ги спират всички аман вече

Оценка:
-5 +9

Random
9 Отговор

До коментар #4 от "Гнида":


Английски автомобил и качество са антоними, не синоними.

Оценка:
-0 +16

ЕКСПЕРТА
10 Отговор

До коментар #1 от "Марто":


УТИДУХЪ У МОРГАТА. ЗА СКРАП. ТЕХНИЧЕСИЯТ ПРОГРЕС ИЗИСКВА СВОИТЕ ЖЕРТВИ.УМИРАТ СПОРТНИТЕ КОЛИ, ЗА СМЕТКА НА ПРАКТИЧНИТЕ И КРАСИВИ ДЖИПОВЕ .

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +8

11
Този коментар е премахнат от модератор
Ганьо
12 Отговор
Честно казано, тоя свинчуга X8 пари да ми предлагат, не бих го карал. Както гледам и правят футболистите от Реал Мадрид, те пък не щяха да си карат Аудитата. Щом и толкова глупав човек като футболистс не го ще това, какво повече да кажеш?

Оценка:
-3 +12

селянин 1
13 Отговор

До коментар #5 от "Прост":


А бре джоджен,супра от догодина,слагат хибрид от лексус,ама он не става у Z4,за тва бмв спират го спират,да освободят поточната линия,приоритета на Тойота..е във всеки модел да има хибрид-корола,ярис,камри,рав4..

Оценка:
-2 +6

Julio
14 Отговор
Z4 ме съмнява да отпадне. Подобен род коли винаги имат малък но сигурен пазарен дял (стига да са сполучливи). Шестата серия е същото дърво квото беше и петицата гран-туризмо но с по-нахална цена. В швабско може и да я харесват тая кола но извън Германия силно се съмнявам някой да й симпатизира. Между кабриото 2 и 4 разликата е в 20-на сантима дължина (нищо повече). х2 е много пипната дизайнерски отвън, но като влезнеш в шоурума и ти покажат ценовите листи и параметрите на х1 и х2, ако имаш повече от 2 грама мозък, излизаш с х1. х1 е с по-голям багажник и купе и със същите двигатели и платформи, като за разликата в цената от 5-6 хилки може да си вземеш и по-добре оборудван автомобил...

Оценка:
-0 +3

BMW POWER
15 Отговор
ЧАКАХ НЯКОЙ ФЕН НА ДРУГИ МАРКИ КОЛИ ДА КАЖАТ КОЛКО ПО-ДОБРИ СА ОТ БМВ НО ВСИЧКО ПО ДУПКИТЕ СЕ Е УКРИЛО ХАХАХА ))))

Оценка:
-5 +4

Гогата
16 Отговор
Както коментирате сякаш сте щели да си го купувате :)))) смешници.

Оценка:
-2 +6

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка