ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Голф е на път да загуби фалшивия си имидж защото други марки предлагат много по добри компактни модели на по ниска цена с много по богато базово оборудване и много по дълга гаранция.Качеството и надеждността на VAG моделите също много се влошиха и това даде добри шансове на конкурентите.
Боже тия технологично са на нивото на Бангладеш.Новото Алпин с 1.8 четири цилиндъра и 250 кс набира до 100 за 4.4 Тия немци са верно много тъпи хора.Чеп за зеле не ставабот тия
Еййй много си умен а а не казваш ,че Алпина тежи 1 тон и малко а ???А колко човека и багаж могат да седнат в твоя Алпин???Физиката си е физика за всички няма Фолксваген няма Рено.1 тон кола с 252коня си ускорява 4.5с и тя е НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!На старт от място задното винаги ще е по бързо от предното което просто буксува и няма зацеп особено над 250кс.
НО при старт от 60-100 км/ч Голфа ще е мнооого по бърз заради повечето мощност и по малките загуби на мощност при предното предаване!!!!!Не си най умния ....
Ми да му свалят теглото.Като са изостанали и не могат вече 100 години да направят кола под тон и половина показва техническа изостаналост в материалознанието.
Абе ти верно ли?? Ти добре ли си къде е Алпин да седнат двама и да се возят а къде е хот хеч??? За 4 човека и не лоши място за багаж!!!!
То по твоята логика и Алпина е много зле ми то и Формула 1 е 600кг и?????
Хубуу факта че от 0-100 набира горе долу колкото сток Меган с 300 коня говори колко са зле.Те тия темата за размисъл.Немчугите не могат да олекотят кола нямат технологии факт!
Алпина може да бие този Голф само на старт от място заради задното предаване и по ниското тегло като си мисля ,че на 150/60кмч Голфа ще го догони и задмине а НА РОЛ СТАРТ от 50 нагоре за сметка на конете ,въртящия момент,дсгто,предното предаване(по малки механични загуби от задното)Голфа просто ще излети в точка от Рендето
Ти недей толко да мислиш щото няма дисциплина на която тоябдарак да бие Алпина.Ако е на път със завой тоя немски клозет дори няма и да го видя в огледалата дейва дарака сплескан немски.
А ако наистина разбираше от коли щеше да знаеш ,че при много мощните автомобили на предно предаване дисциплината 0-100 не е фактор защото над 280коня всичките буксуват адски на старта и дали са 300 или 350 коня няма как да бъде реализирано по добро време и колкото повече коне и нютонметри толкова по силно буксуване и загуба на сцепление.Щеше да знаеш още.че тук дисциплината е 100-200 заради мощността и предното предаване което има много по малко механични загуби от задно или 4х4.
Чети навън е вече 2019г!!!!!
По малко механични загуби от задно.Давай продължавай с бисерите.Тия простотии на мацките пред блока ли ги говориш докато седиш на капака на някоя избушена ибиСА "купра"
Баце, от коли не разбираш. Много ясно, че при задното има повече загуби на мощност и въртящ момент. Имаш скорости, кардан, диференциал, полуоски, карета. Колкото повече възли, толкова повече загуби. Задал ли си си въпроса защо по-старите и не мощни коли със задно не вървят? Еми заради загубите е. Ако не вярваш,направи си експеримент. Вземи едно гидоре. Постави няколко одължения и карета на тресчотката, и пробвай да отвиеш някой болт. След това същия болт го отвий без никакви одължения. И виж как ще ти е по-лесно.
Има ги, разликата е че дифа на предното е в самите скорости,професоре. Конските сили на двигателя, не са същите като конските сили, които достигат до колелата!!! Ама от къде да го знаеш това? Защо според теб няма коли само с предно над 350кс? Ми нали става не управляема. Нали няма да може да тръгне. Нали няма полуоски и карета, които да издържат това натоварване.
Именно затова и загубите при предно са по-големи.Нали тва ти обяснявам от 2 часа ти сам се оборваш и стигаш до моите изводи.Към вторият въпрос как ще обясниш че стоков Меган РС е толкова бърз колкото и ултрадупер АБТ тунингованото Гоуфче?
Абе ти верно идея си нямаш от коли. Ми защото и двете са с ъс сходни двигатели бе Вучков. А и и двете са с предно предаване!!! Спри да дрънкаш глупости. Ако при предното загубите бяха по-големи, нямаше малолитражките по 1.0куб.да ги правят с предно, а щяха да са със задно. А тея напомпаните по 400+ коня със предно. Спри да дрънкаш тъпотии, че се излагаш като кифладжия. Вече съм сигурен, че ти в коли само се возиш. Имаш ли разрешително да гласуваш.
Малии верно ли с предно ги правят бабичките като теб да имат свръхзавиване и да си контролират колата по-лесно за да не се утрепат някъде.Иначе няма никакъв проблем да е със задно за справка Туинго Смарт и тн.Ама за момиченца като тебе не е препоръчително че ше утрепете некой.
На туингото и смарта къде им е двигателя бре шматко? Хахахахахахахха дечко, иди да се правиш на разбирач на пейката в даскалото пред пиклите с памук в сутиена,тях може да ги впечатлиш. Ама на дали.
Модеаторче, айде да се обосновеш на какво основание си изтрил коментара ми? Кое правило е нарушено? Вулгарности ли има? Личностна, нападка ли има? Конституцията на Република България позволява свободата на словото!!! Нали уж живеем в демократична държава? Ти по-голям ли си от върховния закон на Република България? Оптавете си сайта да можеш да си редактираш коментара, и няма да се налага да пускат по няколко.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 град козлодуй
10:33 04.08.2019
2 VAG
Коментиран от #5
10:38 04.08.2019
3 ха ха
10:40 04.08.2019
4 незнайко
Коментиран от #13
10:40 04.08.2019
5 Гошо
До коментар #2 от "VAG":
Над 40години номер 1 в хит хечовете. VAG са ненадминати по качество, дизайн, традиции и себестойност и отново напомнят по кой да се мерят останалите.Коментиран от #7
10:58 04.08.2019
6 реално
11:30 04.08.2019
7 Хайл
До коментар #5 от "Гошо":
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣гошо голям майтапчия си🤣🤣🤣🤣🤣🤣12:48 04.08.2019
8 тоз
14:04 04.08.2019
9 kenef za 80 000 leva
14:15 04.08.2019
10 Golf
14:49 04.08.2019
11 Анонимко
15:16 04.08.2019
12 Мисли с коят глава искаш
16:28 04.08.2019
13 ar146ts
До коментар #4 от "незнайко":
Тези гуми са за тестване на пломбите в устата на пътниците.18:38 04.08.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Jyusix
22:28 04.08.2019
17 Иво
23:44 04.08.2019
18 Дъ Клаш
Коментиран от #21
01:47 05.08.2019
19 ПЕРНИШКИ ГОУФ
09:22 05.08.2019
20 ПЕРНИШКИ ГОУФ
09:24 05.08.2019
21 Келеш
До коментар #18 от "Дъ Клаш":
Еййй много си умен а а не казваш ,че Алпина тежи 1 тон и малко а ???А колко човека и багаж могат да седнат в твоя Алпин???Физиката си е физика за всички няма Фолксваген няма Рено.1 тон кола с 252коня си ускорява 4.5с и тя е НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!На старт от място задното винаги ще е по бързо от предното което просто буксува и няма зацеп особено над 250кс.НО при старт от 60-100 км/ч Голфа ще е мнооого по бърз заради повечето мощност и по малките загуби на мощност при предното предаване!!!!!Не си най умния ....
10:06 05.08.2019
22 Дъ Клаш
Коментиран от #23
12:22 05.08.2019
23 Стига ве
До коментар #22 от "Дъ Клаш":
Абе ти верно ли?? Ти добре ли си къде е Алпин да седнат двама и да се возят а къде е хот хеч??? За 4 човека и не лоши място за багаж!!!!То по твоята логика и Алпина е много зле ми то и Формула 1 е 600кг и?????
13:01 05.08.2019
24 Дъ Клаш
13:51 05.08.2019
25 Бай Салам
13:53 05.08.2019
26 Дъ Клаш
13:54 05.08.2019
27 Дъ Клаш
13:56 05.08.2019
28 Стига ве
Чети навън е вече 2019г!!!!!
13:59 05.08.2019
29 Стига ве
14:02 05.08.2019
30 Анонимко
14:53 05.08.2019
31 Дъ Клаш
Коментиран от #32
16:15 05.08.2019
32 Анонимко
До коментар #31 от "Дъ Клаш":
Баце, от коли не разбираш. Много ясно, че при задното има повече загуби на мощност и въртящ момент. Имаш скорости, кардан, диференциал, полуоски, карета. Колкото повече възли, толкова повече загуби. Задал ли си си въпроса защо по-старите и не мощни коли със задно не вървят? Еми заради загубите е. Ако не вярваш,направи си експеримент. Вземи едно гидоре. Постави няколко одължения и карета на тресчотката, и пробвай да отвиеш някой болт. След това същия болт го отвий без никакви одължения. И виж как ще ти е по-лесно.17:04 05.08.2019
33 Дъ Клаш
Коментиран от #34
17:41 05.08.2019
34 Анонимко
До коментар #33 от "Дъ Клаш":
Има ги, разликата е че дифа на предното е в самите скорости,професоре. Конските сили на двигателя, не са същите като конските сили, които достигат до колелата!!! Ама от къде да го знаеш това? Защо според теб няма коли само с предно над 350кс? Ми нали става не управляема. Нали няма да може да тръгне. Нали няма полуоски и карета, които да издържат това натоварване.17:57 05.08.2019
35 Дъ Клаш
Коментиран от #36
18:08 05.08.2019
36 Все тая
До коментар #35 от "Дъ Клаш":
Абе ти верно идея си нямаш от коли. Ми защото и двете са с ъс сходни двигатели бе Вучков. А и и двете са с предно предаване!!! Спри да дрънкаш глупости. Ако при предното загубите бяха по-големи, нямаше малолитражките по 1.0куб.да ги правят с предно, а щяха да са със задно. А тея напомпаните по 400+ коня със предно. Спри да дрънкаш тъпотии, че се излагаш като кифладжия. Вече съм сигурен, че ти в коли само се возиш. Имаш ли разрешително да гласуваш.18:17 05.08.2019
37 Дъ Клаш
Коментиран от #38, #39
18:23 05.08.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Все тая
До коментар #37 от "Дъ Клаш":
На туингото и смарта къде им е двигателя бре шматко? Хахахахахахахха дечко, иди да се правиш на разбирач на пейката в даскалото пред пиклите с памук в сутиена,тях може да ги впечатлиш. Ама на дали.18:36 05.08.2019
40 Все тая
23:07 05.08.2019