Когато седмата генерация VW Golf GTI направи своя дебют още в началото на 2013-та, четирицилиндровият бензинов двигател 2.0 TSI доставяше максимална мощност от 217 к.с. или 227 с пакета Performance. С напредването на годините броят на конските сили постепенно нарастваше и в крайна сметка достигна впечатляващите 306 к.с. в лимитираното специално издание на Clubsport S - бивш рекордьор за най-бързия автомобил с предно задвижване на Нюрбургринг. Сега ABT реши да извлече още повече мощност, хващайки се за фокусираната за писта TCR версия.
Стандартният Golf GTI TCR предлага 286 конски сили и 380 Нм въртящ момент, но ABT изведе производителността на ново ниво. Благодарение на собствения модул за управление на двигателя, четирицилиндровият 2.0 TSI може да произведе максимална мощност от 335 к.с. и максимален въртящ момент от 430 Нм. От 0-100 тунингованият хечбек ускорява за 5,4 секунди.
Докато стандартният Golf GTI TCR е ограничен електронно на 250 км/ч или опционално на 260 км/ч , ABT го отключва до 265 км/ч. Специалистът по следзаводски подобрения ще оборудва спортния хечбек и със система за окачване с регулируема височина, специални пружини, както и стабилизиращи щанги.
В случай, че не сте доволни от 18- и 19-инчовите лети джанти на Golf GTI TCR, модификацията на ABT разполага с по-голям 20-инчов комплект в лъскаво черно.
Разбира се, някои ще предпочетат търпеливо да изчакат следващото поколение VW Golf GTI, тъй като той вече е потвърден за пускане на пазара през 2020-та, но тази модификация на ABT определено не е за изпускане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 град козлодуй
10:33 04.08.2019
2 VAG
Коментиран от #5
10:38 04.08.2019
3 ха ха
10:40 04.08.2019
4 незнайко
Коментиран от #13
10:40 04.08.2019
5 Гошо
До коментар #2 от "VAG":
Над 40години номер 1 в хит хечовете. VAG са ненадминати по качество, дизайн, традиции и себестойност и отново напомнят по кой да се мерят останалите.Коментиран от #7
10:58 04.08.2019
6 реално
11:30 04.08.2019
7 Хайл
До коментар #5 от "Гошо":
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣гошо голям майтапчия си🤣🤣🤣🤣🤣🤣12:48 04.08.2019
8 тоз
14:04 04.08.2019
9 kenef za 80 000 leva
14:15 04.08.2019
10 Golf
14:49 04.08.2019
11 Анонимко
15:16 04.08.2019
12 Мисли с коят глава искаш
16:28 04.08.2019
13 ar146ts
До коментар #4 от "незнайко":
Тези гуми са за тестване на пломбите в устата на пътниците.18:38 04.08.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Jyusix
22:28 04.08.2019
17 Иво
23:44 04.08.2019
18 Дъ Клаш
Коментиран от #21
01:47 05.08.2019
19 ПЕРНИШКИ ГОУФ
09:22 05.08.2019
20 ПЕРНИШКИ ГОУФ
09:24 05.08.2019
21 Келеш
До коментар #18 от "Дъ Клаш":
Еййй много си умен а а не казваш ,че Алпина тежи 1 тон и малко а ???А колко човека и багаж могат да седнат в твоя Алпин???Физиката си е физика за всички няма Фолксваген няма Рено.1 тон кола с 252коня си ускорява 4.5с и тя е НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!На старт от място задното винаги ще е по бързо от предното което просто буксува и няма зацеп особено над 250кс.НО при старт от 60-100 км/ч Голфа ще е мнооого по бърз заради повечето мощност и по малките загуби на мощност при предното предаване!!!!!Не си най умния ....
10:06 05.08.2019
22 Дъ Клаш
Коментиран от #23
12:22 05.08.2019
23 Стига ве
До коментар #22 от "Дъ Клаш":
Абе ти верно ли?? Ти добре ли си къде е Алпин да седнат двама и да се возят а къде е хот хеч??? За 4 човека и не лоши място за багаж!!!!То по твоята логика и Алпина е много зле ми то и Формула 1 е 600кг и?????
13:01 05.08.2019
24 Дъ Клаш
13:51 05.08.2019
25 Бай Салам
13:53 05.08.2019
26 Дъ Клаш
13:54 05.08.2019
27 Дъ Клаш
13:56 05.08.2019
28 Стига ве
Чети навън е вече 2019г!!!!!
13:59 05.08.2019
29 Стига ве
14:02 05.08.2019
30 Анонимко
14:53 05.08.2019
31 Дъ Клаш
Коментиран от #32
16:15 05.08.2019
32 Анонимко
До коментар #31 от "Дъ Клаш":
Баце, от коли не разбираш. Много ясно, че при задното има повече загуби на мощност и въртящ момент. Имаш скорости, кардан, диференциал, полуоски, карета. Колкото повече възли, толкова повече загуби. Задал ли си си въпроса защо по-старите и не мощни коли със задно не вървят? Еми заради загубите е. Ако не вярваш,направи си експеримент. Вземи едно гидоре. Постави няколко одължения и карета на тресчотката, и пробвай да отвиеш някой болт. След това същия болт го отвий без никакви одължения. И виж как ще ти е по-лесно.17:04 05.08.2019
33 Дъ Клаш
Коментиран от #34
17:41 05.08.2019
34 Анонимко
До коментар #33 от "Дъ Клаш":
Има ги, разликата е че дифа на предното е в самите скорости,професоре. Конските сили на двигателя, не са същите като конските сили, които достигат до колелата!!! Ама от къде да го знаеш това? Защо според теб няма коли само с предно над 350кс? Ми нали става не управляема. Нали няма да може да тръгне. Нали няма полуоски и карета, които да издържат това натоварване.17:57 05.08.2019
35 Дъ Клаш
Коментиран от #36
18:08 05.08.2019
36 Все тая
До коментар #35 от "Дъ Клаш":
Абе ти верно идея си нямаш от коли. Ми защото и двете са с ъс сходни двигатели бе Вучков. А и и двете са с предно предаване!!! Спри да дрънкаш глупости. Ако при предното загубите бяха по-големи, нямаше малолитражките по 1.0куб.да ги правят с предно, а щяха да са със задно. А тея напомпаните по 400+ коня със предно. Спри да дрънкаш тъпотии, че се излагаш като кифладжия. Вече съм сигурен, че ти в коли само се возиш. Имаш ли разрешително да гласуваш.18:17 05.08.2019
37 Дъ Клаш
Коментиран от #38, #39
18:23 05.08.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Все тая
До коментар #37 от "Дъ Клаш":
На туингото и смарта къде им е двигателя бре шматко? Хахахахахахахха дечко, иди да се правиш на разбирач на пейката в даскалото пред пиклите с памук в сутиена,тях може да ги впечатлиш. Ама на дали.18:36 05.08.2019
40 Все тая
23:07 05.08.2019