4 Август, 2019 10:30 4 715 40

ABT напомпа VW Golf GTI до 335 к.с.

  • golf-
  • gti-
  • volkswagen-
  • abt-
  • tcr

Когато седмата генерация VW Golf GTI направи своя дебют още в началото на 2013-та, четирицилиндровият бензинов двигател 2.0 TSI доставяше максимална мощност от 217 к.с. или 227 с пакета Performance. С напредването на годините броят на конските сили постепенно нарастваше и в крайна сметка достигна впечатляващите 306 к.с. в лимитираното специално издание на Clubsport S - бивш рекордьор за най-бързия автомобил с предно задвижване на Нюрбургринг. Сега ABT реши да извлече още повече мощност, хващайки се за фокусираната за писта TCR версия.


Стандартният Golf GTI TCR предлага 286 конски сили и 380 Нм въртящ момент, но ABT изведе производителността на ново ниво. Благодарение на собствения модул за управление на двигателя, четирицилиндровият 2.0 TSI може да произведе максимална мощност от 335 к.с. и максимален въртящ момент от 430 Нм. От 0-100 тунингованият хечбек ускорява за 5,4 секунди.


Докато стандартният Golf GTI TCR е ограничен електронно на 250 км/ч или опционално на 260 км/ч , ABT го отключва до 265 км/ч. Специалистът по следзаводски подобрения ще оборудва спортния хечбек и със система за окачване с регулируема височина, специални пружини, както и стабилизиращи щанги.


В случай, че не сте доволни от 18- и 19-инчовите лети джанти на Golf GTI TCR, модификацията на ABT разполага с по-голям 20-инчов комплект в лъскаво черно.


Разбира се, някои ще предпочетат търпеливо да изчакат следващото поколение VW Golf GTI, тъй като той вече е потвърден за пускане на пазара през 2020-та, но тази модификация на ABT определено не е за изпускане.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 град козлодуй

    25 9 Отговор
    само баровци могат си позволят такава кола
  • 2 VAG

    15 25 Отговор
    VAG СА - N:1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #5

  • 3 ха ха

    17 6 Отговор
    Имаме в Перник от преди това
  • 4 незнайко

    23 9 Отговор
    Още малко и само по джанти ще карат ! Джанта с бандажна гума тип "каруца" !

    Коментиран от #13

  • 5 Гошо

    24 22 Отговор

    До коментар #2 от "VAG":

    Над 40години номер 1 в хит хечовете. VAG са ненадминати по качество, дизайн, традиции и себестойност и отново напомнят по кой да се мерят останалите.

    Коментиран от #7

  • 6 реално

    21 11 Отговор
    Голф е на път да загуби фалшивия си имидж защото други марки предлагат много по добри компактни модели на по ниска цена с много по богато базово оборудване и много по дълга гаранция.Качеството и надеждността на VAG моделите също много се влошиха и това даде добри шансове на конкурентите.
  • 7 Хайл

    12 5 Отговор

    До коментар #5 от "Гошо":

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣гошо голям майтапчия си🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 8 тоз

    6 10 Отговор
    Като видя хечбек с четири врати и то спортен и ми се драйфа.
  • 9 kenef za 80 000 leva

    7 13 Отговор
    На предно ли е - не ми го хвали.
  • 10 Golf

    4 5 Отговор
    На анатоли голфа у гаража изкара повече коне
  • 11 Анонимко

    15 6 Отговор
    Гроздето, гроздето е кисело господа. Карайте си 20 годишните талиги и оплювайте коли, които никога няма да се качите дори на пасажерската седалка.
  • 12 Мисли с коят глава искаш

    7 1 Отговор
    Това е колата ама вземете си R на 7ма серия и прави него....касапница
  • 13 ar146ts

    11 0 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Тези гуми са за тестване на пломбите в устата на пътниците.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Jyusix

    1 7 Отговор
    ABT не беше ли на Audi?
  • 17 Иво

    5 2 Отговор
    Ох на батко тамагочито....ше ми дойдеш ти у радомир след 10тина години, и като му шибнем газовката и на бат пешо ремуса го праим 400+ коня отма
  • 18 Дъ Клаш

    3 8 Отговор
    Боже тия технологично са на нивото на Бангладеш.Новото Алпин с 1.8 четири цилиндъра и 250 кс набира до 100 за 4.4 Тия немци са верно много тъпи хора.Чеп за зеле не ставабот тия

    Коментиран от #21

  • 19 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    4 1 Отговор
    ДУМИТЕ СА ИЗЛИШНИ...
  • 20 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    6 0 Отговор
    Една табела с [РК****] И СТАВА ПЕТ'СТИН КОНЯ.
  • 21 Келеш

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Дъ Клаш":

    Еййй много си умен а а не казваш ,че Алпина тежи 1 тон и малко а ???А колко човека и багаж могат да седнат в твоя Алпин???Физиката си е физика за всички няма Фолксваген няма Рено.1 тон кола с 252коня си ускорява 4.5с и тя е НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!На старт от място задното винаги ще е по бързо от предното което просто буксува и няма зацеп особено над 250кс.
    НО при старт от 60-100 км/ч Голфа ще е мнооого по бърз заради повечето мощност и по малките загуби на мощност при предното предаване!!!!!Не си най умния ....
  • 22 Дъ Клаш

    2 5 Отговор
    Ми да му свалят теглото.Като са изостанали и не могат вече 100 години да направят кола под тон и половина показва техническа изостаналост в материалознанието.

    Коментиран от #23

  • 23 Стига ве

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "Дъ Клаш":

    Абе ти верно ли?? Ти добре ли си къде е Алпин да седнат двама и да се возят а къде е хот хеч??? За 4 човека и не лоши място за багаж!!!!
    То по твоята логика и Алпина е много зле ми то и Формула 1 е 600кг и?????
  • 24 Дъ Клаш

    1 4 Отговор
    Хубуу факта че от 0-100 набира горе долу колкото сток Меган с 300 коня говори колко са зле.Те тия темата за размисъл.Немчугите не могат да олекотят кола нямат технологии факт!
  • 25 Бай Салам

    2 1 Отговор
    Алпина може да бие този Голф само на старт от място заради задното предаване и по ниското тегло като си мисля ,че на 150/60кмч Голфа ще го догони и задмине а НА РОЛ СТАРТ от 50 нагоре за сметка на конете ,въртящия момент,дсгто,предното предаване(по малки механични загуби от задното)Голфа просто ще излети в точка от Рендето
  • 26 Дъ Клаш

    1 3 Отговор
    Алпина има два багажника и съм сигурен че ще накачуля повече багаж от в този немски зле проектиран дарак на колела.
  • 27 Дъ Клаш

    1 3 Отговор
    Ти недей толко да мислиш щото няма дисциплина на която тоябдарак да бие Алпина.Ако е на път със завой тоя немски клозет дори няма и да го видя в огледалата дейва дарака сплескан немски.
  • 28 Стига ве

    3 0 Отговор
    А ако наистина разбираше от коли щеше да знаеш ,че при много мощните автомобили на предно предаване дисциплината 0-100 не е фактор защото над 280коня всичките буксуват адски на старта и дали са 300 или 350 коня няма как да бъде реализирано по добро време и колкото повече коне и нютонметри толкова по силно буксуване и загуба на сцепление.Щеше да знаеш още.че тук дисциплината е 100-200 заради мощността и предното предаване което има много по малко механични загуби от задно или 4х4.
    Чети навън е вече 2019г!!!!!
  • 29 Стига ве

    2 1 Отговор
    2 Багажника?????Ега ми то Тесла пасти да яде ???Два са ама те едни багажници в кола 1тон и 4м дължина???хохохо
  • 30 Анонимко

    1 1 Отговор
    Ама ти за ЖПО-ТО ли говориш? Хахахаха нали знаеш за п*чка, мачка и борче пари не троши. Тръгнал да хвали амджик, пффффф.
  • 31 Дъ Клаш

    2 3 Отговор
    По малко механични загуби от задно.Давай продължавай с бисерите.Тия простотии на мацките пред блока ли ги говориш докато седиш на капака на някоя избушена ибиСА "купра"

    Коментиран от #32

  • 32 Анонимко

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Дъ Клаш":

    Баце, от коли не разбираш. Много ясно, че при задното има повече загуби на мощност и въртящ момент. Имаш скорости, кардан, диференциал, полуоски, карета. Колкото повече възли, толкова повече загуби. Задал ли си си въпроса защо по-старите и не мощни коли със задно не вървят? Еми заради загубите е. Ако не вярваш,направи си експеримент. Вземи едно гидоре. Постави няколко одължения и карета на тресчотката, и пробвай да отвиеш някой болт. След това същия болт го отвий без никакви одължения. И виж как ще ти е по-лесно.
  • 33 Дъ Клаш

    1 3 Отговор
    А то при предното ги нямаш.Мозък си личи ти.

    Коментиран от #34

  • 34 Анонимко

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Дъ Клаш":

    Има ги, разликата е че дифа на предното е в самите скорости,професоре. Конските сили на двигателя, не са същите като конските сили, които достигат до колелата!!! Ама от къде да го знаеш това? Защо според теб няма коли само с предно над 350кс? Ми нали става не управляема. Нали няма да може да тръгне. Нали няма полуоски и карета, които да издържат това натоварване.
  • 35 Дъ Клаш

    2 4 Отговор
    Именно затова и загубите при предно са по-големи.Нали тва ти обяснявам от 2 часа ти сам се оборваш и стигаш до моите изводи.Към вторият въпрос как ще обясниш че стоков Меган РС е толкова бърз колкото и ултрадупер АБТ тунингованото Гоуфче?

    Коментиран от #36

  • 36 Все тая

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Дъ Клаш":

    Абе ти верно идея си нямаш от коли. Ми защото и двете са с ъс сходни двигатели бе Вучков. А и и двете са с предно предаване!!! Спри да дрънкаш глупости. Ако при предното загубите бяха по-големи, нямаше малолитражките по 1.0куб.да ги правят с предно, а щяха да са със задно. А тея напомпаните по 400+ коня със предно. Спри да дрънкаш тъпотии, че се излагаш като кифладжия. Вече съм сигурен, че ти в коли само се возиш. Имаш ли разрешително да гласуваш.
  • 37 Дъ Клаш

    2 2 Отговор
    Малии верно ли с предно ги правят бабичките като теб да имат свръхзавиване и да си контролират колата по-лесно за да не се утрепат някъде.Иначе няма никакъв проблем да е със задно за справка Туинго Смарт и тн.Ама за момиченца като тебе не е препоръчително че ше утрепете некой.

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Все тая

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "Дъ Клаш":

    На туингото и смарта къде им е двигателя бре шматко? Хахахахахахахха дечко, иди да се правиш на разбирач на пейката в даскалото пред пиклите с памук в сутиена,тях може да ги впечатлиш. Ама на дали.
  • 40 Все тая

    1 1 Отговор
    Модеаторче, айде да се обосновеш на какво основание си изтрил коментара ми? Кое правило е нарушено? Вулгарности ли има? Личностна, нападка ли има? Конституцията на Република България позволява свободата на словото!!! Нали уж живеем в демократична държава? Ти по-голям ли си от върховния закон на Република България? Оптавете си сайта да можеш да си редактираш коментара, и няма да се налага да пускат по няколко.