7 Август, 2019 15:00 16 314 36

Колите на Toyota за Европа стават изцяло електрически

  • toyota-
  • електромобили-
  • европа
Колите на Toyota за Европа стават изцяло електрически - 1

Ръководството на Toyota обяви, че е взело решение компанията да се фокусира основно върху разработката на електромобили за европейските пазари. В момента половината от продажбите на Toyota в Европа се падат на хибриди.

Логиката на японците е, че след като европейците купуват техните хибриди, те много бързо ще се преориентират и към изцяло електрически коли. Така Toyota постепенно ще замени конвенционалните си модели за Европа с електрически.

За целта обаче японците ще съсредоточат усилията си в изграждане на мрежа от бързо зарядни станции, защото в противен случай няма как да накарат европейците да купуват техните електромобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Джап

    26 19 Отговор
    И тесла че умре ;)
  • 2 1234

    10 23 Отговор
    Г да японци, в европа 30 г не можаха да се научат да карат на газ не на бензин въпреки двойната разлика в цената. Газ рядко и сега. Хайде научете първо японците на ток пък после нас а! В япония за 2018 има спад в хибридите и като цяло в електричките. Там залагат на водорода. В европа всичко е на самотек, който предвари той завари. Пълен хаос. Ето вече прасеро ше е деликатес но пък американско телешко ще е като кремвиршите

    Коментиран от #4, #8, #11, #27

  • 3 Госあ

    9 2 Отговор
    Супер, Тойота в Европа, Рено в Япония. Много се радвам. туити със сигурност не е много доволен обаче 😁
  • 4 Госあ

    16 1 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Всеки трети автомобил в Япония е хибрид.
  • 5 Borislav Popov

    15 13 Отговор
    Въстанието на акумулаторите ! Ай ся, антиелектриците имат думата, да ни разкажат, как, като се изтощят батериите, щели били да замърсят природнната среда.

    Коментиран от #6, #22, #33

  • 6 123

    20 11 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Нищо такова няма да ти разказваме. Просто ще ти обясним, защо Тойота го прави само за Европа. Защото в Европа от догодина влизат толкова строги мерки за СО2, че за да не плащат глоби производителите трябва основно да продават хибриди и елекрички. По целия нормален свят Тойота ще си продават ДВГ и тук там някой хибрид и електричка. Освен с регламенти не можеш да накараш нормален човек да кара електричка извън града, защото най-важният плюс на колата е нейната автономност. Да си виждал тролеи извън града?!?!

    Коментиран от #10

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 японеца

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    в цяло Токио има 4 водоодни станции и те работят само понеделник до петък от 8 до 5 и ги обслужва по един служител на повикване когато се появи някои мираи да зареди :) водиродните коли са гокяма рядкост и маи се оказаха фиаско за toyota :)
  • 9 Бътън

    2 4 Отговор
    Не са фиаско по 2 причини,да си избият милионите за електр и понеже водородните ще са мн евтини!все пак това са капиталисти капачки,а не Грийнпийс,а че земята е пътник до няколко години,никой не му дреме
  • 10 Петър Стойчев

    9 7 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Не си виждал, щото не пътуваш достатъчно. Я напиши "ампера сняг" в тубата ;) Моята се кара предимно извънградско и предимно Сф-Бургас (целогодишно!) като карам бързичко по принцип и колата си държи 170. И точно в кучия студ идва силата - първо е тежка и минава през преспите, второ няма такъв филм да не "запали". Тва да не е запалка :D
    Ся ше кажеш еее ама електромобил с удължен пробег може... еййй много обичам нагодени коментари ей тъй приказки взети от ефира

    Коментиран от #12, #13

  • 11 гост

    3 12 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Глобалният пазар на електромобили се намира в едно изключително интересно положение – купувачите декларират, че искат да купуват електрически превозни средства, но производителите не отчитат масово навлизане на тези возила на важните пазари. Откъде идва това противоречие и разминаване в позициите?
    Големите автомобилни компании са категорични, че клиентите в момента не искат да купуват електромобили. През юни един от големите шефове на BMW Клаус Фрьолих заяви, че „в момента няма запитвания от страна на клиентите за електромобили, нито едно”. Много от големите шефовете в индустрията също споделят мнението на Фрьолих.
    Дали обаче има вероятност автомобилната индустрия да бърка в преценката си?
    В последното изследване на Consumer Reports резултатите насочват към такъв извод – 63% от потенциалните купувачи на нови автомобили в Щатите декларират интерес към покупката на електромобил. Изследването е представително за САЩ, проведено е в национален мащаб и в него са участвали 1659 човека, като всички те са декларирали желание да купят нов или употребяван автомобил в рамките на следващите 2 години.
    И това е за САЩ !!!! В Япония традиционно поне два пъти повече !!! 63% от купувачите ИСКАТ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ В САЩ !!! А в Япония и Европа поне 50% отгоре !!!! Съжалявам петролофилчетата , но това е положението !! А за глупостите за водорода , ахаххахаххахаххах !!!!!
  • 12 123

    9 3 Отговор

    До коментар #10 от "Петър Стойчев":

    За този Приус да дам за базовата версия 80 000 лева? Да не съм луд. Освен това този мъник е 4 метра. Приятелю, не ми трябва Сандеро на ток. Багажник 380 литра. Каква е тази смешка. Даже не знаех, че съществува. Нещо не ги карат много. Четох тестове и реално минава 350 км. въпреки, че по характеристики му дават 520 км. Вероятно си прав, че можеш с едно зареждане да стигнеш Бургас. Същият клас автомобил - от масовите - ФВ, Рено, Пежо, Шкода струват между 3 и 4 пъти по-евтино, а мога без да зареждам да отида до Бургас и обратно. Това, че караш и държиш 170 км/ч. през зимата с тази въшка не говори много за умствения ти капацитет.
  • 13 123

    9 3 Отговор

    До коментар #10 от "Петър Стойчев":

    Хе, хе и сигурно не пускаш парното през зимата за може да ти стигне батерията до Бургас, нали? Ама ти си свикнал - нали си световен шампион по плуване в ледени води. :)
  • 14 два педала

    8 5 Отговор
    Бай бай Тесла. Между другото, имам два педала в моята кола и реших да кръстя единия "гост" а другия "мнение"

    Коментиран от #15, #20

  • 15 мнение

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "два педала":

    Да и ме държиш, за скоростния лост!

    Коментиран от #17

  • 16 мнение

    2 4 Отговор
    Ето какво казва и Джей Лено, за електрическите коли!

    https://www.teslarati.com/jay-leno-shares-tesla-support-no-reason-for-gas-cars/amp/
  • 17 два педала

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "мнение":

    толкова ли няма ли жени да те хванат за мъничкото лостче та си опрял до мен?

    Коментиран от #18

  • 18 мнение

    4 4 Отговор

    До коментар #17 от "два педала":

    Педал, не ми е нужно да ти се обяснявам, ама съм женен с две деца! Така, че тези неща ги казвай на приятеля ти! Нема такава държава!

    Коментиран от #23

  • 19 мнение

    3 3 Отговор
    Доста е изпр...стел народа! Ще бъда изненадан, ако Фолксваген изберат България, с такива кадри! Но България е фалирала не една чужда фирма, няма да е изненада ако и ФВ, напишат фалит! Колко коли се правеха в България и колко се правят сега?
  • 20 Borislav Popov

    7 7 Отговор

    До коментар #14 от "два педала":

    И като се качиш и ти стават три педала.

    Коментиран от #21

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Голям праз....джендърски истории,ако искат и на слънчеви панели да ги правят!!!
  • 23 два педала

    5 5 Отговор

    До коментар #18 от "мнение":

    като си женен накарай жена ти да те хване за лостчето вместо да го предлагаш на сто кила мъж

    Коментиран от #25

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 мнение

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "два педала":

    Как събра толкова много мозък, само в 100 килограма? Явно си го компресирал!

    Коментиран от #26

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Devil666

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    И защо трябва да се науча да карам на газ,a не на бензин ? То газта е по-евтина , като цена но автомобила харчи повече на газ , да не говорим за дюзите на инжекциона и конденза при генерацията , когато се кара на газ... Фабрично щом е произведена на бензин , значи така трябва да се кара...Карам Пасат 2002 г. Variant 5,5 бензин ; мотор 2,8 ; 193 к.с.Автоматик ! И никога няма да и сложа тази мръсотия наречена газ !
  • 28 гост

    2 3 Отговор
    Eдин oт нaй-гoлeмитe пpoизвoдитeлитe нa чacти зa aвтoмoбили в cвeтa cи взeмa cбoгoм c двигaтeля c вътpeшнo гopeнe - мaшинaтa, ĸoятo бe в cъpцeтo нa aвтoмoбилнaтa индycтpия пoвeчe oт вeĸ, пишe Тhе Wаll Ѕtrееt Јоurnаl.,

    Πpoмeняйĸи изцялo cтpaтeгиятa cи зa бъдeщeтo, Соntіnеntаl АG зaяви в cpядa, чe щe cпpe инвecтициитe в чacти зa ĸoнвeнциoнaлнитe двигaтeли c вътpeшнo гopeнe зapaди пo-бъpз oт oчaĸвaния cпaд в тъpceнeтo oт ocнoвнитe aвтoмoбилни пpoизвoдитeли.

    Xoдът нa бaзиpaния в Xaнoвep, Гepмaния пpoизвoдитeл нa гyми, тeчнocти, нa цялocтни зaдвижвaщи cиcтeми и дpyги вaжни ĸoмпoнeнти пoĸaзвa ĸaĸ пo-cтpoгитe peгyлaции зa вpeдни eмиcии движaт индycтpиятa ĸъм eлeĸтpичecĸaтa мoбилнocт.

    Соntіnеntаl cъoбщи, чe бopдът нa диpeĸтopитe e взeл peшeниe дa ce cпpe eĸcпaнзиятa нa бизнeca c xидpaвлични ĸoмпoнeнти, ĸaтo cpeдcтвaтa ce влoжaт в инвecтиции в пpoизвoдcтвoтo нa ĸoмпoнeнти зa eлeĸтpoмoбили.

    "Бъдeщeтo e eлeĸтpичecĸo. Убeдeни cмe в тoвa", ĸaзвa Aндpeac Boлф, диpeĸтop нa зaceгнaтa дивизия, ĸoятo щe бъдe peopгaнизиpaнa пoд имeтo Vіtеѕсо Тесhnоlоgіеѕ.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Усмивката

    0 1 Отговор
    И кво ши я праа мойта дизелачка от 80 те. Сутрин за да я запаля я дърпам с Камаз и обикалям квартала.

    Коментиран от #32

  • 32 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Усмивката":

    Изхвърляш кюмбето отпред и срещу 4-5 000 евра ти я преоборудват на електромобил !! И тогава вече ще ти хванат вяра , че е вечна !!
  • 33 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Няма нужда от разкази. Сам ще доживееш да го видиш. Но този път, оправия нама да има.
  • 34 Йорданов

    2 0 Отговор
    Сега, едно зареждане на бензин или газ отнема 5 минути и има опашки по бензиностанциите, то какво ще стане като трябва да зареждаме по един час колите си на ток и то с 4-5 пъти по-малък пробег. Нещо не ми се връзва, пък и от къде толкова много място за коли на бензностанциите. Всичко е кьор-фишек. Ще си караме дизелите още 20-30 години. Не се плашете!!!!!!

    Коментиран от #35

  • 35 Варненец(натурализиран).

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Йорданов":

    Ще си я зареждаш у дома
  • 36 Консултант

    0 0 Отговор
    То пък тези хибриди коли ли са? Направо са отвратителни. Само при 120 вече никой на задните седалки не може да чуе какво казва водача или пасажера. Добре че си продадох този боклук. Да не говорим за умопомрачителната динамика - дето я няма и т.н. Просто не са за хвалене. Щом и румънските бракми продават повече от Тойота, това е показателно за посредствено качество, а и тези кампании за въздушните възглавници дето убиват хора, остава само да направят коли и да пуснат кампании за токови удари. По -добре колело.