Last news in Fakti

2 Юни, 2012 11:10 17 079 20

Китайци купиха Carlsson

  • carlsson-
  • zhongsheng-
  • mercedes-benz

Известното немско тунинг ателие Carlsson вече е собственост на китайската автомобилна компания Zhongsheng Group Holdings, съобщава германската преса. Преди време азиатците обявиха намерението си да разширят дейността си на Стария континент и дори разглеждаха възможността да купят Saab. Стойността на сделката, след която Zhongsheng получава контрол над 70 от ателието, не се съобщава.

Топ-мениджъри на китайската компания обявиха, че ще предложат на немците агресивен план за завоюване на местния пазар. В родината си Zhongsheng Group продава марки като Mercedes-Benz, Lexus, Volvo, Porsche, Toyota и Nissan. След придобиването на Carlsson компанията ще може да предлага на богатите си клиенти уникална програма за персонализиране на возилата.

Carlsson е една от малкото тунинг компании, които не просто ретушират външния вид и интерора на продукцията си, а преработват смело конструкцията и могат да се смятат за пълноценни производители. Фирмата има договор с Daimler, по силата на който автомобилите Mercedes-Benz запазват гаранцията си след тунинг и могат да се обслужват в официалните сервизни центрове на марката.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    5 0 Отговор
    Някой би казал, че ще развалят сега и това ателие "гадните китайци". Но според мен не трябва да делим на немско + японско (качествено) и китайско (некачествено). По скоро на богати (които си купуват качествено) и бедни (които купуват стари или ниско качествени автомобили, а най-често и двете). Това че собствениците са китайци не означава, че качеството ще е по-ниско - пак ще работят педантични немци в ателието и пак ще имат същите стандарти за качество. А това че ще се развалят тези мерцедеси е нормално - всяка кола се разваля. А дали нов Mercedes-Benz S class или Audi A8 се разваля повече хич не ме интересува като карам 16 годишна таратайка. Хората, които имат пари за да си купят скъпи коли не ги мислят колко ще им се развалят лимузините, пък аз ли да го мисля?! :)

    Коментиран от #2, #9

  • 2 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    1, явно познанията ти за управление са по-малко от никакви... В статията явно е посочена целта на закопуването - завоюване на европейски пазари - това не става с приказки, а с производство. И така - увеличаваш производството, увеличаваш го и стигаш момента, в който с настоящия персонал не можеш да го увеличаваш повече - педантични немци няма вече... но пък има непедантични китайци. И в добавка за разлика от германците, коитайците имат много по-малко скруполи, когато става въпрос за жертване на качеството за сметка на каквата и да е друга цел. Така че има вероятност след няколко години Мецедес вече да не признават гаранция за коли на Карлсон.
  • 3 фифи

    2 0 Отговор
    че ще предложат на немците агресивен план за завоюване на местния пазар. я помисли за кой пазар става въпрос
  • 4 дидо

    2 1 Отговор
    Сега на китайците им остана да купят и Мерцедес и съвсем ще я втасаме !

    Коментиран от #10

  • 5 kkk

    2 1 Отговор
    Нема кво да я втасваме. Това е закономерния ход на нещата. Само след 10 години Европа ще бъде съвсем различна- пълна с емигранти,пълна с китайски капитал,а европейците който се смятат за елита на планетата ,ще им става все по-трудно да запазят консуматорския си начин на живот. Емблематични марки и фирми на 100-ци години ще бъдат собственост на китайци. Европа се претопява. Ние сме лесни-връщаме се на село и гледаме домати/става въпрос за оцеляване/ ,ама те кво ще правят:)
  • 6 лошо

    0 3 Отговор
    кенеф
  • 7 ba muu mamata

    1 2 Отговор
    mai shte trqbva da si prodavam kolata he sega sled tazi informaciq hte i padne cenata qko
  • 8 111

    0 2 Отговор
    Нема кво да я втасваме. Това е закономерния ход на нещата. Само след 10 години Европа ще бъде съвсем различна- пълна с емигранти,пълна с китайски капитал,а европейците който се смятат за елита на планетата ,ще им става все по-трудно да запазят консуматорския си начин на живот. Емблематични марки и фирми на 100-ци години ще бъдат собственост на китайци. Европа се претопява. Ние сме лесни-връщаме се на село и гледаме домати/става въпрос за оцеляване/ ,ама те кво ще правят:)
  • 9 666

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    1 500 000 000 човека всеки по 1000 клечки за зъби да направи и да ги изсипят над Мюнхен например няма да има бимер.
  • 10 Пешо

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "дидо":

    @4 няма как Мерцедес да ги купят Китайци защото са собственост на араби. - което пак така или иначе не европейска. За това им падна и качеството

    Коментиран от #14

  • 11 GolfaForevar

    0 2 Отговор
    kvoto da go praqt nqma da pravat kat golfa nikoga kolkoto i da iskat nemogat da stignat vilikata msina golf
  • 12 Tomas

    0 1 Отговор
    Е са си е*а м...та
  • 13 Лудия Макс

    0 1 Отговор
    май май ще става като от филма лудия макс след 10 15 години така както са тръгнали тия жълтурковцида копуват няма да ни бъде
  • 14 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Пешо":

    tova za sobstvenicite na Mercedes benz che sa arabi kade go prochete?sobstvenicite sa nemci ot vsiakade.

    Коментиран от #15

  • 15 Винкела

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "ВИП АМГ":

    @14 хехе ти сега ли разбираш че собствениците на Daimler - мерцедес са араби. уж се фен на марката а си гола вода. Жокер ли ти трябва мацко? Aabar Investments. Ти си малък потребител и разбира се няма как да знаеш за задкулистните игри на големите играчи.
  • 16 Somebody

    1 1 Отговор
    Хаха, aabar държат само 9.1%. Ти пък като си един голям потребител и толкова много ги разбираш тези работи... почети и ти малко..
  • 17 Винкела

    0 1 Отговор
    Абар е само един от трите арабски фонда които общо държат 54 процента от Даймлер. Другите два фонда си ги намери ти. това беше само първият ти жокер мацко
  • 18 юда

    1 0 Отговор
    кувейт и катар са другите инвеститори в мерцедес но заедно трите фонда имат малко повече от 20 % от собствеността .....
  • 19 Венцеслав Иванков

    0 0 Отговор
    Е, те до сега, не бяха ли made in china???? Точно на такива приличаха! А, за тези брубус, бребус ли бяха, какво? Да не би и за тях за съм останал излъган?
  • 20 Lambo_Rambo

    0 0 Отговор
    Вемцислав Иванков - И Карлсон, и Брабус са немски компании, и са много сериозни тунинг фирми.. Поразчети се малко из интернет за тях, нехайството с което ги коментираш е много неуместно и те поставя в лоша светлина..