Новини

Дърпай здраво: AMG G63 срещу Bentayga и Cayenne

Публикувана: 26 Август, 2019 10:24
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15278
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 36 гласа.

Британският YouTube-канал Carwow спретна състезание по дърпане на въже между Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo и Bentley Bentayga Speed. На твърдо покритие немската класика няма особени шансове срещу всъдеходите на VAG, но съревнованието се провежда на трева.

Под предния капак на тежащия 2 560 кг Mercedes-AMG G 63 работи 4.0-литров V8 с мощност 585 к.с. и максимален въртящ момент 850 Нм. Cayenne Turbo има аналогичен двигател и тежи 300 кг по-малко, но отстъпва по мощност с 35 к.с. и 80 Нм.

Bentley Bentayga Speed е оборудван с 6.0-литров W12 с 635 коня и максимален въртящ момент 900 Нм. Тежи 70 кг по-малко от "гелендевагена" и се оказва по-костелив орех от построения на същата платформа Cayenne.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 36 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
El pepi
1 Отговор
Lada Niva е по-добра от тези :D

Оценка:
-24 +16

Бисер
2 Отговор
Съсипаха тревата тия идиоти

Оценка:
-1 +48

незнайко
3 Отговор
Хора без работа и чудещи се какви състезания да си организират !!! Защо само AMG G63 изрови тревата ? Защото не спря нито за секунда да боксува на място !!!

Оценка:
-15 +10

4
Този коментар е премахнат от модератор
Дъ Клаш
5 Отговор
Ей за тва запада е напред теглят се с коли за стотицо гиляди.Къде ще яидиш простия баровец българин да направи такъв тест той ползва тия шлепове само за пред дискотеката.

Оценка:
-4 +16

Алфа Вълкът
6 Отговор
Няма машината от класата на Г-класата.
Отиде британсно-индийската надувка, която на хартия е по-мощна, по-бърза, по-скъпа и всичко и в повече. А бе кола за гъзари, не виждам кой човек с пари ще предпочете британсно-индийската надувка пред АMG G63. Разликата при базовите модели е 100 000лв в повече за надувката.

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +14

Сектант
7 Отговор
Колко съм ги влачил тия талиги по Пампорово, тоя толкоз косми няма на главата.

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-7 +13

Дъ Клаш
8 Отговор
Куде е тая британо индииска бе Бентли е на ФВ.

Оценка:
-0 +9

Алфа Вълкът
9 Отговор
Тя и СЕАТ са на ФВ, ама имаш ли я за германска кола?

Оценка:
-4 +4

Дъ Клаш
10 Отговор
А бе фау ве си е квото и да е все недодялано те го Порша и той се сгъна.

Оценка:
-2 +3

Boxer 3.0
11 Отговор

До коментар #6 от "Алфа Вълкът":


Тестът с поршето е силно компрометиран. Въжето е закачено в задният ляв край, докато при мерца е центровано. Усилието идва със странична компонента при поршето, влачейки странично колата. Може би , при центровано въже, отново Г-класата щеше да надделее, но поне тестът щеше да е коректен.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +23

G wagon
12 Отговор
хмм а G 65? 🤔

Оценка:
-1 +2

дасда
13 Отговор
Тоя тест показва единствено, че на G класата 4х4 и е супер смотано и да не ходиш с него някъде където се пързаля. Грам блокировка не показа, заора като трактор и се окопа, а другите си боксуваха върху тревата защото 4х4 не им дава да се окопаят.

Коментиран от #16, #23


Оценка:
-8 +4

Алфа Ромео
14 Отговор
Не е коректен дуела, на Г-то гумите са със по-висок борд повече се огъват при натоварване и правят по-добро сцепление, а пищящата г-жа в Г-то много ме дразни.

Оценка:
-2 +3

От селото
15 Отговор

До коментар #7 от "Сектант":


То затова се дърпат на тревата, а не на Пампорово... 😊😊😊

Оценка:
-1 +2

Pesho
16 Отговор

До коментар #13 от "дасда":


А твоя пост полазва единствено колко си прост и коментираш теми дето нямаш бегло понятие.

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +4

Анти-сектант
17 Отговор

До коментар #7 от "Сектант":


Влачил си ти......сополи от носа си. С кое си ги влачил-с дъстерчето ли? И докато се напъваше да ги влачиш те изведнъж решават да тръгнат и даже не забелязват, че си закачен за тях. Палячо!

Оценка:
-1 +4

Ами
18 Отговор

До коментар #16 от "Pesho":


Така е такъв тип дърпане се прави натоварен здраво и на терен за джип. Даже колите се дърпат на асфалт 😆. Тука виждам тест за трабант. Да не заоре да не гръмнеш ходова мотор че явно са слаби щайга за скрап карам по бг пътища по здрава е преди 8 г казаха че това нещо е директно за надин😆

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +3

Джуган
19 Отговор
Момченцето което тества не включва бавните на Бенца защото сувчетата нямали бърз-бавни. Ами като нямат да заминават за мола.

Оценка:
-1 +6

Алфа Ромео
20 Отговор

До коментар #18 от "Ами":


На асфалт е доста вероятно да не е такъв резултата.

Оценка:
-1 +1

Зевса
21 Отговор

До коментар #11 от "Boxer 3.0":


Да! Некоректно е да се сравняват при тази геометрия на теглещите въжета. Закачените несъосно въжета при двата вагинални кенефа пораждат освен осева сила и странична сила, която създава усукващ момент и техните колела предават силата си на тревата все едно завиват, което от своя страна е загубено сцепление. Вижда се, че дори и при тези условия единия кенеф-Бенщайгата дава решителен отпор. При реален тест вероятно ще дръпне трупчето.

Оценка:
-0 +4

Физика
22 Отговор
Тестът е направен в полза на амгто. Само на мерцедеса въжето беше поставено централно по средата (вероятно на теглич) докато на конкурентите е изместено от центъра на семетрия. По този начин теглителната сила на само единият автомобил а именно мерцедеса е с пълен капацитет и принуждава другите коли да се усукват и губят сцепление

Оценка:
-1 +1

Все тая
23 Отговор

До коментар #13 от "дасда":


Колега имаш ли идеа как действа блжкажа/те ?
И ако не си разбрал, за да е честно на Г класата не и ползват low range-a или демултипликатора или казано бавните.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Стефан Данаилов
Стефан Данаилов за Румен Радев пред бТВ:
Няма как да му стъпиш на врата на този човек."

Още бисери