Last news in Fakti

26 Август, 2019 10:24 16 211 23

Дърпай здраво: AMG G63 срещу Bentayga и Cayenne

  • mercedes-benz-
  • bentley-
  • porsche-
  • g-klasse-
  • amg g63-
  • bentayga-
  • cayenne

Британският YouTube-канал Carwow спретна състезание по дърпане на въже между Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo и Bentley Bentayga Speed. На твърдо покритие немската класика няма особени шансове срещу всъдеходите на VAG, но съревнованието се провежда на трева.

Под предния капак на тежащия 2 560 кг Mercedes-AMG G 63 работи 4.0-литров V8 с мощност 585 к.с. и максимален въртящ момент 850 Нм. Cayenne Turbo има аналогичен двигател и тежи 300 кг по-малко, но отстъпва по мощност с 35 к.с. и 80 Нм.

Bentley Bentayga Speed е оборудван с 6.0-литров W12 с 635 коня и максимален въртящ момент 900 Нм. Тежи 70 кг по-малко от "гелендевагена" и се оказва по-костелив орех от построения на същата платформа Cayenne.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 El pepi

    16 24 Отговор
    Lada Niva е по-добра от тези :D
  • 2 Бисер

    48 1 Отговор
    Съсипаха тревата тия идиоти
  • 3 незнайко

    10 15 Отговор
    Хора без работа и чудещи се какви състезания да си организират !!! Защо само AMG G63 изрови тревата ? Защото не спря нито за секунда да боксува на място !!!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Дъ Клаш

    16 4 Отговор
    Ей за тва запада е напред теглят се с коли за стотицо гиляди.Къде ще яидиш простия баровец българин да направи такъв тест той ползва тия шлепове само за пред дискотеката.
  • 6 Алфа Вълкът

    14 9 Отговор
    Няма машината от класата на Г-класата.
    Отиде британсно-индийската надувка, която на хартия е по-мощна, по-бърза, по-скъпа и всичко и в повече. А бе кола за гъзари, не виждам кой човек с пари ще предпочете британсно-индийската надувка пред АMG G63. Разликата при базовите модели е 100 000лв в повече за надувката.

    Коментиран от #11

  • 7 Сектант

    13 7 Отговор
    Колко съм ги влачил тия талиги по Пампорово, тоя толкоз косми няма на главата.

    Коментиран от #15, #17

  • 8 Дъ Клаш

    9 0 Отговор
    Куде е тая британо индииска бе Бентли е на ФВ.
  • 9 Алфа Вълкът

    4 4 Отговор
    Тя и СЕАТ са на ФВ, ама имаш ли я за германска кола?
  • 10 Дъ Клаш

    3 2 Отговор
    А бе фау ве си е квото и да е все недодялано те го Порша и той се сгъна.
  • 11 Boxer 3.0

    23 2 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Вълкът":

    Тестът с поршето е силно компрометиран. Въжето е закачено в задният ляв край, докато при мерца е центровано. Усилието идва със странична компонента при поршето, влачейки странично колата. Може би , при центровано въже, отново Г-класата щеше да надделее, но поне тестът щеше да е коректен.

    Коментиран от #21

  • 12 G wagon

    2 1 Отговор
    хмм а G 65? 🤔
  • 13 дасда

    4 8 Отговор
    Тоя тест показва единствено, че на G класата 4х4 и е супер смотано и да не ходиш с него някъде където се пързаля. Грам блокировка не показа, заора като трактор и се окопа, а другите си боксуваха върху тревата защото 4х4 не им дава да се окопаят.

    Коментиран от #16, #23

  • 14 Алфа Ромео

    3 2 Отговор
    Не е коректен дуела, на Г-то гумите са със по-висок борд повече се огъват при натоварване и правят по-добро сцепление, а пищящата г-жа в Г-то много ме дразни.
  • 15 От селото

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Сектант":

    То затова се дърпат на тревата, а не на Пампорово... 😊😊😊
  • 16 Pesho

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "дасда":

    А твоя пост полазва единствено колко си прост и коментираш теми дето нямаш бегло понятие.

    Коментиран от #18

  • 17 Анти-сектант

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Сектант":

    Влачил си ти......сополи от носа си. С кое си ги влачил-с дъстерчето ли? И докато се напъваше да ги влачиш те изведнъж решават да тръгнат и даже не забелязват, че си закачен за тях. Палячо!
  • 18 Ами

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Pesho":

    Така е такъв тип дърпане се прави натоварен здраво и на терен за джип. Даже колите се дърпат на асфалт 😆. Тука виждам тест за трабант. Да не заоре да не гръмнеш ходова мотор че явно са слаби щайга за скрап карам по бг пътища по здрава е преди 8 г казаха че това нещо е директно за надин😆

    Коментиран от #20

  • 19 Джуган

    6 1 Отговор
    Момченцето което тества не включва бавните на Бенца защото сувчетата нямали бърз-бавни. Ами като нямат да заминават за мола.
  • 20 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Ами":

    На асфалт е доста вероятно да не е такъв резултата.
  • 21 Зевса

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Boxer 3.0":

    Да! Некоректно е да се сравняват при тази геометрия на теглещите въжета. Закачените несъосно въжета при двата вагинални кенефа пораждат освен осева сила и странична сила, която създава усукващ момент и техните колела предават силата си на тревата все едно завиват, което от своя страна е загубено сцепление. Вижда се, че дори и при тези условия единия кенеф-Бенщайгата дава решителен отпор. При реален тест вероятно ще дръпне трупчето.
  • 22 Физика

    1 1 Отговор
    Тестът е направен в полза на амгто. Само на мерцедеса въжето беше поставено централно по средата (вероятно на теглич) докато на конкурентите е изместено от центъра на семетрия. По този начин теглителната сила на само единият автомобил а именно мерцедеса е с пълен капацитет и принуждава другите коли да се усукват и губят сцепление
  • 23 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "дасда":

    Колега имаш ли идеа как действа блжкажа/те ?
    И ако не си разбрал, за да е честно на Г класата не и ползват low range-a или демултипликатора или казано бавните.