Британският YouTube-канал Carwow спретна състезание по дърпане на въже между Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo и Bentley Bentayga Speed. На твърдо покритие немската класика няма особени шансове срещу всъдеходите на VAG, но съревнованието се провежда на трева.
Под предния капак на тежащия 2 560 кг Mercedes-AMG G 63 работи 4.0-литров V8 с мощност 585 к.с. и максимален въртящ момент 850 Нм. Cayenne Turbo има аналогичен двигател и тежи 300 кг по-малко, но отстъпва по мощност с 35 к.с. и 80 Нм.
Bentley Bentayga Speed е оборудван с 6.0-литров W12 с 635 коня и максимален въртящ момент 900 Нм. Тежи 70 кг по-малко от "гелендевагена" и се оказва по-костелив орех от построения на същата платформа Cayenne.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 El pepi
10:28 26.08.2019
2 Бисер
10:29 26.08.2019
3 незнайко
10:49 26.08.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Дъ Клаш
10:55 26.08.2019
6 Алфа Вълкът
Отиде британсно-индийската надувка, която на хартия е по-мощна, по-бърза, по-скъпа и всичко и в повече. А бе кола за гъзари, не виждам кой човек с пари ще предпочете британсно-индийската надувка пред АMG G63. Разликата при базовите модели е 100 000лв в повече за надувката.
Коментиран от #11
11:07 26.08.2019
7 Сектант
Коментиран от #15, #17
11:09 26.08.2019
8 Дъ Клаш
11:15 26.08.2019
9 Алфа Вълкът
11:25 26.08.2019
10 Дъ Клаш
12:07 26.08.2019
11 Boxer 3.0
До коментар #6 от "Алфа Вълкът":
Тестът с поршето е силно компрометиран. Въжето е закачено в задният ляв край, докато при мерца е центровано. Усилието идва със странична компонента при поршето, влачейки странично колата. Може би , при центровано въже, отново Г-класата щеше да надделее, но поне тестът щеше да е коректен.Коментиран от #21
12:15 26.08.2019
12 G wagon
13:26 26.08.2019
13 дасда
Коментиран от #16, #23
14:26 26.08.2019
14 Алфа Ромео
14:33 26.08.2019
15 От селото
До коментар #7 от "Сектант":
То затова се дърпат на тревата, а не на Пампорово... 😊😊😊16:53 26.08.2019
16 Pesho
До коментар #13 от "дасда":
А твоя пост полазва единствено колко си прост и коментираш теми дето нямаш бегло понятие.Коментиран от #18
18:10 26.08.2019
17 Анти-сектант
До коментар #7 от "Сектант":
Влачил си ти......сополи от носа си. С кое си ги влачил-с дъстерчето ли? И докато се напъваше да ги влачиш те изведнъж решават да тръгнат и даже не забелязват, че си закачен за тях. Палячо!20:23 26.08.2019
18 Ами
До коментар #16 от "Pesho":
Така е такъв тип дърпане се прави натоварен здраво и на терен за джип. Даже колите се дърпат на асфалт 😆. Тука виждам тест за трабант. Да не заоре да не гръмнеш ходова мотор че явно са слаби щайга за скрап карам по бг пътища по здрава е преди 8 г казаха че това нещо е директно за надин😆Коментиран от #20
22:47 26.08.2019
19 Джуган
07:25 27.08.2019
20 Алфа Ромео
До коментар #18 от "Ами":
На асфалт е доста вероятно да не е такъв резултата.13:33 27.08.2019
21 Зевса
До коментар #11 от "Boxer 3.0":
Да! Некоректно е да се сравняват при тази геометрия на теглещите въжета. Закачените несъосно въжета при двата вагинални кенефа пораждат освен осева сила и странична сила, която създава усукващ момент и техните колела предават силата си на тревата все едно завиват, което от своя страна е загубено сцепление. Вижда се, че дори и при тези условия единия кенеф-Бенщайгата дава решителен отпор. При реален тест вероятно ще дръпне трупчето.13:44 27.08.2019
22 Физика
18:25 28.08.2019
23 Все тая
До коментар #13 от "дасда":
Колега имаш ли идеа как действа блжкажа/те ?И ако не си разбрал, за да е честно на Г класата не и ползват low range-a или демултипликатора или казано бавните.
23:22 29.08.2019