7 Юни, 2012 12:18 35 357 57

Отново на път след 3 месеца под вода

  • subaru-
  • legacy-
  • финландия-
  • езеро

Макар и покрити с дебел лед през зимата, езерата във Финландия понякога вземат жертви сред почитателите на риболова. Преди три месеца собственикът на това Subaru паркира върху водоем с дълбочина 4 метра и хвърля въдиците в издълбаните дупки. За нещастие Legacy-то от 1996 г. се оказва прекалено тежко. Рибарят-кутсузлия успява да изкара навреме кучетата от багажника, но колата потъва на дъното.

Със запролетяването ледовете се топят и финландецът решава да потърси удавеното Subaru. Успява да го извади без почти никаква надежда за възстановяване, но чудото се случва. След източване на резервоара, смяна на маслото и свещите и "освежаване" на управляващия електронен модул на запалването с течност за почистване на спирачки Legacy-то пали от раз въпреки хайвера от михалица по алтернатора.



"Прекарах колата на преглед само седмица преди потъването", споделя щастливият собственик. "Щеше да е грехота да я оставя в езерото. Сега съм много щастлив. Повечето от бордовата електроника си работи. В горивната система явно още има вода, защото моторът изпитва известен недостиг на мощност, но като цяло си върви."


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Венцеслав Иванков

    10 1 Отговор
    SUBARU.... някой може ли да каже нещо лошо за марката!?
  • 2 fen

    6 1 Отговор
    аз мога да кажа, нямам такова :(
  • 3 Кирил (и Методий)

    6 0 Отговор
    Ехо, Гошко (Касабов)! Не се пише "куЦузлия", а "куТСузлия".
    Сега за благодарност, може да ми изтриеш поста, понеже и ножът и хлябът са в твоите ръце.

    Коментиран от #10

  • 4 RUMPI

    5 3 Отговор
    КОЛИТЕ СА ИМ НЕВЕРОЯТНИ НО:
    ВИСОК РАЗХОД
    МНОГО СКЪПА ПОДРЪШКА
  • 5 Маримба

    3 4 Отговор
    Ако за качествата на един автомобил съдим по това колко е оцелял след поредното изтъпление на собственика доста автомобили могат да се наредят преди Субаруто да не говорим че направо всички руски чукове ще са с гърди пред него .
  • 6 бат' Ицо

    5 1 Отговор
    Това е отличен тест за една кола и реклама, същевременно. Не съм фен на японските и въобще на азиатските коли, но браво!
  • 7 Ники Николов

    1 5 Отговор
    стига с тия руски, като гледам никой не ги кара вече ,минало свър6ено, субаруто казаха за него, освен това тия японци не се научиха как се прави антикорозионна защита и това е
  • 8 FMC

    2 5 Отговор
    В България има доста такива, удавени автомобили, особено след големите наводнения в Западна Европа. Сещам се за един познат преди 5-6 години, как си докара един почти нов Голф 5, удавен в големите наводнения в Германия и Полша. Така, че тая новина освен за запълване на страници, за друго не става.
  • 9 askeless

    6 0 Отговор
    до 4 - ходовата част не е по скъпа от тази на ВАГ с многото носачи, а разхода резонно е по-висок /но пренебрежително малко/ заради симетричното 4х4. В статията нищо не пишеше за ръждата...това е сериозния проблем според мен след тези 3 месеца
  • 10 Гошко

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Кирил (и Методий)":

    След "благодарност" няма запетая.

    Коментиран от #57

  • 11 Rado

    2 0 Отговор
    RUMPI,коментара ти от личен опит ли е или просто така си чувал? Предполадам второто.Това със скъпата поддръжка и високия разход са приказки от преди 15-20години.Нещата отдавна вече не са такива,просто продължаваме да повтаряме едни и същи работи и да сме като коне с капаци.
  • 12 Кака Мутка

    0 4 Отговор
    Докато е бил под водата - няма как да ръждяса, но в момента в който има достъп до въздуха, т.е. след като вече е изкарал азиатката, тепърва започва яката ръжда, свят да ти се завие. Отделно японките гният като за световно.
  • 13 До Rado

    2 0 Отговор
    Прав си Rado, само че, на тези като РЪМПИ и мозъчетата са спрели да се развиват преди 15-20г. и затова си плямпат едни и същи глупости.
  • 14 Мариян Димитров

    4 1 Отговор
    to kolata se umirisala na jabutnqk
  • 15 хичо

    3 0 Отговор
    RUMPI е много прав за разхода.Имал съм 6 бр.Субара и всичките си харчат доволно.Поддръжката им вече е по-поносима,щото вече има повечко части втора ръка.
    Иначе като качество на изработка и здравина са номер едно.
  • 16 Тошко Станчев

    3 1 Отговор
    щастливец

    Коментиран от #17

  • 17 Rado

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Тошко Станчев":

    Хичо,предполагам че говориш за автомобили преди 2003-2005г.,след тези години разхода на такъв автомобил е абсолютно съпоставим с разхода на подобен клас автомобили от други марки. Все пак една кола харчи така както е караш,човешкия фактор е от голямо значение.Има и още нещо-голям и малък разход за различните хора са различни стойности,за едни 7/100 е много,но нали не очаквате кола 1500 кг. 170кс. да харчи 5/100.(говорим за бензинов автомобил).Както и да е темата е необятна,колкото различни хора толкова и различни мнения,живи и здрави да сме всички.
  • 18 милен миленев

    1 0 Отговор
    човек като има късмет
  • 19 gost

    3 1 Отговор
    Имах Легаси 1994 ... мина Пазарджик - Бургас - Пазарджик без масло почти и нищо и нямаше . Сега карам Outback и съм много доволен... Тва са най-здравите коли
  • 20 алекс

    1 0 Отговор
    аз жибея вав Финландия и мога да кажа,че раждата е мн проблем тук,зимата е тежка и дълга,а пътищата се обравотват с химии от които ламарината гние мн бързо,но пък хората си подържат колите мн добре
  • 21 Japan Power

    7 1 Отговор
    Sled 2 meseca shte se prodava v mobile.bg :D
  • 22 HONDA

    1 0 Отговор
    MADE IN JAPAN !
    JAPAN BMW's
  • 23 кико

    1 0 Отговор
    SUBARU - винаги си спокоен
    разхода нормален за това купе и е 4х4 непрекъснато зацепено ,а частите на всички коли са като цени еднакви стига да не са от гаражен производител
  • 24 Личо

    1 1 Отговор
    за марката никой лошо няма да кажа но за намирането на частите и тяхните цени направо луд може да станеш
  • 25 astra F

    1 0 Отговор
    subaru e edna ot dokazanite marki koli i nqma na4in sled leka vyzstanovqvane da ne zapali , vse pak sobstvenika e imal kysmet :)
  • 26 fen

    3 0 Отговор
    Еми се пак субару
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 ГОУФ

    5 2 Отговор
    ГЕРМАНСКА КОЛА 3 ДНИ ПОД ДЪЖДА И НЕ ВЪРВИ ВЕЧЕ !!
  • 29 Джорето

    1 0 Отговор
    Не е била на контакт и електрониката е оцеляла някак.Но за три месеца вода е влязла навсякъде,дори в скоростите.Но пък така и така е прежалена нама лошо да я почопли собственика,стига да го влече...таблото 100%не работи.
  • 30 bosshoss

    0 1 Отговор
    imali li takiva deto sa go 4uli da raboti
  • 31 Име:

    3 0 Отговор
    Fuji Heavy Industries.
  • 32 bravo

    0 2 Отговор
    egati evtinata reklama na tia kenefi az sam karal tkava kola i znam za kvo stava vapros skapi chasti grozna i slaba izrabotka a be palenn bokluk
  • 33 Борето

    0 2 Отговор
    Субаруто че е безсмъртно се знае от край време, но като вървеж и разход са голяма мъка. И преди някой да ме подкара, че говоря е така, карал съм Импреца 2.5 2008ма американско изпълнение и вуйчо ми е имал 2 Субара включително и Легаси 2.2 комби от ония старите дето мязат на катафалки 91ва - 93та някъде. За Импрецата мога да кажа, че е адско дърво и това са най-куците 170 коня, с които съм си имал работа и кой по дяволите 2008ма година слага в кола 170 коня барабанни спирачки отзад :D Субаруто си струва само ако е турбинирано и е над 200 коня тогава поне ще върви освен че ще харчи иначе е загубена кауза.
  • 34 Субару собственик

    2 0 Отговор
    bravo, мечтал си си да караш такава...
  • 35 тотев

    0 2 Отговор
    имах импреза 04' wrx абсолютен автомобил,дъжд ,сняг,кал върви едно!проблеми??? след 5000(пет хиляди)км. счупи бутало щото турбината вдигнала налягане над 0,8 бара нещо такова ми каза механика от субару сервиз!!! буталата вървят комплект 4 не се продават по едно и са ковани.ей тука се почнаха мъките.....4 бут. от англия(само там ги намерихме)1200евро с куриер....за монтажа ме обръснаха 880 ев и то с пазарлъци от моя страна.цялата процедура трая 3 месеца....едвам се отървах купих я 12500 ев продадох я за 7хил.ев. намирам се в гърция
  • 36 Борето

    0 2 Отговор
    Тотев значи явно и турбинирано субару ене си е работа. Уж държат на яко каране поне за това са направени и за такива ги продават но ето, че и при резачките има греди. Демек който иска удобно комби 4х4 да си зима Ауди А6 куатро, а който иска резачка да бега от импрецата, че само ще се види у филми.
  • 37 WRX

    3 0 Отговор
    Гледам и не вярвам на ушите си : D , Боре ,Боре къде си тръгнал с аЛди А6 квадро срещу товарния влак (Субару Легаси симетрично АВД) : D ... И последно ,колкото и да се мъчите да плюете по Субару ,то и останалите Японски производители ще са на върха винаги ; )
  • 38 Господин Димитров

    2 0 Отговор
    Субару-то си е Субару, WRX, ако си е оригинално всичко както си му е наредено, без излишни ТУНИНЗИ и тем подобни кичове, би трябвало да си изкара доста време. Или поне при интензивно екстремно каране, няма да счупи скоростна кутия толкова бързо. Не съм им фен ... но пък и не са лоши. Ааайде и успех Ви пожелавам, но не такъв както на снимките по-горе !
  • 39 Дядо поп

    0 1 Отговор
    Другия месец това Субару ще се продава на някой автосалон в България.Много запазен автомобил.Каран само от един собственик и много добре поддържан.Да му е честит на новия хайванин!

    Коментиран от #40

  • 40 дидо

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Дядо поп":

    Хахахаха...и бившия собственик е стара жена или пастор(смирен служител на бога)......и е само на 50 000км....Честито!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 войн

    0 0 Отговор
    ???
  • 43 столе

    0 1 Отговор
    Многу ми се џаресва, седалките се страхотни, многу добар автомобил, като сопственика си
  • 44 Баджанака

    0 0 Отговор
    Абе Столе какво правиш бе човек? От 8 думи правиш 10 грешки в правописа?
  • 45 ТАкаши

    1 1 Отговор
    Ами японска кола какво има толкова чудно в това, еле па Субару-железо кола.
  • 46 Night Rider

    1 0 Отговор
    Тотев Тотееееев, ясно колко имаш Субару WRX, счупила бутало, щото турбото надувало над 0.8, ми то на повечето дизели с надуто турбо им е толкова налягането и при това не дават сериозни проблеми, а и да дават, то най-често заминава турбото, а не КОВАНИТЕ бутала, нали за това са ковани, за да издържат !!! А да не говорим, че съм разговарял с хора, които наистина притежават Impreza STi 2.0 Turbo с 265 коня и карантийте на двигателя издържат до приблизително 600 коня в стоков вид !
  • 47 popo

    2 0 Отговор
    БРАВО НА ЯПОНЕЦА:)))
  • 48 Джорето

    0 0 Отговор
    Това дето наднича от жабката каква риба е?Шаран...?
  • 49 Ceco

    0 0 Отговор
    Това е Субаро ще правят и подводници, явно им въвви
  • 50 Ники

    1 0 Отговор
    Night Rider - Ако си мислиш,че кованяците не се трошат, жестоко се лъжеш. И другото - няма стоковица която да понесе 500 на мотор без поне сменени биели,,.....
  • 51 Борето

    0 1 Отговор
    "Субарите" са добри коли и си имат своите достойнства, но са излишно скъпи и абсолютно всеки техен модел има много по-добра откъм разход, динамика и изпълнение алтернатива. Пак казвам, който иска комби 4х4 Ауди А6 куатро е колата или пък даже Волво V70 AWD. Който иска резачка конкурент на Импрецата - Мицибиши Ево - по-бързо е в стоков вариант, Ауди S4, RS4 или ако може да живее без 4х4 - БМВ. След това за какво човек да дава 80-90 хиляди лева за кола, която харчи 16 градско и вдига 200 с е.аси зора само заради перманентното задвижване и боксер мотора, който и без това вади адски каруцарски звук.
  • 52 Night Rider

    1 0 Отговор
    До @51 "Борето"
    Е точно пък Ауди да са по-евтини от субару, малко странно звучи, примерно защото препълнено субару аутбек с екстри както казваш ти, ще струва 80-90 хил. лв. до като при А6 олроуд (то е конкурент на аутбек) точно от там му започва само базовата цена, като му поръчаш всичките възможни екстри и цената може да стане с 1/3 отгоре, при волвото не знам как стоят нещата, но и там не е много по-евтино от аудито, бмв също :) А колкото до спора Ево vs STi това е до предпочитание на клиентa :)

    До номер @50, чупят се разбира се, но след нанесени идиотии, ама едва ли е защото турбото надува над 0.8 бара... ;)
  • 53 Трети крак

    0 3 Отговор
    Кво толкова им се кефите на тези японски которници бе?.аси грозната кола.
  • 54 Юлия Гергова

    0 0 Отговор
  • 55 Джамбазина

    0 0 Отговор
    Я тази кола май я мернах в един автосалон на околовръстното вчера.
  • 56 Пловдив

    0 1 Отговор
    Честито! Това е добра новина,защото преди години имах едно Субару Е10 и още се стряскам насън,като се сетя за тая каруца... Просто е изключено някога да си купя пак кола от тази марка.
  • 57 BoboZvqra

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гошко":

    Имаш нужда от сериозна допълнителна подготовка по БЕЛ! След "Сега за благодарност" има запетая!