Volkswagen официално представи в Париж седмото поколение на Passat. По време на презентацията във френската столица бяха показани версиите седан и комби. По време на премиерата от фирмата разкриха и част от детайлната информация за модела.
Въпреки новия облик, изпълнен в стил Phaeton, автомобилът е изграден върху предишната платформа. Тя обаче е доста моделнизирана. Дължината на седана е 4 769 мм, което е само с четири милиметра повече от тази на предшественика. Комбито пък е по-дълго с шест милиметра. Широчината и височината си остават същите.
Модернизацията е засегнала и интериора. Променена е центрелната конзола, интегрирани са нови детайли в арматурното табло, а воланът е нов. Освен това на очи се набиват изменените предни седалки и различните материали в купето. Качеството на последните е на много високо ниво.
Новият Passat е оборудван с адаптивен круиз контрол и с иновационна система за рекуперация на енергията. Функцията старт/стоп също е налична. Отвън се забелязват адаптивните светлини, подобни на тези от Touareg. Впечатление прави и функцията за безконтактно отваряне на багажника. За целта е нужно собственикът да постави крака си под задната броня без да я докосва и капакът на товарното отделение се отваря автоматично.
За новия Passat са предвидени десет двигателя - четири бензинови с обем 1.4, 1.8, 2.0 и 3.2 литра (122, 160, 211 и 300 к.с.), както и четири турбодизела. Базовият нафтов мотор е с обем 1.6 литра и мощност 105 коня. Останалите три са двулитрови с мощност от 140 до 170 к.с. Passat ще се продава и с агрегат, работещ на природен газ. Неговият обем е 1.4 литра, а мощността - 150 к.с. Скоростните кутии са две - шестстепенна механична и седемстепенният "робот" DSG.
В Париж германците разкриха, че седмото поколение Passat ще се предлага само в Европа, а за северноамериканския пазар ще бъде разработен друг модел.
30 Септември, 2010 10:29 9 266 41
Новият Passat блесна в Париж
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 martin
15:55 08.09.2011
2 Севи
иначе дизайна е готин-в стила на компанията
15:55 08.09.2011
3 BATJ
15:55 08.09.2011
4 Ghost_town
Govorq za po masovite koli
Коментиран от #8
15:55 08.09.2011
5 JTD
15:55 08.09.2011
6 Разочарован
15:55 08.09.2011
7 Spud
15:55 08.09.2011
8 deo88
До коментар #4 от "Ghost_town":
Това са найстина четирите най голями компаний !!! Още няколко годинки и ФОлксваген , ще стане номер 1 !!!!!!!!!!! Относно новият пасат , може да харесвам марката ФВ , но този новият пасат ме дразни ...15:55 08.09.2011
9 deo88
15:55 08.09.2011
10 вдв
15:55 08.09.2011
11 ivan
Коментиран от #13
15:55 08.09.2011
12 joro
15:55 08.09.2011
13 Здравко
До коментар #11 от "ivan":
Ами VAG предлага най-здравото на сравнително достъпна цена. BMW и Mercedes са върха, но не е лъжица за всяка уста заради цените. За това златната среда - VAG. Френските и италианските са евтини, но за това си има причина - по-ниското качество (доказано).15:55 08.09.2011
14 JoRo
15:55 08.09.2011
15 TDI
15:55 08.09.2011
16 Ogi
Коментиран от #35
15:55 08.09.2011
17 Driver do 16 Ogi
15:55 08.09.2011
18 базука
И каква е промяната на конзолата копчето за аварийките е слезнало под радиото, а на негово място са сложили часовник и още копчета около скоростния лост. А волана и панелите на вратите са същите като на В6СС. За мен това не е нищо повече от фейслифт. Седмо поколение ли - просто Passat B6+ (B6.5). Иначе ми харесва, добре е.
15:55 08.09.2011
19 M_SUX
15:55 08.09.2011
20 Разбирач
Коментиран от #33
15:55 08.09.2011
21 M_SUX
15:55 08.09.2011
22 docenta
15:55 08.09.2011
23 Urod
15:55 08.09.2011
24 VW
15:55 08.09.2011
25 ТРОШАЧА
15:55 08.09.2011
26 Nikos
15:55 08.09.2011
27 VW&Mercedes
15:55 08.09.2011
28 VW&Mercedes
15:55 08.09.2011
29 bat audi
15:55 08.09.2011
30 пистон
15:55 08.09.2011
31 VW-do nikos
15:55 08.09.2011
32 Питона
15:55 08.09.2011
33 До Разбирач
До коментар #20 от "Разбирач":
Че коя е тази кола от тоя клас, на която да й е евтина поддръжката. Тука си в средния клас и нещата не са евтини. Ако ти трябва евтина поддръжка си за малолитражка или най-много за компактен клас. Така че няма кола от класа на Пасат където да е по-евтина. Нека всеки да скача според ръста си. Тъй като си се писал за разбирач нищо конкретно не видях да си казал за техниката. Изразяваш само субективно мнение. Дай малко цифри. Сравни марки, възможности - нали си разбирач. Хлапашка работа.15:55 08.09.2011
34 ха-така
15:55 08.09.2011
35 Здравко
До коментар #16 от "Ogi":
Ogi, 8 годишно френско-голямо карам (малките коли за мен са невидими, не ги забелязвам), няма да казвам какво, но в големи филми се вкарах и като гледам във френския форум - не съм сам. Филмите продължават, но мисля повече да не играя в тях (сменям марката с немско!). Имам колеги с Фиатове и Алфи, техните са по-зле от моята - при мен ако е игрален филм всяка седмица, при тях е сапунен сериал по 2 пъти на ден с повторения ;)Не е като да не съм опитал и да не знам. Преди това съм карал немско и такива чудни проблеми не съм имал.
И няма нужда да ме обиждаш на "тикво" защото нито си ми на годините нито на образованието, няма да ти падам на нивото да ти обясня какво ми е мнението за всичките ти коментари в ТОЗИ форум ;)
Лек ден и остани със здраве, защото здравето е най-важно! Колите се ремонтират (италианките най-често) :)
15:55 08.09.2011
36 Ogi
15:55 08.09.2011
37 ВДВ
15:55 08.09.2011
38 bat audi
15:55 08.09.2011
39 VW
15:55 08.09.2011
40 i az tvoita
15:55 08.09.2011
41 zz
15:55 08.09.2011