Last news in Fakti

30 Септември, 2010 10:29 9 266 41

Новият Passat блесна в Париж

  • volkswagen-
  • passat-
  • париж 2010

Volkswagen официално представи в Париж седмото поколение на Passat. По време на презентацията във френската столица бяха показани версиите седан и комби. По време на премиерата от фирмата разкриха и част от детайлната информация за модела.

Въпреки новия облик, изпълнен в стил Phaeton, автомобилът е изграден върху предишната платформа. Тя обаче е доста моделнизирана. Дължината на седана е 4 769 мм, което е само с четири милиметра повече от тази на предшественика. Комбито пък е по-дълго с шест милиметра. Широчината и височината си остават същите.

Модернизацията е засегнала и интериора. Променена е центрелната конзола, интегрирани са нови детайли в арматурното табло, а воланът е нов. Освен това на очи се набиват изменените предни седалки и различните материали в купето. Качеството на последните е на много високо ниво.

Новият Passat е оборудван с адаптивен круиз контрол и с иновационна система за рекуперация на енергията. Функцията старт/стоп също е налична. Отвън се забелязват адаптивните светлини, подобни на тези от Touareg. Впечатление прави и функцията за безконтактно отваряне на багажника. За целта е нужно собственикът да постави крака си под задната броня без да я докосва и капакът на товарното отделение се отваря автоматично.

За новия Passat са предвидени десет двигателя - четири бензинови с обем 1.4, 1.8, 2.0 и 3.2 литра (122, 160, 211 и 300 к.с.), както и четири турбодизела. Базовият нафтов мотор е с обем 1.6 литра и мощност 105 коня. Останалите три са двулитрови с мощност от 140 до 170 к.с. Passat ще се продава и с агрегат, работещ на природен газ. Неговият обем е 1.4 литра, а мощността - 150 к.с. Скоростните кутии са две - шестстепенна механична и седемстепенният "робот" DSG.

В Париж германците разкриха, че седмото поколение Passat ще се предлага само в Европа, а за северноамериканския пазар ще бъде разработен друг модел.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 martin

    24 6 Отговор
    Golqm krasavec e !Shte e konkyrenciq na ostanalite nemski proizvoditeli.
  • 2 Севи

    24 3 Отговор
    Надявам се че ще е по-здрав от пассат 5
    иначе дизайна е готин-в стила на компанията
  • 3 BATJ

    20 11 Отговор
    Prednia Passat mi haresva pove4e
  • 4 Ghost_town

    18 12 Отговор
    Da krasiv e :) kakto sam kazval 4 marki ima za men - VW AUDI Mercedes i BMW !!!
    Govorq za po masovite koli

    Коментиран от #8

  • 5 JTD

    16 6 Отговор
    Дизайна е по немски - делови и изчистен! Единственото, което определено не ми харесва е интериора (жалко,че не сложили снимка), защото е почти идентичен с предната версия.
  • 6 Разочарован

    17 10 Отговор
    Че кво му е новото?!? Предницата и задницата на Голф, предницата на Поло, Транспортер и Туарег, същият страничен профил, същият интериор. По-скоро бих го нарекъл фейслифт. Добре, че вече са се отказали да слагат "душегуба" помпа-дюза, ама окачването си е същото алуминиево ла.но с хиляда носача като на Ауди. Къв народен автомобил бе, за нас които сме свикнали с поддръжката на Пасат 2 и 3 следващите модели са направо кошмарни!
  • 7 Spud

    13 13 Отговор
    Ghost_town без да се обиждаш значи си абсолютен кон с капаци, щом робуваш на гореспоменатите 4 марки.
  • 8 deo88

    13 8 Отговор

    До коментар #4 от "Ghost_town":

    Това са найстина четирите най голями компаний !!! Още няколко годинки и ФОлксваген , ще стане номер 1 !!!!!!!!!!! Относно новият пасат , може да харесвам марката ФВ , но този новият пасат ме дразни ...
  • 9 deo88

    6 9 Отговор
    След гледането на клипа , започна да ми харесва ( малко )
  • 10 вдв

    21 2 Отговор
    Може да не се хареса на някои, но да си кажа и аз като BATJ предния беше по-елегентен. Този доста са го направили ръбат и груб. Тежък стои на вид. Но здраве да е - така и така не мога си го взема нов. Иначе имат хубави мотори. Тия помпи-дюзи дето се плашете от тях знаете ли че с тях немците бяха достигнали качествата на комън-рейлите. Това отдавна не са тракащите помпи на голф ІІ. Дизеловите мотори на Фолксваген от години са мн.добри. Иначе по отношение на интериора на мен пък ми стои много елегантен и изчистен. Има простор вътре. Абе като се има пред вид новите моди на дизайна изобщо, т.е. и интересни решения и на други фирми - добре си е колата. Явно ще ги гледаме ръбати. По важното е да те кефи колата и да върви. В това не се съмнявам. За мен мотора е 2,0 TDI.
  • 11 ivan

    10 19 Отговор
    къв пасат бе хора , какви аудита ви гонят има куп други коли но явно народа в БГ. друго не знае,това са най скъпите коли за подръжка и наи големите масларки особено двигателя им 1.9 тръд пръд.

    Коментиран от #13

  • 12 joro

    11 5 Отговор
    kfo da kaja vw.. mn qk sa go napravili.. 3,2 300 konq :O.. i 1,6 tdi 105 konq.. det se vika za vseki job ; tfa e vw audi sa si mn stabilni koli
  • 13 Здравко

    21 4 Отговор

    До коментар #11 от "ivan":

    Ами VAG предлага най-здравото на сравнително достъпна цена. BMW и Mercedes са върха, но не е лъжица за всяка уста заради цените. За това златната среда - VAG. Френските и италианските са евтини, но за това си има причина - по-ниското качество (доказано).
  • 14 JoRo

    14 3 Отговор
    Загледаите се на 2:04 мен ми се вижда Българския флаг :))) а колкото до Пасат това е най-уникалния автомобил просто ако има хора който го критикуват това са такива дето не са го карали! САМО VW (inlove)
  • 15 TDI

    7 1 Отговор
    Kolata e mn hubava no opredeleno passat CC be6e nqkyk si po interesen osobeno zadnicata .
  • 16 Ogi

    8 26 Отговор
    Скучноват дизайн, иначе колата добра. Здравко, ти как разбра, че френските и италиански коли са евтини и с по-ниско качество, бе тикво? Виж моделите им в тоя клас - евтино няма. И за качеството си в типичната ганьовска грешка. Явно караш Пасат-2, откакто си слезнал от москвича на баща си, и там си си останал.

    Коментиран от #35

  • 17 Driver do 16 Ogi

    8 21 Отговор
    Bravo dobre mu go kaza Tova e BG mantaliteta nemskoto bilo nay dobro Kato ne ste karali drugo osven GOLF2 ne izrazqvayte mnenie
  • 18 базука

    3 0 Отговор
    "Променена е центрелната конзола, интегрирани са нови детайли в арматурното табло, а воланът е нов."
    И каква е промяната на конзолата копчето за аварийките е слезнало под радиото, а на негово място са сложили часовник и още копчета около скоростния лост. А волана и панелите на вратите са същите като на В6СС. За мен това не е нищо повече от фейслифт. Седмо поколение ли - просто Passat B6+ (B6.5). Иначе ми харесва, добре е.
  • 19 M_SUX

    3 3 Отговор
    ami da nemskoto si e nai-dobro za hora s pari/bez pari iskash ne6to za 1-2 xil lewa vzimash vw/bwm/mercedes/audi i si happy imash poveche pari iskash luks vzimash S classe imash pari i iskash sportno vzimash M3-ka na bwm imashe prekaleno mn pari i iskash sportno vzimash Mercedes SL65 amg black serries i si shtrakash ..... cena/kachestvo prosto germaneca e nenadminat puk i imash ogromen izbor iskash kola za 20 xilqdi moje da izbirash mejdu 20 nemski modela ....
  • 20 Разбирач

    5 14 Отговор
    Малее , много мъка , много.Тия немци са направо заспали и няма никакво развитие.Като го гледам тоя Пасат отпред все едно са изкопирали Фиат Стило/модел от преди 10год./ и са го напудрили обилно с никел.Вътре е същата скука като предишния , ама те феновете на ФВ това си харесват.Ми да са живи и здрави да си го карат.За разбиращите от коли които ценят други неща освен грозния вид , скъпата поддръжка , прехваления имидж и качество което просто не е на нивото на исканите за това пари има други марки и то определено не немски.Така , че успех на поредния немски контейнер.

    Коментиран от #33

  • 21 M_SUX

    3 2 Отговор
    men lichno Vw ne mi hareswat gram no ne gi otri4am a osven germansko i qponsko drugoto e izvrashtenie na bolen mozuk
  • 22 docenta

    2 8 Отговор
    vw za poreden pat razocharovat s dizaina,a lipsata na sobstvena vizia plachevna.
  • 23 Urod

    1 4 Отговор
    Нов е дизайна, само дето Тойота го представиха преди 2 години с новия си Авенсис хахаха
  • 24 VW

    2 0 Отговор
    Passat CC определено стои по добре. Надявам се да изкарат Passat CC2. Цените са нормални, но никой не оценява нашия труд. Радваме се дори на "нов" закупен Golf 3 (които са боклук).
  • 25 ТРОШАЧА

    3 2 Отговор
    ВСЕ ЕДНО ЧЕ ГЛЕДАМ УГОЛЕМЕН ГОЛФ-6.
  • 26 Nikos

    0 3 Отговор
    nishto novo!stil otivam na grozdober!aide fermeri VW vi pusna nov model,ti4kaite da si go zakupite
  • 27 VW&Mercedes

    10 0 Отговор
    Ufff edni vijdat v passat-a golf6 drugi Avenssis 3-ti bil rabat 4-tvurti bil skuchen.Abe hora uspokoite se malko zashto kum nemskite koli ste tolkova vziskatelni a kum drugite ne?Kolata si e facelift naiveroqtno dosta izpipana pod lamarinite koeto nemoje da se vidi na pruv pogled na men mi haresva dai boje vschki da mojem da si go kupim tozi golqm Golf ili kakto tam vi se vijda .
  • 28 VW&Mercedes

    5 1 Отговор
    N26 ai agrar karai si jibulata na bashtatii si trai
  • 29 bat audi

    4 0 Отговор
    Слага в джобчето си японските мъници.А качаството му е в пъти по-добро!
  • 30 пистон

    5 0 Отговор
    аз имам пасат 4 комби и мога да кажа че по добро няма вапреки раждата на задните везди няма друга кола дето ще я натовариш с един тон вазелин и ще пътуваш от рудозем до пазарджик с 160 километра
  • 31 VW-do nikos

    4 0 Отговор
    Nikos знам ви аз тая порода.Караш БМВ или Мерцедес на 20-30 години и се кевиш и вукаш че караш Бмв или мерцедес.Обаче тоя пасат слага Ц-класата на мерцедес и 5 серия на Бмв в багажника си.А твоят мерцедес или БМВ под емблемата при камерата.
  • 32 Питона

    9 0 Отговор
    Колега,за лична употреба ли ти е този вазелин ???
  • 33 До Разбирач

    12 0 Отговор

    До коментар #20 от "Разбирач":

    Че коя е тази кола от тоя клас, на която да й е евтина поддръжката. Тука си в средния клас и нещата не са евтини. Ако ти трябва евтина поддръжка си за малолитражка или най-много за компактен клас. Така че няма кола от класа на Пасат където да е по-евтина. Нека всеки да скача според ръста си. Тъй като си се писал за разбирач нищо конкретно не видях да си казал за техниката. Изразяваш само субективно мнение. Дай малко цифри. Сравни марки, възможности - нали си разбирач. Хлапашка работа.
  • 34 ха-така

    2 7 Отговор
    Така блесна че направо съм зашеметен от красотата му.Егати смехорията
  • 35 Здравко

    19 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ogi":

    Ogi, 8 годишно френско-голямо карам (малките коли за мен са невидими, не ги забелязвам), няма да казвам какво, но в големи филми се вкарах и като гледам във френския форум - не съм сам. Филмите продължават, но мисля повече да не играя в тях (сменям марката с немско!). Имам колеги с Фиатове и Алфи, техните са по-зле от моята - при мен ако е игрален филм всяка седмица, при тях е сапунен сериал по 2 пъти на ден с повторения ;)
    Не е като да не съм опитал и да не знам. Преди това съм карал немско и такива чудни проблеми не съм имал.
    И няма нужда да ме обиждаш на "тикво" защото нито си ми на годините нито на образованието, няма да ти падам на нивото да ти обясня какво ми е мнението за всичките ти коментари в ТОЗИ форум ;)
    Лек ден и остани със здраве, защото здравето е най-важно! Колите се ремонтират (италианките най-често) :)
  • 36 Ogi

    2 4 Отговор
    До Здравко. Не знам какви са ти образованието и годините и ти не знаеш моито. Но щом коментираме коли тези неща остават настрана. Ти изтърсваш абсолютната дивотия, че френските и италианските коли били некачествени, защото са евтини. А аз ти отговарям, че не са евтини и се карат масово, което означава че не са некачествени. Що не кажеш каква е тая 8-годишна френска кола, която караш всяка седмица в сервиза. Да не е разглобявана на границата и да си я сглобявал сам, та непрекъснато да дава ядове. Дава проблем, оправяш го и толкова, всички коли са така.
  • 37 ВДВ

    7 0 Отговор
    Г-да, нека да не обръщаме форум за коли в лична разправия. В един момент да спрем, че ще започнем да се обиждаме, а никой никого не познава - излишно е! Нямаме основание за това. Мисля, че тук ни събира интереса към колите. Коли различни - да сме живи и здрави, едни ще сменим с други. Марки и модели много.
  • 38 bat audi

    5 0 Отговор
    Мисля, че тук е добре да се поспорва, нооо с разбиране ..,с факти..с данни които могат да се проверят...всички голословия и неподкрепени твърдения изречени просто така нямат тежест..и стават безмислени разправии...
  • 39 VW

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=YZ6cyYQsEjE&feature=BF&list=QL&index=1
  • 40 i az tvoita

    0 0 Отговор
    .assi grandomaniata-5 mestni reisove
  • 41 zz

    1 0 Отговор
    по голям красавец от СС не е ...