Новини

Заводски реставрирани MX-петици от Mazda

Публикувана: 21 Септември, 2019 13:04
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3329
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 16 гласа.

Тази година най-популярният роудстър в света навършва 30 и от Mazda отбелязват повода с програма за заводска реставрация на MX-5 от първото поколение. За момента услугата се предлага само в Япония, но японците планират да разширят географския ѝ обхват, съобщава The Drive.

Подобно на малките ателиета за реставрация Mazda предоставя на клиентите си широк набор от опции. Базовият пакет за съживяване на стара MX-петица струва 2.5 млн. йени (€21 103).

За тази цена клиентът получава нови фарове и стопове, гюрук, оригинални 14-цолови джанти с гуми Bridgestone и каросерийни панели. Останалата част от купето се възстановява до заводското състояние със съответните покрития.

Срещу 800 000 йени (€6 753) се обновяват напълно двигателят и трансмисията, 700 000 (€5 909) струва новият интериор, а за нови спирачки и окачване са нужни 400 000 йени (€3 376). Така практически чисто нова Mazda MX-5 излиза към €37 000.

Ако популярността на японските автомобили от 80-те и 90-те години на миналия век продължи да нараства, японците като нищо ще започнат да предлагат програми за заводска реставрация и за други свои култови модели. Идеален кандидат за случая е RX-7.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Сахата
1 Отговор
Ами да оправят и ванкеловите на рх-7

Коментиран от #6


Оценка:
-3 +16

Анонимен
2 Отговор
Става за външен клозет

Оценка:
-45 +8

Борис
3 Отговор
А Голф 3 кога ще реставрирате? Мисля че ще имате много по голям успех ако реставрирате този велик модел на голф

Оценка:
-31 +8

Алфа Вълкът
4 Отговор
Има много хубави запазени бегачки в Япония, ама са с десен волан! Малко са сполучливите японски коли и тая е една от тях.

Коментиран от #9


Оценка:
-10 +13

Kenef
5 Отговор
Kato na sektanta glavata

Оценка:
-6 +4

незнайко
6 Отговор

До коментар #1 от "Сахата":


По добре да пуснат евтини ванкелови двигатели за RX 7 .

Оценка:
-3 +3

Някой
7 Отговор
Оризарски кенеф. Додж чаржер е по-кола от това

Коментиран от #8


Оценка:
-36 +1

Лъки
8 Отговор

До коментар #7 от "Някой":


Става ако ще се забиваш в някое дърво например ?

Оценка:
-1 +7

jdm
9 Отговор

До коментар #4 от "Алфа Вълкът":


90% от японските коли са сполучливи. Да не говорим за спортните им коли като evo, impreza sti, supra, skyline, rx7, silvia, 300zx, forester sti, 200sx и много други.

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +25

Алфа Вълкът
10 Отговор

До коментар #9 от "jdm":


На японския коптор му е 200 000км макс!
На немеца 400 000км средно!

Коментиран от #11, #16, #17


Оценка:
-27 +4

jdm
11 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Вълкът":


Нещо си се объркал. За старите немски съм съгласен. Здрави бяха. Ама новите на 100 000 км им трябва нов двигател. Трябва да си напълно луд за да кажеш че немските коли са по-здрави от японските.

Коментиран от #12, #15


Оценка:
-0 +24

Хишникът
12 Отговор

До коментар #11 от "jdm":


Не му обръщай внимание той е от старото поколение т.е коня беглец.

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +9

дека ти е коня
13 Отговор

До коментар #12 от "Хишникът":


Естественно.че тоя е оня хейтър onq s konq….

Оценка:
-0 +7

тоз
14 Отговор
Каква е гаранцията против ръжда - пак 2 години ли?

Оценка:
-9 +0

и да и не
15 Отговор

До коментар #11 от "jdm":


Абе те че не всички са здрави е ясно, но като кола да много по-до ри

Оценка:
-0 +0

Лъки
16 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Вълкът":


Не помниш ли статията за Королата от Полша.
А един американец е навъртял над един милион мили (1.6 млн. км). с Toyota Tundra.
Модел от 2007 година.

Оценка:
-0 +5

Радж Капур
17 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Вълкът":


Бас държа че си от някое китно Родопско село и движите с катъри

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка