Last news in Fakti

4 Октомври, 2019 11:15 11 478 33

Новата бюджетна марка на VW "взриви" китайския пазар

  • volkswagen-
  • jetta-
  • китай
Новата бюджетна марка на VW "взриви" китайския пазар - 1
Jetta VS5

Продажбите на първите модели от новия бранд на VW, който носи името Jetta, надмина всички очаквания. Търсенето на нискобюджетните автомобили, които се продават в Китай от около месец, се оказа с 30% над предвиденото.

Към момента от марката Jetta има два модела - седан Jetta VA3 и кросоувър Jetta VS5. Колите се продават само в Китай, но амбициите на Volkswagen са съвсем скоро тя да бъде представена и на други пазари.

Новата бюджетна марка на VW "взриви" китайския пазар
Jetta VA3

Най-голям интерес има към модела VS5, стартовата цена на който е 10 400 евро. Седанът пък се продава с начална цена от 8 400 евро. И двата автомобила се явяват "преоблечени" модели на VW. Кросоувърът е базиран на Tharu, а седанът на модела Jetta.

С новата си марка VW имат за цел да "откраднат" голяма част от клиентите в Поднебесната държава, които търсят евтини коли и до този момент залагат само на отечествени автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Милко

    85 11 Отговор
    А у нас кога ще има кросоувър VW с цена 20 000 лв? Или да питаме соросоидите

    Коментиран от #5, #6, #7, #11, #14, #22, #30, #31

  • 2 Това прилича на преоблечен

    35 15 Отговор
    Дъстър !!!
  • 3 Иванчо l-ви

    45 2 Отговор
    Ако се появи на европейският пазар цените ще започват от 20 000 Euro.
  • 4 Иванчо l-ви

    59 5 Отговор
    И ще се сглобяват в Турция с оригинални китайски части.
  • 5 Цаца (ама от едрата)

    50 3 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    Европейците сме богати хора. Можем да си позволим да ги плащаме на двойна цена +ДДС
  • 6 гост

    18 14 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    Извади си главата от мястото където слънце не огрява и виж кой работи и е дясна ръка на Сорос. Бивш кадър на ЦК на БКП.

    Коментиран от #8

  • 7 Милко,тъпият русофилистик

    17 21 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    Милко и останалите закостенели комунисти със закърнели мозъци си мечтаят за времето на социализЪма,когато чакаха по 10-15 години да им излезе вноската за Москвич или пък Лада.

    Коментиран от #12, #26

  • 8 Гост,имай предвид че

    18 12 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    да обясняваш нещо на глупави и изкуфели комунисти като Милко е все едно да спориш с радиоточката. Обаче не си признават че се пулеха и зяпаха по корекомите като бедни гаврошчета и се чудеха откъде да се снабдят с долари за да си купят свястна стока.

    Коментиран от #28

  • 9 asd

    20 1 Отговор
    Всичко хубаво, но компенсацията в цената на туй и VW, идва от ? Нещо като инфо ще дадете ли ? Хайде част от цената си отива само заради името, но друго ? По-скапани двигатели, евтини части, или какво ?

    Коментиран от #20

  • 10 9394

    36 1 Отговор
    Ако разбирам правилно, в Европа Дачия общо взето са едни от малкото, които регистрират рекордни продажби и стабилен растеж. Шкода също едва насмогват с поръчките. В Китай, евтин "Фолксваген" избушва кочината от продажби. Очеизобдно има огромен глад за евтини и практични автомобили, които просто те возят от А до Б, без главоболия и драми. И този глад е навсякъде по света. Всички производители обаче все гледат да се "позиционират" като "премиум", както казват маркетолозите, и това позициониране започва от цените и рекламните послания. Спорт, емоция, "усещане" на автомобила т.н. простотии. Ми, добре, продавайте напудрени тутурутки, ама затова китайските производители най-вероятно ще отвеят доста от сегашните "утвърдени" такива. Просто ще стане ГГЗ, както винаги.

    Коментиран от #19

  • 11 6543

    3 13 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    Ще чакаме новата Лада, която дори такива като теб няма да купят.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Random

    3 7 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    Ако ти се кара кофа на колела може да си внесеш или направиш. Може и да си купиш дачия, същата работа, малко по-добре даже
  • 15 kopele

    5 3 Отговор
    Втората прилича на Лада!
  • 16 Ангел

    10 6 Отговор

    До коментар #12 от "КПСС":

    Приятел НЕ Е МИТ, чакахме 14 години за Лада, а продавача в Мототехника в Пловдив каза на баща ми че колите са намалели и не знае кога ще ни дойде реда, тогава си купихме Вартбург на старо и си взехме вноската около 1300 лева , така че не ми обяснявай, на 60 години съм и ЗНАМ.
  • 17 Още по големи таратайки

    8 6 Отговор
    Немска по-голяма пръдня от голф.Нека продажбите да започнат от Перник с подарък ароматизатор на огледалото тип подкова сушеница от Кауфланд.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ввв

    2 3 Отговор

    До коментар #10 от "9394":

    Говориш глупости,марш при психиатъра
  • 20 КОМЕНТАР

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "asd":

    Разликата идва балъците който си купуват ваген за 80 бона като реалната му цена не би трябвало да е повече от 40-45 хиляди
  • 21 гост

    6 1 Отговор
    Това показва колко струва една такава кола с включената печалба, а всичко отгоре над тези цени е лакомия. Хайде сега сравнете колко струва у нас един голф и колко струва там една джета при все, че седан версията е по-скъпа от хечбек и с близо 1000евро.
  • 22 Borislav Popov

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    По-добре питай рушките ти гос'удари, които за 70 г. робство ни върнаха по-назад и от турчолята за 500 г. Че дори и днес начело е рушки ибрик в лицето на Боко Тиквоча. И после чакай да издрапаме от калта.
  • 23 Уди

    9 1 Отговор
    Ако пуснат такива цени в България , хората ще си подновят колите .
    Един обикновен голф или опел астра започват от 30 000 лв.
    Дачия затова чупи рекорди .
    Гледах наскоро една шкода суперб , ами че тя доближава 60 000 лв
    затова всеки трети коментар е за дъстър ....поне вземаш нещо
  • 24 Уди

    8 0 Отговор
    Към редакторите
    Имате ли снимки от интериора на автомобилите и възможно ли е да ги публикувате
    Благодаря
  • 25 Истината боли много...

    7 4 Отговор
    Всичко свързано с хитлериските вагини за мен не представлява никакъв интерес.Тази катарска подлога е изтрита от списъка на автомобилите завинаги!
  • 26 Коконут

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Милко,тъпият русофилистик":

    А то за какво си мечтаеш, тъпанар, такъв? Сигурно и шофьорска книжка нямаш, за това злорадсваш???
  • 27 Дъ Клаш

    1 1 Отговор
    И кво са откраднали като компаниите им са джойнт венчъри с китайски такива.Германия залязва и процеса е необратим за едно 70 години са загубили 40% от територията на Ваймарксата република а стандарта на живот в източните части е по-зле от в Словакия.
  • 28 Е....И?!

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост,имай предвид че":

    Я КАЖИ ТИ СЕГА ОТ КЪДЕ СИ КУПУВАШ СВЯСТНА СТОКА И КАКВА ТИ Е ЗАПЛАТАТА И КАКВО ТОЛКОВА
    МОЖЕШ ДА СИ ПОЗВОЛИШ.. СЛЕД КАТО СИ ТРЪГНАЛ ДА ПЛЮЕШ ПО ТЕЗИ ИЛИ ОНЕЗИ..КАЖИ КОЛКО ДОБРЕ ЖИВЕЯТ ХОРАТА В БЪЛГАРИЯ..И ДА ТИ КАЖА ЧЕ 10%ОТ НАСЕЛЕНИЕТО НЕ Е КРИТЕРИЙ ЗА НИЩО ...
  • 29 асдфгххх

    0 0 Отговор
    Дори им сложили неразбираеми, типични за Китай, имена на моделите.
  • 30 1944

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    питай комунистите, на които се кланяш и които те клатят 75 години.
  • 31 ТАД

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Милко":

    Когато започнем да си ги произвеждаме!!! Само, че германците не разбрали за какво са 30%, които им се искат под масата за да направят завод тук, но това е друга тема на разговор...
  • 32 Khorne

    1 0 Отговор
    Че те всички VAG са бюджетни, а това че почитателите им са готови да плащат двойно и тройно за същото, но с друга емблема е само в плюс. Да взимаш парите на глупавия е най-сладката печалба, и за това съществуват Ауди например - същото като Сеат, но вече минаваш за модерен ако живееш на Балканите.
  • 33 Фау1 фау2 фауве

    0 0 Отговор
    Ако някой започне да ги извозва до Европа с кораби и в разглобен вид, така че тук да се сглобяват и дооборудват, за да отговарят на Евро 6, и тук ще видим нови коли. Сега е невъзможно, защото цената на операцията обезсмисля вноса - трябва да се плати автомобила в Китай, да се натовари на кораб, за който се плаща, да се чака 2-3 месеца, след това да се разтовари в България, да се обмити и начисли ДДС, всичко това излиза дявол и половина, а вече няма и гаранция от производител, щото тя е валидна в Китай! Друго е сериозна фирма да приготви едно хале с машини и персонал, да получи права от производителя в Китай да сглобява автомобилите в България (Фолксваген няма да се съгласи) и митата и ДДС ще са по-ниски, гаранцията няма да пада и българинът ще си купи приличен нов автомобил на цена около 30 хилки. Де, мечти, де!