5 Октомври, 2019 10:30 4 429 25

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

  • chevrolet-
  • corvette-
  • c4-
  • zr1-
  • обява-
  • продажба

Corvette ZR1, съхраняван почти три десетилетия в представителство на Chevrolet, търси първия си собственик в обява в eBay. Купето с пробег 460 км никога не е било регистрирано и изглежда като току-що излязло от завода.

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Автомобилът има типичните за 1991 г. екстри - черен кожен салон, климатик, круиз контрол, електрически стъкла, антиблокираща система, еърбег за водача и касетофон.

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Под предния капак работи 5.7-литров V8 с алуминиева глава и мощност 375 к.с., разработен в сътрудничество с Lotus. Ако борави достатъчно бързо с лоста на механичната предавателна кутия, водачът може да ускори от 0 до 100 км/ч за 4.4 секунди.

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Преди да бъде пуснат в продажба, "корветът" е преминал лека освежителна процедура - горивната система е прочистена, сменени са маслото и филтрите и е монтиран нов акумулатор. Колата обаче има нужда от нови гуми.

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Купувачът ще получи оригинален комплект ключове, цялата документация от 1991 г. и практически празната сервизна книжка. Цената е $40 000 (€36 430).

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години

Продава се чисто нов Corvette на 28 години


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4242

    35 5 Отговор
    По добра е от новите... а и екстра касетофон, вече никъде няма. Всеки може да пусне мултимедията, спотифай или някаква друга щуротия, но касетки в супер кар... гъзария!
  • 2 Страхотна

    41 3 Отговор
    Прекрасен автомобил
  • 3 авто фен

    31 4 Отговор
    Сега такива коли не се правят. Сега се правят параходи, с дизайн като локомотив отпред,анти-аеродинамични, в стил 60-те години - големи калници,големи предници,големи задници, груби отвсякъде,а колко е просто една кола да изглежда спортно го показва този шевролет- нисък, повтарям НИСЪК, широк, скосена предница,аеродинамичен вид. Няма такава кола днес.

    Коментиран от #9, #11, #12

  • 4 1944

    6 4 Отговор
    звучи като тийнейджърка на 60 години.
  • 5 az#ЛибераленКрах

    14 2 Отговор
    Разкошен е! Макар да си падам по-малко по старите модели.
  • 6 Коmapak

    18 1 Отговор
    Цената е много разумна. Бързо ще си намери стопанин!
  • 7 Random

    9 4 Отговор
    Тоя корвет става, за съжаление други с нормален двигател няма. Единствения корвет с 4 разпред. вала и по 4 клапана на цилиндър. Двигателите са сглобявани от Mercury Marine, които и сега правят LS-и с по 4 клапана на цилиндър, 7 литра 750 коня. LS7 който е пак 7 литра но с глави от 1930г. е само 505 коня. Чак LSX454R който е за драг и е 7,4л го бие със 776 коня(+26)

    Коментиран от #10

  • 8 Добра концепция

    15 1 Отговор
    В Американските коли ръчна кутия почти не се среща но в този модел е много по смислена от автоматична.Ако човека който си купи тази кола реши да я кара е добре да потренира на някоя писта защото реши ли да я подкара на пътя е доста опасна поради високата мощност и практически липсващи системи за сигурност.

    Коментиран от #13, #14

  • 9 type-R

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "авто фен":

    Е, да, но както 1-ви коментар ни поучи всички, няма спотифай, а само сменяемо радио, СТАНДАРТЕН РАЗМЕР по DIN, което винаги можеш да смениш с най-нов модел. Не е като да е ултрамодерно радио, закрепостено за таблото с барбар климатика, навигацията и милион др неща, дето не можеш да го пипнеш. Но за сметка на това пък свири само "перфектен" откъм качество формат mp3! Дори не ще и да чуе за някакви си глупави студийни формати като FLAC който поддържа почти всяко DIN радио в Техномаркет! Абе, стара работа!
  • 10 майстора

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Имам лифтирана омега б с ls2 от понтиак гто '06та ...в момента колата е на форумен парад край Будапеща но другия уикенд ще си я прибера в бг ..ако имаш интерес кажи
  • 11 type-R

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "авто фен":

    Автофен, някъде в първи или втори сезон на Топ Гиър (има ги само на английски) ставаше въпрос за дебелите задници и предници. Промените предстояха и Джеръми Кларксън говореше ьа тях с един автомобилен дизайнер. И точно ставаше на въпрос че за надебеляването на седаните трябва да благодарим от една страна на европейската комисия, въвела нови регулации за защита на пешеходците. И от друга страна на SUV-тата, за да не се качват върху седаните при сблъсък. Това е! Ако щеш.... Маймунско мислене.....
  • 12 Kirumo

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "авто фен":

    Новия Корвет не е ли по-добър?
  • 13 Kirumo

    4 8 Отговор

    До коментар #8 от "Добра концепция":

    Този автомобил е опасен най-вече поради ужасното шаси и скапаното окачване.
  • 14 асдадса

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Добра концепция":

    Как реши,че липсвала стабилизираща система ?! Не виждаш ли,че пише,че колата има точно такава система ? Мoжеш ли да четеш ?

    Коментиран от #17

  • 15 Дъ Рамоунс

    3 7 Отговор
    Предпочитам нова кола ако ще и да е Рено Клио пред по-висок клас стара кола.Заради безопасността на първо място.Старите коли еди удар и ще те стържат от багажника където ще си влязал.А една торба с пари за кола дет ще я караш някоя събота за час и половина не мерси.

    Коментиран от #18, #22

  • 16 дрън дрън

    4 0 Отговор
    Не може да е нова, а едновременно да е на 28 години. Шофьорската седалка е много смачкана. И тези там са мошеници.
  • 17 Невеж си

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "асдадса":

    Антиблокираща система е АBS.Стабилизираща програма ESP която може би имаш предвид още не е била изобретена през 1991-ва и когато такава мощност се предава безпрепятствено към задния мост,някой клоун като теб може да направи голям цирк.
  • 18 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Дъ Рамоунс":

    Обратното е, старите коли не се мачкат и не поемат удара, колата може и да тръгне, обаче ти ще си на пихтия. Ама то за 10-15г разлика няма. Само системите за неможещи са задобрели
  • 19 дека ти е коня

    3 0 Отговор
    Минала е само покрай новите.Има захабени детайли в купето и капки от масло по пода на гаража.А най-лошото е.че няма никаква сервизна история.Абе да не я продава некой наш джамбазин?
  • 20 майстора

    0 3 Отговор
    ццц завистта голямо нещо ...кой те знае ги къв таралеж караш ....селянин кьопав !!!! Пази боже сляпо да прогледа .
  • 21 Незнайко

    3 1 Отговор
    Върха на сладоледа!
  • 22 Kirumo

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "Дъ Рамоунс":

    Виждам, че си нямаш идея какво говориш. S-класа 2001г. е многократно по-безопасна от всички "нови" евтини казани и това е факт. Пиша "нови" в кавички защото за мен кола която няма ESP, дискови спирачки на четирите колела и поне 8 въздушни възглавници не е нова. Това е като да си купиш Лада 2105 с 0 километра пробег и да го наричаш нова кола. S-класата има по-добра активна и пасивна безопасност. Не забравяй също, че под "опаковката", "новата" Дачия е Рено Клио от 1998г. Всички клиенти на евтините "нови" коли са заблудени като теб. Относно Корветът : Това е кола за ентусиасти, за хора които могат да оценят този автомобил, няма смисъл дори да се опитваш да го разбереш, просто това не ти е страст.

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Някой

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Kirumo":

    Единствения минус на барабаните е това че не разсейват добре топлината генерирана от спирането. Иначе на студено спират по-добре поради по-голямата контактна площ на челюстите. При често използване загряват което намаля ефективността им. Затова дисковете са предпочитани. А и по-лесно блокират, абс е сложно да се направи на барабанни спирачки. ЕСП нe е кой знае какво, на мен само абс ми трябва, на два пъти ме е спасявал (някъв беше спрял на цариградско, друг се натиска да влезе в мойта лента,с което ми пречи да видя спрелия(минавах в дясна лента за отклонение към метро) и се спрях на метър, есп го изключвам по светофарите :) )
  • 24 Дъ Клаш

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Kirumo":

    Статията е за Корвет ти пишеш за Ес класа от 2001.Напиши нещо и за Ролс Ройс от 2010 за да звучиш още по неадекватно.плииз!

    Коментиран от #25

  • 25 Kirumo

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Дъ Клаш":

    Ако не си видял, отговарям на коментатор който пише, че едва ли не, всяка нова кола била по-добра от старите коли, и аз давам за пример стар автомобил и използвам аргументи с които моето мнение се превръща във факт. Какво неадекватно виждаш в това?