Corvette ZR1, съхраняван почти три десетилетия в представителство на Chevrolet, търси първия си собственик в обява в eBay. Купето с пробег 460 км никога не е било регистрирано и изглежда като току-що излязло от завода.
Автомобилът има типичните за 1991 г. екстри - черен кожен салон, климатик, круиз контрол, електрически стъкла, антиблокираща система, еърбег за водача и касетофон.
Под предния капак работи 5.7-литров V8 с алуминиева глава и мощност 375 к.с., разработен в сътрудничество с Lotus. Ако борави достатъчно бързо с лоста на механичната предавателна кутия, водачът може да ускори от 0 до 100 км/ч за 4.4 секунди.
Преди да бъде пуснат в продажба, "корветът" е преминал лека освежителна процедура - горивната система е прочистена, сменени са маслото и филтрите и е монтиран нов акумулатор. Колата обаче има нужда от нови гуми.
Купувачът ще получи оригинален комплект ключове, цялата документация от 1991 г. и практически празната сервизна книжка. Цената е $40 000 (€36 430).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 4242
10:36 05.10.2019
2 Страхотна
10:36 05.10.2019
3 авто фен
Коментиран от #9, #11, #12
10:46 05.10.2019
4 1944
11:02 05.10.2019
5 az#ЛибераленКрах
11:13 05.10.2019
6 Коmapak
11:30 05.10.2019
7 Random
Коментиран от #10
11:41 05.10.2019
8 Добра концепция
Коментиран от #13, #14
11:48 05.10.2019
9 type-R
До коментар #3 от "авто фен":
Е, да, но както 1-ви коментар ни поучи всички, няма спотифай, а само сменяемо радио, СТАНДАРТЕН РАЗМЕР по DIN, което винаги можеш да смениш с най-нов модел. Не е като да е ултрамодерно радио, закрепостено за таблото с барбар климатика, навигацията и милион др неща, дето не можеш да го пипнеш. Но за сметка на това пък свири само "перфектен" откъм качество формат mp3! Дори не ще и да чуе за някакви си глупави студийни формати като FLAC който поддържа почти всяко DIN радио в Техномаркет! Абе, стара работа!12:25 05.10.2019
10 майстора
До коментар #7 от "Random":
Имам лифтирана омега б с ls2 от понтиак гто '06та ...в момента колата е на форумен парад край Будапеща но другия уикенд ще си я прибера в бг ..ако имаш интерес кажи12:27 05.10.2019
11 type-R
До коментар #3 от "авто фен":
Автофен, някъде в първи или втори сезон на Топ Гиър (има ги само на английски) ставаше въпрос за дебелите задници и предници. Промените предстояха и Джеръми Кларксън говореше ьа тях с един автомобилен дизайнер. И точно ставаше на въпрос че за надебеляването на седаните трябва да благодарим от една страна на европейската комисия, въвела нови регулации за защита на пешеходците. И от друга страна на SUV-тата, за да не се качват върху седаните при сблъсък. Това е! Ако щеш.... Маймунско мислене.....12:51 05.10.2019
12 Kirumo
До коментар #3 от "авто фен":
Новия Корвет не е ли по-добър?15:24 05.10.2019
13 Kirumo
До коментар #8 от "Добра концепция":
Този автомобил е опасен най-вече поради ужасното шаси и скапаното окачване.15:26 05.10.2019
14 асдадса
До коментар #8 от "Добра концепция":
Как реши,че липсвала стабилизираща система ?! Не виждаш ли,че пише,че колата има точно такава система ? Мoжеш ли да четеш ?Коментиран от #17
16:32 05.10.2019
15 Дъ Рамоунс
Коментиран от #18, #22
17:36 05.10.2019
16 дрън дрън
17:45 05.10.2019
17 Невеж си
До коментар #14 от "асдадса":
Антиблокираща система е АBS.Стабилизираща програма ESP която може би имаш предвид още не е била изобретена през 1991-ва и когато такава мощност се предава безпрепятствено към задния мост,някой клоун като теб може да направи голям цирк.17:58 05.10.2019
18 Random
До коментар #15 от "Дъ Рамоунс":
Обратното е, старите коли не се мачкат и не поемат удара, колата може и да тръгне, обаче ти ще си на пихтия. Ама то за 10-15г разлика няма. Само системите за неможещи са задобрели18:46 05.10.2019
19 дека ти е коня
20:36 05.10.2019
20 майстора
22:05 05.10.2019
21 Незнайко
22:21 05.10.2019
22 Kirumo
До коментар #15 от "Дъ Рамоунс":
Виждам, че си нямаш идея какво говориш. S-класа 2001г. е многократно по-безопасна от всички "нови" евтини казани и това е факт. Пиша "нови" в кавички защото за мен кола която няма ESP, дискови спирачки на четирите колела и поне 8 въздушни възглавници не е нова. Това е като да си купиш Лада 2105 с 0 километра пробег и да го наричаш нова кола. S-класата има по-добра активна и пасивна безопасност. Не забравяй също, че под "опаковката", "новата" Дачия е Рено Клио от 1998г. Всички клиенти на евтините "нови" коли са заблудени като теб. Относно Корветът : Това е кола за ентусиасти, за хора които могат да оценят този автомобил, няма смисъл дори да се опитваш да го разбереш, просто това не ти е страст.Коментиран от #23, #24
12:48 06.10.2019
23 Някой
До коментар #22 от "Kirumo":
Единствения минус на барабаните е това че не разсейват добре топлината генерирана от спирането. Иначе на студено спират по-добре поради по-голямата контактна площ на челюстите. При често използване загряват което намаля ефективността им. Затова дисковете са предпочитани. А и по-лесно блокират, абс е сложно да се направи на барабанни спирачки. ЕСП нe е кой знае какво, на мен само абс ми трябва, на два пъти ме е спасявал (някъв беше спрял на цариградско, друг се натиска да влезе в мойта лента,с което ми пречи да видя спрелия(минавах в дясна лента за отклонение към метро) и се спрях на метър, есп го изключвам по светофарите :) )14:29 06.10.2019
24 Дъ Клаш
До коментар #22 от "Kirumo":
Статията е за Корвет ти пишеш за Ес класа от 2001.Напиши нещо и за Ролс Ройс от 2010 за да звучиш още по неадекватно.плииз!Коментиран от #25
09:36 07.10.2019
25 Kirumo
До коментар #24 от "Дъ Клаш":
Ако не си видял, отговарям на коментатор който пише, че едва ли не, всяка нова кола била по-добра от старите коли, и аз давам за пример стар автомобил и използвам аргументи с които моето мнение се превръща във факт. Какво неадекватно виждаш в това?22:03 09.10.2019