27 Октомври, 2019 13:00 5 867 13

За цифровите технологии в новия Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • цифрови технологии
За цифровите технологии в новия Passat - 1

Volkswagen цифровизира до голяма степен управлението на функциите и информацията в новия Passat, който е първият модел на марката, оборудван с третото поколение на модулната интертейнмънт платформа MIB3 (Modular Infotainment Matrix). В същото време Passat разполага и с последното еволюционно стъпало на цифровото арматурно табло Digital Cockpit – напълно естествено е цифровите контролни прибори и инфотейнмънт системите на MIB3 да бъдат обединени в едно.

При желание от страна на клиента, MIB3 системите в Passat могат да бъдат и постоянно свързани с глобалната мрежа с помощта на модула за онлайн връзка OCU (online connectivity unit), който разполага със собствена eSIM карта. Споменатият OCU осъществява и връзката на автомобила и всички на борда с услугите на Volkswagen We, разкривайки пътя към новия свързан с интернет свят на мобилност и стандартно оборудване с многобройни мобилни онлайн услуги.

За цифровите технологии в новия Passat

Digital Cockpit

Новият Digital Cockpit с 11,7-инчов екран осигурява по-добро графично представяне, по-висока пикселна плътност, подобрена яркост и контраст, както и по-висока интензивност на цветовете. Водачът има възможност за бързо и лесно превключване между трите основни графични профила на екрана чрез бутона View на мултифункционалния волан

Стрийминг услуги

За първи път водачът може да се свърже със своите акаунти за стрийминг услуги като „Apple Music“ или TIDAL например директно от инфотейнмънт системата в новия Passat.

Ново навигационно меню

Конфигурацията на менюто за управление на навигационната функция също е променена. Основната цел на промените е създаването на възможно най-интуитивна структура на менюто и затова отляво на екрана вече има четири малки символа, до които водачът може да получи незабавен достъп – Въвеждане на дестинация (Destination Import), Последни дестинации (Last Destinations), Преглед на пътуването(Trip Overview) с интерактивна карта и Любими(Favourites) със запаметени дестинации.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Grotto

    27 3 Отговор
    Ааа, тоя собствен eSIM към кой оператор ще плаща вредните разходи на наивника, който го активира? И после при продажба, дали ще се намери друг калпак да сипва пари за тая "екстра" в стил платените приложения на олиго..ените с iPhone

    Коментиран от #2

  • 2 Valio

    18 1 Отговор

    До коментар #1 от "Grotto":

    Плаща се към VW за година и ако не платищ след това се деактивира.
    Поне за модела B8 е така.

    Коментиран от #3

  • 3 Юсемити Бен

    13 7 Отговор

    До коментар #2 от "Valio":

    И откога ФВ имат операторски клетки в Бг, обслужващи SIM устройства? Демек ще плащаме роуминг през някой Балкански оператор?! Ами ако реша да отида до Гърция лятото, ко прайм? 100€ на ден за сателитен интернет трафик?! Или да си седа на мутренското ..йноморие?!

    Коментиран от #7, #9

  • 4 jap

    18 3 Отговор
    Като знам при VAG на какви цени е всичко над базовото оборудване Пасат с такива екстри вероятно ще е над 100000лева,което доста го отдалечава от народен автомобил...
  • 5 Шляп

    20 1 Отговор
    Дръжте се,идват новите убийци на пътя,дето ще зяпат в нета докато карат,а иначе мобилен телефон е забранено да се използва по време на шофиране.
  • 6 FraDia

    9 1 Отговор
    Поне 30автомобилни марки, считано от 2017г. Интегрират приложения на iOS & Android..напр. Andriod Auto. . Така всъщност средствата за комуникация в Автомобила се превръщат в конзола към Вашия смартфон. Ползвате ресурсите на смартфона Ви през "инфотеймънт-а" на автомобила. Карти с навигация, разговори през всички приложения, месенджъри, аудио и т.н. Елегантно, гъвкаво и безплатно решение, което убива всички съмнителни ползи от представените екстри на vw по-горе . А като се има впредвид на какво е "способен' софтуер писан от немци ..дано са хго поверили поне на индийци...
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 бмв

    12 10 Отговор
    ВАГ И ТЕХНОЛОГИИ -МАГАРЕ И КОСМОС !!!
  • 9 гАзис

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Юсемити Бен":

    Ако си в расия или турция ще плащаш та подфръкваш
  • 10 Лой

    14 3 Отговор
    Чудо големо поръчали на поддоставчици да им вградат оборудване и надули цената до тая на Ферари.Много умни тез немци.

    Коментиран от #13

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Лой":

    Алчни е думата
    Като забие нета и колата ще спира и рестарт докато зацепи