Новото поколение на BMW 3er обещава да се превърне в най-високотехнологичния автомобил в своя клас, а и не само в този сегмент. В новата машина ще се интегрират всички известни технологични "екстри", но по-интересното е, че новата "тройка" ще разполага и с такива, които никога до сега не са използвани в автомобилостроенето.
Това съвсем не е странно, защото за баварците третата серия е най-важния модел. Именно той е най-продаван и носи най-много приходи на компанията. Точно заради това не е удивително, че мюнхенци отделят толкова много внимание на новата генерация.
По данни на Autocar, визията на новата "тройка" ще е още по-агресивна, а в оборудването ще бъдат включени опции, като напълно автоматизирана електронна система за паркиране, система за нощно виждане, активен круиз контрол, който сам контролира разстоянието до автомобила отпред и още куп електронни джаджи. В момента повечето от тези екстри са налични само в автомобилите от най-висок клас.
Какви ще са двигателите, на този етап не е ясно, но е ясно, че те ще са с поне 15% по-икономични от сегашните. Според непотвърдени данни ще бъде разширена и гамата на новата трета серия. Освен седан, комби, купе и кабриолет, BMW ще пусне на базата на "тройката" и хечбека GT, разполагащ с пет врати. Очаква се и кабриото да е с мек таван.
25 Октомври, 2010 16:38 17 462 137
"Тройката" на BMW ще е свръх технологична
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 До mercedesite
Коментиран от #2
15:56 08.09.2011
2 M_Power
До коментар #1 от "До mercedesite":
Много точно казано. Не че до сега не са били на върха в технологиите и в автомобилостроенето като цяло.15 % по-икономични двигатели от досегашните - има какво да понаучат още Ауди и Мерцедес. Кой сега е номер 1??? :)
Коментиран от #13
15:56 08.09.2011
3 Georgi T.
15:56 08.09.2011
4 БМВвист
15:56 08.09.2011
5 M
15:56 08.09.2011
6 Жоро
15:56 08.09.2011
7 ivo
15:56 08.09.2011
8 k
15:56 08.09.2011
9 todor
15:56 08.09.2011
10 RS
15:56 08.09.2011
11 giorrgio
Коментиран от #33
15:56 08.09.2011
12 posen
Коментиран от #74
15:56 08.09.2011
13 rraptor
До коментар #2 от "M_Power":
Новия 5,5 литров двигател на S 63 amg е с 25% по-икономичен от предишния 6,2 литров, а пък е по-мощен. Таааааааааа кво викаш ?!?!?!Коментиран от #28, #70
15:56 08.09.2011
14 kmbo
15:56 08.09.2011
15 mercedes_fan
15:56 08.09.2011
16 M_SUX
15:56 08.09.2011
17 M_Power
Коментиран от #19
15:56 08.09.2011
18 user
"Bring Mich Werkstatt" - Закарай ме в сервиза,
"Big Money Wasted" - Големи пари на вятъра
"Bei Mercedes Weggeschmissen" - От останките от Мерцедесите
"Barely Moving Wreck" - Едвам движеща се щайга
Ха ха ... тинейджърчетата с избушените тройки и петици сега ще им избие пяна по устата ... все едно имат акции в тази фирма. Имал съм БМВ и по мои впечатления бмв е посредственост, облечена в реклама. Не че Мерцедеса в днешно време е по-добър, но пък в БМВ винаги ми е било смешно - така нахъсано гони качеството на Мерцедес, че допуска такива куриозни гафове ... и се остави Ауди да го задмине по качество, което е факт. Вместо да четете и наизустявате данни от колите, които вероятно никога няма да имате - образовайте се и работете, за да имате поне малък шанс да ги притежавате когато са нови, а не след 20 години ... съвет, не е задължително, може пък като наизустявате данните и спорите разпалено за глупости някак си да изкарате пари за такава кола ...
15:56 08.09.2011
19 rraptor
До коментар #17 от "M_Power":
BMW 760i e s dvigatel 5,972l i vadi 544 konq... a mercedes s 63 perf. pack e 5,461 i vadi 571 konqКоментиран от #85
15:56 08.09.2011
20 BMW
Коментиран от #47
15:56 08.09.2011
21 океан
15:56 08.09.2011
22 RomeO_P
15:56 08.09.2011
23 M_SUX
15:56 08.09.2011
24 deo88
15:56 08.09.2011
25 JORO
15:56 08.09.2011
26 maksito
15:56 08.09.2011
27 sme6ki
15:56 08.09.2011
28 Компетентен
До коментар #13 от "rraptor":
Ако не си разбрал Мерцедес е най-купувана марка в ЦЕЛИЯ СВЯТ!Слет нея бмв ауди и т.н.За бмв без проблем не съм чувал, единствения плюс е че по старите стават за дрифт...Но извинете един + на 1000 - как е?! :DКоментиран от #36
15:56 08.09.2011
29 Neutral
Коментиран от #71
15:56 08.09.2011
30 p
i mezdu drugoto kak sporite za koli koito i sled 10 godini na staro njama da si kupite.............
takiva statii se pi6at v bg samo za balu4etata da si kopuvat taraljasnici na po 15 godini i da gi karat gordo vse edno sa si kupili 4isto nov avtomobil,a posle se vdigat prodazbite na rezervni 4asti, kato i na "sportni filtri i auspusi" ot ilienci
P.S. nikude v evropa ne moze6 da vidi6 tolkova mnogo stari bmw eta kato v bg
15:56 08.09.2011
31 BMW
15:56 08.09.2011
32 V12
15:56 08.09.2011
33 Opa
До коментар #11 от "giorrgio":
mi mojesh da si kupish qponska zashtoto BMW-to bii qponskite koli samo razxod na gorivo i po skypi chasti po ni6to drugo15:56 08.09.2011
34 MB
15:56 08.09.2011
35 Хулиган до Neutral
15:56 08.09.2011
36 Opa
До коментар #28 от "Компетентен":
ne be choveka ne se opitva a ti kazva che BMW za ni6to ne stava15:56 08.09.2011
37 Ghost_town
Edna molba kam romite!!!
Bratq romi molq ne karaite BMW,4e prevarnahte markata v simvol na ciganiqta!!!
15:56 08.09.2011
38 CKPuT
15:56 08.09.2011
39 реалист
Има още много други примери.
Само маниаци с татуирани на...... емблема на БМВ могат да твърдят ,че те са най най.
Това е една от най-дефектиращите коли и наистина рябва да си мазохист за да караш такова дърво.
В България много хора още живеят с илюзии от преди 30 години.
И понеже баварците са големи технолози така се представиха във Формула 1 ,че ги биха дори Рено да не говорим за Мерцедес и Ферари. Само се надуват ,но както са водещи в технологиите какво са печелили в Рали шампионата или Формула 1?
А всички драскачи тука привърженици на БМВ кога са карали Лексъс ,Инфинити или нещо от този клас за да твърдят ,че БМВ били най. Може би не ви стигат паричките момчета?
Вземете се поинтересувайте малко преди да плюете .Проверете и колко дефекти дава баварската дървения сравнена с Хонда ,която плюете по горе. Между другото Акорд предлага по високи технологии от всяка тройка на пазара за по малко пари и с много по малко дефекти. Когато Хонда и Тойота разработваха хибриди БМВ правеше поредния си кошник ,а сега копират от японците.
А който иска бърза кола да си купи Порше,Ферари ,а ако няма пари за тях примерно може да се пробва с GTR . БМВ още се чудят как да направят подобна кола.Само с надписи М на капака не става работата.
Но за всеки влак си има пътници и докато има заблудени люде вярващи в превъзходството на БМВ рекламния отдел ,заедно с продавачите на резервни части и сервизите ще спят спокойно. Винаги ще има работа за тях осигурена от това "технологично" чудо.
:)
15:56 08.09.2011
40 някой
Хора този круиз контрол Хонда Акорд го има от 3 години вече ,а освен това има система за активно връщане в лентата на движение ако водача се разсее.
Май БМВ копира както винаги от други фирми.
Като се замисля не се сещам БМВ да е въвело нещо първи в автомобилостроенето. Просто копират, слагат една агресивна муцуна и надут двигател и хайде на пътя ,но както се каза в предишния коментар не трябва да срещаш там коли от сорта на Нисан ГТР защото в тях има истински технологии ,а не такива измислени от рекламния отдел на БМВ.
А моите впечатления ,са че разходът на гориво при БМВ винаги е по-висок от уж измерения в лабораторни условия и обикновено е по висок от конкуренцията , а уж са много напреднали....
15:56 08.09.2011
41 Росен
Коментиран от #42, #55
15:56 08.09.2011
42 Opa
До коментар #41 от "Росен":
naistina edin mnogo dobyr komentar :) bravo no samo da ti kaja che ve4e reno ne vodi v klasaciqta na F1 a Ferrari a dvigatelite na reno v F1 sa pylen tashak kakto i samata marka de samo provalixa poslednoto systezanie na Fetel no ina4e za drugoto si mnogo prav:)15:56 08.09.2011
43 goshev
15:56 08.09.2011
44 Opa
Коментиран от #129
15:56 08.09.2011
45 пого777
15:56 08.09.2011
46 Смешника
15:56 08.09.2011
47 vpm
До коментар #20 от "BMW":
S63AMG-e 6208кубика-525 к.с.15:56 08.09.2011
48 ceco
15:56 08.09.2011
49 baroveca
Коментиран от #60
15:56 08.09.2011
50 ВИКТОР
15:56 08.09.2011
51 koko
mn. pari za su6tite ekstri kakto pri drugite samo 4e oble4eni v uj ne6to po-taka !
Коментиран от #62
15:56 08.09.2011
52 БАВАРЕЦА
15:56 08.09.2011
53 изкефен
Живея за коментари подобни на тези от постовете (41 и 52 )
БРАВО !!!
15:56 08.09.2011
54 Дошо
Honda ще е следващия ми автомобил!
15:56 08.09.2011
55 graver
До коментар #41 от "Росен":
Много правилно казано колеги, много правилно казано...Обаче предвид това, че средната възраст на хората тук е 18-20 години надали ще те разберат.
Повечето са набори на Е36 и никога не са се качвали в нещо по читаво, но са сектанти и такива ще си останат.
15:56 08.09.2011
56 Spud
Коментиран от #63
15:56 08.09.2011
57 пробвал
Като говорим за двигатели доколкото си спомням Митсубиши първи използваха през 90 те директно впръскване на бензин, Фиат разработиха "комън рейл" системите, Ситроен активните окачвания, Хонда имаха всички тези системи ,които уж сега въвежда БМВ на колите си още през 2004 , а между другото имаха и някаква система SH AWD за задвижване на четирите колела с допълнителен момент към външните колела за по добро завиване ,която БМВ още се чуди как да въведе.
А що се отнася до спортни успехи за 80 години история на марката дори фирми като Рено,Пежо,Ситроен,Форд,Хонда,Тойота,Мицубиши,Субару и много други имат повече успехи от уж "водещите" баварци. Тук въобще не споменавам Ферари все пак те са от друг клас.
Така ,че за мен БМВ си остава една лъскава обвивка ,с която парадират комплексари,които искат да бъдат забелязани. Нито са най-бързи,нито са най-икономични ,нито най- технологични... Като че ли се стремят да спечелят титлата "най-показни",но като във вица за една жена която казала:
"Моят мъж е толкова голям мухльо, че ако има състезание за мухльовци той ще спечели второ място."
и тази титла не могат да спечелят.
Колкото до удоволствието ,което доставяло БМВ при шофиране кажете моля с кои други коли сте го сравнявали за да разберем как сте стигнали до такива изводи.Аз лично не открих нищо уникално шофирал съм Х3, и всички тройки от 1990 насам. През 2003 имах петица ,но толкова проблеми с разход на гориво и повреди не съм имал с друга кола.За мен БМВ не е нищо особено като кола ,който опита и други фирми ще разбере.
Успех на всички.
15:56 08.09.2011
58 Димитър
Много странно как всички започват да говорят с пловин уста, като стане дума за ремонти по автомобила..
Висока цена на автомобила, високи експлоатационни разходи, висок разход на гориво....за какво? Да зарибяваш малките недорасли шафрантии...и да гледаш лошо зад волана...показност..злоба дори...не мерси.
Относно статията: Готино изглежда това БМВ. Харесва ми. Както и предните модели на 3-ките и 5-ците...
Но с тези цени на поддръжка и чупливост няма как да ме привлекат като клиент...
Хубав ден на всички.
Шофирайте разумно каквато и кола да карате. :)
15:56 08.09.2011
59 слави
15:56 08.09.2011
60 rraptor
До коментар #49 от "baroveca":
Ti mai ne si v 4as s novovuvedeniqta... tva sa stari danni15:56 08.09.2011
61 koko
15:56 08.09.2011
62 Opa
До коментар #51 от "koko":
ti ako si razbirach......bez komentar :D15:56 08.09.2011
63 Opa
До коментар #56 от "Spud":
Dosho ot HONDA shte ostanesh mnogo dovolen samo sa slu4ish na avtomobil az imam honda i ti kazvam che za bulgarskite pytishta se dyrji dosta prili4no kato se ima v predvid kakvo systoqnie sa pytishtata :)15:56 08.09.2011
64 Дошо
До коментар #65 от "Wurst":
Ами аз това се надявам.Сега имам Ауди и трагедията е пълна.Нямам намерение да я правя още по-пълна като купя БМВ.15:56 08.09.2011
65 Wurst
Може би не случайно Хонда са най -големия производител на бензинови двигатели в света.
Коментиран от #64
15:56 08.09.2011
66 счупено бмв
15:56 08.09.2011
67 wurst
15:56 08.09.2011
68 Дошо
До коментар #69 от "Real":
Да човек обясни им на Беемвистите, че аз като кажа на някой гъзар с БМВ, че А41,8Т ми гори 9-10/100 градско и той почва да скача като ужилен.Не 150коня под 14-15 неможе да харчи.Не, че Аудито е кой знае какво аз не съм доволен, защото е проблемен автомобил също като кошниците БМВ.15:56 08.09.2011
69 Real
Моля ви се спрете вече! Всеки си преценя сам за себе си дали това, което вижда и кара дали му харесва или не! Няма смисъл от заедливи коментари на тема най велика кошница. Спрете да робувате на марки! Всяка марка си има добрата и лошата стана и ако те ви устройват карайте, ако не търсете си друга...ю
Аз от марките се отказах отдавна, но сега робувам на модели, точно определени модели, някой път съм супер разочарован, друг път нацелвам перфектния за мен.
Имате глави, изполвайте ги!
Коментиран от #68
15:56 08.09.2011
70 nikolov
До коментар #13 от "rraptor":
От 6,2 литров до 5,5 литров има 500 кубика разлика остана и да не е по икономичен..лелееее верно имате ли поне 18 тука? при баварците се говори за една и съща кубатура на двигателите за 3 серия тоя тука ми казва че 5,5 е по икономичен с 25% от 6,2 докаде стигнахме...15:56 08.09.2011
71 николов
До коментар #29 от "Neutral":
И кат ги вади 760li за т'ва го би по всички параметри нали ускорение лукс системи стабилност елегантност.. за тея де сега ще кажат бе бегай се гръмни,аре пъвро вие бегайте ;) http://vbox7.com/play:3c2435a8 и спрете сравнявате 760li s S63 AMG сравнете го със S600 да видим тогава /не че не се вижда какво прави със спортната версия S63 AMG а какво ли остава за S600/15:56 08.09.2011
72 данката
15:56 08.09.2011
73 спартак
15:56 08.09.2011
74 RS
До коментар #12 от "posen":
A be smotaniak ima problemi i frapira6ti problemi pri BMW sa frapira6ti, dobrite avtomobili niamat nujda ot reklama do kolkoto se se6tam za BMW dosta prisastva po tevilizionnite ekrani,sega razbra li be "TAPAK"15:56 08.09.2011
75 duke_of_hazzard
15:56 08.09.2011
76 tvt555
Коментиран от #77
15:56 08.09.2011
77 M_Power
До коментар #76 от "tvt555":
По-проблемна кола от аЛУди, вервай ми, НЕМА!15:56 08.09.2011
78 BMW IS THE FUTURE
15:56 08.09.2011
79 реалист
Ето ви малко факти . Това е статистика на английска застрахователна компания ,която застрахова коли за повреди след като им изтече гаранцията. Естетствено плащаш повече ако колата ти е рискова и дефектира по често. Както се вижда от статистиката БМВ е доста дефектираща и скъпа за ремонт кола.
Оказва се ,че двигателите им са доста често дефектиращи въпреки мнението на кварталните разбирачи ,че БМВ си било БМВ. За електроника да не говорим.
От тази статистика всеки може да си направи изводи каква кола да си купува в зависимост дали държи на показност или на надеждност.
Що се отнася до екстремни спортни автомобили както казах и по-горе БМВ въобще не пее в хора.
Но напоследък се забелязва една вълна от 3-ки ,които конкурират пернишките голфове по-шум и пушек от изгоряло масло.Естествено се кара със "сликове" защото парите за бензин не стигат и трябва да орежем бюджета за гуми...
Това е то БМВ много шум докато не ни напъне някоя "нискотехнологична" японска машина ,която кой знае защо върви повече ,гори по-малко ,а на това отгоре и се чупи рядко. :)
15:56 08.09.2011
80 XXX
Когато Мерцедес е правел двигатели БМВ въобще не ги е имало. Между другото и Опел и Шкода и Ситроен и много други са правели двигатели и автомобили много преди баварските смешници.
Що се отнася до състезания аз не съм чул Ролс Ройс да се бие в гърдите колко бърза кола е и какви спортни мотори прави. Не съм чул да излива по 200 милиона евро на година за състезания във Формула 1 . И въпреки всичките си усилия БМВ не успя да спечели нито една титла . Пълни некадърници това са те и фактите го сочат недвусмислено 20 години опити 0 титли.
И понеже истината боли почвате да влачите от сто кладенеца вода как БМВ било уникален автомобил.
Защо никой от вас не каза какво е въвело БМВ преди другите?По горе хората ви го написаха и Фиат и Мицубиши и Ситроен и Хонда са правели неща много преди БМВ.Големите баварски технолози само копират като гледам. Даже от Хонда и Тойота копират да не говорим за Мерцедес.
И кое точно БМВ е по -технологично от Нисан ГТР айде отговорете ми разбирковци.
Пазара показвал ....ха ха какво показва ,че Тойота е най -продаваната кола в света това ли? Значи БМВ е по лоша кола и от Фолксваген и от Хонда и от Фиат защото те са по-продавани от него.
Велики открития направихте тука ,но естествено като няма какво умно да кажете си повтаряте глупостите ,които сте прочели в рекламите и сте чули от кварталните гъзета.
Вземете се образовайте малко прочетете и други книги покарайте и други коли и тогава говорете кой е по-по най.
15:56 08.09.2011
81 M_Power
До коментар #82 от "ludnica":
Нека ти покажа къде са титлите на БМВ, понеже много ти знае балалайката: http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year -> ЗАБЕЛЯЗВАШ ЛИ КЪДЕ СА МЕРЦЕДЕС И АУДИ????ТА ДА ПРОДЪЛЖАВАМ: http://www.automedia.bg/read/5826.html?page=4 -> ТУК аЛУди И МЕРЦЕДЕС ВСЕ МИ СЕ ВИЖДАТ ПО-НАЗАД, ААА????
АМИ ТУК:
http://www.tbmagazine.net/avtonovini/bmw-sa-nai-nadezhdnite-avtomobili-spored-klasatsiya-na-adac.html
ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ЛИ БЕ, ДРИШЕПРЪЦ?
15:56 08.09.2011
82 ludnica
Коментиран от #81
15:56 08.09.2011
83 XXX
Защо не погледнеш онази класация от коментар 81 там нещо не им се получава на БМВ. Защото не е правена в Германия и е много по достоверна , в Америка класациите са същите. БМВ хич го няма. И не те видях да кажеш каква технология е въвело БМВ преди другите сигурно трябва да отидеш да питаш рекламния им отдел.
И като си се кръстил М Power защо не ни кажеш кое точно БМВ М има по добри показатели и технологии от Нисан ГТР . Нали уж БМВ били лидери.
И последно погледни тези 2 клипчета от Топ гиър и тогава ще ми кажеш какви технолози и майстори на джипове са баварците.
http://www.vbox7.com/play:c0ed5c1a
http://vbox7.com/play:4625e692
И никой не те е наричал с обидни имена , но явно такова ти е нивото на интелекта и освен да говориш глупости и обиди друго не можеш да кажеш.
Айде много здраве ,като се образоваш малко пак пробвай да пишеш.
15:56 08.09.2011
84 do m power
15:56 08.09.2011
85 aruff
До коментар #19 от "rraptor":
absolutno sam saglasen 4e bmw e prehvalena marka,oba4e4 v momenta imam e39 m5 i ako trqbva da sam 4esten tazi kola me pobarkva,ne moga vse pak da bada mnogo obektiven za6toto predi tova sam nqmal kola nad 200 konq,a tazi e s o6te 200 i na men mi se struva samolet,ina4e za novite bmw-ta ne moga da komentiram za6toto sam nqmal no s tiq elektroniki ve4e sam sklonen da vqrvam 4e moge da sa problemni,ina4e na van6en vid troikata karti15:56 08.09.2011
86 stamata
Коментиран от #89
15:56 08.09.2011
87 M_Power
Кой спечели тази година 24-те часа на Нюрбургринг? Жокер: BMW M3 GT2
Ако си се обидил на нещо, то това е защото го усещаш като истина.
Аман от лешперчета, дето само празни приказки си пишат тук.
15:56 08.09.2011
88 stamata
15:56 08.09.2011
89 M_Power
До коментар #86 от "stamata":
Погледни си неграмотния коментар пак. Замисли се. Какво по-циганско от тази неграмотност?15:56 08.09.2011
90 stamata
15:56 08.09.2011
91 XXX
По отношение на тъпите коментари от М_Power мога само да се засмея. Айде преброй колко титли има БМВ във Формула 1 и да кажем Рено,Форд, Хонда и Мерцедес.
Спечелили една година Нюрбургринг и вече са много велики. А иначе в Париж Дакар Фолксваген ги направи смешни. Айде сега преброй титлите в Рали шампионата на фирми като Ситроен ,Форд,Пежо ,Ланча...
Е къде е БМВ в най -оспорваните надпревари Формула1 и Рали шампионата ги няма никакви. Иначе печелели награди от някакви журналисти ,но това е за нов двигател ,като мине 50 000 никой от тези ''специалисти"няма да ти каже как се разпада БМВ.
''Judged by a panel of 65 renowned motoring journalists from 32 countries as disparate as the USA, Japan, China, Russia, New Zealand, India, Korea, Germany, France, Romania, South Africa, Mexico and the UK, the Awards highlight and acknowledge engine engineering excellence.''
И какво ,ако знаеш английски ще ти стане ясно ,че тези награди се дават от журналисти. После в процеса на експлоатация се разбира ,че БМВ нито е надеждно нито фактите които декларира за разход са верни.
Като са толкова добри в двигателите защо не го показаха във Формула1?
И понеже питаш къде бил Нисан ти ми кажи кое БМВ е по-добро от този Нисан.
Нагледал съм се на комплексари по пътищата с БМВ ,дуят са на разни служебни баничарки а като ги натисне някоя кола като този Нисан си подвиват опашките.
Защото пак ти повтарям БМВ НЯМАТ кола ,която може да бие този Нисан.
Ако има такава ,кажи къде я продават.
А това ,че се трошат като солети и са ненадеждни може да ти го каже всеки техник в сервиз. За цените пък на резервни части няма смисъл да говорим.
Но като искате гледайте картинки и си вярвайте колко било хубаво БМВ и как било първо в технологиите.
15:56 08.09.2011
92 realnothing
15:56 08.09.2011
93 M_Power
За титлите на БМВ - няма да ги броя. Както сам виждаш в линка от Уики - МНОГО СА. Ето ти и тук малко да се пообразоваш на тази тема: http://www.youtube.com/watch?v=J4BvO991Lo4&feature=related
"Спечелили една година Нюрбургринг и вече са много велики" - спечелили една година тук, спечелили една там... Защо не спечели Нисан ГТР??? И на мен ми харесва ГТР-а, но не бих си купил японска кола от "среден" клас, защото са обидно евтинджарски и недомислени от гледна точка на елементарна функционалност и удобство(Каквато предполагам и ти караш). Базовите модели имат 2 екстри - ел. стъкло отляво и ел. стъкло отдясно. Ракли...
"ще ти стане ясно ,че тези награди се дават от журналисти." "a panel of 65 renowned motoring journalists from 32 countries as disparate as the USA, Japan..." - от най-добрите в бранша, които наистина разбират и само с това се занимават. Ама май по ирония на съдбата там има журналисти и от твойте любими JAPAN. А иначе кой да ги дава тия награди - някой дървен филосов като теб???
Относно разхода на БМВ - виж BMW 320d Efficient Dynamics. Това е най-икономичната кола в света с 2L и толкова мощен двигател. Коя японска кочина може да се похвали със същите динамични характеристики и разход на гориво??? http://koli.bg/bg/read/bmw_320d_efficient_dynamics1629_km_s_edin_rezervoar-13837.html
Ето това горе е само част от доказателствата кой е номер 1 в технологиите.
Постижение във формула 1 не е признак за добър и надежден двигател. Коренно различен е начина на експлоатация и целта. Като на малките деца трябва да ти обяснявам. А че японските коли са суперздрави и надеждни - този мит вече е разбит на пух и прах.
А сега ще ти покажа нещо, което Нисан НИКОГА няма да постигнат: http://www.supercars.net/cars/1177.html
Айде има още много да ядеш и да акаш, докато понаучиш някои неща.
Коментиран от #94
15:56 08.09.2011
94 M_Power
До коментар #93 от "M_Power":
http://www.youtube.com/watch?v=DMhy_ZbjqUA Ето ти още едно клипче да видиш как "ги няма никакви" - защото са напред по предните места...15:56 08.09.2011
95 ХХХ
Постиженията във Формула 1 са признак за това кой какво може когато няма ограничения в бюджет и така нататък. Както виждаш Рено и Форд могат повече от БМВ за Мерцедес и Ферари въобще не говоря.
И колко е ефективно това БМВ 320,че като излезе в истински пътни условия разхода изведнъж става по-голям от на конкуренцията. Айде да не си разправяме глупости доста БМВ та съм покарал и знам колко горят.
Нека да дойдат тези журналисти дето много разбират да кажат на бензиностанциата ,че това са най икономичните коли.
Да заповядат и в сервиза ,защото общите приказки по изложенията са едно ,а после като дойдат ремонтите никой го няма.
И като не си карал Лексъс или нещо от този клас недей да говориш какви технологии имат и кого копират. Знаеш ли как работи "ефишън дайнамик" ,ако не вземи прочети и ще видиш ,че не е кой знае какво. Тойота има хибридни технологии поне 10 години преди БМВ. От къде са крали от някоя селска тройка с ауспуси Ремус сигурно.
Това ,което въвежда БМВ в сегашната тройка Хонда го има от поне 5 години.
И понеже ми говориш за технологии пак те питам ,какво е измислило и въвело БМВ. Това ,че е надуло турбото и двигателя е с 5 коня по-мощен от конкуренцията не е нова технология. Чий "комън рейл" ползва за великия си дизел?
"А че японските коли са суперздрави и надеждни - този мит вече е разбит на пух и прах."
Кой го разби този мит не разбрах , я си погледни класацията да видиш къде е БМВ . Форд , Хюндай и Ситроен са преди него да не говорим за японците.
Ама това не ти харесва и говориш глупости как някой дал някакви награди. Като отидеш в сервиза там ще ти дадат такава награда ,че да се чудиш от къде ти е дошло.
И последно ти казвам вземи покарай някоя по-нова японска кола и тогава ще разбереш кой какви екстри има и какви технологии.
За Нисан ГТР явно не ти стига вътъка ,но можеш да си сложиш едно надписче М на дъртата тройка и да си мислиш колко си велик с най-новата технология.
15:56 08.09.2011
96 M_Power
Кажи ми кое са въвели в Хонда преди 5 години?? Биксеноновите фарове, които ги има в 7ма серия от 90тте или интегралното активно управление на колелата?? Аз като отида в сервиза знам за какво става въпрос, ама ти ще изпищиш с кочината, която струва 2-3000 лв и едно спирачно цилиндърче струва 100лв, а другия вариант е да купиш някакво фалшиво на по-приемлива цена, произведено в минджокитай и после ми говори колко ти е висококачествена и здрава колата с половината дубайски части.
Кажи ми за какво ми е да поддържам дървена ракла, на която екстрите и са двете врътки на парното, вози като офис стол, струва 3000 лв и поддръжката и (ако трябва да се купуват хубави части) е колкото на БМВ и Мерцедес???
"Само дето не видях някъде да пише БМВ." Под капака пише BMW M POWER.
Айде, стига си брисал фермани да се излагаш, ами сядай да учиш.
15:56 08.09.2011
97 XXX
http://www.youtube.com/watch?v=KS3ckRC9dNg
Ей това гледай ,това е истинско състезание на велики пилоти, а не някакъв селски шампионат ,където половината коли са БМВ и все някоя ще спечели.
Когато БМВ направи 5 поредни години шампиони с двигателите си тогава ми говори ,че е водещо.
http://www.youtube.com/watch?v=GXEB4eWLNfI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8ciFJQ8Al2M
http://www.youtube.com/watch?v=Lepn61RVBhg
http://www.youtube.com/watch?v=1TihYP7djQU
http://www.youtube.com/watch?v=ptO-fxMwC1c&feature=related
Айде изгледай си клипчетата и кажи кой има по голям принос в автомобилните спортове.
БМВ със селските си шампионати в Германия или тези и много други марки станали легенди и създали пилоти легенди.
Сигурно си чувал за Колин Макрий, Себастиен Льоб Дидие Ориол, Карлос Сайнц, Томи Макинен ,Юха Канкунен.
За Аиртон Сена и Ален Прост няма да ти говоря.
Всички те са велики пилоти във велики състезания останали в историята. И никъде там го няма БМВ.
Помисли върху това преди да твърдиш,че са номер едно в технологиите.
15:56 08.09.2011
98 XXX
Да ама аз съм бил преди 2 години на поточната линия на 5 цата и знам какви хора сглобяват великите кошници.От 10 1 е германец .
знам и някои от доставчиците на части и те въобще няма да ти харесат.
Ако си прочетеш класацията за дефекти ще разбереш за какво става дума.
В Япония турски гастърбайтъри няма и за това колите им са здрави.
Ама като ти е толкова акъла плащай си за БМВ ,което всеки Нисан ще изяде за закуска.
Прати много здраве на М отдела от мен.
15:56 08.09.2011
99 Дошо
До коментар #100 от "M_Power":
Браво човек.Макар и аз да имах немските автомобили за голяма работа (с изключение на БМВ за тях винаги съм знаел, че са въздух под налягане)разбрах истината.Тя е Japan power!Ти пишеш за Нисан ама аз съм си харесал Хонда.Мисля ще е пъти по-добра кола от Аудито, което карам в момента.15:56 08.09.2011
100 M_Power
ПАК ти казвам - затова че някой има повече принос в автомобилните спортове не означава, че прави по-надеждни коли, въпреки че БМВ нямат по-малък принос от минджокитайските кочини.
И откога Германия стана място за провеждане на селски състезания? "Някакъв селски шампионат" - това е изказване на пъпчив дриш***, който го е хванало яд, че не успява да каже нищо смислено. Как определи точно, че 5 години подред трябва да станат, за да докажат нещо? По същата формула ли сметна колко германция работят в завода на БМВ???
"В Япония турски гастърбайтъри няма и за това колите им са здрави."
ИСКАМ ДА ОБЪРНЕШ СПЕЦИАЛНО ВНИМАНИЕ НА ТЕЗИ ЛИНКОВЕ:
http://www.investor.bg/news/article/31105/6.html
http://news.expert.bg/?id=165589
МАЙ ТВОЙТЕ ЛЮБИМИ "ЯПОНСКИ" АВТОМОБИЛИ СЕ СГЛОБЯВАТ В ТУРЦИЯ, ТАЙЛАНД, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ И ТНТ...
САМ ВИЖДАШ ФАКТИТЕ. ТА ГАСТЕРБАЙТЕРИ В ТУРЦИЯ НЯМА - ЗАТОВА ТУРЦИ ЩЕ ПРАВЯТ ХОНДА И ЩЕ БЪДЕ С ВЕЛИКО КАЧЕСТВО. :D :D :D
Коментиран от #99
15:56 08.09.2011
101 M_Power
15:56 08.09.2011
102 XXX
Това ,че говоря за Нисан ГТР е само пример как една фирма успява да направи кола много по-напредничава от всичко ,което БМВ е пускало на пазара. А уж баварците са лидери в технологията.
Хонда просто спряха новия NSX заради кризата. Някога през 1989 това беше една от най добрите спортни коли.Самият Сена участва в разработките и.
Сега Хонда има политика за екологични задвижвания и е ограничила големината на моторите си . Баварците понеже са много напредничави се чудят още колко да надуят някой 6 литров двигател и да го сложат на грозен х6 който не може да мине през една английска ливада. Пълни смешници.
Твоят избор на Хонда е доста разумен. Това са много здрави коли и наистина ще откриеш разликата.Просто избери подходящ за теб модел. Моите наблюдения сочат ,че Хонда винаги гори по-малко от аналогично БМВ ,което уж журналистите сочели за най икономично.
Ако ти кажа колко струва една дюза на дизела им направо ще ти се прииска да я сложиш някъде на някой от тези разбирковци дето пишат тука и дето не са виждали нищо друго в квартала освен дърти трошки .
Преди една седмица едно такова гъзе ми се молеше да му намеря евтини части за 318 is 1992 искали му 300 лева само за веригата без другите елементи. Цялата му сметка отивала над 700 лева без труд.Направо ревеше.
За цените при модели след 2000 година въобще няма да ти говоря а те са още по-големи трошляци от старите.
Така ,че дерзай ако имаш нужда от някакъв съвет пиши тука.
15:56 08.09.2011
103 XXX
Завиващи светлини има Ситроен DS още през 60 те.
Знам ,че от рекламния отдел на БМВ си присвояват заслугите за много неща ама това го разправяй на някое пуберче в квартала.Що се отнася за гумите тази технология също е отдавна известна и не е разработена от БМВ. Както си тръгнал ще кажеш ,че БМВ е измислило и двигателите.
И нека да ти кажа някои неща които Хонда имаше през 2004.
1 радар за препятствия в това число система за активен круиз контрол. Т.Е. ако си задал дистанция колата сама я поддържа. Ако излезе пешеходец на платното колата първо ти сигнализира и ако не вземеш мерки задейства спирачка.
2 Система за поддържане движението в лентата - ако се заблееш и започнеш да напускаш лентата си без мигач колата те коригира и те връща обратно.
3 Фарове завиващи в посоката на движение (ксенонови)
4 Система4х4 SH AWD позволяваща подаване на по голям момент към външните колела при завой и съответно предотвратяваща недозавиване.Такава система по късно използват Ауди,БМВ и Нисан ГТР.
И това е в класа на 5 серия не на 7.
Тези неща вече ги има и в Акорд който е аналог на 3 та серия отново преди БМВ.
Не е зле за една фирма ,която уж изостава от великите баварски "технолози"
За системите на Лексъс пък въобще да не говорим седни и си прочети и тогава приказвай кой какво е измислил.
Що се отнася до мястото на производство Акорд и Ледженд се правят само в Япония. Някои по-евтини модели се правят и в други държави ,но голяма част са за местния пазар.
Така ,че който иска може да си купи японска Хонда.
Но при БМВ нямаш избор. Пакистански,индийски ,турски и всякакви гастърбайтъри работят масово в БМВ.
Ако толкова се съмняваш поинтересувай се , аз съм ги виждал с очите си .
А и статистиката за надеждност ясно сочи поне 10 фирми с по-надеждни коли от БМВ. Това са фактите и ако искаш да караш БМВ в Англия плащаш повече за застраховка от повреди защото хората знаят ,че са по-рискови. За това е направен и този рейтинг.
А що се отнася до селските шампионати питай когото искаш дали е чувал за Формула 1 и Сена или за Колин Макрий и световния рали шампионат да видим дали не знае.
Защото за някакъв си шампионат на писта в Германия ,където колите са 2 вида и въобще не могат да се равняват по технологии с Формула 1 и WRC повечето хора не знаят.
И за това е въпрос на престиж да си печелил 5 пъти световни титли като доставчик на двигатели за Ф1,като си превъзхождал и "технолозите" от БМВ ,които са се мъчили заедно с теб но нищо не са направили.И това Хонда го е направила едва 15 години след като пуска първия си автомобил. Ето това наричам аз прогрес а не да се фукаш че си пуснал биксенон и завиващи фарове които някой е правил 40 години преди това.
Тези ги разправяй на келешите в квартала ,които не са виждали коли.
15:56 08.09.2011
104 M_Power
До коментар #104 от "M_Power":
LFMAO, ти вече и консултантски услуги взе да даваш. Струва ми се, че май монолози си водиш с различни никове. Та една дюза на Хонда от 96-00 със сигурност струва колкото една дюза на Е класа.Твоите наблюдения оттук нататък приемам за най-обективни! (ROFL) Майната им на тия журналисти и инженери! :D Хонда произведена в Турция си е най-добре.
А Я ВИЖ ТУКА ОТ КАКВО ПЕСТЕЛИ ЖЪЛТУРИТЕ: http://www.youtube.com/watch?v=5Y4yIjT83kA - от сигурността!!! СРАМ И ПОЗОР! БМВ НИКОГА НЕ СА СИ ГО ПОЗВОЛЯВАЛИ ТОВА
Коментиран от #104
15:56 08.09.2011
105 М_Power
До коментар #105 от "М_Power":
Бля, бля, бля.... отново ферман пълен с празни приказки. Всичките тези неща с пешеходци и тнт са въведение първо от други марки като Волво и др. А иначе предполагам 2рата система, която си посочил би била подходяща за теб...AWD с подаване на различна мощност към колелата много отдавна го има във 4матик (от 2002) А БМВ има 4x4 още 20тте години на ХХ век, въпреки че Порше са го създали. БМВ прави коли за каране, а не за кьорави - ти ако не можеш да го видиш препятсвието по-добре ходи да клюмаш вкъщи. Ти спиш ли докато караш???
За мен примерм за технология е активното интегрално управление. Хонда никога няма да има прецизното управление на БМВ.
Недей да пускаш олигофренски истории повече, че е срамно. Когато БМВ са правили самолетни двигатели и 4х4 още никой не е чувал за Хонда, Тойота, Нисан и тнт...
Коментиран от #105, #110
15:56 08.09.2011
106 Дошо
15:56 08.09.2011
107 XXX
Може някои неща да са въведени от Волво ,но не и от БМВ така ,че Хонда ги има преди "лидерите" в технологиите.И като много знаеш коя година е въведена от Волво тази система и на кой модел.
А това с управлението е поредната простотия ,която избълва сякаш другите коли не се управляват със специални системи.
И пак ти казвам Нисан който не го било имало когато БМВ правело двигатели за селскостопански самолети сега така се е развил ,че никаква интегрална система няма да го спре да срита задника на всяка баварска кошница пусната в производство.
И 4х4 не е създадено от Порше за твое сведение а най малко от БМВ.
Както ти казах освен олигофренски простотии за някакви интегрални системи нищо друго няма да измислят. И като не било за слепи защо въвеждат сега активен круиз контрол а?
И да ти кажа двигатели за самолети е правел Мерцедес , а БМВ от няма и къде са им ползвали двигателите защото войната изисква повече производство.
А дюзата на Хонда за твое сведение е 3 пъти по-евтина от баварските боклуци. Но ти както много пъти видях си пълен профан в автомобилните работи. Чел си разни списания и чул недочул ми бръщолевиш.Ако имаше реален поглед върху нещата нямаше да ръсиш глупости тука.
Знаеш ли например защо се отказаха BMW от variable timing в последните си двигатели с директно впръскване а ?
Или ти въобще не си чувал за това.
И накрая ще ти кажа ,че толкова по-зле за БМВ след като след 80 години история някакви японски фирми правят по-здрави коли от него.
А ето ти един линк ,който показва какви са шофьорите на БМВ .http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vodachite-na-bmw-bili-nay-agresivni.html
Ако имаш малко акъл в главата ще разбереш какво ти говоря ако не отивай при кварталните гъзета да се фукате с дъртите тройки и да си спомняте как нямало преди 80 години японци ,които да ритат дебели баварски задници.
15:56 08.09.2011
108 Дошо
ХХХ аз за разлика от 16-18 годишните гъзари паралии пишещи тук с Е92 ще имам възможност да си сменя колата след доста време.Засега ще си карам с немския тегловник.Но няма съмнение, че избора ми ще е японски автомобил и 90% това ще е Хонда Акорд само живот и здраве да е.Благодаря ти все пак за отзивчивостта!Незнам как да стане да разбера координатите ти, защото виждам, че си сериозен и компетентен човек и някой ден може да се възползвам от съветите ти.
Поздрави!
15:56 08.09.2011
109 XXX
До коментар #110 от "mm":
На този меил може да ми пишеш ще ти дам координати.[email protected]
На мислещи хора винаги съм готов да помогна.
15:56 08.09.2011
110 mm
До коментар #105 от "М_Power":
Така да те светна малко за Хонда, че явно си в заблуда. Първо споменатият от теб модел акорд се произвежда вече в Англия. Това даже не е Хонда акорд а Акура TSX (новия европейски акорд) и TL (стария акорд), просто в Европа идва като хонда акорд, защото акура е подразделение на хонда. Безспорен факт е че както хонда, нисан, така и лексус са синвол на качество, но не мисля че европейските марки изостават сериозно. Относно статията, БМВ-то ми харесва на външен вид, а времето ще покаже колко е качествено, така че капацитети като вас няма нужда да си блъскат главите в тази насока. Всички разбирате тук, но май никой не е притежавал нещо по-ново от марката. А колегата с Аудито го разбирам напълно - тотален кенеф с извинение. Имах ново Ауди и се радвам, че има заблудени хора, които харесват марката та го продадох.Коментиран от #109, #113
15:56 08.09.2011
111 XXX
Иначе Хонда има завод и в Канада.А в Америка се продава и американски Акорд ,който е с друга маска и отделно Акура.
Сега ако тръгна да ти обяснявам какви коли съм карал и притежавал едва ли ще бъде много интересно за хората . Ако искаш да си проверяваме компетентността може направо да кажеш без заобиколки.
15:56 08.09.2011
112 M_Power
Отварям тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/accord/
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/3er/
гледам и сравнявам и все не мога да видя къде Хонда ритат задници. Явно ми трябва радар от тия като при Хонда.
А иначе за самолетните двигатели как по-точно разбра, че от немай къде им трябвало повече производство. Да не си съвременник??? А първия шестцилиндров самолетен двигател с водно охлаждане кой го е създал??? А световните рекорди за достигната височина пак кой ги е поставил???
"И 4х4 не е създадено от Порше за твое сведение а най малко от БМВ."
http://www.4x4abc.com/4WD101/who.html - макар и да е електричка.
"Но ти както много пъти видях си пълен профан в автомобилните работи. Чел си разни списания и чул недочул ми бръщолевиш.Ако имаше реален поглед върху нещата нямаше да ръсиш глупости тука." - ти разговор със себе си ли водиш?
БМВ има произвеждани единствено в Южна Африка някои 3ки от 2006. Всичко друго се прави в Германия. Хонда, Нисан, Мазда се правят в Турция, Индия, Бразилия, Инонезия, дори и в Русия. До одеве твърдеше, че се правят само в Япония, а сега нещо замлъкна на тази тема.
А за кварталните гъзета - предполагам, че ти си един от тях с някой сивик, като този дето резултатите от краш-теста са като на китайския боклук, за който имаше тема преди няколко дни. Това колко ще си агресивен на пътя зависи само от теб. Плюс това, ако не си забелязал (както не забелязваш препятствията на пътя и ти трябва ел. асистент) проучването е за Великобритания, където също се произвеждат далеч по-добри от минджокитайските ракли коли.
Айде със здраве и дано ти дойде акъла.
15:56 08.09.2011
113 M_Power
До коментар #110 от "mm":
P.S. Спри да си правиш монолози, че е потресаващо смешно! ROFL15:56 08.09.2011
114 XXX
Кога си карал ти Хонда или Лексъс ,че ми ги сравняваш с дъртатата си тройка с интегрално управление сигурно. Прочетохте ли за Torque Vectoring, това го няма при БМВ и дава по-голяма стбилност от всякакви интегрални системи.
Що се отнася до система 4х4 Порше е сложил 4 ел.мотора на всяко колело ако на това му викаш 4х4 значи и каруцата е 4х4 защото коня има 4 крака.
Хубаво е да четеш сайтове ,но там не всичко е вярно а по някои въпроси още се спори дали е така.
И кои сте се посмяли кварталните "специалиати" които даже не знаете ,че Ситроен е направил фаровете с които се дуете.
И защо не се посмеете още и да ми кажете кое точно БМВ няма да срита Нисан ГТР ,че да ида и аз да го видя в магазина.
А между другото и БМВ се прави в Русия и в Австрия ,но май толкова знаеш за любимата си марка.
А проучването във Великобритания добре сочи какви олигофрени карат БМВ явно и в България не е много различно.
А що се отнася до самолетите прочети сайтовете да видиш какви двигатели ползва Месершмит - най добрия немски самолет тогава.
Айде сега и аз се смея като гледам как GTR прави баварските кошници криви. Потърси в Y tube има достатъчно клипчета . Явно не им работи добре интегралното управление на БМВ.
Айде чао нещастници работния ми ден свърши ,четете до утре може и да разберете какви пълни дупки са тези от БМВ.
15:56 08.09.2011
115 Дошо
-Спрете да обиждате без да са Ви обидили!Тойота имат завод в Русия и там се пройзвежда модел за техния вътрешен пазар не за износ доколкото знам.А това, че Хонда се прави в турция от теб го чувам.Тойота имат завод и в Турция(за ,,дръгливите" модели) както и Мерцедес и Форд и Рено, ама Нисан, Хонда и Мазда незнам да имат.
15:56 08.09.2011
116 M_Power
До коментар #116 от "M_Power":
Както виждаш съм го написал до Дошо, но ти сам доказа, че го правиш. Браво хитър си като за стадо лисици :DКоментиран от #116
15:56 08.09.2011
117 Дошо
До коментар #118 от "иван":
Бъркаш човек.ХХХ не го познавам и изобщо не съм и нямам намерение да се правя на хитър.Не се вкарвай във филми.15:56 08.09.2011
118 иван
http://www.youtube.com/watch?v=YXFSVoVqhYw
Гледах това и се оказа ,че при теста направиха по-добро време от Carrera GT , Maclaren SLR и доста други наистина спортни автомобили.
Аз нищо не разбирам от самолети ,но и това проверих оказа се че наистина Мерцедес е доставял моторите за немските изтребители Месершмит,които са били най добрите немски самолети тогава за англичаните е бил Ролс Ройс.
Другото ,което ме изненада и не знаех е че Шкода е правела коли много преди БМВ!!! Рено и Ситроен също.
А между другото Мицубиши също е доставяло двигатели за танкове и изтребители още преди втората световна така че и японците имат дълга история.
Това с фаровете на Ситроен също е истина.
И провери още някои статистики в Америка и Англия за дефекти. Оказа се ,че навсякъде БМВ изостава значително даже и от Форд ,което ме учуди.
Явно имат проблеми с въвеждането на новости ,които не могат да доработят и дефектират. А може и наистина доставчиците и да не са немски . Аз съм бил няколко пъти в Германия и наистина там има много турци особено оклоло Мюнхен така ,че не се учудвам ако много такива работят и в БМВ.
А БМВ имат завод и в Русия и X3 го правели в Австрия това го каза и Джереми Кларксън в някой от линковете ,които бяха пуснали преди.
И последно проверих за Хонда Акорд. Всичко ,което се внася официално в Европа е произведено в завода в Япония след 2002 година.Преди това е имало английски но турски Акорд не е имало никога .
Относно екстрите аз не можах да открия на кое Волво е въведена тази система преди 2004 година. Хонда Ледженд ги е имала тогава и тази система ,която те връща в лентата при Хонда е активна БМВ само ти вибрира кормилото ,а при Хонда можеш дори да си го пуснал пак да те върне в пътя.И колата сама е натискала спирачка ако не реагираш на препятствие.
Най трудно ми беше със системите 4х4. Оказа се че Мерцедес няма такава система през 2002 просто при него се прехвърла усилие ако забуксува колело ,но няма целенасочен синхрон ,които да кара външните колела да се въртят с по голяма скорост .
При Хонда това е 2004 ,през 2008 Нисан ползват това в ГТР ,което наистина много вдига скоростта и после дори Порше разработват нещо подобно.БМВ по принцип не са много силни в 4х4 както се видя и на клипа с Х6 ,но и те твърдят че ще имат такава система.
А намерих ,че Лексъс е имал още през 90 те система с ,която колата паркира сама ,само натискаш копче и тя се паркира.Те също първи ползват 8 степенен автоматик.
Не можах да намеря такава система при БМВ.
Малко съм разочарован от БМВ и аз мислех ,че са наистина водещи в технологиите ,но повечето неща ,които намерих не са ползвани първо от тях.
Между другото Honda NSX е ползвала през 1989 електрическа помпа за усилвателя на кормилото нещо с ,което след 2003 започнаха да ползват други фирми.
Това го научих в един форум на фенове на спортни коли.
Оказа се ,че това била най-надеждната спортна кола правена някога.Освен катастрофиралите всички са в движение. Не знам дали е вярно сайта е американски ,но през 1989 малко фирми са правели такива коли. А и самият Сена е участвал в разработката и. Много от днешните спортни коли не могат да се мерят с нея.
Горе долу това научих ,благодаря на всички ,които писаха. Наистина понякога човек живее с много заблуди.
Коментиран от #117
15:56 08.09.2011
119 M Power
До коментар #120 от "me":
Още някой ник освен ХХХ, Дошо, иван няма ли да си измислиш?! Достатъчно си прос*, за да се издадеш. Виж как във всеки пост, преди да напишеш "запетайка" или някакъв друг препинателен знак оставяш разстояние. Та същото го правиш и в тези под прикритие. Не е това начина да се изкараш прав. Първоначално ми беше смешен, а сега ми е тъжно за теб. Изложи се като кифладжия.Прекалено си жалък. Повече няма да се занимавам с теб.
15:56 08.09.2011
120 me
Коментиран от #119, #137
15:56 08.09.2011
121 jambaza
15:56 08.09.2011
122 iliqn
15:56 08.09.2011
123 абв
15:56 08.09.2011
124 vladi
tova e kolata
15:56 08.09.2011
125 me
15:56 08.09.2011
126 BMW M3 CSL
15:56 08.09.2011
127 НАЙ-ДОБРИЯ СРЕД ДОБРИТЕ
Вси4ки харесват Мерцедес кажете кой н харесва??
15:56 08.09.2011
128 skyline
А що се отнася до возия нека някой от разбирачите тук се качи на Лексус или на Ситроен Ц5 и тогава да дойде да говори.
Аз като гледам мои приятели и колеги, който от тях смени германски кошник с японска кола повече не се върна назад.
А пък вие си вярвайте на глупостите.
Хората в по стрите коментари добре ви обясниха всичко.
БМВ не блести с абсолютно нищо и всичко е копирало от други фирми при това некачествено.
А що се отнася до Нисан ГТР в момента освен Порше никой няма подобна кола като технологии.
Срам за некадърниците от БМВ които само се хвалят и искат пари за нищо.
15:56 08.09.2011
129 helios
До коментар #44 от "Opa":
samo za svedenie na neznae6tite taka podcenqvanoto Renault e edin ot nai uspe6nite dostav4ici na dvigateli vav Formulata a v nastoq6tata Formula 1 tehniq dvigatel e nai gavkaviq i tova e edna ot pri4inite za dobrata rabota na paketa na red bul15:56 08.09.2011
130 gggg
15:56 08.09.2011
131 gggg
15:56 08.09.2011
132 krimavik
15:56 08.09.2011
133 .......
Zatova Germany i napred :):):)
15:56 08.09.2011
134 saiman
15:56 08.09.2011
135 saiman
15:56 08.09.2011
136 saiman
15:56 08.09.2011
137 ddd
До коментар #120 от "me":
http://bg.wikipedia.org/wiki/BMW q zemi pak go pro4eti ei Disho15:56 08.09.2011