Скоростната кутия с ръчно превключване ще остане в списъка с опции за новите BMW M3 и M4, но ще се наложи купувачите да се примирят с някои ограничения, обяви шефът на M-подразделението Маркус Флаш пред Road&Track. Те ще трябва да избират или механичната трансмисия, или задвижването на четирите колела.
Според Флаш това се налага, защото двойното предаване M xDrive на M3 и M4 ще бъде заимствано от M5, което означава, че ще разполага с режим Drift с отключване на предната ос. Инженерите са сметнали, че тези версии нямат нужда от ръчна кутия.
В технически план M xDrive с отключване на предния мост било съвместимо и с механичната трансмисия, но в BMW M сметнали, че такава модификация нямало да се купува. Ръчните кутии са за ценители, а последното, което търсят те, е двойно предаване с дрифт режим. Освен това мощността на "консервативната" модификация щяла да бъде намалена, тъй като по мнението на баварците 500 к.с. изискват четири задвижващи колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петър
12:12 30.11.2019
2 Вип БМВ
Коментиран от #15, #23, #32
12:28 30.11.2019
3 майстора
Коментиран от #20
12:31 30.11.2019
4 Ujas
Купуват някой дърт варел за 3-4000лв. После всемат масло от кауфланд 😁
Коментиран от #5
12:31 30.11.2019
5 нямам
До коментар #4 от "Ujas":
А вие очевидно сте ниско образованото общество на България, които нямат дори кола.12:40 30.11.2019
6 Хаха
Коментиран от #7
13:34 30.11.2019
7 ма май
До коментар #6 от "Хаха":
и някои с широки дупета...като теб?14:02 30.11.2019
8 Бай Шиле
14:05 30.11.2019
9 КОЮ
1. Да измерва нивото на маслото в двигателя ,и преди тръгване всеки път да се долива.
2. Да мери дълбочината на падналия сняг, ако минава долната страна , колата не се бара има автобус.
Коментиран от #11, #19, #22
14:36 30.11.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Eistee
До коментар #9 от "КОЮ":
Звучи смешно, но ми се струва ,че си виждал БМВ само на снимка. Или си много лош шофьор. Разбира се, не пречи и двете да са верни. БМВ-тата са си нормални немски автомобили - за доста неща е помислено, взети са най-добрите инженерни решения в съответствие с наличните към момента технологии. Не са най-доброто, но често са оптималното между цена/качество/удоволствие от шофирането. Не ги мисли тях. Самият факт, че оставят ръчната скоростна кутия означава, че тези хора са много-много напред по отношение схващанията си за автомобилизъм и маркетинг от други марки. Това е гениален ход. Сега, до колко това е "истинска" ръчна скоростна кутия, като тези, които познаваме от автомобилите до преди 1996 година, това вече е въпрос на тълкуване, защото вътре много неща са роботизирани и някои неща се случват автоматично и не точно както шофьорът си ги представя, но все пак - имаш си ръчка да си играеш.Коментиран от #17
15:18 30.11.2019
12 Кико
15:23 30.11.2019
13 jdm
15:32 30.11.2019
14 Е36,Е46 мисля следващата Е92 да е
Коментиран от #16
15:44 30.11.2019
15 Дрип Павеню
До коментар #2 от "Вип БМВ":
Стила в който се изразяваш показва,че най скъпата вещ която притежаваш е устройството от което пишеш глупости тук.15:48 30.11.2019
16 Никога повече
До коментар #14 от "Е36,Е46 мисля следващата Е92 да е":
Имах Е46 328i от 1999г.В един момент стана невъзможно да се кара в права линия защото вървеше на диагонал.Накрая се оказа,че задното окачване се е откъснало от единия ботуш и целия мост се крепи на магия.Продадох колата на цената която щеше да струва ремонта а майстора ми каза,че този проблем се среща често при този модел.16:00 30.11.2019
17 КОЮ
До коментар #11 от "Eistee":
Няма да те коментирам личи си че си заблуден. Лош шофьор съм уви , покажи ми добър аз ще ти докажа че лъже . Ще ти сложа статия от сайта за скапаните им двигатели и няма пак да коментирам оная прословута сплав дето се шупва целия блок от антифриз .1.6, 2.0 (N45) и 1.8, 2.0 (N46), BMW
В периода 2001-2011 г. тези мотори също печелят множество награди за иновации и напредничави технически решения в съчетание с превъзходни характеристики. В условията на реална експлоатация обаче картината не е толкова розова. Най-много оплаквания има от N46, който се монтиране до неотдавна на 1er, 3er, 5er и X3.
Един от основните недостатъци е липсата на щека за проверка на нивото на маслото в съчетание с неточен датчик, чиито показатели рядко отчитат правилно количеството на смазката. Всички мотори от тези семейства харчат масло (до литър на 1 000 км) и често страдат от течове, а масленият глад неминуемо води до износване.
Към 60-80 хил. км започва да се разтяга ангренажната верига, може да се повреди и обтегачът. Неправилната работа на горивната система също създава грижи - неизгорелият бензин в цилиндрите отмива масления филм от стените, вади от строя свещите и може да предизвика хидравличен удар.
Това обяснява защо N45 и N46 не се ползват с особено доверие на вторичния пазар. В по-младите си години тези двигатели също не са еталон за надеждност.
Коментиран от #21, #26, #27
16:02 30.11.2019
18 Мордехай
Коментиран от #35
16:48 30.11.2019
19 посерко
До коментар #9 от "КОЮ":
Тези автомобили нямат щека за масло. Изумувай нещо по оригинално сега.17:06 30.11.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Госта
До коментар #17 от "КОЮ":
60-80 хил.,блажени са вярващите,направо на 5 хил.км ги хвърлят,айде “разбирачите” да си карате тойотките и да не коментирате коли,които не са за вас!20:00 30.11.2019
22 САМО ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ ЧЕ
До коментар #9 от "КОЮ":
ПО-НОВИТЕ BMW НЯМАТ ЩЕКИ ЗА МАСЛОТО...ТАКА ЧЕ ТАЯ ЩЕКА ЗА КОЯТО ГОВОРИШ И СЕ ПРАВИШ НА ИНТЕРЕСЕН СИ Я ЗАВРИ ЗНАЕШ КЪДЕ..И КАТО НЕ МОЖЕШ ДА КАРАШ НА СНЯГ BMW НЕ ТИ Е ВИНОВНО...А ЗА НЕКАДЪРНИЦИ ИМА BMW С ДВОЙНО ПРЕДАВАНЕ НАРЕЧЕНО Х...20:47 30.11.2019
23 Colt
До коментар #2 от "Вип БМВ":
Мислиш ли че на някого му пука какво караш или колко коли (кошници) бЕмВе караш ?21:15 30.11.2019
24 майстора
До коментар #20 от "Иво":
Яла ти покажа филма на живо да видя тогава ко ще кажеш ..22:50 30.11.2019
25 Blackthorn
02:04 01.12.2019
26 aaaa
До коментар #17 от "КОЮ":
Чета ти глупостите и се смея на глас! То бива да си заблуден, бива ама чак пък толкова! Казваш двигателите им били скапани!Всички бензинови двигатели на БМВ от 2000 кубика на горе са перфектни и колкото по - голям толкова по - добре!
Имам 520 бензин 97 година и за 40 000 км 1 шарнир се разтропа и я карам с 5w40 масло и за 15 000 км губи около 700-800 грама от него, което е нормално! За дизелите да не говорим! Там 3000 кубиковия дизел е повече от перфектен! Здрав двигател - здрава турбина, а може да се вземе и варианта с 2 турбини или така наречения 3500 кубиков! От дизелите може да се направи компромис с 2.5, защото 2-ка дизел е смотан най - малкото, защото е 4 цилиндров боклук, като твоята най - вероятно! БМВ се взима от 6 цилиндъра на - горе и няма да имаш никога, никакъв проблем освен, ако не си някой черепар, който не иска да дава пари за поддръжка!
Защото има много такива, като теб, които карат тая марка, кола и не дават 1 лев за нея и после БМВ им било виновно!
А колкото до зимата и условията! Слагаш хубави зимни гуми и забравяш що е сняг! БМВ се кара зимата с удоволствие, но трябва да можеш да караш преди всичко! Аз съм със зимни на БФ Гудрич и летни на Унироял, колата е със задно и никога не ми е поднасяла дори не е правила наченки за поднасяне!
Тая статия дето си я изложил е също от некомпетентен човек, като теб! Блеете като овчици и както колегата по - горе каза ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО!
Коментиран от #36
09:37 01.12.2019
27 ааа
До коментар #17 от "КОЮ":
И само да те светна БМВ-то ми е на 800 000 км! Нещо, което надали твоята кола би постигнала някога! Интериора е в почти перфектно състояние, а колата е на 22 години!Коментиран от #30
09:40 01.12.2019
28 Стрелата
10:01 01.12.2019
29 Стрелата
10:05 01.12.2019
30 КОЮ
До коментар #27 от "ааа":
Боже колко сте зле , хвалиш ми милионник , дето пуши отпред и отзад , неможете да му смогнете на масло и грес ама щот било БМВ и всичко му е наред . Заблудени чак отнесени , само си мислите че карате нещо читаво , двигатели маслояди ,салона все едно дете от 5 клас го е правил -два реда копченца , ако имаш климатик си направо ударил бинго, обаче на нас нормалните консуматори на автомобили това вече не е екстра . 6 цилиндъра и турбини ми приказваш а си броиш стинките за газ :) не желаех да стигам до там но тази марка е само за циганията , в рая си като пуснеш чалгичката и форсираш от светофар до светофар малкопишковци с големи комплекси ,колко пъти съм ви гледал на писта дракон само смях и пародия сте17:36 01.12.2019
31 Калбо
19:25 01.12.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Бмв м5 е60
20:03 01.12.2019
34 bmwe38
23:15 01.12.2019
35 Читател
До коментар #18 от "Мордехай":
Прав си. Аз съм карал москвич и лада! Това е истината в удоволствието от шофирането. Всичко това с предно предаване е за аматьори. Удоволствието от ръчни скорости + задно предаване е несравнимно. Особено през зимата.Коментиран от #38
07:42 02.12.2019
36 Коментара
До коментар #26 от "aaaa":
Караш антика, нормално е да нямаш проблем с ДВГ.... всъщност не се сещам за кола от този период с дотолкова проблемен двигател. Напъллно логично решение на БМВ...09:42 02.12.2019
37 Антоан
16:26 02.12.2019
38 Бмв
До коментар #35 от "Читател":
Много точно Евала!13:54 04.12.2019