ФАКТИ.БГ

BMW: Или ръчни скорости, или двойно предаване

Публикувана: 30 Ноември, 2019 12:00
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12069
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 22 гласа.

Скоростната кутия с ръчно превключване ще остане в списъка с опции за новите BMW M3 и M4, но ще се наложи купувачите да се примирят с някои ограничения, обяви шефът на M-подразделението Маркус Флаш пред Road&Track. Те ще трябва да избират или механичната трансмисия, или задвижването на четирите колела.

Според Флаш това се налага, защото двойното предаване M xDrive на M3 и M4 ще бъде заимствано от M5, което означава, че ще разполага с режим Drift с отключване на предната ос. Инженерите са сметнали, че тези версии нямат нужда от ръчна кутия.

В технически план M xDrive с отключване на предния мост било съвместимо и с механичната трансмисия, но в BMW M сметнали, че такава модификация нямало да се купува. Ръчните кутии са за ценители, а последното, което търсят те, е двойно предаване с дрифт режим. Освен това мощността на "консервативната" модификация щяла да бъде намалена, тъй като по мнението на баварците 500 к.с. изискват четири задвижващи колела.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 22 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Петър
1 Отговор
Какво значение има?Когато някой сакат и тъп е без значение какви са скоростите и дали е 4х4 или 5х4.

Оценка:
-7 +35

Вип БМВ
2 Отговор
Браво на бмв. Само изисканите хора като мен карат бмв автоматик. Имам 4 броя M-ки и сега ще купя още една от тези новите.

Коментиран от #15, #23, #32


Оценка:
-75 +22

майстора
3 Отговор
Хм . Имам една е34 с s38b38 + garret gt4202r на 1.6bar ..... ако някой му стиска може да и се пробва !!

Коментиран от #20


Оценка:
-35 +17

Ujas
4 Отговор
Бемве карат само мангустите и фалиралите псевдо бизнесмени...
Купуват някой дърт варел за 3-4000лв. После всемат масло от кауфланд 😁

Коментиран от #5


Оценка:
-55 +56

нямам
5 Отговор

До коментар #4 от "Ujas":


А вие очевидно сте ниско образованото общество на България, които нямат дори кола.

Оценка:
-23 +34

Хаха
6 Отговор
Тук коментират само хейтърчета с малки пишлета и акъл на амеба, които им се иска, ама гроздето високо, та дай да плюем :D

Коментиран от #7


Оценка:
-19 +34

ма май
7 Отговор

До коментар #6 от "Хаха":


и някои с широки дупета...като теб?

Оценка:
-19 +9

Бай Шиле
8 Отговор
Най "мъдрите" мисли против БМВ са от хора,които никога не са карали БМВ.

Оценка:
-14 +49

КОЮ
9 Отговор
Щеката за масло при тези автомобили е с двойно предназначение
1. Да измерва нивото на маслото в двигателя ,и преди тръгване всеки път да се долива.
2. Да мери дълбочината на падналия сняг, ако минава долната страна , колата не се бара има автобус.

Коментиран от #11, #19, #22


Оценка:
-35 +44

10
Този коментар е премахнат от модератор
Eistee
11 Отговор

До коментар #9 от "КОЮ":


Звучи смешно, но ми се струва ,че си виждал БМВ само на снимка. Или си много лош шофьор. Разбира се, не пречи и двете да са верни. БМВ-тата са си нормални немски автомобили - за доста неща е помислено, взети са най-добрите инженерни решения в съответствие с наличните към момента технологии. Не са най-доброто, но често са оптималното между цена/качество/удоволствие от шофирането. Не ги мисли тях. Самият факт, че оставят ръчната скоростна кутия означава, че тези хора са много-много напред по отношение схващанията си за автомобилизъм и маркетинг от други марки. Това е гениален ход. Сега, до колко това е "истинска" ръчна скоростна кутия, като тези, които познаваме от автомобилите до преди 1996 година, това вече е въпрос на тълкуване, защото вътре много неща са роботизирани и някои неща се случват автоматично и не точно както шофьорът си ги представя, но все пак - имаш си ръчка да си играеш.

Коментиран от #17


Оценка:
-12 +26

Кико
12 Отговор
И накрая всеки хейтър си купува Бмв,познавам много такива, сега казват,че друга марка кола няма да си купуват!

Оценка:
-11 +21

jdm
13 Отговор
ако искате бърза кола с ръчни скорости и 4х4 СУБАРУ

Оценка:
-18 +20

Е36,Е46 мисля следващата Е92 да е
14 Отговор
Имал съм и е36,сега съм с Е46. Сменял съм:Биалетки,шарнири,тампони,масла,филтри,ремъци,термостати,водни помпи(това спада към обслужването). Никога не ми са хвърляли: Маховик,съединител,скорости,Мотор. Детските болести са им пусти Ланди Сонди.Но се преживяват! Всеки дори и ,,швед'' Може да си купи БМВ,обече не всеки Може да устиска подръжката.

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +26

Дрип Павеню
15 Отговор

До коментар #2 от "Вип БМВ":


Стила в който се изразяваш показва,че най скъпата вещ която притежаваш е устройството от което пишеш глупости тук.

Оценка:
-4 +15

Никога повече
16 Отговор

До коментар #14 от "Е36,Е46 мисля следващата Е92 да е":


Имах Е46 328i от 1999г.В един момент стана невъзможно да се кара в права линия защото вървеше на диагонал.Накрая се оказа,че задното окачване се е откъснало от единия ботуш и целия мост се крепи на магия.Продадох колата на цената която щеше да струва ремонта а майстора ми каза,че този проблем се среща често при този модел.

Оценка:
-9 +20

КОЮ
17 Отговор

До коментар #11 от "Eistee":


Няма да те коментирам личи си че си заблуден. Лош шофьор съм уви , покажи ми добър аз ще ти докажа че лъже . Ще ти сложа статия от сайта за скапаните им двигатели и няма пак да коментирам оная прословута сплав дето се шупва целия блок от антифриз .

1.6, 2.0 (N45) и 1.8, 2.0 (N46), BMW


В периода 2001-2011 г. тези мотори също печелят множество награди за иновации и напредничави технически решения в съчетание с превъзходни характеристики. В условията на реална експлоатация обаче картината не е толкова розова. Най-много оплаквания има от N46, който се монтиране до неотдавна на 1er, 3er, 5er и X3.

Един от основните недостатъци е липсата на щека за проверка на нивото на маслото в съчетание с неточен датчик, чиито показатели рядко отчитат правилно количеството на смазката. Всички мотори от тези семейства харчат масло (до литър на 1 000 км) и често страдат от течове, а масленият глад неминуемо води до износване.

Към 60-80 хил. км започва да се разтяга ангренажната верига, може да се повреди и обтегачът. Неправилната работа на горивната система също създава грижи - неизгорелият бензин в цилиндрите отмива масления филм от стените, вади от строя свещите и може да предизвика хидравличен удар.

Това обяснява защо N45 и N46 не се ползват с особено доверие на вторичния пазар. В по-младите си години тези двигатели също не са еталон за надеждност.

Коментиран от #21, #26, #27


Оценка:
-5 +21

Мордехай
18 Отговор
В BMW запазват ръчка и само задно,защото това е класика и това се свързва с марката и комуто не е карал ръчка +само задно предаване не е изпитал удоволствието да кара автомобил,а само се е возил.Карал съм от всички модели до 2013г производство,като сега се върнах на E 46 с двигател M52B28.Невероятнно е!!!!

Коментиран от #35


Оценка:
-6 +15

посерко
19 Отговор

До коментар #9 от "КОЮ":


Тези автомобили нямат щека за масло. Изумувай нещо по оригинално сега.

Оценка:
-7 +13

20
Този коментар е премахнат от модератор
Госта
21 Отговор

До коментар #17 от "КОЮ":


60-80 хил.,блажени са вярващите,направо на 5 хил.км ги хвърлят,айде “разбирачите” да си карате тойотките и да не коментирате коли,които не са за вас!

Оценка:
-10 +10

САМО ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ ЧЕ
22 Отговор

До коментар #9 от "КОЮ":


ПО-НОВИТЕ BMW НЯМАТ ЩЕКИ ЗА МАСЛОТО...ТАКА ЧЕ ТАЯ ЩЕКА ЗА КОЯТО ГОВОРИШ И СЕ ПРАВИШ НА ИНТЕРЕСЕН СИ Я ЗАВРИ ЗНАЕШ КЪДЕ..И КАТО НЕ МОЖЕШ ДА КАРАШ НА СНЯГ BMW НЕ ТИ Е ВИНОВНО...А ЗА НЕКАДЪРНИЦИ ИМА BMW С ДВОЙНО ПРЕДАВАНЕ НАРЕЧЕНО Х...

Оценка:
-7 +13

Colt
23 Отговор

До коментар #2 от "Вип БМВ":


Мислиш ли че на някого му пука какво караш или колко коли (кошници) бЕмВе караш ?

Оценка:
-8 +11

майстора
24 Отговор

До коментар #20 от "Иво":


Яла ти покажа филма на живо да видя тогава ко ще кажеш ..

Оценка:
-3 +3

Blackthorn
25 Отговор
Все по-големи боклуци бълват!

Оценка:
-4 +10

aaaa
26 Отговор

До коментар #17 от "КОЮ":


Чета ти глупостите и се смея на глас! То бива да си заблуден, бива ама чак пък толкова! Казваш двигателите им били скапани!
Всички бензинови двигатели на БМВ от 2000 кубика на горе са перфектни и колкото по - голям толкова по - добре!
Имам 520 бензин 97 година и за 40 000 км 1 шарнир се разтропа и я карам с 5w40 масло и за 15 000 км губи около 700-800 грама от него, което е нормално! За дизелите да не говорим! Там 3000 кубиковия дизел е повече от перфектен! Здрав двигател - здрава турбина, а може да се вземе и варианта с 2 турбини или така наречения 3500 кубиков! От дизелите може да се направи компромис с 2.5, защото 2-ка дизел е смотан най - малкото, защото е 4 цилиндров боклук, като твоята най - вероятно! БМВ се взима от 6 цилиндъра на - горе и няма да имаш никога, никакъв проблем освен, ако не си някой черепар, който не иска да дава пари за поддръжка!
Защото има много такива, като теб, които карат тая марка, кола и не дават 1 лев за нея и после БМВ им било виновно!
А колкото до зимата и условията! Слагаш хубави зимни гуми и забравяш що е сняг! БМВ се кара зимата с удоволствие, но трябва да можеш да караш преди всичко! Аз съм със зимни на БФ Гудрич и летни на Унироял, колата е със задно и никога не ми е поднасяла дори не е правила наченки за поднасяне!
Тая статия дето си я изложил е също от некомпетентен човек, като теб! Блеете като овчици и както колегата по - горе каза ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО!

Коментиран от #36


Оценка:
-7 +11

ааа
27 Отговор

До коментар #17 от "КОЮ":


И само да те светна БМВ-то ми е на 800 000 км! Нещо, което надали твоята кола би постигнала някога! Интериора е в почти перфектно състояние, а колата е на 22 години!

Коментиран от #30


Оценка:
-8 +6

Стрелата
28 Отговор
Yyyyyyy karaite golfyy q sym e65.

Оценка:
-3 +1

Стрелата
29 Отговор
Samo rezervnata mi guma stryva kolkoto vw 265/45/19

Оценка:
-5 +1

КОЮ
30 Отговор

До коментар #27 от "ааа":


Боже колко сте зле , хвалиш ми милионник , дето пуши отпред и отзад , неможете да му смогнете на масло и грес ама щот било БМВ и всичко му е наред . Заблудени чак отнесени , само си мислите че карате нещо читаво , двигатели маслояди ,салона все едно дете от 5 клас го е правил -два реда копченца , ако имаш климатик си направо ударил бинго, обаче на нас нормалните консуматори на автомобили това вече не е екстра . 6 цилиндъра и турбини ми приказваш а си броиш стинките за газ :) не желаех да стигам до там но тази марка е само за циганията , в рая си като пуснеш чалгичката и форсираш от светофар до светофар малкопишковци с големи комплекси ,колко пъти съм ви гледал на писта дракон само смях и пародия сте

Оценка:
-6 +6

Калбо
31 Отговор
Немските коли са перфектни особено 7 серия имам и cr-v също много добра машина японци и немци просто правят перфектни коли

Оценка:
-1 +3

32
Този коментар е премахнат от модератор
Бмв м5 е60
33 Отговор
Карам м5 е60 (ръчна трансмисия) и искам да ви кажа че удоволствието е доста по-голямо ,от тази с автоматична ! Въпрос на предпочитания !

Оценка:
-1 +8

bmwe38
34 Отговор
Bmw не е за всеки.Който не го е карал нека не се обажда няма си хал хабер за какво става дума.

Оценка:
-3 +5

Читател
35 Отговор

До коментар #18 от "Мордехай":


Прав си. Аз съм карал москвич и лада! Това е истината в удоволствието от шофирането. Всичко това с предно предаване е за аматьори. Удоволствието от ръчни скорости + задно предаване е несравнимно. Особено през зимата.

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +1

Коментара
36 Отговор

До коментар #26 от "aaaa":


Караш антика, нормално е да нямаш проблем с ДВГ.... всъщност не се сещам за кола от този период с дотолкова проблемен двигател. Напъллно логично решение на БМВ...

Оценка:
-1 +1

Антоан
37 Отговор
Зимата по добре да карам ГРИП ве момчета

Оценка:
-1 +2

Бмв
38 Отговор

До коментар #35 от "Читател":


Много точно Евала!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Арнолд Шварценегер
Актьорът отвръща на нападка от Доналд Тръмп след свалянето от ефир на шоуто "Стажанта"
Трябва да си намериш нов автор на шеги и проверител на факти"

Още бисери