ФАКТИ.БГ

Колко и какви VW-та се продават у нас

Публикувана: 23 Януари, 2020 10:40
25 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3686
Колко и какви VW-та се продават у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Статистиките, които ви представяме, бяха изнесени пред медиите от официалния вносител на германската марка у нас и засягат продажбите на нови автомобили през изминалата 2019 година. От изнесените данни се вижда, че Volkswagen, който е един от основните играчи на нашия пазар, продължава да продава най-много екземпляри от семейството на Golf, въпреки, че седмата генерация на модела е към края на своя живот и въпреки ударното навлизане на кросоувърите и на нашите пазари.

Следващият бестселър на VW в България е компактното кросоувърче Т-Roc, а тройката се допълва от вездесъщия Passat. При лекотоварната гама лидер е Caddy.

Що се отнася до разпределението на продадените модели предвид вида на гориво, то тенденцията показва спад в търсенето на дизелови VW-та и увеличаване на търсенето на модели с бензинови агрегати.

Повече от 55% от продадените нови леки автомобили Volkswagen са оборудвани именно с бензинови мотори. Расте делът е на автомобилите на природен газ, а търсенето на електромобили и хибриди от марката у нас - намалява.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хайл
1 Отговор
Колко платиха да ги похвалят

Оценка:
-4 +29

пилот на Ферари
2 Отговор
На бърза ръка - две статии за Фолксваген.А бе други фирми няма ли ? Ден презден - все фолксваген. Направо ми накъртиха тия. Толкова интерести статии има за всякакви други автомобили. Къде , къде по интересни. Много ме интересува кои модели се продават в България.
Освен ако статията не е платена реклама.

Коментиран от #8


Оценка:
-5 +20

Коmapak
3 Отговор
Ако не са такситата кой да го купува това Caddy? Харчат дизел и масло като за световно!

Коментиран от #4


Оценка:
-11 +23

Random
4 Отговор

До коментар #3 от "Коmapak":


Точно таксиджиите няма да се метнат, щом ги карат значи са здрави

Коментиран от #9


Оценка:
-18 +9

Ясно!
5 Отговор
Преди месец за споменаване мнението ми за известна марка ми изтриха коментара!

Оценка:
-0 +12

гуньо простия
6 Отговор
Я кажете колко от продадените у нас са реекспорт? Или тези цифрички са най-отдолу в шкафчето?

Оценка:
-0 +13

автосервиз
7 Отговор
За жалост съвременните ФВ-та са на светлинни години (като качество ,лекота на поддръжка и експлоатация) от едновремешните (само си спомнете Голф 1,2 и 4) ,основните проблеми на днешните са : сложен модул за управление (т. нар. компютър) ,който лесно "умира" и трябва да се смени ,дфекти по ел. системата ,лесно разбиващо се окачване (основно отпред - биелетки ,тампони ,макферсон ,полуоски (лагери) и пр.) ,усложнен и труден за ремонт двг. (то, да стигнеш до нещо - демонтираш всичко) ,проблеми с автоматичната трансмисия (за колите дето се карат градско) ,проблеми с горивната система (за дизела) ,относително евтини и бързо "стареещи" материали в купето ,кьопава боя (оригинална) и пр. и пр. (като гореизброеното се отнася основно за Пасатите ,Голфовете са една идея по здрави). В общи линии - и ФВ следва общата тенденция (ма германското автомобилостроене) - купи скъпо ,карай (максимум) пет години и го продай (пак скъпо) в България или Албания. Толкоз.

Коментиран от #11, #24


Оценка:
-1 +24

Джуган
8 Отговор

До коментар #2 от "пилот на Ферари":


За Тесла има повече статии, въпреки че дори нямат и представителство

Оценка:
-4 +3

Коmapak
9 Отговор

До коментар #4 от "Random":


Не казвам, че не са здрави а , че харчат много. Преди години си харесах едно нанадолнище и вдигнах 195км/ч с едно от служебните... Отделно от това колегите ги тестват ежедневно на дълги разстояния. През около 4,5 месеца са в сервиза, но то за днешното производство при зверски натоварвания си е нормално. Ситроена ми е по-удобен. Не вдига толкова, но има 5см. в повече за шофьора, което оценявам като разкош!

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +11

Добре де,
10 Отговор
Все се чуда какво е това vw-та на мен това ми прилича на Волксвагенита, не трябва ли да е vw-на - Волксвагена?

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +6

Гост
11 Отговор

До коментар #7 от "автосервиз":


Колега,явно си в час,кажи нещо за mpi моторите на ВАГ,мисля да взема кола с такъв двигател,здрави ли са,носят ли газ,обслужването лесно ли е,мерси

Коментиран от #12, #14


Оценка:
-1 +4

MAK
12 Отговор

До коментар #11 от "Гост":


още един мизерник!!! газ ще слага!!! земи си един ТДИ - ще ти харчи по евтино от газ!! само му слагаи качествено масло!! и е по екологичен и по добар!! моя голф 3 ТДИ гори 3.7/100 дизел!!

Коментиран от #13


Оценка:
-10 +2

Коmapak
13 Отговор

До коментар #12 от "MAK":


Имах един колега, който цял месец се опитваше да кара икономично чбаничарката. Види ли нанадолнище пуска от скорост, превключва на ниски обороти., все такива простотии. 9.5 на сто срещу 11 на останалите колеги. Само не ми казвай, че е икономично! Отделно от това задръсти някакъв датчик та откара 2 дни в сервиза. Страничния мигач, чисто нова купена си мигаше някъде долу в калинка.... Абе немско... 😁😁😁

Оценка:
-4 +12

автосервиз
14 Отговор

До коментар #11 от "Гост":


MPI - многоточков инжекцион (впръсква горивото от много точки/дюзи във всеки цилиндър) ,монтира се на Поло ,Голф ,Ъп и на Джета ,основно с 1.2 и 1.4 литров обем (има и други модификации) ,има го от (мисля) от преди 2000 год. ,не е лош ,но не е толкова икономичен (както го величаят) ,малък е и не е кой знае колко претенциозен ,обслужва се (без електрониката) лесно и не е тежък (важно за окачването) ,не съм специалист по "газовици" но има много с монтирани АГУ ,което ще рече ,че - става. Що става дума за ресурс - всичко зависи от карането ,ако му се "вади душата" - лесно ще се предаде (мъничък е) ,ако се гали - ще го бъде. ПП. все пак от коя година е колата ,която ще купувате (и какъв модел е),защото въпросът е много общ .

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +4

Гост
15 Отговор

До коментар #14 от "автосервиз":


Ами за колата не съм решил точно,тия мотори мисля ги слагат до 2008 година на шкода фабия,сеат ибиза и фолксваген поло,има ги с ремък и с верига,1,2 трицилиндров и 1,4 четирицилиндров,наистина не горят малко,но все си мисля че е прост двигател,казаха ми да бягам от тия новите TCE,FSI и т.н.затова съм се загледал по тия мотори

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +4

автосервиз
16 Отговор

До коментар #15 от "Гост":


ОК ,сега съм на ясно. По добрият от изброените от Вас двг. е четирицилиндровият (дали е с ремък или с верига ,която се монтира само за 1.4 л. двг. е без значение - добре е и в двата случая да се подмени) ,слага се на всички ВАГ автомобили ,но от гледна точка на качество - по добре ще е колата да е немска ( то зависи и от цената ,ако Шкода или Сеат са чувствително по евтини и на по малко км. - пак е ОК) ,но не Ауди (предното окачване е чупливо и кошмарно а ел. системите и електрониката са трагедия) . Що става дума за АГУ - не съм специалист ,но през нас са минавали коли с такъв двг. с АГУ и не съм чул оплаквания.

Оценка:
-0 +6

Гост
17 Отговор
Благодаря колега,фабия,поло или ибиса ще бъде 2006-2008 година,по непретенциозна кола,лек и хубав ден

Коментиран от #18, #21


Оценка:
-0 +6

автосервиз
18 Отговор

До коментар #17 от "Гост":


Няма защо ,лек ден и успех.

Оценка:
-0 +1

Алфа Вълкът
19 Отговор
Атласа кога ще излезе? Ще има ли за Европа и САЩ различни варианти ли ще са? Ще превъзхожда ли аморок?

Оценка:
-0 +1

Пабло
20 Отговор
Идва от изговарянето на буквите V и W на немски ,Фау Ве-та. Другата им измишльотина е SUV-та,ЕС Ю Ви- та.

Оценка:
-0 +1

Момче
21 Отговор

До коментар #17 от "Гост":


Ако гледаш за МПИ, взимай Октавия 1.6 МПИ 102 к.с.,газ не му пречи, даже си имат оригинални. Мотора не е много силен, малко тромав но надежден. Все пак е атмосферен. Колата е сравнително голяма, надеждна и непретенциозна.

Оценка:
-0 +3

Не не трябва
22 Отговор

До коментар #10 от "Добре де,":


Казва се Фау Ве- на немски ВиДабълю на английски а на бг как ще го кажеш няма никакво значение. Защото света нас не ни брои.

Оценка:
-0 +7

Random
23 Отговор

До коментар #9 от "Коmapak":


Бе аз карам турана на бащата от време на време, 2007 година, градско похарчва - под 6 не съм го свалял, ама извънградско 4-5 при 100км/ч, вече 140 са над 5, към 6. Иначе за 105 коня върви прилично, по километраж вдига 200. Колкото до ремонти - турбо щото не го оставяше да изстине преди да гаси и маховик на 140хил. Наскоро и водна помпа (180хил). Като изключим че няма ускорение, няма ядове, рампите ги взима с 90, управление има.

Оценка:
-2 +1

Хайл
24 Отговор

До коментар #7 от "автосервиз":


Прав си за всичко но би ли ми обяснил как се измерва една идея-знам за 1 кг,1 метър,1част но идея....

Оценка:
-0 +1

Докер
25 Отговор
В Дачия Докер е истината 24лв год данък дизела го мирише частите евтини

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Динко Вълев
"Ловецът на мигранти" се закани пак на македонския журналист Миленко Неделковски, който строши с чук паметната плоча на загиналите български офицери и войници на Каймакчалан.
Ще се срещна с него и ще му оставя незабравими спомени. Приготвил съм му подарък. А плочата, която потроши, ще я сложа."

Още бисери