"Недопустимо е да продаваш флагман на престижна марка, като BMW, с подобни пропуски в салона. Още повече, че в случая не става въпрос само за върховия модел BMW X7, но и за върховото му изпълнение M50d," казва създателят на Vilner Garage Атанас Вилнер. Визират се най-вече оставените голи пластмасови повърхности, като основите на седалките и големия панел с поставки за чаши и USB букси на втория ред. Заводските шевове в горната част на таблото също не са перфектни.
Това, според тунинг специалистите е най-твърдата пластмаса в съвременна кола на марката, на видимо място. Освен това, конкретният автомобил е и с т.н. разширен кожен пакет, което прави присъствието ѝ още по-недопустимо. В основите на седалките са вградени бутоните за тяхното управление - предпоставка за чест допир. Дали ще ви е приятно да си припомняте, че сте дали около четвърт милион за тази кола, всеки път, когато докосвате тези твърди и грапави панели?
За да превърне салона на BMW X7 в наистина подобаващ за флагман на марката, какъвто е BMW X7, от Vilner Garage са използвали абсолютно същата кожа, с която са облечени седалките. „Поръчахме няколко квадратни метра кафява 'BMW Individual Merino Tartufo', директно от производителя.“ С нея майсторите на ателието са тапицирали долната част на таблото и корите на вратите, като на места са повторили оригиналния BMW Individual ромбоиден мотив от седалките. Той е поставен и в долната част на централния тунел, където Vilner са перфорирали и логото на модела. Шевове са контрастни, а джобовете на вратите са покрили с фин флок. Воланът е оставен недокоснат, изпълнен много добре още от фабриката.
Повече от 2 кв. метра кожа са монтирани и на гърбовете на седалките. Споменатите контролни панели в долната част на седалките, продължението на B-колонките, чак до самия под, както и конзолата за управление на климатика на втория ред, също са облечени с оригиналната Merino Tartufo кожа. Ателието са използвало¸ кожа дори около панорамния таван Sky Lounge, където също са повторили ромбоидния BMW Individual мотив.
Самият таван е коренно различен от този, с който идва X7 M50d. Модификацията се оборудва стандартно с M пакет и черна алкантара, но Vilner са заменили отнемащия от уюта тъмен материал с кафява алкантара, допълваща топлото „трюфел“ излъчване на салона. Тя се простира по А-, B- и C-колоните, като продължава чак до самия багажник. С кафява алкантара е обвит и пластмасовият панел с поставките за чаши на втория ред, с перфорация X7, каквато може да се види и на изработените от ателието възглавнички за подглавниците на същите места. Отличителен контраст е синият цвят на предпазните колани – комбинацията кафяво/синьо е често използвана от Vilner, всеки път обаче по различен начин.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ивайло
Коментиран от #5
15:21 28.01.2020
2 Ха ха
Коментиран от #6, #11, #12, #23
15:28 28.01.2020
3 kick
15:42 28.01.2020
4 сектант
15:44 28.01.2020
5 Коmapak
До коментар #1 от "Ивайло":
Ако си платил за лукс караш или те карат по точно в едно друго БМВ. Казва се Ролс ройс.15:52 28.01.2020
6 оня с коня
До коментар #2 от "Ха ха":
Явно някой те е излъгал и ти просто препредаваш лъжата му.За разлика от тебе АЗ ИМАМ БМВ и твърдя че няма НИЩО ВЕРНО в думите ти.А ето и Реалността:1/Колата ми не гори Бензин,а Нафта/6,6л/100 средно,204коня/.2/Разходът ми на Масло е 700гр. на 10000км.3/В радиатора ми има не Вода,а АнтифризКоментиран от #8
16:41 28.01.2020
7 ЧАКМАКА
16:47 28.01.2020
8 ЧАКМАКА
До коментар #6 от "оня с коня":
да ти е честито16:49 28.01.2020
9 Простотията няма край
17:38 28.01.2020
10 РЗС
17:58 28.01.2020
11 Rado
До коментар #2 от "Ха ха":
купи си Тесла. Това е като реклама.19:34 28.01.2020
12 Японеца
До коментар #2 от "Ха ха":
Бърка, Масло с Вода, демек БМВ!Коментиран от #14, #15, #19
19:58 28.01.2020
13 Край
20:06 28.01.2020
14 Иванчо l-ви
До коментар #12 от "Японеца":
Това "демек" нещо на японски ли е ?20:11 28.01.2020
15 МВР
До коментар #12 от "Японеца":
Много си карал ти БМВ....20:13 28.01.2020
16 Peci kupona
Коментиран от #18
22:27 28.01.2020
17 странгер
Седма серия е подобна, но с по добри материали.
"подобренията“ са сдинствено кич
01:17 29.01.2020
18 ТоШу
До коментар #16 от "Peci kupona":
Може би на м3 или м4 повече ще отиват05:22 29.01.2020
19 Путкин
До коментар #12 от "Японеца":
Като покараш такова БМВ, така ще намразиш японските кенефи, че и на снимка ще ги плюеш!Коментиран от #20
08:13 29.01.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 WRC
09:33 29.01.2020
22 qwerty
11:08 29.01.2020
23 Диси
До коментар #2 от "Ха ха":
Гори на майка ти гъза11:23 29.01.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Трифонов
1. Кожен салон "Вернаска" - не се доплаща нищо. Естествена кожа седалки и средна част на вратите и изкуствена кожа "Сенсатек" за горната част на таблото и горната част на вратите;
2. "Кожен салон Индивидюъл Мерино с резширен обхват" - доплащат се 2600 лв. Отново естествена кожа за седалките и средната част на вратите, но "Мерино", която е по-качествена от "Вернаска"-та и отново "Сенсатек" за горната част на таблото и вратите;
3. "Изцяло кожен салон Индивидюъл "Мерино" - доплаща се 8700 лв. Тук вече всичко е тапицирано с естествена кожа от телешка напа "Мерино", вкл. долната част на таблото и долната част на вратите. Естествено, основата на седалките, както и гърбовете на седалките не са, защото е ултра глупаво да са - частите, които непрекъснато се ритат и жулят с крака, да ги тапицираш с фина телешка напа, за да се съдерат за точно една година и после да придават на целия интериор супер вехт вид.
Вариантът, който са правили Вилнер е точно Х7 с второто ниво на кожен салон с кожа "Вернаска" за 2600лв. От третото ниво не се предлага цвят "Тартуфо".
Не виждам начин да дам 200 бона за ново БМВ и после да го дам на "майсторите-дизайнери" от Вилнер да го разколачат цялото, за да бъдела и задната част на централния панел тапицирана с кожа.
Коментиран от #26
16:22 29.01.2020
26 devil
До коментар #25 от "Трифонов":
Te napravo go osrali edni tuningi si e..lo fara17:47 30.01.2020