Last news in Fakti

14 Февруари, 2020 09:30 9 604 27

Най-надеждните тригодишни автомобили по класове

  • j. d. power-
  • автомобили-
  • надеждност
Най-надеждните тригодишни автомобили по класове - 1

Американската агенция J.D. Power продължава да публикува своята традиционна оценка за качество на автомобилите. Този път ви показваме рейтинг за надеждността на автомобилите на възраст под три години, като класацията е разделена по класове.

Както и преди, методът на изследване включва проучване по темата от собствениците на автомобили, а основният критерий за оценка е броят на повредите на 100 автомобила.

Резултатите са в известна степен са очаквани. Ето и лидерите в отделните класове:

Субкомпактен клас – Honda Jazz, Chevrolet Aveo и Chevrolet Bolt
Субкомпактен премиум клас – BMW 2 Series и BMW i3
Компактен клас – Nissan Leaf и Toyota Corolla
Компактен премиум клас – Lexus ES, BMW 4-series и Lexus IS
Компактен спорткар – Mazda MX-5 и MINI Cooper
Средноразмерни автомобили – Opel Insignia, VW Passat и Toyota Camry
Средноразмерни спорткари – Ford Mustang
Средноразмерен премиум клас – Genesis G80, Audi A7 и Audi A6
Миниванове – Toyota Sienna и Dodge Grand Caravan


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    11 6 Отговор
    Мерцедес е ясно защо го няма в класацията, но се учудвам за ВОЛВО, че не фигурира !

    Коментиран от #4, #6

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Supermag

    1 3 Отговор
    http://www.supermag.bg/ онлайн супермаркет
  • 4 c220 2011

    16 8 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    не фигурира защото са китайски боклуци и с едно обикновенно c220 cdi от 2011та година можеш да спукаш на гонка чисто ново xc90 d5 за над 100 000 лева. Отделно двигателите са им пълна скръб освен онзи големия Т5. Той е горе-долу. Всичко друго е префърцунено и добре омекотени скъпи седалки, които прикриват боклук, на който леко да му чукнеш страничните врати и така се огъват, че си нямаш на идея - лист хартия направо.

    Коментиран от #11, #12

  • 5 алфа педео

    6 12 Отговор
    Понеже Алфа Ромео са много прелестни, прекрасни, назакзващи хубави шкартота, защо ги няма тук? Или просто са коли за профани фенбойчета????????????????????? СЛУЧАЙНОСТ??????????
  • 6 honest

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Mercedes?
    In the 1980s they were built like tanks.
    But now they are endless money pits with loads of electronic problems and plastic crap.

    Коментиран от #7, #13, #18

  • 7 Коmapak

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "honest":

    Кратко и ясно😂 Не става. Това важи в още по-голяма степен за Ягуар. Ама каквото е търсенето, такова е и предлагането....
  • 8 Гост

    8 4 Отговор
    Както винаги японците са първи в класацията.

    Коментиран от #9

  • 9 Random

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    До немците :D

    Коментиран от #10, #14

  • 10 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Мечти.

    Коментиран от #20

  • 11 Ха ха

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "c220 2011":

    Бах ти смешките за бангиите на Мустафа, Ибрахим, Зденек и Попеску....
  • 12 Чук

    7 5 Отговор

    До коментар #4 от "c220 2011":

    Те Мерцедес са големи двигателисти ръйш ли, толкоз големи, че вече Рено им прави двигателите ха ха

    Коментиран от #15

  • 13 Нафърфорий

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "honest":

    Моля чадата дет си търкалят горещи картофи из уститеда напуснат , нъл тъй щото хич не е уау да ни мърсиш форума
  • 14 Стига ва

    8 8 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Те немските кенефи имат само едно предимство - имат много прозрачни предни стъкла да могат хууубаеичко да виждат отдалечаващи те се стопове на японците в далечината....

    Коментиран от #16, #21

  • 15 c220 2011

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "Чук":

    двигателя 1.5 дето е в а-класата само патента му е на рено. Прави се в Германия от Мерцедес и няма нищо общо със 1.5 на рено, защото няма компромиси при него. ама разбираш ли понеже това ти е единствения аргумент за който можеш да се хванеш, давай да плюем там. Виждал ли си е класа дизел такси колко километри имат и за колко се продават? Погледни. Дори 1.9 тдито в шкодите прави по 950 000 километра със добра поддръжка. Тоя Д5 от Пежо на Волвото за него какво да кажем? Едно и също като дизела в Рейндж Ровъра от Пежо - пълен боклук. Ама Рейнджовете се усетиха и почнаха на бмв да слагат 6таците. А Волво ако не се усетят бая хора ще гърмят в магазина им на околовръстното както оня недоволния в Еуратек с пушката.

    Коментиран от #27

  • 16 c220 2011

    5 5 Отговор

    До коментар #14 от "Стига ва":

    точно японските кенефи са пълна скръб. Защо вече не правят Хонда Витек от старите мотори? Защото след 4 хиляди оборота когато отваря клапата да удари ускорението заминаваха бутала заминава всичко. Отделно Earth Dreams техногията на хонда за новите мотори е толкова зле откъм двигател, че си нямаш на идея. Препоръчват смяна на масло на 6 до 8000 километра на новите хонди заради нерегулярно нагласено омасляване на двигателя което може такива главоболия да ти създаде, че ще ти дойде да се гръмнеш. За тойота и хибридите им няма да говоря как в един сервиз приемчика му звъняха 4ма за 1 ден да го питат как се сменя батерия - по-добре им беше със d4d моторите, бяха много здрави, въпреки, че 1 кола не може да изпревари човек с тях.
  • 17 c220 2011

    3 5 Отговор
    Една обикновенна а-класа 1.5 дизел ще изкара много повече време от волво d5 гаранция. А за старите волва 1.6 дизел от форд/пежо какво да говориме. Направо да закриват Волво.
  • 18 c220 2011

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "honest":

    ей тука голяма глупост каза
  • 19 c220 2011

    4 4 Отговор
    Не знам откъде този мерак да лепвате етикет на Мерцедес точно. Според мен тия с Волво тука и японските еко-тоалетни страдате от когнитивен дисонанс ама спокойно кола винаги може да се смени.
  • 20 Random

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Какви мечти? Чети:
    Субкомпактен премиум клас – BMW 2 Series и BMW i3
    Средноразмерни автомобили – Opel Insignia, VW Passat и Toyota Camry
    Средноразмерен премиум клас – Genesis G80, Audi A7 и Audi A6
  • 21 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Стига ва":

    Хахахаха, е това вече са мечти
  • 22 Аргументи

    6 0 Отговор
    Писали кой първи, кой втори, но не става ясно по какви критерии са ги наредили.
    Дали 1 лек основен ремонт на Ауди Q7 носи по-малко негатив от тежката смяната на 2 скъпи биалетки и една крушка за мигача на Пежо ? Реален показател за надеждност е колко ремонта ще вкарат задължителни колата в сервиз и колко пари ще бъдат похарчени за една година за ремонти. И не да обясняват колко бил здрав двигателя, само дето като консуматив отвреме на време трябвало да му се сменят буталата и от време на време да се шлайфа главата и че били много здрави, но скоростната кутия била консуматив и не се брой за ремонт.
  • 23 МП4

    6 2 Отговор
    Средноразмерен премиум клас –Audi A7 и Audi A6, само нз тези два боклука какво правят тук?!
  • 24 Brunei

    0 0 Отговор
    никой не го интересуват американските класации.Ако ще пишете (копирате) статии, нека са европейски поне!
  • 25 Ппетров

    0 0 Отговор
    Проблема е че има скъпи боклуи, и евтини боклуци. Но за това, че някой му е толкова акъла да ръси пари за марки с отминала слава, само и само да се покаже в очите на околните, е проблем на човека, а не на марката.
  • 26 я съм отвънка

    0 0 Отговор
    Е както са и очакваше нема американски кобалтомобили в класация правена в USA.
    Незнам сигорно новите немое издаржат толко за да направат 3 години и да са класират
    И то опит знам всичко саздадено след 2003 като техника е боклук и немое си изкара гаранцията.
    Незнам но тойота са имали уменията 80година да произведат дизелова корола която след 27години експлоатация сам сминил един лагер на предната главйна двигатела бе така раждясал се едно е осоляван 10 години без нито една капка масло по него тва е наи изумително здравия автомобил който съм имал удоволствието да притежавам
    Днешните боклуци немое да ги фане раждата и са за пресата.
    Тва е реалноста за сажаление
  • 27 Луд съм

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "c220 2011":

    Тебе кой те излъга, че D5 мотора е на Пежо?