ФАКТИ.БГ

Най-надеждните тригодишни автомобили по класове

Публикувана: 14 Февруари, 2020 09:30
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5404
Най-надеждните тригодишни автомобили по класове
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.

Американската агенция J.D. Power продължава да публикува своята традиционна оценка за качество на автомобилите. Този път ви показваме рейтинг за надеждността на автомобилите на възраст под три години, като класацията е разделена по класове.

Както и преди, методът на изследване включва проучване по темата от собствениците на автомобили, а основният критерий за оценка е броят на повредите на 100 автомобила.

Резултатите са в известна степен са очаквани. Ето и лидерите в отделните класове:

Субкомпактен клас – Honda Jazz, Chevrolet Aveo и Chevrolet Bolt
Субкомпактен премиум клас – BMW 2 Series и BMW i3
Компактен клас – Nissan Leaf и Toyota Corolla
Компактен премиум клас – Lexus ES, BMW 4-series и Lexus IS
Компактен спорткар – Mazda MX-5 и MINI Cooper
Средноразмерни автомобили – Opel Insignia, VW Passat и Toyota Camry
Средноразмерни спорткари – Ford Mustang
Средноразмерен премиум клас – Genesis G80, Audi A7 и Audi A6
Миниванове – Toyota Sienna и Dodge Grand Caravan

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
незнайко
1 Отговор
Мерцедес е ясно защо го няма в класацията, но се учудвам за ВОЛВО, че не фигурира !

Коментиран от #4, #6


Оценка:
-6 +11

2
Този коментар е премахнат от модератор
Supermag
3 Отговор
http://www.supermag.bg/ онлайн супермаркет

Оценка:
-2 +1

c220 2011
4 Отговор

До коментар #1 от "незнайко":


не фигурира защото са китайски боклуци и с едно обикновенно c220 cdi от 2011та година можеш да спукаш на гонка чисто ново xc90 d5 за над 100 000 лева. Отделно двигателите са им пълна скръб освен онзи големия Т5. Той е горе-долу. Всичко друго е префърцунено и добре омекотени скъпи седалки, които прикриват боклук, на който леко да му чукнеш страничните врати и така се огъват, че си нямаш на идея - лист хартия направо.

Коментиран от #11, #12


Оценка:
-8 +15

алфа педео
5 Отговор
Понеже Алфа Ромео са много прелестни, прекрасни, назакзващи хубави шкартота, защо ги няма тук? Или просто са коли за профани фенбойчета????????????????????? СЛУЧАЙНОСТ??????????

Оценка:
-12 +6

honest
6 Отговор

До коментар #1 от "незнайко":


Mercedes?
In the 1980s they were built like tanks.
But now they are endless money pits with loads of electronic problems and plastic crap.

Коментиран от #7, #13, #18


Оценка:
-4 +7

Коmapak
7 Отговор

До коментар #6 от "honest":


Кратко и ясно😂 Не става. Това важи в още по-голяма степен за Ягуар. Ама каквото е търсенето, такова е и предлагането....

Оценка:
-1 +4

Гост
8 Отговор
Както винаги японците са първи в класацията.

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +8

Random
9 Отговор

До коментар #8 от "Гост":


До немците :D

Коментиран от #10, #14


Оценка:
-6 +4

Гост
10 Отговор

До коментар #9 от "Random":


Мечти.

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +2

Ха ха
11 Отговор

До коментар #4 от "c220 2011":


Бах ти смешките за бангиите на Мустафа, Ибрахим, Зденек и Попеску....

Оценка:
-2 +5

Чук
12 Отговор

До коментар #4 от "c220 2011":


Те Мерцедес са големи двигателисти ръйш ли, толкоз големи, че вече Рено им прави двигателите ха ха

Коментиран от #15


Оценка:
-5 +7

Нафърфорий
13 Отговор

До коментар #6 от "honest":


Моля чадата дет си търкалят горещи картофи из уститеда напуснат , нъл тъй щото хич не е уау да ни мърсиш форума

Оценка:
-0 +4

Стига ва
14 Отговор

До коментар #9 от "Random":


Те немските кенефи имат само едно предимство - имат много прозрачни предни стъкла да могат хууубаеичко да виждат отдалечаващи те се стопове на японците в далечината....

Коментиран от #16, #21


Оценка:
-8 +8

c220 2011
15 Отговор

До коментар #12 от "Чук":


двигателя 1.5 дето е в а-класата само патента му е на рено. Прави се в Германия от Мерцедес и няма нищо общо със 1.5 на рено, защото няма компромиси при него. ама разбираш ли понеже това ти е единствения аргумент за който можеш да се хванеш, давай да плюем там. Виждал ли си е класа дизел такси колко километри имат и за колко се продават? Погледни. Дори 1.9 тдито в шкодите прави по 950 000 километра със добра поддръжка. Тоя Д5 от Пежо на Волвото за него какво да кажем? Едно и също като дизела в Рейндж Ровъра от Пежо - пълен боклук. Ама Рейнджовете се усетиха и почнаха на бмв да слагат 6таците. А Волво ако не се усетят бая хора ще гърмят в магазина им на околовръстното както оня недоволния в Еуратек с пушката.

Оценка:
-3 +5

c220 2011
16 Отговор

До коментар #14 от "Стига ва":


точно японските кенефи са пълна скръб. Защо вече не правят Хонда Витек от старите мотори? Защото след 4 хиляди оборота когато отваря клапата да удари ускорението заминаваха бутала заминава всичко. Отделно Earth Dreams техногията на хонда за новите мотори е толкова зле откъм двигател, че си нямаш на идея. Препоръчват смяна на масло на 6 до 8000 километра на новите хонди заради нерегулярно нагласено омасляване на двигателя което може такива главоболия да ти създаде, че ще ти дойде да се гръмнеш. За тойота и хибридите им няма да говоря как в един сервиз приемчика му звъняха 4ма за 1 ден да го питат как се сменя батерия - по-добре им беше със d4d моторите, бяха много здрави, въпреки, че 1 кола не може да изпревари човек с тях.

Оценка:
-5 +5

c220 2011
17 Отговор
Една обикновенна а-класа 1.5 дизел ще изкара много повече време от волво d5 гаранция. А за старите волва 1.6 дизел от форд/пежо какво да говориме. Направо да закриват Волво.

Оценка:
-4 +3

c220 2011
18 Отговор

До коментар #6 от "honest":


ей тука голяма глупост каза

Оценка:
-2 +3

c220 2011
19 Отговор
Не знам откъде този мерак да лепвате етикет на Мерцедес точно. Според мен тия с Волво тука и японските еко-тоалетни страдате от когнитивен дисонанс ама спокойно кола винаги може да се смени.

Оценка:
-4 +4

Random
20 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Какви мечти? Чети:
Субкомпактен премиум клас – BMW 2 Series и BMW i3
Средноразмерни автомобили – Opel Insignia, VW Passat и Toyota Camry
Средноразмерен премиум клас – Genesis G80, Audi A7 и Audi A6

Оценка:
-0 +5

Random
21 Отговор

До коментар #14 от "Стига ва":


Хахахаха, е това вече са мечти

Оценка:
-1 +2

Аргументи
22 Отговор
Писали кой първи, кой втори, но не става ясно по какви критерии са ги наредили.
Дали 1 лек основен ремонт на Ауди Q7 носи по-малко негатив от тежката смяната на 2 скъпи биалетки и една крушка за мигача на Пежо ? Реален показател за надеждност е колко ремонта ще вкарат задължителни колата в сервиз и колко пари ще бъдат похарчени за една година за ремонти. И не да обясняват колко бил здрав двигателя, само дето като консуматив отвреме на време трябвало да му се сменят буталата и от време на време да се шлайфа главата и че били много здрави, но скоростната кутия била консуматив и не се брой за ремонт.

Оценка:
-0 +6

МП4
23 Отговор
Средноразмерен премиум клас –Audi A7 и Audi A6, само нз тези два боклука какво правят тук?!

Оценка:
-2 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка