Last news in Fakti

20 Февруари, 2020 11:04 18 368 45

Сериозен проблем в един от двигателите на Toyota

  • toyota-
  • rav4-
  • camry-
  • сервизна акция-
  • двигател-
  • 2.5
Сериозен проблем в един от двигателите на Toyota - 1

Поради пукнатини в двигател на Toyota, компанията предприема поредната си сервизна акция, като този път са засегнати 44 000 автомобила. По-конкретно става дума за моделите RAV4, Camry, Avalon и Lexus ES300H. Под отзива попадат и хибридни модификации.

Причината е потенциална пукнатина в двигателя, която е резултат от производствена грешка. Според Toyota, охлаждащата течност или маслото могат да изтекат през въпросната пукнатина, което ще доведе до спиране на двигателя, прегряване или дори пожар.

Кампанията за изтегляне включва Toyota Camry 2020, Hybrid Camry, Avalon и RAV4 2019-2020 и Lexus ES300H 2020. Всички модели са оборудвани с 2.5-литров четирицилиндров двигател и са слезли от поточните линии между септември и декември 2019 година.

Проблемът е възникнал, тъй като устройството, което регулира пълненето на двигателите с вода, се поврежда, което води до неправилно охлаждане на силовите агрегати. В дефектните коли може да се появи шум от двигателя, дим и прегряване на двигателя.

В изявление до Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), Toyota казва, че 0.5 процента от общия брой превозни средства, имат дефектни двигатели.

Веднага след като собствениците доставят автомобилите си на дилъра, той ще провери серийния номер на двигателя, за да определи дали агрегатът е част от повредената партида и ако това бъде потвърдено, двигателят ще бъде сменен.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нищо нищо

    44 41 Отговор
    Важното е че са добре боядисани и имат равни фуги. Мотора не е важен.
  • 2 Гост

    77 9 Отговор
    "Устройството, което регулира пълненето на двигателите с вода". Що ке е туй космическо устройство. Да не му се вика термостат или водна помпа?
  • 3 кос

    10 4 Отговор
    А, така
  • 4 Консултант

    31 66 Отговор
    Браво на Тойота!!! За каква надеждност говорим, когато от години насам от поточната линия на тази марка не излизат коли без производствени проблеми. Добре че не съм клиент на тази марка, защото нямаше да ми е приятно да вися в сервизите всеки месец. Като не могат да се справят техните инжинери, поне да черпят опит от Тата, Дачия или други автомобилни марки от този клас.

    Коментиран от #7, #24, #28

  • 5 Ти кво консултираш

    13 5 Отговор
    , автомобилни производители ли?
  • 6 Лудогорец8

    84 21 Отговор
    Японците като направят грешка признават и сменят безплатно! Немците те лъжат нарочно и като излезе наяве пак гкедат да те излъжат с поправката! (ДИЗЕЛГЕЙТ)

    Коментиран от #10

  • 7 гост

    18 8 Отговор

    До коментар #4 от "Консултант":

    Ами мой приятел си купи црв, уж железен двигател, закара го на сервиз на Хонда, за да му го обслужат, взима си колата и не може да се прибере до дома, двигателя блокира. Почват се с адвокати, защото сервиза отказва да поеме отговорност и му искат 4.5х.лв за нов двигател, което той отказва да плати, защото им е закарал здрава кола. Накрая нищо, не стана освен, че техническата експертиза показа дефект в двигателя.

    Коментиран от #41

  • 8 Не точни факти

    25 7 Отговор
    Пропуснали сте да уточните че NHTSA е автомобилната администрация на САЩ и тази новина е само за САЩ и модели за САЩ

    Коментиран от #23

  • 9 Бай хой

    14 65 Отговор
    Японски курници. Дрънчат като кошници. Вярно че са по евтини на вторичния и третичния пазар, вярно е и че Българите не могат да си позволят нормален автомобил, но собствениците на японски щайги и дечурлигата да си знаят мястото и да не плюят по истинските автомобили.

    Коментиран от #18, #19, #27, #35

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 А така

    22 10 Отговор
    "Японското е супер!" - нали така казваше онзи с ник "Японеца". Е да де, но преди 2000 г ., защото след това и в Япония вилнеят счетоводителите.
  • 12 bace

    9 3 Отговор
    tezi toyoti ne se praviat v japan tova e problema
  • 13 Reptile

    18 30 Отговор
    Все още не разбирам, как такива дараци могат да са компания НОМЕР ЕДНО!
    Въобще, има ли годиня, в която Тойота да не изтегля СТОТИЦИ ХИЛЯДИ автомобили за някакви значителни бъгове....
    Тествах последно поколение Тойота с 9 - скорости, много е ок, като возия, но интерирора е от пласмтаса, която е по-зле от LEGO-то на детето... това е недопустимо в този сегмент. Реално - Хюндай е класи над Тойота.

    Коментиран от #20

  • 14 Квалитет

    16 5 Отговор
    Момчета казаха ви вече, че няма качествени нови коли. Колите не се правят вече да издържат по 20 - 30 години, защото никой няма да ги кара а и то става по-скъпо да караш от тези по-новите коли без гаранция. Но все не вярвате и продължавате да си хвалбите 20 годишните каруци и да сравнявате коя е по-добра. На всички нови, надеждността не е както на старите и по-скоро ремонтите не са евтини като на старите.

    Коментиран от #16

  • 15 Японеца

    9 14 Отговор
    Аз и без масло мога да ги карам те са неубиваеми,защото са убити още в завода.Тоьота е N1.Поклон пред малките човечета с големи мозъци.

    Коментиран от #21

  • 16 bace

    7 8 Отговор

    До коментар #14 от "Квалитет":

    az karam 25 godishno subaru vivio.........nema iadove,zashtoto na vsihki boltove plafoni idrugi harkuliaci pishe made in japan..........4x4

    Коментиран от #17

  • 17 Квалитет

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "bace":

    Може да. Но новите Субару имат дефектни автоматични скоростни кутии. Имаха даже изтегляне на производство.
  • 18 Хахахахха

    10 6 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    Хахахахахха по тъпо нещо не бях чел тази година
  • 19 Японеца

    19 7 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    В коя година живееш байовото, бегай бърже на казана, там да коментираш с кокошките и джибрите.
  • 20 Не четеш други новини

    25 3 Отговор

    До коментар #13 от "Reptile":

    Много други марки имат такива проблеми и постоянно изтеглят коли, но тук в този сайт не се пише за тях. Даже преди 1-2 седмица имаше акция на Мерцедес

    Коментиран от #22

  • 21 Plameni

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "Японеца":

    Да си фен на японското и Тойота ,а да не можеш да и напишеш името правилно
  • 22 Язък

    6 8 Отговор

    До коментар #20 от "Не четеш други новини":

    Японското било супер,а то същото като другите .
  • 23 Дфен

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Не точни факти":

    Те в САЩ не се ли казват Тойота.

    Коментиран от #25

  • 24 трашбой

    13 3 Отговор

    До коментар #4 от "Консултант":

    Да си купиш Рав4 3та ръка на 15 години и да си го ремонтираш при бай Геле не те прави клиент на Тойота.
  • 25 гтжтг

    7 3 Отговор

    До коментар #23 от "Дфен":

    Само името е същото. Колите са американски модели и версии. Нищо общо с европейските
  • 26 Вихъра

    9 26 Отговор
    Най-тъпата автомобилна марка евър! За хора без вкус и отношение към колите и шофирането, но балъци има доста очевидно.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Божидар

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "Консултант":

    Взех си COROLLA...
    На 6 км...преди 3 години...
    Сега е на 83 500 км...и си е като нова...
    Къде КОНСУЛТАНТ се напъва всеки месец да гледа и в кои сервизи,си е негов проблем, но аз сервиз съм видял само в гаранционното обслужване!!!
    Успех в напъните ти...но гледай да не прекалиш, че ще заморише...

    Коментиран от #32

  • 29 Каприз

    7 2 Отговор
    Смотаната тойота купена чисто нова,вече на 13 години с изминати 268000 км ме "утрепа" от ремонти🤣🤣🤣 масла,ремъци,накладки,дискове,акумулатор,биалети... За тези които са с големи претенции към Тойота,без дори да са карали тази марка..
  • 30 Каприз

    7 4 Отговор
    Смотаната тойота купена чисто нова,вече на 13 години с изминати 268000 км ме "утрепа" от ремонти🤣🤣🤣 масла,ремъци,накладки,дискове,акумулатор,биалети... За тези които са с големи претенции към Тойота,без дори да са карали тази марка..

    Коментиран от #33

  • 31 ВАГ

    5 3 Отговор
    Всички коли се чупят ,японската надежност е мит ,
  • 32 Чичо Гошо

    6 2 Отговор

    До коментар #28 от "Божидар":

    Карам Корола на 14 години. Само масла, гуми, накладки и бензин. Нека си пишат глупости лаиците.
  • 33 Чичо Гошо

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Каприз":

    Точно това казах и аз.
  • 34 Анти фен

    4 4 Отговор
    Тойота е пълен майтап. Лежи на стара слава!
  • 35 dracunculus

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    Много интересно пък как ли аз съм напълно доволен собственик на 2 Тойоти карани общо над 295 000км (едната е Корола на 193 000 и 8 години, другата- Авенсис на 102 000 и 2,5 години). И двете съм ги купил нови от магазина и им познавам сервизната история на 100% и нямат абсолютно НИКАКВИ дефекти. Същото е и при Ауриса на баща ми- вече над 232 000км за 12 години. За сметка на това опитът ми с немски "коли" не блести изобщо. Всеки сам си прави изводите.
  • 36 onq s konq

    0 0 Отговор
    Само в един ли ... :D :D :D
  • 37 Хейтър

    4 0 Отговор
    Карайте си кирливите дизелови БМВ та и голфове и косете стълбове и знаци на спокойствие. Немското качество хахахаха
  • 38 Автолайк

    7 0 Отговор
    Здравейте,по повод на спора който водите ще спомена че до преди време карах само коли произведени и купени от ВЕЛИКАТА Германия,и с последният Пасат станах абонат на сервиза....и майстора се шегуваше че Фолксваген е супер..... лесен за ремонт ,евтини части ..но винаги е в сервиза...сега се преориентирах и карам един японец Митсубиши,вече съм навъртял 50х.км.и не знам от къде се отваря капака на двигателя,само масло и филтри...е не е пълен с глезотии като Пасата но е корав и върви и върви и върви и върви...

    Коментиран от #40

  • 39 Автолайк

    2 0 Отговор
    Забравих да спомена че немците имат коли на които не се сменя маслото НИКОГА... Фолксваген ТСИ бензин...гори 1.5л.на 1000 км.Опел 1.5 л.на 10000км.описано е като напълно нормално в инструкциите на новите Опели.. Добре че купиха Шкода та да произвеждат по добрите Фолксвагени😃😃😃😃
  • 40 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Автолайк":

    Последното което си написал в коментара си е от рекламата на Фолксваген ... и върви и върви и върви и върви
  • 41 Консултант

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Ако твоя познат се беше купил Toyota щяха да му сменят мотора, защото са клиентски ориентирана компания. Също така щеше и да получи писмо да посети сервиз, в случай че компанията е знаела за дефект.
  • 42 Авенсис

    2 0 Отговор
    Авенсис 2 - първа версия бензин 1.8 (служебен) след което фейслифт с дизел 2.2 D-4D.щ (личен)

    На първия имаше проблем с уплътненията и свиреше. Подмениха ги гаранционно.
    На втория на 10К км настоях гаранционно да ми сменят рейка защото пукаше при загасен двигател инразмърдване на волана (иначе си беше ОК колата)...

    Личният продадох на 7.5 години, в отлично състояние на 70К км. На цена 1/2 от стойността му нов, а той беше версия "луксъри". И сега човекът си я кара и твърди, че все още има вид на нова кола.

    Всичко е въпрос на късмет, но и отношение към автомобила. Да появяват се дефекти, но специално Тойта имат добра политика и приличен сервиз.

    Сега имам Кашкай 1.6 dci, CVT и вече направих за 4 г 45К км. и твърдя, че почти няма разлика от подобен в салона на дилърите. Гаранионно смяна на акумулатор, два пъти ламбда сонда, някаква планка подмениха, гресираха със специална грес челпстите на задни накладки и смениха уплътнение на вентилационен отвор... всичко в гаранция...

    Дано всички може да си позволим нови автомобили и ги подменяме често....
    А колкото до марките. Всеки според предпочитанията си и възможностите.

    Коментиран от #43

  • 43 Гост5

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Авенсис":

    Колко е струвал авенсиса нов?
  • 44 Готин

    1 0 Отговор
    Гледам, че има много ,,богати хора,, във форума. Те могат да дават по 10-12 х. лв., само за гориво на година и само карат без да спят дори. Ццццц!
  • 45 Петко

    0 0 Отговор
    А на вторичния та и на "третичния" пазар тези кошници държат много високи цени!?