Поради пукнатини в двигател на Toyota, компанията предприема поредната си сервизна акция, като този път са засегнати 44 000 автомобила. По-конкретно става дума за моделите RAV4, Camry, Avalon и Lexus ES300H. Под отзива попадат и хибридни модификации.
Причината е потенциална пукнатина в двигателя, която е резултат от производствена грешка. Според Toyota, охлаждащата течност или маслото могат да изтекат през въпросната пукнатина, което ще доведе до спиране на двигателя, прегряване или дори пожар.
Кампанията за изтегляне включва Toyota Camry 2020, Hybrid Camry, Avalon и RAV4 2019-2020 и Lexus ES300H 2020. Всички модели са оборудвани с 2.5-литров четирицилиндров двигател и са слезли от поточните линии между септември и декември 2019 година.
Проблемът е възникнал, тъй като устройството, което регулира пълненето на двигателите с вода, се поврежда, което води до неправилно охлаждане на силовите агрегати. В дефектните коли може да се появи шум от двигателя, дим и прегряване на двигателя.
В изявление до Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), Toyota казва, че 0.5 процента от общия брой превозни средства, имат дефектни двигатели.
Веднага след като собствениците доставят автомобилите си на дилъра, той ще провери серийния номер на двигателя, за да определи дали агрегатът е част от повредената партида и ако това бъде потвърдено, двигателят ще бъде сменен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нищо нищо
11:08 20.02.2020
2 Гост
11:12 20.02.2020
3 кос
11:14 20.02.2020
4 Консултант
Коментиран от #7, #24, #28
11:17 20.02.2020
5 Ти кво консултираш
11:27 20.02.2020
6 Лудогорец8
Коментиран от #10
11:36 20.02.2020
7 гост
До коментар #4 от "Консултант":
Ами мой приятел си купи црв, уж железен двигател, закара го на сервиз на Хонда, за да му го обслужат, взима си колата и не може да се прибере до дома, двигателя блокира. Почват се с адвокати, защото сервиза отказва да поеме отговорност и му искат 4.5х.лв за нов двигател, което той отказва да плати, защото им е закарал здрава кола. Накрая нищо, не стана освен, че техническата експертиза показа дефект в двигателя.Коментиран от #41
11:44 20.02.2020
8 Не точни факти
Коментиран от #23
11:52 20.02.2020
9 Бай хой
Коментиран от #18, #19, #27, #35
11:55 20.02.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 А така
12:03 20.02.2020
12 bace
12:06 20.02.2020
13 Reptile
Въобще, има ли годиня, в която Тойота да не изтегля СТОТИЦИ ХИЛЯДИ автомобили за някакви значителни бъгове....
Тествах последно поколение Тойота с 9 - скорости, много е ок, като возия, но интерирора е от пласмтаса, която е по-зле от LEGO-то на детето... това е недопустимо в този сегмент. Реално - Хюндай е класи над Тойота.
Коментиран от #20
12:08 20.02.2020
14 Квалитет
Коментиран от #16
12:11 20.02.2020
15 Японеца
Коментиран от #21
12:19 20.02.2020
16 bace
До коментар #14 от "Квалитет":
az karam 25 godishno subaru vivio.........nema iadove,zashtoto na vsihki boltove plafoni idrugi harkuliaci pishe made in japan..........4x4Коментиран от #17
12:33 20.02.2020
17 Квалитет
До коментар #16 от "bace":
Може да. Но новите Субару имат дефектни автоматични скоростни кутии. Имаха даже изтегляне на производство.12:41 20.02.2020
18 Хахахахха
До коментар #9 от "Бай хой":
Хахахахахха по тъпо нещо не бях чел тази година12:43 20.02.2020
19 Японеца
До коментар #9 от "Бай хой":
В коя година живееш байовото, бегай бърже на казана, там да коментираш с кокошките и джибрите.12:45 20.02.2020
20 Не четеш други новини
До коментар #13 от "Reptile":
Много други марки имат такива проблеми и постоянно изтеглят коли, но тук в този сайт не се пише за тях. Даже преди 1-2 седмица имаше акция на МерцедесКоментиран от #22
12:56 20.02.2020
21 Plameni
До коментар #15 от "Японеца":
Да си фен на японското и Тойота ,а да не можеш да и напишеш името правилно13:40 20.02.2020
22 Язък
До коментар #20 от "Не четеш други новини":
Японското било супер,а то същото като другите .13:48 20.02.2020
23 Дфен
До коментар #8 от "Не точни факти":
Те в САЩ не се ли казват Тойота.Коментиран от #25
13:53 20.02.2020
24 трашбой
До коментар #4 от "Консултант":
Да си купиш Рав4 3та ръка на 15 години и да си го ремонтираш при бай Геле не те прави клиент на Тойота.14:08 20.02.2020
25 гтжтг
До коментар #23 от "Дфен":
Само името е същото. Колите са американски модели и версии. Нищо общо с европейските14:43 20.02.2020
26 Вихъра
15:22 20.02.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Божидар
До коментар #4 от "Консултант":
Взех си COROLLA...На 6 км...преди 3 години...
Сега е на 83 500 км...и си е като нова...
Къде КОНСУЛТАНТ се напъва всеки месец да гледа и в кои сервизи,си е негов проблем, но аз сервиз съм видял само в гаранционното обслужване!!!
Успех в напъните ти...но гледай да не прекалиш, че ще заморише...
Коментиран от #32
21:13 20.02.2020
29 Каприз
22:50 20.02.2020
30 Каприз
Коментиран от #33
22:50 20.02.2020
31 ВАГ
23:28 20.02.2020
32 Чичо Гошо
До коментар #28 от "Божидар":
Карам Корола на 14 години. Само масла, гуми, накладки и бензин. Нека си пишат глупости лаиците.23:29 20.02.2020
33 Чичо Гошо
До коментар #30 от "Каприз":
Точно това казах и аз.23:30 20.02.2020
34 Анти фен
02:53 21.02.2020
35 dracunculus
До коментар #9 от "Бай хой":
Много интересно пък как ли аз съм напълно доволен собственик на 2 Тойоти карани общо над 295 000км (едната е Корола на 193 000 и 8 години, другата- Авенсис на 102 000 и 2,5 години). И двете съм ги купил нови от магазина и им познавам сервизната история на 100% и нямат абсолютно НИКАКВИ дефекти. Същото е и при Ауриса на баща ми- вече над 232 000км за 12 години. За сметка на това опитът ми с немски "коли" не блести изобщо. Всеки сам си прави изводите.09:27 21.02.2020
36 onq s konq
10:37 21.02.2020
37 Хейтър
11:28 21.02.2020
38 Автолайк
Коментиран от #40
11:44 21.02.2020
39 Автолайк
11:53 21.02.2020
40 Plameni
До коментар #38 от "Автолайк":
Последното което си написал в коментара си е от рекламата на Фолксваген ... и върви и върви и върви и върви12:25 21.02.2020
41 Консултант
До коментар #7 от "гост":
Ако твоя познат се беше купил Toyota щяха да му сменят мотора, защото са клиентски ориентирана компания. Също така щеше и да получи писмо да посети сервиз, в случай че компанията е знаела за дефект.13:50 21.02.2020
42 Авенсис
На първия имаше проблем с уплътненията и свиреше. Подмениха ги гаранционно.
На втория на 10К км настоях гаранционно да ми сменят рейка защото пукаше при загасен двигател инразмърдване на волана (иначе си беше ОК колата)...
Личният продадох на 7.5 години, в отлично състояние на 70К км. На цена 1/2 от стойността му нов, а той беше версия "луксъри". И сега човекът си я кара и твърди, че все още има вид на нова кола.
Всичко е въпрос на късмет, но и отношение към автомобила. Да появяват се дефекти, но специално Тойта имат добра политика и приличен сервиз.
Сега имам Кашкай 1.6 dci, CVT и вече направих за 4 г 45К км. и твърдя, че почти няма разлика от подобен в салона на дилърите. Гаранионно смяна на акумулатор, два пъти ламбда сонда, някаква планка подмениха, гресираха със специална грес челпстите на задни накладки и смениха уплътнение на вентилационен отвор... всичко в гаранция...
Дано всички може да си позволим нови автомобили и ги подменяме често....
А колкото до марките. Всеки според предпочитанията си и възможностите.
Коментиран от #43
14:57 21.02.2020
43 Гост5
До коментар #42 от "Авенсис":
Колко е струвал авенсиса нов?16:36 21.02.2020
44 Готин
03:13 22.02.2020
45 Петко
09:46 24.02.2020