Призванието на лимитираната серия на Type R e да бъде най-динамичният хечбек с предно предаване. С новите олекотени детайли, фокусираният върху шофьора интериор, това е най-екстремната версия на емблематичния Civic Type R, която Honda e правила някога.
От версията Limited Edition ще бъдат произведени едва 100 бройки за Европа. Версията се отличава с 20-цолови джанти BBS с гуми Michelin Cup 2, създадени за състезателни писти и обикновени пътища. Модифицираните амортисьори подобряват калибрирането на новата комбинация от гуми.
В духа на „екстровертния“ си характер тази версия ще бъде предлагана в нов ексклузивен цвят - Sunlight Yellow. Нововъведение за лимитираната серия е и черната хромирана емблема на задната част на автомобила. При Civic Type R Limited Edition покривът и страничните огледала ще са изпълнени в контрастен лъскав черен цвят, както и отворите на капака.
Дръзката цветова комбинация подчертава спортното наследство на марката. Интериорът на лимитираната серия красноречиво демонстрира, че спортът е в кръвта на Honda – червени спортни седалки и волан от алкантара в същия цвят, допълнени от новия характерен капковиден дизайн на топката на скоростния лост.
Всеки произведен екземпляр ще бъде отбелязан с табелка с уникален номер от 1 до 100. В духа на състезателната си природа Honda Civic Type R Limited Edition е без инфоразвлекателна система и без климатик. Допълнително тегло е спестено и от шумоизолацията в покрива. Колата тежи общо 47 кг по-малко.
За разлика от други ориентирани към пистите спортни хечбеци, лимитираната серия на Civic запазва задните си седалки и си остава автомобил, подходящ за всекидневна употреба. Двигателят е познатият ни 2,0-литров VTEC Turbo.
Максималната мощност остава непроменена – 320 к.с. при 6500 об/мин, а максимумът на въртящият момент е от 400 Нм е възможен в диапазона от 2500 до 4500 об/мин. Спринтът от място до 100 км/ч отнема 5,7 сек.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Jap
Коментиран от #4
18:38 25.02.2020
2 сектант
Коментиран от #3, #8, #10, #19, #34
18:41 25.02.2020
3 Коmapak
До коментар #2 от "сектант":
Ква дачия кви пет лева?! В статията се говори за сериозен автомобил, той евтинджоси некакви!18:49 25.02.2020
4 jар
До коментар #1 от "Jap":
Моля те не ми копирай ника защото пишеш глупости,иначе Сivic-а е уникален.18:51 25.02.2020
5 Не ям ориз
Коментиран от #26
19:05 25.02.2020
6 Шиши Бакшишо
19:12 25.02.2020
7 Японеца
Коментиран от #16
19:18 25.02.2020
8 Ххх
До коментар #2 от "сектант":
Мисля, че французите / румънците тотално се оливат в залитането си към двигатели с малки кубатури. Дето викат бива, бива, ама бивол за мезе не бива. Преди време четох техническите характеристики на Ситроен С 5 Еъркрос, ако не бъркам. Това им е най - големия джип от серията. А най - малкия бензинов двигател на същия беше трицилиндров 1 или 1,1 кубика с турбо. Е как ще върви тая кола ? Тя трябва да е с къси предавки като трактор. А това за Дачията дето си написал, не схващам наистина или на майтап го пишеш.Коментиран от #11
19:41 25.02.2020
9 Eeee
Коментиран от #28
19:51 25.02.2020
10 Бастун
До коментар #2 от "сектант":
смени си Дъстъра с тая Хонда и ще се почустващ като прероден.20:00 25.02.2020
11 XYZ
До коментар #8 от "Ххх":
Ситроен С 5 Еъркрос го има и с версия от 180 конски сили, което би трябвало да е достатъчно извън писта. Никой не задължава да взимаш 1.1 литровата версия, но някой ако я предпочита по каквато и да е причина/аз не/ има избор. Не всички шофьори са на по 20-25 години да се впечатляват от много мощност.20:03 25.02.2020
12 Браво
20:06 25.02.2020
13 гост
20:09 25.02.2020
14 Ха-ха
Коментиран от #15, #23
20:26 25.02.2020
15 Грешиш
До коментар #14 от "Ха-ха":
Голф 8 всъщност е Голф 5 след 3 фейслифта.20:32 25.02.2020
16 Plameni
До коментар #7 от "Японеца":
Като говориш за рекорди пропускаш Renault Megane RS Trophy R с 1.8 двигател и ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.4 сек.Коментиран от #24
21:10 25.02.2020
17 Алфа Ромео
21:13 25.02.2020
18 Гошо
Коментиран от #27
22:01 25.02.2020
19 Уча се
До коментар #2 от "сектант":
Иваш леки психични отклонения !22:23 25.02.2020
20 123
Коментиран от #25
22:32 25.02.2020
21 автопром
Коментиран от #22
23:08 25.02.2020
22 Ха ха
До коментар #21 от "автопром":
Още балъци за немски кенефи23:35 25.02.2020
23 Чук
До коментар #14 от "Ха-ха":
Немските кошници имат ли въобще дизайн?!)))23:37 25.02.2020
24 Чавдар войвода
До коментар #16 от "Plameni":
Въпросното рено е с японски двигател Нисан.00:38 26.02.2020
25 124
До коментар #20 от "123":
Като гледаш парите, включи и изброените от теб немски возила колко често влизат в бокса и сметката ще е различна. И не е само въпроса в парите и да не са ти проблем да ги даваш за ремонти, твърде дълго ще си без кола за редовните консумативи, като основен ремонт и други такива.07:26 26.02.2020
26 Бацето
До коментар #5 от "Не ям ориз":
Косачка, косачка ама я виж на Nürburgring как косачката с предно и само 320 коня има по-добро време от някой Ламборгинита, Поршета и други подобни суперколи, създадени за писта. Вместо да се възхищаваш от комбинацията на аеродинамика, мощност, тегло, сцепление и т. н. Ти си типичния фен на 500к.с. + дето освен със звук пред кафето с друго не можеш да впечатлиш.Коментиран от #32
08:36 26.02.2020
27 gvdff
До коментар #18 от "Гошо":
Да, прилича на нещо средно между бръснарско ножче и сешоар. Факт е , че е много бърза. Правилно са казали в статията, има спорт в кръвта си, все пак той може да бъде лесно инжетиран, за да е там. Но аз бих избрал колата, която има спорт в днк-то си. Там няма инжекции, само може да се повлияе от мутации. Също така, колите от тоя тип не са ежедневки, за да си говорим колко са здрави или се чупят.09:37 26.02.2020
28 Японеца
До коментар #9 от "Eeee":
Грешиш, първо производство 2017!Тази кола не е за БГ! Малко хора ще дадат 70 000!
09:38 26.02.2020
29 Муха
10:11 26.02.2020
30 Ввв
Коментиран от #31
11:13 26.02.2020
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Не ям ориз
До коментар #26 от "Бацето":
Кво да я гледам, пред нея има един куп бмв-та, меган рс, и един "5" тонен кораб ауди кю8 рс😂😂😂😂16:12 26.02.2020
33 Хонда
21:14 26.02.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.