Ултра рядко купе Citroen DS21 с каросерия от Анри Шапрон очаква новия си собственик в Сейнт Луис, щата Мисури. Купувач обаче може да не се намери лесно, тъй като цената е $189 500 (€165 187).
Анри Шапрон се захваща с конверсия на DS малко след дебюта на "Богинята" на автосалона в Париж през 1955 г. От Citroen харесват работата му и започват да го снабдяват с нови коли за доработка по индивидуални поръчки. Освен кабриолети с името Decapotable Chapron предлага купетата Dandy и Concorde и лимузината Majesty.
От модела на снимките са произведени само 35 екземпляра. Двуцветният Concorde е доставен на клиента - френския архитект Жан Лавай - на 10 декември 1965 г. и е оборудван с всички възможни екстри като електрически стъкла, прибори Jaeger, радио Radiomatic с автоматична антена Hirschmann, фарове против мъгла Marchal и джанти Robergel. Навремето купето в цвят Midnight Blue и Shell Gray е струвало $8 000, което се равнява на около €57 000 в днешни пари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #19
16:25 09.03.2020
2 Азз
16:29 09.03.2020
3 Коmapak
16:39 09.03.2020
4 Нищо общо с
16:45 09.03.2020
5 Borislav Popov
16:49 09.03.2020
6 Факт!
16:54 09.03.2020
7 иово
Коментиран от #11, #12, #15
16:58 09.03.2020
8 Голям Слон
17:06 09.03.2020
9 Радо
Коментиран от #20
17:25 09.03.2020
10 така така
17:52 09.03.2020
11 Филип СтЗ 1989 София 7А
До коментар #7 от "иово":
Духай бе свиньо помвиарска18:30 09.03.2020
12 Дойч
До коментар #7 от "иово":
Ето заради такива коментари, за любителителите на изброените от теб марки се гледа като на олигофрени, макар и да има съвсем нормални хора между тях.19:34 09.03.2020
13 Иван
20:22 09.03.2020
14 мъжкар
Коментиран от #16, #21
21:09 09.03.2020
15 петрв
До коментар #7 от "иово":
самия ти си едно голямо недоразумение приятелю21:09 09.03.2020
16 кукубенд
До коментар #14 от "мъжкар":
неграмотници като теб не могат да оценят автомобилните класики21:12 09.03.2020
17 Кракра
Коментиран от #18
00:38 10.03.2020
18 Голям Слон
До коментар #17 от "Кракра":
По зла ирония, именно SM ги фалира. Решиха хората, че в Европа им е тясно, но лошо прецениха задаващата се петролна криза. А и най-вероятно самият американски пазар... Защото точно в онези години да превземаш нещо с трилитров агрегат (при това в най-мощната конфигурация), където трилитрови бяха сенокосачките.... Чудо голямо, че се бяха кооперирали с Мазерати, ако не греша. Иначе купето безспорно е красота! За което повечето коментирали тук дори не са чували. Винаги съм се чудил къде щяха да бъдат Ситроен, ако Пежо не ги бяха купили и изсмукали интелектуално.. За мен личнно последните истински ситроени бяха Xantia и Xm.02:51 10.03.2020
19 куку руку ку
До коментар #1 от "Гост":
Радиото е със запомняне на станциите, бутоните под скалата са за превключване на запаметените станции. Имах такова в един Форд Таунус от 1967 година. Натискаш бутона и маркета се придвижва до станцията, която си запаметил. Много хитро беше.07:43 10.03.2020
20 Колко
До коментар #9 от "Радо":
си прав за жалост.Тоя свят ще си замине от евтината консумация и по много.19:27 10.03.2020
21 Математик
До коментар #14 от "мъжкар":
Прав си, ако ще теглиш кредит или ще събираш 20 години, за да го купиш. Но това е за хора, за които това са пари за семки. Не може да се търси логика защо ги дават. Достатъчно им е да им хареса някаква прищявка.Същото е и за разни изгнили мерцедеси и какви ли не коптори, от които не е останало почти нищо, но им взимат хилядарки или милиони. Просто има хора, за които парите не са проблем.
20:09 10.03.2020
22 Шмати..
21:14 10.03.2020