Last news in Fakti

9 Март, 2020 16:07 5 418 22

Citroen за €165 хиляди

  • citroen-
  • ds-
  • henri chapron

Ултра рядко купе Citroen DS21 с каросерия от Анри Шапрон очаква новия си собственик в Сейнт Луис, щата Мисури. Купувач обаче може да не се намери лесно, тъй като цената е $189 500 (€165 187).

Citroen за €165 хиляди

Анри Шапрон се захваща с конверсия на DS малко след дебюта на "Богинята" на автосалона в Париж през 1955 г. От Citroen харесват работата му и започват да го снабдяват с нови коли за доработка по индивидуални поръчки. Освен кабриолети с името Decapotable Chapron предлага купетата Dandy и Concorde и лимузината Majesty.

Citroen за €165 хиляди

От модела на снимките са произведени само 35 екземпляра. Двуцветният Concorde е доставен на клиента - френския архитект Жан Лавай - на 10 декември 1965 г. и е оборудван с всички възможни екстри като електрически стъкла, прибори Jaeger, радио Radiomatic с автоматична антена Hirschmann, фарове против мъгла Marchal и джанти Robergel. Навремето купето в цвят Midnight Blue и Shell Gray е струвало $8 000, което се равнява на около €57 000 в днешни пари.

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди

Citroen за €165 хиляди


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    82 2 Отговор
    Красота, изящество, класика!

    Коментиран от #19

  • 2 Азз

    71 1 Отговор
    Велика кола!
  • 3 Коmapak

    7 30 Отговор
    Оригинала повече ми харесва. Не може един продукт да изглежда отпред по един начин, а отзад съвсем различно. Е те това е кич.
  • 4 Нищо общо с

    30 5 Отговор
    Новите им коптори. Това е класика!
  • 5 Borislav Popov

    42 2 Отговор
    Бижу !
  • 6 Факт!

    40 1 Отговор
    Великолепен!
  • 7 иово

    4 57 Отговор
    За тоя грозен, грундиран, ръждив, китосан, безформен сутиен на 1000 години нема и 163лв да дам! Дори и Надин нема да го вземат, понеже ръждата не е желязо! Взимат се само премиум марки БМВ - АУДИ и Мерцедес, другото е скраб камо ли френските недоразумения !!!

    Коментиран от #11, #12, #15

  • 8 Голям Слон

    43 1 Отговор
    Няма автомобил, който да вози по-приятно от хидравличен Ситроен. Нищо общо с камионджийските въздушни възглавници на други групи ;-) Не съм срещал и автомобил с по-удобни седалки от тези на Ситроен. Ситроен си го забиха (им го забиха) с тъпанарската политика за резервните части, според която резервни части се произвеждат 8 години след излизане на модела. Нейсе. в DS се возих за първи път преди около 40 години. Тогава колата беше на 25 лета. Имаше завиващи фарове, климатик, ел.стъклопакети, люк, хидравлика на волана.... Откровено казано и аз предпочитам оригинал пред доработка.
  • 9 Радо

    30 0 Отговор
    Ефтинджоса победи скъпото/красивото/хубавото за съжаление - така е и при колите, и всичко....вече поговорката "Не съм богат, за да купувам евтино." не важи....такива шедьоври вече няма да има никога...всичко ще е ширпотреба.

    Коментиран от #20

  • 10 така така

    2 36 Отговор
    За тая бръкма човек може да си вземе два чисто нови Фолцвагена!
  • 11 Филип СтЗ 1989 София 7А

    9 4 Отговор

    До коментар #7 от "иово":

    Духай бе свиньо помвиарска
  • 12 Дойч

    22 0 Отговор

    До коментар #7 от "иово":

    Ето заради такива коментари, за любителителите на изброените от теб марки се гледа като на олигофрени, макар и да има съвсем нормални хора между тях.
  • 13 Иван

    6 1 Отговор
    Оригиналът е в пъти по-красив! И е класика,изпреварила времето си! И с коефициента Сх,, и с окачването си,и с устойчивостта си. За мен това доработване е неуспешно. А високата цена идва от това,че е по-рядка.Мен лично не ме въодушеви!
  • 14 мъжкар

    1 22 Отговор
    АВРЕ БРАТОЧКА ТВА НА КЪДЕ Е ТРЪГНАЛ ТОО СВЯТ НЕ ЗНАМ.300 БОНА ЗА ТАА СТАРА ЩАЙГА ТРЯБВА ДА СИ НАИСТИНА ГОЛЕМ АБДАЛ ДА ГИ ДАДЕШ.ТРЯБВА ДА СИ СУПЕР ИЗБУНАЧЕН ТИП ЗА ДА ИЗТЪРСИШЕ ДИН ЧУВАЛ ПАРИ ЗА ТОО ГЪЛЪБАРНИК АКО ЩЕ И ЧИСТО НОВ ДА Е.

    Коментиран от #16, #21

  • 15 петрв

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "иово":

    самия ти си едно голямо недоразумение приятелю
  • 16 кукубенд

    13 0 Отговор

    До коментар #14 от "мъжкар":

    неграмотници като теб не могат да оценят автомобилните класики
  • 17 Кракра

    5 1 Отговор
    Ако ще си взимам купе ситроен от онези години, то определено ще е SM, а не доработка на DS

    Коментиран от #18

  • 18 Голям Слон

    11 0 Отговор

    До коментар #17 от "Кракра":

    По зла ирония, именно SM ги фалира. Решиха хората, че в Европа им е тясно, но лошо прецениха задаващата се петролна криза. А и най-вероятно самият американски пазар... Защото точно в онези години да превземаш нещо с трилитров агрегат (при това в най-мощната конфигурация), където трилитрови бяха сенокосачките.... Чудо голямо, че се бяха кооперирали с Мазерати, ако не греша. Иначе купето безспорно е красота! За което повечето коментирали тук дори не са чували. Винаги съм се чудил къде щяха да бъдат Ситроен, ако Пежо не ги бяха купили и изсмукали интелектуално.. За мен личнно последните истински ситроени бяха Xantia и Xm.
  • 19 куку руку ку

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Радиото е със запомняне на станциите, бутоните под скалата са за превключване на запаметените станции. Имах такова в един Форд Таунус от 1967 година. Натискаш бутона и маркета се придвижва до станцията, която си запаметил. Много хитро беше.
  • 20 Колко

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    си прав за жалост.Тоя свят ще си замине от евтината консумация и по много.
  • 21 Математик

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "мъжкар":

    Прав си, ако ще теглиш кредит или ще събираш 20 години, за да го купиш. Но това е за хора, за които това са пари за семки. Не може да се търси логика защо ги дават. Достатъчно им е да им хареса някаква прищявка.
    Същото е и за разни изгнили мерцедеси и какви ли не коптори, от които не е останало почти нищо, но им взимат хилядарки или милиони. Просто има хора, за които парите не са проблем.
  • 22 Шмати..

    1 0 Отговор
    Може и да е рядък , но личното ми мнение е че са развалили и поамериканчили класиката . Просто различни концепции . Има и много красиви американски автомобили . Но да не забравяме че при появяването си " Богинята " е била епохи напред .