Last news in Fakti

17 Март, 2020 11:42 45 481 56

Най-злият "Алеко"

  • москвич-
  • 2141-
  • audi-
  • tt-
  • тунинг

Украинец превърна стария си "Москвич"-2141 в истински вълк в овча кожа. Макар отвън да не подсказва с нищо за потенциала си, бозавият "Алеко" може да засрами доста по-модерни и престижни автомобили на светофара.

Най-злият "Алеко"

След като навъртяло 200 хил. км, 30-годишното "москве" било подложено на цялостна преработка. Под предния капак бил монтиран 1.8-литров 20-вентилов турбодвигател от Audi TT.

Най-злият "Алеко"

След смяната на изпускателната система, дюзите и управляващия блок на двигателя динамометричният стенд отчел мощност от 260 к.с. и максимален въртящ момент от 340 Нм - достатъчно за ускорение от 0 до 100 км/ч за 6 секунди.

Най-злият "Алеко"

Петстепенната скоростна кутия и съединителят също са от Audi, но 80. Зад 17-цоловите колела OZ Polaris с гуми Nitto се крият 280-милиметрови спирачни дискове отпред и 245-милиметрови отзад.

Най-злият "Алеко"

Макар да е вложил немалко средства и усилия в бесния "Алеко", собственикът явно е решил да се насочи към друг проект. През януари тунингованата гордост на съветското автомобилостроене е продадена за едва $4 000 (€3 579).

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"

Най-злият "Алеко"


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 71 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ссфгдфхфгй

    45 184 Отговор
    Грозен боклук

    Коментиран от #6, #14

  • 2 Психиатър от Курило

    58 7 Отговор
    Айде, Норвежеца го изтървах. Гледайте сега какво става.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 БАЦЕТО

    124 11 Отговор
    ЕВАЛА
  • 5 До Чикаго

    225 11 Отговор
    Кефат ме хората как имат желание да правят некви неща.При нас това умира за съжаление.Няма значение че не е върха на сладоледа.Пак става.

    Коментиран от #45

  • 6 Бат Вале Волуяк

    69 11 Отговор

    До коментар #1 от "ссфгдфхфгй":

    ... си ти.
  • 7 ддд

    23 65 Отговор
    то само купето е от алеко да ръждясва по бързо а двигателя и на кабинка от виенско колело да го сложа и тя ще къса
  • 8 гост

    32 67 Отговор
    А защо не е турбинирал оригиналния двигател и тогава да се хвали? Със смяна на двигател всеки може и тогава може да се каже, че колата е интересна. Те може и ве8 със компресор да му сложат и да прави стотака за 3сек, ама това вече няма общо с марката.

    Коментиран от #13, #25, #32

  • 9 Миризлив пор

    101 4 Отговор
    Най-злото Алеко по спомени беше българско, със битурбо двигател от Мазерати. По спомени беше swap-нат някъде на юг от Бургас. Бял и доста ръждав, виждал съм снимки по форума на тунинг.бг преди 10 и повече години. Знам че лятото редовно се бъзикаха със наточени коли по пътя Бургас - Созопол.

    Коментиран от #15, #18, #21, #44, #55

  • 10 Kubeto

    28 12 Отговор
    Готин кошляк..
  • 11 Факт

    59 20 Отговор
    Карах го 28години , кола трепач!

    Коментиран от #36

  • 12 Грую

    15 6 Отговор
    Мойъ ръждак и по-убав!
  • 13 VAG

    49 7 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    А ти какво си направил че даваш акъл на човека

    Коментиран от #16, #23

  • 14 Драгой

    68 7 Отговор

    До коментар #1 от "ссфгдфхфгй":

    Даже е много добре, изчистен без много заигравки. Би засрамил доста коли.
  • 15 ицо

    35 4 Отговор

    До коментар #9 от "Миризлив пор":

    И аз съм я чувал тази легенда, но с двигател VW Corrado. Иначе за района около Бургас имаме 100% съвпадение.

    Коментиран от #19

  • 16 Психиатър от Курило

    18 4 Отговор

    До коментар #13 от "VAG":

    Не му се връзвай на Норвежеца. Избяга ми на обяд и сега ще трябва да го "гъбаркам" за да се чуства велик. После сам ще се прибере. Обещал съм му да кара Теслата(електрошока).:)))
  • 17 Стою

    25 3 Отговор
    Бих го пошпорил с удоволствие - 260 к.с. и 340 Nm са все пак .
  • 18 Синдикат на Ало Измамниците

    23 1 Отговор

    До коментар #9 от "Миризлив пор":

    Правилно си чул. Беше бургаски(или района около) , ама много бързо хвърляше кутиите, понеже ползвах оригиналните москвичовски,и не издържах много на напъна.
  • 19 hienata

    27 0 Отговор

    До коментар #15 от "ицо":

    И аз съм чувал , че е с мотор на Мазерати. Преди 3-4 години пак там съм срещал едно ръждиво Ауди В4 бяло с V8 мотор от S8 със софииска регистрация . В България има доста фенове на слипърите.

    Коментиран от #20

  • 20 Миризлив пор

    29 0 Отговор

    До коментар #19 от "hienata":

    Хм... Намерих го, от Поморие са били братята. Във вбох7 търсете "Москвич с двигател от maserati 2.8t" потребителя е bmv_92.
  • 21 хххх

    34 1 Отговор

    До коментар #9 от "Миризлив пор":

    беше поморийски с двигател на мазерати и доста гъзари плакаха по пътя за сънито
  • 22 ЛЕНИН

    16 6 Отговор
    любимата ми кола МОСКВИЧ е и лада 7
  • 23 гост

    12 3 Отговор

    До коментар #13 от "VAG":

    Вартбург с 90кс и троен карбуратор, всмукателни и изпускателни клапи от априлия рс 125. Всичко освен добавените компоненти и окачване е стоково.
  • 24 Зевзека

    17 21 Отговор
    Всичко добре , браво на украинеца но................................Защо слагате агрегати от западни коли ? Тунинговайте двигателчето на Московеца. Ама знаете че оттам не можете да изкарате никаква силичка. Досега не съм виждал на купе от Мерцедес , БМВ или Ауди да сложат мотор и скорости например от Волга , ЗАЗ или УАЗ.............Защо ли ? Защото са пълна боза.............

    Коментиран от #28, #40

  • 25 Anonimen sum brat

    32 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Аре ти смени двигател на някоя кола бе майсторе то да не е джаста праста за 5 минути нов мотор олигофренски коментари пишете само....
  • 26 Гост

    26 7 Отговор
    Алеко какъв кенеф беше - супер слаб мотор за теглото на купето и ръждясваше за норматив
  • 27 Алфа Ромео

    14 1 Отговор
    Не съм фен на ВАГ-оните но този им двигател е хубав, добре върви, за надеждност не съм запознат.
  • 28 Random

    11 3 Отговор

    До коментар #24 от "Зевзека":

    Няма части да ги силят. Ковани бутала, ковани мотовилки няма откъде. Иначе узам-а го бива.
  • 29 qwerty

    19 4 Отговор
    През далечната 1994 г. с такава марка автомобил изкарах изпита за категория Б. Целия курс беше на една Жигулка, но изпита беше с Москвича. Разликата беше голяма. Евала за украинеца.
  • 30 vasik atanasova

    12 5 Отговор
    слава украину
    прилича ми на ауди 80
  • 31 type-R

    23 8 Отговор
    Конструкцията на Москвич няма да понесе такава мощност. Нито окачването. Направил е влакче на ужасите, а не истинска стабилна спортна кола. Седнал е 2-3 пъти зад волана, осъзнал е грешката си, и я е продал на безценица.....

    Коментиран от #33

  • 32 Хондаджия

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    https://www.youtube.com/watch?v=PD6DtXlWFlc Гледай,чети и пълней!
  • 33 Алфа Ромео

    4 4 Отговор

    До коментар #31 от "type-R":

    Прав си, джогана е по лиценз на Симка от 70-те години мисля.
  • 34 Гост

    8 20 Отговор
    Един дъргел с добър двигател и 300 снимки и някой започват да припадат от кеф защото бил руски! Но,да не забравяме че все пак е дъргел!!!
  • 35 аесрхйк

    7 18 Отговор
    пак си остава тъп москвич . дялан с теслата
  • 36 мани мани

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    а аз 26г. :) супер кола :) яд ме е, че го махнахме пууу
  • 37 Пиченце

    14 6 Отговор
    На мен пък ми харесва колата:)
  • 38 Инспектор Пикачу

    5 4 Отговор
    Чувал съм ама те казаха ама съм чувал ама тряа да чуеш....абе измисленяциии утре ако чуеш ,че е модерно да се ядат фъшкии ще преядете,малоумници те били чували....убитаци
  • 39 иван

    4 3 Отговор
    Грозен боклук СИ ТИ .
  • 40 минаващ

    7 1 Отговор

    До коментар #24 от "Зевзека":

    Аз пък навремето видях в Белослав един дърт кадилак с двигател на ЗИЛ.Гореше бая, ама тогава бензин течеше и от чешмата, а за кърска работа беше незаменим.
  • 41 Хахаха.....260 КС!?

    12 1 Отговор
    Ми те братята от Поморие, още преди 20 г бяха сложили на един Алеко, двигател от Мазерати, 360кс, Туин турбо. Направо ги късаха мутренските коли на правата на околовръстното. Луди ги правеха.
  • 42 Driver

    7 13 Отговор
    Единственото хубаво в тоя кенеф е двигателя , но кенефа с хубав мотор пак си е кенеф !
  • 43 Гост

    10 3 Отговор
    Доста яко
  • 44 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Миризлив пор":

    Точно аз съм го виждал на живо и братята също но им забравих името бяха от Поморие ако не се лъжа а джугана беше мнооооого бърз ама как гореше НЕЕ истина
  • 45 куку руку ку

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "До Чикаго":

    Гледал съм клип с още по-"зъл" Москвич, 300 конски сили и 4х4. При зимен офроуд издърпваше закъсали Субару-та.

    Коментиран от #47

  • 46 незнайко

    7 3 Отговор
    Колата като цяло е красива и има малко съпротивление. Ако бяха ги правили от добра ламарина и издържаща по 25 години щяха да са прекрасни коли. Предното окачване им куцаше ! Бомбетата на предните амортисори не издържаха, но всичко това бе поправимо ! Като цяло беше една от добрите коли за времето си, но до 3-5 години ! След това ГНИЛОЧ !

    Коментиран от #54

  • 47 Закъсало

    2 5 Отговор

    До коментар #45 от "куку руку ку":

    Субару?!?!Не съм чул
  • 48 дхйк

    4 7 Отговор
    касабоф мосвича си остава москвич. недоразумение като теб
  • 49 Бай Стою касапина

    7 0 Отговор
    Имам такъв. 91 година му присадих дизелов мотор "Перкинс", модел 4108, 1800 куб. см., 52 к.с.Не ставаше за състезания, но вървеше много прилично и гореше 5,5л.Карах го 12 години, само, че ръждяса и го спрях за кърпене. И оттогава седи в насипно състояние. Сърце не ми дава да го бракувам.
  • 50 Карах

    6 2 Отговор
    На времето такъв москвич. Копнат от симка. Понеже двигателя не може да се постави напречно, е изнесен доста напред над предния мост. От това предницата става доста голяма. Управлението страда- става по-гумено, неинформативно. Единственият плюс беше голямата проходимост. Двигателят над предния мост- лост от втори род. Една зима имаше голям сняг, над 40 см. Вървеше като булдозер по непочистените улици.
  • 51 Карл Бенц

    5 3 Отговор
    Какъв е смисълът да куперираш един доказан марков мотор в копач, който не може да се държи на пътя добре след 130. Но все пак руснаците ме кефят, защото постоянно си чоплят мозъка с разни рационализации. При нас това последно изчезна с умирането на ТНТМ-то. Мнозина тук не знаят какво е ТНТМ.
  • 52 Бай Тошо

    4 3 Отговор
    Първата кола която си купих като студент 89. Колежките се радваха.На задната седалка по 5.През 90 те две стопаджийки не се зарадваха много като им спрях.Бяха се внесли мерцедеси и БМВ. Товарене до откат без проблем . После баща ми го кара и следнаго отиде на скраб.без ръжда. Не е закъсвал никъде. В голям сняг БМВ и Мерцедес въртяха задници това неща като булдозер.Малко от коментаторите са имали москвичи май.
  • 53 СССР

    2 3 Отговор
    Кенеф няма как да го направиш на хол или спалня ! Остава си кенеф !
  • 54 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "незнайко":

    А сегашните нови колко издържат😊
  • 55 Ертан

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Миризлив пор":

    Двама братя "китайците" им казваха от Ахелой бяха го събрали....помня го
  • 56 Друг

    0 0 Отговор
    Двама братя "китайците" им казваха от Ахелой бяха го събрали....помня го