1 Април, 2020 10:40 48 434 107

Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години

  • москвич-
  • 2141-
  • азлк
Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години - 1

В Харковска област е открит перфектно запазен Москвич-2141 от 1988 година. Москвичът е с пробег от по-малко от 25 хиляди километра, редовно се поддържа и се съхранява в сух гараж, поради което състоянието му е неразличимо от ново.

Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години

Първият собственик на бежовия хечбек е успял да запази това ранно издание на Москвич-2141 почти в първоначалния му вид. На колата все още са монтирани съветските гуми МИ-180, има сервизна книжка с всички необходими печати от октомври 1988 година, както и регистрация.

Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години

Както всички такива коли от първата серия и този автомобил е оборудван с 1.6-литров двигател от ВАЗ с мощност 80 конски сили и с петстепенна механична скоростна кутия. Други отличителни характеристики на автомобилите от първата серия са странната пластмаса на предния панел и кори на вратите, тапицирани с изкуствена кожа.

Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години

По ламарините няма никакви следи от ръжда, а тапицерията на волана и интериорните елементи изглеждат непокътнати. Единствената намеса в дизайна е инсталирането на оборудване за газова уредба.

Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години

Въпреки че от 1986 до 2001 година от въпросните Москвич-2141 са произведени и продадени над 716 хиляди автомобила, днес, поради лошото качество на компонентите, както и заради лоша антикорозионна защита, повечето такива коли са извън строя. Не и тази обаче.

Откриха неразличим от нов "Москвич" на 32 години


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 90 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Връщайте го

    64 156 Отговор
    На вторични.

    Коментиран от #2, #84, #96

  • 2 Марио

    152 39 Отговор

    До коментар #1 от "Връщайте го":

    тоа па, виж го в какво състояние е бе, тук 15 годишни коли са за скраб, а това е кола на 32 години и е като нова

    Коментиран от #49, #87

  • 3 Божинов

    57 207 Отговор
    Директно за Надин.
    На кой му е притрябвал тоя курник. Никаква стойност няма в 32 годишна руска барака!
  • 4 Божинов

    42 168 Отговор
    Директно за Надин.
    На кой му е притрябвал тоя курник. Никаква стойност няма в 32 годишна руска барака!
    Извините меня :)))

    Коментиран от #72, #73

  • 5 дявола

    158 59 Отговор
    Всичко руско е истинско

    Коментиран от #91

  • 6 чучхе

    46 128 Отговор
    Неразличима е от новите руски каруци...които имат същия соц. дизайн, освен това също нямат климатик, въздушни възглавници и abs...неща които отдавна никой нормален не пита дали колата ги има, защото са стандарт.

    Коментиран от #27

  • 7 хахаха

    58 110 Отговор
    егати и боклука
    имах такъв
    боже пази

    Коментиран от #46, #54

  • 8 хахаха

    28 76 Отговор
    давам 10лева
    плащам веднага
    без бартери моля
  • 9 Петко

    124 24 Отговор
    Желязна машина беше.Карал съм го 10г.Зимата нямаше равен по проходимост,беше с двигател 412 москвич но ръждата прецака купето и замина за скрап.

    Коментиран от #40, #97

  • 10 Баща ми

    63 50 Отговор
    имаше такъв купен нов. За тогава беше голяма работа поради липсата на друг избор. Иначе какво да кажа за руското автомобилостроене ако въобще имат такова ТРАГЕДИЯ
  • 11 Трагедия

    77 27 Отговор
    Баща ми купи такъв Москвич през 1989-та чисто нов.След 4-5 години толкова изгни,че единия преден амортисьор откъсна част от ботуша и излезе през капака на двигателя а иначе още първите седмици след като го взехме потече вода през уплътнението на предното стъкло и в Мототехника казаха да не се притесняваме защото почти всички били така.

    Коментиран от #64

  • 12 Реално

    41 61 Отговор
    25000км за такъв Москвич са като 250000 за каквато и да е друга кола така,че изобщо не е като нов.

    Коментиран от #13

  • 13 Бесен Язовец

    69 31 Отговор

    До коментар #12 от "Реално":

    Звездите ли ти го говорят, смешник! Реално ти някога карал ли си москвич с тези меки китки?

    Коментиран от #16, #18, #20

  • 14 И този модел

    55 11 Отговор
    Е копие на Талбот. Само че като всички други. Предавките му не бяха разчетени правилно и 5та умираше на най малкия наклон.
  • 15 Onja s konja

    24 59 Отговор
    Абе за кво изобщо ни занимавате с такива талиги това е най-големата грешка на съветското автомобилостроене.За Надин е веднага! Оле Оле Олеее само БМВ-вее
  • 16 Слава богу

    24 49 Отговор

    До коментар #13 от "Бесен Язовец":

    не съм карал нищо произведено в СССР а ти заври твоите твърди китки там от където си излязъл.

    Коментиран от #21

  • 17 YAMAHA

    20 27 Отговор
    Давам 12лв. За 1год. По лев на месец
  • 18 Onja s konja

    17 28 Отговор

    До коментар #13 от "Бесен Язовец":

    Е аз като съм с твърди китки и съм имал дори такъв боклук дори за малко та кво бе Язовче? Кво ще ми кажеш че е като БМВ-то ли? Ти знаеш ли ме на 250 000км.с тоя котурник вече ще си на 3ти Основен ремонт та хич не ми говори за км.на мене ами бегай да си играеш в бърллотата по бърже.

    Коментиран от #59

  • 19 Язе

    27 14 Отговор
    Измама, до 1994 се монтираше статия форсиран двигател от Москвич 412 с 85 к. с. После плануваха да слагат двигатели от Пежо или Рено но сделката пропадна и доработиха стария двигател от Лада 1600 като го докараха до 90 к. с. Така, че това москве е произведено след 1994 г. със сигурност.

    Коментиран от #33, #45, #98

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Onja s konja

    8 11 Отговор

    До коментар #20 от "Ловеца на боклуци.":

    Ти да не си ловец и на язовци? Хаха
  • 23 Бесен Язовец

    51 21 Отговор
    Козяшките гейове тръгнали да дават експерни мнения за руските автомобили. Вие не разбрахте ли, че руската машина не е за третополови същества с меки китки!

    Коментиран от #50

  • 24 Варна морето сините вълни

    14 7 Отговор
    Ето адреса с всички коли които СССР копира https://likestory.net/18-examples-ussr-copied-foreign-cars/

    Коментиран от #42

  • 25 Варна морето сините вълни

    17 8 Отговор
    Защо Москвич 2141 е пълно копие на снимка крайслер

    Коментиран от #31

  • 26 АЗЛК-Ах защо ли те купих

    17 34 Отговор
    Пълен боклук........
  • 27 Иван

    31 10 Отговор

    До коментар #6 от "чучхе":

    Това, което си писал не е вярно. В новите руски автомобили като Лада Веста има всички съвременни екстри. Включително и автоматик.

    Коментиран от #68

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 ИВАН

    45 9 Отговор
    Москвича не го коментирам, но съм загрижен за задавените от злоба сънародници русофоби, по полека братя :)))
  • 31 Random

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "Варна морето сините вълни":

    Щото инженерите са имали почти готов проект за напълно различна кола обаче шефа е казал не. https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Москвич_Алеко

    Коментиран от #48

  • 32 Тва ша напрай две вили

    9 7 Отговор
    И три апартамента...
  • 33 Random

    18 4 Отговор

    До коментар #19 от "Язе":

    Тц, не позна. Имал е няколко двигателя едновременно - ВАЗ-2106 - 1.6 76 коня, УЗАМ-331.10 - 1.5 72 коня, УЗАМ-3317 - 1.7 85коня, ВАЗ-21213 - 1.7 83 коня, дизел от форд 1.8 60 коня и на фейслифта "Святогор" освен 2106 и 3317 се появява и F3R на рено - 2.0 113 коня.
  • 34 Дългия

    21 19 Отговор
    Поредния млад журналист чул недочул.Москвич слагат двигател на ВАЗ само на един модел и това е Москвич Алеко и мотора е 1500 кубика.Всички други 2141 са си двигател на Москвич и са 1500 не 1600.Марката има модификации и с 1.7 двигател на Рено.Последния такъв е от 2003 г.Поне да се беше потрудил да провери малко.До коментиращия с onya s konja s konja БРАТЛЕ МНОГО СИ ЗЛЕ.Двигатела на Москвича е по лиценз на БМВ затова издържаше до 100000 км и гореше ,като ламя.Да не говорим,че Москвичи има от 58 година само ми кажи БМВ от кога са

    Коментиран от #39, #103

  • 35 Дългия

    18 11 Отговор
    Поредния млад журналист чул недочул.Москвич слагат двигател на ВАЗ само на един модел и това е Москвич Алеко и мотора е 1500 кубика.Всички други 2141 са си двигател на Москвич и са 1500 не 1600.Марката има модификации и с 1.7 двигател на Рено.Последния такъв е от 2003 г.Поне да се беше потрудил да провери малко.До коментиращия с onya s konja s konja БРАТЛЕ МНОГО СИ ЗЛЕ.Двигатела на Москвича е по лиценз на БМВ затова издържаше до 100000 км и гореше ,като ламя.Да не говорим,че Москвичи има от 58 година само ми кажи БМВ от кога са .Има и Москвич Княз Владимир с двигател на Рено 1.7 но са произведени само 1000 бр.Сега Рено са собственици на ЛАДА- ВАЗ и имат модели за завиждане.Лада има модели,като Мишка,Надежда,X ray,и много други,който не са познати в България.В Германия Лада Граната и Лада Приора се продаваха добре а Лада Веста направи фурор за да се стигне до там,че да сложат изискване да имат датчик за налягането на гумите за да и ограничат вноса.В Германия цена от 9-10 000 евро за нова кола е набраво безпари а на тестовете Лада се оказа по добра от Дачия,Шкода и др.На сектанта с Бмв ще му кажа,че един от най продаваните автомобили 4*4 е лада нива от 1976 г.Неговите БМВ имат кола 4*4 много след Лада.
  • 36 Русия пашла

    13 12 Отговор
    Слава России :) :)
    Те това е Русия и нейната промишленост.
    Имах такъв-постоянно се късаше жилото на съединителя,гниеше ужасно.
    Накрая нямаше на кой да го продам и замина за вторични-на 10 години и тонове ремонти.(~ сто хиляди)
  • 37 пурко

    11 5 Отговор
    много специалисти на автомобили има в бг браво
  • 38 Другия с коня

    15 12 Отговор
    Трябва да си голям Мазохист да управляваш този Връх на Автомобилостроенето....Даже Садо-мазохист.....
  • 39 Random

    9 7 Отговор

    До коментар #34 от "Дългия":

    Глупости, глупости, пълни глупости.
    1-во на 2141 е слаган 1.6 и 1.7 ладов двигател - 2106 и 21213
    2-ро слаган е 1.5 и 1.7 уфимски двигател - УЗАМ-331.10 и 3317.
    3-то двигателя на рено е 2.0
    4-то УЗАМ-412 и БМВ М115(М10Б15) нямат нищо общо.
  • 40 Комбайнер

    28 9 Отговор

    До коментар #9 от "Петко":

    И аз карах такъв 15 г. Взех го нов. От гледах децата с него. Никъде не ме е оставял на пътя. Всичко работеше до последно. НО ръждата го изеде и замина в Надин... Всяко нещо с времето си. Сега карам Иврооейски курници шистнайста употреба карани от бабички или стояли в гараш, малки употребявани...

    Коментиран от #80

  • 41 стоян

    9 6 Отговор
    Този москвич е копие на френска СИМКА =но и те оттекоха в канала както волгите

    Коментиран от #44

  • 42 Borislav Popov

    6 4 Отговор

    До коментар #24 от "Варна морето сините вълни":

    Браво, кратко и ясно, ще чакаме сега Рандома да каже, кое и какво не е така и кое е лъжа.
  • 43 Геро

    10 5 Отговор
    Те и сега правят коли, неразличими от онези отпреди 32 години;)
  • 44 Ougguygyguyg

    13 4 Отговор

    До коментар #41 от "стоян":

    Предницата е на Рено Фуего.
    Или поне на такова ми прилича
  • 45 Патил

    4 10 Отговор

    До коментар #19 от "Язе":

    Уместна забележка. Точно така беше. Сърбах му попарата. Най-голямото недоразумение. От всякъде погледнато - боклук, но е факт, че стоеше много стабилно на пътя.

    Коментиран от #71

  • 46 Киркор

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "хахаха":

    А сега какъв имаш?
  • 47 Каазааах

    9 2 Отговор
    ТАЛБОТ. Напиши автомобил Талбот и ще видиш как ще се покаже Москвето.
  • 48 Borislav Popov

    6 5 Отговор

    До коментар #31 от "Random":

    Имали, муру му Янку имали готов проект, имали са го само на хартия. Точно за това и шефа е казал уж, не, понеже да откраднеш готов проект от французите е по лесно и по евтино, от колкото да създадеш нов, свой. Ти бе, умньо, видя ли № 42, какъв линк ти е пуснал, цялата истина за кражбите на всички известни съветски автомобили, в 2-3 реда? Още ли ще се опъваш тук и ще пелтечиш, че съветските инженери, ги били създали всичките тези автомобили от нулата, а ? Публикувано във факти.бг: https://likestory.net/18-examples-ussr-copied-foreign-cars/

    Коментиран от #51, #52

  • 49 Borislav Popov

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    Ти па, какво се правиш на хлосан бе ? Която и кола да вземеш и да я държиш 32 години в топъл и сух гараж, ще изглежда така добре, както този москвич. Какво си седнал да я сравняваш с 15 годишни коли, които са сменили по 2-3 хазяина и са навъртяли по 500 - 600 х. км. бе, умньо ??

    Коментиран от #56

  • 50 Гост3

    5 8 Отговор

    До коментар #23 от "Бесен Язовец":

    Ти знаеш ли ,че в Русия има повече обратни на глава от населението,отколкото в сащ
  • 51 Random

    1 4 Отговор

    До коментар #48 от "Borislav Popov":

    И освен външния вид какво общо имат?

    Коментиран от #58

  • 52 Random

    1 5 Отговор

    До коментар #48 от "Borislav Popov":

    Вземи потърси за Серия С - С1, С2, С3 и после пиши простотии

    Коментиран от #53

  • 53 Гост3

    8 4 Отговор

    До коментар #52 от "Random":

    Не са простотии,руснаците са крали технологии и чертежи от немските фабрики,когато са влезли в Берлин

    Коментиран от #55

  • 54 Чичо Гошо

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "хахаха":

    Имах Москвич 2140. Беше по-хубав от този. Руснаците всеки следващ модел -по лош
  • 55 Пунта Мара

    7 3 Отговор

    До коментар #53 от "Гост3":

    Да. Но и за да откраднеш трябва акъл. Явно не са успяли
  • 56 Чичо Гошо

    11 9 Отговор

    До коментар #49 от "Borislav Popov":

    Имах Ауди 80 30години навън, 400 000 км. Мноого по добра кола е от този"нов" Москвич. Още я карат всеки ден. Нула ръжда, комфорт- несравнимо. Изработка......няма база за сравнение

    Коментиран от #57, #61

  • 57 Ау, ау, Ауди

    8 8 Отговор

    До коментар #56 от "Чичо Гошо":

    Ауди 80 сега да го свалят от конвейра, с целофаните, пак не го искам.

    Коментиран от #105, #106

  • 58 Borislav Popov

    7 4 Отговор

    До коментар #51 от "Random":

    Всичкото им е общо, от първата гайка до последния болт и най важното, проекта от който е копиран автомобила е чужд, не е руски, а сетне вече колкото и измнения да внасяш в конструкцията на автомобила, той пак си остава краден или ако не е краден, е купен. Но не е създаден от нулата, както пелтечиш ти.

    Коментиран от #62

  • 59 Москвичист

    12 5 Отговор

    До коментар #18 от "Onja s konja":

    Малко е спорен тоя въпрос. Едно време им се правеше първи ремонт на 150к, защото нямахме качествени масла и всеки караше с някаква пумия. Сега ако му слагаш качествени и хубави масла, тоя варел ще надживее всеки един съвременен курник.
  • 60 filo

    12 10 Отговор
    Това е уникален боклук, който отдавна се е споминал и ме знам защо изобщо се занимавате с това жалко подобие на кола.
  • 61 filo

    5 8 Отговор

    До коментар #56 от "Чичо Гошо":

    Какво сравнение мо е да има между Ауди и тая скраб.
  • 62 Random

    7 4 Отговор

    До коментар #58 от "Borislav Popov":

    Хайде сега докажи. Вече съм ти сравнявал размери и др. По твоята логика Голф и Додж Чарджър са една и съща кола - ми те хамерите са го разтеглили, чукнали тук, чукнали там, внесли някакви си изменения и се получило нещо си. Ти тая глава за украса ли я ползваш?

    Коментиран от #102

  • 63 Смотаняци

    13 9 Отговор
    Толкова сте писали и никоѝ си няма и бегла представа за тази машина казвам машина, защото е такава ходил съм на лов по кърищата и никога не е закъсвала не вървеше с 200, но с почти 180 карала е 1500кг с ремарке от Пловдив до София пълна с дни. И някоѝ бенаписал на 5та предавка омалявалана баира че с колко караш на баира 3та му беше брутална от 20 до150км, но все пак кола от края на студената воѝна вършеше работа и то много
  • 64 Палко

    5 9 Отговор

    До коментар #11 от "Трагедия":

    Един виц от времето на соца.
    - Защо предното стъкло на Москвича е толкова голямо?
    - За да се вижда по-добра идиота дал толкова много пари за този трошляк!

    Коментиран от #65, #70

  • 65 filo

    11 7 Отговор

    До коментар #64 от "Палко":

    Хората ги купуваха, не защото бяха идиоти, а защото нямаше друго.
  • 66 Анонимен

    7 11 Отговор
    И какво ни касае това нас нормалните хора?На кой нормален човек без петолъчки в главата му пука за Ладите, Москвичите и другите руски боклуци, с които ни заливате всеки ден?
  • 67 Опитен

    17 4 Отговор
    Ееее. Баща ми купи такъв 1989г. Лично съм му навъртял 200000км. /Бракувахме го на 250000км./ Много хубаво беше, защото бях млад. Не слизах от него. Обикалях доста България с това чудо на техниката. 5-та предавка беше само за равен път при 120км/ч. и за надолнище. Лек баир... и до там. За да караш такова чудо, трябваше опит, добра педценка за наклона на пътя и скоростта и посоката на вятъра. Чукче и наковалня бяха консуматив и задължително имах по няколко резервни. Бях на 18 години и опита ме научи да ги сменям за секунди и да правя центровка на делкото/момента на запалването/ на слух. Нямаше начин да минеш повече от 300-500км. без да се наложи да препилиш с шкурката чукче или наковалня, защото искрата ги е изяла и са нагорели и имат нужда пак от центровка на луфта по между тях при отворено положение, от там въртиш делкото, на слух "да не чука" и т.н. Отделно карбуратора го разглобявах за секунди за почистване на филтъчетата и жигльорите и... тъй. А забравих - маншоните на полуоските се късаха постоянно. Част от ритуала на проверките преди път беше освен проверка на нивото на маслото, да опипаш маншона на карето, за да "сканираш " за спуквания или цепки. И там се научх по неволя да разглобявам външния лагер на полуоската, за да се смени маншона... Ръждата ги мореше много. Всяка есен сипвах старо масло в праговете и ново масло във вратите и после газ-спирачка, напред, назад, за да се разнесе маслото... Та това го запази до 2005 година, но остана 1-2 години

    Коментиран от #85

  • 68 Анонимен

    5 5 Отговор

    До коментар #27 от "Иван":

    Обаче в новите руски автомобили като Лада Веста 75% от частите са от Дачия а автоматика е от Датсун, бензиновия двигател също.

    Коментиран от #69

  • 69 Random

    4 3 Отговор

    До коментар #68 от "Анонимен":

    И кое е дачия? Двигател руски, ръчна скоростна кутия руска, платформа руска, само спирачките са дачия. Автоматика е от Jatco и се слага на рено и нисан, а датсун продават Лада Гранта и Калина под други имена

    Коментиран от #74

  • 70 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #64 от "Палко":

    Това е виц за Форд, не си съчинявай
  • 71 СХУЙ

    4 5 Отговор

    До коментар #45 от "Патил":

    Добре си го казал-сигурно без да искаш-ДОБРЕ СТОЕШЕ НА ПЪТЯ!!!Не ВЪРВЕШЕ ,а СТОЕШЕ!!!
  • 72 Сатъра

    7 5 Отговор

    До коментар #4 от "Божинов":

    За твое сведение когато карахме тези курници не мислихме, че може да умреме от "Короно вируси", а живеехме щастливо и безгрижно. Абе с две думи живеехме супер. Сегашните отворковци каращи втора или десета употреба Немски, Френски и Италиански курници могат само да завиждат.

    Коментиран от #75

  • 73 Москвич

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Божинов":

    Божинов, погледни си голия необразован задник, смайли не нужната злоба и се образовай! Ако не можеш, не се изявявай

    Коментиран от #76, #78

  • 74 Анонимен

    3 6 Отговор

    До коментар #69 от "Random":

    Нали съм ти написал.75% от частите са от Дачия.Дизела е от Дачия, бензиновия двигател от Датсун.Имаше руски бензинов мотор, но го изхвърлиха, защото е боклук(очаквано). Платформата е на Дачия Логан.

    Коментиран от #81

  • 75 Знаещ

    7 4 Отговор

    До коментар #72 от "Сатъра":

    Завиждаме ви, че живеехте щастливо и рупахте радиационни марули под радиационния дъжд.

    Коментиран от #77, #89

  • 76 filo

    2 2 Отговор

    До коментар #73 от "Москвич":

    Прав е човека бе, какво умуваш с бетонната си кратуна.
  • 77 filo

    3 4 Отговор

    До коментар #75 от "Знаещ":

    И с лозунгите за светлото бъдеще, хахаха.
  • 78 filo

    2 1 Отговор

    До коментар #73 от "Москвич":

    Като гледам неграмотния ти пост, по-скоро ти трябва да се образоваш, ако има за кога.
  • 79 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    2 4 Отговор
    Мтртвец
  • 80 Ядеитн

    6 0 Отговор

    До коментар #40 от "Комбайнер":

    Нелоша кола. Зех навремето един на стро за работна кола. Беше со ладовия мотор. Кой ли как не го кара, па я как сам го зверил по къра! Държеше на зор и са прайше лесно. Ръждата му виде сметката...
  • 81 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #74 от "Анонимен":

    Платформата е от концепта Lada C, в момента се предлага с 4 двигателя, не са изхвърляли нищо. 1.6 106, 1.8 122, 1.8 145 и 1.6 114. 106, 122 и 145 коня са руски. Дизел няма.
  • 82 NFS

    1 2 Отговор
    Ала като ви изсоля с моето Ламборгини ще останете само с ламарините на тая руска кочина
  • 83 Реалист

    2 2 Отговор
    Нямам нищо против руснаците,много ги уважавам като нация,но за колите нестават! Мислят ги все едно няма да се управлява от човек,ако не сложжиш седалки от западна кола тежко ти!
  • 84 NFS

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Връщайте го":

    Абе ей то пък вашите скапани бмвета са много
    добре, като взема моето Ламборгини ще ви издухам и ще останете само с ламарините на
    тези бмвета.

    Коментиран от #86

  • 85 Москвичар по неволя

    4 0 Отговор

    До коментар #67 от "Опитен":

    Добър спомен имам от нашият гълъбово-сив Алеко, баща ми го купи употребяван през 1994г, когато бях в казармата, първата ми отпуска го пробвах , иначе имахме 18 годишен бял осмак.
    Та, после след казарматас него насам -натам, няколко гаджета минаха през него;)).
    Вършее работа и с ремарке , натоварен вътре до горе. Вървеше яко. Никакъв проблем и така до 2000г, когато реших да си търся късметът извън родината . През 2003-та го продаде нас ми н трети собственик, след като вече взехме европейски автомобил.
  • 86 filo

    0 3 Отговор

    До коментар #84 от "NFS":

    Не думай.
  • 87 Милия

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    Хахахха
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Кон

    3 0 Отговор

    До коментар #75 от "Знаещ":

    Сега ядем най екологични храни ха ха ха
  • 90 Роланд

    4 0 Отговор
    И нашите купиха такъв Моско 1989...Излезе от късметлийските и баща ми го кара до 2000, а аз до 2005. Много добра машина и никога не ни е оставяла на пътя. Широка, много багаж, возеше добре, а на газ съм вдигал 170 км. ч. по магистралата! Бяхме доста доволни...продадох после, като си купих 10 годишно турбодизел Мондео...с климатик и то много яка машина!
  • 91 Ватенка с ушанка

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "дявола":

    В изречението, което си написал-"Всичко руско е истинско" - си забравил да сложиш последната дума - изпражнение.
  • 92 Софиянец

    4 4 Отговор
    Дайте го на Румен Радев.Ще му отива на очите!
  • 93 Момчил

    7 0 Отговор
    Такаа!Позволете и аз да споделя моят скромен опит като бивш горд собственикна Москвич 2141 Алеко.Закупих през 2001 г.за да го ползвам за селскостопанска работа.Занимавах се с производството на череши ,лозя и ябълки.Това са култури които зреят през различните сезони на годината.По същество.По това време притежавах японски и още един руски автомобил.Искам за споделя че за 2-3години зверска експлоатация и товарене този автомобил не ме е оставил на пътя и за минута!Факт е че при едно прибиране на реколта от ябълки в началото на октомври месец и беше преваляло и имах закачено ремарке с 500 кг.ябълки и още 400 вътре в автомобила колата се поднесе и влезе в един коловоз отстрани на пътя и затъна наполовина.Е колата видя зор но излезе и се прибрах по живо и здраво!Та в ноя ред на мисли дайте ми пример ца друг автомобил с 1.5 мотор коойто може да направе това без ремонт на мотор или ходова част.Е да беше само на бензин и гореше като газка и всъщност това беше причината да се разделя с него.Но пък и вървеше като змей!
  • 94 Карл Бенц

    1 4 Отговор
    Другари русофили, моля, ваш е! Да ви видим сега!
  • 95 Се 5

    0 2 Отговор
    От 123-ката 300D петак със серво и ABS като подкарах това и на един завой както съм си свикнал щех да отнеса един Жук : D
    Ремарке - да. Автомобил - не.
  • 96 На вторични

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Връщайте го":

    Произведен в Ловеч ( България). Поне имаше какво българско да даваме на вторични. А днес купуваме от запада техните вторични. Българското за вторични днес е само това, което излиза от дебелите ни черва. На командно дишане от запада сме. Спират си автомобилостроенето и ни пращат в моргата.
  • 97 Някой

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Петко":

    И аз го имах, качество никакво. Едно нещо като му оправиш, до седмица други две се чупят. Иначе като дизайн, за времето когато е излязъл изглежда прилично. Точно веднъж му дадох газ да превърти гуми, и му се скапа скоростната кутия.
  • 98 Някой

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Язе":

    Грешка приятел. Двигателя беше точно обратното на форсиран(дефорсиран). И беше 76 конски сили. Имаше ги и с двигател ЛАДА 1,5
  • 99 Рамбо

    1 1 Отговор
    Купих го нов през 1988г. от мототехника Ст.Загора.Общо взето бях доволен.Нямаше комфорта на западните коли,но общо взето беше икономичен,стабилен на пътя и най важното за нова кола евтин,по онова време една стара десетгодишна Лада вървеше на пазара в Димитровград около 15,16 хиляди лева,а по запазените стигаха и до 20 000,особено Лада 1600
  • 100 Бай Миле

    3 1 Отговор
    Никога не съм имал тая марка но знам че са Яки машини направени за МЪЖЕ каквито бяха едно време А не момченца или Там разни Джен...и който не са ходили в казарма с меки китки
  • 101 Карл Бенц

    2 3 Отговор
    Най се впечатлих от 50-те копейки в цената. Със сигурност не го е имало никъде в нормалния свят. И - още веднъж подканям русофилите да си го купят. Иначе какви русофили са.
  • 102 Borislav Popov

    1 2 Отговор

    До коментар #62 от "Random":

    Само по твоята тъпоъгална логика, Додж Чарджър и Голф, са една и съща кола, а Симка 1307 и Москвич 2141, разни.
  • 103 Собственикът

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Дългия":

    Имам 21412. Купен 12/90 г. Около 20 х. Км. 28 г. стои в гаража. Като френско шампанско е. 4 пръста прах, но няма драснато. Оригиналните гуми са запазени.

    Коментиран от #107

  • 104 Собственикът

    3 0 Отговор
    Имам 21412. Купен 12/90 г. Около 20 х. Км. 28 г. стои в гаража. Като френско шампанско е. 4 пръста прах, но няма драснато. Оригиналните гуми са запазени.
  • 105 КТТ

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Ау, ау, Ауди":

    Въпрос на невежество !!!
  • 106 Някой

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Ау, ау, Ауди":

    Въпрос на невежество !!!
  • 107 Красимир Събев

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Собственикът":

    Седи ли още и продава ли се?