В същото време флагманът ще получи подобрена хибридна версия. За разлика от BMW Серия 7, която ще се превърне в пълноправен електромобил в следващото си поколение, Audi A8 няма да получи модификации без двигател с вътрешно горене и съответно няма да може да се конкурира с Mercedes-Benz EQS.
Това съобщи Automotive News Europe, цитирайки ръководителя на отдела за развитие на Audi Ханс-Йоахим Ротенпилер. Първоначално „Четирите пръстена” искаха да превърнат своя флагман в електромобил, но се отказаха от тази идея, тъй като продажбите на седаните не към днешна дата не вървят толкова добре.
Следователно, Audi ще се съсредоточи върху изцяло електрически кросоувъри и всъдеходи, като e-tron и e-tron Sportback, а в случая с A8, той ще се ограничи до усъвършенстване с хибриден силов тракт.
Още през миналата година флагманът на Audi се сдоби с хибридна версия. Това е A8 60 TFSIe. Моделът е оборудван с трилитров бензин V6 двигател и електромотор, които заедно произвеждат 450 к.с. и 700 Nm. Батериите са с капацитет от 14,1 киловатчаса и са достатъчни за изминаване на разстояние от само 40 км с изключен двигател (по WLTP цикъла).
Според г-н Ротенпилер следващият хибриден плъгин ще изминава повече от 50 километра в този режим, като според него, на теория това ще бъде достатъчно за много европейски граждани да използват режима „от офиса до вкъщи“ с ежедневно зареждане на бързозарядните станции.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driver
11:52 03.04.2020
2 Иво
Коментиран от #5, #7
11:58 03.04.2020
3 Факт!
Коментиран от #4
12:08 03.04.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 AUDI
До коментар #2 от "Иво":
Един приятел има телевизов Грундиг 68-а .... дай малко да си говорим за актуалните неща. Нормално е хибрид на 10години и то един от първите за марката да не е това, което искаш сега :) Сравни един Аурис хибрид 2005-а примерно с Корола (защото няма Аурис вече) 2019-а :) разликата е от тук до ВиенаКоментиран от #6
15:44 03.04.2020
6 Иво
До коментар #5 от "AUDI":
концепцията на първата Тойота Приус от 1996-та и на актуалните хибриди е една и съща.Дори екологичния смисъл от тях е под въпрос защото производството и рециклирането на батериите са процеси при които се отделят вещества по отровни и от тези отделени при изгарянето на хиляди литри течни горива.15:54 03.04.2020
7 1234578
До коментар #2 от "Иво":
Поинтересувай се за Тойота Вирус. Икономията е факт.19:34 03.04.2020
8 Жоро
Коментиран от #13
21:02 03.04.2020
9 Променили са решението си
04:33 04.04.2020
10 Гост
Коментиран от #14
07:41 04.04.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Готин
До коментар #8 от "Жоро":
....па язе ков автомобил имам!?07:53 08.04.2020
14 Майстор
До коментар #10 от "Гост":
Първите хибриди на Тойота датират от 2000година,доколкото си спомням13:15 08.04.2020