ФАКТИ.БГ

Audi промени решението си за превръщането на A8 в електромобил

Публикувана: 3 Април, 2020 11:40
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5126
Audi промени решението си за превръщането на A8 в електромобил
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 7 гласа.

В същото време флагманът ще получи подобрена хибридна версия. За разлика от BMW Серия 7, която ще се превърне в пълноправен електромобил в следващото си поколение, Audi A8 няма да получи модификации без двигател с вътрешно горене и съответно няма да може да се конкурира с Mercedes-Benz EQS.

Това съобщи Automotive News Europe, цитирайки ръководителя на отдела за развитие на Audi Ханс-Йоахим Ротенпилер. Първоначално „Четирите пръстена” искаха да превърнат своя флагман в електромобил, но се отказаха от тази идея, тъй като продажбите на седаните не към днешна дата не вървят толкова добре.

Следователно, Audi ще се съсредоточи върху изцяло електрически кросоувъри и всъдеходи, като e-tron и e-tron Sportback, а в случая с A8, той ще се ограничи до усъвършенстване с хибриден силов тракт.

Още през миналата година флагманът на Audi се сдоби с хибридна версия. Това е A8 60 TFSIe. Моделът е оборудван с трилитров бензин V6 двигател и електромотор, които заедно произвеждат 450 к.с. и 700 Nm. Батериите са с капацитет от 14,1 киловатчаса и са достатъчни за изминаване на разстояние от само 40 км с изключен двигател (по WLTP цикъла).

Според г-н Ротенпилер следващият хибриден плъгин ще изминава повече от 50 километра в този режим, като според него, на теория това ще бъде достатъчно за много европейски граждани да използват режима „от офиса до вкъщи“ с ежедневно зареждане на бързозарядните станции.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Driver
1 Отговор
Добра новина !

Оценка:
-1 +15

Иво
2 Отговор
Един познат има VW TOUAREG HYBRID от 2010-та.Разказвал ми е,че много пъти е изпробвал всички режими на системата и когато се движи изцяло от бензиновия двигател разликата в разхода е под 0.5л на 100км в сравнение със смесения режим.Батерията е на мястото на резервната гума и е тип NiMH чиито живот вероятно ще приключи не след дълго а цената и сигурно ще е около 20% от стойността на колата която е практически непродаваема.Равносметката е че дизеловия модел е много по изгоден а ликвидността му на вторичния пазар много по висока.Хибридните модели може би са по екологични но при тях икономии от какъвто и да е характер са непостижими.

Коментиран от #5, #7


Оценка:
-4 +24

Факт!
3 Отговор
Това скоро ще бъде непродаваем автомобиль

Коментиран от #4


Оценка:
-6 +6

4
Този коментар е премахнат от модератор.
AUDI
5 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Един приятел има телевизов Грундиг 68-а .... дай малко да си говорим за актуалните неща. Нормално е хибрид на 10години и то един от първите за марката да не е това, което искаш сега :) Сравни един Аурис хибрид 2005-а примерно с Корола (защото няма Аурис вече) 2019-а :) разликата е от тук до Виена

Коментиран от #6


Оценка:
-3 +6

Иво
6 Отговор

До коментар #5 от "AUDI":


концепцията на първата Тойота Приус от 1996-та и на актуалните хибриди е една и съща.Дори екологичния смисъл от тях е под въпрос защото производството и рециклирането на батериите са процеси при които се отделят вещества по отровни и от тези отделени при изгарянето на хиляди литри течни горива.

Оценка:
-3 +4

1234578
7 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Поинтересувай се за Тойота Вирус. Икономията е факт.

Оценка:
-0 +0

Жоро
8 Отговор
До AUDI !!- Не променяйте нищо AUDI Е перфектен така!!! Аз имам AUDI A ... много съм доволен Перфектен автомобил....

Коментиран от #13


Оценка:
-7 +1

Променили са решението си
9 Отговор
ЗАЩОТО НЕ МОГАТ!

Оценка:
-3 +2

Гост
10 Отговор
Лексус успешно правят хибридни лимузини повече от 10 години, германските кошници са доста назад....

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +5

11
Този коментар е премахнат от модератор.
12
Този коментар е премахнат от модератор.
Готин
13 Отговор

До коментар #8 от "Жоро":


....па язе ков автомобил имам!?

Оценка:
-0 +0

Майстор
14 Отговор

До коментар #10 от "Гост":


Първите хибриди на Тойота датират от 2000година,доколкото си спомням

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5