Last news in Fakti

9 Април, 2020 16:58 20 281 33

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

  • puch-
  • steyr-daimler-puch-
  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • 500 ge-
  • търг-
  • аукцион

Един от общо трите произведени екземпляра Puch 500 GE ще бъде предложен на търг от аукционната къща RM Sotheby's на изложението Techno Classica в немския град Есен в края на юни. Пробегът на автомобила е 162 982 км.

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Всъдеходът е произведен от Steyr-Daimler-Puch в Грац, Австрия, където се сглобява и G-Klasse на Mercedes-Benz. До 1999 г. около 10% от продукцията на конвейера се продава не само с трилъчевата звезда, а и с емблемата на Puch.

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Обявеният за продажба 500 GE в цвят Amethystblau Metallic е използван основно за журналистически тестове и краси кориците на немалко списания от 90-те години. Оборудван е с подгряване на предните седалки, темпомат и електрически люк.

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Задвижването на 2 370-килограмовия всъдеход е поверено на 5.0-литров V8 M117 с мощност 237 к.с., който осигурява ускорение от 0 до 100 за 10.5 сек. и максимална скорост 175 км/ч.

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz

Продава се рядък Geländewagen, който не е Mercedes-Benz


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 34 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ии бреее

    8 22 Отговор
    ЩАЕР ДАЙМПЕР ПУХ
  • 2 Коmapak

    17 51 Отговор
    Не било тухла четворка ами австрийско менте!

    Коментиран от #7

  • 3 Еее

    12 38 Отговор
    Вече не струва нищо.С тая забрана да пътуваме на никой не му е нужна кола.
  • 4 Иво

    53 4 Отговор
    Екземпляра от статията определено е ценен защото не е от кичозните AMG,BRABUS,LORINSSER и разни други окепазени доработки със спойлери до земята превръщащи модела в карикатура.Ако цената не е прекалено нереална бързо ще се продаде.

    Коментиран от #8, #9

  • 5 Определено голям

    13 1 Отговор
    Реверанс от немците, повлиян вероятно от факта че им беше отнета независимостта от Адолф Шикелгрубер когато дойде на власт и направи аншлуса, с една дума само различно името, но иначе G-Класа отвсякъде
  • 6 Некъв си

    34 2 Отговор
    Оригиналното кубче е направено от Puch така че може да се каже че е австрийска разработка която е доразработена от швабите.
  • 7 Порно

    30 2 Отговор

    До коментар #2 от "Коmapak":

    Явно не ти е известен произхода на кубчето. Отделно , че е произвеждан само в тоя завод в Австрия. Ако намериш произведен другаде , значи то е менте.
  • 8 111

    37 4 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Това са сериозните машини за извънредно положение - класическия G-Wagen без мутренски доработки, Дифендър, Дискавъри, Ленд Круйзър. От луксозните само Рейндж Ровър има истиснки офроуд потенциал, всички други хиксове, кюта, емели са турбо чалга...

    Коментиран от #21

  • 9 Мечо Пух

    9 6 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    И е каран само от мисирки ;)))

    Коментиран от #10

  • 10 Иво

    7 4 Отговор

    До коментар #9 от "Мечо Пух":

    Сигурно е по правилно в мисирките в по развитите държави да се наричат лебеди например...)
  • 11 G777

    13 3 Отговор
    В България има такъв брониран. Иначе това си е g класа просто с друга емблема няма никаква разлика
  • 12 Гънс ъф Брикстън

    12 41 Отговор
    10,5 секундо до 100 и 237 коня от Ве 8 при това 5литра.Ето това драги зрители е нагледен пример за инженерна некадърност висш пилотаж.

    Коментиран от #13, #18, #24

  • 13 111

    25 3 Отговор

    До коментар #12 от "Гънс ъф Брикстън":

    При такова МПС ти трябва въртящ момент на потегляне, а не конски сили. Кел файда, че при 6000 оборота имаш 600 коня, ако при потегляне на баир с ремарке 3.5 тона изгасне.

    Коментиран от #14

  • 14 Гънс ъф Брикстън

    2 11 Отговор

    До коментар #13 от "111":

    И колко е въртящия момент на това нещо едва ли е висок не виждам данни.
  • 15 Cherveq

    16 2 Отговор
    Това е меко казано вечен мотор. Като искаш бегачка вземаш бегачка не тоя кораб
  • 16 Гошо

    8 13 Отговор
    Все пак си остава накипрена УАЗка за много пари.
  • 17 Готин

    5 2 Отговор
    За охраната е екстра.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Пустин_як

    12 0 Отговор
    Какво разбира свиня от кладенчова вода. Те и някои по горе.
  • 20 дявола

    12 0 Отговор
    Големи машини са като цяло стават за всичко
  • 21 Нафърфорий

    9 3 Отговор

    До коментар #8 от "111":

    Рейжндж, ама да е първа генерация бензинка! Иначе гегата кърти- двигател от пура, блокажи, бързи-бавни и т.н., без цигании!
  • 22 Хехе

    7 10 Отговор

    До коментар #18 от "До паткан 12":

    За охраната е супер 10.5 до 100 ако ти е такава охраната лошите ше дойдат с едно рено туинго ще тв опаткт и ще изчезнат докато дойде тоя коптор барабар с охраната

    Коментиран от #25

  • 23 Лъчезар

    16 2 Отговор
    За разбирачите. Първо се произвежда за армията после се пуска за населението под марката Пух и Мерцедес.
    МОДЕЛА Е G class дали е MB ИЛИ PUCH е едно и също. Има пухове и 99 година.
    Който каже че пух г не е г класа да се образова малко че се излага
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Путкин

    4 9 Отговор
    Само шмиргели пишат тук, нито един от вас не е карал Гкласа, но пишат и чак се правят на компететни.... Аз имам 4ри АМГ, Брабус, кабрио и стандартен Г500. Най стария е 2010 а най новия е 2017г и мисля, че знам повече от некомпетентните комплексирани драскачи по горе.
  • 27 Путкин

    3 9 Отговор
    Само шмиргели пишат тук, нито един от вас не е карал Гкласа, но пишат и чак се правят на компететни.... Аз имам 4ри АМГ, Брабус, кабрио и стандартен Г500. Най стария е 2010 а най новия е 2017г и мисля, че знам повече от некомпетентните комплексирани драскачи по горе.
  • 28 БАЙ ДИМЕ ОТ ХЕРАКОВО

    4 0 Отговор
    ТАЗИ МАШИНА Е ЗА ЦЕНИТЕЛИ С ГОЛЕМИ ВЪЗМОЖНОСТИ.ТАКИВА ,КАТО ВАС....
  • 29 ПРОСТ

    3 1 Отговор
    НЯМА ТАКОВА УСЕЩАНЕ, КАТО ДА КАРАШ Г500...
    ВЕЛИКО НЕЩО Е!!!
    ЗАПОМНЕТЕ ТОВА!!!
  • 30 Алфа Ромео

    1 2 Отговор
    Не е лош, ако има газова го вземам.
  • 31 Кръвта

    8 1 Отговор
    Повечето са големи олигофрени тая кола не е нито за охрани нито пък да си возиш торта от обора до конюшнята този автомобил е за ценители да го кажа на вашия език защото повечето от вас купил си Мерцедес ц класа 2.7 цди и си мислят че много върви и си возят винкелите на предната седалка. Аман от разбирачи тя за това държавата е на това дередже и винаги ще си бъде така
  • 32 Готин

    1 1 Отговор
    ,,За охраната е екстра,,. Това беше шегичка бе, ,,мозъци,,!
  • 33 Шмати

    1 0 Отговор
    Това е автомобил за армията , произвеждан с поддоставчик Мерцедес - двигатели , агрегати . По късно ъпгрейдван като гражданска версия . Първоначално разработката и производството изцяло са на Щаер , а по късно - гражданските версии се произвеждат от Мерцедес . До края на 1999 цивилни версии с ограничен тираж се произвеждат и като Щаер пух ...и от 2000 почна
    " пудренето "